www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 22:14:38

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 54 55 56 57 58 [59] 60 61 62 63 64 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3319233 alkalommal)
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #19964 Dátum: 2014 Március 15, 00:10:16 »

44-es gyártott tüték

Ez vegul honnan lett?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19963 Dátum: 2014 Március 14, 23:27:18 »


Ha kesz a fejlesztes elkezded nekunk futoszalagon gyartani, ugye? ;-))


Vannak elméletek, meg leírt dolgok könyvekben, meg tele a TheSamba okosságokkal, de annál nincs jobb, mint amikor magadnak megcsinálod, jól meghajtod a gépet, valami szétmegy és frankón ki tudod elemezni, hogy mi mitől ment tönkre.
Nekem ez hobbi, és láthatjátok, hogy vannak hónapok, fél évek, amikor nem foglalkozom vele, mert van más dolog, de aztán nekifogok és csinálom, tanulom.

Szerencsére nem kell menetkésznek lenni az autónak, hétfő reggel nem ezzel megyek dolgozni. ;-)

Amikor elmegyek itthonról tesztútra, itthon hagyom a napi használatú autót, benne van egy vontatókötél és ha útközben megy szét, valaki eljön értem és hazahúz. De nem volt még ilyen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #19962 Dátum: 2014 Március 14, 23:20:43 »

Ez egy kísérleti autó, sok dolgot kipróbálok rajta, sokszor veszem ki a motort, sok tapasztalatot gyűjtök vele.
Zsenialis, jo volt nezni! Smiley
Ha kesz a fejlesztes elkezded nekunk futoszalagon gyartani, ugye? ;-))
Bar az is jo, ha lekottazod tatinak, neki ugysincs jobb dolga, most is gorbe vizvezetek csovekkel bohockodik! ;-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19961 Dátum: 2014 Március 14, 22:40:39 »

Brutális... 160-ról így gyorsul?

Igen, de a km óra 8-cal többet mutat a valós sebességnél.
A végsebessége 200 körül van és 160-ról még nagyon jól gyorsul. Csak azért nem megy többet, mert rövid a váltó hozzá. Érezhetően erősebb, mint legutóbb, amikor 138 lóerőt mértek.

Most a 44-es karbik vannak fent és Tati elektronikus gyújtása. Nagyjából próbáltam jól befúvókázni, de még biztos lehetne finomhangolni, mert nem műszerrel csináltam. 44-es gyártott tüték a K&N szűrőben és 6000-ig erőből húz a gép.


Ami még ennél is érdekesebb, hogy atom stabil nagy tempónál is és látszik párszor, pl. amikor a kék kombi BMW kijött elém 130-cal ;-), hogy a fék is megfelelő. Akár 170-180-as tempóról úgy áll bele a földbe, mintha drótkötél húzná vissza.

Ma mentem vele 80 km-t, a fogyasztása is jó. Ez azt jelenti, hogy lehet vele 10 alatt menni, de az nem ma volt. ;-)

Ez egy kísérleti autó, sok dolgot kipróbálok rajta, sokszor veszem ki a motort, sok tapasztalatot gyűjtök vele. Most az olajrendszerét tanulmányoztam és nézegettem, hogy mennyit változik az olajnyomás, ha okosan meg van csinálva az olajpumpa.

Annyit mondhatok, hogy azonos olajjal (Valvoline 10W40) így alakultak az olajnyomások:

30 mm pumpa érintetlen: 80 fok 1000 fordulat 0.3 bar
26 mm pumpa, ház kimarva, hézag nullára hozva: 80 fok 1000 fordulat 1.1 bar.


Valamint a cro-mo nyomórudak szelephangja nagyon elcsendesedett, amikor a csavaros himbatengelyen a himbákat oldal irányú játékra kihézagoltam 0-ra.


Nagyon nagy élmény az autóval 140-nel utazni, van fordulat, van hűtés, van olajnyomás, nem zajos (csak ha gyorsítok) és onnan nagyon jól gyorsul, pillanatok alatt benne van a 160-170-ben.
Nehéz elmondani azokat az arcokat, amikor megelőzöm őket autópályán, utána jönnek, utolérnek, néznek, aztán odalépek és elmaradnak.  Grin Grin

Végsebességben nem ütős az autó, mert manapság 200 nem nagy szám, azonban a váltó miatt 130-140-ről általában nem tudnak így elgyorsulni az autók, legfeljebb, ha visszaváltanak az erősebbek, az 1.4-1.8-asok meg sehogy.
0-ról 120-ig pedig ritkán akad utcán autó, ami jobbat megy. Próbálkozók néha vannak.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19960 Dátum: 2014 Március 14, 22:25:22 »



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #19959 Dátum: 2014 Március 14, 22:07:21 »


Le a kalappal!

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #19958 Dátum: 2014 Március 14, 21:09:09 »

Brutális... 160-ról így gyorsul?
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #19957 Dátum: 2014 Március 14, 21:05:43 »



KOMOLY 

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #19956 Dátum: 2014 Március 14, 21:01:45 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19955 Dátum: 2014 Március 14, 20:53:15 »

pózőr

http://youtu.be/3pDjPMTLfig

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19954 Dátum: 2014 Március 14, 18:16:25 »



Viszont én is azért szereltem fel ezeket, mert jól néz ki!   
pózőr

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19953 Dátum: 2014 Március 14, 18:13:54 »

Ezek Porsche 911 997 Carrera 4S fékei,és hat dugattyúsak.A két szett súlya 28kg,úgy,hogy igazad volt baromi nehezek.
De ezek a fékek atombiztosak lesznek!



Az igazság az, hogy nem lehet különbséget érezni a 944-es sima úszónyerges féke és az én 4x4 dugattyús nyergeim között, mert egyszerűen az úszónyerges fékeket sem lehetett annyira terhelni, hogy problémásak legyenek, megmelegedjenek, stb.

Viszont én is azért szereltem fel ezeket, mert jól néz ki!   

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19952 Dátum: 2014 Március 14, 16:34:31 »

milyen motor van tervben?
1915-ös.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #19951 Dátum: 2014 Március 14, 16:14:59 »

Ezek Porsche 911 997 Carrera 4S fékei,és hat dugattyúsak.A két szett súlya 28kg,úgy,hogy igazad volt baromi nehezek.
De ezek a fékek atombiztosak lesznek!
milyen motor van tervben?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19950 Dátum: 2014 Március 14, 16:08:00 »

Ezek a 4 dugattyús Porsche brembo féknyergek hiába néznek ki azonosan
Ezek Porsche 911 997 Carrera 4S fékei,és hat dugattyúsak.A két szett súlya 28kg,úgy,hogy igazad volt baromi nehezek.
De ezek a fékek atombiztosak lesznek!
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19949 Dátum: 2014 Március 14, 06:10:00 »


7" x 17" felni, megfelelő ET-vel nagyon ritka.

Itt figyel négy db 7Jx17-es,ET 55-ös a garázsban.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2014 Március 14, 06:11:44 írta Narancs »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19948 Dátum: 2014 Március 13, 22:58:31 »

Tudtommal mindegyikben igy van, ahogy irod, a hatsokban kisebbek a dugok..ami 911-rol jon, ott jo(bb) az elso-hatso balansz, de a fofekhengerrel valoszinu jatszani kell. Nalad szerintem megoldana a finomhangolast onmagaban a fekero eloszto, ha az elso korbe kotod. Nem orom a meglevo fekerobol elvenni, de meg igy is 300%-kal tul lesz love bogarra. A gumi tenyleg nehez ugy, egyreszt 7-re a 175 kesztya szerintem, masreszt ma mar sportos gumit 195 alatt nem gyartanak Undecided a potkerek izgis lesz, olyan porsche kereke kell majd Narancsnak, amirol a fek szarmazik, mert abbol is van jo sok fele. A berakott fekete cabrio is agyon van szelesitve, hatul 6cm, elol 4 ha jol emlekszem (bar szerintem alatuszkolhato a gyarinak, mint Nalad)

Nem szoktak fékerő elosztót első körbe kötni. De már én is gondoltam rá. ;-)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19947 Dátum: 2014 Március 13, 22:56:56 »

Szélesíteni nem fogok sehol sem,a bogár szép gyári vonalait nem fogom eltorzítani az biztos (kifelé eltolódnak az első lámpák is,így teljesen átszabja,elotrzítja a tipikus bogár "arcot",teljesen megváltoztatja,megcsúfítja az elejét szvsz),akkor inkább marad körbe a 944-es tárcsafék.
17-es felniim vannak,ezzel akkor nem lesz gond.Pótkeréknek egy ATS Hackmesser felnit vettem (6J 15),a 944-es fékekhez megfelnek,ha ezek a 997-es fékek lesznek felszerelve,akkor meg veszek egy ugyan olyan 17-es Porsche Cup II-es felnit mint az autón is lesz,vagy valami Boxster felnit.Mivel az a pótkerék helyére nem nagyon fér be,csak simán beteszem előre a csomagtartóba,másra úgy sem kell ott hely,én nem szállítok semmit sem.
Főfékhenger majd a Passaté lesz,a pécsi fehér (Mihály Gáboré) german 1303-ason is az van.
Nem most aktuális a felszerelése,addig még kialakul,ha még sem tenném fel,akkor eladom,és még mindig ott vannak a sima 944-es fékeim.


A gond ott kezdődik, ha Porsche kerékagyakat akarsz és 7"-nál szélesebb felnit.
7" x 17" felni, megfelelő ET-vel nagyon ritka.

Ha bogár agyakat alakítasz át, akkor nagyobb mozgástered van, azonban a Bogár agyra ezt a féket felrakni... Undecided Undecided Undecided Undecided

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #19946 Dátum: 2014 Március 13, 12:17:47 »

Minden bontás egy rontás. Mondta egyszer valaki Smiley

Egyetlen egy ok miatt nem fogtam hozzá (két éve megvan minden alkatrész), hogy annyira kurvajó így a fék, akár pályahasználatra is, hogy nem érzem szükségét a variálásnak.
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #19945 Dátum: 2014 Március 13, 11:48:25 »

Szélesíteni nem fogok sehol sem,a bogár szép gyári vonalait nem fogom eltorzítani az biztos (kifelé eltolódnak az első lámpák is,így teljesen átszabja,elotrzítja a tipikus bogár "arcot",teljesen megváltoztatja,megcsúfítja az elejét szvsz),akkor inkább marad körbe a 944-es tárcsafék.
17-es felniim vannak,ezzel akkor nem lesz gond.Pótkeréknek egy ATS Hackmesser felnit vettem (6J 15),a 944-es fékekhez megfelnek,ha ezek a 997-es fékek lesznek felszerelve,akkor meg veszek egy ugyan olyan 17-es Porsche Cup II-es felnit mint az autón is lesz,vagy valami Boxster felnit.Mivel az a pótkerék helyére nem nagyon fér be,csak simán beteszem előre a csomagtartóba,másra úgy sem kell ott hely,én nem szállítok semmit sem.
Főfékhenger majd a Passaté lesz,a pécsi fehér (Mihály Gáboré) german 1303-ason is az van.
Nem most aktuális a felszerelése,addig még kialakul,ha még sem tenném fel,akkor eladom,és még mindig ott vannak a sima 944-es fékeim.

VW 1200.1963.
Lazlow
« Hozzászólás #19944 Dátum: 2014 Március 13, 06:13:51 »

És jól is néznek ki,ezek a modernebb Porsche felnik,szépen láttatják a fékeket.Pl.

Nagyon baba lesz!  

Valami erősebb motor is épül hozzá?  Grin Mert a 17"-t már "nagyon érezni", nekem is volt anno. 205/40 -es gumi volt rajta (körbe 7,5"-on). De ezzel már a 90LE-s kávédarálóm is küszködött.  Grin
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19943 Dátum: 2014 Március 13, 06:12:43 »

Szélesíteni nem fogok sehol sem,a bogár szép gyári vonalait nem fogom eltorzítani az biztos (kifelé eltolódnak az első lámpák is,így teljesen átszabja,elotrzítja a tipikus bogár "arcot",teljesen megváltoztatja,megcsúfítja az elejét szvsz),akkor inkább marad körbe a 944-es tárcsafék.
17-es felniim vannak,ezzel akkor nem lesz gond.Pótkeréknek egy ATS Hackmesser felnit vettem (6J 15),a 944-es fékekhez megfelnek,ha ezek a 997-es fékek lesznek felszerelve,akkor meg veszek egy ugyan olyan 17-es Porsche Cup II-es felnit mint az autón is lesz,vagy valami Boxster felnit.Mivel az a pótkerék helyére nem nagyon fér be,csak simán beteszem előre a csomagtartóba,másra úgy sem kell ott hely,én nem szállítok semmit sem.
Főfékhenger majd a Passaté lesz,a pécsi fehér (Mihály Gáboré) german 1303-ason is az van.
Nem most aktuális a felszerelése,addig még kialakul,ha még sem tenném fel,akkor eladom,és még mindig ott vannak a sima 944-es fékeim.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #19942 Dátum: 2014 Március 12, 23:17:57 »

Tudtommal mindegyikben igy van, ahogy irod, a hatsokban kisebbek a dugok..ami 911-rol jon, ott jo(bb) az elso-hatso balansz, de a fofekhengerrel valoszinu jatszani kell. Nalad szerintem megoldana a finomhangolast onmagaban a fekero eloszto, ha az elso korbe kotod. Nem orom a meglevo fekerobol elvenni, de meg igy is 300%-kal tul lesz love bogarra. A gumi tenyleg nehez ugy, egyreszt 7-re a 175 kesztya szerintem, masreszt ma mar sportos gumit 195 alatt nem gyartanak Undecided a potkerek izgis lesz, olyan porsche kereke kell majd Narancsnak, amirol a fek szarmazik, mert abbol is van jo sok fele. A berakott fekete cabrio is agyon van szelesitve, hatul 6cm, elol 4 ha jol emlekszem (bar szerintem alatuszkolhato a gyarinak, mint Nalad)

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19941 Dátum: 2014 Március 12, 22:37:14 »

Ezek a 4 dugattyús Porsche brembo féknyergek hiába néznek ki azonosan, a hátsóknak általában kisebb a dugattyú átmérőjük, a 944 S2/turbo féknek biztosan.
Én felszereltem simán, első előre, hátsót hátra és egészen jó, de azóta is azon agyalok, hogy a nagy dugattyúst teszem fel hátra, előre a kisebb dugattyúst és a hátsó körbe bekötök egy állítható fékerő szabályzót, amivel a fékerőt normál állapotra tudom hozni, hogy a blokkolási sorrend megfelelő legyen.

Ettől azt várom, hogy hasonlóan a szintén farnehéz 911-esekhez, így több fékerőt tudok hátra tenni és jobb lesz a  lassulás.

Egyetlen egy ok miatt nem fogtam hozzá (két éve megvan minden alkatrész), hogy annyira kurvajó így a fék, akár pályahasználatra is, hogy nem érzem szükségét a variálásnak.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19940 Dátum: 2014 Március 12, 22:32:03 »

....további problémák a nagy felnivel, hogy a Bogár nem szereti a széles első kereket, ahogy a 911-es sem.
Nekem 185-ös első gumi van a kéken, ez még tűrhető, van fék is és fordul is, de az egyenesfutása nyomvályús úton elég rossz.
A 7 collos felnire a 185-ös még okés, de lehet 175-ös kellene....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19939 Dátum: 2014 Március 12, 21:57:38 »

Fogalmam sincs csak azt tudom,hogy 997-esnek a fékei.


Az egyetlen "probléma", hogy csak 17-es felni fog ráférni. A pótkeréknek is valami speckó felni kell, amit esetleg fel tudsz tenni, ha kell. Nekem 16-os felni megy csak fel, nekem 304 és 299 mm a tárcsák, de nem is a tárcsák miatt, hanem a nagy nyergek.
A 17 collos felnivel és a Porsche aggyal lesz majd matek, hogy ne lógjon ki, vagy sárvédő szélesítés kell.

Bogár (5x130) aggyal egyszerűbb a helyzet.

További probléma, hogy ezek a tárcsák nagyon nehezek, pláne a 17"-os felnik. Ez gyorsulási versenyen nem jön annyira jól.  Undecided

Viszont a Hungaroringen az első fékezéskor pont olyan volt a fékem, mint az utolsó féktávon, a depóba kiállás előtt.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #19938 Dátum: 2014 Március 12, 19:27:49 »

És jól is néznek ki,ezek a modernebb Porsche felnik,szépen láttatják a fékeket.Pl.
Szépen mutat.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19937 Dátum: 2014 Március 12, 19:24:19 »

Amiket csak Te fogsz látni a garázsban.
Gondolod?
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #19936 Dátum: 2014 Március 12, 19:14:19 »

És jól is néznek ki,ezek a modernebb Porsche felnik,szépen láttatják a fékeket.Pl.
Amiket csak Te fogsz látni a garázsban.

Tóth Zoltán
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19935 Dátum: 2014 Március 12, 19:10:16 »

az komoly! ezek brutálisak
És jól is néznek ki,ezek a modernebb Porsche felnik,szépen láttatják a fékeket.Pl.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #19934 Dátum: 2014 Március 12, 17:26:39 »

Mekkora?

naaagy Cool
318x28 az eleje és 300x24 a hátulja, ha minden igaz.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #19933 Dátum: 2014 Március 12, 17:26:28 »

Ja,és tiszta újak!

az komoly! ezek brutálisak

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19932 Dátum: 2014 Március 12, 17:12:14 »

Mekkora?
Fogalmam sincs csak azt tudom,hogy 997-esnek a fékei.
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #19931 Dátum: 2014 Március 12, 17:07:46 »

Ezek a nagy Porsche fékek is fel fognak majd ugrani a kabriómra,értekeztem Porscheval,felszerelhető,sőt csinált is már ilyent! Shocked

Mekkora?

VW 1200.1963.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19930 Dátum: 2014 Március 12, 17:06:15 »

Ezek a nagy Porsche fékek is fel fognak majd ugrani a kabriómra,értekeztem Porscheval,felszerelhető,sőt csinált is már ilyent! Shocked

Ja,és tiszta újak!
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19929 Dátum: 2014 Március 12, 17:05:41 »

Ezek a nagy Porsche fékek is fel fognak majd ugrani a kabriómra,értekeztem Porscheval,felszerelhető,sőt csinált is már ilyent! Shocked


[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2014 Március 12, 17:07:47 írta Narancs »
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #19928 Dátum: 2014 Március 12, 15:12:32 »

Ezt a Scat szettet találtam:
 
Scat VW 1776 Engine Rebuild Kit Street Aicooled T1 Beetle

érdemes erre gyűjtögetni egy kis lóvét? 1040 euro + posta az ára

NEW - Forged piston & cylinder kit

NEW - SCAT 4340 chromoly gland nut and heavy-duty washer

NEW - cast (Economy) crankshaft

NEW - SCAT 4340 forged I-Beam (Economy) rods


NEW - heavy-duty camshaft bearing set

NEW - SCAT performance grind camshaft with gear


Standard kit features C25 with .365" Lift (1.1) 272 duration.
 
 NEW - SCAT lightweight performance lifters

NEW - heavy-duty chromoly pushrods

NEW - big bore engine gasket set and silicon rear main seal

NEW - heavy-duty oil pump

NEW - heavy-duty engine main & standard rod bearing set. All sizes available
 - please specify main bearing size

Standard Kit features (M/BRNG T1 STD CASE/STD CRANK)

 




[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #19927 Dátum: 2014 Március 12, 14:52:14 »

köszönet Louy-nak és Stone-nak az őrizetlenül nálamhagyott alkatrészekért Grin


30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Robpanzer
« Hozzászólás #19926 Dátum: 2014 Március 12, 12:24:56 »

köszönet Louy-nak és Stone-nak az őrizetlenül nálamhagyott alkatrészekért Grin

művészi
Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #19925 Dátum: 2014 Március 12, 10:04:49 »

köszönet Louy-nak és Stone-nak az őrizetlenül nálamhagyott alkatrészekért Grin
Lesz ebből még motor valamikor?  Undecided Akkor a csapágyak már nem kellenek? Grin
Oldalak: 1 ... 54 55 56 57 58 [59] 60 61 62 63 64 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 5.902 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.