www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 22:13:12

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 98 99 100 101 102 [103] 104 105 106 107 108 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3355791 alkalommal)
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #18204 Dátum: 2013 Május 20, 21:37:54 »

..........Így kerültek ki az én üléseim az autóból,így váltak feleslegessé............
eladóvá válik?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #18203 Dátum: 2013 Május 20, 20:41:31 »

Fúúú,ma a kibaszott jó napom van!!

Hazahoztam Ausztriából a Porsche 911-es,teljesen újszerű,makulátlan bőrüléseket!

Kiautóztam Ausztriába,ahol a ház volt,szinte ilyen mesebeli táj,hegyek,erdők,hegyi patakok,folyók,nyugodság,csend,friss levegő.A családi ház végülis egy új nagy villa,a tulajdonosa még nyugati,ausztriai viszonylatban is dús gazdag,igen tehetős!Fiatal,kb korombeli,közvetlen,igen kedves,korrekt eladó volt,nem volt elszállva magától vagy ilyesmi.Garázs nyílik,igényes járólap,patika tisztaság stb,közelebb áll egy lakáshoz,mint egy garázshoz.Két autó körül,körbe nagy hely,körbe lehetett volna mindkét autót táncolni.Az egyik egy kilenc éves,Porsche 911/996-os,fekete kabrió,amolyan hobbiautóként használva.Ennek a 911-es kabriónak adta oda a patika gyári üléseit,mert abba vett valami még komolyabb Porsche üléseket,amiknek nagyobb az oldaltartása.Így kerültek ki a vásárolt üléseim az autójából,így váltak feleslegessé.Egy fiatal,keveset használt,hobbiautóként tartott kabrió ülései.
Súlyuk mint az állat,ezt nem is gondoltam volna,baromi nehezek,darabonként olyan 30-40 kg-nak saccolom őket!! Shocked :???:Alul egyébként ott a cimke,Recaro ülések ezek is,ezt sem tudtam.
Motoroznak,alul ott az elektromos csatlakozójuk.
Hazaállítottam velük,annyira szépek,meg annyira féltem őket,hogy mondtam a páromnak,hogy ezek pedig bejönnek a lakásba!Lenne helyük bőven a padláson is meg a garázsban is,de ezek nem az a kategória,hogy félreteszem őket valahová aszalódni,porosodni,pókfészeknek.Nem értette meg,most ezen áll a bál,egyenlőre kinmaradtak a garázsban. Undecided

Holnap csinálok pár képet.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Május 20, 23:11:06 írta Narancs »
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #18202 Dátum: 2013 Május 20, 18:37:10 »

 

Csakhogy ne feledkezzünk meg emléket állítani a soksok szenvedésnek amit mindannyiunkért (is) átéllt.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #18201 Dátum: 2013 Május 20, 18:20:38 »

KIZS szerint az 1500-ös Polski karburátora is megfelelő, és elég jó minőségben volt a "lengyel" piacon.

Nem mertem mondani, de szerintem is vannak más használható alternatívák, hiszen azok is működnek stabilan, jól más motorokon.
Persze akkor még nem tekintettünk el a "van-e értelme" kérdéstől.
Úgy ahogy Stunt is írta lejjebb a fogyasztás nagyban attól lesz jobb, hogy rövidül a szívócső, és ez befolyásolhatja a dinamikusabb reakciókat is (ami inkább csak virtuális eredmény, mint tényleges plusz erő). Ám ezek a központinál nem jelentkeznek, hiszen a szívócső pont úgyanúgy hosszú.
Ezért vagyok nagyon kíváncsi már egy 1,6-os szimplaszívósra olyasmi tapasztalatokkal amiket Stunt motorjain a "kollektív tudat" le tudott szűrni.
1303LS
« Hozzászólás #18200 Dátum: 2013 Május 20, 18:10:08 »

hm.. hát ez elgondolkodtató, de egyelőre van mit csináljak, meg van másik projekt amit kéne csak még nincs időm, meg kedvem
OK
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #18199 Dátum: 2013 Május 20, 17:00:46 »

KIZS szerint az 1500-ös Polski karburátora is megfelelő, és elég jó minőségben volt a "lengyel" piacon.

értem, köszönöm Wink
jól gondolom a beállítása kb olyan mint egy mezei karbié?
ja és a vételára 8)t -ha nem titkos- akár privben Wink
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #18198 Dátum: 2013 Május 20, 14:25:33 »

Na azért kérdeztem, mert ha akarod az én szettemmel kisérletezgethetsz egy kicsit.
Ha keresel hozzáértő machinátort aki beteszi, fúvókázza, akármi akkor szívesen kölcsönadom akár pár hónapra is.
Szívócső rudazat karbik. Minden vadi új.
Csak annyi a kérés, hogy részletes leírást kérek a tapasztalatokról.  Cheesy
Baromi jól jönne nekem, mert én is szimplaszívós 1,6-ost akarok majd csinálni egyszer.
hm.. hát ez elgondolkodtató, de egyelőre van mit csináljak, meg van másik projekt amit kéne csak még nincs időm, meg kedvem
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18197 Dátum: 2013 Május 20, 14:24:17 »

Na azért kérdeztem, mert ha akarod az én szettemmel kisérletezgethetsz egy kicsit.
Ha keresel hozzáértő machinátort aki beteszi, fúvókázza, akármi akkor szívesen kölcsönadom akár pár hónapra is.
Szívócső rudazat karbik. Minden vadi új.
Csak annyi a kérés, hogy részletes leírást kérek a tapasztalatokról.  Cheesy
Baromi jól jönne nekem, mert én is szimplaszívós 1,6-ost akarok majd csinálni egyszer.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #18196 Dátum: 2013 Május 20, 13:51:22 »

igen
és 1300as hengerfejei vannak, úgyhogy nem biztos hogy sok értelme lenne duplakarbizni. meg én télen is használom időnként és jobb ha van szivatója is
Na azért kérdeztem, mert ha akarod az én szettemmel kisérletezgethetsz egy kicsit.
Ha keresel hozzáértő machinátort aki beteszi, fúvókázza, akármi akkor szívesen kölcsönadom akár pár hónapra is.
Szívócső rudazat karbik. Minden vadi új.
Csak annyi a kérés, hogy részletes leírást kérek a tapasztalatokról.  Cheesy
Baromi jól jönne nekem, mert én is szimplaszívós 1,6-ost akarok majd csinálni egyszer.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18195 Dátum: 2013 Május 20, 13:42:03 »

Varázslónak külön köszönöm a válaszokat.

Még egy kérdésem lenne a dupla karburátorról:
(pl. egy 40-es szettnél)
mindenképpen kell hozzájuk elektromos AC, vagy tudnak üzemelni normálisan a gyári benzinpumpáról is?
tudnak

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #18194 Dátum: 2013 Május 20, 13:40:53 »

Varázslónak külön köszönöm a válaszokat.

Még egy kérdésem lenne a dupla karburátorról:
(pl. egy 40-es szettnél)
mindenképpen kell hozzájuk elektromos AC, vagy tudnak üzemelni normálisan a gyári benzinpumpáról is?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18193 Dátum: 2013 Május 20, 10:55:48 »

http://www.youtube.com/watch?v=ggGyUyes-_Q

 Cheesy

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18192 Dátum: 2013 Május 20, 10:52:58 »

Ez csak nálam akad el?  El tudnád küldeni?



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #18191 Dátum: 2013 Május 20, 10:46:09 »

Ez csak nálam akad el?  El tudnád küldeni?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18190 Dátum: 2013 Május 20, 10:39:02 »

http://www.youtube.com/watch?v=vhAAHqk7MHs&feature=youtu.be


Ez egy kis autókázás. Látszik, hogy nem pörgetem, talán padlót sem nyomtam, kézben fogtam a kis fényképezőt.
Ezen is érezni, hogy nyomatékos a motor.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18189 Dátum: 2013 Május 20, 10:25:41 »

Felni szvsz 16 col 7 széles et 52,7 körbe.Gumi 16 205/45 körbe

Felni elöl 7"  hátul 8.5" (széria Porsche 911 (963) felni) Elöl 185/55-ös gumi, hátul jelenleg 205/50, de ezt 195/55-re fogom cserélni.
Első kerékagy 944 S2, a hozzá tartozó brembo 4 dugattyús féknyereggel, hátul 924/944 kerékagy (ezek egyformák) és azon van a 944 S2-es négydugattyús brembo nyerge, ami simán rácsavarozható.

A féktárcsák is 944 S2-esről valók 298 mm-es belső hűtésű. 15"-os felni sajnos nem megy rá, ezért a pótkerekem is egy Porsche alu mankókerék.

Hátul van egy 3 mm-es távtartó a kerék alatt és a 944-es lemezlengőkaros futómű gyári alu pogácsáját kihagytam teljesen. Minden éppen hogy elfér.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18188 Dátum: 2013 Május 20, 09:36:29 »

értem, köszönöm Wink
jól gondolom a beállítása kb olyan mint egy mezei karbié?
ja és a vételára 8)t -ha nem titkos- akár privben Wink
50-60-ért adtam el asszem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #18187 Dátum: 2013 Május 19, 23:26:44 »

na itt még egy:
ha csak 1 karbivan egy 1.6-os motoron (ami jó -felujjított stb de tök széria)(és minden más függelék is)
van e "legjobb" karbi hozzá Huh a legerősebb variáció elfogadható fogyasztásnál?
és melyik az? esetleg fúvókaméreteket is lehet? Evil

tehát ha betiltanák a 2 karbit Grin és csak mérsékelt anyagiak állnak rendelkezésre, mi lenne a terv egy profinál?
Én kaptam egy 34.es karbit Almától, amit felrakott Luftsict Tomi barátom az 1,6-osára.
A felszerelés után egy őszi este átjött, hogy kipróbálja. Én is mentem egy karikát a nulláson.
Tomi mondta, hogy nyomjam neki. 140-nél nem mertem az esős idő miatt tovább nyomni a pedált, de még nem volt padlón az 1303-as.
Volt valahol egy pici torpanás a kisebb sebességnél, de ezt már csak akkor fogjuk orvosolni, ha az én motoromon lesz. Ami most még szimplaszívós 1,6-os.

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #18186 Dátum: 2013 Május 19, 23:16:43 »

Nem az ár a gond, hanem ritka használtan. Kb. 5 évente kerül elő egy-egy eladó példány. Én is már vagy 7 éve eladtam az enyémet Mr.Horsepower-nak  Wink

értem, köszönöm Wink
jól gondolom a beállítása kb olyan mint egy mezei karbié?
ja és a vételára 8)t -ha nem titkos- akár privben Wink
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18185 Dátum: 2013 Május 19, 22:59:13 »

Nem az ár a gond, hanem ritka használtan. Kb. 5 évente kerül elő egy-egy eladó példány. Én is már vagy 7 éve eladtam az enyémet Mr.Horsepower-nak  Wink

milyen nehéz beszerezni, és milyen áron lehet?

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #18184 Dátum: 2013 Május 19, 22:51:32 »

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #18183 Dátum: 2013 Május 19, 22:49:16 »

milyen nehéz beszerezni, és milyen áron lehet?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #18182 Dátum: 2013 Május 19, 22:44:06 »

progresziv Weber
milyen nehéz beszerezni, és milyen áron lehet?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #18181 Dátum: 2013 Május 19, 22:41:38 »

na itt még egy:
ha csak 1 karbivan egy 1.6-os motoron (ami jó -felujjított stb de tök széria)(és minden más függelék is)
van e "legjobb" karbi hozzá Huh a legerősebb variáció elfogadható fogyasztásnál?
és melyik az? esetleg fúvókaméreteket is lehet? Evil

tehát ha betiltanák a 2 karbit Grin és csak mérsékelt anyagiak állnak rendelkezésre, mi lenne a terv egy profinál?
progresziv Weber

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #18180 Dátum: 2013 Május 19, 22:40:30 »

na itt még egy:
ha csak 1 karbivan egy 1.6-os motoron (ami jó -felujjított stb de tök széria)(és minden más függelék is)
van e "legjobb" karbi hozzá Huh a legerősebb variáció elfogadható fogyasztásnál?
és melyik az? esetleg fúvókaméreteket is lehet? Evil

tehát ha betiltanák a 2 karbit Grin és csak mérsékelt anyagiak állnak rendelkezésre, mi lenne a terv egy profinál?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18179 Dátum: 2013 Május 19, 20:30:10 »


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #18178 Dátum: 2013 Május 19, 20:24:59 »

Felni szvsz 16 col 7 széles et 52,7 körbe.Gumi 16 205/45 körbe

És a medvehagymás pogi az milyen széles lehet?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #18177 Dátum: 2013 Május 19, 20:13:39 »

Felni szvsz 16 col 7 széles et 52,7 körbe.Gumi 16 205/45 körbe

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #18176 Dátum: 2013 Május 19, 20:08:18 »

Grin Hogyan lettek felrakva? Nem látod a videón, hogy alatta van a komplett Porsche fék elől-hátul?  Wink

Akkor osztókör modositoval. ;)Medvehagymás pogival.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18175 Dátum: 2013 Május 19, 20:06:32 »

 Grin Hogyan lettek felrakva? Nem látod a videón, hogy alatta van a komplett Porsche fék elől-hátul?  Wink


Hogyan lettek felrakva (pogácsa, osztókörmódosító) és elöl - hátul milyen szélességűvel?
 

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #18174 Dátum: 2013 Május 19, 19:23:36 »


 Shocked Shocked
A kerekekről elárulnál néhány dolgot?
Mekkora méretűek a felnik (szélesség és átmérő, és ET)?
Gumik milyen szélesek és mekkora magasságúak?
Hogyan lettek felrakva (pogácsa, osztókörmódosító) és elöl - hátul milyen szélességűvel?
 
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18173 Dátum: 2013 Május 19, 13:55:59 »

mikor lehet ezt kipróbálni mert még nem biztos hogy ilyet akarok


Az első kistengelyes koncepcióm nem jött be. Én azt mondanám, hogy ha már van az embernek lökettérfogat, akkor nem szabad kis tengellyel bekorlátozni, mert nem lesz semmivel nyomatékosabb, mint a lökettérfogathoz, hengerfejhez illesztett nagy tengely.
Én is azt gondoltam korábban, hogy majd a 276-os tenegly mennyire jó lesz, de egy kis fordulatszám tartományú, rossz karakterű motor lett, ahol a jó alkatrészek nincsenek kihasználva, tehát fölöslegesen vannak benne.
85 lóerős motor 1776-ból kell csinálni és simán tudja majd azt, mint az én 2110-es korai autóm.

Ez a 298-as tengelyes 2110-es meg majdnem elindul negyedikben, egyesben nem lehet lefullasztani, pincegarázsból kijön gáz nélkül és nagyon nyomatékos. Mellesleg pedig erős, és 7000-ig forog.

Ehhez képest a 85 lóerős Oettinger karbis motor talán csak egy kicsit takarékosabb volt, de dinamikában, nyomatékban nulla volt ehhez képest. Még így is, hogy ez az autó sokkal nehezebb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18172 Dátum: 2013 Május 19, 13:27:21 »

mikor lehet ezt kipróbálni mert még nem biztos hogy ilyet akarok

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18171 Dátum: 2013 Május 19, 13:19:57 »

De szeretnék egy ilyen 2110et.Mármint a 85 lóerős verziot.

Ez jobb. Sokkal!

http://www.youtube.com/watch?v=jJR8DIprH3w

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18170 Dátum: 2013 Május 18, 21:04:53 »

Akkor amikor mentünk ki Spa-ba az én autóm evett a legtöbbet ami 9 litert jelentett (az a motor 105 LE volt). De akkor egyrészt iszonyatosan meg volt pakolva a gép, mert a saját pakkon kívül az egyik ültetett bogár minden cuccát én vittem (sátor, kaja, pia, ruhák). Nálam volt még a közös pavilon és asztal is, illetve az én autóm volt a szerviz kocsi krokodil emelővel, szerszámokkal, 1 méteres nagy nyomatékkulccsal, stb. Ráadásul nagyon szar volt nekem az a 100-as tempó, nem szerette a motorom.
Még ugyanazzal a motorral a saját tempómmal Gyomára lefele tudott 8 literes fogyasztást, illetve az Ausztria-Olaszország-Franciaország-Svájc- Németország túra alkalmával az átdolgozott, erősített motorral 9 liter alá jött ki a 4200km, pedig abban volt egy kiadós autópályamentes svájci hegyre fel, hegyről le szakasz, dugóban araszolás a Francia Riviérán, egy ami a csövön kifér Stuttgart-München szakasz éjjel és jó pár városi illetve pályamentes rész.
Tényleg lehet emberi fogyasztást produkálni a felhúzott motorokkal.

Nekem az erősen megtúrt hengerfejes, körülbelül 150 lóerős 2110-es motorom 100-110 közötti utazótempóban 8.5 litert eszik, de múltkor 90-100 tempóban 8 alatt (!) volt a fogyasztás. Számomra is hihetetlen, de ez azt bizonyítja, hogy ha jól van fúvókázva, jó a gyújtás, stb. akkor nem törvényszerű a nagy fogyasztás.

Az igazsághoz azonban az is hozzátartozik, hogy ha kicsit nyomom neki, akkor hamar lesz tíz, városban meg 11 felett van.


A régi 2110-es motorom az Oettinger karbikkal Spa-ba menet (100-astempó) volt, hogy alig evett 7-nél többet!
Hazafelé 140-es tempó 8.8 liter. Tanúim vannak rá! De az 85 lóerős volt.

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #18169 Dátum: 2013 Május 18, 20:42:10 »

Nekem az erősen megtúrt hengerfejes, körülbelül 150 lóerős 2110-es motorom 100-110 közötti utazótempóban 8.5 litert eszik, de múltkor 90-100 tempóban 8 alatt (!) volt a fogyasztás. Számomra is hihetetlen, de ez azt bizonyítja, hogy ha jól van fúvókázva, jó a gyújtás, stb. akkor nem törvényszerű a nagy fogyasztás.

Az igazsághoz azonban az is hozzátartozik, hogy ha kicsit nyomom neki, akkor hamar lesz tíz, városban meg 11 felett van.


A régi 2110-es motorom az Oettinger karbikkal Spa-ba menet (100-astempó) volt, hogy alig evett 7-nél többet!
Hazafelé 140-es tempó 8.8 liter. Tanúim vannak rá! De az 85 lóerős volt.
De szeretnék egy ilyen 2110et.Mármint a 85 lóerős verziot.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18168 Dátum: 2013 Május 18, 20:34:04 »

Nálam országúton leesett a fogyasztásom (Hiszen a dupla karbival sem kell (szabad) dúsabb keveréket előállítani, viszont nem kell a motornak átszívnia a hosszú szívócsövön az anyagot). Nekem előtte regiszter karbim volt, azzal kerek 10 liter volt mindenhol, a 2 Weberrel lett 7 liter (Leghosszabb váltóm és könnyű pre kasztnim van). Apu kabriója 8 litert eszik ugyanezzel a váltóval és nehezebb kasztnival szintén 1,6 mocival.
Városban viszont nőt a fogyasztás, mert a gyorsító azért gyorsításkor keményen bespriccel a 4 torokba. Városban nekem 12 liter körül, de én rúgom neki.


Nekem az erősen megtúrt hengerfejes, körülbelül 150 lóerős 2110-es motorom 100-110 közötti utazótempóban 8.5 litert eszik, de múltkor 90-100 tempóban 8 alatt (!) volt a fogyasztás. Számomra is hihetetlen, de ez azt bizonyítja, hogy ha jól van fúvókázva, jó a gyújtás, stb. akkor nem törvényszerű a nagy fogyasztás.

Az igazsághoz azonban az is hozzátartozik, hogy ha kicsit nyomom neki, akkor hamar lesz tíz, városban meg 11 felett van.


A régi 2110-es motorom az Oettinger karbikkal Spa-ba menet (100-astempó) volt, hogy alig evett 7-nél többet!
Hazafelé 140-es tempó 8.8 liter. Tanúim vannak rá! De az 85 lóerős volt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #18167 Dátum: 2013 Május 18, 12:16:19 »

Donáté szimplaszívós?
igen
és 1300as hengerfejei vannak, úgyhogy nem biztos hogy sok értelme lenne duplakarbizni. meg én télen is használom időnként és jobb ha van szivatója is
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18166 Dátum: 2013 Május 18, 10:16:25 »

Az még hozzá tartozik az igazsághoz, hogy szívócsővel picit mellényúltam. A Hoffmanntól vettem őket, akiktől múltkor vásároltam egy nagyon felhasználóbarát párost (amin sehol sem kellett faragnom). Na most jött ugyanolyan csomagolásban a szívócső, de nem ugyanolyan volt (A Hoffmann jellemzően átcsomagolja saját csomagolásba a különböző gyártók termékeit.). És ahhoz, hogy felmenjen a karbi, nagyon sokat kellett faragnom a turbinaházon (Oldalanként 3 centit), mindezt úgy, hogy ne látszódjon, mert azért nem csúnyácska autó motorterébe került a cucc:
http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2013/05/typ14-valami-keszul.html
De egyébként is megy az idő ha átnézed a karbit, beállítod az úszószinteket, ráfúrod a plusz meneteket, a plusz csonkokat menetesen zárod le, igényesen elvezeted a benzincsövet. Na meg azért a rudazatokon is szinte mindig kell picit alakítani. Utána mire felszenveded a karbit, észleled, hogy az egyik oldal nem spriccel be, úgyhogy még kétszer lekapod azt. Aztán ha minden jó, akkor jöhet a beállítás alapja: szelephézag állítás, megszakítóhézag és előgyújtás állítás. Indítás után elpöcsölsz az alapjárat, szinkron állítással, majd megnézed a zárásszöget meg az előgyújtást strobival. Utána megint alapjárat állítás, majd szinkron ellenőrzés és jöhet a játék a CO műszerrel. Fúvókák ki, dörzsár, kaliber, forrasztópáka, CO műszer, teszt kör. CO állítás, gyorsító állítás, fúvókák... Csőkígyós kipuffnál még a dob leszerelése és a hengerenkénti CO mérés is játszik (Mondjuk azzal még gyorsabb is a dolog mint amikor a fordulatszám változásokat és az össz CO-t figyeled a 4 csavar állásának függvényében  Undecided )

ezt én eltitkolnám Grin

1303LS
« Hozzászólás #18165 Dátum: 2013 Május 17, 20:23:05 »

Donáté szimplaszívós?
Oldalak: 1 ... 98 99 100 101 102 [103] 104 105 106 107 108 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.171 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.