www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 14:55:11

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3318463 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20444 Dátum: 2014 Június 12, 08:34:40 »

Sziasztok!

1.6-os HD, W100-as tengellyel, dupla 36-os karbikkal, 32/35 fejekkel, mire érdemes lecserélni a gyári himbasort? Vagy mivel "alul" nyomatékos motort akarok így maradjon gyári?

MÁS (kicsit SZMB):
A blokk széthúzásához már Lalipádrét is hívtam de neki sem sikerült.  Grin Nagyon óvatosan körbeütögettem gumikalapáccsal és faékkel...meg se mozdul. Videón láttam, hogy egy fadarabbal és gumikalapáccsal egy csávó az olajpumpa helyén ütögette a blokkot és úgy szétjött. Nekem kettétörött a deszkadarab.  Grin Meg se mozdul.  Van még más trükk?  Huh

Üdv.
igen szedd ki körbe a csavarokat a nyolcasokat is Undecided

Lazlow
« Hozzászólás #20443 Dátum: 2014 Június 12, 08:11:44 »

Sziasztok!

1.6-os HD, W100-as tengellyel, dupla 36-os karbikkal, 32/35 fejekkel, mire érdemes lecserélni a gyári himbasort? Vagy mivel "alul" nyomatékos motort akarok így maradjon gyári?

MÁS (kicsit SZMB):
A blokk széthúzásához már Lalipádrét is hívtam de neki sem sikerült.  Grin Nagyon óvatosan körbeütögettem gumikalapáccsal és faékkel...meg se mozdul. Videón láttam, hogy egy fadarabbal és gumikalapáccsal egy csávó az olajpumpa helyén ütögette a blokkot és úgy szétjött. Nekem kettétörött a deszkadarab.  Grin Meg se mozdul.  Van még más trükk?  Huh

Üdv.
« Utoljára szerkesztve: 2014 Június 12, 08:14:11 írta Lazlow »
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #20442 Dátum: 2014 Június 12, 07:55:19 »

Az EMPI milyen minőségű tuningcuccokat gyárt?
Ilyet. Az új kipu 2011. január közepétől 2011. március elejéig ennyire használódott el. Ekkor már átlépte a bűvös hétszáz megtett km-t.  Embarrassed


[a csatolmányt egy admin törölte]

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #20441 Dátum: 2014 Június 12, 07:37:46 »

Általánosságban az EMPI cuccok a leggagyibbak a piacon.
Végre lehetőségem nyílt a közelmúltban azt az empi nevű szart leváltani Egonról, amit kipufogóként árultak. Újként tettem fel és 710 (hétszáztíz) ! km után leszerelés, szemcseszórás, hegesztési javítások, festés.  Tongue Azóta több javítás is szükségessé vált, majd 16.000 közös km után végleg meg tudtam válni tőle. Nem hiányzik.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14975

« Hozzászólás #20440 Dátum: 2014 Június 11, 23:23:03 »

Vannak golyoi
és nem a pedál alatt tartja.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20439 Dátum: 2014 Június 11, 22:57:20 »

Általánosságban az EMPI cuccok a leggagyibbak a piacon.

Az EMPI milyen minőségű tuningcuccokat gyárt?
Egész normális árakon láttam karburátor szetteket...

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #20438 Dátum: 2014 Június 11, 22:28:39 »

Az EMPI milyen minőségű tuningcuccokat gyárt?
Egész normális árakon láttam karburátor szetteket...
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #20437 Dátum: 2014 Június 11, 22:21:58 »

Vannak golyoi

http://m.youtube.com/watch?v=QQ89wnTK8iQ&feature=youtu.be


http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #20436 Dátum: 2014 Június 11, 11:32:33 »

A BOSCH 009-es gyújtáselosztó az mitől olyan frankó cucc?
Tati azt szeretné mondani, hogy alapvetően attól, mert nincs rajta vákuum, de nem érti, miért ilyen népszerű, mikor fél kézzel a seggében tud jobbat csinálni.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20435 Dátum: 2014 Június 11, 11:14:06 »

A BOSCH 009-es gyújtáselosztó az mitől olyan frankó cucc?
semmitől, szerintem fosch

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #20434 Dátum: 2014 Június 11, 11:05:30 »

A BOSCH 009-es gyújtáselosztó az mitől olyan frankó cucc?
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #20433 Dátum: 2014 Június 10, 22:53:17 »

ránézésre 300 Nm 1250 rpm és 70 ló 1900 rpm.
szerintem tényleg egy hajómotort mértek, ahogy tati mondja :-)

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #20432 Dátum: 2014 Június 10, 20:49:03 »

Most akkor mennyi ló, mennyi nyomaték?
ránézésre 300 Nm 1250 rpm és 70 ló 1900 rpm.
szerintem tényleg egy hajómotort mértek, ahogy tati mondja :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #20431 Dátum: 2014 Június 10, 17:00:30 »

Ott is nagy volt a tanácstalanság (persze svédül, amit nem értettem).
Most akkor mennyi ló, mennyi nyomaték?

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20430 Dátum: 2014 Június 10, 08:41:44 »

Ott is nagy volt a tanácstalanság (persze svédül, amit nem értettem).

315Nm az 3ezer cm3 dízeleknek van ez egy erősnek mondott motor ha egy bogárra ráakasztanak egy iratmegsemmisítőt  attól még nem lesz v8as diesel Undecided
« Utoljára szerkesztve: 2014 Június 10, 08:46:58 írta tati »

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #20429 Dátum: 2014 Június 10, 08:30:25 »

Ott is nagy volt a tanácstalanság (persze svédül, amit nem értettem).

ez hülyeség!

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20428 Dátum: 2014 Június 10, 08:27:55 »

Itt a görbe. Nekem a forgatónyomaték volt meglepő.
ez hülyeség!

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #20427 Dátum: 2014 Június 10, 05:27:21 »

Itt a görbe. Nekem a forgatónyomaték volt meglepő.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20426 Dátum: 2014 Június 09, 22:55:51 »

Hivatalosan mérték, mondjatok lóerőt és nyomatékot. Holnap reggel beteszem a görbéket.

ez fing pufogtatás legalább a kipufogójáról tettél volna képet ,  gyári karbival biztos nincs 80 lóerő felett akár szívják akár fujják Undecided

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #20425 Dátum: 2014 Június 09, 22:23:26 »

Hivatalosan mérték, mondjatok lóerőt és nyomatékot. Holnap reggel beteszem a görbéket.
Fogalmam sincs, de találgatózni tudok. 83 ló és 113 nm.  Grin Huh

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #20424 Dátum: 2014 Június 09, 21:02:17 »

Hivatalosan mérték, mondjatok lóerőt és nyomatékot. Holnap reggel beteszem a görbéket.

valahol 50 és 200 közt  Evil

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #20423 Dátum: 2014 Június 09, 20:53:11 »

Hivatalosan mérték, mondjatok lóerőt és nyomatékot. Holnap reggel beteszem a görbéket.


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20422 Dátum: 2014 Június 02, 23:24:14 »

Azért mert szerintem ezek DCOE vagy DHLA fekvő karbikra való szűrők, amiknél máshol vannak a fúvókák (és szerintem picit más a torkoknál is a helyzet).


Fúvókáknak nincs kivágva....

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20421 Dátum: 2014 Június 02, 20:32:33 »

Sportvezérműtengely beépítése esetén a nagykereket is cserélni kell?
Vagy mikor érdemes - szükséges a beépítése?

mert melyiket kell még?  Undecided

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #20420 Dátum: 2014 Június 02, 20:04:40 »

Sportvezérműtengely beépítése esetén a nagykereket is cserélni kell?
Vagy mikor érdemes - szükséges a beépítése?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20419 Dátum: 2014 Május 29, 22:20:19 »

5 cm vastag az egész.
határeset  kismotorhoz meg 36os karbihoz esetleg jó lehet annál nagyobb motor szerintem hűvösben lefagyasztja aztán meg kilukad,tütét sem lehet beletenni .... Undecided

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #20418 Dátum: 2014 Május 29, 22:07:00 »

a két kerek luk között kéne legyen egy kábé 3x1centis ovális furat (amit könnyű utólag megcsinálni ) ,de engem inkább az aggaszt hogy ez nagyon lapos  Undecided

5 cm vastag az egész.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20417 Dátum: 2014 Május 29, 22:00:21 »

Konkrétan erre gondolok, ezek jók lehetnek?
Nem tudom, hogy milyen típus.
 
a két kerek luk között kéne legyen egy kábé 3x1centis ovális furat (amit könnyű utólag megcsinálni ) ,de engem inkább az aggaszt hogy ez nagyon lapos  Undecided

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20416 Dátum: 2014 Május 29, 21:57:22 »

Konkrétan erre gondolok, ezek jók lehetnek?
Nem tudom, hogy milyen típus.
 


Fúvókáknak nincs kivágva....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #20415 Dátum: 2014 Május 29, 21:56:08 »

az attól függ... Van rajta 2 kerek meg egy ovális vagy nagy ovális.... Undecided

Konkrétan erre gondolok, ezek jók lehetnek?
Nem tudom, hogy milyen típus.
 

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20414 Dátum: 2014 Május 29, 19:33:32 »

Azokon a K&N légszűrőkön, amik az IDF Weberekre - DRLA DEllortokra mennek rá, azokon mekkora a nyílás átmérője?
Elég fontos lenne, hogy valaki lemérje nekem.
Köszönöm.
 
az attól függ... Van rajta 2 kerek meg egy ovális vagy nagy ovális.... Undecided

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #20413 Dátum: 2014 Május 29, 18:08:10 »

Azokon a K&N légszűrőkön, amik az IDF Weberekre - DRLA DEllortokra mennek rá, azokon mekkora a nyílás átmérője?
Elég fontos lenne, hogy valaki lemérje nekem.
Köszönöm.
 
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #20412 Dátum: 2014 Május 27, 08:39:33 »

Köszi.
Rendelem. Ezt néztem amúgy pont itt. Csak kellet a megerősítésed Wink

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20411 Dátum: 2014 Május 26, 22:12:04 »

Ide írom, itt megis olyanok olvassak (stunt, Tati, Callook) hogy vennem kellene egy tisztességes crova készletet. Nem kell semmi extra gondolni 2-tol 22-ig dugó kulcsok racsni, fix szar, es hosszabitok.
De olyan amivel nem járok ugy hogy a 13as mar jó a 15re is, es a racsnit nem tépem el egy 10es csavar lazitasa közben.
Please Help me!!

Yato, Tona, Jonnesway

http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=7511&cat=269&group=JNW%20dug%F3kulcs

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #20410 Dátum: 2014 Május 26, 21:42:35 »

Ide írom, itt megis olyanok olvassak (stunt, Tati, Callook) hogy vennem kellene egy tisztességes crova készletet. Nem kell semmi extra gondolni 2-tol 22-ig dugó kulcsok racsni, fix szar, es hosszabitok.
De olyan amivel nem járok ugy hogy a 13as mar jó a 15re is, es a racsnit nem tépem el egy 10es csavar lazitasa közben.
Please Help me!!

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20409 Dátum: 2014 Május 25, 22:25:11 »

Vagy egy WBX motorról le kell dobni a vízköpenyt, tenni rá levegős cuccokat, mert az gyárilag szimeringes.  Tongue


Vagy a szíjtárcsát le kell szúrni, a blokkot meg felszúrni nagyobbra és szépen berakni egy szimeringet. Nekem így van és azóta semmi nem jön ki.


Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20408 Dátum: 2014 Május 25, 22:13:42 »



Vagy ha a Merki csinálja a gépmunkát, akkor ő megperselyezi a blokkot a szíjtárcsa agyánál és az sem enged el ott semmi olajat.



Vagy a szíjtárcsát le kell szúrni, a blokkot meg felszúrni nagyobbra és szépen berakni egy szimeringet. Nekem így van és azóta semmi nem jön ki.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #20407 Dátum: 2014 Május 25, 19:12:28 »

Ami feltunt meg, hogy az also ekszij tarcsanal jon az olaj, ugy tunik nagy fordulaton mar nem tudja visszavezetni az olajat.
Ha kitaláltad, hogy mi lesz a megoldás, kérlek írd meg, mert engem is érdekel.

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29077


Road Force One

« Hozzászólás #20406 Dátum: 2014 Május 25, 17:02:46 »



Ami feltunt meg, hogy az also ekszij tarcsanal jon az olaj, ugy tunik nagy fordulaton mar nem tudja visszavezetni az olajat.

Üdv a klubban? Undecided Én is ezzel küzdök egy ideje... Tongue

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20405 Dátum: 2014 Május 25, 16:58:42 »

De, lehet olyan szettet venni, amit kb. 10 perc felszerelni és kiváltja a gyári olajvisszahajtós megoldást:

http://de.hoffmann-speedster.com/karmann-ghia/motor/kurbelwelle-anbauteile/3369/riemenscheibe-m.-wellendichtring-170mm?c=109917

Leszeded a szíjat, leszereled a 2 szíjtárcsát, beteszel mindkettő alá egy 2-3mm vastag hézagolót, a blokkba tengely-agy ragasztóval beragasztod a szimeringházat, majd mindent visszaszerelsz.

Mivel ilyen egyszerű beépíteni, viszont postával kb. 20ezer Ft, ezért én nem szoktam javasolni, hogy egy frissen összerakott motort ilyen szíjtárcsával szereljen valaki. Ki kell próbálni gyárival, beletekerni néhány száz km-t, aztán ha van enyhe olajszivárgás, akkor be lehet dobni egy ilyen szettet.

Vagy ha a Merki csinálja a gépmunkát, akkor ő megperselyezi a blokkot a szíjtárcsa agyánál és az sem enged el ott semmi olajat.

Zoli az utolsó blog bejegyzésénél valami ilyesmit csinál a Formel Vau-nál. Talán leírja, hogy mit hogyan. Bár múltkor már volt erről szó, de szerintem ez nem olyan, hogy megveszed összerakod. Kicsit többnek érzem.
De lehet csak én vagyok pesszimista Pista.

Oldalak: 1 ... 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.