www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 07:06:37

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 116 117 118 119 120 [121] 122 123 124 125 126 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3367466 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #17484 Dátum: 2012 November 23, 21:21:37 »

állítható koni csillapítóim vannak ... egy segédrugós csillapítót sem egyszerű összehozni mert kellene egy puha rugó alá egy nagyon kemény +az egészet állíthatóra aztán a gyári torziót egy kicsit gyengébbre tenni hogy a magasság jó legyen egyszer már ezt végig szoptam egy kelmark gt-n ....de nagy munka volt a strosek911 futóművet is behangolni pedig az egy kész futómű volt...
tehát biztos kellene a torzión állítani akkor meg biztos cserélném a torzió gumikat ,a 944es rugót úgy nézki tudok csereberélni gyakorlatilag a torzió fedél lesz amit az átalakítás miatt kell "pénzért" megvennem és barkácsolok majd egy jó kereszt kitámasztót rozsdamentes csövekből meg g.e. szemekből , ha lehet jó futóművet faragni bogár alá akkor az nekem is menni fog  Roll Eyes
Értem.
De csak nekem hangzik ez úgy, mintha a 944 rugóját csak be kellene rakni és azt nem kell hangolni, mert tökre passzol mindenben a viselkedése? Fogalmam sinc smilyen ez a 944-es rugó és fogalmam sincs mit kíván egy ilyen erős motor a futóműtől, ez hozzátartozik.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17483 Dátum: 2012 November 23, 21:15:54 »

Most nem azért, de elég ügyes barkácsmókus vagy, nem lehetne egy segédrugós rendszert ráfaragni, valami hasonlót amit milliókért árulnak? Valami jó csillapítóval?
állítható koni csillapítóim vannak ... egy segédrugós csillapítót sem egyszerű összehozni mert kellene egy puha rugó alá egy nagyon kemény +az egészet állíthatóra aztán a gyári torziót egy kicsit gyengébbre tenni hogy a magasság jó legyen egyszer már ezt végig szoptam egy kelmark gt-n ....de nagy munka volt a strosek911 futóművet is behangolni pedig az egy kész futómű volt...
tehát biztos kellene a torzión állítani akkor meg biztos cserélném a torzió gumikat ,a 944es rugót úgy nézki tudok csereberélni gyakorlatilag a torzió fedél lesz amit az átalakítás miatt kell "pénzért" megvennem és barkácsolok majd egy jó kereszt kitámasztót rozsdamentes csövekből meg g.e. szemekből , ha lehet jó futóművet faragni bogár alá akkor az nekem is menni fog  Roll Eyes

1303LS
« Hozzászólás #17482 Dátum: 2012 November 23, 20:31:22 »

hol vegyek 303 torzió fedelet  meg torzió gumit?  tegyek bele kívül-belül urethant? (bogarazó azt ajánlotta) egyébként  a terv hogy 944rugó lesz benne  Roll Eyes (ha valakinek van valami óccóért ne tartsa magában ,nagyon árérzékeny vagyok)
Most nem azért, de elég ügyes barkácsmókus vagy, nem lehetne egy segédrugós rendszert ráfaragni, valami hasonlót amit milliókért árulnak? Valami jó csillapítóval?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17481 Dátum: 2012 November 23, 20:22:27 »

 hol vegyek 303 torzió fedelet  meg torzió gumit?  tegyek bele kívül-belül urethant? (bogarazó azt ajánlotta) egyébként  a terv hogy 944rugó lesz benne  Roll Eyes (ha valakinek van valami óccóért ne tartsa magában ,nagyon árérzékeny vagyok)
« Utoljára szerkesztve: 2012 November 23, 20:27:01 írta tati »

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #17480 Dátum: 2012 November 21, 08:17:06 »

http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/11/21/szajbarago_a_motorolaj/
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17479 Dátum: 2012 November 19, 13:05:11 »

Cheesy elindultál a lejtőn....innen lesz csak igazán drága hobbid  Evil

Jaja, nehéz gyors autót csinálni a Bogárból, de nem lehetetlen.

Tegnap kicsit őrültködtem egy közeli, tulajdonképpen zsákutcában lévő körforgalomban.

A vastag torziós rudak hátul csodát tettek az autóval. Az orrtolás és alulkormányozottság akkorát csökkent, hogy nem hiszem el. Azonosak a gumik és a nyomáson sem változtattam. Az autó ezerszer semlegesebben fordul és gázelvételre sem csinál olyan terhelésváltási reakciókat, mint korábban.

Még szoknom kell, egyelőre magázódunk, de nagyon tetszik. Nem olcsó egy ilyen hátsó torziós rúd, de komolyan mondom, ez egy kurvajó beruházás.

És a futómű még be sincs állítva igazán. A végén még gyors autóm lesz.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #17478 Dátum: 2012 November 19, 13:03:46 »

Cheesy elindultál a lejtőn....innen lesz csak igazán drága hobbid  Evil

ja és sosem lesz vége  Grin

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17477 Dátum: 2012 November 19, 12:55:06 »

Cheesy elindultál a lejtőn....innen lesz csak igazán drága hobbid  Evil

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #17476 Dátum: 2012 November 19, 12:52:26 »

körforgalomban óriás vigyor, két kör  Grin

 Cheesy elindultál a lejtőn....innen lesz csak igazán drága hobbid  Evil

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #17475 Dátum: 2012 November 19, 07:29:03 »

nekem ugye mexicoi, szóval kevesebb év van bennük, nem voltak rosszak, jó fejtámla, jó pózban tudtam benne ülni, kényelmes volt, de ez a recaro ég és föld. nem kell a kormánya kapaszkodnom éles kanyarban sem
jaja

Akkor az a főnököm, ex-Bogarából van... Jó kis ülés volt-van.... Roll Eyes Grin
Örülök, hogy jó helyre került... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #17474 Dátum: 2012 November 18, 21:45:22 »

Az ülésekenek eszméletlen nagy szerepe van abban, hogy egy autót milyen vezetni, milyen a feeling.
Nagyon jók a gyári afrikos ülések is, gyári autóban, pl. az én 1302-esemben.

A 1303-asban egy rémálom lenne, pláne ahogy most fordul.

nekem ugye mexicoi, szóval kevesebb év van bennük, nem voltak rosszak, jó fejtámla, jó pózban tudtam benne ülni, kényelmes volt, de ez a recaro ég és föld. nem kell a kormánya kapaszkodnom éles kanyarban sem

Porsche féle?  Roll Eyes
jaja

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17473 Dátum: 2012 November 18, 20:58:05 »

félig off, bekerültek a recaro ülések, hát bakker, nagyon durva. olyan, mintha bele lennék szögelve, körforgalomban óriás vigyor, két kör  Grin

Az ülésekenek eszméletlen nagy szerepe van abban, hogy egy autót milyen vezetni, milyen a feeling.
Nagyon jók a gyári afrikos ülések is, gyári autóban, pl. az én 1302-esemben.

A 1303-asban egy rémálom lenne, pláne ahogy most fordul.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17472 Dátum: 2012 November 18, 20:55:53 »



52 helyett 50-es alapjárati fúvókát akarok beletenni, mert alul kicsit sok, és 152 helyett 155 vagy 160-as főfúvókát, mert 4000 felett kicsit elszegényedik...és ettől még várok pár plusz lóerőt.

Egyébként ma is mentem vele 60 km-t, kicsit rúgtam is, úgy érzem, hogy kezd összeállni, és mintha még jobban is kezdene menni.

A tőke elkopásától, a veztengely elkopásától azonban rettegek, noha ez a motor már túl van az 500. kilométeren ezzel a tengely/tőke párossal. Az elsö 300 km-ben kellett vagy 4-szer szelephézagot állítani, nagyon befostam.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #17471 Dátum: 2012 November 18, 20:02:10 »

félig off, bekerültek a recaro ülések, hát bakker, nagyon durva. olyan, mintha bele lennék szögelve, körforgalomban óriás vigyor, két kör  Grin

Porsche féle?  Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #17470 Dátum: 2012 November 18, 18:49:44 »

Úgy könnyű. :-))))

mondjuk némi felújítás ráférne szegényre, plusz arra sem jöttem rá hogy lehet a fejtámlát kihúzni  Undecided

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #17469 Dátum: 2012 November 18, 18:48:13 »

Úgy könnyű. :-))))

fater meg én. már bogár lábakon volt
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #17468 Dátum: 2012 November 18, 18:46:20 »

Ki rakta be?

fater meg én. már bogár lábakon volt

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #17467 Dátum: 2012 November 18, 18:44:10 »

Ki rakta be?

félig off, bekerültek a recaro ülések, hát bakker, nagyon durva. olyan, mintha bele lennék szögelve, körforgalomban óriás vigyor, két kör  Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #17466 Dátum: 2012 November 18, 18:42:42 »

félig off, bekerültek a recaro ülések, hát bakker, nagyon durva. olyan, mintha bele lennék szögelve, körforgalomban óriás vigyor, két kör  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17465 Dátum: 2012 November 18, 18:41:57 »

Minél több a torok, amelyben gyorsítópumpa, átmeneti rendszer is van, annál jobban megugrik a fogyasztás városban vagy több gyorsításkor.
Az IDF és DRLA dupla karbiknál leginkább ezért van, hogy városban meg tud a fogyasztás duplázódni, és ez nem utal hibára, legfeljebb rossz vezetési stílusra.
ha én mondom nekem nem hiszi el senki  Undecided pedig tudom hogy ígyvan Cool

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17464 Dátum: 2012 November 18, 18:40:31 »


Nagyon elégedett vagyok vele.


Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17463 Dátum: 2012 November 18, 17:41:33 »

Igen, így reális a 10 liter feletti fogyasztás, illetve könnyen elképzelhető, hogy egyenletes tempóval túrázva 8 körül eszik.


Minél több a torok, amelyben gyorsítópumpa, átmeneti rendszer is van, annál jobban megugrik a fogyasztás városban vagy több gyorsításkor.
Az IDF és DRLA dupla karbiknál leginkább ezért van, hogy városban meg tud a fogyasztás duplázódni, és ez nem utal hibára, legfeljebb rossz vezetési stílusra.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17462 Dátum: 2012 November 18, 13:04:34 »

Igen, így reális a 10 liter feletti fogyasztás, illetve könnyen elképzelhető, hogy egyenletes tempóval túrázva 8 körül eszik.

Az eladó egyébként egy végtelenül korrekt öregúr, a teljesítményt, amit érzésre állapított meg, és a fogyasztást leszámítva minden úgy van, ahogy mondott. Most a héten láttam a számlákat a szervizben, ahol rendszeresen karbantartották az autót, és egyezik minden. DE! Mivel nem napi használatban van az autó, így egyrészt hosszú távon nem használom, másrészt amikor beülök, akkor nem spórolok az üzemanyaggal, egyszerűen nem tudom megtenni, hogy tötymörögjek vele. Általában városban megyek, vagy pl. Bükki túrák vannak, tehát elképzelhető, hogy egy egyenletes 80-90-es tempónál meglehet a 8 literes fogyasztás.

Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #17461 Dátum: 2012 November 18, 12:45:35 »

A Te motorodat eddig nem tudtam mennyit fogyaszt, a Varázslóét igen. Ahogy beszéltem az eladóval nekem komolytalannak tűnt. Ebből is ítélve gondoltam, hogy nem valósak azok az értékek. Ez be is igazolódott.  Undecided De ahogy Te is leírtad, hogy Nektek mennyit fogyaszt az autó én sokallom a 10 l feletti fogyasztást attól az autótól.

Az eladó egyébként egy végtelenül korrekt öregúr, a teljesítményt, amit érzésre állapított meg, és a fogyasztást leszámítva minden úgy van, ahogy mondott. Most a héten láttam a számlákat a szervizben, ahol rendszeresen karbantartották az autót, és egyezik minden. DE! Mivel nem napi használatban van az autó, így egyrészt hosszú távon nem használom, másrészt amikor beülök, akkor nem spórolok az üzemanyaggal, egyszerűen nem tudom megtenni, hogy tötymörögjek vele. Általában városban megyek, vagy pl. Bükki túrák vannak, tehát elképzelhető, hogy egy egyenletes 80-90-es tempónál meglehet a 8 literes fogyasztás.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #17460 Dátum: 2012 November 18, 10:14:26 »

A Te motorodat eddig nem tudtam mennyit fogyaszt, a Varázslóét igen. Ahogy beszéltem az eladóval nekem komolytalannak tűnt. Ebből is ítélve gondoltam, hogy nem valósak azok az értékek. Ez be is igazolódott.  Undecided De ahogy Te is leírtad, hogy Nektek mennyit fogyaszt az autó én sokallom a 10 l feletti fogyasztást attól az autótól.
A fogyasztás nem egyenesen arányos a teljesitménnyel.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17459 Dátum: 2012 November 18, 10:12:42 »

A Te motorodat eddig nem tudtam mennyit fogyaszt, a Varázslóét igen. Ahogy beszéltem az eladóval nekem komolytalannak tűnt. Ebből is ítélve gondoltam, hogy nem valósak azok az értékek. Ez be is igazolódott.  Undecided De ahogy Te is leírtad, hogy Nektek mennyit fogyaszt az autó én sokallom a 10 l feletti fogyasztást attól az autótól.

A mostani motorom (2110 ccm, hosszúváltó) folyamatos 90-100-zal haladva 9 liter alatt van egy kicsivel.

Ha rövid utakon megyek, esetleg város-szerű üzemben vagy gyorsulgatok, akkor meg 10-14 liter.

Nagyon elégedett vagyok vele.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #17458 Dátum: 2012 November 18, 10:03:01 »

Miért? Az én 2000 ccm-es, motorom még az átdolgozás után is, garantáltan 100+ lóerővel is megáll országúton 9 literből... A visszafogottabb, 105 lovas verziója 8-9 liter között evett szolidan, autópályán használva. Varázsló 85 lóerőre mért motorjával 7 literes fogyasztással autózott ki Belgiumba. Ha rúgjuk, akkor azér tudnak enni ezek a mocik, de nem lehetetlen, hogy 100 lovas motorokat 10 liter alatti fogyasztással használjunk.

A Te motorodat eddig nem tudtam mennyit fogyaszt, a Varázslóét igen. Ahogy beszéltem az eladóval nekem komolytalannak tűnt. Ebből is ítélve gondoltam, hogy nem valósak azok az értékek. Ez be is igazolódott.  Undecided De ahogy Te is leírtad, hogy Nektek mennyit fogyaszt az autó én sokallom a 10 l feletti fogyasztást attól az autótól.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17457 Dátum: 2012 November 17, 23:29:53 »

SleepAir motorja rohadt jó. Az udvarunkból kikanyarodva (dombon lakok), emelkedőn felfele ezerpárszázas fordulaton végig tudom kapcsolni 4.-ig a hosszú váltót, és 4.-ben 50-nél lepadlózva durvát gyorsul... 6000-nél nincs időd levenni a lábad a gázról, és ha kimondottan lassú vagy 7000-nél már hallod a visítást, ahogy a Porsche hűtést hajtó ékszíj megcsúszik.  Evil

Miért, erős motorod már van?  Grin

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17456 Dátum: 2012 November 17, 23:23:53 »

Pszichésen lehet, de valójában nem lesz erősebb a magasabb oktánszámtól a motorod.

itt nyilván nincs olyan óriási különbség, de magasabb (100-as) oktánszámú benzinnel azért van némi plusz erő.  Evil

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17455 Dátum: 2012 November 17, 23:21:53 »

Miért? Az én 2000 ccm-es, motorom még az átdolgozás után is, garantáltan 100+ lóerővel is megáll országúton 9 literből... A visszafogottabb, 105 lovas verziója 8-9 liter között evett szolidan, autópályán használva. Varázsló 85 lóerőre mért motorjával 7 literes fogyasztással autózott ki Belgiumba. Ha rúgjuk, akkor azér tudnak enni ezek a mocik, de nem lehetetlen, hogy 100 lovas motorokat 10 liter alatti fogyasztással használjunk.

Ugyan ezeket a számokat mondta. Bélával beszéltünk az autóról, de már akkor elvetettük, hogy ennyi lenne.  Grin

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17454 Dátum: 2012 November 17, 23:16:15 »

Igen, a 356 szeleptőke az ilyen. Könnyű, vékony, nagy talppal. Oxyboxerbe gyakran teszik, mert ha meg akarnak szabadulni a nehéz, nagy átmérőjű typ4/WBX tőkétől, akkor perselyezni kell a blokkot, ha meg már perselyezik, akkor mindegy, hogy typ1 vagy 356 tőkéhez...

Tudja valaki, hogy ez valódi 356-os vagy valami egyéb gyártott szeleptőke? Így, a bronz betéttel lehet használni typ1 motorhoz és fele a tömege.

<beszúrt kép törölve>

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17453 Dátum: 2012 November 17, 23:03:21 »

Tudja valaki, hogy ez valódi 356-os vagy valami egyéb gyártott szeleptőke? Így, a bronz betéttel lehet használni typ1 motorhoz és fele a tömege.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17452 Dátum: 2012 November 17, 22:11:09 »

Miért, erős motorod már van?  Grin

Azzal nem lesz baj, láttam a motor "belülről", komoly lesz.
Lassan, de biztosan készül SleepAir autója és azt hiszem mondhatom, hogy az egyik, ha nem a leggyorsabb Bogár lesz az országban. Nem negyedmérföldön, hanem köridőben, bármely pályán.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #17451 Dátum: 2012 November 17, 21:42:04 »

Miért, erős motorod már van?  Grin
ja, volt már padon is... azóta callook szétrúgra, de ezzel majd csak jövőre szembesülök, mikor a helyére kerül

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Süni
« Hozzászólás #17450 Dátum: 2012 November 17, 20:55:18 »

De rendesen ám.
Azóta sperr-t keresek  Jezusom ...
Miért, erős motorod már van?  Grin
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #17449 Dátum: 2012 November 17, 20:51:16 »

SleepAir-nek mutattam, gázra keresztbe teszi magát.

De rendesen ám.
Azóta sperr-t keresek  Jezusom ...

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17448 Dátum: 2012 November 17, 19:50:16 »

Abszolút egyetértek.  Wink Amikor először megnéztem még a megvétel előtt az autót, már akkor sem feltétlenül adtam igazat az eladó által bemondott 120 lóerőnek. Igazából nem szomorítana el, ha csak a fele lenne mérve, mert tényleg jól megy... Ami viszont nem ártana, az egy karburátor állítás, mert ott érezhetően nincs minden finoman összehangolva. Na és persze az üzemanyag sem mindegy... itt nyilván nincs olyan óriási különbség, de magasabb (100-as) oktánszámú benzinnel azért van némi plusz erő.  Evil


Lehet építeni 120 lóerős 1.6-os typ1-es Bogár motort, de ahhoz kell egy Jeffrey Denham vagy egy Art Thraen és nagyon profi alkatrészek.
Ahhoz, hogy az 1.6-os typ1-es motor 120 lóerős legyen, tekintetbe véve a hengerfej konstrukciójából adódó maximális töltési hatásfokot meg a kipufogó biztosította töltéscserét, 120 lóerőhöz kellene körülbelül 8000-et forognia, de 7500-at biztos. Úgy értem, hogy a maximális teljesítményét ott adná le.
Ez átkozottul sok, nagyon drága alkatrészek kellenének hozzá.

Ott van Maresz motorja, hangra kurvára forog, olyan hangja van, mint egy jól megforgatott VTECH Hondának, mégis csak 75 lóerő. A 120-hoz még hiányzik egy kicsit félre állított gyújtású, de nagyon jó állapotú széria 1.6-os motor teljesítménye. EZ kurva nagy különbség.

A 120 lóerős Bogár az nagyon megy.


Így megy egy 85 lóerős, nem üveghangig forgatva.

http://www.youtube.com/watch?v=4Ny6W9vy05k

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17447 Dátum: 2012 November 17, 19:38:07 »


Az autó tudná.

Én nem biztos.

SleepAir-nek mutattam, gázra keresztbe teszi magát.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #17446 Dátum: 2012 November 17, 19:11:08 »

Mennyit mondott az öreg? Azért én is rákérdeztem vásárlás előtt, bár már akkor gondoltam, hogy feleslegesen... Nekem 7,5-8 között mondta... Maradjunk annyiban, hogy 10 felett van.  Wink
Ugyan ezeket a számokat mondta. Bélával beszéltünk az autóról, de már akkor elvetettük, hogy ennyi lenne.  Grin
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #17445 Dátum: 2012 November 17, 18:58:47 »

Különben mennyit fogyaszt az autód? Mikor én érdeklődtem az autó iránt akkor mondott nekem egy x számot az eladó. Kíváncsi lennék, hogy mennyire volt valós.

Mennyit mondott az öreg? Azért én is rákérdeztem vásárlás előtt, bár már akkor gondoltam, hogy feleslegesen... Nekem 7,5-8 között mondta... Maradjunk annyiban, hogy 10 felett van.  Wink
Oldalak: 1 ... 116 117 118 119 120 [121] 122 123 124 125 126 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.218 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.