www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 14:54:54
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
42
43
44
45
46
[
47
]
48
49
50
51
52
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3318461 alkalommal)
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20444 Dátum:
2014 Június 12, 08:34:40 »
Idézetet írta: Lazlow - 2014 Június 12, 08:11:44
Sziasztok!
1.6-os HD, W100-as tengellyel, dupla 36-os karbikkal, 32/35 fejekkel, mire érdemes lecserélni a gyári himbasort? Vagy mivel "alul" nyomatékos motort akarok így maradjon gyári?
MÁS (kicsit SZMB):
A blokk széthúzásához már Lalipádrét is hívtam de neki sem sikerült.
Nagyon óvatosan körbeütögettem gumikalapáccsal és faékkel...meg se mozdul. Videón láttam, hogy egy fadarabbal és gumikalapáccsal egy csávó az olajpumpa helyén ütögette a blokkot és úgy szétjött. Nekem kettétörött a deszkadarab.
Meg se mozdul. Van még más trükk?
Üdv.
igen szedd ki körbe a csavarokat a nyolcasokat is
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Lazlow
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20443 Dátum:
2014 Június 12, 08:11:44 »
Sziasztok!
1.6-os HD, W100-as tengellyel, dupla 36-os karbikkal, 32/35 fejekkel, mire érdemes lecserélni a gyári himbasort? Vagy mivel "alul" nyomatékos motort akarok így maradjon gyári?
MÁS (kicsit SZMB):
A blokk széthúzásához már Lalipádrét is hívtam de neki sem sikerült.
Nagyon óvatosan körbeütögettem gumikalapáccsal és faékkel...meg se mozdul. Videón láttam, hogy egy fadarabbal és gumikalapáccsal egy csávó az olajpumpa helyén ütögette a blokkot és úgy szétjött. Nekem kettétörött a deszkadarab.
Meg se mozdul. Van még más trükk?
Üdv.
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Június 12, 08:14:11 írta Lazlow
»
VW T2b
Hozzászólások: 3053
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20442 Dátum:
2014 Június 12, 07:55:19 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Június 11, 22:28:39
Az EMPI milyen minőségű tuningcuccokat gyárt?
Ilyet. Az új kipu 2011. január közepétől 2011. március elejéig ennyire használódott el. Ekkor már átlépte a bűvös hétszáz megtett km-t.
[a csatolmányt egy admin törölte]
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
VW T2b
Hozzászólások: 3053
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20441 Dátum:
2014 Június 12, 07:37:46 »
Idézetet írta: callook - 2014 Június 11, 22:57:20
Általánosságban az EMPI cuccok a leggagyibbak a piacon.
Végre lehetőségem nyílt a közelmúltban azt az empi nevű szart leváltani Egonról, amit kipufogóként árultak. Újként tettem fel és 710 (hétszáztíz) ! km után leszerelés, szemcseszórás, hegesztési javítások, festés.
Azóta több javítás is szükségessé vált, majd 16.000 közös km után végleg meg tudtam válni tőle. Nem hiányzik.
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
abes
Hozzászólások: 14975
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20440 Dátum:
2014 Június 11, 23:23:03 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Június 11, 22:21:58
Vannak golyoi
és nem a pedál alatt tartja.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20439 Dátum:
2014 Június 11, 22:57:20 »
Általánosságban az EMPI cuccok a leggagyibbak a piacon.
Idézetet írta: Dadan - 2014 Június 11, 22:28:39
Az EMPI milyen minőségű tuningcuccokat gyárt?
Egész normális árakon láttam karburátor szetteket...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20438 Dátum:
2014 Június 11, 22:28:39 »
Az EMPI milyen minőségű tuningcuccokat gyárt?
Egész normális árakon láttam karburátor szetteket...
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20437 Dátum:
2014 Június 11, 22:21:58 »
Vannak golyoi
http://m.youtube.com/watch?v=QQ89wnTK8iQ&feature=youtu.be
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20436 Dátum:
2014 Június 11, 11:32:33 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Június 11, 11:05:30
A BOSCH 009-es gyújtáselosztó az mitől olyan frankó cucc?
Tati azt szeretné mondani, hogy alapvetően attól, mert nincs rajta vákuum, de nem érti, miért ilyen népszerű, mikor fél kézzel a seggében tud jobbat csinálni.
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20435 Dátum:
2014 Június 11, 11:14:06 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Június 11, 11:05:30
A BOSCH 009-es gyújtáselosztó az mitől olyan frankó cucc?
semmitől, szerintem fosch
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20434 Dátum:
2014 Június 11, 11:05:30 »
A BOSCH 009-es gyújtáselosztó az mitől olyan frankó cucc?
VW T2b
Hozzászólások: 3053
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20433 Dátum:
2014 Június 10, 22:53:17 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2014 Június 10, 20:49:03
ránézésre 300 Nm
1250 rpm és 70 ló
1900 rpm.
szerintem tényleg egy hajómotort mértek, ahogy tati mondja :-)
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20432 Dátum:
2014 Június 10, 20:49:03 »
Idézetet írta: VW T2b - 2014 Június 10, 17:00:30
Most akkor mennyi ló, mennyi nyomaték?
ránézésre 300 Nm
1250 rpm és 70 ló
1900 rpm.
szerintem tényleg egy hajómotort mértek, ahogy tati mondja :-)
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
VW T2b
Hozzászólások: 3053
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20431 Dátum:
2014 Június 10, 17:00:30 »
Idézetet írta: stonemen - 2014 Június 10, 08:30:25
Ott is nagy volt a tanácstalanság (persze svédül, amit nem értettem).
Most akkor mennyi ló, mennyi nyomaték?
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20430 Dátum:
2014 Június 10, 08:41:44 »
Idézetet írta: stonemen - 2014 Június 10, 08:30:25
Ott is nagy volt a tanácstalanság (persze svédül, amit nem értettem).
315Nm az 3ezer cm3 dízeleknek van
ez egy erősnek mondott motor ha egy bogárra ráakasztanak egy iratmegsemmisítőt attól még nem lesz v8as diesel
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Június 10, 08:46:58 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20429 Dátum:
2014 Június 10, 08:30:25 »
Ott is nagy volt a tanácstalanság (persze svédül, amit nem értettem).
Idézetet írta: tati - 2014 Június 10, 08:27:55
ez hülyeség!
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20428 Dátum:
2014 Június 10, 08:27:55 »
Idézetet írta: stonemen - 2014 Június 10, 05:27:21
Itt a görbe. Nekem a forgatónyomaték volt meglepő.
ez hülyeség!
www.tatinson.hu
www.kck.hu
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20427 Dátum:
2014 Június 10, 05:27:21 »
Itt a görbe. Nekem a forgatónyomaték volt meglepő.
[a csatolmányt egy admin törölte]
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20426 Dátum:
2014 Június 09, 22:55:51 »
Idézetet írta: stonemen - 2014 Június 09, 20:53:11
Hivatalosan mérték, mondjatok lóerőt és nyomatékot. Holnap reggel beteszem a görbéket.
ez fing pufogtatás legalább a kipufogójáról tettél volna képet , gyári karbival biztos nincs 80 lóerő felett akár szívják akár fujják
www.tatinson.hu
www.kck.hu
VW T2b
Hozzászólások: 3053
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20425 Dátum:
2014 Június 09, 22:23:26 »
Idézetet írta: stonemen - 2014 Június 09, 20:53:11
Hivatalosan mérték, mondjatok lóerőt és nyomatékot. Holnap reggel beteszem a görbéket.
Fogalmam sincs, de találgatózni tudok. 83 ló és 113 nm.
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20424 Dátum:
2014 Június 09, 21:02:17 »
Idézetet írta: stonemen - 2014 Június 09, 20:53:11
Hivatalosan mérték, mondjatok lóerőt és nyomatékot. Holnap reggel beteszem a görbéket.
valahol 50 és 200 közt
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20423 Dátum:
2014 Június 09, 20:53:11 »
Hivatalosan mérték, mondjatok lóerőt és nyomatékot. Holnap reggel beteszem a görbéket.
[a csatolmányt egy admin törölte]
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20422 Dátum:
2014 Június 02, 23:24:14 »
Azért mert szerintem ezek DCOE vagy DHLA fekvő karbikra való szűrők, amiknél máshol vannak a fúvókák (és szerintem picit más a torkoknál is a helyzet).
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Május 29, 21:57:22
Fúvókáknak nincs kivágva....
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20421 Dátum:
2014 Június 02, 20:32:33 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Június 02, 20:04:40
Sportvezérműtengely beépítése esetén a nagykereket is cserélni kell?
Vagy mikor érdemes - szükséges a beépítése?
mert melyiket kell még?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20420 Dátum:
2014 Június 02, 20:04:40 »
Sportvezérműtengely beépítése esetén a nagykereket is cserélni kell?
Vagy mikor érdemes - szükséges a beépítése?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20419 Dátum:
2014 Május 29, 22:20:19 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Május 29, 22:07:00
5 cm vastag az egész.
határeset kismotorhoz meg 36os karbihoz esetleg jó lehet annál nagyobb motor szerintem hűvösben lefagyasztja aztán meg kilukad,tütét sem lehet beletenni ....
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20418 Dátum:
2014 Május 29, 22:07:00 »
Idézetet írta: tati - 2014 Május 29, 22:00:21
a két kerek luk között kéne legyen egy kábé 3x1centis ovális furat (amit könnyű utólag megcsinálni ) ,de engem inkább az aggaszt hogy ez nagyon lapos
5 cm vastag az egész.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20417 Dátum:
2014 Május 29, 22:00:21 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Május 29, 21:56:08
Konkrétan erre gondolok, ezek jók lehetnek?
Nem tudom, hogy milyen típus.
a két kerek luk között kéne legyen egy kábé 3x1centis ovális furat (amit könnyű utólag megcsinálni ) ,de engem inkább az aggaszt hogy ez nagyon lapos
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20416 Dátum:
2014 Május 29, 21:57:22 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Május 29, 21:56:08
Konkrétan erre gondolok, ezek jók lehetnek?
Nem tudom, hogy milyen típus.
Fúvókáknak nincs kivágva....
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20415 Dátum:
2014 Május 29, 21:56:08 »
Idézetet írta: tati - 2014 Május 29, 19:33:32
az attól függ... Van rajta 2 kerek meg egy ovális vagy nagy ovális....
Konkrétan erre gondolok, ezek jók lehetnek?
Nem tudom, hogy milyen típus.
[a csatolmányt egy admin törölte]
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20414 Dátum:
2014 Május 29, 19:33:32 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Május 29, 18:08:10
Azokon a K&N légszűrőkön, amik az IDF Weberekre - DRLA DEllortokra mennek rá, azokon mekkora a nyílás átmérője?
Elég fontos lenne, hogy valaki lemérje nekem.
Köszönöm.
az attól függ... Van rajta 2 kerek meg egy ovális vagy nagy ovális....
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20413 Dátum:
2014 Május 29, 18:08:10 »
Azokon a K&N légszűrőkön, amik az IDF Weberekre - DRLA DEllortokra mennek rá, azokon mekkora a nyílás átmérője?
Elég fontos lenne, hogy valaki lemérje nekem.
Köszönöm.
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20412 Dátum:
2014 Május 27, 08:39:33 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Május 26, 22:12:04
Yato, Tona, Jonnesway
http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=7511&cat=269&group=JNW%20dug%F3kulcs
Köszi.
Rendelem. Ezt néztem amúgy pont itt. Csak kellet a megerősítésed
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20411 Dátum:
2014 Május 26, 22:12:04 »
Idézetet írta: maxi - 2014 Május 26, 21:42:35
Ide írom, itt megis olyanok olvassak (stunt, Tati, Callook) hogy vennem kellene egy tisztességes crova készletet. Nem kell semmi extra gondolni 2-tol 22-ig dugó kulcsok racsni, fix szar, es hosszabitok.
De olyan amivel nem járok ugy hogy a 13as mar jó a 15re is, es a racsnit nem tépem el egy 10es csavar lazitasa közben.
Please Help me!!
Yato, Tona, Jonnesway
http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=7511&cat=269&group=JNW%20dug%F3kulcs
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20410 Dátum:
2014 Május 26, 21:42:35 »
Ide írom, itt megis olyanok olvassak (stunt, Tati, Callook) hogy vennem kellene egy tisztességes crova készletet. Nem kell semmi extra gondolni 2-tol 22-ig dugó kulcsok racsni, fix szar, es hosszabitok.
De olyan amivel nem járok ugy hogy a 13as mar jó a 15re is, es a racsnit nem tépem el egy 10es csavar lazitasa közben.
Please Help me!!
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20409 Dátum:
2014 Május 25, 22:25:11 »
Vagy egy WBX motorról le kell dobni a vízköpenyt, tenni rá levegős cuccokat, mert az gyárilag szimeringes.
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Május 25, 22:13:42
Vagy a szíjtárcsát le kell szúrni, a blokkot meg felszúrni nagyobbra és szépen berakni egy szimeringet. Nekem így van és azóta semmi nem jön ki.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20408 Dátum:
2014 Május 25, 22:13:42 »
Idézetet írta: callook - 2014 Május 25, 16:58:42
Vagy ha a Merki csinálja a gépmunkát, akkor ő megperselyezi a blokkot a szíjtárcsa agyánál és az sem enged el ott semmi olajat.
Vagy a szíjtárcsát le kell szúrni, a blokkot meg felszúrni nagyobbra és szépen berakni egy szimeringet. Nekem így van és azóta semmi nem jön ki.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
sparkafer
Hozzászólások: 13991
30-347-1939
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20407 Dátum:
2014 Május 25, 19:12:28 »
Idézetet írta: BlackP - 2014 Május 24, 13:35:00
Ami feltunt meg, hogy az also ekszij tarcsanal jon az olaj, ugy tunik nagy fordulaton mar nem tudja visszavezetni az olajat.
Ha kitaláltad, hogy mi lesz a megoldás, kérlek írd meg, mert engem is érdekel.
http://sparkafer.blogspot.hu/
TBK001
Hozzászólások: 29077
Road Force One
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20406 Dátum:
2014 Május 25, 17:02:46 »
Idézetet írta: BlackP - 2014 Május 24, 13:35:00
Ami feltunt meg, hogy az also ekszij tarcsanal jon az olaj, ugy tunik nagy fordulaton mar nem tudja visszavezetni az olajat.
Üdv a klubban?
Én is ezzel küzdök egy ideje...
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20405 Dátum:
2014 Május 25, 16:58:42 »
De, lehet olyan szettet venni, amit kb. 10 perc felszerelni és kiváltja a gyári olajvisszahajtós megoldást:
http://de.hoffmann-speedster.com/karmann-ghia/motor/kurbelwelle-anbauteile/3369/riemenscheibe-m.-wellendichtring-170mm?c=109917
Leszeded a szíjat, leszereled a 2 szíjtárcsát, beteszel mindkettő alá egy 2-3mm vastag hézagolót, a blokkba tengely-agy ragasztóval beragasztod a szimeringházat, majd mindent visszaszerelsz.
Mivel ilyen egyszerű beépíteni, viszont postával kb. 20ezer Ft, ezért én nem szoktam javasolni, hogy egy frissen összerakott motort ilyen szíjtárcsával szereljen valaki. Ki kell próbálni gyárival, beletekerni néhány száz km-t, aztán ha van enyhe olajszivárgás, akkor be lehet dobni egy ilyen szettet.
Vagy ha a Merki csinálja a gépmunkát, akkor ő megperselyezi a blokkot a szíjtárcsa agyánál és az sem enged el ott semmi olajat.
Idézetet írta: sparkafer - 2014 Május 24, 14:46:55
Zoli az utolsó blog bejegyzésénél valami ilyesmit csinál a Formel Vau-nál. Talán leírja, hogy mit hogyan. Bár múltkor már volt erről szó, de szerintem ez nem olyan, hogy megveszed összerakod. Kicsit többnek érzem.
De lehet csak én vagyok pesszimista Pista.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Oldalak:
1
...
42
43
44
45
46
[
47
]
48
49
50
51
52
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...