www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 08, 19:35:00

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921205 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 80 81 82 83 84 [85] 86 87 88 89 90 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3338025 alkalommal)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #18924 Dátum: 2013 Szeptember 23, 07:53:41 »

Még Stonemen is dolgozik érte egy kicsit. De marha jónak tűnik. Vajon mennyire lehet tartós?

A Drag Dayen a JP Motorsport bogara a szívó motorjával és a nem kiherélt kasztnijával olyan gyönyörű 11-es időket ment... Nem tudtuk, hogy mi az okosság a sima typ1 motorban, de miután megnéztem a hengerfejüket, nem volt kérdés, hogy hol a titok:

http://jpmotorsports.se/ms/ms/j-p-motorsport-ab-produkter-helsingborg-254-68/ms-90000825-p-4/#MS250%20Technical%20data

 Shocked
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #18923 Dátum: 2013 Szeptember 22, 20:37:18 »

Hi


Hoffmann-speedster féle GFK sárvédőkről vkinek van tapasztalata?

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18922 Dátum: 2013 Szeptember 22, 20:09:21 »

A Drag Dayen a JP Motorsport bogara a szívó motorjával és a nem kiherélt kasztnijával olyan gyönyörű 11-es időket ment... Nem tudtuk, hogy mi az okosság a sima typ1 motorban, de miután megnéztem a hengerfejüket, nem volt kérdés, hogy hol a titok:

http://jpmotorsports.se/ms/ms/j-p-motorsport-ab-produkter-helsingborg-254-68/ms-90000825-p-4/#MS250%20Technical%20data

 Shocked

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #18921 Dátum: 2013 Szeptember 16, 20:37:06 »

Flex-szel, Feri. Wink A rugó határon megvágva, hogy még beleférjen a tokba, ne pattanjon ki és így csinosan áll.
köszi a választ Cheesy

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #18920 Dátum: 2013 Szeptember 16, 16:07:46 »

azt hittem ültetőrugod van...... Wink Cheesy Grin
mivel van ültetve a géped?
Flex-szel, Feri. Wink A rugó határon megvágva, hogy még beleférjen a tokba, ne pattanjon ki és így csinosan áll.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #18919 Dátum: 2013 Szeptember 16, 16:00:44 »

szürke, amilyen a sár.  Grin
azt hittem ültetőrugod van...... Wink Cheesy Grin
mivel van ültetve a géped?

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #18918 Dátum: 2013 Szeptember 16, 15:43:41 »

milyenszinű a te rúgod?
szürke, amilyen a sár.  Grin

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #18917 Dátum: 2013 Szeptember 16, 15:42:58 »

Az enyém is jól fekszik és nem pattog. Wink
milyenszinű a te rúgod?

Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #18916 Dátum: 2013 Szeptember 16, 13:40:35 »

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #18915 Dátum: 2013 Szeptember 16, 12:29:31 »

Terheléssel (ha már benn ülök), menet közben akkor már igen... Kiss
Viszont szinte semmit sem vesztett a menetkomfortból és a rugózásából. Nem lett pattogós és elég jól fekszi az utat, a kanyarokat...
Az enyém is jól fekszik és nem pattog. Wink

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #18914 Dátum: 2013 Szeptember 16, 11:52:42 »

sztem a gyáritól 6-7cm ültetés az értelmes választás
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #18913 Dátum: 2013 Szeptember 16, 11:46:20 »

én is ültettem a porba rendesen pl. szürke ovál annyira lent volt amit eredeti szélességgel lehetett, a kék '70-esemet, pedig az 50-es villamos sín a Honvéd utcánál ültette le a porba úgy, hogy kitörte a pumából az alsó csavart  Undecided
kinőttem ezt a témát, jobban szeretek őszinte mosollyal autózni Cool nézegetni meg lehet itt-ott brutál alacsony kocsikat amik tetszenek, inkább szenvedjen vele más  Lips Sealed
sztem a gyáritól 6-7cm ültetés az értelmes választás, amihez a piros rugó teljesen elég, nem kell átszabni mindent, és még a kerék is elfér a helyén
nem is ül rendesen...  Wink
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29079


Road Force One

« Hozzászólás #18912 Dátum: 2013 Szeptember 16, 10:58:22 »

......szépen áll a garázsban.  Grin

  Kiss

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29079


Road Force One

« Hozzászólás #18911 Dátum: 2013 Szeptember 16, 10:56:35 »

nem is ül rendesen...  Wink

Terheléssel (ha már benn ülök), menet közben akkor már igen... Kiss
Viszont szinte semmit sem vesztett a menetkomfortból és a rugózásából. Nem lett pattogós és elég jól fekszi az utat, a kanyarokat...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #18910 Dátum: 2013 Szeptember 16, 10:39:39 »

Nekem is a piros rugó van beszerelve és a normál lengéscsillapítóval jól elvannak... Semmi gondom nincs vele... Wink
......szépen áll a garázsban.  Grin
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #18909 Dátum: 2013 Szeptember 16, 10:39:07 »

Nekem is a piros rugó van beszerelve és a normál lengéscsillapítóval jól elvannak... Semmi gondom nincs vele... Wink
nem is ül rendesen...  Wink

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29079


Road Force One

« Hozzászólás #18908 Dátum: 2013 Szeptember 16, 10:19:03 »

piros ültetett rugós gólyalábhoz milyen lengéscsillapítót érdemes választani? nem versenyautó lesz belőle, inkább sportos túrakocsikázásra kéne picivel 100ló fölött. a lengőtömeg gyári bogár tárcsafék+riviera+165/60R15
érdekelne a "pénz nem számít, csak egészség legyen" kategória (hátha sikerül jó áron beszerezni) és mellé egy költségbarátabb tipp is

Nekem is a piros rugó van beszerelve és a normál lengéscsillapítóval jól elvannak... Semmi gondom nincs vele... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #18907 Dátum: 2013 Szeptember 16, 08:02:24 »

Azt mondják az okosok, hogy 5 cm ültetésig jó a gyári csillapító is. A piros nem tudom mit tud, és mi a karakterisztikája. Kárászyék bármit meg tudnak csinálni, és mérik is, amit csinálnak.... azt hiszem 16 ezer oldalanként.

piros ültetett rugós gólyalábhoz milyen lengéscsillapítót érdemes választani? nem versenyautó lesz belőle, inkább sportos túrakocsikázásra kéne picivel 100ló fölött. a lengőtömeg gyári bogár tárcsafék+riviera+165/60R15
érdekelne a "pénz nem számít, csak egészség legyen" kategória (hátha sikerül jó áron beszerezni) és mellé egy költségbarátabb tipp is
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #18906 Dátum: 2013 Szeptember 15, 23:44:09 »

piros ültetett rugós gólyalábhoz milyen lengéscsillapítót érdemes választani? nem versenyautó lesz belőle, inkább sportos túrakocsikázásra kéne picivel 100ló fölött. a lengőtömeg gyári bogár tárcsafék+riviera+165/60R15
érdekelne a "pénz nem számít, csak egészség legyen" kategória (hátha sikerül jó áron beszerezni) és mellé egy költségbarátabb tipp is
Nem elérhető tusam
Hozzászólások: 130

« Hozzászólás #18905 Dátum: 2013 Szeptember 15, 14:30:04 »

AB, AR, D2, AD, AE, AF, AS...

Koszi! =)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14979

« Hozzászólás #18904 Dátum: 2013 Szeptember 15, 14:03:06 »

Le tudna irni valaki a tuningra legalkalmasabb blokkok kodjait?
AB, AR, D2, AD, AE, AF, AS...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #18903 Dátum: 2013 Szeptember 15, 13:20:07 »

Historic témában ez izgibb... versand nur Deutchland Sad
http://www.ebay.de/itm/Kafer-Vergaseranlage-Doppelvergaser-VW-Typ-1-Typ-2-Typ-3-Bulli-Knust-Solex/261286156849?_trksid=p2045573.m2042&_trkparms=aid%3D111000%26algo%3DREC.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D15813%26meid%3D1303096760141053984%26pid%3D100033%26prg%3D7513%26rk%3D3%26rkt%3D4%26sd%3D281164661759%26

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető tusam
Hozzászólások: 130

« Hozzászólás #18902 Dátum: 2013 Szeptember 15, 13:13:25 »

Le tudna irni valaki a tuningra legalkalmasabb blokkok kodjait?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18901 Dátum: 2013 Szeptember 15, 10:15:12 »

Ilyet sem látni túl gyakran:

http://www.ebay.de/itm/VW-Kafer-Vergaser-Trike-Rewaco-Doppelvergaser-Registervergaser-Motor-Tuning-/281164661759?pt=DE_Autoteile&fits=Model%3AKaefer&hash=item4176b843ff

Register karbi párban felszerelve  Shocked

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18900 Dátum: 2013 Szeptember 15, 09:59:01 »

A csavarozott himbatengely lényege:

http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2013/09/miert-hasznaljunk-csavarozott.html

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14979

« Hozzászólás #18899 Dátum: 2013 Szeptember 13, 23:15:07 »

Emlegessük fel neki évekig.  Grin
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #18898 Dátum: 2013 Szeptember 13, 20:00:04 »


Tóth Zoltán
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18897 Dátum: 2013 Szeptember 13, 19:43:30 »


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #18896 Dátum: 2013 Szeptember 13, 19:42:14 »


Tóth Zoltán
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #18895 Dátum: 2013 Szeptember 13, 19:37:54 »

Tudja valaki,hogy mennyiért megy nála manapság???
'asszem 3 éve vettem tőle 25 vagy 26000 Ft volt, nagyon jó, csak ajánlani tudom.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #18894 Dátum: 2013 Szeptember 13, 16:45:34 »

Vegyél Csillag féle rozsdamentest. Mindenki esküszik rá.

Tudja valaki,hogy mennyiért megy nála manapság???
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #18893 Dátum: 2013 Szeptember 13, 16:44:13 »

Sziasztok!
CSP oldalán (http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=detail&artnr=18235c) találtam "Bellcrank" gázrudazatot (sajna nemtudom, hogy mi a magyar fordítása) IDF karbikhoz. A letölthető install pdf-ben megnéztem, hogy hogy kell felszerelni de valami nem tiszta. Az uccsó váltó felöli blokkcsavarokra kell rászerelni (csavarok ki, hosszabb csavarok be) - képen az felső kép. Ez ok. De ez pont ott van ahova a ventilátorház megy. Vagyis a gázrudazat a ház mögött lenne, ráadásul a ház sem férne el tőle.

<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Esetleg tudja valaki, hogy milyen Bellcrank gázrudazat kéne typ1 mocihoz, dupla Weber IDF-hez?

Köszönöm! Smiley

Üdvw: Laci

Ez olyan typ1-es motorkhoz való,amin Porsche stílusú hűtés-turbinaház van!

Ilyen.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #18892 Dátum: 2013 Szeptember 13, 16:42:55 »

ezb typ 4
Ott van a hírdetésben,hogy typ1! Wink
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29079


Road Force One

« Hozzászólás #18891 Dátum: 2013 Szeptember 13, 12:51:23 »

...for porsche fan system...


Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Lazlow
« Hozzászólás #18890 Dátum: 2013 Szeptember 13, 12:32:54 »

Akkor ezt benéztem. Roll Eyes Időközben meg találtam jót. Cool


 
...for porsche fan system...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #18889 Dátum: 2013 Szeptember 13, 11:55:55 »

Vegyél Csillag féle rozsdamentest. Mindenki esküszik rá.

Sziasztok!
CSP oldalán (http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=detail&artnr=18235c) találtam "Bellcrank" gázrudazatot (sajna nemtudom, hogy mi a magyar fordítása) IDF karbikhoz. A letölthető install pdf-ben megnéztem, hogy hogy kell felszerelni de valami nem tiszta. Az uccsó váltó felöli blokkcsavarokra kell rászerelni (csavarok ki, hosszabb csavarok be) - képen az felső kép. Ez ok. De ez pont ott van ahova a ventilátorház megy. Vagyis a gázrudazat a ház mögött lenne, ráadásul a ház sem férne el tőle.

<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Esetleg tudja valaki, hogy milyen Bellcrank gázrudazat kéne typ1 mocihoz, dupla Weber IDF-hez?

Köszönöm! Smiley

Üdvw: Laci

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18888 Dátum: 2013 Szeptember 13, 11:47:32 »

Sziasztok!
CSP oldalán (http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=detail&artnr=18235c) találtam "Bellcrank" gázrudazatot (sajna nemtudom, hogy mi a magyar fordítása) IDF karbikhoz. A letölthető install pdf-ben megnéztem, hogy hogy kell felszerelni de valami nem tiszta. Az uccsó váltó felöli blokkcsavarokra kell rászerelni (csavarok ki, hosszabb csavarok be) - képen az felső kép. Ez ok. De ez pont ott van ahova a ventilátorház megy. Vagyis a gázrudazat a ház mögött lenne, ráadásul a ház sem férne el tőle.

<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Esetleg tudja valaki, hogy milyen Bellcrank gázrudazat kéne typ1 mocihoz, dupla Weber IDF-hez?

Köszönöm! Smiley

Üdvw: Laci

ezb typ 4

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #18887 Dátum: 2013 Szeptember 13, 11:38:16 »

Sziasztok!
CSP oldalán (http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=detail&artnr=18235c) találtam "Bellcrank" gázrudazatot (sajna nemtudom, hogy mi a magyar fordítása) IDF karbikhoz. A letölthető install pdf-ben megnéztem, hogy hogy kell felszerelni de valami nem tiszta. Az uccsó váltó felöli blokkcsavarokra kell rászerelni (csavarok ki, hosszabb csavarok be) - képen az felső kép. Ez ok. De ez pont ott van ahova a ventilátorház megy. Vagyis a gázrudazat a ház mögött lenne, ráadásul a ház sem férne el tőle.

<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Esetleg tudja valaki, hogy milyen Bellcrank gázrudazat kéne typ1 mocihoz, dupla Weber IDF-hez?

Köszönöm! Smiley

Üdvw: Laci

...for porsche fan system...
Lazlow
« Hozzászólás #18886 Dátum: 2013 Szeptember 13, 11:28:37 »

Sziasztok!
CSP oldalán (http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=detail&artnr=18235c) találtam "Bellcrank" gázrudazatot (sajna nemtudom, hogy mi a magyar fordítása) IDF karbikhoz. A letölthető install pdf-ben megnéztem, hogy hogy kell felszerelni de valami nem tiszta. Az uccsó váltó felöli blokkcsavarokra kell rászerelni (csavarok ki, hosszabb csavarok be) - képen az felső kép. Ez ok. De ez pont ott van ahova a ventilátorház megy. Vagyis a gázrudazat a ház mögött lenne, ráadásul a ház sem férne el tőle.


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Esetleg tudja valaki, hogy milyen Bellcrank gázrudazat kéne typ1 mocihoz, dupla Weber IDF-hez?

Köszönöm! Smiley

Üdvw: Laci
« Utoljára szerkesztve: 2013 Szeptember 13, 11:30:45 írta Lazlow »
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18885 Dátum: 2013 Szeptember 08, 10:06:49 »

Gondolom a légszűrő magasságára gondolsz. Az a lényege, hogy a légszűrő anyagának van egy áteresztőképessége. Ha adott áteresztőképességű anyagból dupla felület áll rendelkezésre, akkor az kevésbé fogja a motort. Ez akkor még inkább előjön amikor már koszos (tömődött) a szűrő, illetve ha nagyobb a hengerűrtartalmad, fordulatod.

Én azt mondom, hogy egy sima tuning typ1 motornál (1,6-1,9 utcai), ha karbantartod a szűrőt, illetve nem a gagyi szűrőolajat használod ami mint a méz letömíti a szűrődet, akkor bőven jó a lapos is, de a magasabbal sose csinálsz rosszat.

Sportlégszűrőnél van jelentősége, hogy milyen vastag a légszűrő?
Lökettérfogat, vagy karburátor torokátmérő függő esetleg?
Láttam olyat , ami 4-5 cm vastag, és olyat is, ami ennek a duplája.

Oldalak: 1 ... 80 81 82 83 84 [85] 86 87 88 89 90 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.177 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.