www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 17:21:36

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 90 91 92 93 94 [95] 96 97 98 99 100 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3352220 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18524 Dátum: 2013 Július 08, 22:32:45 »

Az egyik oldal gyengébb, de ha megpróbálom eltekerni a szinkront, akkor is az az oldal a gyengébb. A torkokat oldalanként lefogva hasonló a reakció.

Én sem értem, valami biztos van, hiszen levegő az kell. 1-2 éve amikor Stone Sopronban volt akkor a munkahelyemen kb. fél órát voltak a kezemben a leszerelt karbik. Akkor, elsőre szemmel látható hibát nem láttam (fordítva betett pillangó, durva kopás, görbe pillangó, stb.) Akkor még a tengelyeken nem voltak fenn a rudazat karjai az anyákkal, most finoman ráhúztam azoknak az anyáira is úgy, hogy a helyén voltak a karbik, de nem voltak lazák, sem megtépve.

Én azt mondtam most így, hogy az autón voltak a karbik, hogy azok nem lettek leszerelve, hogy ez nem fúvókázási, beállítási gond. De ehhez nyilván meg kellett ezeket a dolgokat próbálni. Én azt mondtam, hogy van valami szervi baj a karbiban, vagy esetleg fals levegő, vagy több probléma együttese. Ezek közül elsőre a fals levegőt lehet tesztelni féktisztítóval, ezért ezt javasoltam Stonnak.

Nem értem, hogy zárt pillangószelepnél hogy lehet alapjárat. Annyi levegő nem tud az alapjárati rendszeren keresztül bejutni, a megkerülők meg nem nyitottak.

Nincs kopás a karbi házon? Honnan látod, hogy teljesen bezártak a pillangó szelepek? Nem ütközik fel valami korom lerakódáson?
Levéve fény felé bele kellene nézni a torokba...

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18523 Dátum: 2013 Július 08, 21:58:28 »

Nem értem, hogy zárt pillangószelepnél hogy lehet alapjárat. Annyi levegő nem tud az alapjárati rendszeren keresztül bejutni, a megkerülők meg nem nyitottak.

Nincs kopás a karbi házon? Honnan látod, hogy teljesen bezártak a pillangó szelepek? Nem ütközik fel valami korom lerakódáson?
Levéve fény felé bele kellene nézni a torokba...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18522 Dátum: 2013 Július 08, 21:55:56 »

Nem nagyon értettem mi van ezeknél a karbiknál.





A gyertyakábeleket lehuzgálva, kb. azonosan mennek a hengerek?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18521 Dátum: 2013 Július 08, 21:47:21 »

Még egy hibát találtam, ezt azért ki kell javítani hogy igazán jó legyen: Az egyik oldalon a keresztrúd a golyón amin fordul vagy 2mm-t kottyan. Így van amikor gázadás után azon az oldalon nem ül vissza az ütközőcsavarra a pillangó karja, hanem eláll attól 2mm-t.

Nem nagyon értettem mi van ezeknél a karbiknál.

Az első és lényeges dolog, hogy normálisan megy az autó, szépen működik (Nem durrog, nem melegszik, tehát elsőre nincs semmi abnormális) Menet közben volt kigyorsításkor egy kis berángatás, de ahogy észrevettük laza volt az egyik oldalon a főfúvóka sor. Ez meghúzás után megszűnt.

Az érdekességek beállításkor jöttek, mert akkor semmi sem úgy működött ahogy működni szokott:

1. A motornak zárt pillangószelepekkel van alapjárata. Ha ekkor rámérek a szinkron teszteremmel, annak a mutatója annyira kitér, mint amikor egy 1,8-1,9 motorra enyhén nyitott pillangokkal adok szép alapjáratot. A megkerülő ágak csavarjai a gyári dugókkal ledugózva. Így felszerelve nem látok semmi abnormálisat a pillangókon.

2. A CO csavarok 15-20 fordulatot voltak kitekerve!! Betekerve azokat az alapjárat csak esett, nem emelkedett. (50-es alapjárati fúvókák)
Próbából 60-as alapjáratikat betéve, amik drasztikusan nagyok, már lehet nyitni a pillangókon a jó alapjárathoz, de szinkronteszterrel tökéletes szinkron beállításához nekem úgy tűnik, hogy szemre abnormálisan nagy a különbség ha a 2 oldalon az állítócsavarnál nézve. Több mm a különbség, ami sok egy ilyen finom menetes állítócsavarnál. Első motorindításoknál én a záráshoz képest ugyanannyi menetre szoktam kinyitni a pillangókat, majd a rudazatot hozzáállítom és utána a teszter alapján alig kell utánállítanom, nem pedig 5-6 menetet.

A motornak egy gondja van, hogy brutálisan ugrál a motor, de bármilyen beállítással. Egy ilyen beállítást kb. 20-30 perc alatt megcsinálok ha minden rendben, de itt adott állítás nem hozza a várt eredményt.

Stone, végül féktisztító mutatott fals szívást, vagy mi igazolta, hogy azon az oldalon van a gond?


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18520 Dátum: 2013 Július 08, 21:41:23 »

Nem nagyon értettem mi van ezeknél a karbiknál.

Az első és lényeges dolog, hogy normálisan megy az autó, szépen működik (Nem durrog, nem melegszik, tehát elsőre nincs semmi abnormális) Menet közben volt kigyorsításkor egy kis berángatás, de ahogy észrevettük laza volt az egyik oldalon a főfúvóka sor. Ez meghúzás után megszűnt.

Az érdekességek beállításkor jöttek, mert akkor semmi sem úgy működött ahogy működni szokott:

1. A motornak zárt pillangószelepekkel van alapjárata. Ha ekkor rámérek a szinkron teszteremmel, annak a mutatója annyira kitér, mint amikor egy 1,8-1,9 motorra enyhén nyitott pillangokkal adok szép alapjáratot. A megkerülő ágak csavarjai a gyári dugókkal ledugózva. Így felszerelve nem látok semmi abnormálisat a pillangókon.

2. A CO csavarok 15-20 fordulatot voltak kitekerve!! Betekerve azokat az alapjárat csak esett, nem emelkedett. (50-es alapjárati fúvókák)
Próbából 60-as alapjáratikat betéve, amik drasztikusan nagyok, már lehet nyitni a pillangókon a jó alapjárathoz, de szinkronteszterrel tökéletes szinkron beállításához nekem úgy tűnik, hogy szemre abnormálisan nagy a különbség ha a 2 oldalon az állítócsavarnál nézve. Több mm a különbség, ami sok egy ilyen finom menetes állítócsavarnál. Első motorindításoknál én a záráshoz képest ugyanannyi menetre szoktam kinyitni a pillangókat, majd a rudazatot hozzáállítom és utána a teszter alapján alig kell utánállítanom, nem pedig 5-6 menetet.

A motornak egy gondja van, hogy brutálisan ugrál a motor, de bármilyen beállítással. Egy ilyen beállítást kb. 20-30 perc alatt megcsinálok ha minden rendben, de itt adott állítás nem hozza a várt eredményt.

Stone, végül féktisztító mutatott fals szívást, vagy mi igazolta, hogy azon az oldalon van a gond?

A tömítő pasztának jó amit belinkeltél, de ha már lent van akkor az oldalánál is kend át valamivel, meg nézd meg alaposan.

Ha a víz nem szivárog ki, akkor nem tud akkora falsot szívni, hogy bármit is számítson. Hajszálrepedések, gombostűfejnyi kis nyílások amelyek állandóan ott vannak, nem számítanak. Sokszor szokták a DCNF-nél, de egyesek az IDF-nél (ahol van) is a vákuumcsövet 200-as vagy 500-as (fél milliméter!) kalibrált fúvókával ledugózni és úgy megy a motor.

A typ3-asomon a DCNF karbiknál minden toroknál egy-egy 300-as fúvókán keresztül szívott "falsot", ahogy a gyári beszerelésű DCNF-eknél is így van.

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #18519 Dátum: 2013 Július 08, 09:44:14 »

Azért, amiért a cápabőr is jó.

csak a nagy vállakat töréseket kell kipucolni  a belső polírozásnak semmi értelme  egy sima törésektől mentes kb homokszórt felület az ideális majd stunt leírja miért
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18518 Dátum: 2013 Július 08, 09:18:18 »

Szuper, akkor veszek ilyet.
Másik kérdés: Ha már lent van a szívócsonk és van időm is, érdemes a belsejét kicsit felpolírozni vagy esetmben csak úri huncutság? Elég csúnya belül, főleg ahol az élek találkoznak.
csak a nagy vállakat töréseket kell kipucolni  a belső polírozásnak semmi értelme  egy sima törésektől mentes kb homokszórt felület az ideális majd stunt leírja miért

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18517 Dátum: 2013 Július 08, 09:13:55 »

én a legtöbbet ilyet használok tömít nem ragaszt elég könnyen eltávolítható nem szilikonos nem ecetsavas  ,kb négy évig nem köt bele a tubusába ,nekem bevált  hiányos tömítéseket nem lehet vele kipótolni csak vékonyan használva hatásos ...
http://www.loctite.hu/cps/rde/xchg/SID-6F5BB781-812E2876/henkel_huu/hs.xsl/full-product-list-loctite-5408.htm?countryCode=hu&BU=industrial&parentredDotUID=productfinder&redDotUID=000001G38M
és azokra a felületekre ahol gyárilag nincs tömítés pl voyager karter és vezérlés fedél oda ilyet tettem két év után sem eresztett pedig lánc szakadás miatt egyengettem a vezérlés fedelét a karterral meg felakadtak azt is megigazítottam egy bő literrel több olaj ment így bele  Wink

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #18516 Dátum: 2013 Július 08, 09:12:50 »

Szuper, akkor veszek ilyet.
Másik kérdés: Ha már lent van a szívócsonk és van időm is, érdemes a belsejét kicsit felpolírozni vagy esetmben csak úri huncutság? Elég csúnya belül, főleg ahol az élek találkoznak.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18515 Dátum: 2013 Július 08, 09:11:12 »

én a legtöbbet ilyet használok tömít nem ragaszt elég könnyen eltávolítható nem szilikonos nem ecetsavas  ,kb négy évig nem köt bele a tubusába ,nekem bevált  hiányos tömítéseket nem lehet vele kipótolni csak vékonyan használva hatásos ...
http://www.loctite.hu/cps/rde/xchg/SID-6F5BB781-812E2876/henkel_huu/hs.xsl/full-product-list-loctite-5408.htm?countryCode=hu&BU=industrial&parentredDotUID=productfinder&redDotUID=000001G38M

Én is ilyet használok.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18514 Dátum: 2013 Július 08, 09:09:30 »

Oké, most is könnyű volt lekapni a szívócsonkot, max leveszem még egyszer. :-)


A tömítő pasztának jó amit belinkeltél, de ha már lent van akkor az oldalánál is kend át valamivel, meg nézd meg alaposan.

Ha a víz nem szivárog ki, akkor nem tud akkora falsot szívni, hogy bármit is számítson. Hajszálrepedések, gombostűfejnyi kis nyílások amelyek állandóan ott vannak, nem számítanak. Sokszor szokták a DCNF-nél, de egyesek az IDF-nél (ahol van) is a vákuumcsövet 200-as vagy 500-as (fél milliméter!) kalibrált fúvókával ledugózni és úgy megy a motor.

A typ3-asomon a DCNF karbiknál minden toroknál egy-egy 300-as fúvókán keresztül szívott "falsot", ahogy a gyári beszerelésű DCNF-eknél is így van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18513 Dátum: 2013 Július 08, 09:04:03 »

Oké, most is könnyű volt lekapni a szívócsonkot, max leveszem még egyszer. :-)

én a legtöbbet ilyet használok tömít nem ragaszt elég könnyen eltávolítható nem szilikonos nem ecetsavas  ,kb négy évig nem köt bele a tubusába ,nekem bevált  hiányos tömítéseket nem lehet vele kipótolni csak vékonyan használva hatásos ...
http://www.loctite.hu/cps/rde/xchg/SID-6F5BB781-812E2876/henkel_huu/hs.xsl/full-product-list-loctite-5408.htm?countryCode=hu&BU=industrial&parentredDotUID=productfinder&redDotUID=000001G38M

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #18512 Dátum: 2013 Július 08, 08:55:25 »

Oké, most is könnyű volt lekapni a szívócsonkot, max leveszem még egyszer. :-)

szerintem meg túlgondolod az egészet  ha stuntnak jó volt jó lesz neked is , rakd fel akármilyen motortömítő pasztával meg papír vagy vékony klingerit tömítéssel mindkét oldalán pasztázva ....  Kiss
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18511 Dátum: 2013 Július 08, 08:03:17 »

Gázolaj büdös és nincs kedvem kivenni a sharanból. Más ötlet?
Szeretnék minden lehetőséget kizárni, eleget szoptam már. Lehet, hogy vékonyan átkenem az egészet hő- és olajálló kétkomponensű ragasztóval, abból baj nem lehet.
Ilyen? http://www.bardiauto.hu/webshop/felszerelesi-cikkek/szerelesi-segedanyagok/tomito-pasztak/-PS80726
szerintem meg túlgondolod az egészet  ha stuntnak jó volt jó lesz neked is , rakd fel akármilyen motortömítő pasztával meg papír vagy vékony klingerit tömítéssel mindkét oldalán pasztázva ....  Kiss

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #18510 Dátum: 2013 Július 08, 07:32:00 »

Az ilyet nem gázolajjal, hanem foltbenzinnel szokták. Az minden likon átmegy - ha van.

Gázolaj büdös és nincs kedvem kivenni a sharanból. Más ötlet?
Szeretnék minden lehetőséget kizárni, eleget szoptam már. Lehet, hogy vékonyan átkenem az egészet hő- és olajálló kétkomponensű ragasztóval, abból baj nem lehet.
Ilyen? http://www.bardiauto.hu/webshop/felszerelesi-cikkek/szerelesi-segedanyagok/tomito-pasztak/-PS80726
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #18509 Dátum: 2013 Július 08, 05:12:02 »

Gázolaj büdös és nincs kedvem kivenni a sharanból. Más ötlet?
Szeretnék minden lehetőséget kizárni, eleget szoptam már. Lehet, hogy vékonyan átkenem az egészet hő- és olajálló kétkomponensű ragasztóval, abból baj nem lehet.
Ilyen? http://www.bardiauto.hu/webshop/felszerelesi-cikkek/szerelesi-segedanyagok/tomito-pasztak/-PS80726
« Utoljára szerkesztve: 2013 Július 08, 05:28:01 írta stonemen »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #18508 Dátum: 2013 Július 08, 01:05:55 »

Azóta szépen áll benne a víz, úgyhyogy nem gondolnám, hogy ott szív falsot. A talp illesztésnél lehet gond, milyen pasztával támadjak?

Most lehet,hogy hülye példa,de van olyan a zárt fűtésrendszernél is,hogy a nyomást elengedi,de a víz nem csöpög sehol sem.
Tehát a levegő átmegy,a fűtőfolyadék meg nem.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #18507 Dátum: 2013 Július 08, 00:11:53 »

vízzel,
Gázolajjal próbáld az a legjobban kúszik.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #18506 Dátum: 2013 Július 07, 21:34:01 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #18505 Dátum: 2013 Július 07, 21:24:08 »

Azóta szépen áll benne a víz, úgyhyogy nem gondolnám, hogy ott szív falsot. A talp illesztésnél lehet gond, milyen pasztával támadjak?

Mivel ezt én gányoltam, azt gondolom, hogy a talpnál szív, inkább ott pasztázd be.
Itt csak nagyon apró lyuk lett amikor a vastagságából szedtem le és azért kentem rá ezt a fémragasztót. Nem hinném, hogy átszívna rajta.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18504 Dátum: 2013 Július 07, 20:25:48 »

Köszi!
A másik kérdés: megvan, hol szívtunk falsot: a bal oldalon, a karbi alatt, valahol a szívócsonknál. Ez a tuningolt szívócsonk, gyanús, úgyhogy feltöltöttem vízzel, de szemre nem ereszt. Az lehet, hogy annyira tud szívni a motor, hogy ettől még lehetnek ott apró repedések? Inkább gyanakodjak a hengerfej és a szívócsonk közötti nem tökéletes csatlakozásra és pasztázzak? A tömítés szépnek tűnik, felfeküdt rendesen.

Mivel ezt én gányoltam, azt gondolom, hogy a talpnál szív, inkább ott pasztázd be.
Itt csak nagyon apró lyuk lett amikor a vastagságából szedtem le és azért kentem rá ezt a fémragasztót. Nem hinném, hogy átszívna rajta.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #18503 Dátum: 2013 Július 07, 11:14:38 »

Ez történt.
De ha Te megmondod, hogy a működő motorra feltéve a taknyolásnál szív falsot vagy 2cm-rel lejjebb a hengerfejnél, akkor meghívhatsz egy sörre Orfűn. :-)

meghivlak. Wink

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #18502 Dátum: 2013 Július 07, 11:05:55 »

Ez történt.
De ha Te megmondod, hogy a működő motorra feltéve a taknyolásnál szív falsot vagy 2cm-rel lejjebb a hengerfejnél, akkor meghívhatsz egy sörre Orfűn. :-)

teszteld fékspray-vel.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #18501 Dátum: 2013 Július 07, 10:54:03 »

Köszi!
A másik kérdés: megvan, hol szívtunk falsot: a bal oldalon, a karbi alatt, valahol a szívócsonknál. Ez a tuningolt szívócsonk, gyanús, úgyhogy feltöltöttem vízzel, de szemre nem ereszt. Az lehet, hogy annyira tud szívni a motor, hogy ettől még lehetnek ott apró repedések? Inkább gyanakodjak a hengerfej és a szívócsonk közötti nem tökéletes csatlakozásra és pasztázzak? A tömítés szépnek tűnik, felfeküdt rendesen.
teszteld fékspray-vel.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #18500 Dátum: 2013 Július 07, 10:46:30 »

Köszi!
A másik kérdés: megvan, hol szívtunk falsot: a bal oldalon, a karbi alatt, valahol a szívócsonknál. Ez a tuningolt szívócsonk, gyanús, úgyhogy feltöltöttem vízzel, de szemre nem ereszt. Az lehet, hogy annyira tud szívni a motor, hogy ettől még lehetnek ott apró repedések? Inkább gyanakodjak a hengerfej és a szívócsonk közötti nem tökéletes csatlakozásra és pasztázzak? A tömítés szépnek tűnik, felfeküdt rendesen.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18499 Dátum: 2013 Július 07, 08:32:53 »

Féktisztítóval ki lehet mosni a szokásos légszűrőt a duplakarbikon? Esetleg inkább a csap alatt valami tisztítószerrel?
Csak olajzó spay van itthon, tisztító sajnos nincs. Nem szeretnék kárt tenni benne.
Köszi!
langyos mosogatószeres vizben lötyögtetve aztán napon vagy hajszárítóval megszárítva, kompresszorozni és agresszívan vízsugárral mosni vagy kompresszorral szárítani nem szabad mert kilyukad....

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #18498 Dátum: 2013 Július 07, 07:32:15 »

Féktisztítóval ki lehet mosni a szokásos légszűrőt a duplakarbikon? Esetleg inkább a csap alatt valami tisztítószerrel?
Csak olajzó spay van itthon, tisztító sajnos nincs. Nem szeretnék kárt tenni benne.
Köszi!
Nem elérhető tusam
Hozzászólások: 130

« Hozzászólás #18497 Dátum: 2013 Július 05, 17:29:29 »

Szívó oldalt nem korlátozzuk! Többet árt, mint használ.

Koszi a gyors es hatarozott valaszt!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18496 Dátum: 2013 Július 04, 23:17:56 »

Ki mit tud az olajtekno aljara szerelheto cb performance maxi olaj filter-rol? A gyari leirast en is olvastam es gondolom nem olyan mint egy "igazi olajszuro, de azert hasznos?

Szívó oldalt nem korlátozzuk! Többet árt, mint használ.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tusam
Hozzászólások: 130

« Hozzászólás #18495 Dátum: 2013 Július 04, 22:24:13 »

Ki mit tud az olajtekno aljara szerelheto cb performance maxi olaj filter-rol? A gyari leirast en is olvastam es gondolom nem olyan mint egy "igazi olajszuro, de azert hasznos?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #18494 Dátum: 2013 Július 04, 21:08:36 »

Létezik olyan megoldás hogy szimplaszívos központi szívócsőre tegyünk táposabb karbit? a gyári 30as solexem helyett? Holley Bugspray-t olvastam neten, de szerintem olyat én már nem találok majd sehol Cheesy
Valami tuti be fog korlátozni, pl a hengerfej. Ha az gyári 1.2 akkor a szíváson kívül sok élményed nem lesz.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18493 Dátum: 2013 Július 04, 21:06:39 »

Létezik olyan megoldás hogy szimplaszívos központi szívócsőre tegyünk táposabb karbit? a gyári 30as solexem helyett? Holley Bugspray-t olvastam neten, de szerintem olyat én már nem találok majd sehol Cheesy
minden hiába tehetsz bármilyen karbit rá akkor sem lesz jobb, monnyuk az nagyon nem mindegy  hogy szimpla szívó 1,2-1,3vagyegyhat Undecided ha lejössz gyomára ott próbálhacc olyan szimplaszívós egyhatot  hogy sokan szeretnék ha a tuning mocijuk úgy menne  Wink és ez nem volt vicc! pusmogas

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #18492 Dátum: 2013 Július 04, 21:02:05 »

A méretet pont azért kérdeztem, mert találtam egyet, ami tetszik, és úgy tűnik, hogy jó áron is lesz. Csak a méret nekem is gyanús volt
 
Ez biztos nem 7 es 8 coll? Az ilyen retro 16-ok jellemzoen ilyenek, vagy et 23.5 vagy et23 es et11. Nekem is ilyen van/lesz..es szerintem nem lesz gaz vezetni. Elore 195 megy, az meg tekerheto. A felni meg konnyebb, mint barmilyen 15 ugyhogy szinten nem gond. Az et miatt szelesites kell, de igy legalabb nem a rugonal meg lengokarnal kell reszelni, hogy epp beferjen.

Edit: Utana neztem, ezek tenyleg 8 es 9x16, raadasul et 13/11, eleg beteg. ha ez a vonal bejon, keress bbs mahlet az felbukkan neha
« Utoljára szerkesztve: 2013 Július 04, 21:05:56 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető aladar
Hozzászólások: 139


« Hozzászólás #18491 Dátum: 2013 Július 04, 19:57:27 »

Létezik olyan megoldás hogy szimplaszívos központi szívócsőre tegyünk táposabb karbit? a gyári 30as solexem helyett? Holley Bugspray-t olvastam neten, de szerintem olyat én már nem találok majd sehol Cheesy
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #18490 Dátum: 2013 Július 04, 10:32:08 »

hidd el én csak jót akarok építő jelleggel írok mégha nehezen viselhető el a modorom akkor is Kiss
Nincs harag.
Azért kérdezek, mert tudatlan vagyok, de érdekel a téma.
A cuccokat meg igyekszem mielőbb elküldeni.
Lazlow
« Hozzászólás #18489 Dátum: 2013 Július 04, 10:28:21 »

Bocsi, hogy belevau de a Nankang-ot jobb elfelejteni! Nem csak azért mert nagy a menetzaja, hanem mert radírnak jó ez a gumi de autóra nem. pl. vizes úton csúszik. Ráadásul elég vékonyat akarsz feltenni (/40-es) aminek már elég kicsi az oldalfala (én 205/40 R17-el jártam és 7,5" széles felnire volt felrakva, de volt Kumho gumim 215/40 R16-osba 9" széles felnin) és ezeken  pocsék utakon simán szétszakad  a Nankang mert silány a cucc.
17-esbe Dunlop Sport9000 gumijaim voltak és kellett is a minőség ezekre az utakra.
Pár napja pl. Continental Sportcontact5 gumikat vettem 225/30 és 255/35 R19-ben ami 9 és 10"-ra megy fel.
Ezzel csak azt akarom mondani, hogy feszített/robbantott guminál ha spórolsz akkor a felnid és vagy a futóműved fogja bánni.

Egyébként sok sikert a projekthez! WinkSmiley


 
A Nankang gyárt kifejezetten vékony gumikat is 16-os és 17-es felnikre. Pl. van 165/40r17-es gumijuk első kerékre.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Július 04, 10:30:08 írta Lazlow »
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18488 Dátum: 2013 Július 04, 07:58:46 »

A Nankang gyárt kifejezetten vékony gumikat is 16-os és 17-es felnikre. Pl. van 165/40r17-es gumijuk első kerékre.
Van elképzelésem, hogy mit szeretnék, de nincs kőbe vésve. Nézegetek, és ha látok valamit, ami jobban tetszik a korábbi elképzelésemnél, akkor módosítok a koncepción.
A felnikérdés még nem pont aktuális, de sokat nézegetek az ebayon, és ha belefutnék egy olcsó, de nekem tetsző garnitúrába, akkor azt megvenném.
A méretet pont azért kérdeztem, mert találtam egyet, ami tetszik, és úgy tűnik, hogy jó áron is lesz. Csak a méret nekem is gyanús volt, mert bár Porsche lyukosztású, a leírásban Käferhez is jónak írja.
Felniben nekem a peremes aluk tetszenek a legjobban, ez is ilyen volt, csak túl széles.
 
hidd el én csak jót akarok építő jelleggel írok mégha nehezen viselhető el a modorom akkor is Kiss

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #18487 Dátum: 2013 Július 04, 00:17:26 »

A Nankang gyárt kifejezetten vékony gumikat is 16-os és 17-es felnikre. Pl. van 165/40r17-es gumijuk első kerékre.
200 mm széles felnire ne szeressünk 165 mm széles gumát rakni vagy akkor legalább ne a tuning szekcióban.  Lips Sealed
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #18486 Dátum: 2013 Július 03, 22:55:52 »

szerintem ezt te sem gondolod komolyan  még Fekete László sem bírná eltekerni a kormányt másrészt szegény bogár összefosná magát ekkora kerekektől . aszem  kéne neked egy koncepció mert még nem tudod hogy mit szeretnél Undecided
A Nankang gyárt kifejezetten vékony gumikat is 16-os és 17-es felnikre. Pl. van 165/40r17-es gumijuk első kerékre.
Van elképzelésem, hogy mit szeretnék, de nincs kőbe vésve. Nézegetek, és ha látok valamit, ami jobban tetszik a korábbi elképzelésemnél, akkor módosítok a koncepción.
A felnikérdés még nem pont aktuális, de sokat nézegetek az ebayon, és ha belefutnék egy olcsó, de nekem tetsző garnitúrába, akkor azt megvenném.
A méretet pont azért kérdeztem, mert találtam egyet, ami tetszik, és úgy tűnik, hogy jó áron is lesz. Csak a méret nekem is gyanús volt, mert bár Porsche lyukosztású, a leírásban Käferhez is jónak írja.
Felniben nekem a peremes aluk tetszenek a legjobban, ez is ilyen volt, csak túl széles.
 

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18485 Dátum: 2013 Július 03, 22:12:07 »

szerintem ezt te sem gondolod komolyan  még Fekete László sem bírná eltekerni a kormányt másrészt szegény bogár összefosná magát ekkora kerekektől . aszem  kéne neked egy koncepció mert még nem tudod hogy mit szeretnél Undecided
Kezfogas

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 90 91 92 93 94 [95] 96 97 98 99 100 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.149 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.