www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 07:10:24

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921182 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3317757 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #20404 Dátum: 2014 Május 24, 17:03:20 »

Utkozesnel leallitja az elektromos benzinpumpat, hogy esetleges balesetnel ne pumpukalja ki az egesz tankot az utra/roncsra/motorra/akarhova.
zuppa, köszönöm!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #20403 Dátum: 2014 Május 24, 14:46:55 »

Na, ismet karbit pucoltam, illetve benzinszurot csereltem. A szuro befele meno agaban volt valami nagy mocsok, szetvagtuk a szurot, a betet alja fekete volt. Jottek a fuvokak, a jobb oldaliban az egyikben volt egy jo nagy mocsok, meg a gyorsitoban is valami aprobb szemet. Megemesztem az ebedet es megyek egy probakort.

Ami feltunt meg, hogy az also ekszij tarcsanal jon az olaj, ugy tunik nagy fordulaton mar nem tudja visszavezetni az olajat.
Zoli az utolsó blog bejegyzésénél valami ilyesmit csinál a Formel Vau-nál. Talán leírja, hogy mit hogyan. Bár múltkor már volt erről szó, de szerintem ez nem olyan, hogy megveszed összerakod. Kicsit többnek érzem.
De lehet csak én vagyok pesszimista Pista.

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #20402 Dátum: 2014 Május 24, 13:35:00 »

Na, ismet karbit pucoltam, illetve benzinszurot csereltem. A szuro befele meno agaban volt valami nagy mocsok, szetvagtuk a szurot, a betet alja fekete volt. Jottek a fuvokak, a jobb oldaliban az egyikben volt egy jo nagy mocsok, meg a gyorsitoban is valami aprobb szemet. Megemesztem az ebedet es megyek egy probakort.

Ami feltunt meg, hogy az also ekszij tarcsanal jon az olaj, ugy tunik nagy fordulaton mar nem tudja visszavezetni az olajat.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #20401 Dátum: 2014 Május 24, 13:08:00 »

az miaz?
Utkozesnel leallitja az elektromos benzinpumpat, hogy esetleges balesetnel ne pumpukalja ki az egesz tankot az utra/roncsra/motorra/akarhova.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #20400 Dátum: 2014 Május 24, 11:57:19 »

csak kell hozzá inercia kapcsoló (nekem éppen van eladó) Roll Eyes
az miaz?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Lazlow
« Hozzászólás #20399 Dátum: 2014 Május 24, 09:35:49 »

nem fikázni a motorom Tongue

Nekem nem gyere be az a megoldás. Cool De ez az én marhaságom/perverzióm.  Grin Grin Van egy elképzelt kép a zagyamban. Ha a fene fenét eszik is akkor is olyan lesz mert addig nem nyugszom míg olyan nem lesz amilyennek akarom, hogy legyen.  Grin Pont.  Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #20398 Dátum: 2014 Május 24, 09:30:14 »

Azért érdekel a delejes AC mert, hogy néz ki, hogy a gyári AC-ból jön egy cső, aztán T-elosztóval megy körbe-karikába a két karbihoz.
nem fikázni a motorom Tongue

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Lazlow
« Hozzászólás #20397 Dátum: 2014 Május 24, 09:17:53 »

mer jól hangzik ,meg fél évente ha előveszi nem kell 2percig tekertetni hogy feltöltse a karbikat az ac.
nagyon jó az elektromos ac csak kell hozzá inercia kapcsoló (nekem éppen van eladó) Roll Eyes

Nem szobor épül itten kéremszépen!  Grin Grin Lesz használva...kivéve ha esik, vagy ha fúj a szél...vagy ha erőssen süt a nap, vagy ha gyenge az euró.  Grin

Azért érdekel a delejes AC mert, hogy néz ki, hogy a gyári AC-ból jön egy cső, aztán T-elosztóval megy körbe-karikába a két karbihoz. Ha már fúrunk-faragunk akkor olyan motortér lesz amibe "beleszerelmesedtem".  Grin

A kapcsoló érdekelne. Smiley Amint lesz egy kis zseton írok.  Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20396 Dátum: 2014 Május 24, 09:02:00 »

mer jól hangzik ,meg fél évente ha előveszi nem kell 2percig tekertetni hogy feltöltse a karbikat az ac.
nagyon jó az elektromos ac csak kell hozzá inercia kapcsoló (nekem éppen van eladó) Roll Eyes

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #20395 Dátum: 2014 Május 24, 08:59:18 »

Sziasztok!

Elektromos AC-ről mik a vélemények? Milyet érdemes? Csak simán bekötöm az üzianyag rendszerbe meg kap 12V delejt és okaj?

1.6-os moci lesz, dupla 36-os Weber-ekkel.


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Lazlow
« Hozzászólás #20394 Dátum: 2014 Május 24, 08:29:05 »

Sziasztok!

Elektromos AC-ről mik a vélemények? Milyet érdemes? Csak simán bekötöm az üzianyag rendszerbe meg kap 12V delejt és okaj?

1.6-os moci lesz, dupla 36-os Weber-ekkel.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20393 Dátum: 2014 Május 22, 09:36:08 »

Ja, és írok minden költséget, még a 2-3e Ft-os horganyozásokat, meg részarányosan beleszámítom a Loctite 518 paszta HORRORISZTIKUS árát (50 ml = 14.000 Ft), menetrögzítzőt, féktisztítót.

Ez nem egy 150 lóerős tuningmotor, de azért nem ócska cuccokból van felépítve és TOTÁL fel lesz újítva, tehát hengerfejtől hengerfejig, új szeleptőkék (Engle), új pumpa, stb., de gyári hajtórudak felújítva, kiderékszögelve...és az ár előzetes becslés szerint (mert még a gépmunkát nem fizettem ki) simán meghaladja az 500e Ft-ot.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20392 Dátum: 2014 Május 22, 09:28:31 »

Kezdem lassan összeépíteni a zöldbe az 1776-os light tuning motort. 1776, W110, dellorto FRD34 (30-as venturival), gyári hengerfej kicsit kitisztítva és Scat HD szimpla rugók)
Azt találtam ki, hogy a gyári kipufogót kicsit kinyitottam, a hőcserélők belépésénél is jobban megnyitottam és a két kilépő résznél is nyitottam két extra 10-es lyukat a belül keresztben menő csövön. A szívócső előmelegítőt teljesen eltávolítottam róla, behegesztettem a lyukakat, levágtam a csatlakozást.

Aztán elvittem az egész kipufogó dobot horganyoztatni. Kíváncsi leszek, hogy bírja-e majd rajta a horgany, mennyire lesz tartós rajta. Ezt jobb megoldásnak gondoltam, mint a cink spray és előtte savval ki is maratják az egészet.
Ez egy VW dob, nem tudom ki gyártotta, teljesen új volt, amikor két éve rátettem, azóta 10e km-t ment, de mondanom sem kell, hogy szinte újszerű.


Nem akarok semmi extra dobot, mert a gyári nagyon szép (és gyárias), viszont nagyon fojt.

Egyelőre így lesz az autó összerakva, nem akarok érzékeny tuning motort, ha lenne 70-80 lóerős akkor nagyon jó lenne, az már bőven elég.

Tettem bele egy AT-s hosszúváltót, egy olyan újszerű váltó ez (osztrák bontott autóból), hogy még életemben nem láttam ennyire szép állapotú váltót, még a mexikóim gyári váltója sem volt ennyire szép.
A váltó aljára a tati féle (vagy gene berg?) alsó konzol került és természetesen új (NOS eredeti!) váltótartó bakok.

Most összeszedtem 4 db olyan VW jeles bilincset, ami a kipufogóhoz kell és még nem volt drótkefézve, valamint 4 db olyan 55-ös bilincset, ami a gyári fűtéscsöveket fogta a kutyaházon és még nem volt megrozsdálva és megdrótkefézve sem, így a horganyozó olyanra meg tudja csinálni, mintha gyári új lenne. Természetesen ezekben is benne a VW jel.

Így áll most a zöld projekt, egyébként várom a blokkot vissza Merkitől, gépmunkából. Utána gyöngyözés és olajzáró dugók kifúrása, megtisztítás.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #20391 Dátum: 2014 Május 21, 06:33:01 »

ez így kijön 15ezerből?  Grin

Vékonyan de inkáb 16ezerből :-D  :-D  :-D

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #20390 Dátum: 2014 Május 21, 06:32:06 »

A  rugókat és a fékbetétrögzítőket (lemezt és a stifteket) felújítattad vagy újat vettél, mert nagyon szépek.
Nekem kellene hozzá fékbetétrögzítő - legalább az elejéhez  -   mert azok nincsennek meg és az Unixban 46eft a teljes ára az első ATE szettnek.
Még kedvezményennyel is horror.


Homokszórás galvánozás ez volt a folyamat. Minden a régi csak szépen rendberakva. Igen én is pislogtam a felújító készlet árára :-)

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #20389 Dátum: 2014 Május 21, 05:48:14 »

Ilyet szeretnék csinálni a 302-essel. A karbi már megvan hozzá. :-)

Ma elkészültem és valami k.rva jó lett.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5800


redgear.hu

« Hozzászólás #20388 Dátum: 2014 Május 20, 22:34:14 »

2 hete egy széria typ1 motoros T2-be tettem dupla karbit. A tulaj azt mondta, hogy maradjon nálam az autó, próbálgassam, járjak vele, állítgassam. Minden nap a T2-vel mentem mindenhova, majd este 10 perc és 1 óra közti időtartamot foglalkoztam a motorral. Fúvókáztam, állítottam a karbikon, gyújtáson. Volt időm a módosítások között hozzászokni az új állapothoz, ki tudtam próbálni az autót araszolgatás közben, országúton, esőben, melegben.
Ma elkészültem és valami k.rva jó lett. Mindenhol erősödött az autó. Tudsz vele negyedikben alapjárat közelében gurulni, de emelkedőn felfele úgy kiforogja magát harmadikban 40-ről, hogy öröm hallgatni.
A motor egy teljesen széria 1,6 (se tuning kipufogó, se emelt sűrítés), amit még apu újított fel 1,5 éve, de tényleg tisztességesen. Arról akasztottuk most le a gyári karbit és légszűrőt, meg a gyújtást. Kapott 2db nagyon jó állapotú 40-es Dellortót 28-as (pici) venturikkal, 50-es alapjárati, 128-as fő és 180-as féklevegő fúvókával. Meg került rá egy Tati féle gyújtás, ami a melegedésre hajlamos buszban visszafogott előgyújtást ad.
Ja, és a fékrásegítő is tökéletesen működik a duplakarbi szívócsövén lévő vákuumporttal.
hol lehet kipróbálni?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20387 Dátum: 2014 Május 20, 21:39:25 »

2 hete egy széria typ1 motoros T2-be tettem dupla karbit. A tulaj azt mondta, hogy maradjon nálam az autó, próbálgassam, járjak vele, állítgassam. Minden nap a T2-vel mentem mindenhova, majd este 10 perc és 1 óra közti időtartamot foglalkoztam a motorral. Fúvókáztam, állítottam a karbikon, gyújtáson. Volt időm a módosítások között hozzászokni az új állapothoz, ki tudtam próbálni az autót araszolgatás közben, országúton, esőben, melegben.
Ma elkészültem és valami k.rva jó lett. Mindenhol erősödött az autó. Tudsz vele negyedikben alapjárat közelében gurulni, de emelkedőn felfele úgy kiforogja magát harmadikban 40-ről, hogy öröm hallgatni.
A motor egy teljesen széria 1,6 (se tuning kipufogó, se emelt sűrítés), amit még apu újított fel 1,5 éve, de tényleg tisztességesen. Arról akasztottuk most le a gyári karbit és légszűrőt, meg a gyújtást. Kapott 2db nagyon jó állapotú 40-es Dellortót 28-as (pici) venturikkal, 50-es alapjárati, 128-as fő és 180-as féklevegő fúvókával. Meg került rá egy Tati féle gyújtás, ami a melegedésre hajlamos buszban visszafogott előgyújtást ad.
Ja, és a fékrásegítő is tökéletesen működik a duplakarbi szívócsövén lévő vákuumporttal.
ez az  amikor  végre minden smakkol  Roll Eyes  egy-egy autó meg sem éri azt hogy mindennel tisztességsen a végére érjen az ember..

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20386 Dátum: 2014 Május 20, 21:19:40 »

2 hete egy széria typ1 motoros T2-be tettem dupla karbit. A tulaj azt mondta, hogy maradjon nálam az autó, próbálgassam, járjak vele, állítgassam. Minden nap a T2-vel mentem mindenhova, majd este 10 perc és 1 óra közti időtartamot foglalkoztam a motorral. Fúvókáztam, állítottam a karbikon, gyújtáson. Volt időm a módosítások között hozzászokni az új állapothoz, ki tudtam próbálni az autót araszolgatás közben, országúton, esőben, melegben.
Ma elkészültem és valami k.rva jó lett. Mindenhol erősödött az autó. Tudsz vele negyedikben alapjárat közelében gurulni, de emelkedőn felfele úgy kiforogja magát harmadikban 40-ről, hogy öröm hallgatni.
A motor egy teljesen széria 1,6 (se tuning kipufogó, se emelt sűrítés), amit még apu újított fel 1,5 éve, de tényleg tisztességesen. Arról akasztottuk most le a gyári karbit és légszűrőt, meg a gyújtást. Kapott 2db nagyon jó állapotú 40-es Dellortót 28-as (pici) venturikkal, 50-es alapjárati, 128-as fő és 180-as féklevegő fúvókával. Meg került rá egy Tati féle gyújtás, ami a melegedésre hajlamos buszban visszafogott előgyújtást ad.
Ja, és a fékrásegítő is tökéletesen működik a duplakarbi szívócsövén lévő vákuumporttal.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20385 Dátum: 2014 Május 20, 18:35:38 »

Ezt így ahogy van szépen felrakod a bogár lengőkarra, nem kell féltengelyt cserélni tökéletes hozzá a bogáré. 4 db csavar és fent is van. Csapágyat olyat veszel bele ami ebbe az alu porsche alaplapban van. (Lehet hogy egyforma a bogáréval nem néztem bevittem csapágyboltba kiraktam asztalra ilyet kérek, köszönöm! )

 Végkifejlett ha mindent jól raktál fel:

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

REngeteg képem van meg tudok is csinálni az alkatrészekről ha kell!
ez így kijön 15ezerből?  Grin

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #20384 Dátum: 2014 Május 20, 17:38:10 »

Félig összerakott állapotok

A  rugókat és a fékbetétrögzítőket (lemezt és a stifteket) felújítattad vagy újat vettél, mert nagyon szépek.
Nekem kellene hozzá fékbetétrögzítő - legalább az elejéhez  -   mert azok nincsennek meg és az Unixban 46eft a teljes ára az első ATE szettnek.
Még kedvezményennyel is horror.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #20383 Dátum: 2014 Május 20, 17:32:03 »

Félig összerakott állapotok




Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #20382 Dátum: 2014 Május 20, 17:28:44 »

.....és felteszem a Porsche agyat és az alatta lévő alaplapot?

És csapágyakból melyiket kell hozzá rendelni, Porsche vagy a Bogáré ?


Ezt így ahogy van szépen felrakod a bogár lengőkarra, nem kell féltengelyt cserélni tökéletes hozzá a bogáré. 4 db csavar és fent is van. Csapágyat olyat veszel bele ami ebbe az alu porsche alaplapban van. (Lehet hogy egyforma a bogáréval nem néztem bevittem csapágyboltba kiraktam asztalra ilyet kérek, köszönöm! )

 Végkifejlett ha mindent jól raktál fel:







REngeteg képem van meg tudok is csinálni az alkatrészekről ha kell!

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20381 Dátum: 2014 Május 20, 11:45:42 »

szárazféltengelyesítés kész




WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #20380 Dátum: 2014 Május 19, 22:30:32 »


Megírtam, ha átteszed, akkor kívülre is Porsche (T2-es busz) féltengely csukló kell, ha nem teszed át, akkor marad a Bogár féltengely csukló kívül.

Nem kell áttenni, én sem tettem át.

Úgy emlékszem a csapágyak azonosak.

Ok, köszi, most értettem meg.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20379 Dátum: 2014 Május 19, 22:26:52 »

Egy kicsit visszatérnék erre a témára, mert képekkel talán könnyebben megértem.
Az lenne a kérdésem, hogy a képeken látható  - a lengőkarban lévő  -   Porsche kihajtást, azt kompletten át kell-e tenni a Bogár lengőkarba?
 Vagy?


Megírtam, ha átteszed, akkor kívülre is Porsche (T2-es busz) féltengely csukló kell, ha nem teszed át, akkor marad a Bogár féltengely csukló kívül.

Nem kell áttenni, én sem tettem át.

Úgy emlékszem a csapágyak azonosak.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20378 Dátum: 2014 Május 19, 22:08:09 »

Ő is arról beszél. (A lemez lengőkarnál nem a bogár elsőre, hanem a Porsche hátsóra gondol, amiből van lemez meg alu)

Ez hátsó...

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #20377 Dátum: 2014 Május 19, 21:59:47 »

Szerintem Varázsló egyszer már megírta elég világosan. A bogár lengőkarra és a benne levő kihajtásra rá lehet tenni a Porsche agyat. A lemezlengőkarosét biztos.

Ez hátsó...

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #20376 Dátum: 2014 Május 19, 21:46:17 »

Szerintem Varázsló egyszer már megírta elég világosan. A bogár lengőkarra és a benne levő kihajtásra rá lehet tenni a Porsche agyat. A lemezlengőkarosét biztos.

Ha a Varázsló, Sleepair vagy a Kékbogarat építő srác besegít infóval, akkor talán össze tudom rakni, és akkor lesz-)
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #20375 Dátum: 2014 Május 19, 21:05:35 »

Ugye lesz majd errol egy zsenialis fotosorozat reszletes leirassal (tippek/trukkok/buktatok/stb), amit fel tudunk tenni a Tudasbazisba ? :-)

Ha a Varázsló, Sleepair vagy a Kékbogarat építő srác besegít infóval, akkor talán össze tudom rakni, és akkor lesz-)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #20374 Dátum: 2014 Május 19, 21:03:55 »

Itt a képen lévő csapágyat cserélem,........
Ugye lesz majd errol egy zsenialis fotosorozat reszletes leirassal (tippek/trukkok/buktatok/stb), amit fel tudunk tenni a Tudasbazisba ? :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #20373 Dátum: 2014 Május 19, 21:00:52 »

.....és felteszem a Porsche agyat és az alatta lévő alaplapot?

És csapágyakból melyiket kell hozzá rendelni, Porsche vagy a Bogáré ?


[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2014 Május 19, 21:02:29 írta Dadan »
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #20372 Dátum: 2014 Május 19, 20:58:26 »

Vagy pedig:

Így néz ki a Bogár lengőkar, ha le van róla bontva a dobfék és az alaplapja.
Itt a képen lévő csapágyat cserélem,........

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2014 Május 19, 21:03:59 írta Dadan »
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #20371 Dátum: 2014 Május 19, 20:54:25 »

Ha a komplett Bogár féltengelyt nézzük, akkor a csuklók azok, amik eltérnek, egyébként pedig teljesen megegyeznek a T2 busz csuklóival, nagyobb átmérőjűek. Ha a menesztő is ilyen a váltón (pl. nekem) akkor ilyen csuklót kell használni. Ha kívül a tengelycsonk Porsche, akkor kívül is, ha Bogár, akkor kívül jó a Bogár féltengely csuklója.

Ha a Bogár féltengelyre akarod rátenni a Porsche csuklókat, akkor a biztosító zéger hornyát kicsit arrébb kell szúratni egy esztergályossal, de lesz anyázás, mert a bordák iszonyatos kemények és az esztergakést letompítja hamar.

A 944-es féltengelyből csak egy fajta jó, annak egyezik meg a hossza a Bogáréval, azonban nem vastagabb ( a bordás rész azonos) és nem is tűnik erősebbnek.


Nekem belül Porsche csukló van a váltó miatt, kívül Bogár, mert hagytam azt a tengelycsonkot. Ebből következik, hogy belül nagy a homokinetikus csukló, kívül pedig a Bogáré van.

Valahol van két 944-es féltengelyem, csak a rúd.

Egy kicsit visszatérnék erre a témára, mert képekkel talán könnyebben megértem.
Az lenne a kérdésem, hogy a képeken látható  - a lengőkarban lévő  -   Porsche kihajtást, azt kompletten át kell-e tenni a Bogár lengőkarba?
 Vagy?

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2014 Május 19, 21:03:25 írta Dadan »
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20370 Dátum: 2014 Május 18, 21:18:21 »

Nekem az első már megvan, hátsó kell még. A CB Performance jó lehet. Az az igazság, hogy tavaly le akartam gyorsan műszakiztatni az autót, és mivel akkor nem jött össze a hátsó tárcsafék ügy, ezért gyorsan rendeltem Németektől egy pár minőségi fékdobot hátra. De majd ismét nekirugaszkodok a témának. (Főleg, hogy azóta sincs úton az autóm  Undecided)
A második linken lévő cucc, az a sokat emlegetett problémás EMPI szett.


Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #20369 Dátum: 2014 Május 18, 18:15:06 »

Én körüljártam ezt az 5x205 tárcsafék kérdést. Az a gond, hogy az olcsó szettre (EMPI és társai) nagyon rossz véleményeket írnak, és ahogy Tati írja, inkább csak arra találták ki, hogy show autókra feltegyék őket. A jó cucc az drága. (CSP szettje egy tengelyre durván 300ezer Ft). Én megvettem használtan előre 600 Euroért a CSP szettet, de szeretnák körbe tárcsát és az fájna ha ki kéne fizetnem a hátsó szettre az 1200 Eurót, hiszen ebből az árból már nem csak hulladék bogarat lehet venni. 3 utat látok az 5x205 tárcsa kérdésre olcsóbban:

1. Amerikában lehet venni csak tárcsát. Olyat amilyet SleepAir belinkelt (előre, hátulra, gömbfejesre, csapszegesre). Az ára is vállalható, mert annyiba kerül mintha új dobot vennél. Egy félelmem van, hogy ugyanez a tárcsa van a gagyi szettekben, szóval nem tudni, hogy hullámosodik-e, vagy kimegy belőle a ricni mint a szar dobokból, stb?! Nyeregtartót tudok gyártatni, nyerget is lehet venni, 15ezret még be is mernék rizikózni a tárcsákra. Mivel nekem nem nagyon megy a tisztességes angol, ezért havert kértem meg, hogy írjon az Amcsiknak, hogy komolyan vegyenek és postázzanak. Aztán az Amcsik b@sztak válaszolni, de mint kiderült, haver úgy írta alá az e-mailt, hogy "Kis Ádám, aki Schlosser Zoltán nevében ír, akiről jobb ha tudják, hogy ő a Hungarian gangster of Love"  Undecided Szóval nem küldtek tárcsát.

2. megoldás a gyári dob leesztergálása agynak és egy tárcsa rácsavarozása. Ezt azért tisztességesen úgy megcsinálni, hogy nyugodt lelkiismerettel menj ki vele a közútra, annyi munka megcsinálni, hogy ha nem te magad esztergálod, stb, akkor elszállsz költségekben és lehet, hogy szar lesz.

3. 4x130 tárcsára csinálsz tőcsavaros alu módosítót. Azért ez sem lesz olcsó, mire összeszeded a tisztességes 4x130 szettet + az alu tárcsákat... És persze szélesedik a nyomtávod is...

Én még hátra ezt a tárcsa rendelést bepróbálom, aztán meglátjuk mi lesz...


Zoli a CB Performance-ről Sem hallani jókat???

http://www.cbperformance.com/ProductDetails.asp?ProductCode=4194

Itt már van egy kis árkülönbség is:

http://www.jbugs.com/product/22-2926.html?Category_Code=vw-disc-brakes-conversions-kits-5-lug

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #20368 Dátum: 2014 Május 18, 17:56:49 »

Én körüljártam ezt az 5x205 tárcsafék kérdést. Az a gond, hogy az olcsó szettre (EMPI és társai) nagyon rossz véleményeket írnak, és ahogy Tati írja, inkább csak arra találták ki, hogy show autókra feltegyék őket. A jó cucc az drága. (CSP szettje egy tengelyre durván 300ezer Ft). Én megvettem használtan előre 600 Euroért a CSP szettet, de szeretnák körbe tárcsát és az fájna ha ki kéne fizetnem a hátsó szettre az 1200 Eurót, hiszen ebből az árból már nem csak hulladék bogarat lehet venni.
Köszi!
Én egyenlőre az első tengelyre gondolkodtam csak. Az 5x205-nél szeretnék maradni. Körbe nézek majd akkor a kinti oldalakon.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20367 Dátum: 2014 Május 18, 17:45:02 »

Én körüljártam ezt az 5x205 tárcsafék kérdést. Az a gond, hogy az olcsó szettre (EMPI és társai) nagyon rossz véleményeket írnak, és ahogy Tati írja, inkább csak arra találták ki, hogy show autókra feltegyék őket. A jó cucc az drága. (CSP szettje egy tengelyre durván 300ezer Ft). Én megvettem használtan előre 600 Euroért a CSP szettet, de szeretnák körbe tárcsát és az fájna ha ki kéne fizetnem a hátsó szettre az 1200 Eurót, hiszen ebből az árból már nem csak hulladék bogarat lehet venni. 3 utat látok az 5x205 tárcsa kérdésre olcsóbban:

1. Amerikában lehet venni csak tárcsát. Olyat amilyet SleepAir belinkelt (előre, hátulra, gömbfejesre, csapszegesre). Az ára is vállalható, mert annyiba kerül mintha új dobot vennél. Egy félelmem van, hogy ugyanez a tárcsa van a gagyi szettekben, szóval nem tudni, hogy hullámosodik-e, vagy kimegy belőle a ricni mint a szar dobokból, stb?! Nyeregtartót tudok gyártatni, nyerget is lehet venni, 15ezret még be is mernék rizikózni a tárcsákra. Mivel nekem nem nagyon megy a tisztességes angol, ezért havert kértem meg, hogy írjon az Amcsiknak, hogy komolyan vegyenek és postázzanak. Aztán az Amcsik b@sztak válaszolni, de mint kiderült, haver úgy írta alá az e-mailt, hogy "Kis Ádám, aki Schlosser Zoltán nevében ír, akiről jobb ha tudják, hogy ő a Hungarian gangster of Love"  Undecided Szóval nem küldtek tárcsát.

2. megoldás a gyári dob leesztergálása agynak és egy tárcsa rácsavarozása. Ezt azért tisztességesen úgy megcsinálni, hogy nyugodt lelkiismerettel menj ki vele a közútra, annyi munka megcsinálni, hogy ha nem te magad esztergálod, stb, akkor elszállsz költségekben és lehet, hogy szar lesz.

3. 4x130 tárcsára csinálsz tőcsavaros alu módosítót. Azért ez sem lesz olcsó, mire összeszeded a tisztességes 4x130 szettet + az alu tárcsákat... És persze szélesedik a nyomtávod is...

Én még hátra ezt a tárcsa rendelést bepróbálom, aztán meglátjuk mi lesz...

Láttam, hogy valami talpas gömbfejes. Ez az az eset, amikor túl sok a ha. Marad a dob, ahogy ezt én most elnézem. Cry

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #20366 Dátum: 2014 Május 18, 16:31:49 »

Ez 02-es tengelycsonk, de a gombfejessel azonos tarcsa kell ra. A csapszeges tengelycsonkka mas meretu?
A tarcsat meg kell venned/legyartatni (?) es irja a tag, hogy a polo nyereg jo hozza..konzol + fofekhenge-t kell kitalalni hozza
Láttam, hogy valami talpas gömbfejes. Ez az az eset, amikor túl sok a ha. Marad a dob, ahogy ezt én most elnézem. Cry

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #20365 Dátum: 2014 Május 18, 16:12:55 »

Köszi! Ez mintha gömbfejes cucc lenne.
Nekem függőcsapos első futóműhöz kellene. Ha ahhoz is van infód, megköszönném.
Ez 02-es tengelycsonk, de a gombfejessel azonos tarcsa kell ra. A csapszeges tengelycsonkka mas meretu?
A tarcsat meg kell venned/legyartatni (?) es irja a tag, hogy a polo nyereg jo hozza..konzol + fofekhenge-t kell kitalalni hozza

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Oldalak: 1 ... 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.168 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.