www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 17:22:44
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
93
94
95
96
97
[
98
]
99
100
101
102
103
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3355379 alkalommal)
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18404 Dátum:
2013 Június 19, 10:46:55 »
Akkor eddig a három szakiból akinek köze van a motorhoz kettő hibázott.
Gépműhely,Bugmaster,(Maresz?).
Bugmaster kétlem hogy dilettáns hibát vétett volna.
Többet nem kommentálom a témát.
Sajnálom a srácot aki szopott vele.
Idézetet írta: bitus76 - 2013 Június 19, 10:40:36
A végén kiderül hogy 100000000000000000Km futott 1.2.
VW 1200.1963.
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18403 Dátum:
2013 Június 19, 10:40:36 »
Idézetet írta: Maresz - 2013 Június 17, 23:15:46
<beszúrt kép törölve>
nem volt hajtókar lebiztósitva lelazult és kuka(többi is kézzel megindult)
egyik csap félre volt köszörülve többitöl
-blokk csavarok lazák 1 anya nem is volt meg
-olajszivattyú jelölései nem értek össze
-1 seger hiányzott az egyik henger csapszegböl
-csapszegek durván passzosak alig mozdul a dugó
http://www.facebook.com/video/video.php?v=528515260537374
A végén kiderül hogy 100000000000000000Km futott 1.2.
VW 1200.1963.
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18402 Dátum:
2013 Június 18, 23:43:09 »
kívülről:
belülről:
http://www.youtube.com/watch?v=-eKFh7qNP3U
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
kövi
Hozzászólások: 1150
0620/5989495
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18401 Dátum:
2013 Június 18, 22:38:28 »
Én szerinetem szép eredmény ez, grat.
"""""""""""""""""""Azt mondta, tapasztalatai és véleménye szerint (elemezte a kanyarsebességeket, a kigyorsításokat a GPS log segítségével) ha az autót 1 tonnásnak vesszük, + mi ketten benne, akkor az autóm kb. 130 lóerős és tud 200 Nm-t.
Hamarosan teljesítménymérés, majd meglátjuk mennyire tud jól saccolni.""""""""""""""""""""""""
Tud valamit az az ember ám
VW 1300 1968.06.
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18400 Dátum:
2013 Június 18, 21:52:50 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Június 18, 21:48:02
Sajnos nehéz lesz az is.
De ha belegondolsz, én semmit nem könnyítettem, szinte csak nehezítettem az autón. Műszerek, merevítések, olajhűtő a csövezéssel...talán az egyetlen, ahol könnyebb vagyok a kipufogó, mert a nagy buzinehéz hőcserélőknek harangoztak, a kipufogórendszerem meg elég könnyű, vékony rozsdamentesből van.
De az ellensúlyos 82 mm-es főtengelyem is nehezebb, a lendkerék kicsit könnyebb, a két ülés meg állati nehéz.
Difi, torsen meg sper, megint nehezebb.
Állófűtés...huhh.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18399 Dátum:
2013 Június 18, 21:48:02 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 Június 18, 21:43:38
És akkor mennyi lesz majd az enyém,ha már alapból az 1303-as kabrió a legnehezebb bogármodell?
944-es Porsche tárcsafékeim vannak,a motoros Porsche ülések nálam is baszott nehezek,a kocsiban ott figyel egy rakás merevítés,a fém tetőváz sem lehet könnyű,és jómagam is egy lóbaszó vagyok a 93-94kilómmal.
Sajnos nehéz lesz az is.
De ha belegondolsz, én semmit nem könnyítettem, szinte csak nehezítettem az autón. Műszerek, merevítések, olajhűtő a csövezéssel...talán az egyetlen, ahol könnyebb vagyok a kipufogó, mert a nagy buzinehéz hőcserélőknek harangoztak, a kipufogórendszerem meg elég könnyű, vékony rozsdamentesből van.
De az ellensúlyos 82 mm-es főtengelyem is nehezebb, a lendkerék kicsit könnyebb, a két ülés meg állati nehéz.
Difi, torsen meg sper, megint nehezebb.
Állófűtés...huhh.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18398 Dátum:
2013 Június 18, 21:43:38 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Június 18, 16:32:59
Meg is mértem ma az autót (tömeg), fél tankkal, mindennel, szerszámokkal, pótkerékkel 971 kg-ot mutatott a mérleg.
Nehezek az ülések és a fék.
És akkor mennyi lesz majd az enyém,ha már alapból az 1303-as kabrió a legnehezebb bogármodell?
944-es Porsche tárcsafékeim vannak,a motoros Porsche ülések nálam is baszott nehezek,a kocsiban ott figyel egy rakás merevítés,a fém tetőváz sem lehet könnyű,és jómagam is egy lóbaszó vagyok a 93-94kilómmal.
TBK001
Hozzászólások: 29083
Road Force One
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18397 Dátum:
2013 Június 18, 19:36:31 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Június 18, 16:32:59
Meg is mértem ma az autót (tömeg), fél tankkal, mindennel, szerszámokkal, pótkerékkel 971 kg-ot mutatott a mérleg.
Nehezek az ülések és a fék.
Pedig a súly ellenére igen imponálóan suhantál ma velem szemben, a Szerémi úton...
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18396 Dátum:
2013 Június 18, 19:00:51 »
Idézetet írta: maxi - 2013 Június 18, 13:30:39
Én még a 80Le is örülnék! Főleg ha az 1,2-es adná le, azt a 80 lovat
az a baj hogy 1200cm3-ből a 80le 7-8000ezres fordulaton jönne ki 100Nm nyomatékmaximummal az igaz hogy a 80le jól hangzik de használni nem lenne jó csak callook formelfaójában
(szerintem, de én csak egy falusi vízvezeték szerelő vagyok )
www.tatinson.hu
www.kck.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18395 Dátum:
2013 Június 18, 18:49:05 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Június 18, 16:32:59
971 kg-ot mutatott a mérleg.
Nem veszes szerintem! A 90-es evek hot hatchei pont itt mozogtak, ~1000 kg es 130-150 LE. Nem az abszolut gyorsasag, hanem a vezetesi elmeny a lenyeg
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18394 Dátum:
2013 Június 18, 16:37:00 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Június 18, 16:32:59
Meg is mértem ma az autót (tömeg), fél tankkal, mindennel, szerszámokkal, pótkerékkel 971 kg-ot mutatott a mérleg.
Nehezek az ülések és a fék.
veled együtt?
az teljes tankkal pont 1000kg.
és a súlyelosztás?
műszakin kerekenként mérik, az enyémet figyeltem is csak már nem emlékszem.. de oldalanként is volt pár kiló eltérés.
(talán elöl lehetett 185 körül hátul meg 240?)
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18393 Dátum:
2013 Június 18, 16:36:37 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Június 18, 16:32:59
Meg is mértem ma az autót (tömeg), fél tankkal, mindennel, szerszámokkal, pótkerékkel 971 kg-ot mutatott a mérleg.
Nehezek az ülések és a fék.
meg a gitt
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18392 Dátum:
2013 Június 18, 16:32:59 »
Meg is mértem ma az autót (tömeg), fél tankkal, mindennel, szerszámokkal, pótkerékkel 971 kg-ot mutatott a mérleg.
Nehezek az ülések és a fék.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18391 Dátum:
2013 Június 18, 13:30:39 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Június 18, 13:25:22
Ahogy (schlosser zolit kiveve) mindenki, aki ezt a topicot olvassa
Én még a 80Le is örülnék! Főleg ha az 1,2-es adná le, azt a 80 lovat
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Louy
Hozzászólások: 440
(o\_!_/o)
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18390 Dátum:
2013 Június 18, 13:28:49 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Június 18, 13:25:22
Ahogy (schlosser zolit kiveve) mindenki, aki ezt a topicot olvassa
Talán még össze is jöhet
Csak a Varázslón múlik, hogy mikor...
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18389 Dátum:
2013 Június 18, 13:25:22 »
Idézetet írta: Louy - 2013 Június 18, 12:40:37
Én is örülnék egy 100 LE közelinek is
Ahogy (schlosser zolit kiveve) mindenki, aki ezt a topicot olvassa
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18388 Dátum:
2013 Június 18, 13:20:25 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Június 18, 12:16:34
Nagyon meleg van, ez is számít, valamint a karbik kicsit, azt hiszem.
Én azonban nem, vagyok elégedetlen, mert amúgy az autó nagyon jól megy és használható, nyomatékos és keveset fogyaszt.
Meleg a levegő, nem lehet normálisan beállítani.
Mert, ugye a hideg levegővel(sűrűbb) több üzemanyagot lehet be juttatni, így lesz nagyobb teljesítmény.
Van már annyira komoly a blokk belseje, hogy lehetne turbósítani?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Louy
Hozzászólások: 440
(o\_!_/o)
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18387 Dátum:
2013 Június 18, 12:40:37 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Június 18, 12:05:26
136 LE
5300 1/min
200 Nm
4200 1 /min
175 Nm 2500 -> 5500 1/min- ig
Gratula!
Én is örülnék egy 100 LE közelinek is, azt hiszem...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18386 Dátum:
2013 Június 18, 12:16:34 »
Idézetet írta: maxi - 2013 Június 18, 12:14:19
Ennél többet kellene tudnia! nem?
Nagyon meleg van, ez is számít, valamint a karbik kicsit, azt hiszem.
Én azonban nem, vagyok elégedetlen, mert amúgy az autó nagyon jól megy és használható, nyomatékos és keveset fogyaszt.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18385 Dátum:
2013 Június 18, 12:14:19 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Június 18, 12:05:26
136 LE
5300 1/min
200 Nm
4200 1 /min
175 Nm 2500 -> 5500 1/min- ig
Ennél többet kellene tudnia! nem?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18384 Dátum:
2013 Június 18, 12:05:26 »
136 LE
5300 1/min
200 Nm
4200 1 /min
175 Nm 2500 -> 5500 1/min- ig
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
«
Utoljára szerkesztve: 2013 Június 18, 12:15:15 írta Varázsló
»
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18383 Dátum:
2013 Június 18, 11:42:04 »
Idézetet írta: Maresz - 2013 Június 18, 10:28:49
ezt értettem én is csak nemtudtam leirni értelmesen
ok ok
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18382 Dátum:
2013 Június 18, 10:28:49 »
Idézetet írta: tati - 2013 Június 18, 08:54:23
az nem egymás mellé fordul hanem egy oldalon legyen mindkettő pontozás hogy a fogaknak mindig ugyan az az oldala érjen össze
ezt értettem én is csak nemtudtam leirni értelmesen
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18381 Dátum:
2013 Június 18, 08:54:23 »
Idézetet írta: Maresz - 2013 Június 17, 23:56:40
van 2 pötty ami egymás melléfordul.....tudom nincs jelentösége de akkor is... bagatel dolgok...
az nem egymás mellé fordul hanem egy oldalon legyen mindkettő pontozás hogy a fogaknak mindig ugyan az az oldala érjen össze
www.tatinson.hu
www.kck.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18380 Dátum:
2013 Június 18, 07:39:40 »
Idézetet írta: Maresz - 2013 Június 17, 23:15:46
<beszúrt kép törölve>
nem volt hajtókar lebiztósitva lelazult és kuka(többi is kézzel megindult)
úgy érted, hogy nem volt pontozva?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18379 Dátum:
2013 Június 17, 23:56:40 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Június 17, 23:35:19
Ez mit jelent?
van 2 pötty ami egymás melléfordul.....tudom nincs jelentösége de akkor is... bagatel dolgok...
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18378 Dátum:
2013 Június 17, 23:35:19 »
Idézetet írta: Maresz - 2013 Június 17, 23:15:46
<beszúrt kép törölve>
-olajszivattyú jelölései nem értek össze
Ez mit jelent?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18377 Dátum:
2013 Június 17, 23:15:46 »
nem volt hajtókar lebiztósitva lelazult és kuka(többi is kézzel megindult)
egyik csap félre volt köszörülve többitöl
-blokk csavarok lazák 1 anya nem is volt meg
-olajszivattyú jelölései nem értek össze
-1 seger hiányzott az egyik henger csapszegböl
-csapszegek durván passzosak alig mozdul a dugó
http://www.facebook.com/video/video.php?v=528515260537374
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18376 Dátum:
2013 Június 17, 21:47:59 »
Idézetet írta: stonemen - 2013 Június 17, 15:00:18
nem nem, az extrahosszúváltómat szeretném összerakni de elvéreztem .....
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18375 Dátum:
2013 Június 17, 17:35:03 »
Idézetet írta: maxi - 2013 Június 17, 12:41:02
Ennél többet tudott már mérésen nem?
És mi volt a "csörgő" hang a vezérlésből?
A csörgő hang lelazult himbatengely volt.
Igen, 144 lóerőt már tudott mérésen, de a valós lóerők nagyon érzékenyek. Ez nem úgy van, hogy bemondunk 160-at és állítunk 2 fok előgyújtást és akkor 175, hanem úgy van, hogy néha tudja a 140-et, de egy kicsit pontatlan előgyújtás szabályozás, kicsit elkoszolódott teljesítmény rendszer a karbiban, kicsit elkormolódott gyertya, kicsit félrecsúszott tüte és rögtön 132.
A valós élet kegyetlen, mindenkinek el kellene vinni mérésre az autót.
Akármennyi is lesz, én vállalom, ahogy korábban a 85 lóerőt is, amikor 120-ra számítottam, aki jobban tudja, csinálja.
De mérési jegyzőkönyvet akarok ám, mert eddig hallottunk nagyon sok kibaszott erős, kurvagyors autóról, de csak kettő (2) jegyzőkönyvet láttunk, a Mareszét és a Schlosser Zoliét.
Amelyek alulmaradnak a szájlóerős autókkal szemben, de kategóriájukban senki nem gyorsabb náluk pl. gyorsulásban.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18374 Dátum:
2013 Június 17, 15:07:44 »
Idézetet írta: stonemen - 2013 Június 17, 15:00:18
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18373 Dátum:
2013 Június 17, 15:00:18 »
Idézetet írta: tati - 2013 Június 17, 14:58:18
faszomat pályanapozol ! küldjél képet hogy tudjak haladni mert aztán megint nem lesz fél évig időm rá! elviszem az egészet aztán gecizhetsz vele te !
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18372 Dátum:
2013 Június 17, 14:58:18 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Június 17, 11:00:58
A Totalcar pályanapon
faszomat pályanapozol ! küldjél képet hogy tudjak haladni mert aztán megint nem lesz fél évig időm rá! elviszem az egészet aztán gecizhetsz vele te !
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18371 Dátum:
2013 Június 17, 13:53:50 »
Azóta meglett a kisebbik kölyök csörgője
Idézetet írta: maxi - 2013 Június 17, 12:41:02
Ennél többet tudott már mérésen nem?
És mi volt a "csörgő" hang a vezérlésből?
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18370 Dátum:
2013 Június 17, 12:41:02 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Június 17, 11:00:58
Azt mondta, tapasztalatai és véleménye szerint (elemezte a kanyarsebességeket, a kigyorsításokat a GPS log segítségével) ha az autót 1 tonnásnak vesszük, + mi ketten benne, akkor az autóm kb. 130 lóerős és tud 200 Nm-t.
Hamarosan teljesítménymérés, majd meglátjuk mennyire tud jól saccolni.
Ennél többet tudott már mérésen nem?
És mi volt a "csörgő" hang a vezérlésből?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18369 Dátum:
2013 Június 17, 11:00:58 »
A Totalcar pályanapon beültettem magam mellé egy barátomat, aki számos autót épített már és tudja mi a pálya és szlalomversenyzés.
Semmit nem tudott az autómról, teljesítmény, futómű tekintetében és az autózás után kikértem a véleményét.
Azt mondta, hogy az autó meglepően jól fordul és semlegesen viselkedik, a fék teljesen hibátlan és erős féktávon is stabil az autó. Kicsit nagy a kasztni dőlése pályára, de nincs veszélyes átterhelődése és terhelésváltási rekciója.
A váltó fokozatkiosztása rossz pályára, nagyokat ejt és a harmadik és negyedik között nagyon nagy a lépcső.
A difi (sper + torsen) tökéletes, ezért fordul az autó szépen és ezért lehet ráadnia gázt hamar a kanyar kijáratánál.
A motorra azt mondta, hogy a célegyenes végén mért 159.7 km/h-n látszik, hogy a motor nem túl erős, inkább nyomatékos, mert középtartományban nagyot tol, nyomaték van, de elfogy 5500 felett. A célegyenesben veszítettünk ezért értékes időt és azért mentek jobban a 325-ös BMW-k, mert a célegyenesben gyorsabbak voltak.
Nyomaték van, teljesítmény nincs.
Azt mondta, tapasztalatai és véleménye szerint (elemezte a kanyarsebességeket, a kigyorsításokat a GPS log segítségével) ha az autót 1 tonnásnak vesszük, + mi ketten benne, akkor az autóm kb. 130 lóerős és tud 200 Nm-t.
Hamarosan teljesítménymérés, majd meglátjuk mennyire tud jól saccolni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18368 Dátum:
2013 Június 17, 06:36:23 »
Idézetet írta: stonemen - 2013 Június 17, 03:46:33
Ez adta be a kulcsot?
igen sajna
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18367 Dátum:
2013 Június 17, 03:46:33 »
Ez adta be a kulcsot?
Idézetet írta: Maresz - 2013 Június 12, 15:05:20
<beszúrt kép törölve>
Bitus ex motorja!
1641 +hosszúváltó nagyon jól autózható!
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18366 Dátum:
2013 Június 17, 01:10:19 »
Idézetet írta: bitus76 - 2013 Június 17, 00:36:41
MI MENT SZÉT?ÉS SZERINTED MI LETT NEM JÓL MEGCSINÁLVA?
Csak mert nálam kb 6-7 ezer alatt nem volt semmi baja,másnál meg tönkremegy 200km megtétele után?Érdekel,és szívügyem a dolog.Lehet hogy már más tulajdonát képezi,de ez volt az első motorom,és olyan emberek csinálták akikben megbízok(tam)közöttük te is.Olyan ember vette meg aki az örömöt akarta és nem a szopást.Élvezni akarta ahogyan én is.NEM ÉRTEM HOGY MEHETETT TÖNKRE ENNYI IDŐ ALATT.
holnap összegzem és rakok fel képet
-rosszul lett kihézagolva
-hajtókar gyakorlatilag nem lett meghuzva(szinte kézzel letekertem az anyát)
de holnap képelek ha idöben végzek
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18365 Dátum:
2013 Június 17, 00:36:41 »
MI MENT SZÉT?ÉS SZERINTED MI LETT NEM JÓL MEGCSINÁLVA?
Csak mert nálam kb 6-7 ezer alatt nem volt semmi baja,másnál meg tönkremegy 200km megtétele után?Érdekel,és szívügyem a dolog.Lehet hogy már más tulajdonát képezi,de ez volt az első motorom,és olyan emberek csinálták akikben megbízok(tam)közöttük te is.Olyan ember vette meg aki az örömöt akarta és nem a szopást.Élvezni akarta ahogyan én is.NEM ÉRTEM HOGY MEHETETT TÖNKRE ENNYI IDŐ ALATT.
Idézetet írta: Maresz - 2013 Június 17, 00:26:46
azért irom...
VW 1200.1963.
Oldalak:
1
...
93
94
95
96
97
[
98
]
99
100
101
102
103
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...