www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 06:10:01

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3354104 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19324 Dátum: 2013 December 22, 19:58:04 »

Huh a becsiszolás lett túl jó?
na megint marózgattam kicsit (el is törtem egyet) lett 3új barátom a műveletben  a hosszú szárakkal át tudom játszani az egészet

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19323 Dátum: 2013 December 22, 10:10:31 »

ehun-e a fejecske Cool http://www.sauer-flugmotorenbau.de/resources/Datenblatt+S2100ULT.pdf

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19322 Dátum: 2013 December 22, 09:59:58 »

uh ez elég jó lenne, de félek ez egy válópert is bevonzana Jezusom ...
meg azért drágállom is kicsit Undecided

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19321 Dátum: 2013 December 22, 09:24:41 »

Tati, vegyél hengerfejeket:

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?180603

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19320 Dátum: 2013 December 22, 09:12:38 »

Varázsló szerintem arra gondolt, hogy elég sok érdekes műszaki megoldást említettél a typ4 motornál, a betett képeken meg pont a tuning szempontjából nem túl érdekes dolgok szerepelnek: Szinterezett burkolatok, bedobozolt alkatrészek, aztán egy kész motor, ami kívülről ugyanolyan egy széria 2 literes és egy agyon húzott 2,4-es esetében is. Gondolom pont ugyanannyi időbe került volna betenni képeket a kerámiázásról, a vezérműtengely átalakításról, a hengerfej megmunkálásról, az alkatrészekről előtte/utána. És ezek mindenki számára érdekesebbek lettek volna. Nekem is!  Wink

Képet azért Nem küldök mert készül egy blog és oda fogok mindent kitenni!! (Csak egyetem mellet elég lassan haladok vele)

Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #19319 Dátum: 2013 December 21, 19:55:52 »

Anno Reitim 1,9 motorjánál is a sűrítési viszonnyal kapcsolatban merültek fel bennem kérdések, de válasz nem érkezett rá akkoriban.  Undecided

Amikor azt a motort mértem akkor még sajnos nem tudtam olyan pontosan kimérni  kompresszió viszonyt mert nem voltak hozzá meg a megfelelő eszközeim (3D tapintómérő egyetemi mérőgép csak sokat kellet könyörögni a méréstechnika tanszéknek hogy mérhessek vele)... De nagyon nagy hiba nem volt benne szerintem... A dugattyút itt is zsebelni kellett (szelep zsebet csinálsz elmegy a kompresszió) az egy elég nagy sakkozás volt de 1:10,5 +-0,3 hibával... Itt is módosítani kellet az égéstéren (felhegesztés újramarás CNC-vel hogy mindegyik égéstér ugyan az legyen)...
« Utoljára szerkesztve: 2013 December 21, 20:04:11 írta reitim »
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #19318 Dátum: 2013 December 21, 19:44:38 »

akkor a többi cucc megúszta mint stuntnál?

Igen szerencsére!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19317 Dátum: 2013 December 21, 19:27:14 »

A kettétört Főtengely helyett új (alapméretes) került be abba a motorba...
akkor a többi cucc megúszta mint stuntnál?

Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #19316 Dátum: 2013 December 21, 17:10:42 »

A főtengely pozíciót hall jeladó adja!! Az ékszíjtárcsán van kialakítva!
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #19315 Dátum: 2013 December 21, 16:59:11 »

Még meg lehet vele tenni egy Vác-Bp. menetet.
A kettétört Főtengely helyett új (alapméretes) került be abba a motorba...
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #19314 Dátum: 2013 December 21, 16:57:29 »

Van még egy csomó kérdés, de mindig csak elhúzza a mézesmadzagot és sem képet nem mutat, sem magyarázatot nem ad.  Wink

Az ITB-k akkor ezek szerint szekvenciálisok, VEMS-szel. Mi adja a főtengely pozíciót? Hogy fér el a TB, hogy van kialakítva az injektor? Milyen a gyújtás jelleggörbe?
Miért kellett kerámiázni a szelepeket? Hogy lehet kerámiázni a dugattyút úgy, hogy bírjon tíznél több felmelegedést és lehűlést? Plazmasugárral?
Mi az értelme átalakítani a W120-as tengelyt? Legalább 50 féle tengely kapható, csak egy azonos bennük a LSA (lobe separation angle) azaz a szöghelyzete a két vezérlőbütyöknek? Ezt változtattátok meg 108 helyett mire? És miért?

Lenne még kérdés.
Képet azért Nem küldök mert készül egy blog és oda fogok mindent kitenni!! (Csak egyetem mellet elég lassan haladok vele)
Első http://www.jenvey.co.uk/home/direct-to-head-throttle-bodies/jenvey-dynamics/vw-16v-direct-to-head-45mm-dbvw-45 ezek az itb vannak átalakítva és az AUQ 1.8 turbó injektorokkal van összerakva, valamint az itb egy szöghelyzet potenció méter kerűlt és szintén az 1.8 AUQ motornak a hengerenkénti gyújtótrafói!+map szenzor és széles sávú lambda szonda,ezeket kezeli a vems. A kerámiázás módját nem tudom sajnos de a Graffy kkt fogja elkészíteni! Az 1:4 himba pedig azért kell mert a vezérműtengely megmunkálásnál a maximális beemelés lecsökkent! Az átalakítás miért is történt! Elvégeztünk Power GT ben egy szimulációt (fél éves múnka volt mire korrekt modelt sikerült összehozni) és engle W120-as tengelyt vettem alapul (mert az volt polcon itthon) erre végeztem el a szimulációt. Ez egy elég bonyolult metódus volt minden apró módosításnál újra kellet futtatni  a programot.. Erről nagyon sokat lehetne írni de röviden annyi a lényeg hogy a szívócső és a kipufogó cső nyomás lengései (volumetrikus hatásfok) alapján mindig korrigáltam egy kicsit és a végeredmény kihozta az ideális bütyökprofilt, vagy is azt a profilt ahol a legnagyobb a "volumetrikus" hatásfok...(vez tengely fel s lefutó élei valamint a rampa szakasz hossza)
A hengerfej: a teljes égéstér fel lett töltve(alumínium hegesztő segítségével) szintén a szimulációból kiszámolt egyedi égéstér lesz kialakítva CNC-vel hogy a megfeleől kompresszió viszony és Quench valamint Tumble hatás érvényesüljön! Dugattyúk szelep zsebbel vannak ellátva!!
« Utoljára szerkesztve: 2013 December 21, 17:03:39 írta reitim »
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #19313 Dátum: 2013 December 20, 21:11:23 »

és mi lett a kettétört főtengellyel?
Még meg lehet vele tenni egy Vác-Bp. menetet.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19312 Dátum: 2013 December 20, 20:31:02 »

Van még egy csomó kérdés, de mindig csak elhúzza a mézesmadzagot és sem képet nem mutat, sem magyarázatot nem ad.  Wink

Az ITB-k akkor ezek szerint szekvenciálisok, VEMS-szel. Mi adja a főtengely pozíciót? Hogy fér el a TB, hogy van kialakítva az injektor? Milyen a gyújtás jelleggörbe?
Miért kellett kerámiázni a szelepeket? Hogy lehet kerámiázni a dugattyút úgy, hogy bírjon tíznél több felmelegedést és lehűlést? Plazmasugárral?
Mi az értelme átalakítani a W120-as tengelyt? Legalább 50 féle tengely kapható, csak egy azonos bennük a LSA (lobe separation angle) azaz a szöghelyzete a két vezérlőbütyöknek? Ezt változtattátok meg 108 helyett mire? És miért?

Lenne még kérdés.
és mi lett a kettétört főtengellyel?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19311 Dátum: 2013 December 20, 20:22:28 »

Anno Reitim 1,9 motorjánál is a sűrítési viszonnyal kapcsolatban merültek fel bennem kérdések, de válasz nem érkezett rá akkoriban.  Undecided


Van még egy csomó kérdés, de mindig csak elhúzza a mézesmadzagot és sem képet nem mutat, sem magyarázatot nem ad.  Wink

Az ITB-k akkor ezek szerint szekvenciálisok, VEMS-szel. Mi adja a főtengely pozíciót? Hogy fér el a TB, hogy van kialakítva az injektor? Milyen a gyújtás jelleggörbe?
Miért kellett kerámiázni a szelepeket? Hogy lehet kerámiázni a dugattyút úgy, hogy bírjon tíznél több felmelegedést és lehűlést? Plazmasugárral?
Mi az értelme átalakítani a W120-as tengelyt? Legalább 50 féle tengely kapható, csak egy azonos bennük a LSA (lobe separation angle) azaz a szöghelyzete a két vezérlőbütyöknek? Ezt változtattátok meg 108 helyett mire? És miért?

Lenne még kérdés.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19310 Dátum: 2013 December 20, 15:20:38 »

Anno Reitim 1,9 motorjánál is a sűrítési viszonnyal kapcsolatban merültek fel bennem kérdések, de válasz nem érkezett rá akkoriban.  Undecided

A 10,5: 1 sűrítéshez nem kellett szeleptáskákat készíteni a dugattyúkba? Én nemrég mértem a Formel Vau hengerfejeit, aminek 9,5:1 lesz a sűrítése és annál bele kell marnom a dugattyúkba, hogy a W120 tengely emelésével ne érjenek bele a dugattyúba a szelepek. Igaz, hogy az 1,3-nál jobban ki kell venni a hengerfejből ugyanahhoz a sűrítéshez mint egy 1,9-nél, de neked meg magasabb a sűrítésed, több mint 0,5 mm-rel nagyobbat emel a tengelyed, az SE fejeknek nagyobb az égéstere, na meg ha mérve nem éri el, akkor is kell biztonsági tartalék. Meg vannak marva a dugók, vagy épp elfért minden?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19309 Dátum: 2013 December 20, 13:37:15 »

Na ez a projekt jobban érdekel  Grin


Engem is jobban érdekel, ugyanis a 9.7 kompresszióviszonyhoz az 1.6-os motornál, ha minimális dugattyúkiállást feltételezünk (0.9 mm alá nem szabad bemenni) akkor alig 40 ccm égéstér kell.
Ezt meg lehet csinálni, de a W120-as tengely az 1:1:4-es himbával akkorát emel, hogy beleér majd a dugattyúba a szelep (lapos, kis térfogatú égéstér).

A másik pedig, hogy a W120-as tengelyhez nem szokás 1.4-es himbát használni, sőt az 1.25-ös is határeset, de használható.

Úgyhogy a W120-as átalakítására is kíváncsi lennék.



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #19308 Dátum: 2013 December 20, 00:38:34 »

A bogárba 1.6 injektor+Vems túrt hengerfejek 40/35 szelepek egyedi kipuff (saját tervezés) engle 120 as tengely (szintén átalakítva) dupla szeleprugók 1:4 hiba 9,7es kompresszió viszony és szelepek dugattyúk kerámiázva... Hengerenkénti egyedi (saját tervezésű) ITB-k.

Na ez a projekt jobban érdekel  Grin

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19307 Dátum: 2013 December 19, 20:39:55 »

A bogárba 1.6 injektor+Vems túrt hengerfejek 40/35 szelepek egyedi kipuff (saját tervezés) engle 120 as tengely (szintén átalakítva) dupla szeleprugók 1:4 hiba 9,7es kompresszió viszony és szelepek dugattyúk kerámiázva... Hengerenkénti egyedi (saját tervezésű) ITB-k.
neked sem a szomszédod hülye, tesó :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19306 Dátum: 2013 December 19, 18:52:01 »

Sziasztok! Végre elkészült a typ 4...
Gondoltam megosztom veletek! 44-es WEBER, AA piston 104-es dugattyúk webcam 300-as vezérmű tengely(egyedileg átalakítva) web cam tőkék CrMo lökőrudak 9,4:1 kompresszió viszony átalakított hengerfej kerámiázott dugattyúk,szelepek scat szeleprugók alapméretes főtengely std ks csapágyakkal (bevonatolva) rozsdamentes kipufogó rendszer...
Komoly motor,szép munka,gratula!

És a Porsche 914-es amibe kerül,az a Tiéd,vagy valaki másnak a Porschéjába kerül ez a motor?

A Porscheről tudnál ide képet berakni a fórumra?
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #19305 Dátum: 2013 December 19, 18:12:04 »

Sziasztok! Végre elkészült a typ 4...
Gondoltam megosztom veletek! 44-es WEBER, AA piston 104-es dugattyúk webcam 300-as vezérmű tengely(egyedileg átalakítva) web cam tőkék CrMo lökőrudak 9,4:1 kompresszió viszony átalakított hengerfej kerámiázott dugattyúk,szelepek scat szeleprugók alapméretes főtengely std ks csapágyakkal (bevonatolva) rozsdamentes kipufogó rendszer.. Februárban fékpados mérés kiváncsi vagyok mit fog tudni..
Egy pár kép is:
<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Gratula!  Nem hinném, hogy csalódnál benne.  Cheesy

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #19304 Dátum: 2013 December 19, 14:07:00 »

Porsche 914
A bogárba 1.6 injektor+Vems túrt hengerfejek 40/35 szelepek egyedi kipuff (saját tervezés) engle 120 as tengely (szintén átalakítva) dupla szeleprugók 1:4 hiba 9,7es kompresszió viszony és szelepek dugattyúk kerámiázva... Hengerenkénti egyedi (saját tervezésű) ITB-k.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #19303 Dátum: 2013 December 19, 13:59:46 »

igen a gyári duplaszívós 34es karbival 50, stunt meg az ötingerből 80 csikart ki 
De mondom ha nem lesz jó akkor ledobjuk a karbit és fog forogni ,bár már most vadászhatod az 1,25 ös himbát .
Ma megjöttek a federal mogul rozsdamentes kipufogó szelepek a szívókat megköszörültettem.... de  a szelephimbák elmásztak  mind a nyolc Grin

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #19302 Dátum: 2013 December 19, 13:55:20 »

az klassz, hajrá!
milyen fordulatot, mennyi erőt vársz tőle?
Remélem egy 160 paci meglesz
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #19301 Dátum: 2013 December 19, 13:52:47 »

Porsche 914
az klassz, hajrá!
milyen fordulatot, mennyi erőt vársz tőle?
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #19300 Dátum: 2013 December 19, 13:44:12 »

Smiley
és mibe építed?
megmaradt a bogár?
Porsche 914
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #19299 Dátum: 2013 December 19, 13:39:38 »

Sziasztok! Végre elkészült a typ 4...
Gondoltam megosztom veletek! 44-es WEBER, AA piston 104-es dugattyúk webcam 300-as vezérmű tengely(egyedileg átalakítva) web cam tőkék CrMo lökőrudak 9,4:1 kompresszió viszony átalakított hengerfej kerámiázott dugattyúk,szelepek scat szeleprugók alapméretes főtengely std ks csapágyakkal (bevonatolva) rozsdamentes kipufogó rendszer.. Februárban fékpados mérés kiváncsi vagyok mit fog tudni..
Egy pár kép is:

Smiley
és mibe építed?
megmaradt a bogár?
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #19298 Dátum: 2013 December 19, 13:29:41 »

Sziasztok! Végre elkészült a typ 4...
Gondoltam megosztom veletek! 44-es WEBER, AA piston 104-es dugattyúk webcam 300-as vezérmű tengely(egyedileg átalakítva) web cam tőkék CrMo lökőrudak 9,4:1 kompresszió viszony átalakított hengerfej kerámiázott dugattyúk,szelepek scat szeleprugók alapméretes főtengely std ks csapágyakkal (bevonatolva) rozsdamentes kipufogó rendszer.. Februárban fékpados mérés kiváncsi vagyok mit fog tudni..
Egy pár kép is:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
« Utoljára szerkesztve: 2013 December 19, 13:31:51 írta reitim »
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19297 Dátum: 2013 December 17, 21:38:55 »

Finomítok érzésre kell hatvan...
már mindegy  a fejeket szétbasztam  addig gecizünk amég meg nem lesz  Cool

Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #19296 Dátum: 2013 December 17, 21:35:16 »

igen a gyári duplaszívós 34es karbival 50, stunt meg az ötingerből 80 csikart ki 
De mondom ha nem lesz jó akkor ledobjuk a karbit és fog forogni ,bár már most vadászhatod az 1,25 ös himbát .
Ma megjöttek a federal mogul rozsdamentes kipufogó szelepek a szívókat megköszörültettem.... de  a szelephimbák elmásztak  mind a nyolc Grin

Finomítok érzésre kell hatvan...

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19295 Dátum: 2013 December 17, 21:30:05 »

Bá én csak hatvan csikót kértem nem 160 lovat Smiley

igen a gyári duplaszívós 34es karbival 50, stunt meg az ötingerből 80 csikart ki 
De mondom ha nem lesz jó akkor ledobjuk a karbit és fog forogni ,bár már most vadászhatod az 1,25 ös himbát .
Ma megjöttek a federal mogul rozsdamentes kipufogó szelepek a szívókat megköszörültettem.... de  a szelephimbák elmásztak  mind a nyolc Grin

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
« Utoljára szerkesztve: 2013 December 17, 21:34:41 írta tati »

Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #19294 Dátum: 2013 December 17, 21:27:15 »

Azt a mennyiségű lóerőt amit te szeretnél stunt is alig bírta túlszárnyalni 2100cm3-ből úgyhogy szétbasztam a szimplaszívós hengerfejeidet és nekiálltam nagyon megdolgozni...
Ha nem lesz jó akkor lecseréljük a karbikat a callook által favorizált szimpla-duplakarbikra .
Bá én csak hatvan csikót kértem nem 160 lovat Smiley

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19293 Dátum: 2013 December 17, 21:18:50 »

Huh
Azt a mennyiségű lóerőt amit te szeretnél stunt is alig bírta túlszárnyalni 2100cm3-ből úgyhogy szétbasztam a szimplaszívós hengerfejeidet és nekiálltam nagyon megdolgozni...
Ha nem lesz jó akkor lecseréljük a karbikat a callook által favorizált szimpla-duplakarbikra .

Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #19292 Dátum: 2013 December 17, 21:13:09 »

húú hagytam hogy megint rettenetesen megszopassanak Jezusom ...
Huh a becsiszolás lett túl jó?
« Utoljára szerkesztve: 2013 December 17, 21:15:59 írta StumRobi »

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19291 Dátum: 2013 December 17, 21:04:40 »

húú hagytam hogy megint rettenetesen megszopassanak Jezusom ...

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19290 Dátum: 2013 December 10, 09:33:13 »

Roll Eyes



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19289 Dátum: 2013 December 10, 09:10:01 »


Roll Eyes

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19288 Dátum: 2013 December 10, 08:59:28 »




Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19287 Dátum: 2013 December 10, 07:58:01 »

A motor Evil
Ez nagyon komoly gép, az ára is Wink

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19286 Dátum: 2013 December 09, 22:04:11 »

  az miaz a 3047cm3?


Az baszki egy Remmele átépített speciális typ4-es 256 lóerővel, amit el is hiszek.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #19285 Dátum: 2013 December 09, 20:55:00 »

  az miaz a 3047cm3?
A motor Evil
Ez nagyon komoly gép, az ára is Wink

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Oldalak: 1 ... 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.207 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.