www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 11:56:34
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
85
86
87
88
89
[
90
]
91
92
93
94
95
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3368734 alkalommal)
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18724 Dátum:
2013 Augusztus 23, 20:42:43 »
Az nagyobb áttételű himbasor, ha jól van beépítve, akkor hoz teljesítménynövekedést. Anno a Hot VW mag. csinált egy tesztet, egy széria 1,6 motoron kezdtek el alkatrészeket cserélgetni és minden módosítás után padra tették. A nagy áttételű himbasor volt az ami egy az egyben, minden fordulaton feljebb tolta a teljesítménygörbét. A gond ott van, hogy a felhasználók többsége baszik a himbageometria bejátszására (hézagoló alátétek és méretre vágott nyomórudak segítségével), mert ha rossz a himbageometria, akkor pont annyit veszthetsz emelésből, mint amit a nagy áttétel hoz. (És itt most nem a szelephézag, hanem a geometria beállítására gondolok!)
Az meg, hogy 1,4 vagy 1,25 a jó, az motor, illetve motorkomponens függő. A vezérműtengelyek egy részét 1:1,1-1:1,25 himbákhoz tervezik, ezeket nem szabad 1,4-essel használni (Engle W sorozata), illetve vannak olyan tengelyek, amiket úgy gyártanak, hogy kimondottan 1:1,4 himbával kell a motort összeszerelni (Engle FK sorozat).
Idézetet írta: tusam - 2013 Augusztus 23, 20:10:22
Az 1:1,25os szelephimbaknak van valami ertelme? Olvastam sok velemenyt, ellenvelemenyt errol. Foleg hogy 1.4tol kezdodve erdemes bele penzt fektetni. Ebbol mi igaz?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18723 Dátum:
2013 Augusztus 23, 20:35:32 »
Ez faszság.
Idézetet írta: tusam - 2013 Augusztus 23, 20:10:22
Foleg hogy 1.4tol kezdodve erdemes bele penzt fektetni. Ebbol mi igaz?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tusam
Hozzászólások: 130
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18722 Dátum:
2013 Augusztus 23, 20:10:22 »
Az 1:1,25os szelephimbaknak van valami ertelme? Olvastam sok velemenyt, ellenvelemenyt errol. Foleg hogy 1.4tol kezdodve erdemes bele penzt fektetni. Ebbol mi igaz?
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18721 Dátum:
2013 Augusztus 23, 07:46:52 »
Egyébként a motorról, hogy valami tuning is legyen:
Ezt a motort 11-12 éve raktuk össze. Hozzánk úgy érkezett, hogy aki elkezdte építeni az autót, ő már összerakta a blokkot hajtórudakig, de dugók és hengerek még nem voltak a motoron, viszont adták a motorhoz a HD-garnitúrát és a 2 új hengerfejet, ami már fel volt bökve a nagyobb hengerekhez. Szóval az alap adott volt: 1835 cm3, 284 fokos vezérműtengely, új 1,6-os hengerfejek. Ezeken nem változtathattunk. A meló azzal kezdődött, hogy széthúztuk a blokkot, mert a vezérműtengely végénél lévő záródugót nem tették be, na meg nem tudhattuk, hogy mit raktak össze rosszul a blokkban. (Már nem emlékszem, de apu talált még benne problémás dolgokat. Apu szépen összerakta a motort, de mi dupla karbikban gondolkoztunk, ezért eladtam a tulajnak a magamnak tartogatott 40-es Dellortókat (Akkoriban készült a bogaram és nagy motort terveztem bele, de elfogyott a pénzem és eladtam a kevés megvásárolt tuning motyót, hogy abból vegyem meg a gumitömítéseket.) Akkoriban nagyon nagy választék volt még használt karbikból, ez a pár pedig abból is a legjava volt. Azzal a párral együtt vettem, ami közben 2 haver után visszakerült hozzám és az oxyboxeren van. Szóval elkészült a motor dupla karbikkal. Az olajhűtés elég jól lett megcsinálva: Benn van a kutyaházban a gyári olajhűtő, alatta meg van egy adapter amivel külső hűtőre is ki tudod vinni pluszba az olajat (Gyakorlatilag sorba kötöd a belső és a külső olajhűtőt.). Ez az adapter 10 éve elég sokba került. Erről az adapterről egy termosztátra mennek a csövek, amire még egy gyári méretű hűtő csatlakozik. 80-85 fokig csak a gyári hűtő hűt, addig a termosztát „rövidzár”-ként működik, majd ha bemelegszik az olaj, akkor rá-rányit a termosztát a külső hűtőre. Egy nagyon jó kis motor volt, de a tulaj rögtön 0km-es korában úgy kente neki, hogy ilyet még nem láttam. Ez lehet, hogy párosult egy fúvóka dugulással, mert rövid időn belül megolvadt az egyik dugó. Ekkor építettük át 1776-ra, illetve kapott 32-es venturikat. Apu járt vele elég sokáig napi szinten, majd bejáratás után kapta meg a tulaj és használta nyaranta, mindig egy-egy tavaszi szerviz után.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18720 Dátum:
2013 Augusztus 23, 05:08:45 »
Idézetet írta: BlackP - 2013 Augusztus 22, 21:43:14
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18719 Dátum:
2013 Augusztus 23, 00:00:19 »
Egy haragosod nevére vedd meg
Idézetet írta: Narancs - 2013 Augusztus 22, 21:57:29
Igen,mikor elkészült 2004-ben ez az 1302-es,nagyon feltűnű jelenség volt a városban,és nagyon szép autó.
Pénz nem számít alapon készült,és ez látszott is rajta.
Amúgy már megnéztem a helyet amiről beszéltél,már nem a fedett autóbeálló alatt áll,ott most szerintem valami napi használatú autót tárolnak,a bogár pedig a ház alatti ferde pincelejáron van tárolva,szabad ég alatt,de ponyvába bebugyolálva.
Amiért nem kéne a kocsi,hogy a mesterember is fiatalon elhalálozott aki elkezdte a felújítást,és a tulajdonos a fiatal orvos is elhalálozott.Lehet,hogy túlmisztifikálom a dolgokat,de én engem ez belülről bosszantana,nem tudnék neki ez miatt örülni,de amúgy a kocsi maga nagyon tetszik.
De valószínű nem csak én gondolkodom így.A szüleim paneltömbjében egy hatvan körüli házaspár vásárolt egy új Suzuki Wagon R-t.Röviddel utána a tulaj faszi végbélrákban meghalt.Az özvezasszony eladta az autót,ott helyben valami lakótársnak.Röviddel azután az a faszi is meghalt.Elkezdték árulni az autót,de senkinek sem kellett,mindenki tartott tőle,mikor megtudta,hogy mindkét előző tulajdonosa meghalt.Az utcán porosodott,a ráragasztott eladó cetlivel,és az olcsó árával.A végén kétszáz körül vitte el valami nepper,aki leszarta az egész előéletét.10.000 km körül volt az egész autóban.
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18718 Dátum:
2013 Augusztus 22, 21:57:29 »
Idézetet írta: callook - 2013 Augusztus 22, 21:23:14
Igen,mikor elkészült 2004-ben ez az 1302-es,nagyon feltűnű jelenség volt a városban,és nagyon szép autó.
Pénz nem számít alapon készült,és ez látszott is rajta.
Amúgy már megnéztem a helyet amiről beszéltél,már nem a fedett autóbeálló alatt áll,ott most szerintem valami napi használatú autót tárolnak,a bogár pedig a ház alatti ferde pincelejáron van tárolva,szabad ég alatt,de ponyvába bebugyolálva.
Amiért nem kéne a kocsi,hogy a mesterember is fiatalon elhalálozott aki elkezdte a felújítást,és a tulajdonos a fiatal orvos is elhalálozott.Lehet,hogy túlmisztifikálom a dolgokat,de én engem ez belülről bosszantana,nem tudnék neki ez miatt örülni,de amúgy a kocsi maga nagyon tetszik.
De valószínű nem csak én gondolkodom így.A szüleim paneltömbjében egy hatvan körüli házaspár vásárolt egy új Suzuki Wagon R-t.Röviddel utána a tulaj faszi végbélrákban meghalt.Az özvezasszony eladta az autót,ott helyben valami lakótársnak.Röviddel azután az a faszi is meghalt.Elkezdték árulni az autót,de senkinek sem kellett,mindenki tartott tőle,mikor megtudta,hogy mindkét előző tulajdonosa meghalt.Az utcán porosodott,a ráragasztott eladó cetlivel,és az olcsó árával.A végén kétszáz körül vitte el valami nepper,aki leszarta az egész előéletét.10.000 km körül volt az egész autóban.
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18717 Dátum:
2013 Augusztus 22, 21:43:14 »
Idézetet írta: callook - 2013 Augusztus 22, 21:23:14
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18716 Dátum:
2013 Augusztus 22, 21:23:14 »
Idézetet írta: stonemen - 2013 Augusztus 22, 19:13:22
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18715 Dátum:
2013 Augusztus 22, 19:13:22 »
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18714 Dátum:
2013 Augusztus 22, 18:27:13 »
Ahogy Narancs mondja, mi építettük ezt a motort már jópár éve (Illetve mi fejeztük be az autót miután meghalt az aki elkezdte építeni a tulajnak az autót). A tulaj néha eljött, kipróbálta, annyit mondott, hogy jó, tetszik, de nem jó a kipufogó hangja, dobjátok le róla és tegyetek rá valami mást, majd meghallgatom azt is. Azt mondta dobjuk ki a zsír új kipufogót, amit ő választott. Aztán ugyanez megvolt a váltóval, stb... Közben megkérdezte, hogy fizessek valamennyit? De most csak 700ezret tudok adni, mert csak a mai bevételem van nálam...
Szóval így volt ez az autó szívóhangjával is, az sem tetszett neki, ezért kapott egy plusz szivacs huzatot a hagyományos Weberhez való légszűrő. Kintről innen-onnan lehet ilyen plusz huzatot rendelni a légszűrőkre, de van az ITG gyártmány ami eleve szivacsos szűrő, olyan van Doxának.
Idézetet írta: stonemen - 2013 Augusztus 22, 15:22:44
Ez milyen légszűrő?
<beszúrt kép törölve>
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18713 Dátum:
2013 Augusztus 22, 17:36:46 »
Idézetet írta: stonemen - 2013 Augusztus 22, 15:22:44
Ez milyen légszűrő?
<beszúrt kép törölve>
Kérdezd a Zolit,ők építették a motort is,és az autót is!
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18712 Dátum:
2013 Augusztus 22, 16:57:06 »
Idézetet írta: stonemen - 2013 Augusztus 22, 15:22:44
Ez milyen légszűrő?
<beszúrt kép törölve>
ez csak egy tróger szivacs szoknya.....
www.tatinson.hu
www.kck.hu
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18711 Dátum:
2013 Augusztus 22, 16:13:53 »
Idézetet írta: Dadan - 2013 Augusztus 22, 16:09:39
Ez nem kartergáz-szellőző inkább?
Csak olyan, mintha a kartergázt visszavezették volna abba a dobozba, amibe gondolom a levegőszűrők vannak.
gondolom az üveggyapot kinézetű légszűrőket kérdezi, csak nem az van a kép középpontjában
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18710 Dátum:
2013 Augusztus 22, 16:09:39 »
Idézetet írta: stonemen - 2013 Augusztus 22, 15:22:44
Ez milyen légszűrő?
Ez nem kartergáz-szellőző inkább?
Csak olyan, mintha a kartergázt visszavezették volna abba a dobozba, amibe gondolom a levegőszűrők vannak.
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18709 Dátum:
2013 Augusztus 22, 15:22:44 »
Ez milyen légszűrő?
tusam
Hozzászólások: 130
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18708 Dátum:
2013 Augusztus 21, 19:25:51 »
Idézetet írta: callook - 2013 Augusztus 21, 08:26:09
Indításnak nagyot nem hibázhatsz az alábbiakkal (Valószínűleg úgyis kb. ekkora fúvókák lesznek a karbiban.):
Alapjárati: 47-52
Főfúvóka: 120-130
Féklevegő: 190-200
Ezekkel el tudsz indulni, aztán ha érted a karbik működését, ha tudod, hogy melyik fúvóka hol dolgozik, mit befolyásol. akkor próbakörök után tudsz javítani, be lehet elég jól játszani. A 28-as venturit egyébként én ha más nem, bejáratás után cserélném 30-asra. A 28-as sem rossz, azzal is működik jól, de azt széria tengelyes, széria hengerfejes motorba tenném. Ha már van egy nagyszelepes hengerfejed 40-es szeleppel, akkor ne fogd meg a motort 28-as venturival!
Koszi! Igy egyszerubb lesz a jatek!
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18707 Dátum:
2013 Augusztus 21, 08:26:09 »
Indításnak nagyot nem hibázhatsz az alábbiakkal (Valószínűleg úgyis kb. ekkora fúvókák lesznek a karbiban.):
Alapjárati: 47-52
Főfúvóka: 120-130
Féklevegő: 190-200
Ezekkel el tudsz indulni, aztán ha érted a karbik működését, ha tudod, hogy melyik fúvóka hol dolgozik, mit befolyásol. akkor próbakörök után tudsz javítani, be lehet elég jól játszani. A 28-as venturit egyébként én ha más nem, bejáratás után cserélném 30-asra. A 28-as sem rossz, azzal is működik jól, de azt széria tengelyes, széria hengerfejes motorba tenném. Ha már van egy nagyszelepes hengerfejed 40-es szeleppel, akkor ne fogd meg a motort 28-as venturival!
Idézetet írta: tusam - 2013 Augusztus 20, 22:50:44
http://www.youtube.com/watch?v=SK7U7obzW0Y&feature=youtu.be
Nagyjabol elkeszult a motorom, de szerintem egy fuvokazas raferne. Van arra recept hogy egy 1.6os motorra mekkora fuvokak kellenek, vagy azt csak egy szonda tudja megmondani?
(1.6 dupla dellorto 28as venturi, 40/35.5 szelep. scat c25 vezermu, sportkipufogo.....)
valaki tud valami okossagot?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tusam
Hozzászólások: 130
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18706 Dátum:
2013 Augusztus 20, 22:50:44 »
http://www.youtube.com/watch?v=SK7U7obzW0Y&feature=youtu.be
Nagyjabol elkeszult a motorom, de szerintem egy fuvokazas raferne. Van arra recept hogy egy 1.6os motorra mekkora fuvokak kellenek, vagy azt csak egy szonda tudja megmondani?
(1.6 dupla dellorto 28as venturi, 40/35.5 szelep. scat c25 vezermu, sportkipufogo.....)
valaki tud valami okossagot?
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18705 Dátum:
2013 Augusztus 18, 23:59:54 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Augusztus 11, 13:26:37
Elbeszélünk egymás mellett. A műbizonylat tudtommal arról szól, hogy a gyártó ad egy papírt, amiben leírja, hogy az a termék arra a típusra való. Viszont egy GTI kormány vagy Porsche felni az Golfra és Porschéra való, így azt az életben nem papírozod le, mert nem létezik róla műbizonylat. Hiába volt mondjuk ugyanakkora átmérőjű GSR vagy Nardi kormány (lényegében tök mindegy lenne), mégis bukta. Azt az 5 féle flenit és 2 kormányt, ami valóban korhű és belevaló, azt talán le lehet, de azért szerintem nem is szólnak amúgy sem.
Arról ne isbeszéljünk, hogy a gewinde, vagy a bogárhoz való 6 dugós fékem, ami a gyári tengelycsonkra passzol, a hátsó porsche fékkel együtt (szintén gányolás mentes) valószínűleg 5-ször jobban fog, mint a legszuperebb gyári bogár fék, mégis lelőnek érte. Nem azt monodm, hogy mindenki tákolhasson féket otthon az autójára, de lehetne mondjuk egy fékpados mérés, meg egy műszaki végzettségű vizsgabiztos, aki meg tudja állapítani, hogy ok vagy nem ok.
A motortuning = adócsalás, úgyhogy azt nem ragozom. Régebben utánanéztem az átalakításnak (nem tudom ez így van-e még), a valaha szériában gyártott legerősebb + 10% elfogadott, ami bogárnál, khm..50LE? A többihez műszaki terveztetés, engedéyezés stb. kéne, ami zsákutca. Mindig az RS tuningosok Bora Coupe-ja jut eszembe, az ember végigcsinálta a procedúrát 2 év és több millió forintja bánta.
Amég ilyen kedves korrupt országban élünk, addig mindig lesz valamilyen megoldás...de tényleg bosszantó, hogy az ember több millió forintból a gyárinál minden szempontból jobb és biztonságosabb autót épít és bármikor levehetik a rendszámot.
Beszéltem egy osztrák emberkével aki autószerelő,és kocsik műszakiztatásával is foglalkozik.
Ausztriában állítólag le lehet műszakiztatni egy bogarat mondjuk Porsche felnikkel és Porsche fékekkel,de úgy kezdte,hogy kibaszott nehéz,és kibaszott drága.
Mondta,hogy náluk pont úgy van,ahogy Te tartanád ésszerűnek,hogy a műszaki végzetségű,hozzáértő "diplom ingenieur" (ami ugye nem azonos a sima ingenieurrel) vizsgabiztos elbírálja a dolgot,és ha tényleg egy tökéletes és biztonságos átalakítás,akkor megadja rá felelőséggel az engedélyt.
Kérdeztem,hogy mégis mennyi az a sok pénz,azt mondta,hogy bejegyzésenként a forgalmiba kb 500-Euroba kerül.
Na most akkor kezdjed el számolni,hogy az autódon a gyáritól hány eltérő átalakítás van,kezdve a kormánytól a felnikig,gumiméretekig,fékek,váltó,futómű,motor stb,sokmillióba kerülne mint az itthoni Bora.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18704 Dátum:
2013 Augusztus 18, 17:27:21 »
Haveromnak ugyanez van hátul csak Porsche 5-ös váltóval és Porsche alu lengőkarokkal.
Idézetet írta: Dadan - 2013 Augusztus 17, 20:35:58
Ezt a képet találtam, hátha valakinek érdekes lehet:
Gerd Weiser Performance hátsó felfüggesztés.
Ha jól látom, akkor a torziók el vannak távolítva és gewinde van hátul is.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18703 Dátum:
2013 Augusztus 17, 20:38:06 »
Idézetet írta: Dadan - 2013 Augusztus 17, 20:35:58
Ezt a képet találtam, hátha valakinek érdekes lehet:
Gerd Weiser Performance hátsó felfüggesztés.
Ha jól látom, akkor a torziók el vannak távolítva és gewinde van hátul is.
A váltot megkötöték rendesen.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18702 Dátum:
2013 Augusztus 17, 20:35:58 »
Ezt a képet találtam, hátha valakinek érdekes lehet:
Gerd Weiser Performance hátsó felfüggesztés.
Ha jól látom, akkor a torziók el vannak távolítva és gewinde van hátul is.
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18701 Dátum:
2013 Augusztus 17, 12:51:43 »
Ma fúvókáztam picit:
http://schlosser-boxer.blogspot.hu/
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18700 Dátum:
2013 Augusztus 16, 17:46:21 »
Idézetet írta: 1303LS - 2013 Augusztus 16, 17:45:16
Bogárét láttam már soakt, de kíváncsi lennék rá, hátha belefér a "tűrésbe" és azért ez mégiscsak új, esetleg saválló.
Gyárias savállók elmebeteg áron vannak.
A nem gyáriasok is.
Bácsi Győző
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18699 Dátum:
2013 Augusztus 16, 17:45:16 »
Idézetet írta: vetart - 2013 Augusztus 16, 17:36:39
Nem gyári kinézetű, amit csinál, hanem kör keresztmetszetű, mint a "sportdobok" egy része.
Bogárét láttam már soakt, de kíváncsi lennék rá, hátha belefér a "tűrésbe" és azért ez mégiscsak új, esetleg saválló.
Gyárias savállók elmebeteg áron vannak.
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18698 Dátum:
2013 Augusztus 16, 17:36:39 »
Idézetet írta: 1303LS - 2013 Augusztus 16, 14:23:49
Eredetiségkinézet miatt kérdezem.
Van 2 kipufogóm is, amit picit javítani kell, azok gyáriak, csak a kíváncsiság miatt kérdeztem. Meg asszem adonyi ember csinál rozsdamentesből is.
Nem gyári kinézetű, amit csinál, hanem kör keresztmetszetű, mint a "sportdobok" egy része.
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18697 Dátum:
2013 Augusztus 16, 14:23:49 »
Idézetet írta: Typ117 - 2013 Augusztus 16, 14:05:02
azt hiszem az van igen.
ha akarsz valamikor eljohetsz majd megnezni. jobban latszik talan ami erdekel mint foton
Eredetiségkinézet miatt kérdezem.
Van 2 kipufogóm is, amit picit javítani kell, azok gyáriak, csak a kíváncsiság miatt kérdeztem. Meg asszem adonyi ember csinál rozsdamentesből is.
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18696 Dátum:
2013 Augusztus 16, 14:05:02 »
azt hiszem az van igen.
ha akarsz valamikor eljohetsz majd megnezni. jobban latszik talan ami erdekel mint foton
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18695 Dátum:
2013 Augusztus 16, 13:12:12 »
Idézetet írta: Typ117 - 2013 Augusztus 16, 13:06:48
Vili, tudok neked fotot csinalni, de meg nyaralok. irj egy emlekeztetot hetfon. itt a privatokat sem latom (es ekezet sincs)
Van typ3 adonyi dobod?
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18694 Dátum:
2013 Augusztus 16, 13:06:48 »
Vili, tudok neked fotot csinalni, de meg nyaralok. irj egy emlekeztetot hetfon. itt a privatokat sem latom (es ekezet sincs)
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18693 Dátum:
2013 Augusztus 15, 09:57:23 »
Idézetet írta: ABF-932 - 2013 Augusztus 15, 05:21:53
A perem a felnihez képest fix, szerintem, szóval mehet, ahogy bír.
elvileg igen, azonban van némi deformáció a rendszerben, így ez egy kicsit túlzás.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18692 Dátum:
2013 Augusztus 15, 05:21:53 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2013 Augusztus 14, 22:21:29
így már látom, köszönöm.
ezek az ültetett autós tuninghuszárok úgysem tudnak gyorsan menni, így akár egy ráspoly is lehetne a gewinde alján.
A perem a felnihez képest fix, szerintem, szóval mehet, ahogy bír.
Bácsi Győző
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18691 Dátum:
2013 Augusztus 14, 23:02:38 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Augusztus 13, 13:01:42
Megint a műszakis témához.
Ebben a hírdetésben is azt írják,hogy sok ritka bejegyzés van a forgalmiban.
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?173805
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18690 Dátum:
2013 Augusztus 14, 22:21:29 »
Idézetet írta: Protheus - 2013 Augusztus 14, 22:10:05
A gewinde (?) alja - szinte - beleer a felni belso peremebe.
így már látom, köszönöm.
ezek az ültetett autós tuninghuszárok úgysem tudnak gyorsan menni, így akár egy ráspoly is lehetne a gewinde alján.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18689 Dátum:
2013 Augusztus 14, 22:10:05 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2013 Augusztus 14, 21:59:47
ezen mit kéne látnom, amit nem látok?
A gewinde (?) alja - szinte - beleer a felni belso peremebe.
Buzi, aki fékez! :-)))
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18688 Dátum:
2013 Augusztus 14, 21:59:47 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2013 Augusztus 14, 19:09:59
Mondjuk tényleg lenne mit szürni.
ezen mit kéne látnom, amit nem látok?
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18687 Dátum:
2013 Augusztus 14, 20:37:36 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2013 Augusztus 14, 19:09:59
Mondjuk tényleg lenne mit szürni.
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18686 Dátum:
2013 Augusztus 14, 19:09:59 »
Idézetet írta: BlackP - 2013 Augusztus 13, 20:33:59
Mondjuk tényleg lenne mit szürni.
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18685 Dátum:
2013 Augusztus 14, 06:59:46 »
Idézetet írta: tati - 2013 Augusztus 13, 10:55:35
adonyi dob bambuszvég
Valaki tudna képet mutatni typ3 ADONYI dobról?
Oldalak:
1
...
85
86
87
88
89
[
90
]
91
92
93
94
95
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...