www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 01, 01:42:59

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60 61 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3319716 alkalommal)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20084 Dátum: 2014 Március 30, 04:14:42 »

Ma hoztam haza,az új,hatdugattyús,Porsche 911 997 Carrera 4s fékeket.Olyan baszott nehéz,hogy alig bírtam el,a kocsihoz pl ilyen kétkerekű,un molnártalicskán toltam ki.
Mikor hozta a postás,a főnökömék nem voltak otthon,a szomszéd vette át a csomagot.Később mikor megjöttek,a főnökasszonyom meg a lánya ketten hozták át a dobozt a szomszédjuktól,mert egyedül egyik sem bírta el! Shocked Grin

Az előbb,mikor itthon kibontottam,akkor meg én csodálkoztam és gondolkodtam el! Shocked
Mind fizikális méreteiben,mind nagyságában,mind súlyában,anyagában,tényleg akkora brutális,lóbaszó egy valami,hogy inkább gondolnám valami páncélosról leeső alkatrésznek,mint fékeknek.
Bogárhoz ez olyan,mint verébre ágyúval lőni.Nem baj,a vantól nem kell féni.A nincs neccesebb!
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20083 Dátum: 2014 Március 29, 21:21:44 »

Ezt lehet javítani vagy mehet újrahasznosulni?



1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20082 Dátum: 2014 Március 29, 16:09:31 »

nem szeretem
nincs benne csillapitás

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #20081 Dátum: 2014 Március 29, 15:48:10 »

szerintem jó ,mennyi ez forintban?
https://www.google.com/?hl=en#hl=en&newwindow=1&q=204+sek+in+huf


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20080 Dátum: 2014 Március 29, 15:45:32 »

szerintem jó ,mennyi ez forintban?

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #20079 Dátum: 2014 Március 29, 14:51:36 »

Ez jó cucc?
http://www.tradera.com/item/343434/204579930/uni-syn-forgasare-synchronizer-for-porsche-356-solex
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20078 Dátum: 2014 Március 28, 23:16:30 »

ezt nem kellett volna beválallni Undecided  Cry szólhatott volna valaki hogy kicfiú ilyet otthon nem lehet  Jezusom ...
http://www.youtube.com/watch?v=Sq9hv8olt34

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2014 Március 28, 23:20:12 írta tati »

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #20077 Dátum: 2014 Március 27, 23:13:10 »

Ilyen lendkereket keresek és kész,meg kell ezt valakinek is magyaráznom meg indokolnom,hogy miért?! Shocked

Itt van egy komplett szett:

http://www.ebay.de/itm/Schwungscheibe-218mm-neue-Kupplung-neu-gewuchtet-von-Fa-KLAUS-f-VW-Kafer-/111311839834?pt=DE_Autoteile&hash=item19eab3e25a#ht_22wt_993

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #20076 Dátum: 2014 Március 27, 15:45:29 »

Azért majd némi olajat is tegyél bele, ha esetleg be is akarod indítani - nem csak hagyni szépen összerakva Smiley.

Bugmaster nekiáll a Typ4-nek,vettem egy 009-es gyújtást hozzá.Érdemes még esetleg valamit,vagy hagyjam és csak legyen szépen összerakva?
RNIE
« Hozzászólás #20075 Dátum: 2014 Március 27, 15:04:34 »

Mekkora motor, milyen hengerfej, milyen karbi, milyen tengely?
Minden gyári,1.7 buszmotor automata
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20074 Dátum: 2014 Március 27, 14:24:44 »

Bugmaster nekiáll a Typ4-nek,vettem egy 009-es gyújtást hozzá.Érdemes még esetleg valamit,vagy hagyjam és csak legyen szépen összerakva?

Mekkora motor, milyen hengerfej, milyen karbi, milyen tengely?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20073 Dátum: 2014 Március 27, 14:24:09 »

De ha találsz jó karban lévő 215ös komplett szettet nyugodtan berakhatod  a 6000/perc 80-100 lóerőig semmi baj nem fog történni ,én meg amúgy is mindenkit lebeszélek a lendkerék könnyítésről....



Szerintem a 180-as sem csúszik meg a magunk épített mérsékelt 1776-os motorban sem, ha a tárcsa és a szerkezet megfelelő.
Viszont a gyengéje a széria (bármilyen) lendkeréknek a 4 stift. Ezt szokás 8-asra cserélni, a gyári átalakítani, mert az bírja, a kínai nem bírja, mert a stiftek között az anyag vékonyabb és átszakad, mint az közismert.
A tuning motorra 8 stiftes kell. Viszont venni egy 215-ös és átalakítani lehet, hogy macerásabb, mint venni egy eleve 8 stiftes 200-ast.

Ez az én véleményem. És ha a 200-as később tovább akarja az ember fejleszteni, van hozzá millió féle tárcsa, szinter tárcsa, stb és szerkezet is van az olcsótól a hiper erősig.

Én ezért nem látom az értelmét a 215-ösnek, ami nyilván nem rossz, meg bírja, stb, de mi van ha egyszer megégeted, megmelegíted és kicsit behullámosodik a tárcsa? Annyiért veszel széria tárcsát és szerkezetet a 215-öshöz, mint én egy 200-as KEP stage1-est.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
« Hozzászólás #20072 Dátum: 2014 Március 27, 14:09:39 »

Bugmaster nekiáll a Typ4-nek,vettem egy 009-es gyújtást hozzá.Érdemes még esetleg valamit,vagy hagyjam és csak legyen szépen összerakva?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20071 Dátum: 2014 Március 25, 22:31:29 »

Na, öntsünk tiszta vizet a pohárba.

A 215-ös lendkerék nem jó. Ezt nem én mondom, hanem mindenki, valamint az élet is úgy hozta, hogy senki nem építi komolyabb tuning typ1-es motorba, nem véletlenül.

Maga a lendkerék nem nehezebb, de a kuplunggal együtt már igen. A 215-ös F&S kuplung (ezt mértem csak) jóval nehezebb, mint a gyári tányérrugós VW 200 mm-es, de a Stage1-es Kennedytől is.

Tuningra van kész cucc, gyárilag grammra balanszolt Kennedy kuplung (KEP) és gyárilag 8 stiftes CroMo lendkerék. Ez a tuti, mivel a 8 stiftesre átalakítás pontosan nagyon nehéz és pedig szükséges a typ1 motoron, ha valaki rúgni akarja.

Mindezek ellenére mindenki olyan cuccot keres és vesz, amilyet akar, de valóban nem mindig a nagyobb a jobb. Lásd még veztengely. ;-)

De ha találsz jó karban lévő 215ös komplett szettet nyugodtan berakhatod  a 6000/perc 80-100 lóerőig semmi baj nem fog történni ,én meg amúgy is mindenkit lebeszélek a lendkerék könnyítésről....

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20070 Dátum: 2014 Március 25, 22:15:55 »

....de ne ezen aggódjatok, hanem azon, hogy a Kolbenschmidt két éve befejezte a csapágyak gyártását Németországban, áthelyezte az üzemet Brazíliába, ami nem lenne baj, de sajnos a középső csapágy (az osztott) nem acél csészés, ami pedig nagyon kell a tuning motorba, hogy ne verődjön be idő előtt.
Hiába hologramos, hiába KS, de a tömegén is azonnal érezhető kézbe véve, hogy egyrétegű, sima alumínium csapágy = gagyi.

Glyco is gyárt és az még rendes acél csészés háromrétegű csapágy.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20069 Dátum: 2014 Március 25, 22:12:28 »

Na, öntsünk tiszta vizet a pohárba.

A 215-ös lendkerék nem jó. Ezt nem én mondom, hanem mindenki, valamint az élet is úgy hozta, hogy senki nem építi komolyabb tuning typ1-es motorba, nem véletlenül.

Maga a lendkerék nem nehezebb, de a kuplunggal együtt már igen. A 215-ös F&S kuplung (ezt mértem csak) jóval nehezebb, mint a gyári tányérrugós VW 200 mm-es, de a Stage1-es Kennedytől is.

Tuningra van kész cucc, gyárilag grammra balanszolt Kennedy kuplung (KEP) és gyárilag 8 stiftes CroMo lendkerék. Ez a tuti, mivel a 8 stiftesre átalakítás pontosan nagyon nehéz és pedig szükséges a typ1 motoron, ha valaki rúgni akarja.

Mindezek ellenére mindenki olyan cuccot keres és vesz, amilyet akar, de valóban nem mindig a nagyobb a jobb. Lásd még veztengely. ;-)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20068 Dátum: 2014 Március 25, 18:02:08 »

1303LS
« Hozzászólás #20067 Dátum: 2014 Március 25, 09:12:49 »

Lazlow
« Hozzászólás #20066 Dátum: 2014 Március 25, 08:13:39 »

Nem válaszoltam,mert nem értek hozzá,nem csináltam,és nem csináltattam még ilyent.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #20065 Dátum: 2014 Március 25, 08:00:28 »

Én úgy summáznám az eddigi sztorit:
"Okos ember más kárán tanul, a buta meg a sajátján sem!"
 Azn

ez mennyiben tartozik a témához?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29077


Road Force One

« Hozzászólás #20064 Dátum: 2014 Március 25, 07:25:11 »

« Utoljára szerkesztve: 2014 Március 25, 08:15:41 írta TBK001 »

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20063 Dátum: 2014 Március 24, 22:39:40 »


azonban a lényeges kérdésekre nem válaszoltál, pl. stiftek átalakítása és kuplungtárcsa. Valamint pl arra, hogy miért nincs 215-ös typ1 tuning kuplungtárcsa szerinted.

Nem válaszoltam,mert nem értek hozzá,nem csináltam,és nem csináltattam még ilyent.

Valószínű,hogy úgy lesz megoldva és megcsinálva,mint ahogyan Te is csináltad a Szűr Gabi motorjával,a Sid Callookerével és a Matrox motorjával.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20062 Dátum: 2014 Március 24, 22:33:40 »



Én nézegetek egy Scat VW 1776 szettet, amiben HD szett, tengely, főtengely, hajtókarok, cullangok vannak, és 1.030 euro-ba kerül. Múltkor már belinkeltem, de senki nem mondott rá semmit, hogy esetleg érdemes-e rá gyűjteni, vagy, hogy egyáltalán milyen minőségű a Scat.




A Scat jó minőségű, de ez a Budget szet, olcsó alkatrészekből válogatva. Ez egy kínai főtengely pl. nem a Scat saját főtengelyét használják, mert az önmagában ennyi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20061 Dátum: 2014 Március 24, 22:31:04 »

Akkor egy kicsit frissítem az emlékezőtehetséged,meg biztos akadnak itt a fórumon is új emberkék akik szintén nem értik,hogy miért céloztam a taiwani lendkerékre,nem a végletes gondolkodásom miatt,hanem azért mert pont Te voltál az,aki azt beépítette,és be is szívta vele!És erre írtam,hogy én inkább beteszek egy gyári Volkswagen alkatrészt,mint egy ismeretlen noname valamit.

http://oettingertsv.blogspot.hu/2011/02/most-jo-most-jomar-nem-jo.html

"""Aztán a kivétel után látszott, hogy a lendkerék közepe tört ki, szakadt szét és esett le a főtengelyről. Szerencsére a motor megúszta, csak a nagy terhelés miatt volt füst, semmi sem szállt szét. A lendkerék egy taiwani öntvény kerék volt, az egyetlen noname fos a motorban, meg is adta magát."""


Kurvára nem kell, hogy felfrissítsd, de én nem mondtam, hogy bárki is használjon kínai lendkereket!
Ezt te hoztad be a végletes gondolkodásod miatt, senki, hangsúlyoznám: SENKI nem említett rajtad kívül kínai alkatrészeket.
Részemről befejeztem, de tényleg, azonban a lényeges kérdésekre nem válaszoltál, pl. stiftek átalakítása és kuplungtárcsa. Valamint pl arra, hogy miért nincs 215-ös typ1 tuning kuplungtárcsa szerinted.

Nem mindig a nagyobb a jobb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #20060 Dátum: 2014 Március 24, 21:25:48 »

keresni kell valakit aki a gyári hengerfejeket jól megdolgozza mert kezdem én is úgy látni hogy ott van a kutya elásva  jó fejek nélkül nincs jó tuningmoci! Undecided

Ezen a megdolgozáson azt érted, hogy a gyári fejeket nagyobb szelepesre átalakítani?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20059 Dátum: 2014 Március 24, 21:11:17 »

keresni kell valakit aki a gyári hengerfejeket jól megdolgozza mert kezdem én is úgy látni hogy ott van a kutya elásva  jó fejek nélkül nincs jó tuningmoci! Undecided
Ez pont ma jött fel!

Maga az alap hengerfej nem valami komoly,széria mexikói hengerfej van megmunkálva.Meg az egyes hengernél van a szelepek között egy minimális hajszálrepedés.

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?185647

Szerinted ez jó fej lehet?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20058 Dátum: 2014 Március 24, 21:00:09 »

Csak az átlagos tuningelképzelésem van.
Legyen erős, nyomatékos.
Nem versenymotort akarok, nem gondolom, hogy nagyon forgós, magas fordulaton nagyobb teljesítményt leadó motort szeretnék, inkább olyat, ami már alulról indul meg.
Nem nagyon tudom, hol tudnék ilyen motorokat kipróbálni, azt nem várom el senkitől, hogy csak úgy odaadja az autóját egy ismeretlennek, nekem.
leon nekem sem adta ide csak vitt egy kicsit  ,de az első 30méteren már tudtam hogy kb milyen motort szeretnék  ...KB Roll Eyes

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #20057 Dátum: 2014 Március 24, 20:57:23 »

tudod már milyen motort akarsz ? nem kéne egyet kettőt felpróbálni ?
Csak az átlagos tuningelképzelésem van.
Legyen erős, nyomatékos.
Nem versenymotort akarok, nem gondolom, hogy nagyon forgós, magas fordulaton nagyobb teljesítményt leadó motort szeretnék, inkább olyat, ami már alulról indul meg.
Nem nagyon tudom, hol tudnék ilyen motorokat kipróbálni, azt nem várom el senkitől, hogy csak úgy odaadja az autóját egy ismeretlennek, nekem.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20056 Dátum: 2014 Március 24, 20:57:04 »

keresni kell valakit aki a gyári hengerfejeket jól megdolgozza mert kezdem én is úgy látni hogy ott van a kutya elásva  jó fejek nélkül nincs jó tuningmoci! Undecided

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #20055 Dátum: 2014 Március 24, 20:52:47 »

25eft-ért ajánlottak egy új Engle 100-as tengelyt.
Ez jó ár?
1600 - 1776 közötti motorhoz szeretném, gyári hengerfejekkel, 36-os dupla weberekkel.
Szerintem talald ki eloszor, hogy mit szeretnel pontosan. Aztan, hogy van-e az ismerettsegedben olyan, aki ossze tudja rakni. A scat cuccal nincs tapasztalatom, de ha mar egyben tudsz ra komolyabb penzt szanni, akkor inkabb keresnek kint egy komplett motort vagy legalabb longblockot, mert sok penzt, idot es energiat tudsz sporolni, foleg ha nem vagy szerelokkel korulveve (mondjuk Susu biztos ossze tudna rakni, ha nem temeti be a munka).

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20054 Dátum: 2014 Március 24, 20:46:34 »

igen
tudod már milyen motort akarsz ? nem kéne egyet kettőt felpróbálni ?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20053 Dátum: 2014 Március 24, 20:45:33 »

igen
hát akkor szerintem ez a rendes ára  Undecided

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #20052 Dátum: 2014 Március 24, 20:43:22 »

csak tengely?
igen
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #20051 Dátum: 2014 Március 24, 20:41:40 »

én is szivesen kipróbálnám! cserébe egy fürdőkádat tudok ajánlani kipróbálásra Cool
hajrá Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #20050 Dátum: 2014 Március 24, 20:41:28 »

25eft-ért ajánlottak egy új Engle 100-as tengelyt.
Ez jó ár?
1600 - 1776 közötti motorhoz szeretném, gyári hengerfejekkel, 36-os dupla weberekkel.
csak tengely?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20049 Dátum: 2014 Március 24, 20:39:15 »

25eft-ért ajánlottak egy új Engle 100-as tengelyt.
Ez jó ár?
1600 - 1776 közötti motorhoz szeretném, gyári hengerfejekkel, 36-os dupla weberekkel.
szerintem jó, fogaskerék van rajta ?
a scat csomaghoz meg  nem értek azért nem írtam rá semmit.
széria főtengelyes motorban semmi értelme cserélni  a főtengelyt-hajtókart  100as -110vezérműtengellyel meg pláne , ennél nagyobb vezérműtengellyel meg 8000/perc fordulathoz meg eleve nem mernék 1000eurós főtengelynél olcsóbbat tenni ... szóval végül én semmi értelmét nem látom ennek a csomagnak Undecided
« Utoljára szerkesztve: 2014 Március 24, 20:44:48 írta tati »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20048 Dátum: 2014 Március 24, 20:38:21 »

ha bekerül az új kuplungom akkor bármikor szívesen odaadom egy körre az én 1776-omat neked is meg bárkinek, aki motoron gondolkodik, hogy tudja mire számítson egy ilyen motortól. most sajna gyengusz a kuplung és nem volt lehetőség kivenni a motort, a csomagtartóban figyel az új
én is szivesen kipróbálnám! cserébe egy fürdőkádat tudok ajánlani kipróbálásra Cool

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #20047 Dátum: 2014 Március 24, 20:34:15 »

25eft-ért ajánlottak egy új Engle 100-as tengelyt.
Ez jó ár?
1600 - 1776 közötti motorhoz szeretném, gyári hengerfejekkel, 36-os dupla weberekkel.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #20046 Dátum: 2014 Március 24, 20:21:16 »

1776 Kit, Bore Size 69mm x 90.50mm
Ez a méret van a kocsidban?
Ehhez már kellett marni a blokkot, ugye?

Én nézegetek egy Scat VW 1776 szettet, amiben HD szett, tengely, főtengely, hajtókarok, cullangok vannak, és 1.030 euro-ba kerül. Múltkor már belinkeltem, de senki nem mondott rá semmit, hogy esetleg érdemes-e rá gyűjteni, vagy, hogy egyáltalán milyen minőségű a Scat.


kellett marni, nálam nem kész szett volt, hanem összeszedve. főtengely, hajtókarok maradtak pl

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #20045 Dátum: 2014 Március 24, 20:16:16 »

ha bekerül az új kuplungom akkor bármikor szívesen odaadom egy körre az én 1776-omat neked is meg bárkinek, aki motoron gondolkodik, hogy tudja mire számítson egy ilyen motortól. most sajna gyengusz a kuplung és nem volt lehetőség kivenni a motort, a csomagtartóban figyel az új

1776 Kit, Bore Size 69mm x 90.50mm
Ez a méret van a kocsidban?
Ehhez már kellett marni a blokkot, ugye?

Én nézegetek egy Scat VW 1776 szettet, amiben HD szett, tengely, főtengely, hajtókarok, cullangok vannak, és 1.030 euro-ba kerül. Múltkor már belinkeltem, de senki nem mondott rá semmit, hogy esetleg érdemes-e rá gyűjteni, vagy, hogy egyáltalán milyen minőségű a Scat.



[a csatolmányt egy admin törölte]
Oldalak: 1 ... 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60 61 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.157 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.