www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 12, 19:37:28

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 87 88 89 90 91 [92] 93 94 95 96 97 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3348784 alkalommal)
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #18644 Dátum: 2013 Augusztus 11, 21:13:52 »


Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18643 Dátum: 2013 Augusztus 11, 21:10:29 »

Nem hinném, mi van, ha felújításkor táblalemezből kalapál a lakatos egy fél autót? A motor és a váltó közlekedésbiztonsági szempontból lényegtelen, legfeljebb széthullik és megáll, attól még nem valószínű, hogy bárkinek baja lesz. A futómű, fék az igen, azt nem árt, ha megnézik, és a szénné tuningolt, szarrá ültetett, keskenyített, kanyarodni képtelen gépek valóban nem a mi közútjainkra valók, hanem egy sima, egyenes, lezárt aszfaltcsíkra.
Apropó: Ma láttam Mosonmagyaróvárnál egy Skoda rendőrautót, amibe az első oldalablakokon sem lehetett belátni, olyan fekete fólia volt rajta, mint az ördög segge lyuka.


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #18642 Dátum: 2013 Augusztus 11, 21:03:57 »

másik izgalmas kérdés, hogyha veszek egy utángyártott alkatrészt, ami a gyárit pótolja, az mennyire felrakható? az adonyi dob sem legális. tükröket sem néztem még, de gyanítom abból sem mind e jeles, sárvédőre kell valami igazolás, hogy az adott típusra vlaó?
Nem hinném, mi van, ha felújításkor táblalemezből kalapál a lakatos egy fél autót? A motor és a váltó közlekedésbiztonsági szempontból lényegtelen, legfeljebb széthullik és megáll, attól még nem valószínű, hogy bárkinek baja lesz. A futómű, fék az igen, azt nem árt, ha megnézik, és a szénné tuningolt, szarrá ültetett, keskenyített, kanyarodni képtelen gépek valóban nem a mi közútjainkra valók, hanem egy sima, egyenes, lezárt aszfaltcsíkra.
Apropó: Ma láttam Mosonmagyaróvárnál egy Skoda rendőrautót, amibe az első oldalablakokon sem lehetett belátni, olyan fekete fólia volt rajta, mint az ördög segge lyuka.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18641 Dátum: 2013 Augusztus 11, 19:53:40 »

Elég sok alkatrészt fogtam már a kezemben.
másik izgalmas kérdés, hogyha veszek egy utángyártott alkatrészt, ami a gyárit pótolja, az mennyire felrakható? az adonyi dob sem legális. tükröket sem néztem még, de gyanítom abból sem mind e jeles, sárvédőre kell valami igazolás, hogy az adott típusra vlaó?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #18640 Dátum: 2013 Augusztus 11, 19:52:58 »

Egy év,és már ezt is leszarja mindenki.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18639 Dátum: 2013 Augusztus 11, 19:49:18 »

Szerintem a kormánnyal, üléssel, a gyári jubi felnikkel nem lesz gondja az embernek. A motor és a futómű a szopás.

majd a sprintstarok mennek fel, de talán azzal sem. a hátsó futóműre végül is nem lehet szavuk, az gyári, csak lejjebb van, az első már más tészta, oda valamit ki kell találni majd. a motorról meg nem tudják megmondani mi lett megpiszkálva, csak a két karbit látják, nyilván az is átalakítás, de ha csak két karbi van rajta nem tér el sokban a gyári lóerőtől Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18638 Dátum: 2013 Augusztus 11, 19:43:02 »

Szerintem a kormánnyal, üléssel, a gyári jubi felnikkel nem lesz gondja az embernek. A motor és a futómű a szopás.


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18637 Dátum: 2013 Augusztus 11, 19:41:38 »

Elég sok alkatrészt fogtam már a kezemben. Nagyon soknak a csomagolásán rajta van, hogy csak off road célra. Ezt lehet gyártani, lehet forgalmazni, fel is szerelheted az autóra. Akkor sértesz szabályt amikor közúton használod. Ezeket az alkatrészeket főként amerikai piacra gyártják, kezdték el gyártani, ahol rengeteg bemutató autót építenek. Ott kapásból lerúgják az oválról a 4 dobféket és ráraknak körbe 150ezer Ft-ból csilli-villi 5x205 EMPI tárcsafékeket, ami rohadt jól mutat a kiállításon, de amúgy egy rakás szar. Aki pedig rendes féket akar az ováljára az megveszi a CSP 5x205 fékeket körbe 6-700ezer Ft áron! Még az amerikaiak is veszik négyszeres áron Európából.
Nekem az a tapasztalatom, hogy pl. egy tengelycsonk rendelésnél nem sokan kérdezik, hogy honnan lehet műbizonylatosat venni, hogy melyik gyártó terméke a jobb, hanem, hogy honnan lehet a legolcsóbban venni. Ha itthon bármelyik bogáralkatrészes kiírná a termékeire, hogy utcán nem használható, akkor is ugyanúgy mindenki megvenné.
És silányak ezek a cuccok rendesen: Emlékeztek Varázsló lendkerekére? Kevesebb mint 100km alatt leszakadt. De ott vannak a felnik, a régi BRM, illetve Rader felnijeim is agyon kellett centíroznom új korukban, tojásra kopott rajtuk a gumi, de már 150ezerért elérhetőek. Most is BRM-ek vannak az autómon, de már a 250Euro/db árú Flat4-ok. Szerintem ez az egyetlen garnitúra az országban. És, hogy mibe kerülne hivatalossá tenni ezeket a dolgokat?! Az én autóm 100 LE fölött van, a fenn említett 6-700ezer Ft-os CSP fékre 90LE-ig adnak műbizonylatot... És ez csak egy apró része a dolognak.
És egy olyan országban vagyunk, ahol általában nem az a kérdés, hogy hogyan lehet jó futóművet csinálni a bogárba, hanem az, hogy hogyan lehet egy olcsó, más autóba tervezett gewindét beügyeskedni a vasba.  Undecided


1303LS
« Hozzászólás #18636 Dátum: 2013 Augusztus 11, 19:13:43 »

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18635 Dátum: 2013 Augusztus 11, 19:02:51 »


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #18634 Dátum: 2013 Augusztus 11, 18:52:50 »

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #18633 Dátum: 2013 Augusztus 11, 18:34:52 »


A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18632 Dátum: 2013 Augusztus 11, 18:24:13 »



Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #18631 Dátum: 2013 Augusztus 11, 18:02:31 »

Szerintem a műbizonylat arról szól, hogy az a termék milyen paraméterekkel bír.
Mubizonylat nem egyenlo tipusbizonylat? Nem arrol szol, hogy a gyarto x es y tipusra ajanlja a termeket? Magyarul egy golfra valo utangyartott felniert bizonylattal egyutt is elkaszalnak, ha bogarra rakod, nem? En igy tudtam eddig, de lehet nem jol Huh

http://totalcar.hu/egester/2013/08/08/kik_bukhatnak_meg_a_szigoritott_muszakin/
19. perc kornyeketol erreol van szo

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18630 Dátum: 2013 Augusztus 11, 17:35:36 »

Én két dologban biztos vagyok:

1. Itthon szinte a lehetetlen kategória ez a papírozás.

2. Külföldön lepapírozni ezeket a dolgokat akkora összegbe kerül, amivel nem összemérhető a bogaraink értéke. Már eleve ott kezdődik a  dolog, hogy nem 50ezer forintos TÜV nélküli taiwani kipufogóval, mindenféle dokumentáció nélküli tengelycsonkokkal amiknek angolul ráírták a csomagolásukra, hogy forgalomban nem használható, hanem 2-300ezer Forintos papíros alkatrészekkel kéne neki indulni a papírozásnak, de még azzal sem lenne olcsó móka.

1303LS
« Hozzászólás #18629 Dátum: 2013 Augusztus 11, 17:20:32 »

Szerintem a műbizonylat arról szól, hogy az a termék milyen paraméterekkel bír.
Aztán egy német vizsgabiztosnak van jogköre eldönteni, hogy az az alkatrész (a műbizonylatban található paraméterekkel) az adott autón OK lesz-e.
Tehát magát az autót vizsgálja, nem magát az alkatrészt.
Eldöntheti pl., hogy egy adott autón nem lesz jó egy bizonyos méretű felni, de ha egy ehhez a mérethez passzoló futóműátalakítás is van a kocsi alatt akkor rá fog bólintani.
Remélem érthetően példálóztam.
Egy autó nagyon sokösszetevős egyenlet. EZt kell a hozzáértőnek úgy formálnia, hogy a végén pozitív legyen az eredmény.
Hazai vizsgáztatók képességét ez rendre meghaladná, így egyszerűen megoldják azzal, hogy vigyél az átalakításról is tervdokumentációt, kivitelezési naplót és csak ezután kaszálnak el.  Grin Grin Grin
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18628 Dátum: 2013 Augusztus 11, 17:11:54 »

Sajnos haverom (Ausztriai állampolgár) busza most lett Osztrákról Magyarra átpapírozva. Csak a buszra gyártott Gasburner replikák bevizsgálása lett volna 2000 Euro úgy, hogy venni kellett volna belőle +1db-ot amit leadhatott volna bevizsgálásra és amit gyakorlatilag ezáltal tönkretettek volna. Az 1,9-es dupla karbis motor, az ültetés, stb, az még cifrább lett volna. Kinn úgy éri meg ez a dolog, ha van egy bogarakkal foglalkozó tuning cég, aki egyszer végigjárja mondjuk a saját építésű 1776 motor engedélyezésének rögös útját, aztán utána ő, a saját motorjait már tudja úgy árulni, hogy engedélyekkel. Pl. Németeknél a Boxer Shop így csinálja.

az nem lenne  rossz, bar az sem tunik olcso megoldasnak, de legalabb legalis lenne.

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18627 Dátum: 2013 Augusztus 11, 16:18:39 »

Ennek utána tudok érdeklődni,van olyan osztrák autószerelő ismerősöm aki vizsgáztat is kint,és majd beírom.
az nem lenne  rossz, bar az sem tunik olcso megoldasnak, de legalabb legalis lenne.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #18626 Dátum: 2013 Augusztus 11, 13:58:59 »

Jó lenne pontosabb infó a külföldi vizsgákról, nem csak így vaktában lövöldözni.
Ennek utána tudok érdeklődni,van olyan osztrák autószerelő ismerősöm aki vizsgáztat is kint,és majd beírom.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #18625 Dátum: 2013 Augusztus 11, 13:28:54 »

És mi van akkor,ha az ember külföldről vásárol egy olyan autót,amin minden átalakítás odakint legális és bejegyzett,és ezt tudja is itthon igazolni a külföldi forgalmival?

Pl nekem a kabrióm német forgalmijában is vannak ilyen bejegyzések,pl gyári 5.5-ös sportfelnik,175-ös gumik,ködlámpa...

Ezek itthoni papírozáskor érvényüket vesztik?

ez jó kérdés, menekülő útként nekem is ez jár a fejemben, hogy veszek hozzá  kinti papírt vagy levizsgáztatom ott és újra forgalomba helyezem itthon. Egyébként az osztrák/belga stb. vizsgák is brutál szigorúak, de valahogy mégis tele vannak az utak ilyen autókkal, ezek szerint értelmesen megoldható. Jó lenne pontosabb infó a külföldi vizsgákról, nem csak így vaktában lövöldözni.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #18624 Dátum: 2013 Augusztus 11, 13:26:37 »

Valóban?

Nincsen arra lehetőség,hogy mondjuk egy műbizonylatos alufelni garnitúrát,vagy sportkormányt az ember feltegyen,és beírassa a forgalmiba?

Ezt nem tudom elképzelni.Hiszen éppen az a baj,hogy senki sem hivatalosítja ezeket a dolgokat,mindenki feketén használja.

Elbeszélünk egymás mellett. A műbizonylat tudtommal arról szól, hogy a gyártó ad egy papírt, amiben leírja, hogy az a termék arra a típusra való. Viszont egy GTI kormány vagy Porsche felni az Golfra és Porschéra való, így azt az életben nem papírozod le, mert nem létezik róla műbizonylat. Hiába volt mondjuk ugyanakkora átmérőjű GSR vagy Nardi kormány (lényegében tök mindegy lenne), mégis bukta. Azt az 5 féle flenit és 2 kormányt, ami valóban korhű és belevaló, azt talán le lehet, de azért szerintem nem is szólnak amúgy sem.

Arról ne isbeszéljünk, hogy a gewinde, vagy a bogárhoz való 6 dugós fékem, ami a gyári tengelycsonkra passzol, a hátsó porsche fékkel együtt (szintén gányolás mentes) valószínűleg 5-ször jobban fog, mint a legszuperebb gyári bogár fék, mégis lelőnek érte. Nem azt monodm, hogy mindenki tákolhasson féket otthon az autójára, de lehetne mondjuk egy fékpados mérés, meg egy műszaki végzettségű vizsgabiztos, aki meg tudja állapítani, hogy ok vagy nem ok.

A motortuning = adócsalás, úgyhogy azt nem ragozom. Régebben utánanéztem az átalakításnak (nem tudom ez így van-e még), a valaha szériában gyártott legerősebb + 10% elfogadott, ami bogárnál, khm..50LE? A többihez műszaki terveztetés, engedéyezés stb. kéne, ami zsákutca. Mindig az RS tuningosok Bora Coupe-ja jut eszembe, az ember végigcsinálta a procedúrát 2 év és több millió forintja bánta.

Amég ilyen kedves korrupt országban élünk, addig mindig lesz valamilyen megoldás...de tényleg bosszantó, hogy az ember több millió forintból a gyárinál minden szempontból jobb és biztonságosabb autót épít és bármikor levehetik a rendszámot.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Robpanzer
« Hozzászólás #18623 Dátum: 2013 Augusztus 11, 13:18:50 »

Valóban?

Nincsen arra lehetőség,hogy mondjuk egy műbizonylatos alufelni garnitúrát,vagy sportkormányt az ember feltegyen,és beírassa a forgalmiba?

Ezt nem tudom elképzelni.Hiszen éppen az a baj,hogy senki sem hivatalosítja ezeket a dolgokat,mindenki feketén használja.


Gondolom az anyagi vonzata miatt írta.  (Bár pontosan nem tudom, hogy No.-ban, vagy Au.-ban mekkora összeget tesz ez ki, de gondolom az ottani átlagkereset  kisebb hányadát teszi ki ez az összeg mint Mo.-n.)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #18622 Dátum: 2013 Augusztus 11, 13:17:32 »

És mi van akkor,ha az ember külföldről vásárol egy olyan autót,amin minden átalakítás odakint legális és bejegyzett,és ezt tudja is itthon igazolni a külföldi forgalmival?

Pl nekem a kabrióm német forgalmijában is vannak ilyen bejegyzések,pl gyári 5.5-ös sportfelnik,175-ös gumik,ködlámpa...

Ezek itthoni papírozáskor érvényüket vesztik?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #18621 Dátum: 2013 Augusztus 11, 13:10:10 »

Itthon erre semmi esely.
Valóban?

Nincsen arra lehetőség,hogy mondjuk egy műbizonylatos alufelni garnitúrát,vagy sportkormányt az ember feltegyen,és beírassa a forgalmiba?

Ezt nem tudom elképzelni.Hiszen éppen az a baj,hogy senki sem hivatalosítja ezeket a dolgokat,mindenki feketén használja.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #18620 Dátum: 2013 Augusztus 11, 13:04:34 »

Külföldön

Ez a kulcsszo. Itthon erre semmi esely.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #18619 Dátum: 2013 Augusztus 11, 12:54:21 »

minap éjjel unatkoztam és tc-t olvastam, azon belül is a kenőpénzes műszakis cikket. elgondolkodtam, hogy létezik arra egyáltalán bármi mód, hogy legálisan átépítsem a bogarat? nem kasztni farigcsálás, hanem pl papíros legyen benne a gti kormány, az eltérő felni méret, a nem gyári ülés, a motorátépítés?
Biztos,hogy van,mert elvileg ez lenne a törvényes és hivatalos út.

Kell minden beépített alkatrészről műbizonylat,hogy műszaki képes,biztonságos és a szabványoknak megfelel,majd a forgalmiba mindezt bejegyeztetni.

Külföldön bejegyeztetik még azt is,hogy mondjuk 175-ös gumik vannak a bogáron.Mikor árulják az autókat (vagy csak alvázat papírral),meg szokták említeni,hogy milyen módosítások vannak hivatalosan bejegyezve (eingetragen) a forgalmiba.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18618 Dátum: 2013 Augusztus 11, 12:44:35 »

minap éjjel unatkoztam és tc-t olvastam, azon belül is a kenőpénzes műszakis cikket. elgondolkodtam, hogy létezik arra egyáltalán bármi mód, hogy legálisan átépítsem a bogarat? nem kasztni farigcsálás, hanem pl papíros legyen benne a gti kormány, az eltérő felni méret, a nem gyári ülés, a motorátépítés?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18617 Dátum: 2013 Augusztus 07, 20:07:04 »

Most léptem be haverhoz sörözés előtt. Az 1915 motorján kicseréltem gyorsan a venturikat 28-ról 32-re, hozzá igazítottam a fúvókákat és leszerelt dobnál mértem/állítottam hengerenkénti CO-t. Elmentünk próbakörre és nagyon jó lett: Másodikba húzva, lepadlózva a dög nehéz T2 alatt rendesen megforognak a 195-ös gumik.  Wink

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #18616 Dátum: 2013 Augusztus 07, 18:54:01 »

Nem nagy mokk.De ha a személyes véleményemet kérded lehet keresnék inkább egy használt bogárba valot mint egy uj Golfét.
Wink
Vagy megkerdeznem Karaszyekat es gyartatnek ket elsot egy TA garnitura arabol.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Augusztus 07, 19:01:40 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #18615 Dátum: 2013 Augusztus 07, 16:12:21 »

Ok, köszi.
Az átalakítás egyébként miben áll?
A gewindét kell faragni-hegeszteni, vagy valamit kell hozzá pluszban gyártatni?
Csak azért kérdezem, hogy gondolkodjak-e esetleg ilyenben, mert kis átalakítással megoldható, vagy irtó nagy szopás, mert ahhoz meg nincs kedvem.
Nem nagy mokk.De ha a személyes véleményemet kérded lehet keresnék inkább egy használt bogárba valot mint egy uj Golfét.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #18614 Dátum: 2013 Augusztus 07, 16:04:00 »

Egy az egyben átalakitás nélkül nem lehet berakni a Golf 1 hez gyártott gewindét.
Ok, köszi.
Az átalakítás egyébként miben áll?
A gewindét kell faragni-hegeszteni, vagy valamit kell hozzá pluszban gyártatni?
Csak azért kérdezem, hogy gondolkodjak-e esetleg ilyenben, mert kis átalakítással megoldható, vagy irtó nagy szopás, mert ahhoz meg nincs kedvem.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #18613 Dátum: 2013 Augusztus 07, 15:59:38 »

   
Egy az egyben átalakitás nélkül nem lehet berakni a Golf 1 hez gyártott gewindét.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #18612 Dátum: 2013 Augusztus 07, 14:26:49 »

Igen, az én kék 303-ban is ilyen van/volt.

És létezik még olyan állítható magasságú futómű is,hogy a gólyalábon a rugótányér helyzete állítható föl és le.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18611 Dátum: 2013 Augusztus 07, 14:19:14 »

És létezik még olyan állítható magasságú futómű is,hogy a gólyalábon a rugótányér helyzete állítható föl és le.
de azon viszonylag keveset lehet állitani,mert ha letekered kiborul a rugó....

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #18610 Dátum: 2013 Augusztus 07, 13:27:48 »

Rugótányért lejjebb hegeszt, rövidebb gátlót betesz.

És létezik még olyan állítható magasságú futómű is,hogy a gólyalábon a rugótányér helyzete állítható föl és le.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #18609 Dátum: 2013 Augusztus 07, 13:24:20 »

Rugótányért lejjebb hegeszt, rövidebb gátlót betesz.

1303-asban,ültetésben Porsche fórumtárs nagy szakértő.

Gewindével ültetett bogár,legyen az bármihez gyártva,mindig keményebb,pattógósabb lesz,mint gyári futóművel!
Aki nem szereti a pattogást,kényelmes,puha futóművet akar de leültetve,annak nem gewindével kell ültetni.Erre is van lehetőség,Porsche fórumtárs erre is tudja a megoldást!
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #18608 Dátum: 2013 Augusztus 07, 13:21:46 »

1303-asban,ültetésben Porsche fórumtárs nagy szakértő.

Gewindével ültetett bogár,legyen az bármihez gyártva,mindig keményebb,pattógósabb lesz,mint gyári futóművel!
Aki nem szereti a pattogást,kényelmes,puha futóművet akar de leültetve,annak nem gewindével kell ültetni.Erre is van lehetőség,Porsche fórumtárs erre is tudja a megoldást!
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #18607 Dátum: 2013 Augusztus 07, 11:25:11 »


   
1303LS
« Hozzászólás #18606 Dátum: 2013 Augusztus 07, 09:57:51 »

Persze,nem kérdés,hogy az a jobb cucc,amit eredetileg ahhoz a típushoz gyártottak,összhangban van minden paramétere az autóval amibe való!Ezt senki nem is vitatta! Wink

Viszont Dadan kérdése az volt,hogy beépíthető-e az 1973/08 utáni,lemezlengőkaros 1303-asba,a Golf I-es Gewindéje.
És minden komolyabb faragás nélkül berakható,többen is csinálták,csinálják.
Akinek anyagi lehetőségei nem engedhetik meg a 200e Ft-os Gewindéket és költségtakarékosabb projectben gondolkodik,vagy éppen nem érdekli a komfort csak inkább az esztétika,annak jó alternatíva lehet a Golfé.

Így talán a pontosabb válasz az lenne a helyes,hogy a Golf Gewinde is beépíthető,de kemény és pattogósabb lesz tőle az autó,mert nem abba tervezték.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #18605 Dátum: 2013 Augusztus 06, 22:14:59 »

Persze,nem kérdés,hogy az a jobb cucc,amit eredetileg ahhoz a típushoz gyártottak,összhangban van minden paramétere az autóval amibe való!Ezt senki nem is vitatta! Wink

Viszont Dadan kérdése az volt,hogy beépíthető-e az 1973/08 utáni,lemezlengőkaros 1303-asba,a Golf I-es Gewindéje.
És minden komolyabb faragás nélkül berakható,többen is csinálták,csinálják.
Akinek anyagi lehetőségei nem engedhetik meg a 200e Ft-os Gewindéket és költségtakarékosabb projectben gondolkodikvagy éppen nem érdekli a komfort csak inkább az esztétika,annak jó alternatíva lehet a Golfé.

Így talán a pontosabb válasz az lenne a helyes,hogy a Golf Gewinde is beépíthető,de kemény és pattogósabb lesz tőle az autó,mert nem abba tervezték.
Berakható.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Oldalak: 1 ... 87 88 89 90 91 [92] 93 94 95 96 97 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.162 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.