www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 10:40:46
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
30
31
32
33
34
[
35
]
36
37
38
39
40
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3368506 alkalommal)
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20924 Dátum:
2014 Október 17, 11:24:55 »
Idézetet írta: tati - 2014 Október 17, 11:18:01
én annyit tennék hozzá hogy a vékonypálcás blokkot még nem láttam menetszakadva csak azt az egyet amit én basztam el , vastagot annál többet de azok is mind a túlhúzásból barmolásból adódtak. én ha vastagpálcásból építenék akkor biztos hogy menet perselyezném de ha már menetperselyezni kell akkor meg inkább nem geciznék 14es perselyekkel csak 12mm-el abba meg csak M8as vékony pálca fér (de 14mm-el perselyeztem már vastaghoz is mind a 16db-ot azzal sem volt meg nem is lesz baj többet)
Amit linkeltem perselyeket,azoknak is 12mm-es a külső átmérőjük.
Szóval azt mondod,hogy az átperselyezett blokk az "atombiztos"?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20923 Dátum:
2014 Október 17, 11:23:26 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Október 17, 11:07:02
Köszönöm az alapos és korrekt választ!
Van két db,1972/08 utáni,már nagy olajfuratos D1-es blokkom,de mindkettő vastagpálcás.Akkor így ahogy van,hagyva a gyári tőcsavarokat alkalmas az egész?
Az én hengerem 92-es átmérőjű,nem 90.5-es.Még az is felrakható a vastagpálcával?
Kicsavarnám a pálcákat, megnézném a menetet, ahol szorul, vagy bizonytalan, ott helicoil menetjavítóval megcsinálnám, amilyen hosszúval, csak lehet. Ez a tuti.
A 10-es pálcát javítva a 14 mm-es menetpersely leginkább csak 1.6-os blokkhoz fér el.
Igen a 92-es és a 90.5-ös azonos, hacsak nem a thick wall 92-est használod, ami a 94-esnek megfelelő méretű.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20922 Dátum:
2014 Október 17, 11:18:01 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Október 17, 11:01:51
Nem kell kicserélni, ne is cseréld ki. Ha jók a menetek, akkor a vastagpálcás is elfér a 90.5 henger mellett és egyesek (amerikai motorépítők, pl. Art Thraen, VW Paradise) tuning motorokhoz jobbnak tartják, mint a vékonypálcásat.
A CroMo rudakról is megoszlanak a vélemények, ugyanis a hőtágulási együtthatója más, mint a sima acél (vas) ötvözetlen csavarnak, ezért amikor megmelegszik a blokk, akkor erősebben húzza össze és nincs értelme, csak bajt okoz.
Érdekes módon a vékonypálcás blokk is azért került gyártásba, mert túlmelegedésnél a vastag pálca nem tágult akkorát és 35Nm húzott csavarnál is kivehette a menetet a blokkból, ezért gyengítettek a csavaron és erősítették meg a menetet perselyezéssel. Ami valójában nem is erősebb menet, hanem a pálca gyengébb.
én annyit tennék hozzá hogy a vékonypálcás blokkot még nem láttam menetszakadva csak azt az egyet amit én basztam el , vastagot annál többet de azok is mind a túlhúzásból barmolásból adódtak. én ha vastagpálcásból építenék akkor biztos hogy menet perselyezném de ha már menetperselyezni kell akkor meg inkább nem geciznék 14es perselyekkel csak 12mm-el abba meg csak M8as vékony pálca fér (de 14mm-el perselyeztem már vastaghoz is mind a 16db-ot azzal sem volt meg nem is lesz baj többet)
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20921 Dátum:
2014 Október 17, 11:07:02 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Október 17, 11:01:51
Nem kell kicserélni, ne is cseréld ki. Ha jók a menetek, akkor a vastagpálcás is elfér a 90.5 henger mellett és egyesek (amerikai motorépítők, pl. Art Thraen, VW Paradise) tuning motorokhoz jobbnak tartják, mint a vékonypálcásat.
A CroMo rudakról is megoszlanak a vélemények, ugyanis a hőtágulási együtthatója más, mint a sima acél (vas) ötvözetlen csavarnak, ezért amikor megmelegszik a blokk, akkor erősebben húzza össze és nincs értelme, csak bajt okoz.
Érdekes módon a vékonypálcás blokk is azért került gyártásba, mert túlmelegedésnél a vastag pálca nem tágult akkorát és 35Nm húzott csavarnál is kivehette a menetet a blokkból, ezért gyengítettek a csavaron és erősítették meg a menetet perselyezéssel. Ami valójában nem is erősebb menet, hanem a pálca gyengébb.
Nekem volt vékonypálcás tuning blokkom is (Leon motorja is kényszerből vékonypálcás, mert a 94-es henger mellett nem fér el a vastag), de a mostani 2110-esem is kutya közönséges vastagpálcás és még menetpersely sincs benne, hanem gyári.
Az 1776-osom is gyári vastagpálcás.
Nekem nincs akkora tapasztalatom, hogy mindent végigpróbáljak, de van pár ember a TheSamba-n, akik nem fotelfizikusok, hanem heti szinten 2-5 motort építenek össze, nekik adok a véleményükre és van aki meg is írja, elmagyarázza.
Nem kell mindent csak azért lecserélni, mert kapható "tuning" cucc. Egyébként is mindennek van hátránya az előnyök mellett.
Köszönöm az alapos és korrekt választ!
Van két db,1972/08 utáni,már nagy olajfuratos D1-es blokkom,de mindkettő vastagpálcás.Akkor így ahogy van,hagyva a gyári tőcsavarokat alkalmas az egész?
Az én hengerem 92-es átmérőjű,nem 90.5-es.Még az is felrakható a vastagpálcával?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20920 Dátum:
2014 Október 17, 11:06:18 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Október 17, 08:30:38
Erősebb tuningmotornál,eleve javasolt a hengerfej tőcsavarok újakra cserélése.Legalábbis én mindenképpen cserélném,még ha vékonypálcás lenne a blokkom akkor is.Tehát egy ilyen szettet mindenképpen vennem kell,ezen spórolni nem tudok.
http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=88698533812&rub1=Motor&rub2=Motorgeh%E4use%20und%20Zubeh%F6r%2CGeh%E4usezubeh%F6r&artnr=21964a&pn=0&sort=0&all=
Ilyet már én is vettem, de csak egyszer.
Hiába CSP Product, szerintem a gyári jobb ennél, mert pl. a gyárinak, akár az 8-as, akár a 10-es csavarról beszélünk, mángorolt a menete, és nem véletlenül választották ezt a sokkal drágább gyártási eljárást, mint a sima metszést.
Pontosabban van a csavar vastagsága számolva.
Én felületkezelt GYÁRI csavarokat használok minden motornál.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20919 Dátum:
2014 Október 17, 11:01:51 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Október 17, 08:30:38
Erősebb tuningmotornál,eleve javasolt a hengerfej tőcsavarok újakra cserélése.Legalábbis én mindenképpen cserélném,még ha vékonypálcás lenne a blokkom akkor is.Tehát egy ilyen szettet mindenképpen vennem kell,ezen spórolni nem tudok.
http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=88698533812&rub1=Motor&rub2=Motorgeh%E4use%20und%20Zubeh%F6r%2CGeh%E4usezubeh%F6r&artnr=21964a&pn=0&sort=0&all=
Ugye a vastagpálcás blokk,vékonyra alakításához,kellenek ezek is.De ebből a menetjavítóból,létezik kétfajta hosszúságú,29mm és 34mm-es is.Gondolom a 34-es jobb,de mindenhol van olyan vastag a blokk anyaga,hogy átfúrás nélkül megbírja a 34mm-est?Mert darabra adják,ha valahol megbírja,valahol meg nem,akkor össze lehet olyan arányban vásárolni egy garnitúrát.
http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=88698533812&rub1=Motor&rub2=Motorgeh%E4use%20und%20Zubeh%F6r%2CGeh%E4usezubeh%F6r&artnr=10943a&pn=0&sort=0&all=
Vagy már eleve beteges úgy kezdeni a tuningot,hogy a blokknak mind a 16 menete reparált,és érdemesebb mindjárt egy vékonypálcás blokkal kezdeni?
Nem kell kicserélni, ne is cseréld ki. Ha jók a menetek, akkor a vastagpálcás is elfér a 90.5 henger mellett és egyesek (amerikai motorépítők, pl. Art Thraen, VW Paradise) tuning motorokhoz jobbnak tartják, mint a vékonypálcásat.
A CroMo rudakról is megoszlanak a vélemények, ugyanis a hőtágulási együtthatója más, mint a sima acél (vas) ötvözetlen csavarnak, ezért amikor megmelegszik a blokk, akkor erősebben húzza össze és nincs értelme, csak bajt okoz.
Érdekes módon a vékonypálcás blokk is azért került gyártásba, mert túlmelegedésnél a vastag pálca nem tágult akkorát és 35Nm húzott csavarnál is kivehette a menetet a blokkból, ezért gyengítettek a csavaron és erősítették meg a menetet perselyezéssel. Ami valójában nem is erősebb menet, hanem a pálca gyengébb.
Nekem volt vékonypálcás tuning blokkom is (Leon motorja is kényszerből vékonypálcás, mert a 94-es henger mellett nem fér el a vastag), de a mostani 2110-esem is kutya közönséges vastagpálcás és még menetpersely sincs benne, hanem gyári.
Az 1776-osom is gyári vastagpálcás.
Nekem nincs akkora tapasztalatom, hogy mindent végigpróbáljak, de van pár ember a TheSamba-n, akik nem fotelfizikusok, hanem heti szinten 2-5 motort építenek össze, nekik adok a véleményükre és van aki meg is írja, elmagyarázza.
Nem kell mindent csak azért lecserélni, mert kapható "tuning" cucc. Egyébként is mindennek van hátránya az előnyök mellett.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20918 Dátum:
2014 Október 17, 08:30:38 »
Erősebb tuningmotornál,eleve javasolt a hengerfej tőcsavarok újakra cserélése.Legalábbis én mindenképpen cserélném,még ha vékonypálcás lenne a blokkom akkor is.Tehát egy ilyen szettet mindenképpen vennem kell,ezen spórolni nem tudok.
http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=88698533812&rub1=Motor&rub2=Motorgeh%E4use%20und%20Zubeh%F6r%2CGeh%E4usezubeh%F6r&artnr=21964a&pn=0&sort=0&all=
Ugye a vastagpálcás blokk,vékonyra alakításához,kellenek ezek is.De ebből a menetjavítóból,létezik kétfajta hosszúságú,29mm és 34mm-es is.Gondolom a 34-es jobb,de mindenhol van olyan vastag a blokk anyaga,hogy átfúrás nélkül megbírja a 34mm-est?Mert darabra adják,ha valahol megbírja,valahol meg nem,akkor össze lehet olyan arányban vásárolni egy garnitúrát.
http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=88698533812&rub1=Motor&rub2=Motorgeh%E4use%20und%20Zubeh%F6r%2CGeh%E4usezubeh%F6r&artnr=10943a&pn=0&sort=0&all=
Vagy már eleve beteges úgy kezdeni a tuningot,hogy a blokknak mind a 16 menete reparált,és érdemesebb mindjárt egy vékonypálcás blokkal kezdeni?
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20917 Dátum:
2014 Október 16, 22:07:57 »
Sima szekérfutóműves bogárnál pont jól állnak a furatok. 1302-1303-nál van ez a 45 fokos állás. Simán rá lehet fúrni erre is a "fekvő" furatokat.
Merevítő hüvelyt tudsz úgy beépíteni, hogy az egyik oldalon csak 8mm-es furatot készítesz, viszont a másik oldalról nagyobbat (amekkora a hüvely külső átmérője).
Idézetet írta: Dadan - 2014 Október 16, 19:44:06
Még mindig a főfékhenger témával küszködöm.
Vettem egy régebbi Passat főfékhengert, 22,2 főfékdugattyú átmérővel.
Bepróbáltam egy Bogár alvázba a helyére, pontosan passzol is, csak a felfogatási pontok vannak eltolva.
A kép alapján talán látszik, hogy ha beteszem úgy, ahogyan a felfogatási pontok adják, akkor a fölső gumidugós - műanyagcsöves részek nem függőlegesen állnak, hanem kb. 45'-ban.
Ha függőlegesre állítom a főfékhengert, akkor pedig a lyukak nem passzolnak a napóleonon.
Fúrjak rá új lyukat?
(a gyári felfogatásnál viszont nem sima lyuk van, hanem cső erősíti- merevíti a két lemez közötti távolságot)
Gondolom ferdén, 45'-ban elforgatva nem szabad beépíteni a főfékhengert.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20916 Dátum:
2014 Október 16, 21:51:12 »
Idézetet írta: Bill - 2014 Október 16, 21:40:29
Ez milyen motor? 1,3 v. 1,6? Vezértengely? Hengerfej gyári vagy mi?
1,6 minden gyári
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20915 Dátum:
2014 Október 16, 21:40:29 »
Idézetet írta: tati - 2014 Október 15, 22:41:24
egy bogár motor amin opel rendszer volt és főtengelyen 60lóerőt mértek (Csak nem emléxem milyen fordulaton )
Ez milyen motor? 1,3 v. 1,6? Vezértengely? Hengerfej gyári vagy mi?
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20914 Dátum:
2014 Október 16, 20:48:29 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Október 16, 19:44:06
Még mindig a főfékhenger témával küszködöm.
Vettem egy régebbi Passat főfékhengert, 22,2 főfékdugattyú átmérővel.
Bepróbáltam egy Bogár alvázba a helyére, pontosan passzol is, csak a felfogatási pontok vannak eltolva.
A kép alapján talán látszik, hogy ha beteszem úgy, ahogyan a felfogatási pontok adják, akkor a fölső gumidugós - műanyagcsöves részek nem függőlegesen állnak, hanem kb. 45'-ban.
Ha függőlegesre állítom a főfékhengert, akkor pedig a lyukak nem passzolnak a napóleonon.
Fúrjak rá új lyukat?
(a gyári felfogatásnál viszont nem sima lyuk van, hanem cső erősíti- merevíti a két lemez közötti távolságot)
Gondolom ferdén, 45'-ban elforgatva nem szabad beépíteni a főfékhengert.
A cső ami a napoleonban van, az csak egy távtartó, amit a csavar bedugáskor oda teszed ahol a csavart bedugod.
A 302-esnél is ferdén vannak a csavarhelyek.( Azt hiszem. )
http://sparkafer.blogspot.hu/
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20913 Dátum:
2014 Október 16, 19:44:06 »
Még mindig a főfékhenger témával küszködöm.
Vettem egy régebbi Passat főfékhengert, 22,2 főfékdugattyú átmérővel.
Bepróbáltam egy Bogár alvázba a helyére, pontosan passzol is, csak a felfogatási pontok vannak eltolva.
A kép alapján talán látszik, hogy ha beteszem úgy, ahogyan a felfogatási pontok adják, akkor a fölső gumidugós - műanyagcsöves részek nem függőlegesen állnak, hanem kb. 45'-ban.
Ha függőlegesre állítom a főfékhengert, akkor pedig a lyukak nem passzolnak a napóleonon.
Fúrjak rá új lyukat?
(a gyári felfogatásnál viszont nem sima lyuk van, hanem cső erősíti- merevíti a két lemez közötti távolságot)
Gondolom ferdén, 45'-ban elforgatva nem szabad beépíteni a főfékhengert.
[a csatolmányt egy admin törölte]
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20912 Dátum:
2014 Október 16, 16:24:56 »
Idézetet írta: luftsick - 2014 Október 16, 16:13:12
nem annyira tuning téma (remélem, hogy nem csak tuninggal lehet majd megoldani), de talán itt olvassák legtöbben 1303-ast nyúzók
cserélnem kell a képen bekarikázott gömbfejet (jobb oldali kormányösszekötő belső oldala). ahogy nézem ez egyben van az összekötő rúddal... unixban létezik a komplett rúd, de nem lehet kapni és amúgy is heroin árban lenne.
hogyan kell ezt cserélni? ez olyan lehet, mint a torziós futóműnél a lengőkarokban a bepréselős talpas gömbfej? vagy levág, hegeszt, menetet fúr és egy külső menetes gömbfejből az ellentétes menetűt kell belehebrákolni?
Igen, egyben.
Igen, drága.
Igen, ilyen egy 303-as tulajnak VAN eltéve tarcsiba.
A hebrákolós megoldás jó ötlet, mint a zsigulié úgy kell megcsinálni. Betétbe innen onnan jobb/bal menet.
luftsick
Hozzászólások: 1047
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20911 Dátum:
2014 Október 16, 16:13:12 »
nem annyira tuning téma (remélem, hogy nem csak tuninggal lehet majd megoldani), de talán itt olvassák legtöbben 1303-ast nyúzók
cserélnem kell a képen bekarikázott gömbfejet (jobb oldali kormányösszekötő belső oldala). ahogy nézem ez egyben van az összekötő rúddal... unixban létezik a komplett rúd, de nem lehet kapni és amúgy is heroin árban lenne.
hogyan kell ezt cserélni? ez olyan lehet, mint a torziós futóműnél a lengőkarokban a bepréselős talpas gömbfej? vagy levág, hegeszt, menetet fúr és egy külső menetes gömbfejből az ellentétes menetűt kell belehebrákolni?
[a csatolmányt egy admin törölte]
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20910 Dátum:
2014 Október 16, 15:50:12 »
Idézetet írta: tati - 2014 Október 15, 22:36:41
egy K-dzsetronikos motor nem fog annyit tudni mint két görbe tengelyű 36os weber amit amúgy Callook kidobna ebben nagyobb összegben merek fogadni ,lehet hogy szépen jár meg tüzes meg alul erős de a szívórendszer biztos megállítja ... és elavultabb Stumrobi 1848 évjáratú bőrözött hólikarburátoránál...
Nem véletlenül vannak IDF és IDA karbik a tuning motorokon, esetleg más EFI, de soha nem K Jet.....
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20909 Dátum:
2014 Október 16, 15:47:27 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Október 15, 18:43:50
Csomag érkezett,benne új,92x82 H-D garnitúra (2180 ccm),és 78mm löketű,kovácsolt főtengely.
Még most sem bírom megérteni, miért nem 82 mm-es főtengely rendeltél, de a te dolgod....
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20908 Dátum:
2014 Október 16, 12:13:18 »
Idézetet írta: tati - 2014 Október 16, 12:01:56
én aszittem ez valami kovászosuborka gyártógép
Egy olyan uborkásüveg (Marvel oiler) szokott lenni 300. EUR vagy USD.
VW Beetle - the original since 1938
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20907 Dátum:
2014 Október 16, 12:05:20 »
Gyártsál ilyet!
Idézetet írta: tati - 2014 Október 16, 12:01:56
én aszittem ez valami kovászosuborka gyártógép
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20906 Dátum:
2014 Október 16, 12:01:56 »
Idézetet írta: te_o - 2014 Október 16, 11:57:26
Judson...
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1671072
<beszúrt kép törölve>
én aszittem ez valami kovászosuborka gyártógép
www.tatinson.hu
www.kck.hu
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20905 Dátum:
2014 Október 16, 11:57:26 »
Judson...
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1671072
VW Beetle - the original since 1938
TBK001
Hozzászólások: 29084
Road Force One
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20904 Dátum:
2014 Október 16, 10:18:11 »
Idézetet írta: BlackP - 2014 Október 16, 06:55:51
elmeny lehet ekszijat cserelni
A múltkor láttam valahol egy ékszíjcserés videot... megkeressem???
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20903 Dátum:
2014 Október 16, 08:38:06 »
Idézetet írta: BlackP - 2014 Október 16, 06:55:51
elmeny lehet ekszijat cserelni
Főtengellyel együtt szokták, nem gond.
VW Beetle - the original since 1938
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20902 Dátum:
2014 Október 16, 08:05:53 »
Ekkora karácsonyfa alatt az kis lapos motor....
Idézetet írta: tati - 2014 Október 15, 22:43:11
Callook halad:
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20901 Dátum:
2014 Október 16, 06:55:51 »
Idézetet írta: tati - 2014 Október 15, 22:43:11
Callook halad:
elmeny lehet ekszijat cserelni
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20900 Dátum:
2014 Október 15, 22:43:11 »
Idézetet írta: callook - 2014 Október 14, 19:35:50
Callook halad:
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20899 Dátum:
2014 Október 15, 22:41:56 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2014 Október 15, 14:25:13
központi vagy hengerenkénti?
hengerenkénti
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20898 Dátum:
2014 Október 15, 22:41:24 »
Idézetet írta: Bill - 2014 Október 15, 13:06:08
Milyen motort? Injektoros bogár?
egy bogár motor amin opel rendszer volt és főtengelyen 60lóerőt mértek (Csak nem emléxem milyen fordulaton )
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20897 Dátum:
2014 Október 15, 22:36:41 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Október 15, 15:03:38
Az a srác, aki megvette a mexikói bogaramat, most végzett valami műszaki főiskolán, és "csak úgy" átalakította a karbis boxert injektorosra.
Valami K-Jetronik fejről beszélt, amin tudja állítni a befecskendezett mennyiséget.
Volt már próbaindítás is, és állítólag nagyon vette a lapot.
Golf 1 GTI gyújtást is faragott bele.
egy K-dzsetronikos motor nem fog annyit tudni mint két görbe tengelyű 36os weber amit amúgy Callook kidobna ebben nagyobb összegben merek fogadni ,lehet hogy szépen jár meg tüzes meg alul erős de a szívórendszer biztos megállítja ... és elavultabb Stumrobi 1848 évjáratú bőrözött hólikarburátoránál...
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20896 Dátum:
2014 Október 15, 19:21:34 »
Bár nehezen tudom elképzelni, hogy te valaha is rendesen elrúgd az autót
Idézetet írta: callook - 2014 Október 15, 19:18:37
Ebből a 2 alkatrészből nem lehet ezt megmondani... De én tudom, hogy milyen a többi cucc, úgyhogy valóban nem lehet azt mondani rá.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20895 Dátum:
2014 Október 15, 19:18:37 »
Ebből a 2 alkatrészből nem lehet ezt megmondani... De én tudom, hogy milyen a többi cucc, úgyhogy valóban nem lehet azt mondani rá.
Idézetet írta: Narancs - 2014 Október 15, 19:12:36
Erre már azért nem mondják,hogy egy kisablakos bogár a 750 kilójával és egy széria 1.6-os motorral simán picsánver majd!
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20894 Dátum:
2014 Október 15, 19:12:36 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Október 15, 19:10:53
De a 2.1l is már elég komoly nem?
Erre már azért nem mondják,hogy egy kisablakos bogár a 750 kilójával és egy széria 1.6-os motorral simán picsánver majd!
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20893 Dátum:
2014 Október 15, 19:10:53 »
Idézetet írta: callook - 2014 Október 15, 18:59:43
Az a zárójeles 2180ccm az semmit sem jelent, csak egy hengerűrtartalom ami megvalósítható lenne ezzel a HD szettel. A motor a 78-as főtengellyel 2073ccm lesz.
De a 2.1l is már elég komoly nem?
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20892 Dátum:
2014 Október 15, 18:59:43 »
Az a zárójeles 2180ccm az semmit sem jelent, csak egy hengerűrtartalom ami megvalósítható lenne ezzel a HD szettel. A motor a 78-as főtengellyel 2073ccm lesz.
Idézetet írta: Narancs - 2014 Október 15, 18:43:50
Csomag érkezett,benne új,92x82 H-D garnitúra (2180 ccm),és 78mm löketű,kovácsolt főtengely.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20891 Dátum:
2014 Október 15, 18:43:50 »
Csomag érkezett,benne új,92x82 H-D garnitúra (2180 ccm),és 78mm löketű,kovácsolt főtengely.
[a csatolmányt egy admin törölte]
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20890 Dátum:
2014 Október 15, 16:02:07 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Október 15, 15:03:38
Az a srác, aki megvette a mexikói bogaramat, most végzett valami műszaki főiskolán, és "csak úgy" átalakította a karbis boxert injektorosra.
Valami K-Jetronik fejről beszélt, amin tudja állítni a befecskendezett mennyiséget.
Volt már próbaindítás is, és állítólag nagyon vette a lapot.
Golf 1 GTI gyújtást is faragott bele.
Valami műszaki főiskolán, valami K jet, nagyon veszi a lapot, de valami kék cal-look Sopronból, valami karburátorokkal simán kifújja az orrát az valami nagyon biztos.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20889 Dátum:
2014 Október 15, 15:34:52 »
A gyújtás dolog az pont az amit Tati is csinál sorozatban.
A K-Jet felszerelése sem újdonság bogárra. Külföldön a Willibald és egy másik cég is csinálta sorozatban, de házi átépítések is akadtak (itthon is). Összességében a K-jetnél az alkatrészek korával van a gond: Most 25-30 éves autókat szereltek K-jetronic befecskendezőkkel, ami nem egy elektronikusan szabályzott rendszer. Ebből adódóan nagyon érzékeny a rendszer a tömítetlenségekre, a fals levegőre. Elég ha a bontott rendszeredben van egy repedezett o-gyűrű pl. és elhagyod a töködet mire megtalálod a hibás részt, amihez vagy nincs alkatrész, vagy annyiba kerül mint egy komplett felújított duplakarbis rendszer. Sajnos láttam ahogy apu 2 évet szenved egy több évre leparkolt Porsche K-jetjével. Mire megtalálta a hibát (ami mindig valami apróság volt), jött egy másik.
Szóval ha befecskendezőhöz nyúlnék, biztos valami fiatalabbal kezdenék, ahogy Tati is teszi azt.
Idézetet írta: Dadan - 2014 Október 15, 15:03:38
Az a srác, aki megvette a mexikói bogaramat, most végzett valami műszaki főiskolán, és "csak úgy" átalakította a karbis boxert injektorosra.
Valami K-Jetronik fejről beszélt, amin tudja állítni a befecskendezett mennyiséget.
Volt már próbaindítás is, és állítólag nagyon vette a lapot.
Golf 1 GTI gyújtást is faragott bele.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20888 Dátum:
2014 Október 15, 15:22:31 »
Úgy rémlik Opelt magyarázott nekem legutóbb.
Idézetet írta: Bill - 2014 Október 15, 13:06:08
Milyen motort? Injektoros bogár?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20887 Dátum:
2014 Október 15, 15:03:38 »
Az a srác, aki megvette a mexikói bogaramat, most végzett valami műszaki főiskolán, és "csak úgy" átalakította a karbis boxert injektorosra.
Valami K-Jetronik fejről beszélt, amin tudja állítni a befecskendezett mennyiséget.
Volt már próbaindítás is, és állítólag nagyon vette a lapot.
Golf 1 GTI gyújtást is faragott bele.
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20886 Dátum:
2014 Október 15, 14:25:13 »
Idézetet írta: tati - 2014 Október 14, 22:14:52
egészen biztos hogy nem , én injektorost csinálok
központi vagy hengerenkénti?
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20885 Dátum:
2014 Október 15, 13:06:08 »
Idézetet írta: tati - 2014 Október 15, 08:42:41
vettem egy motort és leszedtem róla...
Milyen motort? Injektoros bogár?
Oldalak:
1
...
30
31
32
33
34
[
35
]
36
37
38
39
40
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...