www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 10:33:20

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3368478 alkalommal)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20924 Dátum: 2014 Október 17, 11:24:55 »

én annyit tennék hozzá hogy a vékonypálcás blokkot még nem láttam menetszakadva csak azt az egyet amit én basztam el , vastagot annál többet  de azok is mind  a túlhúzásból barmolásból adódtak. én ha vastagpálcásból építenék akkor biztos hogy menet perselyezném  de ha már menetperselyezni kell akkor meg inkább nem geciznék 14es perselyekkel csak 12mm-el abba meg csak M8as vékony pálca fér (de 14mm-el perselyeztem már vastaghoz is mind a 16db-ot azzal sem volt meg nem is lesz baj többet)
Amit linkeltem perselyeket,azoknak is 12mm-es a külső átmérőjük.

Szóval azt mondod,hogy az átperselyezett blokk az "atombiztos"?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20923 Dátum: 2014 Október 17, 11:23:26 »

Köszönöm az alapos és korrekt választ! Kezfogas

Van két db,1972/08 utáni,már nagy olajfuratos D1-es blokkom,de mindkettő vastagpálcás.Akkor így ahogy van,hagyva a gyári tőcsavarokat alkalmas az egész?
Az én hengerem 92-es átmérőjű,nem 90.5-es.Még az is felrakható a vastagpálcával?

Kicsavarnám a pálcákat, megnézném a menetet, ahol szorul, vagy bizonytalan, ott helicoil menetjavítóval megcsinálnám, amilyen hosszúval, csak lehet. Ez a tuti.
A 10-es pálcát javítva a 14 mm-es menetpersely leginkább csak 1.6-os blokkhoz fér el.

Igen a 92-es és a 90.5-ös azonos, hacsak nem a thick wall 92-est használod, ami a 94-esnek megfelelő méretű.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20922 Dátum: 2014 Október 17, 11:18:01 »

Nem kell kicserélni, ne is cseréld ki. Ha jók a menetek, akkor a vastagpálcás is elfér a 90.5 henger mellett és egyesek (amerikai motorépítők, pl. Art Thraen, VW Paradise) tuning motorokhoz jobbnak tartják, mint a vékonypálcásat.

A CroMo rudakról is megoszlanak a vélemények, ugyanis a hőtágulási együtthatója más, mint a sima acél (vas) ötvözetlen csavarnak, ezért amikor megmelegszik a blokk, akkor erősebben húzza össze és nincs értelme, csak bajt okoz.

Érdekes módon a vékonypálcás blokk is azért került gyártásba, mert túlmelegedésnél a vastag pálca nem tágult akkorát és 35Nm húzott csavarnál is kivehette a menetet a blokkból, ezért gyengítettek a csavaron és erősítették meg a menetet perselyezéssel. Ami valójában nem is erősebb menet, hanem a pálca gyengébb.


én annyit tennék hozzá hogy a vékonypálcás blokkot még nem láttam menetszakadva csak azt az egyet amit én basztam el , vastagot annál többet  de azok is mind  a túlhúzásból barmolásból adódtak. én ha vastagpálcásból építenék akkor biztos hogy menet perselyezném  de ha már menetperselyezni kell akkor meg inkább nem geciznék 14es perselyekkel csak 12mm-el abba meg csak M8as vékony pálca fér (de 14mm-el perselyeztem már vastaghoz is mind a 16db-ot azzal sem volt meg nem is lesz baj többet)

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20921 Dátum: 2014 Október 17, 11:07:02 »

Nem kell kicserélni, ne is cseréld ki. Ha jók a menetek, akkor a vastagpálcás is elfér a 90.5 henger mellett és egyesek (amerikai motorépítők, pl. Art Thraen, VW Paradise) tuning motorokhoz jobbnak tartják, mint a vékonypálcásat.

A CroMo rudakról is megoszlanak a vélemények, ugyanis a hőtágulási együtthatója más, mint a sima acél (vas) ötvözetlen csavarnak, ezért amikor megmelegszik a blokk, akkor erősebben húzza össze és nincs értelme, csak bajt okoz.

Érdekes módon a vékonypálcás blokk is azért került gyártásba, mert túlmelegedésnél a vastag pálca nem tágult akkorát és 35Nm húzott csavarnál is kivehette a menetet a blokkból, ezért gyengítettek a csavaron és erősítették meg a menetet perselyezéssel. Ami valójában nem is erősebb menet, hanem a pálca gyengébb.

Nekem volt vékonypálcás tuning blokkom is (Leon motorja is kényszerből vékonypálcás, mert a 94-es henger mellett nem fér el a vastag), de a mostani 2110-esem is kutya közönséges vastagpálcás és még menetpersely sincs benne, hanem gyári.

Az 1776-osom is gyári vastagpálcás.

Nekem nincs akkora tapasztalatom, hogy mindent végigpróbáljak, de van pár ember a TheSamba-n, akik nem fotelfizikusok, hanem heti szinten 2-5 motort építenek össze, nekik adok a véleményükre és van aki meg is írja, elmagyarázza.

Nem kell mindent csak azért lecserélni, mert kapható "tuning" cucc. Egyébként is mindennek van hátránya az előnyök mellett.
Köszönöm az alapos és korrekt választ! Kezfogas

Van két db,1972/08 utáni,már nagy olajfuratos D1-es blokkom,de mindkettő vastagpálcás.Akkor így ahogy van,hagyva a gyári tőcsavarokat alkalmas az egész?
Az én hengerem 92-es átmérőjű,nem 90.5-es.Még az is felrakható a vastagpálcával?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20920 Dátum: 2014 Október 17, 11:06:18 »

Erősebb tuningmotornál,eleve javasolt a hengerfej tőcsavarok újakra cserélése.Legalábbis én mindenképpen cserélném,még ha vékonypálcás lenne a blokkom akkor is.Tehát egy ilyen szettet mindenképpen vennem kell,ezen spórolni nem tudok.

http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=88698533812&rub1=Motor&rub2=Motorgeh%E4use%20und%20Zubeh%F6r%2CGeh%E4usezubeh%F6r&artnr=21964a&pn=0&sort=0&all=



Ilyet már én is vettem, de csak egyszer.
Hiába CSP Product, szerintem a gyári jobb ennél, mert pl. a gyárinak, akár az 8-as, akár a 10-es csavarról beszélünk, mángorolt a menete, és nem véletlenül választották ezt a sokkal drágább gyártási eljárást, mint a sima metszést.
Pontosabban van a csavar vastagsága számolva.

Én felületkezelt GYÁRI csavarokat használok minden motornál.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20919 Dátum: 2014 Október 17, 11:01:51 »

Erősebb tuningmotornál,eleve javasolt a hengerfej tőcsavarok újakra cserélése.Legalábbis én mindenképpen cserélném,még ha vékonypálcás lenne a blokkom akkor is.Tehát egy ilyen szettet mindenképpen vennem kell,ezen spórolni nem tudok.

http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=88698533812&rub1=Motor&rub2=Motorgeh%E4use%20und%20Zubeh%F6r%2CGeh%E4usezubeh%F6r&artnr=21964a&pn=0&sort=0&all=

Ugye a vastagpálcás blokk,vékonyra alakításához,kellenek ezek is.De ebből a menetjavítóból,létezik kétfajta hosszúságú,29mm és 34mm-es is.Gondolom a 34-es jobb,de mindenhol van olyan vastag a blokk anyaga,hogy átfúrás nélkül megbírja a 34mm-est?Mert darabra adják,ha valahol megbírja,valahol meg nem,akkor össze lehet olyan arányban vásárolni egy garnitúrát.

http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=88698533812&rub1=Motor&rub2=Motorgeh%E4use%20und%20Zubeh%F6r%2CGeh%E4usezubeh%F6r&artnr=10943a&pn=0&sort=0&all=

Vagy már eleve beteges úgy kezdeni a tuningot,hogy a blokknak mind a 16 menete reparált,és érdemesebb mindjárt egy vékonypálcás blokkal kezdeni?

Nem kell kicserélni, ne is cseréld ki. Ha jók a menetek, akkor a vastagpálcás is elfér a 90.5 henger mellett és egyesek (amerikai motorépítők, pl. Art Thraen, VW Paradise) tuning motorokhoz jobbnak tartják, mint a vékonypálcásat.

A CroMo rudakról is megoszlanak a vélemények, ugyanis a hőtágulási együtthatója más, mint a sima acél (vas) ötvözetlen csavarnak, ezért amikor megmelegszik a blokk, akkor erősebben húzza össze és nincs értelme, csak bajt okoz.

Érdekes módon a vékonypálcás blokk is azért került gyártásba, mert túlmelegedésnél a vastag pálca nem tágult akkorát és 35Nm húzott csavarnál is kivehette a menetet a blokkból, ezért gyengítettek a csavaron és erősítették meg a menetet perselyezéssel. Ami valójában nem is erősebb menet, hanem a pálca gyengébb.

Nekem volt vékonypálcás tuning blokkom is (Leon motorja is kényszerből vékonypálcás, mert a 94-es henger mellett nem fér el a vastag), de a mostani 2110-esem is kutya közönséges vastagpálcás és még menetpersely sincs benne, hanem gyári.

Az 1776-osom is gyári vastagpálcás.

Nekem nincs akkora tapasztalatom, hogy mindent végigpróbáljak, de van pár ember a TheSamba-n, akik nem fotelfizikusok, hanem heti szinten 2-5 motort építenek össze, nekik adok a véleményükre és van aki meg is írja, elmagyarázza.

Nem kell mindent csak azért lecserélni, mert kapható "tuning" cucc. Egyébként is mindennek van hátránya az előnyök mellett.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20918 Dátum: 2014 Október 17, 08:30:38 »

Erősebb tuningmotornál,eleve javasolt a hengerfej tőcsavarok újakra cserélése.Legalábbis én mindenképpen cserélném,még ha vékonypálcás lenne a blokkom akkor is.Tehát egy ilyen szettet mindenképpen vennem kell,ezen spórolni nem tudok.

http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=88698533812&rub1=Motor&rub2=Motorgeh%E4use%20und%20Zubeh%F6r%2CGeh%E4usezubeh%F6r&artnr=21964a&pn=0&sort=0&all=

Ugye a vastagpálcás blokk,vékonyra alakításához,kellenek ezek is.De ebből a menetjavítóból,létezik kétfajta hosszúságú,29mm és 34mm-es is.Gondolom a 34-es jobb,de mindenhol van olyan vastag a blokk anyaga,hogy átfúrás nélkül megbírja a 34mm-est?Mert darabra adják,ha valahol megbírja,valahol meg nem,akkor össze lehet olyan arányban vásárolni egy garnitúrát.

http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=88698533812&rub1=Motor&rub2=Motorgeh%E4use%20und%20Zubeh%F6r%2CGeh%E4usezubeh%F6r&artnr=10943a&pn=0&sort=0&all=

Vagy már eleve beteges úgy kezdeni a tuningot,hogy a blokknak mind a 16 menete reparált,és érdemesebb mindjárt egy vékonypálcás blokkal kezdeni?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20917 Dátum: 2014 Október 16, 22:07:57 »

Sima szekérfutóműves bogárnál pont jól állnak a furatok. 1302-1303-nál van ez a 45 fokos állás. Simán rá lehet fúrni erre is a "fekvő" furatokat.
Merevítő hüvelyt tudsz úgy beépíteni, hogy az egyik oldalon csak 8mm-es furatot készítesz, viszont a másik oldalról nagyobbat (amekkora a hüvely külső átmérője).

Még mindig a főfékhenger témával küszködöm.
Vettem egy régebbi Passat főfékhengert, 22,2 főfékdugattyú átmérővel.
Bepróbáltam egy Bogár alvázba a helyére, pontosan passzol is, csak a felfogatási pontok vannak eltolva.

A kép alapján talán látszik, hogy ha beteszem úgy, ahogyan a felfogatási pontok adják, akkor a fölső gumidugós - műanyagcsöves részek nem függőlegesen állnak, hanem kb. 45'-ban.

Ha függőlegesre állítom a főfékhengert, akkor pedig a lyukak nem passzolnak a napóleonon.
Fúrjak rá új lyukat?
(a gyári felfogatásnál viszont nem sima lyuk van, hanem cső erősíti- merevíti a két lemez közötti távolságot)

Gondolom ferdén, 45'-ban elforgatva nem szabad beépíteni a főfékhengert.
 

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20916 Dátum: 2014 Október 16, 21:51:12 »

Ez milyen motor? 1,3 v. 1,6? Vezértengely? Hengerfej gyári vagy mi?
1,6 minden gyári

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #20915 Dátum: 2014 Október 16, 21:40:29 »

egy bogár motor amin opel rendszer volt és főtengelyen 60lóerőt mértek (Csak nem emléxem milyen fordulaton )
Ez milyen motor? 1,3 v. 1,6? Vezértengely? Hengerfej gyári vagy mi?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #20914 Dátum: 2014 Október 16, 20:48:29 »

Még mindig a főfékhenger témával küszködöm.
Vettem egy régebbi Passat főfékhengert, 22,2 főfékdugattyú átmérővel.
Bepróbáltam egy Bogár alvázba a helyére, pontosan passzol is, csak a felfogatási pontok vannak eltolva.

A kép alapján talán látszik, hogy ha beteszem úgy, ahogyan a felfogatási pontok adják, akkor a fölső gumidugós - műanyagcsöves részek nem függőlegesen állnak, hanem kb. 45'-ban.

Ha függőlegesre állítom a főfékhengert, akkor pedig a lyukak nem passzolnak a napóleonon.
Fúrjak rá új lyukat?
(a gyári felfogatásnál viszont nem sima lyuk van, hanem cső erősíti- merevíti a két lemez közötti távolságot)

Gondolom ferdén, 45'-ban elforgatva nem szabad beépíteni a főfékhengert.
 
A cső ami a napoleonban van, az csak egy távtartó, amit a csavar bedugáskor oda teszed ahol a csavart bedugod.
A 302-esnél is ferdén vannak a csavarhelyek.( Azt hiszem. )

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #20913 Dátum: 2014 Október 16, 19:44:06 »

Még mindig a főfékhenger témával küszködöm.
Vettem egy régebbi Passat főfékhengert, 22,2 főfékdugattyú átmérővel.
Bepróbáltam egy Bogár alvázba a helyére, pontosan passzol is, csak a felfogatási pontok vannak eltolva.

A kép alapján talán látszik, hogy ha beteszem úgy, ahogyan a felfogatási pontok adják, akkor a fölső gumidugós - műanyagcsöves részek nem függőlegesen állnak, hanem kb. 45'-ban.

Ha függőlegesre állítom a főfékhengert, akkor pedig a lyukak nem passzolnak a napóleonon.
Fúrjak rá új lyukat?
(a gyári felfogatásnál viszont nem sima lyuk van, hanem cső erősíti- merevíti a két lemez közötti távolságot)

Gondolom ferdén, 45'-ban elforgatva nem szabad beépíteni a főfékhengert.
 

[a csatolmányt egy admin törölte]
1303LS
« Hozzászólás #20912 Dátum: 2014 Október 16, 16:24:56 »

nem annyira tuning téma (remélem, hogy nem csak tuninggal lehet majd megoldani), de talán itt olvassák legtöbben 1303-ast nyúzók
cserélnem kell a képen bekarikázott gömbfejet (jobb oldali kormányösszekötő belső oldala). ahogy nézem ez egyben van az összekötő rúddal... unixban létezik a komplett rúd, de nem lehet kapni és amúgy is heroin árban lenne.
hogyan kell ezt cserélni? ez olyan lehet, mint a torziós futóműnél a lengőkarokban a bepréselős talpas gömbfej? vagy levág, hegeszt, menetet fúr és egy külső menetes gömbfejből az ellentétes menetűt kell belehebrákolni?
Igen, egyben.
Igen, drága.
Igen, ilyen egy 303-as tulajnak VAN eltéve tarcsiba.
A hebrákolós megoldás jó ötlet, mint a zsigulié úgy kell megcsinálni. Betétbe innen onnan jobb/bal menet.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #20911 Dátum: 2014 Október 16, 16:13:12 »

nem annyira tuning téma (remélem, hogy nem csak tuninggal lehet majd megoldani), de talán itt olvassák legtöbben 1303-ast nyúzók
cserélnem kell a képen bekarikázott gömbfejet (jobb oldali kormányösszekötő belső oldala). ahogy nézem ez egyben van az összekötő rúddal... unixban létezik a komplett rúd, de nem lehet kapni és amúgy is heroin árban lenne.
hogyan kell ezt cserélni? ez olyan lehet, mint a torziós futóműnél a lengőkarokban a bepréselős talpas gömbfej? vagy levág, hegeszt, menetet fúr és egy külső menetes gömbfejből az ellentétes menetűt kell belehebrákolni?

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20910 Dátum: 2014 Október 16, 15:50:12 »

egy K-dzsetronikos motor nem fog annyit tudni mint két görbe tengelyű 36os weber amit amúgy Callook kidobna ebben nagyobb összegben merek fogadni ,lehet hogy szépen jár meg tüzes meg alul erős  de a szívórendszer biztos megállítja ... és elavultabb Stumrobi 1848 évjáratú bőrözött hólikarburátoránál... Undecided


Nem véletlenül vannak IDF és IDA karbik a tuning motorokon, esetleg más EFI, de soha nem K Jet.....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20909 Dátum: 2014 Október 16, 15:47:27 »

Csomag érkezett,benne új,92x82 H-D garnitúra (2180 ccm),és 78mm löketű,kovácsolt főtengely.


Még most sem bírom megérteni, miért nem 82 mm-es főtengely rendeltél, de a te dolgod....  Undecided Undecided Undecided

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #20908 Dátum: 2014 Október 16, 12:13:18 »

én aszittem ez valami kovászosuborka gyártógép  Undecided
Egy olyan uborkásüveg (Marvel oiler) szokott lenni 300. EUR vagy USD. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #20907 Dátum: 2014 Október 16, 12:05:20 »

Gyártsál ilyet!

én aszittem ez valami kovászosuborka gyártógép  Undecided
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20906 Dátum: 2014 Október 16, 12:01:56 »

én aszittem ez valami kovászosuborka gyártógép  Undecided

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #20905 Dátum: 2014 Október 16, 11:57:26 »

Judson...
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1671072


VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #20904 Dátum: 2014 Október 16, 10:18:11 »

elmeny lehet ekszijat cserelni Cheesy

A múltkor láttam valahol egy ékszíjcserés videot... megkeressem???  Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #20903 Dátum: 2014 Október 16, 08:38:06 »

elmeny lehet ekszijat cserelni Cheesy
Főtengellyel együtt szokták, nem gond. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #20902 Dátum: 2014 Október 16, 08:05:53 »

Ekkora karácsonyfa alatt az kis lapos motor....  Smiley

Callook halad:
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #20901 Dátum: 2014 Október 16, 06:55:51 »

Callook halad:
elmeny lehet ekszijat cserelni Cheesy

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20900 Dátum: 2014 Október 15, 22:43:11 »


Callook halad:

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20899 Dátum: 2014 Október 15, 22:41:56 »

központi vagy hengerenkénti?
hengerenkénti

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20898 Dátum: 2014 Október 15, 22:41:24 »

Milyen motort? Injektoros bogár?
egy bogár motor amin opel rendszer volt és főtengelyen 60lóerőt mértek (Csak nem emléxem milyen fordulaton )

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20897 Dátum: 2014 Október 15, 22:36:41 »

Az a srác, aki megvette a mexikói bogaramat, most végzett valami műszaki főiskolán, és "csak úgy" átalakította a karbis boxert injektorosra.
Valami K-Jetronik fejről beszélt, amin tudja állítni a befecskendezett mennyiséget.
Volt már próbaindítás is, és állítólag nagyon vette a lapot.
Golf 1 GTI gyújtást is faragott bele.
egy K-dzsetronikos motor nem fog annyit tudni mint két görbe tengelyű 36os weber amit amúgy Callook kidobna ebben nagyobb összegben merek fogadni ,lehet hogy szépen jár meg tüzes meg alul erős  de a szívórendszer biztos megállítja ... és elavultabb Stumrobi 1848 évjáratú bőrözött hólikarburátoránál... Undecided

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20896 Dátum: 2014 Október 15, 19:21:34 »

Bár nehezen tudom elképzelni, hogy te valaha is rendesen elrúgd az autót  Wink

Ebből a 2 alkatrészből nem lehet ezt megmondani... De én tudom, hogy milyen a többi cucc, úgyhogy valóban nem lehet azt mondani rá.  Wink


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20895 Dátum: 2014 Október 15, 19:18:37 »

Ebből a 2 alkatrészből nem lehet ezt megmondani... De én tudom, hogy milyen a többi cucc, úgyhogy valóban nem lehet azt mondani rá.  Wink

Erre már azért nem mondják,hogy egy kisablakos bogár a 750 kilójával és egy széria 1.6-os motorral simán picsánver majd!

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20894 Dátum: 2014 Október 15, 19:12:36 »

De a 2.1l is már elég komoly nem?
Erre már azért nem mondják,hogy egy kisablakos bogár a 750 kilójával és egy széria 1.6-os motorral simán picsánver majd!
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20893 Dátum: 2014 Október 15, 19:10:53 »

Az a zárójeles 2180ccm az semmit sem jelent, csak egy hengerűrtartalom ami megvalósítható lenne ezzel a HD szettel. A motor a 78-as főtengellyel 2073ccm lesz.

De a 2.1l is már elég komoly nem?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20892 Dátum: 2014 Október 15, 18:59:43 »

Az a zárójeles 2180ccm az semmit sem jelent, csak egy hengerűrtartalom ami megvalósítható lenne ezzel a HD szettel. A motor a 78-as főtengellyel 2073ccm lesz.

Csomag érkezett,benne új,92x82 H-D garnitúra (2180 ccm),és 78mm löketű,kovácsolt főtengely.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20891 Dátum: 2014 Október 15, 18:43:50 »

Csomag érkezett,benne új,92x82 H-D garnitúra (2180 ccm),és 78mm löketű,kovácsolt főtengely.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20890 Dátum: 2014 Október 15, 16:02:07 »

Az a srác, aki megvette a mexikói bogaramat, most végzett valami műszaki főiskolán, és "csak úgy" átalakította a karbis boxert injektorosra.
Valami K-Jetronik fejről beszélt, amin tudja állítni a befecskendezett mennyiséget.
Volt már próbaindítás is, és állítólag nagyon vette a lapot.
Golf 1 GTI gyújtást is faragott bele.

Valami műszaki főiskolán, valami K jet, nagyon veszi a lapot, de valami kék cal-look Sopronból, valami karburátorokkal simán kifújja az orrát az valami nagyon biztos.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20889 Dátum: 2014 Október 15, 15:34:52 »

A gyújtás dolog az pont az amit Tati is csinál sorozatban.

A K-Jet felszerelése sem újdonság bogárra. Külföldön a Willibald és egy másik cég is csinálta sorozatban, de házi átépítések is akadtak (itthon is). Összességében a K-jetnél az alkatrészek korával van a gond: Most 25-30 éves autókat szereltek K-jetronic befecskendezőkkel, ami nem egy elektronikusan szabályzott rendszer. Ebből adódóan nagyon érzékeny a rendszer a tömítetlenségekre, a fals levegőre. Elég ha a bontott rendszeredben van egy repedezett o-gyűrű pl. és elhagyod a töködet mire megtalálod a hibás részt, amihez vagy nincs alkatrész, vagy annyiba kerül mint egy komplett felújított duplakarbis rendszer. Sajnos láttam ahogy apu 2 évet szenved egy több évre leparkolt Porsche K-jetjével. Mire megtalálta a hibát (ami mindig valami apróság volt), jött egy másik.
Szóval ha befecskendezőhöz nyúlnék, biztos valami fiatalabbal kezdenék, ahogy Tati is teszi azt.

Az a srác, aki megvette a mexikói bogaramat, most végzett valami műszaki főiskolán, és "csak úgy" átalakította a karbis boxert injektorosra.
Valami K-Jetronik fejről beszélt, amin tudja állítni a befecskendezett mennyiséget.
Volt már próbaindítás is, és állítólag nagyon vette a lapot.
Golf 1 GTI gyújtást is faragott bele.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20888 Dátum: 2014 Október 15, 15:22:31 »

Úgy rémlik Opelt magyarázott nekem legutóbb.

Milyen motort? Injektoros bogár?

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #20887 Dátum: 2014 Október 15, 15:03:38 »

Az a srác, aki megvette a mexikói bogaramat, most végzett valami műszaki főiskolán, és "csak úgy" átalakította a karbis boxert injektorosra.
Valami K-Jetronik fejről beszélt, amin tudja állítni a befecskendezett mennyiséget.
Volt már próbaindítás is, és állítólag nagyon vette a lapot.
Golf 1 GTI gyújtást is faragott bele.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #20886 Dátum: 2014 Október 15, 14:25:13 »

egészen biztos hogy nem , én injektorost csinálok
központi vagy hengerenkénti?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #20885 Dátum: 2014 Október 15, 13:06:08 »

vettem egy motort és leszedtem róla...
Milyen motort? Injektoros bogár?
Oldalak: 1 ... 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.143 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.