www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 19:31:38
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
54
55
56
57
58
[
59
]
60
61
62
63
64
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3318916 alkalommal)
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19964 Dátum:
2014 Március 15, 00:10:16 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Március 14, 22:40:39
44-es gyártott tüték
Ez vegul honnan lett?
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19963 Dátum:
2014 Március 14, 23:27:18 »
Idézetet írta: Protheus - 2014 Március 14, 23:20:43
Ha kesz a fejlesztes elkezded nekunk futoszalagon gyartani, ugye? ;-))
Vannak elméletek, meg leírt dolgok könyvekben, meg tele a TheSamba okosságokkal, de annál nincs jobb, mint amikor magadnak megcsinálod, jól meghajtod a gépet, valami szétmegy és frankón ki tudod elemezni, hogy mi mitől ment tönkre.
Nekem ez hobbi, és láthatjátok, hogy vannak hónapok, fél évek, amikor nem foglalkozom vele, mert van más dolog, de aztán nekifogok és csinálom, tanulom.
Szerencsére nem kell menetkésznek lenni az autónak, hétfő reggel nem ezzel megyek dolgozni. ;-)
Amikor elmegyek itthonról tesztútra, itthon hagyom a napi használatú autót, benne van egy vontatókötél és ha útközben megy szét, valaki eljön értem és hazahúz. De nem volt még ilyen.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19962 Dátum:
2014 Március 14, 23:20:43 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Március 14, 22:40:39
Ez egy kísérleti autó, sok dolgot kipróbálok rajta, sokszor veszem ki a motort, sok tapasztalatot gyűjtök vele.
Zsenialis, jo volt nezni!
Ha kesz a fejlesztes elkezded nekunk futoszalagon gyartani, ugye? ;-))
Bar az is jo, ha lekottazod tatinak, neki ugysincs jobb dolga, most is gorbe vizvezetek csovekkel bohockodik! ;-))
Buzi, aki fékez! :-)))
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19961 Dátum:
2014 Március 14, 22:40:39 »
Idézetet írta: Louy - 2014 Március 14, 21:09:09
Brutális... 160-ról így gyorsul?
Igen, de a km óra 8-cal többet mutat a valós sebességnél.
A végsebessége 200 körül van és 160-ról még nagyon jól gyorsul. Csak azért nem megy többet, mert rövid a váltó hozzá. Érezhetően erősebb, mint legutóbb, amikor 138 lóerőt mértek.
Most a 44-es karbik vannak fent és Tati elektronikus gyújtása. Nagyjából próbáltam jól befúvókázni, de még biztos lehetne finomhangolni, mert nem műszerrel csináltam. 44-es gyártott tüték a K&N szűrőben és 6000-ig erőből húz a gép.
Ami még ennél is érdekesebb, hogy atom stabil nagy tempónál is és látszik párszor, pl. amikor a kék kombi BMW kijött elém 130-cal ;-), hogy a fék is megfelelő. Akár 170-180-as tempóról úgy áll bele a földbe, mintha drótkötél húzná vissza.
Ma mentem vele 80 km-t, a fogyasztása is jó. Ez azt jelenti, hogy lehet vele 10 alatt menni, de az nem ma volt. ;-)
Ez egy kísérleti autó, sok dolgot kipróbálok rajta, sokszor veszem ki a motort, sok tapasztalatot gyűjtök vele. Most az olajrendszerét tanulmányoztam és nézegettem, hogy mennyit változik az olajnyomás, ha okosan meg van csinálva az olajpumpa.
Annyit mondhatok, hogy azonos olajjal (Valvoline 10W40) így alakultak az olajnyomások:
30 mm pumpa érintetlen: 80 fok 1000 fordulat 0.3 bar
26 mm pumpa, ház kimarva, hézag nullára hozva: 80 fok 1000 fordulat 1.1 bar.
Valamint a cro-mo nyomórudak szelephangja nagyon elcsendesedett, amikor a csavaros himbatengelyen a himbákat oldal irányú játékra kihézagoltam 0-ra.
Nagyon nagy élmény az autóval 140-nel utazni, van fordulat, van hűtés, van olajnyomás, nem zajos (csak ha gyorsítok) és onnan nagyon jól gyorsul, pillanatok alatt benne van a 160-170-ben.
Nehéz elmondani azokat az arcokat, amikor megelőzöm őket autópályán, utána jönnek, utolérnek, néznek, aztán odalépek és elmaradnak.
Végsebességben nem ütős az autó, mert manapság 200 nem nagy szám, azonban a váltó miatt 130-140-ről általában nem tudnak így elgyorsulni az autók, legfeljebb, ha visszaváltanak az erősebbek, az 1.4-1.8-asok meg sehogy.
0-ról 120-ig pedig ritkán akad utcán autó, ami jobbat megy. Próbálkozók néha vannak.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19960 Dátum:
2014 Március 14, 22:25:22 »
Idézetet írta: Protheus - 2014 Március 14, 21:01:45
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
GeRGelu:
Hozzászólások: 1019
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19959 Dátum:
2014 Március 14, 22:07:21 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Március 14, 20:53:15
http://youtu.be/3pDjPMTLfig
Le a kalappal!
Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Louy
Hozzászólások: 440
(o\_!_/o)
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19958 Dátum:
2014 Március 14, 21:09:09 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Március 14, 20:53:15
http://youtu.be/3pDjPMTLfig
Brutális... 160-ról így gyorsul?
kövi
Hozzászólások: 1150
0620/5989495
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19957 Dátum:
2014 Március 14, 21:05:43 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Március 14, 20:53:15
http://youtu.be/3pDjPMTLfig
KOMOLY
VW 1300 1968.06.
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19956 Dátum:
2014 Március 14, 21:01:45 »
Buzi, aki fékez! :-)))
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19955 Dátum:
2014 Március 14, 20:53:15 »
Idézetet írta: tati - 2014 Március 14, 18:16:25
pózőr
http://youtu.be/3pDjPMTLfig
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19954 Dátum:
2014 Március 14, 18:16:25 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Március 14, 18:13:54
Viszont én is azért szereltem fel ezeket, mert jól néz ki!
pózőr
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19953 Dátum:
2014 Március 14, 18:13:54 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Március 14, 16:08:00
Ezek Porsche 911 997 Carrera 4S fékei,és hat dugattyúsak.A két szett súlya 28kg,úgy,hogy igazad volt baromi nehezek.
De ezek a fékek atombiztosak lesznek!
Az igazság az, hogy nem lehet különbséget érezni a 944-es sima úszónyerges féke és az én 4x4 dugattyús nyergeim között, mert egyszerűen az úszónyerges fékeket sem lehetett annyira terhelni, hogy problémásak legyenek, megmelegedjenek, stb.
Viszont én is azért szereltem fel ezeket, mert jól néz ki!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19952 Dátum:
2014 Március 14, 16:34:31 »
Idézetet írta: BlackP - 2014 Március 14, 16:14:59
milyen motor van tervben?
1915-ös.
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19951 Dátum:
2014 Március 14, 16:14:59 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Március 14, 16:08:00
Ezek Porsche 911 997 Carrera 4S fékei,és hat dugattyúsak.A két szett súlya 28kg,úgy,hogy igazad volt baromi nehezek.
De ezek a fékek atombiztosak lesznek!
milyen motor van tervben?
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19950 Dátum:
2014 Március 14, 16:08:00 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Március 12, 22:37:14
Ezek a 4 dugattyús Porsche brembo féknyergek hiába néznek ki azonosan
Ezek Porsche 911 997 Carrera 4S fékei,és hat dugattyúsak.A két szett súlya 28kg,úgy,hogy igazad volt baromi nehezek.
De ezek a fékek atombiztosak lesznek!
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19949 Dátum:
2014 Március 14, 06:10:00 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Március 13, 22:56:56
7" x 17" felni, megfelelő ET-vel nagyon ritka.
Itt figyel négy db 7Jx17-es,ET 55-ös a garázsban.
[a csatolmányt egy admin törölte]
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Március 14, 06:11:44 írta Narancs
»
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19948 Dátum:
2014 Március 13, 22:58:31 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Március 12, 23:17:57
Tudtommal mindegyikben igy van, ahogy irod, a hatsokban kisebbek a dugok..ami 911-rol jon, ott jo(bb) az elso-hatso balansz, de a fofekhengerrel valoszinu jatszani kell. Nalad szerintem megoldana a finomhangolast onmagaban a fekero eloszto, ha az elso korbe kotod. Nem orom a meglevo fekerobol elvenni, de meg igy is 300%-kal tul lesz love bogarra. A gumi tenyleg nehez ugy, egyreszt 7-re a 175 kesztya szerintem, masreszt ma mar sportos gumit 195 alatt nem gyartanak
a potkerek izgis lesz, olyan porsche kereke kell majd Narancsnak, amirol a fek szarmazik, mert abbol is van jo sok fele. A berakott fekete cabrio is agyon van szelesitve, hatul 6cm, elol 4 ha jol emlekszem (bar szerintem alatuszkolhato a gyarinak, mint Nalad)
Nem szoktak fékerő elosztót első körbe kötni. De már én is gondoltam rá. ;-)
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19947 Dátum:
2014 Március 13, 22:56:56 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Március 13, 06:12:43
Szélesíteni nem fogok sehol sem,a bogár szép gyári vonalait nem fogom eltorzítani az biztos (kifelé eltolódnak az első lámpák is,így teljesen átszabja,elotrzítja a tipikus bogár "arcot",teljesen megváltoztatja,megcsúfítja az elejét szvsz),akkor inkább marad körbe a 944-es tárcsafék.
17-es felniim vannak,ezzel akkor nem lesz gond.Pótkeréknek egy ATS Hackmesser felnit vettem (6J 15),a 944-es fékekhez megfelnek,ha ezek a 997-es fékek lesznek felszerelve,akkor meg veszek egy ugyan olyan 17-es Porsche Cup II-es felnit mint az autón is lesz,vagy valami Boxster felnit.Mivel az a pótkerék helyére nem nagyon fér be,csak simán beteszem előre a csomagtartóba,másra úgy sem kell ott hely,én nem szállítok semmit sem.
Főfékhenger majd a Passaté lesz,a pécsi fehér (Mihály Gáboré) german 1303-ason is az van.
Nem most aktuális a felszerelése,addig még kialakul,ha még sem tenném fel,akkor eladom,és még mindig ott vannak a sima 944-es fékeim.
A gond ott kezdődik, ha Porsche kerékagyakat akarsz és 7"-nál szélesebb felnit.
7" x 17" felni, megfelelő ET-vel nagyon ritka.
Ha bogár agyakat alakítasz át, akkor nagyobb mozgástered van, azonban a Bogár agyra ezt a féket felrakni...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19946 Dátum:
2014 Március 13, 12:17:47 »
Minden bontás egy rontás. Mondta egyszer valaki
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Március 12, 22:37:14
Egyetlen egy ok miatt nem fogtam hozzá (két éve megvan minden alkatrész), hogy annyira kurvajó így a fék, akár pályahasználatra is, hogy nem érzem szükségét a variálásnak.
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19945 Dátum:
2014 Március 13, 11:48:25 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Március 13, 06:12:43
Szélesíteni nem fogok sehol sem,a bogár szép gyári vonalait nem fogom eltorzítani az biztos (kifelé eltolódnak az első lámpák is,így teljesen átszabja,elotrzítja a tipikus bogár "arcot",teljesen megváltoztatja,megcsúfítja az elejét szvsz),akkor inkább marad körbe a 944-es tárcsafék.
17-es felniim vannak,ezzel akkor nem lesz gond.Pótkeréknek egy ATS Hackmesser felnit vettem (6J 15),a 944-es fékekhez megfelnek,ha ezek a 997-es fékek lesznek felszerelve,akkor meg veszek egy ugyan olyan 17-es Porsche Cup II-es felnit mint az autón is lesz,vagy valami Boxster felnit.Mivel az a pótkerék helyére nem nagyon fér be,csak simán beteszem előre a csomagtartóba,másra úgy sem kell ott hely,én nem szállítok semmit sem.
Főfékhenger majd a Passaté lesz,a pécsi fehér (Mihály Gáboré) german 1303-ason is az van.
Nem most aktuális a felszerelése,addig még kialakul,ha még sem tenném fel,akkor eladom,és még mindig ott vannak a sima 944-es fékeim.
VW 1200.1963.
Lazlow
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19944 Dátum:
2014 Március 13, 06:13:51 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Március 12, 19:10:16
És jól is néznek ki,ezek a modernebb Porsche felnik,szépen láttatják a fékeket.Pl.
Nagyon baba lesz!
Valami erősebb motor is épül hozzá?
Mert a 17"-t már "nagyon érezni", nekem is volt anno. 205/40 -es gumi volt rajta (körbe 7,5"-on). De ezzel már a 90LE-s kávédarálóm is küszködött.
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19943 Dátum:
2014 Március 13, 06:12:43 »
Szélesíteni nem fogok sehol sem,a bogár szép gyári vonalait nem fogom eltorzítani az biztos (kifelé eltolódnak az első lámpák is,így teljesen átszabja,elotrzítja a tipikus bogár "arcot",teljesen megváltoztatja,megcsúfítja az elejét szvsz),akkor inkább marad körbe a 944-es tárcsafék.
17-es felniim vannak,ezzel akkor nem lesz gond.Pótkeréknek egy ATS Hackmesser felnit vettem (6J 15),a 944-es fékekhez megfelnek,ha ezek a 997-es fékek lesznek felszerelve,akkor meg veszek egy ugyan olyan 17-es Porsche Cup II-es felnit mint az autón is lesz,vagy valami Boxster felnit.Mivel az a pótkerék helyére nem nagyon fér be,csak simán beteszem előre a csomagtartóba,másra úgy sem kell ott hely,én nem szállítok semmit sem.
Főfékhenger majd a Passaté lesz,a pécsi fehér (Mihály Gáboré) german 1303-ason is az van.
Nem most aktuális a felszerelése,addig még kialakul,ha még sem tenném fel,akkor eladom,és még mindig ott vannak a sima 944-es fékeim.
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19942 Dátum:
2014 Március 12, 23:17:57 »
Tudtommal mindegyikben igy van, ahogy irod, a hatsokban kisebbek a dugok..ami 911-rol jon, ott jo(bb) az elso-hatso balansz, de a fofekhengerrel valoszinu jatszani kell. Nalad szerintem megoldana a finomhangolast onmagaban a fekero eloszto, ha az elso korbe kotod. Nem orom a meglevo fekerobol elvenni, de meg igy is 300%-kal tul lesz love bogarra. A gumi tenyleg nehez ugy, egyreszt 7-re a 175 kesztya szerintem, masreszt ma mar sportos gumit 195 alatt nem gyartanak
a potkerek izgis lesz, olyan porsche kereke kell majd Narancsnak, amirol a fek szarmazik, mert abbol is van jo sok fele. A berakott fekete cabrio is agyon van szelesitve, hatul 6cm, elol 4 ha jol emlekszem (bar szerintem alatuszkolhato a gyarinak, mint Nalad)
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19941 Dátum:
2014 Március 12, 22:37:14 »
Ezek a 4 dugattyús Porsche brembo féknyergek hiába néznek ki azonosan, a hátsóknak általában kisebb a dugattyú átmérőjük, a 944 S2/turbo féknek biztosan.
Én felszereltem simán, első előre, hátsót hátra és egészen jó, de azóta is azon agyalok, hogy a nagy dugattyúst teszem fel hátra, előre a kisebb dugattyúst és a hátsó körbe bekötök egy állítható fékerő szabályzót, amivel a fékerőt normál állapotra tudom hozni, hogy a blokkolási sorrend megfelelő legyen.
Ettől azt várom, hogy hasonlóan a szintén farnehéz 911-esekhez, így több fékerőt tudok hátra tenni és jobb lesz a lassulás.
Egyetlen egy ok miatt nem fogtam hozzá (két éve megvan minden alkatrész), hogy annyira kurvajó így a fék, akár pályahasználatra is, hogy nem érzem szükségét a variálásnak.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19940 Dátum:
2014 Március 12, 22:32:03 »
....további problémák a nagy felnivel, hogy a Bogár nem szereti a széles első kereket, ahogy a 911-es sem.
Nekem 185-ös első gumi van a kéken, ez még tűrhető, van fék is és fordul is, de az egyenesfutása nyomvályús úton elég rossz.
A 7 collos felnire a 185-ös még okés, de lehet 175-ös kellene....
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19939 Dátum:
2014 Március 12, 21:57:38 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Március 12, 17:12:14
Fogalmam sincs csak azt tudom,hogy 997-esnek a fékei.
Az egyetlen "probléma", hogy csak 17-es felni fog ráférni. A pótkeréknek is valami speckó felni kell, amit esetleg fel tudsz tenni, ha kell. Nekem 16-os felni megy csak fel, nekem 304 és 299 mm a tárcsák, de nem is a tárcsák miatt, hanem a nagy nyergek.
A 17 collos felnivel és a Porsche aggyal lesz majd matek, hogy ne lógjon ki, vagy sárvédő szélesítés kell.
Bogár (5x130) aggyal egyszerűbb a helyzet.
További probléma, hogy ezek a tárcsák nagyon nehezek, pláne a 17"-os felnik. Ez gyorsulási versenyen nem jön annyira jól.
Viszont a Hungaroringen az első fékezéskor pont olyan volt a fékem, mint az utolsó féktávon, a depóba kiállás előtt.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19938 Dátum:
2014 Március 12, 19:27:49 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Március 12, 19:10:16
És jól is néznek ki,ezek a modernebb Porsche felnik,szépen láttatják a fékeket.Pl.
Szépen mutat.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19937 Dátum:
2014 Március 12, 19:24:19 »
Idézetet írta: Vagabond - 2014 Március 12, 19:14:19
Amiket csak Te fogsz látni a garázsban.
Gondolod?
Vagabond
Hozzászólások: 24281
A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19936 Dátum:
2014 Március 12, 19:14:19 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Március 12, 19:10:16
És jól is néznek ki,ezek a modernebb Porsche felnik,szépen láttatják a fékeket.Pl.
Amiket csak Te fogsz látni a garázsban.
Tóth Zoltán
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19935 Dátum:
2014 Március 12, 19:10:16 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Március 12, 17:26:28
az komoly! ezek brutálisak
És jól is néznek ki,ezek a modernebb Porsche felnik,szépen láttatják a fékeket.Pl.
[a csatolmányt egy admin törölte]
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19934 Dátum:
2014 Március 12, 17:26:39 »
Idézetet írta: bitus76 - 2014 Március 12, 17:07:46
Mekkora?
naaagy
318x28 az eleje és 300x24 a hátulja, ha minden igaz.
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19933 Dátum:
2014 Március 12, 17:26:28 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Március 12, 17:06:15
Ja,és tiszta újak!
az komoly! ezek brutálisak
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19932 Dátum:
2014 Március 12, 17:12:14 »
Idézetet írta: bitus76 - 2014 Március 12, 17:07:46
Mekkora?
Fogalmam sincs csak azt tudom,hogy 997-esnek a fékei.
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19931 Dátum:
2014 Március 12, 17:07:46 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Március 12, 17:05:41
Ezek a nagy Porsche fékek is fel fognak majd ugrani a kabriómra,értekeztem Porscheval,felszerelhető,sőt csinált is már ilyent!
Mekkora?
VW 1200.1963.
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19930 Dátum:
2014 Március 12, 17:06:15 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Március 12, 17:05:41
Ezek a nagy Porsche fékek is fel fognak majd ugrani a kabriómra,értekeztem Porscheval,felszerelhető,sőt csinált is már ilyent!
Ja,és tiszta újak!
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19929 Dátum:
2014 Március 12, 17:05:41 »
Ezek a nagy Porsche fékek is fel fognak majd ugrani a kabriómra,értekeztem Porscheval,felszerelhető,sőt csinált is már ilyent!
[a csatolmányt egy admin törölte]
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Március 12, 17:07:47 írta Narancs
»
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19928 Dátum:
2014 Március 12, 15:12:32 »
Ezt a Scat szettet találtam:
Scat VW 1776 Engine Rebuild Kit Street Aicooled T1 Beetle
érdemes erre gyűjtögetni egy kis lóvét? 1040 euro + posta az ára
NEW - Forged piston & cylinder kit
NEW - SCAT 4340 chromoly gland nut and heavy-duty washer
NEW - cast (Economy) crankshaft
NEW - SCAT 4340 forged I-Beam (Economy) rods
NEW - heavy-duty camshaft bearing set
NEW - SCAT performance grind camshaft with gear
Standard kit features C25 with .365" Lift (1.1) 272 duration.
NEW - SCAT lightweight performance lifters
NEW - heavy-duty chromoly pushrods
NEW - big bore engine gasket set and silicon rear main seal
NEW - heavy-duty oil pump
NEW - heavy-duty engine main & standard rod bearing set. All sizes available
- please specify main bearing size
Standard Kit features (M/BRNG T1 STD CASE/STD CRANK)
[a csatolmányt egy admin törölte]
StumRobi
Hozzászólások: 948
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19927 Dátum:
2014 Március 12, 14:52:14 »
Idézetet írta: tati - 2014 Március 12, 08:49:27
köszönet Louy-nak és Stone-nak az őrizetlenül nálamhagyott alkatrészekért
30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Robpanzer
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19926 Dátum:
2014 Március 12, 12:24:56 »
Idézetet írta: tati - 2014 Március 12, 08:49:27
köszönet Louy-nak és Stone-nak az őrizetlenül nálamhagyott alkatrészekért
művészi
Louy
Hozzászólások: 440
(o\_!_/o)
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19925 Dátum:
2014 Március 12, 10:04:49 »
Idézetet írta: tati - 2014 Március 12, 08:49:27
köszönet Louy-nak és Stone-nak az őrizetlenül nálamhagyott alkatrészekért
Lesz ebből még motor valamikor?
Akkor a csapágyak már nem kellenek?
Oldalak:
1
...
54
55
56
57
58
[
59
]
60
61
62
63
64
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...