www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 12:27:37
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
43
44
45
46
47
[
48
]
49
50
51
52
53
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3318223 alkalommal)
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20404 Dátum:
2014 Május 24, 17:03:20 »
Idézetet írta: Protheus - 2014 Május 24, 13:08:00
Utkozesnel leallitja az elektromos benzinpumpat, hogy esetleges balesetnel ne pumpukalja ki az egesz tankot az utra/roncsra/motorra/akarhova.
zuppa, köszönöm!
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
sparkafer
Hozzászólások: 13991
30-347-1939
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20403 Dátum:
2014 Május 24, 14:46:55 »
Idézetet írta: BlackP - 2014 Május 24, 13:35:00
Na, ismet karbit pucoltam, illetve benzinszurot csereltem. A szuro befele meno agaban volt valami nagy mocsok, szetvagtuk a szurot, a betet alja fekete volt. Jottek a fuvokak, a jobb oldaliban az egyikben volt egy jo nagy mocsok, meg a gyorsitoban is valami aprobb szemet. Megemesztem az ebedet es megyek egy probakort.
Ami feltunt meg, hogy az also ekszij tarcsanal jon az olaj, ugy tunik nagy fordulaton mar nem tudja visszavezetni az olajat.
Zoli az utolsó blog bejegyzésénél valami ilyesmit csinál a Formel Vau-nál. Talán leírja, hogy mit hogyan. Bár múltkor már volt erről szó, de szerintem ez nem olyan, hogy megveszed összerakod. Kicsit többnek érzem.
De lehet csak én vagyok pesszimista Pista.
http://sparkafer.blogspot.hu/
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20402 Dátum:
2014 Május 24, 13:35:00 »
Na, ismet karbit pucoltam, illetve benzinszurot csereltem. A szuro befele meno agaban volt valami nagy mocsok, szetvagtuk a szurot, a betet alja fekete volt. Jottek a fuvokak, a jobb oldaliban az egyikben volt egy jo nagy mocsok, meg a gyorsitoban is valami aprobb szemet. Megemesztem az ebedet es megyek egy probakort.
Ami feltunt meg, hogy az also ekszij tarcsanal jon az olaj, ugy tunik nagy fordulaton mar nem tudja visszavezetni az olajat.
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20401 Dátum:
2014 Május 24, 13:08:00 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2014 Május 24, 11:57:19
az miaz?
Utkozesnel leallitja az elektromos benzinpumpat, hogy esetleges balesetnel ne pumpukalja ki az egesz tankot az utra/roncsra/motorra/akarhova.
Buzi, aki fékez! :-)))
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20400 Dátum:
2014 Május 24, 11:57:19 »
Idézetet írta: tati - 2014 Május 24, 09:02:00
csak kell hozzá inercia kapcsoló (nekem éppen van eladó)
az miaz?
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Lazlow
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20399 Dátum:
2014 Május 24, 09:35:49 »
Idézetet írta: BlackP - 2014 Május 24, 09:30:14
nem fikázni a motorom
Nekem nem gyere be az a megoldás.
De ez az én marhaságom/perverzióm.
Van egy elképzelt kép a zagyamban. Ha a fene fenét eszik is akkor is olyan lesz mert addig nem nyugszom míg olyan nem lesz amilyennek akarom, hogy legyen.
Pont.
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20398 Dátum:
2014 Május 24, 09:30:14 »
Idézetet írta: Lazlow - 2014 Május 24, 09:17:53
Azért érdekel a delejes AC mert, hogy néz ki, hogy a gyári AC-ból jön egy cső, aztán T-elosztóval megy körbe-karikába a két karbihoz.
nem fikázni a motorom
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Lazlow
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20397 Dátum:
2014 Május 24, 09:17:53 »
Idézetet írta: tati - 2014 Május 24, 09:02:00
mer jól hangzik ,meg fél évente ha előveszi nem kell 2percig tekertetni hogy feltöltse a karbikat az ac.
nagyon jó az elektromos ac csak kell hozzá inercia kapcsoló (nekem éppen van eladó)
Nem szobor épül itten kéremszépen!
Lesz használva...kivéve ha esik, vagy ha fúj a szél...vagy ha erőssen süt a nap, vagy ha gyenge az euró.
Azért érdekel a delejes AC mert, hogy néz ki, hogy a gyári AC-ból jön egy cső, aztán T-elosztóval megy körbe-karikába a két karbihoz. Ha már fúrunk-faragunk akkor olyan motortér lesz amibe "beleszerelmesedtem".
A kapcsoló érdekelne.
Amint lesz egy kis zseton írok.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20396 Dátum:
2014 Május 24, 09:02:00 »
Idézetet írta: BlackP - 2014 Május 24, 08:59:18
mer jól hangzik ,meg fél évente ha előveszi nem kell 2percig tekertetni hogy feltöltse a karbikat az ac.
nagyon jó az elektromos ac csak kell hozzá inercia kapcsoló (nekem éppen van eladó)
www.tatinson.hu
www.kck.hu
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20395 Dátum:
2014 Május 24, 08:59:18 »
Idézetet írta: Lazlow - 2014 Május 24, 08:29:05
Sziasztok!
Elektromos AC-ről mik a vélemények? Milyet érdemes? Csak simán bekötöm az üzianyag rendszerbe meg kap 12V delejt és okaj?
1.6-os moci lesz, dupla 36-os Weber-ekkel.
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Lazlow
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20394 Dátum:
2014 Május 24, 08:29:05 »
Sziasztok!
Elektromos AC-ről mik a vélemények? Milyet érdemes? Csak simán bekötöm az üzianyag rendszerbe meg kap 12V delejt és okaj?
1.6-os moci lesz, dupla 36-os Weber-ekkel.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20393 Dátum:
2014 Május 22, 09:36:08 »
Ja, és írok minden költséget, még a 2-3e Ft-os horganyozásokat, meg részarányosan beleszámítom a Loctite 518 paszta HORRORISZTIKUS árát (50 ml = 14.000 Ft), menetrögzítzőt, féktisztítót.
Ez nem egy 150 lóerős tuningmotor, de azért nem ócska cuccokból van felépítve és TOTÁL fel lesz újítva, tehát hengerfejtől hengerfejig, új szeleptőkék (Engle), új pumpa, stb., de gyári hajtórudak felújítva, kiderékszögelve...és az ár előzetes becslés szerint (mert még a gépmunkát nem fizettem ki) simán meghaladja az 500e Ft-ot.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20392 Dátum:
2014 Május 22, 09:28:31 »
Kezdem lassan összeépíteni a zöldbe az 1776-os light tuning motort. 1776, W110, dellorto FRD34 (30-as venturival), gyári hengerfej kicsit kitisztítva és Scat HD szimpla rugók)
Azt találtam ki, hogy a gyári kipufogót kicsit kinyitottam, a hőcserélők belépésénél is jobban megnyitottam és a két kilépő résznél is nyitottam két extra 10-es lyukat a belül keresztben menő csövön. A szívócső előmelegítőt teljesen eltávolítottam róla, behegesztettem a lyukakat, levágtam a csatlakozást.
Aztán elvittem az egész kipufogó dobot horganyoztatni. Kíváncsi leszek, hogy bírja-e majd rajta a horgany, mennyire lesz tartós rajta. Ezt jobb megoldásnak gondoltam, mint a cink spray és előtte savval ki is maratják az egészet.
Ez egy VW dob, nem tudom ki gyártotta, teljesen új volt, amikor két éve rátettem, azóta 10e km-t ment, de mondanom sem kell, hogy szinte újszerű.
Nem akarok semmi extra dobot, mert a gyári nagyon szép (és gyárias), viszont nagyon fojt.
Egyelőre így lesz az autó összerakva, nem akarok érzékeny tuning motort, ha lenne 70-80 lóerős akkor nagyon jó lenne, az már bőven elég.
Tettem bele egy AT-s hosszúváltót, egy olyan újszerű váltó ez (osztrák bontott autóból), hogy még életemben nem láttam ennyire szép állapotú váltót, még a mexikóim gyári váltója sem volt ennyire szép.
A váltó aljára a tati féle (vagy gene berg?) alsó konzol került és természetesen új (NOS eredeti!) váltótartó bakok.
Most összeszedtem 4 db olyan VW jeles bilincset, ami a kipufogóhoz kell és még nem volt drótkefézve, valamint 4 db olyan 55-ös bilincset, ami a gyári fűtéscsöveket fogta a kutyaházon és még nem volt megrozsdálva és megdrótkefézve sem, így a horganyozó olyanra meg tudja csinálni, mintha gyári új lenne. Természetesen ezekben is benne a VW jel.
Így áll most a zöld projekt, egyébként várom a blokkot vissza Merkitől, gépmunkából. Utána gyöngyözés és olajzáró dugók kifúrása, megtisztítás.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20391 Dátum:
2014 Május 21, 06:33:01 »
Idézetet írta: tati - 2014 Május 20, 18:35:38
ez így kijön 15ezerből?
Vékonyan de inkáb 16ezerből :-D :-D :-D
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20390 Dátum:
2014 Május 21, 06:32:06 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Május 20, 17:38:10
A rugókat és a fékbetétrögzítőket (lemezt és a stifteket) felújítattad vagy újat vettél, mert nagyon szépek.
Nekem kellene hozzá fékbetétrögzítő - legalább az elejéhez - mert azok nincsennek meg és az Unixban 46eft a teljes ára az első ATE szettnek.
Még kedvezményennyel is horror.
Homokszórás galvánozás ez volt a folyamat. Minden a régi csak szépen rendberakva. Igen én is pislogtam a felújító készlet árára :-)
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20389 Dátum:
2014 Május 21, 05:48:14 »
Ilyet szeretnék csinálni a 302-essel. A karbi már megvan hozzá. :-)
Idézetet írta: callook - 2014 Május 20, 21:19:40
Ma elkészültem és valami k.rva jó lett.
kormányzoo
Hozzászólások: 5800
redgear.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20388 Dátum:
2014 Május 20, 22:34:14 »
Idézetet írta: callook - 2014 Május 20, 21:19:40
2 hete egy széria typ1 motoros T2-be tettem dupla karbit. A tulaj azt mondta, hogy maradjon nálam az autó, próbálgassam, járjak vele, állítgassam. Minden nap a T2-vel mentem mindenhova, majd este 10 perc és 1 óra közti időtartamot foglalkoztam a motorral. Fúvókáztam, állítottam a karbikon, gyújtáson. Volt időm a módosítások között hozzászokni az új állapothoz, ki tudtam próbálni az autót araszolgatás közben, országúton, esőben, melegben.
Ma elkészültem és valami k.rva jó lett. Mindenhol erősödött az autó. Tudsz vele negyedikben alapjárat közelében gurulni, de emelkedőn felfele úgy kiforogja magát harmadikban 40-ről, hogy öröm hallgatni.
A motor egy teljesen széria 1,6 (se tuning kipufogó, se emelt sűrítés), amit még apu újított fel 1,5 éve, de tényleg tisztességesen. Arról akasztottuk most le a gyári karbit és légszűrőt, meg a gyújtást. Kapott 2db nagyon jó állapotú 40-es Dellortót 28-as (pici) venturikkal, 50-es alapjárati, 128-as fő és 180-as féklevegő fúvókával. Meg került rá egy Tati féle gyújtás, ami a melegedésre hajlamos buszban visszafogott előgyújtást ad.
Ja, és a fékrásegítő is tökéletesen működik a duplakarbi szívócsövén lévő vákuumporttal.
hol lehet kipróbálni?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20387 Dátum:
2014 Május 20, 21:39:25 »
Idézetet írta: callook - 2014 Május 20, 21:19:40
2 hete egy széria typ1 motoros T2-be tettem dupla karbit. A tulaj azt mondta, hogy maradjon nálam az autó, próbálgassam, járjak vele, állítgassam. Minden nap a T2-vel mentem mindenhova, majd este 10 perc és 1 óra közti időtartamot foglalkoztam a motorral. Fúvókáztam, állítottam a karbikon, gyújtáson. Volt időm a módosítások között hozzászokni az új állapothoz, ki tudtam próbálni az autót araszolgatás közben, országúton, esőben, melegben.
Ma elkészültem és valami k.rva jó lett. Mindenhol erősödött az autó. Tudsz vele negyedikben alapjárat közelében gurulni, de emelkedőn felfele úgy kiforogja magát harmadikban 40-ről, hogy öröm hallgatni.
A motor egy teljesen széria 1,6 (se tuning kipufogó, se emelt sűrítés), amit még apu újított fel 1,5 éve, de tényleg tisztességesen. Arról akasztottuk most le a gyári karbit és légszűrőt, meg a gyújtást. Kapott 2db nagyon jó állapotú 40-es Dellortót 28-as (pici) venturikkal, 50-es alapjárati, 128-as fő és 180-as féklevegő fúvókával. Meg került rá egy Tati féle gyújtás, ami a melegedésre hajlamos buszban visszafogott előgyújtást ad.
Ja, és a fékrásegítő is tökéletesen működik a duplakarbi szívócsövén lévő vákuumporttal.
ez az amikor végre minden smakkol
egy-egy autó meg sem éri azt hogy mindennel tisztességsen a végére érjen az ember..
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20386 Dátum:
2014 Május 20, 21:19:40 »
2 hete egy széria typ1 motoros T2-be tettem dupla karbit. A tulaj azt mondta, hogy maradjon nálam az autó, próbálgassam, járjak vele, állítgassam. Minden nap a T2-vel mentem mindenhova, majd este 10 perc és 1 óra közti időtartamot foglalkoztam a motorral. Fúvókáztam, állítottam a karbikon, gyújtáson. Volt időm a módosítások között hozzászokni az új állapothoz, ki tudtam próbálni az autót araszolgatás közben, országúton, esőben, melegben.
Ma elkészültem és valami k.rva jó lett. Mindenhol erősödött az autó. Tudsz vele negyedikben alapjárat közelében gurulni, de emelkedőn felfele úgy kiforogja magát harmadikban 40-ről, hogy öröm hallgatni.
A motor egy teljesen széria 1,6 (se tuning kipufogó, se emelt sűrítés), amit még apu újított fel 1,5 éve, de tényleg tisztességesen. Arról akasztottuk most le a gyári karbit és légszűrőt, meg a gyújtást. Kapott 2db nagyon jó állapotú 40-es Dellortót 28-as (pici) venturikkal, 50-es alapjárati, 128-as fő és 180-as féklevegő fúvókával. Meg került rá egy Tati féle gyújtás, ami a melegedésre hajlamos buszban visszafogott előgyújtást ad.
Ja, és a fékrásegítő is tökéletesen működik a duplakarbi szívócsövén lévő vákuumporttal.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20385 Dátum:
2014 Május 20, 18:35:38 »
Idézetet írta: MatroX - 2014 Május 20, 17:28:44
Ezt így ahogy van szépen felrakod a bogár lengőkarra, nem kell féltengelyt cserélni tökéletes hozzá a bogáré. 4 db csavar és fent is van. Csapágyat olyat veszel bele ami ebbe az alu porsche alaplapban van. (Lehet hogy egyforma a bogáréval nem néztem bevittem csapágyboltba kiraktam asztalra ilyet kérek, köszönöm! )
Végkifejlett ha mindent jól raktál fel:
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
REngeteg képem van meg tudok is csinálni az alkatrészekről ha kell!
ez így kijön 15ezerből?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20384 Dátum:
2014 Május 20, 17:38:10 »
Idézetet írta: MatroX - 2014 Május 20, 17:32:03
Félig összerakott állapotok
A rugókat és a fékbetétrögzítőket (lemezt és a stifteket) felújítattad vagy újat vettél, mert nagyon szépek.
Nekem kellene hozzá fékbetétrögzítő - legalább az elejéhez - mert azok nincsennek meg és az Unixban 46eft a teljes ára az első ATE szettnek.
Még kedvezményennyel is horror.
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20383 Dátum:
2014 Május 20, 17:32:03 »
Félig összerakott állapotok
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20382 Dátum:
2014 Május 20, 17:28:44 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Május 19, 21:00:52
.....és felteszem a Porsche agyat és az alatta lévő alaplapot?
És csapágyakból melyiket kell hozzá rendelni, Porsche vagy a Bogáré ?
Ezt így ahogy van szépen felrakod a bogár lengőkarra, nem kell féltengelyt cserélni tökéletes hozzá a bogáré. 4 db csavar és fent is van. Csapágyat olyat veszel bele ami ebbe az alu porsche alaplapban van. (Lehet hogy egyforma a bogáréval nem néztem bevittem csapágyboltba kiraktam asztalra ilyet kérek, köszönöm! )
Végkifejlett ha mindent jól raktál fel:
REngeteg képem van meg tudok is csinálni az alkatrészekről ha kell!
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20381 Dátum:
2014 Május 20, 11:45:42 »
szárazféltengelyesítés kész
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20380 Dátum:
2014 Május 19, 22:30:32 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Május 19, 22:26:52
Megírtam, ha átteszed, akkor kívülre is Porsche (T2-es busz) féltengely csukló kell, ha nem teszed át, akkor marad a Bogár féltengely csukló kívül.
Nem kell áttenni, én sem tettem át.
Úgy emlékszem a csapágyak azonosak.
Ok, köszi, most értettem meg.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20379 Dátum:
2014 Május 19, 22:26:52 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Május 19, 20:54:25
Egy kicsit visszatérnék erre a témára, mert képekkel talán könnyebben megértem.
Az lenne a kérdésem, hogy a képeken látható - a lengőkarban lévő - Porsche kihajtást, azt kompletten át kell-e tenni a Bogár lengőkarba?
Vagy?
Megírtam, ha átteszed, akkor kívülre is Porsche (T2-es busz) féltengely csukló kell, ha nem teszed át, akkor marad a Bogár féltengely csukló kívül.
Nem kell áttenni, én sem tettem át.
Úgy emlékszem a csapágyak azonosak.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20378 Dátum:
2014 Május 19, 22:08:09 »
Ő is arról beszél. (A lemez lengőkarnál nem a bogár elsőre, hanem a Porsche hátsóra gondol, amiből van lemez meg alu)
Idézetet írta: vetart - 2014 Május 19, 21:59:47
Ez hátsó...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20377 Dátum:
2014 Május 19, 21:59:47 »
Idézetet írta: gsattila - 2014 Május 19, 21:46:17
Szerintem Varázsló egyszer már megírta elég világosan. A bogár lengőkarra és a benne levő kihajtásra rá lehet tenni a Porsche agyat. A lemezlengőkarosét biztos.
Ez hátsó...
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20376 Dátum:
2014 Május 19, 21:46:17 »
Szerintem Varázsló egyszer már megírta elég világosan. A bogár lengőkarra és a benne levő kihajtásra rá lehet tenni a Porsche agyat. A lemezlengőkarosét biztos.
Idézetet írta: Dadan - 2014 Május 19, 21:05:35
Ha a Varázsló, Sleepair vagy a Kékbogarat építő srác besegít infóval, akkor talán össze tudom rakni, és akkor lesz-)
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20375 Dátum:
2014 Május 19, 21:05:35 »
Idézetet írta: Protheus - 2014 Május 19, 21:03:55
Ugye lesz majd errol egy zsenialis fotosorozat reszletes leirassal (tippek/trukkok/buktatok/stb), amit fel tudunk tenni a Tudasbazisba ? :-)
Ha a Varázsló, Sleepair vagy a Kékbogarat építő srác besegít infóval, akkor talán össze tudom rakni, és akkor lesz-)
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20374 Dátum:
2014 Május 19, 21:03:55 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Május 19, 20:58:26
Itt a képen lévő csapágyat cserélem,........
Ugye lesz majd errol egy zsenialis fotosorozat reszletes leirassal (tippek/trukkok/buktatok/stb), amit fel tudunk tenni a Tudasbazisba ? :-)
Buzi, aki fékez! :-)))
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20373 Dátum:
2014 Május 19, 21:00:52 »
.....és felteszem a Porsche agyat és az alatta lévő alaplapot?
És csapágyakból melyiket kell hozzá rendelni, Porsche vagy a Bogáré ?
[a csatolmányt egy admin törölte]
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Május 19, 21:02:29 írta Dadan
»
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20372 Dátum:
2014 Május 19, 20:58:26 »
Vagy pedig:
Így néz ki a Bogár lengőkar, ha le van róla bontva a dobfék és az alaplapja.
Itt a képen lévő csapágyat cserélem,........
[a csatolmányt egy admin törölte]
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Május 19, 21:03:59 írta Dadan
»
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20371 Dátum:
2014 Május 19, 20:54:25 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 április 28, 22:58:56
Ha a komplett Bogár féltengelyt nézzük, akkor a csuklók azok, amik eltérnek, egyébként pedig teljesen megegyeznek a T2 busz csuklóival, nagyobb átmérőjűek. Ha a menesztő is ilyen a váltón (pl. nekem) akkor ilyen csuklót kell használni. Ha kívül a tengelycsonk Porsche, akkor kívül is, ha Bogár, akkor kívül jó a Bogár féltengely csuklója.
Ha a Bogár féltengelyre akarod rátenni a Porsche csuklókat, akkor a biztosító zéger hornyát kicsit arrébb kell szúratni egy esztergályossal, de lesz anyázás, mert a bordák iszonyatos kemények és az esztergakést letompítja hamar.
A 944-es féltengelyből csak egy fajta jó, annak egyezik meg a hossza a Bogáréval, azonban nem vastagabb ( a bordás rész azonos) és nem is tűnik erősebbnek.
Nekem belül Porsche csukló van a váltó miatt, kívül Bogár, mert hagytam azt a tengelycsonkot. Ebből következik, hogy belül nagy a homokinetikus csukló, kívül pedig a Bogáré van.
Valahol van két 944-es féltengelyem, csak a rúd.
Egy kicsit visszatérnék erre a témára, mert képekkel talán könnyebben megértem.
Az lenne a kérdésem, hogy a képeken látható - a lengőkarban lévő - Porsche kihajtást, azt kompletten át kell-e tenni a Bogár lengőkarba?
Vagy?
[a csatolmányt egy admin törölte]
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Május 19, 21:03:25 írta Dadan
»
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20370 Dátum:
2014 Május 18, 21:18:21 »
Nekem az első már megvan, hátsó kell még. A CB Performance jó lehet. Az az igazság, hogy tavaly le akartam gyorsan műszakiztatni az autót, és mivel akkor nem jött össze a hátsó tárcsafék ügy, ezért gyorsan rendeltem Németektől egy pár minőségi fékdobot hátra. De majd ismét nekirugaszkodok a témának. (Főleg, hogy azóta sincs úton az autóm
)
A második linken lévő cucc, az a sokat emlegetett problémás EMPI szett.
Idézetet írta: StumRobi - 2014 Május 18, 18:15:06
Zoli a CB Performance-ről Sem hallani jókat???
http://www.cbperformance.com/ProductDetails.asp?ProductCode=4194
Itt már van egy kis árkülönbség is:
http://www.jbugs.com/product/22-2926.html?Category_Code=vw-disc-brakes-conversions-kits-5-lug
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
StumRobi
Hozzászólások: 948
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20369 Dátum:
2014 Május 18, 18:15:06 »
Idézetet írta: callook - 2014 Május 18, 17:45:02
Én körüljártam ezt az 5x205 tárcsafék kérdést. Az a gond, hogy az olcsó szettre (EMPI és társai) nagyon rossz véleményeket írnak, és ahogy Tati írja, inkább csak arra találták ki, hogy show autókra feltegyék őket. A jó cucc az drága. (CSP szettje egy tengelyre durván 300ezer Ft). Én megvettem használtan előre 600 Euroért a CSP szettet, de szeretnák körbe tárcsát és az fájna ha ki kéne fizetnem a hátsó szettre az 1200 Eurót, hiszen ebből az árból már nem csak hulladék bogarat lehet venni. 3 utat látok az 5x205 tárcsa kérdésre olcsóbban:
1. Amerikában lehet venni csak tárcsát. Olyat amilyet SleepAir belinkelt (előre, hátulra, gömbfejesre, csapszegesre). Az ára is vállalható, mert annyiba kerül mintha új dobot vennél. Egy félelmem van, hogy ugyanez a tárcsa van a gagyi szettekben, szóval nem tudni, hogy hullámosodik-e, vagy kimegy belőle a ricni mint a szar dobokból, stb?! Nyeregtartót tudok gyártatni, nyerget is lehet venni, 15ezret még be is mernék rizikózni a tárcsákra. Mivel nekem nem nagyon megy a tisztességes angol, ezért havert kértem meg, hogy írjon az Amcsiknak, hogy komolyan vegyenek és postázzanak. Aztán az Amcsik b@sztak válaszolni, de mint kiderült, haver úgy írta alá az e-mailt, hogy "Kis Ádám, aki Schlosser Zoltán nevében ír, akiről jobb ha tudják, hogy ő a Hungarian gangster of Love"
Szóval nem küldtek tárcsát.
2. megoldás a gyári dob leesztergálása agynak és egy tárcsa rácsavarozása. Ezt azért tisztességesen úgy megcsinálni, hogy nyugodt lelkiismerettel menj ki vele a közútra, annyi munka megcsinálni, hogy ha nem te magad esztergálod, stb, akkor elszállsz költségekben és lehet, hogy szar lesz.
3. 4x130 tárcsára csinálsz tőcsavaros alu módosítót. Azért ez sem lesz olcsó, mire összeszeded a tisztességes 4x130 szettet + az alu tárcsákat... És persze szélesedik a nyomtávod is...
Én még hátra ezt a tárcsa rendelést bepróbálom, aztán meglátjuk mi lesz...
Zoli a CB Performance-ről Sem hallani jókat???
http://www.cbperformance.com/ProductDetails.asp?ProductCode=4194
Itt már van egy kis árkülönbség is:
http://www.jbugs.com/product/22-2926.html?Category_Code=vw-disc-brakes-conversions-kits-5-lug
30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
sparkafer
Hozzászólások: 13991
30-347-1939
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20368 Dátum:
2014 Május 18, 17:56:49 »
Idézetet írta: callook - 2014 Május 18, 17:45:02
Én körüljártam ezt az 5x205 tárcsafék kérdést. Az a gond, hogy az olcsó szettre (EMPI és társai) nagyon rossz véleményeket írnak, és ahogy Tati írja, inkább csak arra találták ki, hogy show autókra feltegyék őket. A jó cucc az drága. (CSP szettje egy tengelyre durván 300ezer Ft). Én megvettem használtan előre 600 Euroért a CSP szettet, de szeretnák körbe tárcsát és az fájna ha ki kéne fizetnem a hátsó szettre az 1200 Eurót, hiszen ebből az árból már nem csak hulladék bogarat lehet venni.
Köszi!
Én egyenlőre az első tengelyre gondolkodtam csak. Az 5x205-nél szeretnék maradni. Körbe nézek majd akkor a kinti oldalakon.
http://sparkafer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20367 Dátum:
2014 Május 18, 17:45:02 »
Én körüljártam ezt az 5x205 tárcsafék kérdést. Az a gond, hogy az olcsó szettre (EMPI és társai) nagyon rossz véleményeket írnak, és ahogy Tati írja, inkább csak arra találták ki, hogy show autókra feltegyék őket. A jó cucc az drága. (CSP szettje egy tengelyre durván 300ezer Ft). Én megvettem használtan előre 600 Euroért a CSP szettet, de szeretnák körbe tárcsát és az fájna ha ki kéne fizetnem a hátsó szettre az 1200 Eurót, hiszen ebből az árból már nem csak hulladék bogarat lehet venni. 3 utat látok az 5x205 tárcsa kérdésre olcsóbban:
1. Amerikában lehet venni csak tárcsát. Olyat amilyet SleepAir belinkelt (előre, hátulra, gömbfejesre, csapszegesre). Az ára is vállalható, mert annyiba kerül mintha új dobot vennél. Egy félelmem van, hogy ugyanez a tárcsa van a gagyi szettekben, szóval nem tudni, hogy hullámosodik-e, vagy kimegy belőle a ricni mint a szar dobokból, stb?! Nyeregtartót tudok gyártatni, nyerget is lehet venni, 15ezret még be is mernék rizikózni a tárcsákra. Mivel nekem nem nagyon megy a tisztességes angol, ezért havert kértem meg, hogy írjon az Amcsiknak, hogy komolyan vegyenek és postázzanak. Aztán az Amcsik b@sztak válaszolni, de mint kiderült, haver úgy írta alá az e-mailt, hogy "Kis Ádám, aki Schlosser Zoltán nevében ír, akiről jobb ha tudják, hogy ő a Hungarian gangster of Love"
Szóval nem küldtek tárcsát.
2. megoldás a gyári dob leesztergálása agynak és egy tárcsa rácsavarozása. Ezt azért tisztességesen úgy megcsinálni, hogy nyugodt lelkiismerettel menj ki vele a közútra, annyi munka megcsinálni, hogy ha nem te magad esztergálod, stb, akkor elszállsz költségekben és lehet, hogy szar lesz.
3. 4x130 tárcsára csinálsz tőcsavaros alu módosítót. Azért ez sem lesz olcsó, mire összeszeded a tisztességes 4x130 szettet + az alu tárcsákat... És persze szélesedik a nyomtávod is...
Én még hátra ezt a tárcsa rendelést bepróbálom, aztán meglátjuk mi lesz...
Idézetet írta: sparkafer - 2014 Május 18, 16:31:49
Láttam, hogy valami talpas gömbfejes. Ez az az eset, amikor túl sok a ha. Marad a dob, ahogy ezt én most elnézem.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
sparkafer
Hozzászólások: 13991
30-347-1939
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20366 Dátum:
2014 Május 18, 16:31:49 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Május 18, 16:12:55
Ez 02-es tengelycsonk, de a gombfejessel azonos tarcsa kell ra. A csapszeges tengelycsonkka mas meretu?
A tarcsat meg kell venned/legyartatni (?) es irja a tag, hogy a polo nyereg jo hozza..konzol + fofekhenge-t kell kitalalni hozza
Láttam, hogy valami talpas gömbfejes. Ez az az eset, amikor túl sok a ha. Marad a dob, ahogy ezt én most elnézem.
http://sparkafer.blogspot.hu/
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20365 Dátum:
2014 Május 18, 16:12:55 »
Idézetet írta: sparkafer - 2014 Május 18, 16:01:13
Köszi! Ez mintha gömbfejes cucc lenne.
Nekem függőcsapos első futóműhöz kellene. Ha ahhoz is van infód, megköszönném.
Ez 02-es tengelycsonk, de a gombfejessel azonos tarcsa kell ra. A csapszeges tengelycsonkka mas meretu?
A tarcsat meg kell venned/legyartatni (?) es irja a tag, hogy a polo nyereg jo hozza..konzol + fofekhenge-t kell kitalalni hozza
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Oldalak:
1
...
43
44
45
46
47
[
48
]
49
50
51
52
53
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...