www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 15, 01:33:40

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3356149 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18164 Dátum: 2013 Május 17, 20:20:34 »


 -a fogyasztás "ugyan azzal a lábbal" mennyit nő        %-ban           (ha nő egyáltalán)
-tartós utazósebesség?
nekem  majd 2literrel kevesebbet fogyasztott a duplawéber Undecided

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18163 Dátum: 2013 Május 17, 20:19:20 »

Nálam országúton leesett a fogyasztásom (Hiszen a dupla karbival sem kell (szabad) dúsabb keveréket előállítani, viszont nem kell a motornak átszívnia a hosszú szívócsövön az anyagot). Nekem előtte regiszter karbim volt, azzal kerek 10 liter volt mindenhol, a 2 Weberrel lett 7 liter (Leghosszabb váltóm és könnyű pre kasztnim van). Apu kabriója 8 litert eszik ugyanezzel a váltóval és nehezebb kasztnival szintén 1,6 mocival.
Városban viszont nőt a fogyasztás, mert a gyorsító azért gyorsításkor keményen bespriccel a 4 torokba. Városban nekem 12 liter körül, de én rúgom neki.

köszönöm
érthető válasz Wink
 most kap a bogim egy "full" felújított 1.6-ost (typ 3-ból)
most marad a sima karbi, későbbiekben ha lesz kedvem ebben az irányban folytatom Wink
még 2 kérdés Cool
 -a fogyasztás "ugyan azzal a lábbal" mennyit nő        %-ban           (ha nő egyáltalán)
-tartós utazósebesség?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18162 Dátum: 2013 Május 17, 20:18:01 »

Egész más lesz az motor karaktere, sokkal sportosabb lesz (De ez akkor érezhető igazán ha tényleg atom jó az alap motor.)

... Azt mondta, hogy olyan mintha egy tök más motor lenne az autóban mint előtte. Gyorsul, forog, stb.

Wink

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18161 Dátum: 2013 Május 17, 20:16:39 »

(Nekem a legutóbbi széria 1,6-ra 2 karbi ráépítése munkám 43 órába telt úgy, hogy a karbikat megtisztítva hozták, mindenből a legjobbat vették meg, a karbik jó állapotban voltak és a 2. garnitúra fúvókával és az 5 próbakörnyi beállítással tökéletes lett
ezt én eltitkolnám Grin

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #18160 Dátum: 2013 Május 17, 19:48:25 »

Egész más lesz az motor karaktere, sokkal sportosabb lesz (De ez akkor érezhető igazán ha tényleg atom jó az alap motor.)

A te pontozásoddal talán így nézne ki (De szerintem nem lehet így egyértelműen belőni):

Nyomaték marad a 100 pont
Gyorsulás hihetetlenül javul 150-160pont
Végsebesség 120pont

De tényleg nehéz ezt megmondani. Most raktam egy pár Dellorto-t tényleg full felújított 1,6-ra. 2 nap múlva hívott a tulaj (van Porsche-ja is), és szó szerint azt mondta, hogy ő el sem tudta képzelni, egy bogár motor tud ilyen is lenni. Azt mondta, hogy olyan mintha egy tök más motor lenne az autóban mint előtte. Gyorsul, forog, stb.

köszönöm
érthető válasz Wink
 most kap a bogim egy "full" felújított 1.6-ost (typ 3-ból)
most marad a sima karbi, későbbiekben ha lesz kedvem ebben az irányban folytatom Wink
még 2 kérdés Cool
 -a fogyasztás "ugyan azzal a lábbal" mennyit nő        %-ban           (ha nő egyáltalán)
-tartós utazósebesség?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18159 Dátum: 2013 Május 17, 19:38:36 »

Egész más lesz az motor karaktere, sokkal sportosabb lesz (De ez akkor érezhető igazán ha tényleg atom jó az alap motor.)

A te pontozásoddal talán így nézne ki (De szerintem nem lehet így egyértelműen belőni):

Nyomaték marad a 100 pont
Gyorsulás hihetetlenül javul 150-160pont
Végsebesség 120pont

De tényleg nehéz ezt megmondani. Most raktam egy pár Dellorto-t tényleg full felújított 1,6-ra. 2 nap múlva hívott a tulaj (van Porsche-ja is), és szó szerint azt mondta, hogy ő el sem tudta képzelni, egy bogár motor tud ilyen is lenni. Azt mondta, hogy olyan mintha egy tök más motor lenne az autóban mint előtte. Gyorsul, forog, stb.


Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18158 Dátum: 2013 Május 17, 19:14:20 »

Érdemes gyári 1,6-os motorra minden további beavatkozás nélkül dupla karburátort szerelni?
Érezhetően erősebb lesz, vagy csak akkor van értelme, ha a motort is felújítjuk, csapágysor, hengerfej, stb. együtt?
Videókon azt láttam, hogy a dupla karburátoros, mintha gyorsabban pörögne föl gázra, mint a sima, gyári karbis motor. Ez tényleg így van, vagy csak érzéki csalódás volt? 
en nem bantam meg. Viszont szovocso, rudazat legszurok meg a karbik 100k

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #18157 Dátum: 2013 Május 17, 18:41:10 »

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18156 Dátum: 2013 Május 17, 17:43:02 »

Az Oxyboxer előtti motorom, amit 5-6 évig nyúztam az is egy széria 1,6 volt 2 karbival. De Tati is tudna mesélni, úgy tudom ő is a felújított széria 1,6-ra tette rá utólag a 2 karbit az 1915 előtt. Én ezerszer jobban szeretem a 2 karbis 1,6 motorokat mint a széria karbis de növelt hengerűrtartalmú (1,8-1,9) motorokat.


Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #18155 Dátum: 2013 Május 17, 17:37:37 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18154 Dátum: 2013 Május 17, 17:28:11 »

Igen, érdemes gyári 1,6 motorra minden további beavatkozás nélkül dupla karburátort szerelni.
De csak akkor van értelme, ha a motor kifogástalan állapotban van. Ha egy használt, öreg motorról beszélünk, akkor azt a kb. 120ezer Ft-ot amibe a dupla karbi kerül (30ezer a használt Weber/Dellorto pár, 35ezer a szívócső pár, 20ezer egy gyenge rudazat, 15ezer a leggagyibb légszűrőpár, 10ezer a karbikhoz a tömítéskészlet és 10ezerből szűken kijöhet a benzincső, T-elosztó, szivató lezáró fedél, bilincsek, apróságok) + annak a munkadíját aki rá tudja tenni úgy az autódra, hogy ne rosszabb hanem jobb legyen (Nekem a legutóbbi széria 1,6-ra 2 karbi ráépítése munkám 43 órába telt úgy, hogy a karbikat megtisztítva hozták, mindenből a legjobbat vették meg, a karbik jó állapotban voltak és a 2. garnitúra fúvókával és az 5 próbakörnyi beállítással tökéletes lett a karburálás), azt szánd rá egy motorfelújításra. Aztán ha hibátlan a motor, akkor következő lépésként jöhet a dupla karbi.
Egyébként ha van egy rendben lévő 1,6 motorod, akkor nagyon megváltozik a motor jellege a 2 karbitól.

Érdemes gyári 1,6-os motorra minden további beavatkozás nélkül dupla karburátort szerelni?
Érezhetően erősebb lesz, vagy csak akkor van értelme, ha a motort is felújítjuk, csapágysor, hengerfej, stb. együtt?
Videókon azt láttam, hogy a dupla karburátoros, mintha gyorsabban pörögne föl gázra, mint a sima, gyári karbis motor. Ez tényleg így van, vagy csak érzéki csalódás volt? 

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #18153 Dátum: 2013 Május 17, 15:27:14 »

Olyanban ami épp autópályán toll le a belső sávban? Wink

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #18152 Dátum: 2013 Május 17, 14:44:02 »

Érdemes gyári 1,6-os motorra minden további beavatkozás nélkül dupla karburátort szerelni?
Érezhetően erősebb lesz, vagy csak akkor van értelme, ha a motort is felújítjuk, csapágysor, hengerfej, stb. együtt?
Videókon azt láttam, hogy a dupla karburátoros, mintha gyorsabban pörögne föl gázra, mint a sima, gyári karbis motor. Ez tényleg így van, vagy csak érzéki csalódás volt? 
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #18151 Dátum: 2013 Május 14, 20:46:27 »

Nem vitát szerettem volna gerjeszteni. A véleményem irtam.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #18150 Dátum: 2013 Május 14, 20:44:35 »

  Abban hogy hangos tévedsz!! És nincs benne nagyobb huzat mint akármilyen más cabrióban!! Ezt tapasztalatból mondom!!
Olyanban ami épp autópályán toll le a belső sávban? Wink

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18149 Dátum: 2013 Május 14, 20:41:37 »


Hozzátenném még hogy nyolvan felet olyan huzat van benn hogy megbolondulsz.Vagy ha fenn a tető akkor meg a hang zavaró.
most mér szóltál neki Grin amúgy meg tudja volt már kabriója

Nem elérhető PORSCHE
Hozzászólások: 2851


« Hozzászólás #18148 Dátum: 2013 Május 14, 20:40:49 »

Ez most szencségtörés lesz ebben a topikban de szerintem nincs nagyobb királyság mint lenyitott tetővel csorogni egy cabrió bogárral.Ahoz meg nem kell nagymotor lecsücs meg nagykerék.Ahoz szerintem az automataváltó az ideális partner.
De többször irtam a Tied és biztos jó lesz.
Hozzátenném még hogy nyolvan felet olyan huzat van benn hogy megbolondulsz.Vagy ha fenn a tető akkor meg a hang zavaró.
  Abban hogy hangos tévedsz!! És nincs benne nagyobb huzat mint akármilyen más cabrióban!! Ezt tapasztalatból mondom!!

96 audi 80 cabrio   Pedálos bogi           Pedálos moszkvics
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #18147 Dátum: 2013 Május 14, 20:15:32 »

Ez most szencségtörés lesz ebben a topikban de szerintem nincs nagyobb királyság mint lenyitott tetővel csorogni egy cabrió bogárral.Ahoz meg nem kell nagymotor lecsücs meg nagykerék.Ahoz szerintem az automataváltó az ideális partner.
De többször irtam a Tied és biztos jó lesz.
Hozzátenném még hogy nyolvan felet olyan huzat van benn hogy megbolondulsz.Vagy ha fenn a tető akkor meg a hang zavaró.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Május 14, 20:23:04 írta Mr.Horsepower »

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #18146 Dátum: 2013 Május 14, 20:12:01 »

 Undecided
AT-s hosszúváltó veszi át a helyét.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #18145 Dátum: 2013 Május 14, 20:11:40 »

Mi lesz az automatával?
AT-s hosszúváltó veszi át a helyét.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #18144 Dátum: 2013 Május 14, 20:10:50 »

Így lesz mindkét stílust képviselő autóm,ha akarom,akkor beülök az öreg,eredeti,döntöttlámpás,duduautómba,és elgurulok vele egy keményvonalas veteránautós rendezvényre,mert ott is megállja a helyét,vagy éppen az OT vizsgára.

A kabrióval meg olyan helyekre is elmehetek,ahol nem igen preferálják az oridzsi stílus.
Mi lesz az automatával?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #18143 Dátum: 2013 Május 14, 20:07:59 »

atya úristen vége van a világnak ! hogy mered ezeket a tipusidegen alkatrészeket beépíteni szart sem fog érni ez az egyébként ritka drága autó! remélem azért használni ezt sem fogod majd Kiss
Így lesz mindkét stílust képviselő autóm,ha akarom,akkor beülök az öreg,eredeti,döntöttlámpás,duduautómba,és elgurulok vele egy keményvonalas veteránautós rendezvényre,mert ott is megállja a helyét,vagy éppen az OT vizsgára.

A kabrióval meg olyan helyekre is elmehetek,ahol nem igen preferálják az oridzsi stílust.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Május 14, 21:43:04 írta Narancs »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #18142 Dátum: 2013 Május 14, 20:00:08 »

atya úristen vége van a világnak ! hogy mered ezeket a tipusidegen alkatrészeket beépíteni szart sem fog érni ez az egyébként ritka drága autó! remélem azért használni ezt sem fogod majd Kiss
German lesz,minden jót bele fogunk építeni ebbe az autóba! Wink
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18141 Dátum: 2013 Május 14, 19:55:49 »

Na,megvannak körbe a Porsche tárcsafékszettek is autómra,és a hátsó futóműből is átugrik majd pár alkatrész,pl a Porsche torziós rudak,és az állítható lengőkarok vagy pengék.

Az esztétikájuk nem éppen a legszebb,de hát most lettek frissen lebontva,tehát ez a leszereléskori állapot,szépen kézbe lesznek véve,rozsdától,mocsoktól megtisztítva,fényezve,felújítva...

Nagy köszönet érte Porsche fórumtársnak,sokat segített a beszerzésükben,mindenféle tekintetben!! Kezfogas
atya úristen vége van a világnak ! hogy mered ezeket a tipusidegen alkatrészeket beépíteni szart sem fog érni ez az egyébként ritka drága autó! remélem azért használni ezt sem fogod majd Kiss

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #18140 Dátum: 2013 Május 14, 19:51:40 »

Na,megvannak körbe a Porsche tárcsafékszettek is autómra,és a hátsó futóműből is átugrik majd pár alkatrész,pl a Porsche torziós rudak,és az állítható lengőkarok vagy pengék.

Az esztétikájuk nem éppen a legszebb,de hát most lettek frissen lebontva,tehát ez a leszereléskori állapot,szépen kézbe lesznek véve,rozsdától,mocsoktól megtisztítva,fényezve,felújítva...

Nagy köszönet érte Porsche fórumtársnak,sokat segített a beszerzésükben,mindenféle tekintetben!! Kezfogas
És sikerült szereznem,szép állapotú,bogárba beférő,kis kecsesebb 996-os Porsche üléseket is,az árukat elutaltam,a jövő hét elején hozom haza őket! Shocked

A fejtámlában bele van impregnálva,süllyesztve a nagy Porsche logó!

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető PORSCHE
Hozzászólások: 2851


« Hozzászólás #18139 Dátum: 2013 Május 14, 19:50:41 »

 
Na,megvannak körbe a Porsche tárcsafékszettek is autómra,és a hátsó futóműből is átugrik majd pár alkatrész,pl a Porsche torziós rudak,és az állítható lengőkarok vagy pengék.

Az esztétikájuk nem éppen a legszebb,de hát most lettek frissen lebontva,tehát ez a leszereléskori állapot,szépen kézbe lesznek véve,rozsdától,mocsoktól megtisztítva,fényezve,felújítva...

Nagy köszönet érte Porsche fórumtársnak,sokat segített a beszerzésükben,mindenféle tekintetben!! Kezfogas
Wink

96 audi 80 cabrio   Pedálos bogi           Pedálos moszkvics
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #18138 Dátum: 2013 Május 14, 19:48:33 »

Na,megvannak körbe a Porsche tárcsafékszettek is autómra,és a hátsó futóműből is átugrik majd pár alkatrész,pl a Porsche torziós rudak,és az állítható lengőkarok vagy pengék.

Az esztétikájuk nem éppen a legszebb,de hát most lettek frissen lebontva,tehát ez a leszereléskori állapot,szépen kézbe lesznek véve,rozsdától,mocsoktól megtisztítva,fényezve,felújítva...

Nagy köszönet érte Porsche fórumtársnak,sokat segített a beszerzésükben,mindenféle tekintetben!! Kezfogas

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18137 Dátum: 2013 Május 13, 23:14:35 »


Nálunk van hely Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18136 Dátum: 2013 Május 13, 21:47:17 »



Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #18135 Dátum: 2013 Május 13, 21:33:16 »


Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #18134 Dátum: 2013 Május 13, 21:27:52 »



Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18133 Dátum: 2013 Május 13, 21:17:51 »


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18132 Dátum: 2013 Május 13, 20:26:02 »



Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #18131 Dátum: 2013 Május 13, 15:21:24 »



www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #18130 Dátum: 2013 Május 13, 15:17:45 »

Akkor már csak az a kérdés, mikkor ülsz repcsire  Grin
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #18129 Dátum: 2013 Május 13, 15:15:51 »

A nehezen visszaeső alapjáratnak pontosan az az oka amit Tati leírt. Akkor van ilyen, ha valami miatt nagyon nyitva van(nak) a pillangószelep(ek). Ez valóban lehet rossz szinkrontól, de akár olyan külső tényezőktől is, amik miatt nagyon nyitni kell a pillangószelepet ahhoz, hogy legyen alapjárat. Extrém esetben pl. ilyen lehet egy szoruló motor is. Nálad nyilván nem ez van, de gyújtás, illetve szelephézag probléma, vagy fals levegő miatt is lehet az, hogy nagyon nyitni kell a pillangószelepeket. Onnantól meg a Tati által leírt dolgok játszanak.
Bele meg ne nézz a torokba! A nagyon nyitva van a pillangószelep az nem az a kategória amit látsz! Még ilyen esetben sincs annyira nyitva, hogy felülről, a venturin keresztül láss valamit. Szerintem: Gyújtás és szelephézag állítás, aztán szinkron teszter.

Akkor már csak az a kérdés, mikkor ülsz repcsire  Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #18128 Dátum: 2013 Május 13, 15:15:37 »

Ebből szelephézagot tudok ellenőrizni, a többit hasraütésszerűen nem szeretném.
Köszönöm a tanácsokat!
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18127 Dátum: 2013 Május 13, 15:07:24 »

A nehezen visszaeső alapjáratnak pontosan az az oka amit Tati leírt. Akkor van ilyen, ha valami miatt nagyon nyitva van(nak) a pillangószelep(ek). Ez valóban lehet rossz szinkrontól, de akár olyan külső tényezőktől is, amik miatt nagyon nyitni kell a pillangószelepet ahhoz, hogy legyen alapjárat. Extrém esetben pl. ilyen lehet egy szoruló motor is. Nálad nyilván nem ez van, de gyújtás, illetve szelephézag probléma, vagy fals levegő miatt is lehet az, hogy nagyon nyitni kell a pillangószelepeket. Onnantól meg a Tati által leírt dolgok játszanak.
Bele meg ne nézz a torokba! A nagyon nyitva van a pillangószelep az nem az a kategória amit látsz! Még ilyen esetben sincs annyira nyitva, hogy felülről, a venturin keresztül láss valamit. Szerintem: Gyújtás és szelephézag állítás, aztán szinkron teszter.

Szerintem az alapjárati rendszerem rendben van. Leveszem a légszűrőt és belenézek, hogy mizu.


Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #18126 Dátum: 2013 Május 13, 13:08:18 »

Szerintem az alapjárati rendszerem rendben van. Leveszem a légszűrőt és belenézek, hogy mizu.

én ilyesmire gondolok gyakorlatban a legtöbb karbi olyan hogy ha nyitva van kicsit a pillangó akkor lassan esik vissza a fordulat és egy kicsi kaját az átmeneti rendszeren kap na ezzel mégtovább magas az alapjárat aztán szépen lassan csökken a gázsebesség ami már nem tudja megszívni az átmeneti rendszert és ha az alapjárati rendszer kevés vagy dugult akkor lefullad sokan el szokták tekergetni a pillangótengely csavarját hogy legyen valami alapjárat de így csak viszonylag magasat alapjáratot sikerül nekik csinálni aztán megy a szopás.....
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #18125 Dátum: 2013 Május 13, 12:41:18 »


A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Oldalak: 1 ... 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.178 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.