www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 06:10:01
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
70
71
72
73
74
[
75
]
76
77
78
79
80
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3354104 alkalommal)
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19324 Dátum:
2013 December 22, 19:58:04 »
Idézetet írta: StumRobi - 2013 December 17, 21:13:09
a becsiszolás lett túl jó?
na megint marózgattam kicsit (el is törtem egyet) lett 3új barátom a műveletben a hosszú szárakkal át tudom játszani az egészet
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19323 Dátum:
2013 December 22, 10:10:31 »
Idézetet írta: callook - 2013 December 22, 09:24:41
Tati, vegyél hengerfejeket:
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?180603
ehun-e a fejecske
http://www.sauer-flugmotorenbau.de/resources/Datenblatt+S2100ULT.pdf
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19322 Dátum:
2013 December 22, 09:59:58 »
Idézetet írta: callook - 2013 December 22, 09:24:41
Tati, vegyél hengerfejeket:
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?180603
uh ez elég jó lenne, de félek ez egy válópert is bevonzana
meg azért drágállom is kicsit
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19321 Dátum:
2013 December 22, 09:24:41 »
Tati, vegyél hengerfejeket:
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?180603
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19320 Dátum:
2013 December 22, 09:12:38 »
Varázsló szerintem arra gondolt, hogy elég sok érdekes műszaki megoldást említettél a typ4 motornál, a betett képeken meg pont a tuning szempontjából nem túl érdekes dolgok szerepelnek: Szinterezett burkolatok, bedobozolt alkatrészek, aztán egy kész motor, ami kívülről ugyanolyan egy széria 2 literes és egy agyon húzott 2,4-es esetében is. Gondolom pont ugyanannyi időbe került volna betenni képeket a kerámiázásról, a vezérműtengely átalakításról, a hengerfej megmunkálásról, az alkatrészekről előtte/utána. És ezek mindenki számára érdekesebbek lettek volna. Nekem is!
Idézetet írta: reitim - 2013 December 21, 16:57:29
Képet azért Nem küldök mert készül egy blog és oda fogok mindent kitenni!! (Csak egyetem mellet elég lassan haladok vele)
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19319 Dátum:
2013 December 21, 19:55:52 »
Idézetet írta: callook - 2013 December 20, 15:20:38
Anno Reitim 1,9 motorjánál is a sűrítési viszonnyal kapcsolatban merültek fel bennem kérdések, de válasz nem érkezett rá akkoriban.
Amikor azt a motort mértem akkor még sajnos nem tudtam olyan pontosan kimérni kompresszió viszonyt mert nem voltak hozzá meg a megfelelő eszközeim (3D tapintómérő egyetemi mérőgép csak sokat kellet könyörögni a méréstechnika tanszéknek hogy mérhessek vele)... De nagyon nagy hiba nem volt benne szerintem... A dugattyút itt is zsebelni kellett (szelep zsebet csinálsz elmegy a kompresszió) az egy elég nagy sakkozás volt de 1:10,5 +-0,3 hibával... Itt is módosítani kellet az égéstéren (felhegesztés újramarás CNC-vel hogy mindegyik égéstér ugyan az legyen)...
«
Utoljára szerkesztve: 2013 December 21, 20:04:11 írta reitim
»
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19318 Dátum:
2013 December 21, 19:44:38 »
Idézetet írta: tati - 2013 December 21, 19:27:14
akkor a többi cucc megúszta mint stuntnál?
Igen szerencsére!
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19317 Dátum:
2013 December 21, 19:27:14 »
Idézetet írta: reitim - 2013 December 21, 16:59:11
A kettétört Főtengely helyett új (alapméretes) került be abba a motorba...
akkor a többi cucc megúszta mint stuntnál?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19316 Dátum:
2013 December 21, 17:10:42 »
A főtengely pozíciót hall jeladó adja!! Az ékszíjtárcsán van kialakítva!
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19315 Dátum:
2013 December 21, 16:59:11 »
Idézetet írta: slavia919 - 2013 December 20, 21:11:23
Még meg lehet vele tenni egy Vác-Bp. menetet.
A kettétört Főtengely helyett új (alapméretes) került be abba a motorba...
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19314 Dátum:
2013 December 21, 16:57:29 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 December 20, 20:22:28
Van még egy csomó kérdés, de mindig csak elhúzza a mézesmadzagot és sem képet nem mutat, sem magyarázatot nem ad.
Az ITB-k akkor ezek szerint szekvenciálisok, VEMS-szel. Mi adja a főtengely pozíciót? Hogy fér el a TB, hogy van kialakítva az injektor? Milyen a gyújtás jelleggörbe?
Miért kellett kerámiázni a szelepeket? Hogy lehet kerámiázni a dugattyút úgy, hogy bírjon tíznél több felmelegedést és lehűlést? Plazmasugárral?
Mi az értelme átalakítani a W120-as tengelyt? Legalább 50 féle tengely kapható, csak egy azonos bennük a LSA (lobe separation angle) azaz a szöghelyzete a két vezérlőbütyöknek? Ezt változtattátok meg 108 helyett mire? És miért?
Lenne még kérdés.
Képet azért Nem küldök mert készül egy blog és oda fogok mindent kitenni!! (Csak egyetem mellet elég lassan haladok vele)
Első
http://www.jenvey.co.uk/home/direct-to-head-throttle-bodies/jenvey-dynamics/vw-16v-direct-to-head-45mm-dbvw-45
ezek az itb vannak átalakítva és az AUQ 1.8 turbó injektorokkal van összerakva, valamint az itb egy szöghelyzet potenció méter kerűlt és szintén az 1.8 AUQ motornak a hengerenkénti gyújtótrafói!+map szenzor és széles sávú lambda szonda,ezeket kezeli a vems. A kerámiázás módját nem tudom sajnos de a Graffy kkt fogja elkészíteni! Az 1:4 himba pedig azért kell mert a vezérműtengely megmunkálásnál a maximális beemelés lecsökkent! Az átalakítás miért is történt! Elvégeztünk Power GT ben egy szimulációt (fél éves múnka volt mire korrekt modelt sikerült összehozni) és engle W120-as tengelyt vettem alapul (mert az volt polcon itthon) erre végeztem el a szimulációt. Ez egy elég bonyolult metódus volt minden apró módosításnál újra kellet futtatni a programot.. Erről nagyon sokat lehetne írni de röviden annyi a lényeg hogy a szívócső és a kipufogó cső nyomás lengései (volumetrikus hatásfok) alapján mindig korrigáltam egy kicsit és a végeredmény kihozta az ideális bütyökprofilt, vagy is azt a profilt ahol a legnagyobb a "volumetrikus" hatásfok...(vez tengely fel s lefutó élei valamint a rampa szakasz hossza)
A hengerfej: a teljes égéstér fel lett töltve(alumínium hegesztő segítségével) szintén a szimulációból kiszámolt egyedi égéstér lesz kialakítva CNC-vel hogy a megfeleől kompresszió viszony és Quench valamint Tumble hatás érvényesüljön! Dugattyúk szelep zsebbel vannak ellátva!!
«
Utoljára szerkesztve: 2013 December 21, 17:03:39 írta reitim
»
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19313 Dátum:
2013 December 20, 21:11:23 »
Idézetet írta: tati - 2013 December 20, 20:31:02
és mi lett a kettétört főtengellyel?
Még meg lehet vele tenni egy Vác-Bp. menetet.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19312 Dátum:
2013 December 20, 20:31:02 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 December 20, 20:22:28
Van még egy csomó kérdés, de mindig csak elhúzza a mézesmadzagot és sem képet nem mutat, sem magyarázatot nem ad.
Az ITB-k akkor ezek szerint szekvenciálisok, VEMS-szel. Mi adja a főtengely pozíciót? Hogy fér el a TB, hogy van kialakítva az injektor? Milyen a gyújtás jelleggörbe?
Miért kellett kerámiázni a szelepeket? Hogy lehet kerámiázni a dugattyút úgy, hogy bírjon tíznél több felmelegedést és lehűlést? Plazmasugárral?
Mi az értelme átalakítani a W120-as tengelyt? Legalább 50 féle tengely kapható, csak egy azonos bennük a LSA (lobe separation angle) azaz a szöghelyzete a két vezérlőbütyöknek? Ezt változtattátok meg 108 helyett mire? És miért?
Lenne még kérdés.
és mi lett a kettétört főtengellyel?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19311 Dátum:
2013 December 20, 20:22:28 »
Idézetet írta: callook - 2013 December 20, 15:20:38
Anno Reitim 1,9 motorjánál is a sűrítési viszonnyal kapcsolatban merültek fel bennem kérdések, de válasz nem érkezett rá akkoriban.
Van még egy csomó kérdés, de mindig csak elhúzza a mézesmadzagot és sem képet nem mutat, sem magyarázatot nem ad.
Az ITB-k akkor ezek szerint szekvenciálisok, VEMS-szel. Mi adja a főtengely pozíciót? Hogy fér el a TB, hogy van kialakítva az injektor? Milyen a gyújtás jelleggörbe?
Miért kellett kerámiázni a szelepeket? Hogy lehet kerámiázni a dugattyút úgy, hogy bírjon tíznél több felmelegedést és lehűlést? Plazmasugárral?
Mi az értelme átalakítani a W120-as tengelyt? Legalább 50 féle tengely kapható, csak egy azonos bennük a LSA (lobe separation angle) azaz a szöghelyzete a két vezérlőbütyöknek? Ezt változtattátok meg 108 helyett mire? És miért?
Lenne még kérdés.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19310 Dátum:
2013 December 20, 15:20:38 »
Anno Reitim 1,9 motorjánál is a sűrítési viszonnyal kapcsolatban merültek fel bennem kérdések, de válasz nem érkezett rá akkoriban.
Idézetet írta: callook - 2013 Május 24, 18:18:50
A 10,5: 1 sűrítéshez nem kellett szeleptáskákat készíteni a dugattyúkba? Én nemrég mértem a Formel Vau hengerfejeit, aminek 9,5:1 lesz a sűrítése és annál bele kell marnom a dugattyúkba, hogy a W120 tengely emelésével ne érjenek bele a dugattyúba a szelepek. Igaz, hogy az 1,3-nál jobban ki kell venni a hengerfejből ugyanahhoz a sűrítéshez mint egy 1,9-nél, de neked meg magasabb a sűrítésed, több mint 0,5 mm-rel nagyobbat emel a tengelyed, az SE fejeknek nagyobb az égéstere, na meg ha mérve nem éri el, akkor is kell biztonsági tartalék. Meg vannak marva a dugók, vagy épp elfért minden?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19309 Dátum:
2013 December 20, 13:37:15 »
Idézetet írta: Mákos - 2013 December 20, 00:38:34
Na ez a projekt jobban érdekel
Engem is jobban érdekel, ugyanis a 9.7 kompresszióviszonyhoz az 1.6-os motornál, ha minimális dugattyúkiállást feltételezünk (0.9 mm alá nem szabad bemenni) akkor alig 40 ccm égéstér kell.
Ezt meg lehet csinálni, de a W120-as tengely az 1:1:4-es himbával akkorát emel, hogy beleér majd a dugattyúba a szelep (lapos, kis térfogatú égéstér).
A másik pedig, hogy a W120-as tengelyhez nem szokás 1.4-es himbát használni, sőt az 1.25-ös is határeset, de használható.
Úgyhogy a W120-as átalakítására is kíváncsi lennék.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19308 Dátum:
2013 December 20, 00:38:34 »
Idézetet írta: reitim - 2013 December 19, 14:07:00
A bogárba 1.6 injektor+Vems túrt hengerfejek 40/35 szelepek egyedi kipuff (saját tervezés) engle 120 as tengely (szintén átalakítva) dupla szeleprugók 1:4 hiba 9,7es kompresszió viszony és szelepek dugattyúk kerámiázva... Hengerenkénti egyedi (saját tervezésű) ITB-k.
Na ez a projekt jobban érdekel
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19307 Dátum:
2013 December 19, 20:39:55 »
Idézetet írta: reitim - 2013 December 19, 14:07:00
A bogárba 1.6 injektor+Vems túrt hengerfejek 40/35 szelepek egyedi kipuff (saját tervezés) engle 120 as tengely (szintén átalakítva) dupla szeleprugók 1:4 hiba 9,7es kompresszió viszony és szelepek dugattyúk kerámiázva... Hengerenkénti egyedi (saját tervezésű) ITB-k.
neked sem a szomszédod hülye, tesó :-)))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19306 Dátum:
2013 December 19, 18:52:01 »
Idézetet írta: reitim - 2013 December 19, 13:29:41
Sziasztok! Végre elkészült a typ 4...
Gondoltam megosztom veletek! 44-es WEBER, AA piston 104-es dugattyúk webcam 300-as vezérmű tengely(egyedileg átalakítva) web cam tőkék CrMo lökőrudak 9,4:1 kompresszió viszony átalakított hengerfej kerámiázott dugattyúk,szelepek scat szeleprugók alapméretes főtengely std ks csapágyakkal (bevonatolva) rozsdamentes kipufogó rendszer...
Komoly motor,szép munka,gratula!
És a Porsche 914-es amibe kerül,az a Tiéd,vagy valaki másnak a Porschéjába kerül ez a motor?
A Porscheről tudnál ide képet berakni a fórumra?
VW T2b
Hozzászólások: 3053
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19305 Dátum:
2013 December 19, 18:12:04 »
Idézetet írta: reitim - 2013 December 19, 13:29:41
Sziasztok! Végre elkészült a typ 4...
Gondoltam megosztom veletek! 44-es WEBER, AA piston 104-es dugattyúk webcam 300-as vezérmű tengely(egyedileg átalakítva) web cam tőkék CrMo lökőrudak 9,4:1 kompresszió viszony átalakított hengerfej kerámiázott dugattyúk,szelepek scat szeleprugók alapméretes főtengely std ks csapágyakkal (bevonatolva) rozsdamentes kipufogó rendszer.. Februárban fékpados mérés kiváncsi vagyok mit fog tudni..
Egy pár kép is:
<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Gratula!
Nem hinném, hogy csalódnál benne.
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19304 Dátum:
2013 December 19, 14:07:00 »
Idézetet írta: reitim - 2013 December 19, 13:44:12
Porsche 914
A bogárba 1.6 injektor+Vems túrt hengerfejek 40/35 szelepek egyedi kipuff (saját tervezés) engle 120 as tengely (szintén átalakítva) dupla szeleprugók 1:4 hiba 9,7es kompresszió viszony és szelepek dugattyúk kerámiázva... Hengerenkénti egyedi (saját tervezésű) ITB-k.
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19303 Dátum:
2013 December 19, 13:59:46 »
Idézetet írta: tati - 2013 December 17, 21:30:05
igen a gyári duplaszívós 34es karbival 50, stunt meg az ötingerből 80 csikart ki
De mondom ha nem lesz jó akkor ledobjuk a karbit és fog forogni ,bár már most vadászhatod az 1,25 ös himbát .
Ma megjöttek a federal mogul rozsdamentes kipufogó szelepek a szívókat megköszörültettem.... de a szelephimbák elmásztak mind a nyolc
VW Beetle - the original since 1938
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19302 Dátum:
2013 December 19, 13:55:20 »
Idézetet írta: Typ117 - 2013 December 19, 13:52:47
az klassz, hajrá!
milyen fordulatot, mennyi erőt vársz tőle?
Remélem egy 160 paci meglesz
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19301 Dátum:
2013 December 19, 13:52:47 »
Idézetet írta: reitim - 2013 December 19, 13:44:12
Porsche 914
az klassz, hajrá!
milyen fordulatot, mennyi erőt vársz tőle?
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19300 Dátum:
2013 December 19, 13:44:12 »
Idézetet írta: Typ117 - 2013 December 19, 13:39:38
és mibe építed?
megmaradt a bogár?
Porsche 914
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19299 Dátum:
2013 December 19, 13:39:38 »
Idézetet írta: reitim - 2013 December 19, 13:29:41
Sziasztok! Végre elkészült a typ 4...
Gondoltam megosztom veletek! 44-es WEBER, AA piston 104-es dugattyúk webcam 300-as vezérmű tengely(egyedileg átalakítva) web cam tőkék CrMo lökőrudak 9,4:1 kompresszió viszony átalakított hengerfej kerámiázott dugattyúk,szelepek scat szeleprugók alapméretes főtengely std ks csapágyakkal (bevonatolva) rozsdamentes kipufogó rendszer.. Februárban fékpados mérés kiváncsi vagyok mit fog tudni..
Egy pár kép is:
és mibe építed?
megmaradt a bogár?
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19298 Dátum:
2013 December 19, 13:29:41 »
Sziasztok! Végre elkészült a typ 4...
Gondoltam megosztom veletek! 44-es WEBER, AA piston 104-es dugattyúk webcam 300-as vezérmű tengely(egyedileg átalakítva) web cam tőkék CrMo lökőrudak 9,4:1 kompresszió viszony átalakított hengerfej kerámiázott dugattyúk,szelepek scat szeleprugók alapméretes főtengely std ks csapágyakkal (bevonatolva) rozsdamentes kipufogó rendszer.. Februárban fékpados mérés kiváncsi vagyok mit fog tudni..
Egy pár kép is:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
«
Utoljára szerkesztve: 2013 December 19, 13:31:51 írta reitim
»
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19297 Dátum:
2013 December 17, 21:38:55 »
Idézetet írta: StumRobi - 2013 December 17, 21:35:16
Finomítok érzésre kell hatvan...
már mindegy a fejeket szétbasztam addig gecizünk amég meg nem lesz
www.tatinson.hu
www.kck.hu
StumRobi
Hozzászólások: 948
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19296 Dátum:
2013 December 17, 21:35:16 »
Idézetet írta: tati - 2013 December 17, 21:30:05
igen a gyári duplaszívós 34es karbival 50, stunt meg az ötingerből 80 csikart ki
De mondom ha nem lesz jó akkor ledobjuk a karbit és fog forogni ,bár már most vadászhatod az 1,25 ös himbát .
Ma megjöttek a federal mogul rozsdamentes kipufogó szelepek a szívókat megköszörültettem.... de a szelephimbák elmásztak mind a nyolc
Finomítok érzésre kell hatvan...
30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19295 Dátum:
2013 December 17, 21:30:05 »
Idézetet írta: StumRobi - 2013 December 17, 21:27:15
Bá én csak hatvan csikót kértem nem 160 lovat
igen a gyári duplaszívós 34es karbival 50, stunt meg az ötingerből 80 csikart ki
De mondom ha nem lesz jó akkor ledobjuk a karbit és fog forogni ,bár már most vadászhatod az 1,25 ös himbát .
Ma megjöttek a federal mogul rozsdamentes kipufogó szelepek a szívókat megköszörültettem.... de a szelephimbák elmásztak mind a nyolc
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
«
Utoljára szerkesztve: 2013 December 17, 21:34:41 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
StumRobi
Hozzászólások: 948
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19294 Dátum:
2013 December 17, 21:27:15 »
Idézetet írta: tati - 2013 December 17, 21:18:50
Azt a mennyiségű lóerőt amit te szeretnél stunt is alig bírta túlszárnyalni 2100cm3-ből úgyhogy szétbasztam a szimplaszívós hengerfejeidet és nekiálltam nagyon megdolgozni...
Ha nem lesz jó akkor lecseréljük a karbikat a callook által favorizált szimpla-duplakarbikra .
Bá én csak hatvan csikót kértem nem 160 lovat
30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19293 Dátum:
2013 December 17, 21:18:50 »
Idézetet írta: StumRobi - 2013 December 17, 21:13:09
Azt a mennyiségű lóerőt amit te szeretnél stunt is alig bírta túlszárnyalni 2100cm3-ből úgyhogy szétbasztam a szimplaszívós hengerfejeidet és nekiálltam nagyon megdolgozni...
Ha nem lesz jó akkor lecseréljük a karbikat a callook által favorizált szimpla-duplakarbikra .
www.tatinson.hu
www.kck.hu
StumRobi
Hozzászólások: 948
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19292 Dátum:
2013 December 17, 21:13:09 »
Idézetet írta: tati - 2013 December 17, 21:04:40
húú hagytam hogy megint rettenetesen megszopassanak
a becsiszolás lett túl jó?
«
Utoljára szerkesztve: 2013 December 17, 21:15:59 írta StumRobi
»
30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19291 Dátum:
2013 December 17, 21:04:40 »
húú hagytam hogy megint rettenetesen megszopassanak
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19290 Dátum:
2013 December 10, 09:33:13 »
Idézetet írta: tati - 2013 December 10, 09:10:01
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19289 Dátum:
2013 December 10, 09:10:01 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 December 10, 08:59:28
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19288 Dátum:
2013 December 10, 08:59:28 »
Idézetet írta: tati - 2013 December 10, 07:58:01
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19287 Dátum:
2013 December 10, 07:58:01 »
Idézetet írta: StumRobi - 2013 December 09, 20:55:00
A motor
Ez nagyon komoly gép, az ára is
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19286 Dátum:
2013 December 09, 22:04:11 »
Idézetet írta: tati - 2013 December 09, 20:38:08
az miaz a 3047cm3?
Az baszki egy Remmele átépített speciális typ4-es 256 lóerővel, amit el is hiszek.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
StumRobi
Hozzászólások: 948
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19285 Dátum:
2013 December 09, 20:55:00 »
Idézetet írta: tati - 2013 December 09, 20:38:08
az miaz a 3047cm3?
A motor
Ez nagyon komoly gép, az ára is
30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Oldalak:
1
...
70
71
72
73
74
[
75
]
76
77
78
79
80
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...