www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 08, 20:13:54
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921205
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
80
81
82
83
84
[
85
]
86
87
88
89
90
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3338096 alkalommal)
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18924 Dátum:
2013 Szeptember 23, 07:53:41 »
Még Stonemen is dolgozik érte egy kicsit. De marha jónak tűnik. Vajon mennyire lehet tartós?
Idézetet írta: callook - 2013 Szeptember 22, 20:09:21
A Drag Dayen a JP Motorsport bogara a szívó motorjával és a nem kiherélt kasztnijával olyan gyönyörű 11-es időket ment... Nem tudtuk, hogy mi az okosság a sima typ1 motorban, de miután megnéztem a hengerfejüket, nem volt kérdés, hogy hol a titok:
http://jpmotorsports.se/ms/ms/j-p-motorsport-ab-produkter-helsingborg-254-68/ms-90000825-p-4/#MS250%20Technical%20data
StumRobi
Hozzászólások: 948
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18923 Dátum:
2013 Szeptember 22, 20:37:18 »
Hi
Hoffmann-speedster féle GFK sárvédőkről vkinek van tapasztalata?
30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18922 Dátum:
2013 Szeptember 22, 20:09:21 »
A Drag Dayen a JP Motorsport bogara a szívó motorjával és a nem kiherélt kasztnijával olyan gyönyörű 11-es időket ment... Nem tudtuk, hogy mi az okosság a sima typ1 motorban, de miután megnéztem a hengerfejüket, nem volt kérdés, hogy hol a titok:
http://jpmotorsports.se/ms/ms/j-p-motorsport-ab-produkter-helsingborg-254-68/ms-90000825-p-4/#MS250%20Technical%20data
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
gumibogi
Hozzászólások: 13424
20-9111-661 www.ftgumi.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18921 Dátum:
2013 Szeptember 16, 20:37:06 »
Idézetet írta: Forest - 2013 Szeptember 16, 16:07:46
Flex-szel, Feri.
A rugó határon megvágva, hogy még beleférjen a tokba, ne pattanjon ki és így csinosan áll.
köszi a választ
zengőgumi
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18920 Dátum:
2013 Szeptember 16, 16:07:46 »
Idézetet írta: gumibogi - 2013 Szeptember 16, 16:00:44
azt hittem ültetőrugod van......
mivel van ültetve a géped?
Flex-szel, Feri.
A rugó határon megvágva, hogy még beleférjen a tokba, ne pattanjon ki és így csinosan áll.
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
gumibogi
Hozzászólások: 13424
20-9111-661 www.ftgumi.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18919 Dátum:
2013 Szeptember 16, 16:00:44 »
Idézetet írta: Forest - 2013 Szeptember 16, 15:43:41
szürke, amilyen a sár.
azt hittem ültetőrugod van......
mivel van ültetve a géped?
zengőgumi
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18918 Dátum:
2013 Szeptember 16, 15:43:41 »
Idézetet írta: gumibogi - 2013 Szeptember 16, 15:42:58
milyenszinű a te rúgod?
szürke, amilyen a sár.
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
gumibogi
Hozzászólások: 13424
20-9111-661 www.ftgumi.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18917 Dátum:
2013 Szeptember 16, 15:42:58 »
Idézetet írta: Forest - 2013 Szeptember 16, 12:29:31
Az enyém is jól fekszik és nem pattog.
milyenszinű a te rúgod?
zengőgumi
luftsick
Hozzászólások: 1047
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18916 Dátum:
2013 Szeptember 16, 13:40:35 »
Idézetet írta: stonemen - 2013 Szeptember 16, 11:52:42
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18915 Dátum:
2013 Szeptember 16, 12:29:31 »
Idézetet írta: TBK001 - 2013 Szeptember 16, 10:56:35
Terheléssel (ha már benn ülök), menet közben akkor már igen...
Viszont szinte semmit sem vesztett a menetkomfortból és a rugózásából. Nem lett pattogós és elég jól fekszi az utat, a kanyarokat...
Az enyém is jól fekszik és nem pattog.
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18914 Dátum:
2013 Szeptember 16, 11:52:42 »
Idézetet írta: luftsick - 2013 Szeptember 16, 11:46:20
sztem a gyáritól 6-7cm ültetés az értelmes választás
luftsick
Hozzászólások: 1047
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18913 Dátum:
2013 Szeptember 16, 11:46:20 »
én is ültettem a porba rendesen pl. szürke ovál annyira lent volt amit eredeti szélességgel lehetett, a kék '70-esemet, pedig az 50-es villamos sín a Honvéd utcánál ültette le a porba úgy, hogy kitörte a pumából az alsó csavart
kinőttem ezt a témát, jobban szeretek őszinte mosollyal autózni
nézegetni meg lehet itt-ott brutál alacsony kocsikat amik tetszenek, inkább szenvedjen vele más
sztem a gyáritól 6-7cm ültetés az értelmes választás, amihez a piros rugó teljesen elég, nem kell átszabni mindent, és még a kerék is elfér a helyén
Idézetet írta: Forest - 2013 Szeptember 16, 10:39:07
nem is ül rendesen...
TBK001
Hozzászólások: 29079
Road Force One
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18912 Dátum:
2013 Szeptember 16, 10:58:22 »
Idézetet írta: 1303LS - 2013 Szeptember 16, 10:39:39
......szépen áll a garázsban.
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
TBK001
Hozzászólások: 29079
Road Force One
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18911 Dátum:
2013 Szeptember 16, 10:56:35 »
Idézetet írta: Forest - 2013 Szeptember 16, 10:39:07
nem is ül rendesen...
Terheléssel (ha már benn ülök), menet közben akkor már igen...
Viszont szinte semmit sem vesztett a menetkomfortból és a rugózásából. Nem lett pattogós és elég jól fekszi az utat, a kanyarokat...
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18910 Dátum:
2013 Szeptember 16, 10:39:39 »
Idézetet írta: TBK001 - 2013 Szeptember 16, 10:19:03
Nekem is a piros rugó van beszerelve és a normál lengéscsillapítóval jól elvannak... Semmi gondom nincs vele...
......szépen áll a garázsban.
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18909 Dátum:
2013 Szeptember 16, 10:39:07 »
Idézetet írta: TBK001 - 2013 Szeptember 16, 10:19:03
Nekem is a piros rugó van beszerelve és a normál lengéscsillapítóval jól elvannak... Semmi gondom nincs vele...
nem is ül rendesen...
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
TBK001
Hozzászólások: 29079
Road Force One
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18908 Dátum:
2013 Szeptember 16, 10:19:03 »
Idézetet írta: luftsick - 2013 Szeptember 15, 23:44:09
piros ültetett rugós gólyalábhoz milyen lengéscsillapítót érdemes választani? nem versenyautó lesz belőle, inkább sportos túrakocsikázásra kéne picivel 100ló fölött. a lengőtömeg gyári bogár tárcsafék+riviera+165/60R15
érdekelne a "pénz nem számít, csak egészség legyen" kategória (hátha sikerül jó áron beszerezni) és mellé egy költségbarátabb tipp is
Nekem is a piros rugó van beszerelve és a normál lengéscsillapítóval jól elvannak... Semmi gondom nincs vele...
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18907 Dátum:
2013 Szeptember 16, 08:02:24 »
Azt mondják az okosok, hogy 5 cm ültetésig jó a gyári csillapító is. A piros nem tudom mit tud, és mi a karakterisztikája. Kárászyék bármit meg tudnak csinálni, és mérik is, amit csinálnak.... azt hiszem 16 ezer oldalanként.
Idézetet írta: luftsick - 2013 Szeptember 15, 23:44:09
piros ültetett rugós gólyalábhoz milyen lengéscsillapítót érdemes választani? nem versenyautó lesz belőle, inkább sportos túrakocsikázásra kéne picivel 100ló fölött. a lengőtömeg gyári bogár tárcsafék+riviera+165/60R15
érdekelne a "pénz nem számít, csak egészség legyen" kategória (hátha sikerül jó áron beszerezni) és mellé egy költségbarátabb tipp is
luftsick
Hozzászólások: 1047
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18906 Dátum:
2013 Szeptember 15, 23:44:09 »
piros ültetett rugós gólyalábhoz milyen lengéscsillapítót érdemes választani? nem versenyautó lesz belőle, inkább sportos túrakocsikázásra kéne picivel 100ló fölött. a lengőtömeg gyári bogár tárcsafék+riviera+165/60R15
érdekelne a "pénz nem számít, csak egészség legyen" kategória (hátha sikerül jó áron beszerezni) és mellé egy költségbarátabb tipp is
tusam
Hozzászólások: 130
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18905 Dátum:
2013 Szeptember 15, 14:30:04 »
Idézetet írta: abes - 2013 Szeptember 15, 14:03:06
AB, AR, D2, AD, AE, AF, AS...
Koszi! =)
abes
Hozzászólások: 14979
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18904 Dátum:
2013 Szeptember 15, 14:03:06 »
Idézetet írta: tusam - 2013 Szeptember 15, 13:13:25
Le tudna irni valaki a tuningra legalkalmasabb blokkok kodjait?
AB, AR, D2, AD, AE, AF, AS...
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18903 Dátum:
2013 Szeptember 15, 13:20:07 »
Idézetet írta: callook - 2013 Szeptember 15, 10:15:12
Ilyet sem látni túl gyakran:
http://www.ebay.de/itm/VW-Kafer-Vergaser-Trike-Rewaco-Doppelvergaser-Registervergaser-Motor-Tuning-/281164661759?pt=DE_Autoteile&fits=Model%3AKaefer&hash=item4176b843ff
Register karbi párban felszerelve
Historic témában ez izgibb... versand nur Deutchland
http://www.ebay.de/itm/Kafer-Vergaseranlage-Doppelvergaser-VW-Typ-1-Typ-2-Typ-3-Bulli-Knust-Solex/261286156849?_trksid=p2045573.m2042&_trkparms=aid%3D111000%26algo%3DREC.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D15813%26meid%3D1303096760141053984%26pid%3D100033%26prg%3D7513%26rk%3D3%26rkt%3D4%26sd%3D281164661759%26
VW Beetle - the original since 1938
tusam
Hozzászólások: 130
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18902 Dátum:
2013 Szeptember 15, 13:13:25 »
Le tudna irni valaki a tuningra legalkalmasabb blokkok kodjait?
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18901 Dátum:
2013 Szeptember 15, 10:15:12 »
Ilyet sem látni túl gyakran:
http://www.ebay.de/itm/VW-Kafer-Vergaser-Trike-Rewaco-Doppelvergaser-Registervergaser-Motor-Tuning-/281164661759?pt=DE_Autoteile&fits=Model%3AKaefer&hash=item4176b843ff
Register karbi párban felszerelve
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18900 Dátum:
2013 Szeptember 15, 09:59:01 »
A csavarozott himbatengely lényege:
http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2013/09/miert-hasznaljunk-csavarozott.html
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
abes
Hozzászólások: 14979
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18899 Dátum:
2013 Szeptember 13, 23:15:07 »
Idézetet írta: TBK001 - 2013 Szeptember 13, 12:51:23
Emlegessük fel neki évekig.
Vagabond
Hozzászólások: 24281
A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18898 Dátum:
2013 Szeptember 13, 20:00:04 »
Idézetet írta: BlackP - 2013 Szeptember 13, 19:43:30
Tóth Zoltán
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18897 Dátum:
2013 Szeptember 13, 19:43:30 »
Idézetet írta: Vagabond - 2013 Szeptember 13, 19:42:14
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Vagabond
Hozzászólások: 24281
A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18896 Dátum:
2013 Szeptember 13, 19:42:14 »
Idézetet írta: TBK001 - 2013 Szeptember 13, 12:51:23
Tóth Zoltán
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18895 Dátum:
2013 Szeptember 13, 19:37:54 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 Szeptember 13, 16:45:34
Tudja valaki,hogy mennyiért megy nála manapság???
'asszem 3 éve vettem tőle 25 vagy 26000 Ft volt, nagyon jó, csak ajánlani tudom.
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18894 Dátum:
2013 Szeptember 13, 16:45:34 »
Idézetet írta: gsattila - 2013 Szeptember 13, 11:55:55
Vegyél Csillag féle rozsdamentest. Mindenki esküszik rá.
Tudja valaki,hogy mennyiért megy nála manapság???
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18893 Dátum:
2013 Szeptember 13, 16:44:13 »
Idézetet írta: Lazlow - 2013 Szeptember 13, 11:28:37
Sziasztok!
CSP oldalán (
http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=detail&artnr=18235c
) találtam "Bellcrank" gázrudazatot (sajna nemtudom, hogy mi a magyar fordítása) IDF karbikhoz. A letölthető install pdf-ben megnéztem, hogy hogy kell felszerelni de valami nem tiszta. Az uccsó váltó felöli blokkcsavarokra kell rászerelni (csavarok ki, hosszabb csavarok be) - képen az felső kép. Ez ok. De ez pont ott van ahova a ventilátorház megy. Vagyis a gázrudazat a ház mögött lenne, ráadásul a ház sem férne el tőle.
<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Esetleg tudja valaki, hogy milyen Bellcrank gázrudazat kéne typ1 mocihoz, dupla Weber IDF-hez?
Köszönöm!
Üdvw: Laci
Ez olyan typ1-es motorkhoz való,amin Porsche stílusú hűtés-turbinaház van!
Ilyen.
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18892 Dátum:
2013 Szeptember 13, 16:42:55 »
Idézetet írta: Maresz - 2013 Szeptember 13, 11:47:32
ezb typ 4
Ott van a hírdetésben,hogy typ1!
TBK001
Hozzászólások: 29079
Road Force One
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18891 Dátum:
2013 Szeptember 13, 12:51:23 »
Idézetet írta: 1303LS - 2013 Szeptember 13, 11:38:16
...for porsche fan system...
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
Lazlow
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18890 Dátum:
2013 Szeptember 13, 12:32:54 »
Akkor ezt benéztem.
Időközben meg találtam jót.
Idézetet írta: 1303LS - 2013 Szeptember 13, 11:38:16
...for porsche fan system...
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18889 Dátum:
2013 Szeptember 13, 11:55:55 »
Vegyél Csillag féle rozsdamentest. Mindenki esküszik rá.
Idézetet írta: Lazlow - 2013 Szeptember 13, 11:28:37
Sziasztok!
CSP oldalán (
http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=detail&artnr=18235c
) találtam "Bellcrank" gázrudazatot (sajna nemtudom, hogy mi a magyar fordítása) IDF karbikhoz. A letölthető install pdf-ben megnéztem, hogy hogy kell felszerelni de valami nem tiszta. Az uccsó váltó felöli blokkcsavarokra kell rászerelni (csavarok ki, hosszabb csavarok be) - képen az felső kép. Ez ok. De ez pont ott van ahova a ventilátorház megy. Vagyis a gázrudazat a ház mögött lenne, ráadásul a ház sem férne el tőle.
<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Esetleg tudja valaki, hogy milyen Bellcrank gázrudazat kéne typ1 mocihoz, dupla Weber IDF-hez?
Köszönöm!
Üdvw: Laci
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18888 Dátum:
2013 Szeptember 13, 11:47:32 »
Idézetet írta: Lazlow - 2013 Szeptember 13, 11:28:37
Sziasztok!
CSP oldalán (
http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=detail&artnr=18235c
) találtam "Bellcrank" gázrudazatot (sajna nemtudom, hogy mi a magyar fordítása) IDF karbikhoz. A letölthető install pdf-ben megnéztem, hogy hogy kell felszerelni de valami nem tiszta. Az uccsó váltó felöli blokkcsavarokra kell rászerelni (csavarok ki, hosszabb csavarok be) - képen az felső kép. Ez ok. De ez pont ott van ahova a ventilátorház megy. Vagyis a gázrudazat a ház mögött lenne, ráadásul a ház sem férne el tőle.
<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Esetleg tudja valaki, hogy milyen Bellcrank gázrudazat kéne typ1 mocihoz, dupla Weber IDF-hez?
Köszönöm!
Üdvw: Laci
ezb typ 4
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18887 Dátum:
2013 Szeptember 13, 11:38:16 »
Idézetet írta: Lazlow - 2013 Szeptember 13, 11:28:37
Sziasztok!
CSP oldalán (
http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=detail&artnr=18235c
) találtam "Bellcrank" gázrudazatot (sajna nemtudom, hogy mi a magyar fordítása) IDF karbikhoz. A letölthető install pdf-ben megnéztem, hogy hogy kell felszerelni de valami nem tiszta. Az uccsó váltó felöli blokkcsavarokra kell rászerelni (csavarok ki, hosszabb csavarok be) - képen az felső kép. Ez ok. De ez pont ott van ahova a ventilátorház megy. Vagyis a gázrudazat a ház mögött lenne, ráadásul a ház sem férne el tőle.
<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Esetleg tudja valaki, hogy milyen Bellcrank gázrudazat kéne typ1 mocihoz, dupla Weber IDF-hez?
Köszönöm!
Üdvw: Laci
...for porsche fan system...
Lazlow
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18886 Dátum:
2013 Szeptember 13, 11:28:37 »
Sziasztok!
CSP oldalán (
http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=detail&artnr=18235c
) találtam "Bellcrank" gázrudazatot (sajna nemtudom, hogy mi a magyar fordítása) IDF karbikhoz. A letölthető install pdf-ben megnéztem, hogy hogy kell felszerelni de valami nem tiszta. Az uccsó váltó felöli blokkcsavarokra kell rászerelni (csavarok ki, hosszabb csavarok be) - képen az felső kép. Ez ok. De ez pont ott van ahova a ventilátorház megy. Vagyis a gázrudazat a ház mögött lenne, ráadásul a ház sem férne el tőle.
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Esetleg tudja valaki, hogy milyen Bellcrank gázrudazat kéne typ1 mocihoz, dupla Weber IDF-hez?
Köszönöm!
Üdvw: Laci
«
Utoljára szerkesztve: 2013 Szeptember 13, 11:30:45 írta Lazlow
»
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18885 Dátum:
2013 Szeptember 08, 10:06:49 »
Gondolom a légszűrő magasságára gondolsz. Az a lényege, hogy a légszűrő anyagának van egy áteresztőképessége. Ha adott áteresztőképességű anyagból dupla felület áll rendelkezésre, akkor az kevésbé fogja a motort. Ez akkor még inkább előjön amikor már koszos (tömődött) a szűrő, illetve ha nagyobb a hengerűrtartalmad, fordulatod.
Én azt mondom, hogy egy sima tuning typ1 motornál (1,6-1,9 utcai), ha karbantartod a szűrőt, illetve nem a gagyi szűrőolajat használod ami mint a méz letömíti a szűrődet, akkor bőven jó a lapos is, de a magasabbal sose csinálsz rosszat.
Idézetet írta: Dadan - 2013 Szeptember 08, 09:05:44
Sportlégszűrőnél van jelentősége, hogy milyen vastag a légszűrő?
Lökettérfogat, vagy karburátor torokátmérő függő esetleg?
Láttam olyat , ami 4-5 cm vastag, és olyat is, ami ennek a duplája.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Oldalak:
1
...
80
81
82
83
84
[
85
]
86
87
88
89
90
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...