www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 15:10:21
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
51
52
53
54
55
[
56
]
57
58
59
60
61
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3318499 alkalommal)
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20084 Dátum:
2014 Március 30, 04:14:42 »
Ma hoztam haza,az új,hatdugattyús,Porsche 911 997 Carrera 4s fékeket.Olyan baszott nehéz,hogy alig bírtam el,a kocsihoz pl ilyen kétkerekű,un molnártalicskán toltam ki.
Mikor hozta a postás,a főnökömék nem voltak otthon,a szomszéd vette át a csomagot.Később mikor megjöttek,a főnökasszonyom meg a lánya ketten hozták át a dobozt a szomszédjuktól,mert egyedül egyik sem bírta el!
Az előbb,mikor itthon kibontottam,akkor meg én csodálkoztam és gondolkodtam el!
Mind fizikális méreteiben,mind nagyságában,mind súlyában,anyagában,tényleg akkora brutális,lóbaszó egy valami,hogy inkább gondolnám valami páncélosról leeső alkatrésznek,mint fékeknek.
Bogárhoz ez olyan,mint verébre ágyúval lőni.Nem baj,a vantól nem kell féni.A nincs neccesebb!
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20083 Dátum:
2014 Március 29, 21:21:44 »
Ezt lehet javítani vagy mehet újrahasznosulni?
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: karbiszinkron
«
Hozzászólás #20082 Dátum:
2014 Március 29, 16:09:31 »
Idézetet írta: stonemen - 2014 Március 29, 14:51:36
Ez jó cucc?
http://www.tradera.com/item/343434/204579930/uni-syn-forgasare-synchronizer-for-porsche-356-solex
nem szeretem
nincs benne csillapitás
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: karbiszinkron
«
Hozzászólás #20081 Dátum:
2014 Március 29, 15:48:10 »
Idézetet írta: tati - 2014 Március 29, 15:45:32
szerintem jó ,mennyi ez forintban?
https://www.google.com/?hl=en#hl=en&newwindow=1&q=204+sek+in+huf
Buzi, aki fékez! :-)))
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: karbiszinkron
«
Hozzászólás #20080 Dátum:
2014 Március 29, 15:45:32 »
Idézetet írta: stonemen - 2014 Március 29, 14:51:36
Ez jó cucc?
http://www.tradera.com/item/343434/204579930/uni-syn-forgasare-synchronizer-for-porsche-356-solex
szerintem jó ,mennyi ez forintban?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
stonemen
Hozzászólások: 17318
karbiszinkron
«
Hozzászólás #20079 Dátum:
2014 Március 29, 14:51:36 »
Ez jó cucc?
http://www.tradera.com/item/343434/204579930/uni-syn-forgasare-synchronizer-for-porsche-356-solex
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20078 Dátum:
2014 Március 28, 23:16:30 »
ezt nem kellett volna beválallni
szólhatott volna valaki hogy kicfiú ilyet otthon nem lehet
http://www.youtube.com/watch?v=Sq9hv8olt34
[a csatolmányt egy admin törölte]
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Március 28, 23:20:12 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20077 Dátum:
2014 Március 27, 23:13:10 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Március 24, 17:26:42
Ilyen lendkereket keresek és kész,meg kell ezt valakinek is magyaráznom meg indokolnom,hogy miért?!
Itt van egy komplett szett:
http://www.ebay.de/itm/Schwungscheibe-218mm-neue-Kupplung-neu-gewuchtet-von-Fa-KLAUS-f-VW-Kafer-/111311839834?pt=DE_Autoteile&hash=item19eab3e25a#ht_22wt_993
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20076 Dátum:
2014 Március 27, 15:45:29 »
Azért majd némi olajat is tegyél bele, ha esetleg be is akarod indítani - nem csak hagyni szépen összerakva
.
Idézetet írta: RNIE - 2014 Március 27, 14:09:39
Bugmaster nekiáll a Typ4-nek,vettem egy 009-es gyújtást hozzá.Érdemes még esetleg valamit,vagy hagyjam és csak legyen szépen összerakva?
RNIE
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20075 Dátum:
2014 Március 27, 15:04:34 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Március 27, 14:24:44
Mekkora motor, milyen hengerfej, milyen karbi, milyen tengely?
Minden gyári,1.7 buszmotor automata
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20074 Dátum:
2014 Március 27, 14:24:44 »
Idézetet írta: RNIE - 2014 Március 27, 14:09:39
Bugmaster nekiáll a Typ4-nek,vettem egy 009-es gyújtást hozzá.Érdemes még esetleg valamit,vagy hagyjam és csak legyen szépen összerakva?
Mekkora motor, milyen hengerfej, milyen karbi, milyen tengely?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20073 Dátum:
2014 Március 27, 14:24:09 »
Idézetet írta: tati - 2014 Március 25, 22:31:29
De ha találsz jó karban lévő 215ös komplett szettet nyugodtan berakhatod a 6000/perc 80-100 lóerőig semmi baj nem fog történni ,én meg amúgy is mindenkit lebeszélek a lendkerék könnyítésről....
Szerintem a 180-as sem csúszik meg a magunk épített mérsékelt 1776-os motorban sem, ha a tárcsa és a szerkezet megfelelő.
Viszont a gyengéje a széria (bármilyen) lendkeréknek a 4 stift. Ezt szokás 8-asra cserélni, a gyári átalakítani, mert az bírja, a kínai nem bírja, mert a stiftek között az anyag vékonyabb és átszakad, mint az közismert.
A tuning motorra 8 stiftes kell. Viszont venni egy 215-ös és átalakítani lehet, hogy macerásabb, mint venni egy eleve 8 stiftes 200-ast.
Ez az én véleményem. És ha a 200-as később tovább akarja az ember fejleszteni, van hozzá millió féle tárcsa, szinter tárcsa, stb és szerkezet is van az olcsótól a hiper erősig.
Én ezért nem látom az értelmét a 215-ösnek, ami nyilván nem rossz, meg bírja, stb, de mi van ha egyszer megégeted, megmelegíted és kicsit behullámosodik a tárcsa? Annyiért veszel széria tárcsát és szerkezetet a 215-öshöz, mint én egy 200-as KEP stage1-est.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20072 Dátum:
2014 Március 27, 14:09:39 »
Bugmaster nekiáll a Typ4-nek,vettem egy 009-es gyújtást hozzá.Érdemes még esetleg valamit,vagy hagyjam és csak legyen szépen összerakva?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20071 Dátum:
2014 Március 25, 22:31:29 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Március 25, 22:12:28
Na, öntsünk tiszta vizet a pohárba.
A 215-ös lendkerék nem jó. Ezt nem én mondom, hanem mindenki, valamint az élet is úgy hozta, hogy senki nem építi komolyabb tuning typ1-es motorba, nem véletlenül.
Maga a lendkerék nem nehezebb, de a kuplunggal együtt már igen. A 215-ös F&S kuplung (ezt mértem csak) jóval nehezebb, mint a gyári tányérrugós VW 200 mm-es, de a Stage1-es Kennedytől is.
Tuningra van kész cucc, gyárilag grammra balanszolt Kennedy kuplung (KEP) és gyárilag 8 stiftes CroMo lendkerék. Ez a tuti, mivel a 8 stiftesre átalakítás pontosan nagyon nehéz és pedig szükséges a typ1 motoron, ha valaki rúgni akarja.
Mindezek ellenére mindenki olyan cuccot keres és vesz, amilyet akar, de valóban nem mindig a nagyobb a jobb. Lásd még veztengely. ;-)
De ha találsz jó karban lévő 215ös komplett szettet nyugodtan berakhatod a 6000/perc 80-100 lóerőig semmi baj nem fog történni ,én meg amúgy is mindenkit lebeszélek a lendkerék könnyítésről....
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20070 Dátum:
2014 Március 25, 22:15:55 »
....de ne ezen aggódjatok, hanem azon, hogy a Kolbenschmidt két éve befejezte a csapágyak gyártását Németországban, áthelyezte az üzemet Brazíliába, ami nem lenne baj, de sajnos a középső csapágy (az osztott) nem acél csészés, ami pedig nagyon kell a tuning motorba, hogy ne verődjön be idő előtt.
Hiába hologramos, hiába KS, de a tömegén is azonnal érezhető kézbe véve, hogy egyrétegű, sima alumínium csapágy = gagyi.
Glyco is gyárt és az még rendes acél csészés háromrétegű csapágy.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20069 Dátum:
2014 Március 25, 22:12:28 »
Na, öntsünk tiszta vizet a pohárba.
A 215-ös lendkerék nem jó. Ezt nem én mondom, hanem mindenki, valamint az élet is úgy hozta, hogy senki nem építi komolyabb tuning typ1-es motorba, nem véletlenül.
Maga a lendkerék nem nehezebb, de a kuplunggal együtt már igen. A 215-ös F&S kuplung (ezt mértem csak) jóval nehezebb, mint a gyári tányérrugós VW 200 mm-es, de a Stage1-es Kennedytől is.
Tuningra van kész cucc, gyárilag grammra balanszolt Kennedy kuplung (KEP) és gyárilag 8 stiftes CroMo lendkerék. Ez a tuti, mivel a 8 stiftesre átalakítás pontosan nagyon nehéz és pedig szükséges a typ1 motoron, ha valaki rúgni akarja.
Mindezek ellenére mindenki olyan cuccot keres és vesz, amilyet akar, de valóban nem mindig a nagyobb a jobb. Lásd még veztengely. ;-)
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20068 Dátum:
2014 Március 25, 18:02:08 »
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20067 Dátum:
2014 Március 25, 09:12:49 »
Idézetet írta: Lazlow - 2014 Március 25, 08:13:39
Lazlow
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20066 Dátum:
2014 Március 25, 08:13:39 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Március 24, 22:39:40
Nem válaszoltam,
mert nem értek hozzá,nem csináltam,és nem csináltattam még ilyent.
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20065 Dátum:
2014 Március 25, 08:00:28 »
Idézetet írta: TBK001 - 2014 Március 25, 07:25:11
Én úgy summáznám az eddigi sztorit:
"Okos ember más kárán tanul, a buta meg a sajátján sem!"
ez mennyiben tartozik a témához?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
TBK001
Hozzászólások: 29077
Road Force One
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20064 Dátum:
2014 Március 25, 07:25:11 »
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Március 25, 08:15:41 írta TBK001
»
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20063 Dátum:
2014 Március 24, 22:39:40 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Március 24, 22:31:04
azonban a lényeges kérdésekre nem válaszoltál, pl. stiftek átalakítása és kuplungtárcsa. Valamint pl arra, hogy miért nincs 215-ös typ1 tuning kuplungtárcsa szerinted.
Nem válaszoltam,mert nem értek hozzá,nem csináltam,és nem csináltattam még ilyent.
Valószínű,hogy úgy lesz megoldva és megcsinálva,mint ahogyan Te is csináltad a Szűr Gabi motorjával,a Sid Callookerével és a Matrox motorjával.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20062 Dátum:
2014 Március 24, 22:33:40 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Március 24, 20:16:16
Én nézegetek egy Scat VW 1776 szettet, amiben HD szett, tengely, főtengely, hajtókarok, cullangok vannak, és 1.030 euro-ba kerül. Múltkor már belinkeltem, de senki nem mondott rá semmit, hogy esetleg érdemes-e rá gyűjteni, vagy, hogy egyáltalán milyen minőségű a Scat.
A Scat jó minőségű, de ez a Budget szet, olcsó alkatrészekből válogatva. Ez egy kínai főtengely pl. nem a Scat saját főtengelyét használják, mert az önmagában ennyi.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20061 Dátum:
2014 Március 24, 22:31:04 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Március 24, 17:17:56
Akkor egy kicsit frissítem az emlékezőtehetséged,meg biztos akadnak itt a fórumon is új emberkék akik szintén nem értik,hogy miért céloztam a taiwani lendkerékre,nem a végletes gondolkodásom miatt,hanem azért mert pont Te voltál az,aki azt beépítette,és be is szívta vele!És erre írtam,hogy én inkább beteszek egy gyári Volkswagen alkatrészt,mint egy ismeretlen noname valamit.
http://oettingertsv.blogspot.hu/2011/02/most-jo-most-jomar-nem-jo.html
"""Aztán a kivétel után látszott, hogy a lendkerék közepe tört ki, szakadt szét és esett le a főtengelyről. Szerencsére a motor megúszta, csak a nagy terhelés miatt volt füst, semmi sem szállt szét. A lendkerék egy
taiwani
öntvény kerék volt, az egyetlen
noname fos
a motorban, meg is adta magát."""
Kurvára nem kell, hogy felfrissítsd, de én nem mondtam, hogy bárki is használjon kínai lendkereket!
Ezt te hoztad be a végletes gondolkodásod miatt, senki, hangsúlyoznám: SENKI nem említett rajtad kívül kínai alkatrészeket.
Részemről befejeztem, de tényleg, azonban a lényeges kérdésekre nem válaszoltál, pl. stiftek átalakítása és kuplungtárcsa. Valamint pl arra, hogy miért nincs 215-ös typ1 tuning kuplungtárcsa szerinted.
Nem mindig a nagyobb a jobb.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20060 Dátum:
2014 Március 24, 21:25:48 »
Idézetet írta: tati - 2014 Március 24, 20:57:04
keresni kell valakit aki a gyári hengerfejeket jól megdolgozza mert kezdem én is úgy látni hogy ott van a kutya elásva jó fejek nélkül nincs jó tuningmoci!
Ezen a megdolgozáson azt érted, hogy a gyári fejeket nagyobb szelepesre átalakítani?
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20059 Dátum:
2014 Március 24, 21:11:17 »
Idézetet írta: tati - 2014 Március 24, 20:57:04
keresni kell valakit aki a gyári hengerfejeket jól megdolgozza mert kezdem én is úgy látni hogy ott van a kutya elásva jó fejek nélkül nincs jó tuningmoci!
Ez pont ma jött fel!
Maga az alap hengerfej nem valami komoly,széria mexikói hengerfej van megmunkálva.Meg az egyes hengernél van a szelepek között egy minimális hajszálrepedés.
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?185647
Szerinted ez jó fej lehet?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20058 Dátum:
2014 Március 24, 21:00:09 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Március 24, 20:57:23
Csak az átlagos tuningelképzelésem van.
Legyen erős, nyomatékos.
Nem versenymotort akarok, nem gondolom, hogy nagyon forgós, magas fordulaton nagyobb teljesítményt leadó motort szeretnék, inkább olyat, ami már alulról indul meg.
Nem nagyon tudom, hol tudnék ilyen motorokat kipróbálni, azt nem várom el senkitől, hogy csak úgy odaadja az autóját egy ismeretlennek, nekem.
leon nekem sem adta ide csak vitt egy kicsit ,de az első 30méteren már tudtam hogy kb milyen motort szeretnék ...KB
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20057 Dátum:
2014 Március 24, 20:57:23 »
Idézetet írta: tati - 2014 Március 24, 20:46:34
tudod már milyen motort akarsz ? nem kéne egyet kettőt felpróbálni ?
Csak az átlagos tuningelképzelésem van.
Legyen erős, nyomatékos.
Nem versenymotort akarok, nem gondolom, hogy nagyon forgós, magas fordulaton nagyobb teljesítményt leadó motort szeretnék, inkább olyat, ami már alulról indul meg.
Nem nagyon tudom, hol tudnék ilyen motorokat kipróbálni, azt nem várom el senkitől, hogy csak úgy odaadja az autóját egy ismeretlennek, nekem.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20056 Dátum:
2014 Március 24, 20:57:04 »
keresni kell valakit aki a gyári hengerfejeket jól megdolgozza mert kezdem én is úgy látni hogy ott van a kutya elásva jó fejek nélkül nincs jó tuningmoci!
www.tatinson.hu
www.kck.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20055 Dátum:
2014 Március 24, 20:52:47 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Március 24, 20:34:15
25eft-ért ajánlottak egy új Engle 100-as tengelyt.
Ez jó ár?
1600 - 1776 közötti motorhoz szeretném, gyári hengerfejekkel, 36-os dupla weberekkel.
Szerintem talald ki eloszor, hogy mit szeretnel
pontosan
. Aztan, hogy van-e az ismerettsegedben olyan, aki ossze tudja rakni. A scat cuccal nincs tapasztalatom, de ha mar egyben tudsz ra komolyabb penzt szanni, akkor inkabb keresnek kint egy komplett motort vagy legalabb longblockot, mert sok penzt, idot es energiat tudsz sporolni, foleg ha nem vagy szerelokkel korulveve (mondjuk Susu biztos ossze tudna rakni, ha nem temeti be a munka).
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20054 Dátum:
2014 Március 24, 20:46:34 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Március 24, 20:43:22
igen
tudod már milyen motort akarsz ? nem kéne egyet kettőt felpróbálni ?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20053 Dátum:
2014 Március 24, 20:45:33 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Március 24, 20:43:22
igen
hát akkor szerintem ez a rendes ára
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20052 Dátum:
2014 Március 24, 20:43:22 »
Idézetet írta: BlackP - 2014 Március 24, 20:41:28
csak tengely?
igen
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20051 Dátum:
2014 Március 24, 20:41:40 »
Idézetet írta: tati - 2014 Március 24, 20:38:21
én is szivesen kipróbálnám! cserébe egy fürdőkádat tudok ajánlani kipróbálásra
hajrá
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20050 Dátum:
2014 Március 24, 20:41:28 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Március 24, 20:34:15
25eft-ért ajánlottak egy új Engle 100-as tengelyt.
Ez jó ár?
1600 - 1776 közötti motorhoz szeretném, gyári hengerfejekkel, 36-os dupla weberekkel.
csak tengely?
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20049 Dátum:
2014 Március 24, 20:39:15 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Március 24, 20:34:15
25eft-ért ajánlottak egy új Engle 100-as tengelyt.
Ez jó ár?
1600 - 1776 közötti motorhoz szeretném, gyári hengerfejekkel, 36-os dupla weberekkel.
szerintem jó, fogaskerék van rajta ?
a scat csomaghoz meg nem értek azért nem írtam rá semmit.
széria főtengelyes motorban semmi értelme cserélni a főtengelyt-hajtókart 100as -110vezérműtengellyel meg pláne , ennél nagyobb vezérműtengellyel meg 8000/perc fordulathoz meg eleve nem mernék 1000eurós főtengelynél olcsóbbat tenni ... szóval végül én semmi értelmét nem látom ennek a csomagnak
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Március 24, 20:44:48 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20048 Dátum:
2014 Március 24, 20:38:21 »
Idézetet írta: BlackP - 2014 Március 24, 18:52:34
ha bekerül az új kuplungom akkor bármikor szívesen odaadom egy körre az én 1776-omat neked is meg bárkinek, aki motoron gondolkodik, hogy tudja mire számítson egy ilyen motortól. most sajna gyengusz a kuplung és nem volt lehetőség kivenni a motort, a csomagtartóban figyel az új
én is szivesen kipróbálnám! cserébe egy fürdőkádat tudok ajánlani kipróbálásra
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20047 Dátum:
2014 Március 24, 20:34:15 »
25eft-ért ajánlottak egy új Engle 100-as tengelyt.
Ez jó ár?
1600 - 1776 közötti motorhoz szeretném, gyári hengerfejekkel, 36-os dupla weberekkel.
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20046 Dátum:
2014 Március 24, 20:21:16 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Március 24, 20:16:16
1776 Kit, Bore Size 69mm x 90.50mm
Ez a méret van a kocsidban?
Ehhez már kellett marni a blokkot, ugye?
Én nézegetek egy Scat VW 1776 szettet, amiben HD szett, tengely, főtengely, hajtókarok, cullangok vannak, és 1.030 euro-ba kerül. Múltkor már belinkeltem, de senki nem mondott rá semmit, hogy esetleg érdemes-e rá gyűjteni, vagy, hogy egyáltalán milyen minőségű a Scat.
kellett marni, nálam nem kész szett volt, hanem összeszedve. főtengely, hajtókarok maradtak pl
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20045 Dátum:
2014 Március 24, 20:16:16 »
Idézetet írta: BlackP - 2014 Március 24, 18:52:34
ha bekerül az új kuplungom akkor bármikor szívesen odaadom egy körre az én 1776-omat neked is meg bárkinek, aki motoron gondolkodik, hogy tudja mire számítson egy ilyen motortól. most sajna gyengusz a kuplung és nem volt lehetőség kivenni a motort, a csomagtartóban figyel az új
1776 Kit, Bore Size 69mm x 90.50mm
Ez a méret van a kocsidban?
Ehhez már kellett marni a blokkot, ugye?
Én nézegetek egy Scat VW 1776 szettet, amiben HD szett, tengely, főtengely, hajtókarok, cullangok vannak, és 1.030 euro-ba kerül. Múltkor már belinkeltem, de senki nem mondott rá semmit, hogy esetleg érdemes-e rá gyűjteni, vagy, hogy egyáltalán milyen minőségű a Scat.
[a csatolmányt egy admin törölte]
Oldalak:
1
...
51
52
53
54
55
[
56
]
57
58
59
60
61
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...