www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 15, 01:33:40
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
99
100
101
102
103
[
104
]
105
106
107
108
109
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3356149 alkalommal)
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18164 Dátum:
2013 Május 17, 20:20:34 »
Idézetet írta: kormányzoo - 2013 Május 17, 19:48:25
-a fogyasztás "ugyan azzal a lábbal" mennyit nő %-ban (ha nő egyáltalán)
-tartós utazósebesség?
nekem majd 2literrel kevesebbet fogyasztott a duplawéber
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18163 Dátum:
2013 Május 17, 20:19:20 »
Nálam országúton leesett a fogyasztásom (Hiszen a dupla karbival sem kell (szabad) dúsabb keveréket előállítani, viszont nem kell a motornak átszívnia a hosszú szívócsövön az anyagot). Nekem előtte regiszter karbim volt, azzal kerek 10 liter volt mindenhol, a 2 Weberrel lett 7 liter (Leghosszabb váltóm és könnyű pre kasztnim van). Apu kabriója 8 litert eszik ugyanezzel a váltóval és nehezebb kasztnival szintén 1,6 mocival.
Városban viszont nőt a fogyasztás, mert a gyorsító azért gyorsításkor keményen bespriccel a 4 torokba. Városban nekem 12 liter körül, de én rúgom neki.
Idézetet írta: kormányzoo - 2013 Május 17, 19:48:25
köszönöm
érthető válasz
most kap a bogim egy "full" felújított 1.6-ost (typ 3-ból)
most marad a sima karbi, későbbiekben ha lesz
kedvem
ebben az irányban folytatom
még 2 kérdés
-a fogyasztás "ugyan azzal a lábbal" mennyit nő %-ban (ha nő egyáltalán)
-tartós utazósebesség?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18162 Dátum:
2013 Május 17, 20:18:01 »
Idézetet írta: callook - 2013 Május 17, 19:38:36
Egész más lesz az motor karaktere, sokkal sportosabb lesz (De ez akkor érezhető igazán ha tényleg atom jó az alap motor.)
... Azt mondta, hogy olyan mintha egy tök más motor lenne az autóban mint előtte. Gyorsul, forog, stb.
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18161 Dátum:
2013 Május 17, 20:16:39 »
Idézetet írta: callook - 2013 Május 17, 17:28:11
(Nekem a legutóbbi széria 1,6-ra 2 karbi ráépítése munkám 43 órába telt úgy, hogy a karbikat megtisztítva hozták, mindenből a legjobbat vették meg, a karbik jó állapotban voltak és a 2. garnitúra fúvókával és az 5 próbakörnyi beállítással tökéletes lett
ezt én eltitkolnám
www.tatinson.hu
www.kck.hu
kormányzoo
Hozzászólások: 5802
redgear.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18160 Dátum:
2013 Május 17, 19:48:25 »
Idézetet írta: callook - 2013 Május 17, 19:38:36
Egész más lesz az motor karaktere, sokkal sportosabb lesz (De ez akkor érezhető igazán ha tényleg atom jó az alap motor.)
A te pontozásoddal talán így nézne ki (De szerintem nem lehet így egyértelműen belőni):
Nyomaték marad a 100 pont
Gyorsulás hihetetlenül javul 150-160pont
Végsebesség 120pont
De tényleg nehéz ezt megmondani. Most raktam egy pár Dellorto-t tényleg full felújított 1,6-ra. 2 nap múlva hívott a tulaj (van Porsche-ja is), és szó szerint azt mondta, hogy ő el sem tudta képzelni, egy bogár motor tud ilyen is lenni. Azt mondta, hogy olyan mintha egy tök más motor lenne az autóban mint előtte. Gyorsul, forog, stb.
köszönöm
érthető válasz
most kap a bogim egy "full" felújított 1.6-ost (typ 3-ból)
most marad a sima karbi, későbbiekben ha lesz
kedvem
ebben az irányban folytatom
még 2 kérdés
-a fogyasztás "ugyan azzal a lábbal" mennyit nő %-ban (ha nő egyáltalán)
-tartós utazósebesség?
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18159 Dátum:
2013 Május 17, 19:38:36 »
Egész más lesz az motor karaktere, sokkal sportosabb lesz (De ez akkor érezhető igazán ha tényleg atom jó az alap motor.)
A te pontozásoddal talán így nézne ki (De szerintem nem lehet így egyértelműen belőni):
Nyomaték marad a 100 pont
Gyorsulás hihetetlenül javul 150-160pont
Végsebesség 120pont
De tényleg nehéz ezt megmondani. Most raktam egy pár Dellorto-t tényleg full felújított 1,6-ra. 2 nap múlva hívott a tulaj (van Porsche-ja is), és szó szerint azt mondta, hogy ő el sem tudta képzelni, egy bogár motor tud ilyen is lenni. Azt mondta, hogy olyan mintha egy tök más motor lenne az autóban mint előtte. Gyorsul, forog, stb.
Idézetet írta: kormányzoo - 2013 Május 17, 18:41:10
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18158 Dátum:
2013 Május 17, 19:14:20 »
Idézetet írta: Dadan - 2013 Május 17, 14:44:02
Érdemes gyári 1,6-os motorra minden további beavatkozás nélkül dupla karburátort szerelni?
Érezhetően erősebb lesz, vagy csak akkor van értelme, ha a motort is felújítjuk, csapágysor, hengerfej, stb. együtt?
Videókon azt láttam, hogy a dupla karburátoros, mintha gyorsabban pörögne föl gázra, mint a sima, gyári karbis motor. Ez tényleg így van, vagy csak érzéki csalódás volt?
en nem bantam meg. Viszont szovocso, rudazat legszurok meg a karbik 100k
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
kormányzoo
Hozzászólások: 5802
redgear.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18157 Dátum:
2013 Május 17, 18:41:10 »
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18156 Dátum:
2013 Május 17, 17:43:02 »
Az Oxyboxer előtti motorom, amit 5-6 évig nyúztam az is egy széria 1,6 volt 2 karbival. De Tati is tudna mesélni, úgy tudom ő is a felújított széria 1,6-ra tette rá utólag a 2 karbit az 1915 előtt. Én ezerszer jobban szeretem a 2 karbis 1,6 motorokat mint a széria karbis de növelt hengerűrtartalmú (1,8-1,9) motorokat.
Idézetet írta: Protheus - 2013 Május 17, 17:37:37
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18155 Dátum:
2013 Május 17, 17:37:37 »
Buzi, aki fékez! :-)))
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18154 Dátum:
2013 Május 17, 17:28:11 »
Igen, érdemes gyári 1,6 motorra minden további beavatkozás nélkül dupla karburátort szerelni.
De csak akkor van értelme, ha a motor kifogástalan állapotban van. Ha egy használt, öreg motorról beszélünk, akkor azt a kb. 120ezer Ft-ot amibe a dupla karbi kerül (30ezer a használt Weber/Dellorto pár, 35ezer a szívócső pár, 20ezer egy gyenge rudazat, 15ezer a leggagyibb légszűrőpár, 10ezer a karbikhoz a tömítéskészlet és 10ezerből szűken kijöhet a benzincső, T-elosztó, szivató lezáró fedél, bilincsek, apróságok) + annak a munkadíját aki rá tudja tenni úgy az autódra, hogy ne rosszabb hanem jobb legyen (Nekem a legutóbbi széria 1,6-ra 2 karbi ráépítése munkám 43 órába telt úgy, hogy a karbikat megtisztítva hozták, mindenből a legjobbat vették meg, a karbik jó állapotban voltak és a 2. garnitúra fúvókával és az 5 próbakörnyi beállítással tökéletes lett a karburálás), azt szánd rá egy motorfelújításra. Aztán ha hibátlan a motor, akkor következő lépésként jöhet a dupla karbi.
Egyébként ha van egy rendben lévő 1,6 motorod, akkor nagyon megváltozik a motor jellege a 2 karbitól.
Idézetet írta: Dadan - 2013 Május 17, 14:44:02
Érdemes gyári 1,6-os motorra minden további beavatkozás nélkül dupla karburátort szerelni?
Érezhetően erősebb lesz, vagy csak akkor van értelme, ha a motort is felújítjuk, csapágysor, hengerfej, stb. együtt?
Videókon azt láttam, hogy a dupla karburátoros, mintha gyorsabban pörögne föl gázra, mint a sima, gyári karbis motor. Ez tényleg így van, vagy csak érzéki csalódás volt?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18153 Dátum:
2013 Május 17, 15:27:14 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2013 Május 14, 20:44:35
Olyanban ami épp autópályán toll le a belső sávban?
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18152 Dátum:
2013 Május 17, 14:44:02 »
Érdemes gyári 1,6-os motorra minden további beavatkozás nélkül dupla karburátort szerelni?
Érezhetően erősebb lesz, vagy csak akkor van értelme, ha a motort is felújítjuk, csapágysor, hengerfej, stb. együtt?
Videókon azt láttam, hogy a dupla karburátoros, mintha gyorsabban pörögne föl gázra, mint a sima, gyári karbis motor. Ez tényleg így van, vagy csak érzéki csalódás volt?
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18151 Dátum:
2013 Május 14, 20:46:27 »
Nem vitát szerettem volna gerjeszteni. A véleményem irtam.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18150 Dátum:
2013 Május 14, 20:44:35 »
Idézetet írta: PORSCHE - 2013 Május 14, 20:40:49
Abban hogy hangos tévedsz!! És nincs benne nagyobb huzat mint akármilyen más cabrióban!! Ezt tapasztalatból mondom!!
Olyanban ami épp autópályán toll le a belső sávban?
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18149 Dátum:
2013 Május 14, 20:41:37 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2013 Május 14, 20:15:32
Hozzátenném még hogy nyolvan felet olyan huzat van benn hogy megbolondulsz.Vagy ha fenn a tető akkor meg a hang zavaró.
most mér szóltál neki
amúgy meg tudja volt már kabriója
www.tatinson.hu
www.kck.hu
PORSCHE
Hozzászólások: 2851
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18148 Dátum:
2013 Május 14, 20:40:49 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2013 Május 14, 20:15:32
Ez most szencségtörés lesz ebben a topikban de szerintem nincs nagyobb királyság mint lenyitott tetővel csorogni egy cabrió bogárral.Ahoz meg nem kell nagymotor lecsücs meg nagykerék.Ahoz szerintem az automataváltó az ideális partner.
De többször irtam a Tied és biztos jó lesz.
Hozzátenném még hogy nyolvan felet olyan huzat van benn hogy megbolondulsz.Vagy ha fenn a tető akkor meg a hang zavaró.
Abban hogy hangos tévedsz!! És nincs benne nagyobb huzat mint akármilyen más cabrióban!! Ezt tapasztalatból mondom!!
96 audi 80 cabrio Pedálos bogi Pedálos moszkvics
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18147 Dátum:
2013 Május 14, 20:15:32 »
Ez most szencségtörés lesz ebben a topikban de szerintem nincs nagyobb királyság mint lenyitott tetővel csorogni egy cabrió bogárral.Ahoz meg nem kell nagymotor lecsücs meg nagykerék.Ahoz szerintem az automataváltó az ideális partner.
De többször irtam a Tied és biztos jó lesz.
Hozzátenném még hogy nyolvan felet olyan huzat van benn hogy megbolondulsz.Vagy ha fenn a tető akkor meg a hang zavaró.
«
Utoljára szerkesztve: 2013 Május 14, 20:23:04 írta Mr.Horsepower
»
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18146 Dátum:
2013 Május 14, 20:12:01 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 Május 14, 20:11:40
AT-s hosszúváltó veszi át a helyét.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18145 Dátum:
2013 Május 14, 20:11:40 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2013 Május 14, 20:10:50
Mi lesz az automatával?
AT-s hosszúváltó veszi át a helyét.
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18144 Dátum:
2013 Május 14, 20:10:50 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 Május 14, 20:07:59
Így lesz mindkét stílust képviselő autóm,ha akarom,akkor beülök az öreg,eredeti,döntöttlámpás,duduautómba,és elgurulok vele egy keményvonalas veteránautós rendezvényre,mert ott is megállja a helyét,vagy éppen az OT vizsgára.
A kabrióval meg olyan helyekre is elmehetek,ahol nem igen preferálják az oridzsi stílus.
Mi lesz az automatával?
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18143 Dátum:
2013 Május 14, 20:07:59 »
Idézetet írta: tati - 2013 Május 14, 19:55:49
atya úristen vége van a világnak ! hogy mered ezeket a tipusidegen alkatrészeket beépíteni szart sem fog érni ez az egyébként ritka drága autó! remélem azért használni ezt sem fogod majd
Így lesz mindkét stílust képviselő autóm,ha akarom,akkor beülök az öreg,eredeti,döntöttlámpás,duduautómba,és elgurulok vele egy keményvonalas veteránautós rendezvényre,mert ott is megállja a helyét,vagy éppen az OT vizsgára.
A kabrióval meg olyan helyekre is elmehetek,ahol nem igen preferálják az oridzsi stílust.
«
Utoljára szerkesztve: 2013 Május 14, 21:43:04 írta Narancs
»
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18142 Dátum:
2013 Május 14, 20:00:08 »
Idézetet írta: tati - 2013 Május 14, 19:55:49
atya úristen vége van a világnak ! hogy mered ezeket a tipusidegen alkatrészeket beépíteni szart sem fog érni ez az egyébként ritka drága autó! remélem azért használni ezt sem fogod majd
German lesz,minden jót bele fogunk építeni ebbe az autóba!
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18141 Dátum:
2013 Május 14, 19:55:49 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 Május 14, 19:48:33
Na,megvannak körbe a Porsche tárcsafékszettek is autómra,és a hátsó futóműből is átugrik majd pár alkatrész,pl a Porsche torziós rudak,és az állítható lengőkarok vagy pengék.
Az esztétikájuk nem éppen a legszebb,de hát most lettek frissen lebontva,tehát ez a leszereléskori állapot,szépen kézbe lesznek véve,rozsdától,mocsoktól megtisztítva,fényezve,felújítva...
Nagy köszönet érte Porsche fórumtársnak,sokat segített a beszerzésükben,mindenféle tekintetben!!
atya úristen vége van a világnak ! hogy mered ezeket a tipusidegen alkatrészeket beépíteni szart sem fog érni ez az egyébként ritka drága autó! remélem azért használni ezt sem fogod majd
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18140 Dátum:
2013 Május 14, 19:51:40 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 Május 14, 19:48:33
Na,megvannak körbe a Porsche tárcsafékszettek is autómra,és a hátsó futóműből is átugrik majd pár alkatrész,pl a Porsche torziós rudak,és az állítható lengőkarok vagy pengék.
Az esztétikájuk nem éppen a legszebb,de hát most lettek frissen lebontva,tehát ez a leszereléskori állapot,szépen kézbe lesznek véve,rozsdától,mocsoktól megtisztítva,fényezve,felújítva...
Nagy köszönet érte Porsche fórumtársnak,sokat segített a beszerzésükben,mindenféle tekintetben!!
És sikerült szereznem,szép állapotú,bogárba beférő,kis kecsesebb 996-os Porsche üléseket is,az árukat elutaltam,a jövő hét elején hozom haza őket!
A fejtámlában bele van impregnálva,süllyesztve a nagy Porsche logó!
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
PORSCHE
Hozzászólások: 2851
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18139 Dátum:
2013 Május 14, 19:50:41 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 Május 14, 19:48:33
Na,megvannak körbe a Porsche tárcsafékszettek is autómra,és a hátsó futóműből is átugrik majd pár alkatrész,pl a Porsche torziós rudak,és az állítható lengőkarok vagy pengék.
Az esztétikájuk nem éppen a legszebb,de hát most lettek frissen lebontva,tehát ez a leszereléskori állapot,szépen kézbe lesznek véve,rozsdától,mocsoktól megtisztítva,fényezve,felújítva...
Nagy köszönet érte Porsche fórumtársnak,sokat segített a beszerzésükben,mindenféle tekintetben!!
96 audi 80 cabrio Pedálos bogi Pedálos moszkvics
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18138 Dátum:
2013 Május 14, 19:48:33 »
Na,megvannak körbe a Porsche tárcsafékszettek is autómra,és a hátsó futóműből is átugrik majd pár alkatrész,pl a Porsche torziós rudak,és az állítható lengőkarok vagy pengék.
Az esztétikájuk nem éppen a legszebb,de hát most lettek frissen lebontva,tehát ez a leszereléskori állapot,szépen kézbe lesznek véve,rozsdától,mocsoktól megtisztítva,fényezve,felújítva...
Nagy köszönet érte Porsche fórumtársnak,sokat segített a beszerzésükben,mindenféle tekintetben!!
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18137 Dátum:
2013 Május 13, 23:14:35 »
Idézetet írta: callook - 2013 Május 13, 20:26:02
Nálunk van hely
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18136 Dátum:
2013 Május 13, 21:47:17 »
Idézetet írta: sparkafer - 2013 Május 13, 21:33:16
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18135 Dátum:
2013 Május 13, 21:33:16 »
Idézetet írta: callook - 2013 Május 13, 21:17:51
http://sparkafer.blogspot.hu/
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18134 Dátum:
2013 Május 13, 21:27:52 »
Idézetet írta: callook - 2013 Május 13, 20:26:02
http://sparkafer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18133 Dátum:
2013 Május 13, 21:17:51 »
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18132 Dátum:
2013 Május 13, 20:26:02 »
Idézetet írta: stonemen - 2013 Május 13, 15:17:45
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18131 Dátum:
2013 Május 13, 15:21:24 »
Idézetet írta: stonemen - 2013 Május 13, 12:22:45
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18130 Dátum:
2013 Május 13, 15:17:45 »
Idézetet írta: maxi - 2013 Május 13, 15:15:51
Akkor már csak az a kérdés, mikkor ülsz repcsire
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18129 Dátum:
2013 Május 13, 15:15:51 »
Idézetet írta: callook - 2013 Május 13, 15:07:24
A nehezen visszaeső alapjáratnak pontosan az az oka amit Tati leírt. Akkor van ilyen, ha valami miatt nagyon nyitva van(nak) a pillangószelep(ek). Ez valóban lehet rossz szinkrontól, de akár olyan külső tényezőktől is, amik miatt nagyon nyitni kell a pillangószelepet ahhoz, hogy legyen alapjárat. Extrém esetben pl. ilyen lehet egy szoruló motor is. Nálad nyilván nem ez van, de gyújtás, illetve szelephézag probléma, vagy fals levegő miatt is lehet az, hogy nagyon nyitni kell a pillangószelepeket. Onnantól meg a Tati által leírt dolgok játszanak.
Bele meg ne nézz a torokba! A nagyon nyitva van a pillangószelep az nem az a kategória amit látsz! Még ilyen esetben sincs annyira nyitva, hogy felülről, a venturin keresztül láss valamit. Szerintem: Gyújtás és szelephézag állítás, aztán szinkron teszter.
Akkor már csak az a kérdés, mikkor ülsz repcsire
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18128 Dátum:
2013 Május 13, 15:15:37 »
Ebből szelephézagot tudok ellenőrizni, a többit hasraütésszerűen nem szeretném.
Köszönöm a tanácsokat!
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18127 Dátum:
2013 Május 13, 15:07:24 »
A nehezen visszaeső alapjáratnak pontosan az az oka amit Tati leírt. Akkor van ilyen, ha valami miatt nagyon nyitva van(nak) a pillangószelep(ek). Ez valóban lehet rossz szinkrontól, de akár olyan külső tényezőktől is, amik miatt nagyon nyitni kell a pillangószelepet ahhoz, hogy legyen alapjárat. Extrém esetben pl. ilyen lehet egy szoruló motor is. Nálad nyilván nem ez van, de gyújtás, illetve szelephézag probléma, vagy fals levegő miatt is lehet az, hogy nagyon nyitni kell a pillangószelepeket. Onnantól meg a Tati által leírt dolgok játszanak.
Bele meg ne nézz a torokba! A nagyon nyitva van a pillangószelep az nem az a kategória amit látsz! Még ilyen esetben sincs annyira nyitva, hogy felülről, a venturin keresztül láss valamit. Szerintem: Gyújtás és szelephézag állítás, aztán szinkron teszter.
Idézetet írta: stonemen - 2013 Május 13, 13:08:18
Szerintem az alapjárati rendszerem rendben van. Leveszem a légszűrőt és belenézek, hogy mizu.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18126 Dátum:
2013 Május 13, 13:08:18 »
Szerintem az alapjárati rendszerem rendben van. Leveszem a légszűrőt és belenézek, hogy mizu.
Idézetet írta: tati - 2013 Május 13, 12:40:39
én ilyesmire gondolok gyakorlatban a legtöbb karbi olyan hogy ha nyitva van kicsit a pillangó akkor lassan esik vissza a fordulat és egy kicsi kaját az átmeneti rendszeren kap na ezzel mégtovább magas az alapjárat aztán szépen lassan csökken a gázsebesség ami már nem tudja megszívni az átmeneti rendszert és ha az alapjárati rendszer kevés vagy dugult akkor lefullad sokan el szokták tekergetni a pillangótengely csavarját hogy legyen valami alapjárat de így csak viszonylag magasat alapjáratot sikerül nekik csinálni aztán megy a szopás.....
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18125 Dátum:
2013 Május 13, 12:41:18 »
Idézetet írta: stonemen - 2013 Május 13, 12:22:45
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Oldalak:
1
...
99
100
101
102
103
[
104
]
105
106
107
108
109
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...