www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 05:43:27
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
69
70
71
72
73
[
74
]
75
76
77
78
79
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3350246 alkalommal)
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19364 Dátum:
2013 December 25, 08:41:52 »
Idézetet írta: sparkafer - 2013 December 24, 20:26:32
Ha nem sikerül jól megoldani a rudazatot, akkor megyek * Gabihoz. Úgy hallottam, hogy jó minőségűt tudnak készíteni.
Sőt szép is. Meg olcsó.
Bácsi Győző
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19363 Dátum:
2013 December 25, 08:14:57 »
Idézetet írta: Dadan - 2013 December 24, 23:55:01
Talán néhányan már hallottatok a ZEUS Exhausts Bt-ről (most már Kft.).
A cég nagykanizsai, a tulajdonos jó ismerősöm.
Kipufogó gyártással kezdték az ipart, elég jó minőségű és esztétikailag is szép dolgokat csináltak savállóból.
Ma már a főprofil a bútoripar, de van most is kipufogós emberük, de csak megrendelésre dolgoznak.
Rákérdéztem a múlt héten, hogy bogárra csináltak-e kipufogót, és meglepődtem, mert nemcsak dobot, hanem komplett rendszereket is csináltak és azt mondta a srác, hogy nagyon jó kis boxerhangot tudtak kihozni belőle.
Ha valakit érdekel, akkor utána kérdezek, mi - hogyan - mennyi lenne.
Gyári dob savállóból kb engem is érdekelne TYP3-ra.
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19362 Dátum:
2013 December 25, 00:29:38 »
Idézetet írta: Dadan - 2013 December 24, 23:55:01
Ha valakit érdekel, akkor utána kérdezek, mi - hogyan - mennyi lenne.
Légyszives. Engem főleg a gyári dob savállóból érdekelne.
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19361 Dátum:
2013 December 24, 23:55:01 »
Talán néhányan már hallottatok a ZEUS Exhausts Bt-ről (most már Kft.).
A cég nagykanizsai, a tulajdonos jó ismerősöm.
Kipufogó gyártással kezdték az ipart, elég jó minőségű és esztétikailag is szép dolgokat csináltak savállóból.
Ma már a főprofil a bútoripar, de van most is kipufogós emberük, de csak megrendelésre dolgoznak.
Rákérdéztem a múlt héten, hogy bogárra csináltak-e kipufogót, és meglepődtem, mert nemcsak dobot, hanem komplett rendszereket is csináltak és azt mondta a srác, hogy nagyon jó kis boxerhangot tudtak kihozni belőle.
Ha valakit érdekel, akkor utána kérdezek, mi - hogyan - mennyi lenne.
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19360 Dátum:
2013 December 24, 23:40:44 »
Idézetet írta: tati - 2013 December 24, 23:26:24
ha nem zavar hogy nem lesz jobb a motor akkor rajta ...
Átgondolom. Úgy látom elég sok a buktató. Jó, hogy néha felnyitjátok az ember szemét.
Tudom, hogy Zoli is csak jót akar. Köszi nektek!
http://sparkafer.blogspot.hu/
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19359 Dátum:
2013 December 24, 23:35:03 »
Idézetet írta: callook - 2013 December 24, 23:25:42
Nem a kedvedet akartam elvenni, csak ugyanaz a helyzet amit Narancs mond mindig a bogárfelújítással kapcsolatban: Mindig a nagyobb részek költségeit nézzük, az apróságokról meg megfeledkezünk amik viszik a pénzt. Így van az, hogy valaki úgy kalkulál fejben, hogy 2 Weber 30ezer, de azt nem számolja, hogy 20-30 éves karbikról van szó amiket gatyába kell rázni, amiket a motorhoz kell igazítani, amikhez szívócsonkok, rudazatok kellenek...
Meg én is sok dologba kezdtem, ami elakadt, mert nem volt olyan egyszerű mint elsőre. Pl. rudazat gyártás: Vesz az ember 4 faudi fejet, elkezdi nézegetni, aztán rájön, hogy ahhoz, hogy állítható legyen a szinkron, 2 jobbmenetes, 2 balmenetes kell. Vesz még 2 balmeneteset. Mivel nincs minden polcon balmenetes menetmetsző, vesz az ember az M5-ös faudikhoz balos menetmetszőt. Igen ám, de nem árt ha a hosszú rúd amire az M5 menet megy, az kellően merev anyagból van, amihez jó metszőt kell venni, hogy ne rágja a menetet. (Vagy vehetünk szart olcsón, de akkor megvesszük a szerszámot mégegyszer drágán.) Aztán esztergáltatunk, lézervágatunk, hegesztetünk és észrevesszük, hogy hozzáér a rudazat a turbinaház fűtéscsonkjához, vagy, hogy padlóra nyomva a gázpedált, csak 3/4-ig nyit a pillangószelep, vagy félgázon elmászik a szinkron. De ilyenkor már a sok 1-2ezer forintból 30-40ezer lesz
Néha kell, hogy az ember észhez térjen. Még időben vagyok!
Az én szakmámban is van, hogy az egyszerűnek látszó munkák tartanak a legtovább. Az apróságok viszik az időt. Itt a költségeket.
http://sparkafer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19358 Dátum:
2013 December 24, 23:26:24 »
Idézetet írta: sparkafer - 2013 December 24, 22:36:10
Valamiért ragaszkodom a dupla szetthez. Tetszik a kialakítása.
Meg azt gondolom, hogy a rövidebb szívócsonk jobb.
ha nem zavar hogy nem lesz jobb a motor akkor rajta ...
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19357 Dátum:
2013 December 24, 23:25:42 »
Nem a kedvedet akartam elvenni, csak ugyanaz a helyzet amit Narancs mond mindig a bogárfelújítással kapcsolatban: Mindig a nagyobb részek költségeit nézzük, az apróságokról meg megfeledkezünk amik viszik a pénzt. Így van az, hogy valaki úgy kalkulál fejben, hogy 2 Weber 30ezer, de azt nem számolja, hogy 20-30 éves karbikról van szó amiket gatyába kell rázni, amiket a motorhoz kell igazítani, amikhez szívócsonkok, rudazatok kellenek...
Meg én is sok dologba kezdtem, ami elakadt, mert nem volt olyan egyszerű mint elsőre. Pl. rudazat gyártás: Vesz az ember 4 faudi fejet, elkezdi nézegetni, aztán rájön, hogy ahhoz, hogy állítható legyen a szinkron, 2 jobbmenetes, 2 balmenetes kell. Vesz még 2 balmeneteset. Mivel nincs minden polcon balmenetes menetmetsző, vesz az ember az M5-ös faudikhoz balos menetmetszőt. Igen ám, de nem árt ha a hosszú rúd amire az M5 menet megy, az kellően merev anyagból van, amihez jó metszőt kell venni, hogy ne rágja a menetet. (Vagy vehetünk szart olcsón, de akkor megvesszük a szerszámot mégegyszer drágán.) Aztán esztergáltatunk, lézervágatunk, hegesztetünk és észrevesszük, hogy hozzáér a rudazat a turbinaház fűtéscsonkjához, vagy, hogy padlóra nyomva a gázpedált, csak 3/4-ig nyit a pillangószelep, vagy félgázon elmászik a szinkron. De ilyenkor már a sok 1-2ezer forintból 30-40ezer lesz
Idézetet írta: sparkafer - 2013 December 24, 22:30:04
Azt hiszem le kell ülnöm egy csöndes sarokba, és át kell értékelnem a dolgokat.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19356 Dátum:
2013 December 24, 23:25:32 »
Idézetet írta: abes - 2013 December 24, 22:31:10
Vegyél központi webert. olcsóbb és ugyanott vagy.
a központi weber sem igazán szimplaszívósra van .....
www.tatinson.hu
www.kck.hu
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19355 Dátum:
2013 December 24, 22:36:10 »
Idézetet írta: abes - 2013 December 24, 22:31:10
Vegyél központi webert. olcsóbb és ugyanott vagy.
Valamiért ragaszkodom a dupla szetthez. Tetszik a kialakítása.
Meg azt gondolom, hogy a rövidebb szívócsonk jobb.
http://sparkafer.blogspot.hu/
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19354 Dátum:
2013 December 24, 22:31:10 »
Idézetet írta: sparkafer - 2013 December 24, 22:30:04
Azt hiszem le kell ülnöm egy csöndes sarokba, és át kell értékelnem a dolgokat.
Vegyél központi webert. olcsóbb és ugyanott vagy.
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19353 Dátum:
2013 December 24, 22:30:04 »
Idézetet írta: callook - 2013 December 24, 21:20:51
Béla typ3 karbis dolgához annyit fűznék hozzá, hogy ez egy olyan téma, ami időről időre előkerül bogaras körökben. Miért? Mert adja magát, hogy az eleve typ1 motorra gyártott dupla karbit tegyük fel a bogárra. Ráadásul 15-30ezer közül hozzájutunk egy szetthez.
És 75-145ezerből bőven lehet plusszot hozzáadni egy széria szimplaszívós 1,6 motorhoz, vagy meg lehet venni ezt a karbiszettet az utolsó bilinccsel és lehet örülni, hogy gyönyörűen működik:
http://de.hoffmann-speedster.com/bus/bus-t2/motor/vergaser-luftfilter/6007/vergaseranlage-empi-epc-34-einkanal?c=110174
Azt hiszem le kell ülnöm egy csöndes sarokba, és át kell értékelnem a dolgokat.
http://sparkafer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19352 Dátum:
2013 December 24, 21:49:07 »
Szerelhetőség, alkatrész ellátottság azonos . Teljesítményben attól függ, hogy mekkora a motor. Kb. egy utcai, de sportos 1776 vagy nyomatékos 1915 motorig mindkettő fúvókázható úgy, hogy ne legyen (észrevehető) különbség. Afelett már amikor jól jön, hogy egy picivel nagyobb venturi is befaragható legyen, több tartalék van a 40-esben (pl. az én 1967ccm-es motoromnál ami szeret forogni). Utcai 1,6 motornál, vagy aminél gyári fejek vannak ott tökmindegy.
Idézetet írta: Dadan - 2013 December 24, 21:38:15
Van valami számottevő eltérés - teljesítményben, szerelhetőségben, alkatrészellátottságban, stb- - bogármotorra szerelt 36-os vagy 40-es dupla Weberek-nél, vagy szinte azonos paramétereket hoz mindkettő?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19351 Dátum:
2013 December 24, 21:48:08 »
Idézetet írta: Dadan - 2013 December 24, 21:38:15
Van valami számottevő eltérés - teljesítményben, szerelhetőségben, alkatrészellátottságban, stb- - bogármotorra szerelt 36-os vagy 40-es dupla Weberek-nél, vagy szinte azonos paramétereket hoz mindkettő?
van
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19350 Dátum:
2013 December 24, 21:38:15 »
Van valami számottevő eltérés - teljesítményben, szerelhetőségben, alkatrészellátottságban, stb- - bogármotorra szerelt 36-os vagy 40-es dupla Weberek-nél, vagy szinte azonos paramétereket hoz mindkettő?
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19349 Dátum:
2013 December 24, 21:29:02 »
És tudom miről beszélek, erre a motorra is ezeket a karbikat tettem:
http://www.youtube.com/watch?v=nKneaflVEvo&feature=c4-overview&list=UUifdMAVsFGi3cE1enCmhGuw
http://www.youtube.com/watch?v=yhkt_3wtwUM
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19348 Dátum:
2013 December 24, 21:25:29 »
Viszont a legendás tunereknek eszükbe sem jutott ezeket a karbikat használni, nem hiába. Inkább tolták a Solex PCI sorozatát.
Idézetet írta: callook - 2013 December 24, 21:20:51
Béla typ3 karbis dolgához annyit fűznék hozzá, hogy ez egy olyan téma, ami időről időre előkerül bogaras körökben.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19347 Dátum:
2013 December 24, 21:20:51 »
Az én véleményem a szimplaszívós tuning témáról összességében:
Lehet erős, a gyárinál jóval erősebb motort csinálni szimplaszívósból is, csak azért szoktuk azt mondani, hogy nincs értelme, mert egyszerűbb kiindulni a jobb, modernebb duplaszívós fejből. Amennyiből felújítasz, átalakítasz egy szimplaszívós fejet nagyon jóra, abból a pénzből veszel 2 új duplaszívósat amire rádobsz 2 Webert és örülsz. Minden ki van találva. Szerintem akkor érdemes szimplaszívós tuningban gondolkozni, ha nem a legegyszerűbben, legköltséghatékonyabban elérhető minél nagyobb teljesítmény a cél, hanem mondjuk az esztétika, a korhűség, stb. Szóval ha valaki Vintage Speed motort szeretne.
De természetesen egy túrt fejes szimplaszívós motor 2 szimpla karbival ugyanúgy észrevehetően erősebb a széria szimplaszívósnál, mint ahogy a gyári duplaszívós motornál is erősebb a 2 Weberrel szerelt typ1. Ha csak egy sima 30 lovas 1,2 motorra feldobjuk jól befúvókázva a 2 28-as PCI karbit, az is sokkal jobban megy, megváltozik az egész motor jellege.
A belinkelt képen egy 1,6 szimplaszívós utcai motor teljesítménymérése látható. 95 lóerő, de ezt úgy érték el, hogy a tulaj mindenképpen Vintage Speed motort akart, így nem érdekelte, hogy többe kerül kihozni a 95 lovat, mintha építene egy duplaszívós 1776 motort. Felhegesztették a hengerfejet, a szívócsöveket, újramartak mindent, átdolgozták a karbikat és persze rohadtul értettek a dologhoz. Vagy ott van Wittkuhnék 1,3 szimplaszívós Formel Vau motorja, ami padon mérve 102 LE!! (Persze az egy versenyautó, az egészen más tészta mint az utcai, de akkor is 102 LE)
Béla typ3 karbis dolgához annyit fűznék hozzá, hogy ez egy olyan téma, ami időről időre előkerül bogaras körökben. Miért? Mert adja magát, hogy az eleve typ1 motorra gyártott dupla karbit tegyük fel a bogárra. Ráadásul 15-30ezer közül hozzájutunk egy szetthez. Igen ám, csak szerintem a befektetett munka és pénz nem hozza az arányaiban a kívánt teljesítménynövekedést. Miért is?
1. Ezek a karbik új korukban, a gyárban összerakva hoztak 4 LE-t. Nézzük csak a következő pontokban, hogy mit kell tennünk ezekért a lovakért.
2. Ezek a karbik bizony megették a kenyerük javát, csinálhatsz velük bármit, szinte mindnek egy tisztességes felújítás kell. A karbi tökéletes állapota nagyon fontos egy motornál, egy tuning motornál még fontosabb, egy dupla karbisnál meg elengedhetetlen. Ezek a karbik meg valahogy még érzékenyebbek. (Van olyan autóm amin ilyen karbik vannak), szereltünk is párat, de a tapasztalat az, hogy akkor működnek jól, ha mondjuk a Merki csinál rájuk egy teljes körű felújítást. Nem, nem tömítéscseréről, meg tisztogatásról beszélek, hanem teljes felújításról. Máris ott vagyunk a 2 karbinál 30-50ezer Ft plusz költségnél.
3. Igaz, hogy ezek a karbik typ1 motoron voltak, de nem bogárban. A gyári szívócsővel és rudazattal, légszűrővel nem tudod beépíteni. Elkezdesz hozzá cuccokat gyártani, gyártatni. (új rudazatot, toldatot a szívócsonkhoz, teszel rá sportlégszűrőt) Máris jön igényességtől függően plusz 20-50ezer Ft.
Ha az előbbieket összeszámoljuk és még hozzádobunk 10-15ezer forintnyi szerelési anyagot, akkor szerencsétől függően (és mint tudjuk a szerencse nem jellemző ebben a műfajban) 75-145ezer forintból lesz egy jól működő rendszerünk, aminek jó esetben 1 év és újabb ezresek után elmúlnak a gyerekbetegségei és aminél talán nem látszanak annyira az esetleges megoldások (pl. szívócső átalakítás), hogy ne hányjuk el magunkat amikor ránézünk. És ne feledkezzünk meg arról, hogy ezek tényleg nem azok a felhasználóbarát karbik. Volt pl. olyan évjárat, amikor más a jobb és a bal oldalinak a fúvókázása és úgy működik jól a melegebb typ3 motortérben!
És 75-145ezerből bőven lehet plusszot hozzáadni egy széria szimplaszívós 1,6 motorhoz, vagy meg lehet venni ezt a karbiszettet az utolsó bilinccsel és lehet örülni, hogy gyönyörűen működik:
http://de.hoffmann-speedster.com/bus/bus-t2/motor/vergaser-luftfilter/6007/vergaseranlage-empi-epc-34-einkanal?c=110174
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19346 Dátum:
2013 December 24, 20:26:32 »
Idézetet írta: tati - 2013 December 24, 19:10:42
a nagy ászok azt mondják nem hoz annyit mint amennyi szopás van vele ....
Ja,ja, emlékszem most már.
Pedig a karbik már kipucolva ultrahangban, egyik már összerakva, szívócsonk meg van. Faudi fejek beszerzésénél tartok. Ha megvannak, megyek a rozsdamentes rudakért.
Ha nem sikerül jól megoldani a rudazatot, akkor megyek * Gabihoz. Úgy hallottam, hogy jó minőségűt tudnak készíteni.
http://sparkafer.blogspot.hu/
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19345 Dátum:
2013 December 24, 20:20:06 »
Idézetet írta: maxi - 2013 December 24, 18:07:24
az sem mindegy, hogy valaki gondolkodik benne vagy mar 2eve megvalositotta. bocs.
Sorry, nem tudtam hogy állsz most avval az 1,2-es mocival.
http://sparkafer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19344 Dátum:
2013 December 24, 19:10:42 »
Idézetet írta: sparkafer - 2013 December 24, 17:13:49
Nem emlékszem sajna, de ha felelevenítjük biztos beugrik.
a nagy ászok azt mondják nem hoz annyit mint amennyi szopás van vele ....
www.tatinson.hu
www.kck.hu
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19343 Dátum:
2013 December 24, 18:50:41 »
Idézetet írta: slavia919 - 2013 December 24, 18:50:09
De! Okrasa? Meg volt hogy duplaszívós még nem is volt.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19342 Dátum:
2013 December 24, 18:50:09 »
Idézetet írta: te_o - 2013 December 24, 13:50:34
Érdekes kísérlet, bár szimplából anno sem nagyon indult ki senki,
De! Okrasa? Meg volt hogy duplaszívós még nem is volt.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19341 Dátum:
2013 December 24, 18:07:24 »
Idézetet írta: te_o - 2013 December 24, 16:47:04
Nem mindegy, hogy valaki csak hívő, vagy celebrál misét is...
az sem mindegy, hogy valaki gondolkodik benne vagy mar 2eve megvalositotta. bocs.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19340 Dátum:
2013 December 24, 17:43:55 »
Idézetet írta: tati - 2013 December 24, 17:05:41
a hatvanas években nem volt duplaszívós fej
A mondat így hangzik: "a hatvanas években nem volt
gyári
duplaszívós fej".
Viszont volt Okrasa, meg Denzel az USA-ban... aranyáron.
VW Beetle - the original since 1938
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19339 Dátum:
2013 December 24, 17:13:49 »
Nem emlékszem sajna, de ha felelevenítjük biztos beugrik.
http://sparkafer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19338 Dátum:
2013 December 24, 17:09:48 »
Idézetet írta: sparkafer - 2013 December 24, 15:55:26
Gyomán meséltem neked, hogy az AF-AR-es, szimplaszívós, 1,6-os motoromra szeretném majd megcsinálni a PDSIT karbikat. Esetleg van már ilyennel tapasztalatod? Nekem nem lenne fontos a méricske, ha csak egy erős motort kapnék, már az is jó lenne.
emléxem és te arra amit mondtam a pdsit-re ? de nem ismerem még mindig a csak hírből , viszont nekem is meg kell ismerkednem vele hogy saját véleményem lehessen
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19337 Dátum:
2013 December 24, 17:05:41 »
Idézetet írta: te_o - 2013 December 24, 13:50:34
Érdekes kísérlet, bár szimplából anno sem nagyon indult ki senki, alapból úgy indult minden, hogy duplaszívós fejek. Pedig a 60-as években tényleg nem volt mindegy.
Engem viszont egy jó 1200-es fejre való duplakarbis szívócső szett érdekelne, dupla Solex 32 -esekkel... (- mindenkinek kell, hogy legyen valami lövése
)
a hatvanas években nem volt duplaszívós fej
www.tatinson.hu
www.kck.hu
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19336 Dátum:
2013 December 24, 16:47:04 »
Idézetet írta: sparkafer - 2013 December 24, 15:56:40
Akkor Maxival kell értekezned, mert azt hiszem ő az 1,2-es tuning hívő.
Nem mindegy, hogy valaki csak hívő, vagy celebrál misét is...
VW Beetle - the original since 1938
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19335 Dátum:
2013 December 24, 15:56:40 »
Idézetet írta: te_o - 2013 December 24, 13:50:34
Érdekes kísérlet, bár szimplából anno sem nagyon indult ki senki, alapból úgy indult minden, hogy duplaszívós fejek. Pedig a 60-as években tényleg nem volt mindegy.
Engem viszont egy jó 1200-es fejre való duplakarbis szívócső szett érdekelne, dupla Solex 32 -esekkel... (- mindenkinek kell, hogy legyen valami lövése
)
Akkor Maxival kell értekezned, mert azt hiszem ő az 1,2-es tuning hívő.
http://sparkafer.blogspot.hu/
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19334 Dátum:
2013 December 24, 15:55:26 »
Idézetet írta: tati - 2013 December 22, 20:48:21
nagyon kíváncsi vagyok hogy mit lehet kihozni egyhatszimplaszívóból mert alul erős motort már csináltam belőle de jó lenne egy olyat is ami nem fogy el és amit érdemes lehet méretni ...
Gyomán meséltem neked, hogy az AF-AR-es, szimplaszívós, 1,6-os motoromra szeretném majd megcsinálni a PDSIT karbikat. Esetleg van már ilyennel tapasztalatod? Nekem nem lenne fontos a méricske, ha csak egy erős motort kapnék, már az is jó lenne.
http://sparkafer.blogspot.hu/
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19333 Dátum:
2013 December 24, 13:50:34 »
Idézetet írta: tati - 2013 December 22, 20:48:21
nagyon kíváncsi vagyok hogy mit lehet kihozni egyhatszimplaszívóból mert alul erős motort már csináltam belőle de jó lenne egy olyat is ami nem fogy el és amit érdemes lehet méretni ...
Érdekes kísérlet, bár szimplából anno sem nagyon indult ki senki, alapból úgy indult minden, hogy duplaszívós fejek. Pedig a 60-as években tényleg nem volt mindegy.
Engem viszont egy jó 1200-es fejre való duplakarbis szívócső szett érdekelne, dupla Solex 32 -esekkel... (- mindenkinek kell, hogy legyen valami lövése
)
VW Beetle - the original since 1938
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19332 Dátum:
2013 December 23, 21:54:44 »
Idézetet írta: kövi - 2013 December 22, 21:01:04
csak hajrá, ügyesen!
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
kövi
Hozzászólások: 1150
0620/5989495
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19331 Dátum:
2013 December 22, 21:01:04 »
Idézetet írta: tati - 2013 December 22, 20:53:25
az majd holnap este
VW 1300 1968.06.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19330 Dátum:
2013 December 22, 20:53:25 »
Idézetet írta: kövi - 2013 December 22, 20:52:36
Szép, de ez lehetne a topic karácsonyi képe is egyben.
az majd holnap este
www.tatinson.hu
www.kck.hu
kövi
Hozzászólások: 1150
0620/5989495
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19329 Dátum:
2013 December 22, 20:52:36 »
Idézetet írta: tati - 2013 December 22, 20:02:42
ja így dolgozik
Szép, de ez lehetne a topic karácsonyi képe is egyben.
VW 1300 1968.06.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19328 Dátum:
2013 December 22, 20:48:21 »
Idézetet írta: StumRobi - 2013 December 22, 20:33:00
Hajrá hamarosan érkezem oszt ellesek minden tudományodat
nagyon kíváncsi vagyok hogy mit lehet kihozni egyhatszimplaszívóból mert alul erős motort már csináltam belőle de jó lenne egy olyat is ami nem fogy el és amit érdemes lehet méretni ...
www.tatinson.hu
www.kck.hu
StumRobi
Hozzászólások: 948
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19327 Dátum:
2013 December 22, 20:33:00 »
Idézetet írta: tati - 2013 December 22, 20:02:42
ja így dolgozik
Hajrá hamarosan érkezem oszt ellesek minden tudományodat
30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19326 Dátum:
2013 December 22, 20:02:42 »
Idézetet írta: tati - 2013 December 22, 20:01:38
múltkor eltörtem a csapos fúrómat most megköszörültettem ... ezzel pillanat alatt kézből fúrva is ki lehet kapni a szelepvezetőt nem is tudom miért szokták ezt túlmisztifikálni
(mondjuk lépcsőbe keresztélt kézből köszörülni elég macerás mutatvány
)
ja így dolgozik
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19325 Dátum:
2013 December 22, 20:01:38 »
Idézetet írta: tati - 2013 December 22, 19:58:04
na megint marózgattam kicsit (el is törtem egyet) lett 3új barátom a műveletben a hosszú szárakkal át tudom játszani az egészet
múltkor eltörtem a csapos fúrómat most megköszörültettem ... ezzel pillanat alatt kézből fúrva is ki lehet kapni a szelepvezetőt nem is tudom miért szokták ezt túlmisztifikálni
(mondjuk lépcsőbe keresztélt kézből köszörülni elég macerás mutatvány
)
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Oldalak:
1
...
69
70
71
72
73
[
74
]
75
76
77
78
79
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...