www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 01, 00:45:42
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
53
54
55
56
57
[
58
]
59
60
61
62
63
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3319560 alkalommal)
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20004 Dátum:
2014 Március 18, 20:44:52 »
Pontosra azzal sem tudod belőni. Zsolti azt akarta leírni, hogy a rugó feszítéssel nagyon nem bírod belőni jól az órát, a mutató áthelyezésével kisebb munkával elérhető egy vállalható állapot.
Idézetet írta: BlackP - 2014 Március 18, 20:35:55
jah, értem. viszont azt nem, hogyha alapállásban arrébb rakom a mutatót, akkor mitől lesz pontos mindenhol, ha előtte nem egyformán csalt különböző tempóknál?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20003 Dátum:
2014 Március 18, 20:35:55 »
Idézetet írta: callook - 2014 Március 18, 20:33:34
Ezt arra írtam, hogy a számlap átskálázása nem megoldás, azzal csak a sebességkijelzést lehet pontosra megcsinálni, a számláló csalni fog. Viszont a számlap megtartása és ahhoz a mutató helyes hozzáhangolása esetén a sebesség és a megtett út mérése is helyes lesz.
jah, értem. viszont azt nem, hogyha alapállásban arrébb rakom a mutatót, akkor mitől lesz pontos mindenhol, ha előtte nem egyformán csalt különböző tempóknál?
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20002 Dátum:
2014 Március 18, 20:33:34 »
Ezt arra írtam, hogy a számlap átskálázása nem megoldás, azzal csak a sebességkijelzést lehet pontosra megcsinálni, a számláló csalni fog. Viszont a számlap megtartása és ahhoz a mutató helyes hozzáhangolása esetén a sebesség és a megtett út mérése is helyes lesz.
Idézetet írta: BlackP - 2014 Március 18, 20:05:19
de ha a sebességben csal, akkor a megtett útban is, nem? tehát most sem pontos, csak szinkronban csal a sebességmérő a távolság mérővel.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Sagaris
Hozzászólások: 2302
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20001 Dátum:
2014 Március 18, 20:18:34 »
Idézetet írta: Zoli - 2014 Március 18, 20:12:55
1961 VW1200 DeLuxe
http://www.vulture.hu
Zoli
Hozzászólások: 8690
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20000 Dátum:
2014 Március 18, 20:12:55 »
Idézetet írta: Sagaris - 2014 Március 18, 20:10:33
http://www.appszoom.com/android_applications/transportation/dashboard-cam-with-speed_bdgbm_screenshots.html
Ez nem az amit kipróbáltam, de hasonló, gondolom egy csomó van belőlük.
http://hapsi96.blogspot.hu/
Sagaris
Hozzászólások: 2302
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19999 Dátum:
2014 Március 18, 20:10:33 »
http://www.appszoom.com/android_applications/transportation/dashboard-cam-with-speed_bdgbm_screenshots.html
Ez nem az amit kipróbáltam, de hasonló, gondolom egy csomó van belőlük.
1961 VW1200 DeLuxe
http://www.vulture.hu
Zoli
Hozzászólások: 8690
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19998 Dátum:
2014 Március 18, 20:09:21 »
Idézetet írta: BlackP - 2014 Március 18, 20:05:19
de ha a sebességben csal, akkor a megtett útban is, nem? tehát most sem pontos, csak szinkronban csal a sebességmérő a távolság mérővel.
Ez akkor lenne igaz, ha 160 fölött folytatódna a skála. De ha jól értem, itt az óra át van hangolva úgy, hogy a 160-as vonalnál már 220 van, a fix áttétel pedig maradt a távolság mérésnél.
http://hapsi96.blogspot.hu/
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19997 Dátum:
2014 Március 18, 20:06:20 »
Idézetet írta: Sagaris - 2014 Március 18, 20:03:38
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19996 Dátum:
2014 Március 18, 20:06:11 »
Idézetet írta: Zoli - 2014 Március 18, 20:04:35
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Sagaris
Hozzászólások: 2302
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19995 Dátum:
2014 Március 18, 20:05:54 »
1961 VW1200 DeLuxe
http://www.vulture.hu
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19994 Dátum:
2014 Március 18, 20:05:19 »
Idézetet írta: callook - 2014 Március 18, 19:41:58
Csak akkor úgy jársz mint haverom: Megvette a Boxer Shoptól heroin áron az új 220-as órát, aztán azt vette észre, hogy elkezdett sokat fogyasztani az autó. A számlap át volt skálázva, de a számláló az nem... Felmentünk Pestre meg vissza, ami a számláló szerint 320 km volt csak. A számlap szerint egyébként a sebesség pontos volt.
de ha a sebességben csal, akkor a megtett útban is, nem? tehát most sem pontos, csak szinkronban csal a sebességmérő a távolság mérővel.
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Zoli
Hozzászólások: 8690
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19993 Dátum:
2014 Március 18, 20:04:35 »
Idézetet írta: Sagaris - 2014 Március 18, 20:03:38
http://hapsi96.blogspot.hu/
Sagaris
Hozzászólások: 2302
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19992 Dátum:
2014 Március 18, 20:03:38 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Március 18, 19:53:21
1961 VW1200 DeLuxe
http://www.vulture.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19991 Dátum:
2014 Március 18, 19:53:21 »
Idézetet írta: Bripery - 2014 Március 18, 19:29:10
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19990 Dátum:
2014 Március 18, 19:41:58 »
Csak akkor úgy jársz mint haverom: Megvette a Boxer Shoptól heroin áron az új 220-as órát, aztán azt vette észre, hogy elkezdett sokat fogyasztani az autó. A számlap át volt skálázva, de a számláló az nem... Felmentünk Pestre meg vissza, ami a számláló szerint 320 km volt csak. A számlap szerint egyébként a sebesség pontos volt.
Idézetet írta: BlackP - 2014 Március 18, 19:31:55
hümm, nekem ez nem jutott eszembe. én arra gondoltam, hogy a teló kamerájára kipakolom a gps adatokat és szépen 10-esével lefilmezem mikor hol áll az óra és mit mutat a gps, majd gyártok egy új számlapot amin már a valós értékek lesznek
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19989 Dátum:
2014 Március 18, 19:31:55 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Március 18, 19:22:39
hümm, nekem ez nem jutott eszembe. én arra gondoltam, hogy a teló kamerájára kipakolom a gps adatokat és szépen 10-esével lefilmezem mikor hol áll az óra és mit mutat a gps, majd gyártok egy új számlapot amin már a valós értékek lesznek
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19988 Dátum:
2014 Március 18, 19:29:10 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Március 18, 19:22:39
Mivel Bripery beszólt a sebességmérőmre, gondoltam rászánok egy kis időt és bekalibrálom teljesen pontosra.
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19987 Dátum:
2014 Március 18, 19:22:39 »
Mivel Bripery beszólt a sebességmérőmre, gondoltam rászánok egy kis időt és bekalibrálom teljesen pontosra.
Leírom a tapasztalatokat, hátha más is belekezd ilyenbe. Ez a 160-as óra.
A rugót elő lehet feszíteni, de nem lesz jó, mert az lesz vele, mint az én órámmal,hogy nem lineárisan csal, nem egy valahány százalékos eltérése lesz, hanem a sebesség függvényében eltérően.
Nekem is az van, hogy 40-50-nél pontos (majdnem) 100-110 között nagyon csal, 10-12-t és 160-nál megint pontos.
Hiába az okozza a csalást, hogy a rugó gyengül, mégsem megoldás a rugó spanolása, mert valahogy a karakterisztikája is megváltozik vele.
Viszont viszonylag egyszerű módszer a mutató odébbrakása. Gyárilag a jelre kell mutatnia az index nyíl bal oldalán a számlap szélén van egy kis vonal, arra kell mutatni, de sajnos a rugó elkezd gyengülni és hiába mutat arra, nem lesz pontos az óra.
Ekkor le kell húzni a mutatót a tengelyről, kézzel, óvatosan és nagyjából annyival arrébtenni, amennyit csal az óra.
Az üveg leszedése is egyszerű, semmit nem kell csavarozni, csak a beperemezett fém kávát hátulról lefeszegetni, kinyitni egy csavarhúzóval, Nagyon puha és könnyen megy, majd visszatéve arcra fektetni egy puha rongyra és visszanyomkodni.
Elég barbár dolog, de nem látszik a legörbigetett perem ha bent az óra.
Most amikor hajszál pontosan 160-nat mutat az óra, akkor a GPS is 160-at mutat, 100-nál a GPS 102-t és 50-nél 53-at.
Ez minimális eltérés, nekem ez belefér.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19986 Dátum:
2014 Március 18, 19:20:07 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Március 18, 19:17:28
Teljesen új
[a csatolmányt egy admin törölte]
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19985 Dátum:
2014 Március 18, 19:17:28 »
Szereztem hozzá hátsót is!
Teljesen új,csak raktározásból,elfekvésből szedett össze egy-két kisebb szépséghibát.
[a csatolmányt egy admin törölte]
abes
Hozzászólások: 14975
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19984 Dátum:
2014 Március 17, 23:16:37 »
Idézetet írta: StumRobi - 2014 Március 17, 22:36:29
Komolyra fordítva Vintage speednek Indult aztán kicsit más lett-különösebb oka nincs ki akartam egyszer próbálni
Értem. Ha jól tudom akkor ezt a karbit 34 és 56 között szerelték amcsi fordokra.
Majd a fogyasztásról és a tapasztalatokról számolj be.
Louy
Hozzászólások: 440
(o\_!_/o)
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19983 Dátum:
2014 Március 17, 22:43:42 »
Idézetet írta: StumRobi - 2014 Március 17, 22:36:29
hogy szívjon vele a Tati
Mert nem vagyok normális...
Komolyra fordítva Vintage speednek Indult aztán kicsit más lett-különösebb oka nincs ki akartam egyszer próbálni
Próba megvolt, akkor már mehet is vissza a 34 pict-3?
StumRobi
Hozzászólások: 948
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19982 Dátum:
2014 Március 17, 22:36:29 »
Idézetet írta: abes - 2014 Március 17, 22:33:25
Miért ez a karbi került rá?
hogy szívjon vele a Tati
Mert nem vagyok normális...
Komolyra fordítva Vintage speednek Indult aztán kicsit más lett-különösebb oka nincs ki akartam egyszer próbálni
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Március 17, 22:59:41 írta StumRobi
»
30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
abes
Hozzászólások: 14975
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19981 Dátum:
2014 Március 17, 22:33:25 »
Idézetet írta: StumRobi - 2014 Március 17, 22:17:32
Holley 2100
Miért ez a karbi került rá?
Louy
Hozzászólások: 440
(o\_!_/o)
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19980 Dátum:
2014 Március 17, 22:28:08 »
Idézetet írta: StumRobi - 2014 Március 17, 22:17:32
http://www.youtube.com/watch?v=GIHOaXPdX30&feature=youtu.be
Egyhat szimpla szívó széttúrva Scat 1:25 Holley 2100, külső szűrős pumpa többi gyári cucc
StumRobi
Hozzászólások: 948
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19979 Dátum:
2014 Március 17, 22:17:32 »
http://www.youtube.com/watch?v=GIHOaXPdX30&feature=youtu.be
Egyhat szimpla szívó széttúrva Scat 1:25 Holley 2100, külső szűrős pumpa többi gyári cucc
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Március 17, 22:20:42 írta StumRobi
»
30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19978 Dátum:
2014 Március 16, 06:45:15 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Március 15, 21:29:23
...ha már így belebonyolódtam:
A gyári utasítás szerint úgy kell a 160-as órát beállítani, illetve mutató leszedése után összerakni, a rugót előfeszíteni, hogy ha átteszed a mutatót a nullás akasztó pöckön, akkor az index nyíl bal oldalánál van a számlap szélén egy pici fehér vonás, arra kell a mutatónak mutatni.
Ezt én is megcsináltam, akkor jobb lett az órám, mint kezdetben volt, de sajnos a rugó már gyengül és az állandó 10%-os eltérés megvolt végig és ez 140-nél már 14 km/h ami nagyon sok.
Ezért gondoltam balgán, hogy majd megfeszítem a rugót, aztán jó lesz, de ez nem ennyire egyszerű, mert nem csak a rugó gyengül, hanem a mágnes is, ami mozgatja a mutatót, így a kettő egyensúlya határozza meg az óra pontosságát.
Engem nagyon zavar az óra eltérése, pláne, hogy 100-nál csal a legtöbbet, de úgyis cserélem majd és más nem akarok ezzel vacakolni, mert meguntam.
minap bugneten lattam 220as orat
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19977 Dátum:
2014 Március 15, 21:29:23 »
...ha már így belebonyolódtam:
A gyári utasítás szerint úgy kell a 160-as órát beállítani, illetve mutató leszedése után összerakni, a rugót előfeszíteni, hogy ha átteszed a mutatót a nullás akasztó pöckön, akkor az index nyíl bal oldalánál van a számlap szélén egy pici fehér vonás, arra kell a mutatónak mutatni.
Ezt én is megcsináltam, akkor jobb lett az órám, mint kezdetben volt, de sajnos a rugó már gyengül és az állandó 10%-os eltérés megvolt végig és ez 140-nél már 14 km/h ami nagyon sok.
Ezért gondoltam balgán, hogy majd megfeszítem a rugót, aztán jó lesz, de ez nem ennyire egyszerű, mert nem csak a rugó gyengül, hanem a mágnes is, ami mozgatja a mutatót, így a kettő egyensúlya határozza meg az óra pontosságát.
Engem nagyon zavar az óra eltérése, pláne, hogy 100-nál csal a legtöbbet, de úgyis cserélem majd és más nem akarok ezzel vacakolni, mert meguntam.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19976 Dátum:
2014 Március 15, 21:09:48 »
Idézetet írta: Bill - 2014 Március 15, 20:05:43
Lenne egy kérdésem.
Mennyi az a fordulat, amit még a gyári alkatrészek elbírnak deformáció nélkül? Kb is elég.
Ezt így nem lehet meghatározni, mert a gyári alkatrészek is nagy szórást mutatnak így 40 év elteltével.
Gene Berg azt írta, hogy 5000 az a fordulat, amely alatt a motor egészen sokat kibír, utána pedig elkezd beverődni a csapágy sokkal gyorsabban a blokkba. Ha ellensúlyos (counter balance weighted) főtengelyt használsz, akkor 6000.
Nekem a kiegyensúlyozott, ellensúlyos motorom 4000-5000 között nagyon szépen forog. Csendben (relatív!) és rezgésmentesen. Egyes kisebb motorok 7000-ig is elforognak.
A gyári hajtórudakra azt mondják max 150 ló.
5000-et lazán bírnak ezek a motorok gyári cuccokkal is.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19975 Dátum:
2014 Március 15, 21:05:08 »
Idézetet írta: kormányzoo - 2014 Március 15, 20:29:35
Hogy legyen valami építő hozzászólás is, a 160-as órákból volt két féle. Az egyiknek a mutató ellenrugója fixen be van kötve, a másiknak van egy nagyon kicsi csavar a rugó tövében, amivel feszíteni lehet a rugót, így a mágnes ellensúlyozandó nem mozdul ki annyira a mutató.
Sajnos az én órám nem ez a kis csavaros típus ( a typ3-asom az volt, pedig teljesen más óra, de a 160-as órákban is volt ilyen meg olyan), ezért fogtam a rugó végét egy kis laposfogóval és elgöbítettem, hogy feszesebb legyen. Először az óra 10-zel kevesebbet mutatott 100-nál, aztán elkezdtem görbítgetni a rugót és ez lett belőle.
Mivel kurva szar szétszedni az órát, valamint nem tudod meghatározni, hogy mennyit feszíts a rugón, itt feladtam.
Aztán a kerekeket is lecseréltem és most ez van, nem állandó százalékot csal, hanem változik a sebesség függvényében...
Azért sem állítgattam tovább, mert akarok egy 220-as órát.
Találtam egy képet, nem pont az, ez egy 60-as évekbeli óra, de itt meg egy ék zárja be a rugó egyik végét, itt meg úgy lehet feszíteni (kalibrálni) hogy kihúzod az éket, megfeszíted kicsit a rugót és visszaszorítod a rugót az ékkel.
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Március 15, 21:16:44 írta Varázsló
»
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
kormányzoo
Hozzászólások: 5800
redgear.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19974 Dátum:
2014 Március 15, 20:29:35 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Március 15, 17:53:26
Bill
Hozzászólások: 8606
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19973 Dátum:
2014 Március 15, 20:05:43 »
Lenne egy kérdésem.
Mennyi az a fordulat, amit még a gyári alkatrészek elbírnak deformáció nélkül? Kb is elég.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19972 Dátum:
2014 Március 15, 17:53:26 »
Idézetet írta: stonemen - 2014 Március 15, 17:42:52
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19971 Dátum:
2014 Március 15, 17:42:52 »
Vagabond
Hozzászólások: 24281
A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19970 Dátum:
2014 Március 15, 16:46:42 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Március 15, 16:34:28
Ja, hazudtam, valójában 40-et csal, 130 végsebessége és ezt is csak lejtőn tudja.
Hátszelet kihagytad!
Tóth Zoltán
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19969 Dátum:
2014 Március 15, 16:34:28 »
Idézetet írta: Bripery - 2014 Március 15, 08:28:15
Gondolom nagyobb sebességnél meg arányosan többet, ezt lehet látni a videon is, ha az ember valós 160-170-nel megy, nem így hagyja le a teherautókat.
Ja, hazudtam, valójában 40-et csal, 130 végsebessége és ezt is csak lejtőn tudja.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19968 Dátum:
2014 Március 15, 09:33:21 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Március 15, 08:15:45
Janó dob, köszönhetően neked.
:-)
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19967 Dátum:
2014 Március 15, 08:28:15 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Március 14, 22:40:39
Igen, de a km óra 8-cal többet mutat a valós sebességnél.
Nagyon komoly
Gondolom nagyobb sebességnél meg arányosan többet, ezt lehet látni a videon is, ha az ember valós 160-170-nel megy, nem így hagyja le a teherautókat.
De biztos sokan csodálkoztak a pályán, hogy megy a kis dudu kocsi
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bill
Hozzászólások: 8606
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19966 Dátum:
2014 Március 15, 08:25:25 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Március 14, 20:53:15
http://youtu.be/3pDjPMTLfig
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19965 Dátum:
2014 Március 15, 08:15:45 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Március 15, 00:10:16
Ez vegul honnan lett?
Janó dob, köszönhetően neked.
:-)
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak:
1
...
53
54
55
56
57
[
58
]
59
60
61
62
63
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...