www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 18:07:18

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3385073 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21644 Dátum: 2015 December 17, 13:23:27 »

na mi a fszom történt már itt amiről lemaradtam ?

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21643 Dátum: 2015 December 17, 11:32:23 »

Szűken ezt eddig is tudta. Most nagyobb vez.tengelyt, nagyobb karbikat és hozzá való kiput fog kapni. Németországban van egy T2 amelyikben ugyan úgy 2412 cm3-s a motor mint az enyém, csak ott már elsőre 300 fok körüli veztengelyt raktak bele, meg 48-as Webereket. Az enyémben eddig 279-es tengely volt, meg 40-es karbik, szelepek 44/40 méretűek. A német srácok busza 175 lovat és 233 Nm-t tud. Na ezt szeretném megközelíteni.

Ez a "szűken","körüli" meg "nagyjából" veszélyes terep. Miért nem méreted le most így? Tudnád honnan indulsz és hogy mi legyen/lett belőle. Tati nyakát tenném rá, hogy a mostani tengellyel/karbival max. 140.

Itt van pár mért kombó, tengely választásban segíthet.

http://www.keversite.nl/motoren/

Vörös Laci buszában is 103 vagy 104x71 van, esetleg vele is érdemes beszélni, ha még nem tetted meg.

Persze, 2.4-es motorból kihozható a 170 LE, kérdés, hogy az mit csinál a nehéz buszban, mennyire melegszik és mennyibe kerül az utolsó 20-30 LE. Attól, hogy a világban létezik ilyen, nem egyértelmű, hogy a Tiéd is tudni fogja.


Ne érts félre, nem fikázni vagy megmondani akarok, sőt, állat lenne itthon egy ilyen erős busz és örvendetes, hogy valaki végre megint csinál valamit. Csak nézd meg jól mibe kezdesz, mert drága spirál tud ez lenni, ha beleugrasz.
« Utoljára szerkesztve: 2015 December 17, 11:38:16 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21642 Dátum: 2015 December 11, 09:54:53 »

4 fék, elől-hátul gewinde, 5-ös váltó, más ülések, sportkormány, merevítések, 1,6 Weber + sportkipufogó.

soknak érzem nagyon, főleg, hogy jórészt felcsavarozható dolgokról beszélünk, nem középmotorról vagy csővázas kasztniról. Akkor az enyém marad így jó, hogy gyári Grin

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21641 Dátum: 2015 December 11, 09:33:27 »

Onnan akartam közvetlenül rendelni, de teljesen véletlenül találtam itthon egyet fél/harmad áron.

gratula!  turbós projektel történt már valami?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21640 Dátum: 2015 December 11, 09:32:16 »

Onnan akartam közvetlenül rendelni, de teljesen véletlenül találtam itthon egyet fél/harmad áron.

japóföldről jött?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21639 Dátum: 2015 December 11, 09:29:35 »

4 fék, elől-hátul gewinde, 5-ös váltó, más ülések, sportkormány, merevítések, 1,6 Weber + sportkipufogó.

És ugye akkor ennyi ha az átvizsgálás során nem derül ki olyan részlet amit át kell alakítani. Mert azért sok dolog lehet ami "érzésre jó az úgy", de ha elkezdik méretezni akkor határon van vagy mégsem jó az úgy.

Nem jó hír Undecided és ebbe mi van benne? Fék, futómű, váltó, 1.6 weber?

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21638 Dátum: 2015 December 11, 09:21:32 »

uj sirci  20 coll matrica készült......szin átiráson voltam kötekedtek mi ez a nagy kerék..
mondom váltó méret benne van a tankajtóba oda ment ...
ohh tényleg...megváltozott onnan a beszélgetés minősége

profizmus   Cheesy

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21637 Dátum: 2015 December 11, 09:21:28 »

Az én új motoromhoz meg érkezett egy fontos alkatrész.  Wink
japóföldről jött?

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21636 Dátum: 2015 December 11, 09:16:50 »

Ez 1.5 millió Ft

Nem jó hír Undecided és ebbe mi van benne? Fék, futómű, váltó, 1.6 weber?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #21635 Dátum: 2015 December 08, 18:31:05 »

Az én új motoromhoz meg érkezett egy fontos alkatrész.  Wink
láttam pár videót vele, elég kompakt megoldásnak tűnik, kíváncsian várom az eredményt

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21634 Dátum: 2015 December 08, 17:47:33 »

Az én új motoromhoz meg érkezett egy fontos alkatrész.  Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21633 Dátum: 2015 December 08, 17:46:11 »

Gyakran téma, hogy miért nem lehet itthon lepapírozni az autón végzett átalakításokat. Elvileg le lehet, az egyik ismerősöm autóján végzett átalakítások lepapírozásába kezdtünk. Ugye az alapfeltétele a dolognak, hogy az autó ne olyan taiwani cuccokkal legyen átalakítva amiről semmi értelmes papír nincs (sőt még rá is írják a csomagolásra, hogy nem használható közúton). Szóval a noname ültetőcsonkok, EMPI tárcsafék, stb. nem játszik. A kérdéses autó csak minőségi cuccokkal lett átépítve nyolc számjegyű összegből. Ma kaptuk meg az árajánlatot átvizsgálásra + dokumentáció elkészítésére. Ez 1.5 millió Ft úgy, hogy ha az autóban a gyári 1,6 motorja van 2 Weberrel és egy sportkipufogóval.

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21632 Dátum: 2015 December 05, 18:07:56 »

Meselj Cool
uj sirci  20 coll matrica készült......szin átiráson voltam kötekedtek mi ez a nagy kerék..
mondom váltó méret benne van a tankajtóba oda ment ...
ohh tényleg...megváltozott onnan a beszélgetés minősége

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #21631 Dátum: 2015 December 04, 11:52:34 »

Szolgálati közlemény!!

Tóth Zoltán
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21630 Dátum: 2015 November 07, 09:16:06 »

az a vicc hogy én ezt eljátszottam NKH szemlén Cheesy

Meselj Cool

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #21629 Dátum: 2015 November 06, 19:30:35 »

az a vicc hogy én ezt eljátszottam NKH szemlén Cheesy

És mit szóltak hozzá? Bejegyezték? Grin

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21628 Dátum: 2015 November 06, 18:43:16 »

Tanksapkába való matrica "8x16" OK" feliratot keresek  Grin

az a vicc hogy én ezt eljátszottam NKH szemlén Cheesy

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #21627 Dátum: 2015 November 06, 18:28:12 »

Tanksapkába való matrica "8x16" OK" feliratot keresek  Grin

Grin Grin Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21626 Dátum: 2015 November 06, 17:01:36 »


Tanksapkába való matrica "8x16" OK" feliratot keresek  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2015 November 06, 17:34:35 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #21625 Dátum: 2015 November 06, 13:44:19 »

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2015/11/06/egy_alufelniert_is_levehetik_a_rendszamod/
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #21624 Dátum: 2015 November 02, 10:48:41 »

full flow olajrendszerre melyik jó? nyomásszabályozós pumpafedéllel, és CSP olajvisszavezetővel, ami az ékszíjtárcsához közelebbi nyomásszabályozó helyére van beszerelve.
FRAM HP-1 vagy
FRAM PH8A?
Nem ismerem őket, lecserélném a szűrős pumpafedélre való Mann-t...
köszi
« Utoljára szerkesztve: 2015 November 02, 11:05:00 írta luftsick »
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21623 Dátum: 2015 Október 18, 18:13:41 »

https://m.youtube.com/watch?v=hpb2Him9CUo

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #21622 Dátum: 2015 Október 12, 20:30:47 »

kis finomság (turbo szett)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21621 Dátum: 2015 Október 08, 14:10:44 »

Akkor ebben minden gyári, csak nagyobb HD-szett került rá? Vezértengely is gyári?

HD szeleprugók, W110 tengely, más szeleptőkék, itt-ott okosítva pl. olajpumpa, de semmi komoly.
és az 1776-os hengerszett.

Viszont ami elég fontos, hogy minden fel van újítva. Pl. totál gépmunka, blokkfelek síkolása, hengertalp távolság megmérve, illesztve a középvonaltól, veztengely furat illesztés, olajpumpa furat illesztés, összes záródugó kúpos menetesre készítés, stb.
Egy alapméretes (eredeti) blokkból, saját főtengellyel és alkatrészeivel készült.

és nagyon jól sikerült, mert a szerencse is kell egy 44 éves blokkhoz, mindig.
« Utoljára szerkesztve: 2015 Október 08, 14:31:42 írta Varázsló »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #21620 Dátum: 2015 Október 01, 22:57:47 »

érdemes össze számolni mennyibe jön ki egy tuning 1,6 weber motor......nos kb közel motor árban adom a verseny autom...

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #21619 Dátum: 2015 Október 01, 22:15:44 »

én nem  Roll Eyes


30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21618 Dátum: 2015 Október 01, 22:14:10 »


  mind azok vagyunk....
én nem  Roll Eyes

Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #21617 Dátum: 2015 Október 01, 22:02:29 »

mindig az a fránya számolás... Nem számolni kell, hanem venni, ha van annyi, ha meg nincs, akkor összerakni, de nem érdemes számolgatni. Ilyen alapon senki nem újítaná fel az autóját se. Ha en is osszeszamolnam, mennyit költöttem az automra, tuti elmebetegnek gondolnám magamat is.


  mind azok vagyunk....

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #21616 Dátum: 2015 Október 01, 21:35:17 »

érdemes össze számolni mennyibe jön ki egy tuning 1,6 weber motor......nos kb közel motor árban adom a verseny autom...
mindig az a fránya számolás... Nem számolni kell, hanem venni, ha van annyi, ha meg nincs, akkor összerakni, de nem érdemes számolgatni. Ilyen alapon senki nem újítaná fel az autóját se. Ha en is osszeszamolnam, mennyit költöttem az automra, tuti elmebetegnek gondolnám magamat is.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21615 Dátum: 2015 Október 01, 19:22:00 »

érdemes össze számolni mennyibe jön ki egy tuning 1,6 weber motor......nos kb közel motor árban adom a verseny autom...

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #21614 Dátum: 2015 Október 01, 18:30:03 »

köszi, közben rájöttem, es hívtam is varazslot, de lehet, lemaradok róla. No, meglátjuk, tenyleg megéri!
én is apránként szedtem össze Zoli hatalmas segítségével a cuccokat, egyedül a fos olajpumpát vettem meg hiába. egy blokkal meg főtengellyel kezdődött...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #21613 Dátum: 2015 Október 01, 17:00:27 »

csóró karmanos manus Grin Grin Grin   
mivel a Karmann-kasznizas úgyis egyelőre áll, akkor mégis lenne. Wink

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #21612 Dátum: 2015 Október 01, 16:59:11 »

Apránként többet fogsz kifizetni.
Ki fogod fizetni a tanulópénzt.
Ki fogod fizetni a keresgélést.
Naponta lesznek kérdéseid, hogy jó-e amit kinéztél.
Ezt Ő már mind tudja neked nyújtani. Nem fog egy alátétet sem fölöslegesen megvetetni, mindenből tudja mi miért mire a legjobb.
2. opció: ne akarj tuningmotort.
3. páros szerveid milyen állapotúak?  Grin
köszi, közben rájöttem, es hívtam is varazslot, de lehet, lemaradok róla. No, meglátjuk, tenyleg megéri!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21611 Dátum: 2015 Október 01, 15:55:58 »

ki kéne találni hogy mit akarsz a2110 másfél milka lesz a végén ,vagy nem lesz 100horsepóver,vagy szétrepül a picsába ...


annyiért én is eladom a typ4-et kompletten mindennel és az eséllyel, hogy az egyben marad.

köszi, de egyben nincs ennyi

csalóka, mert első blikkre egyik alkatrész sem megvehetetlenül drága, de sok kicsi sokra megy. A bevásárlást a hengerfejekkel kezdd, addig nincs értelme másra költeni. Még jobb, ha gyűjtögetsz és - jó eséllyes kintről - veszel kompletten egy kipróbálhatót a bekerülési ár feléért. Ha az építést választod, akkor az elképzelt összeg másfél-kétszeresével számolj. (600e +- a szerencsés és "szerencsés" vételek)

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
1303LS
« Hozzászólás #21610 Dátum: 2015 Október 01, 15:54:29 »

köszi, de egyben nincs ennyi
Apránként többet fogsz kifizetni.
Ki fogod fizetni a tanulópénzt.
Ki fogod fizetni a keresgélést.
Naponta lesznek kérdéseid, hogy jó-e amit kinéztél.
Ezt Ő már mind tudja neked nyújtani. Nem fog egy alátétet sem fölöslegesen megvetetni, mindenből tudja mi miért mire a legjobb.
2. opció: ne akarj tuningmotort.
3. páros szerveid milyen állapotúak?  Grin
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #21609 Dátum: 2015 Október 01, 15:49:58 »

köszi, de egyben nincs ennyi

csóró karmanos manus Grin Grin Grin   

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #21608 Dátum: 2015 Október 01, 15:28:27 »

Stunt árul valami félkonfigot és össze is rakja amit akarsz. SZVSZ ennél jobb lehetőséged nem lesz.
Nem is sorolom, hogy miben tud ez a konstrukció többet , mint bármi.
köszi, de egyben nincs ennyi

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #21607 Dátum: 2015 Október 01, 15:28:11 »

ki kéne találni hogy mit akarsz a2110 másfél milka lesz a végén ,vagy nem lesz 100horsepóver,vagy szétrepül a picsába ...

1776-ot szeretnék

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #21606 Dátum: 2015 Október 01, 12:52:46 »

Tudna valaki valami jó beszerzési forrást adni 1776 vagy 2110 ccm motor építéshez? Nem baj, ha akciós, sőt, elsősorban ilyet keresnék, mert nem sürgős a projekt, de el akarom kezdeni összegyűjteni a cuccokat.
Karbijaim rudazattal és blokkom van, minden más jöhet. Köszi!
Stunt árul valami félkonfigot és össze is rakja amit akarsz. SZVSZ ennél jobb lehetőséged nem lesz.
Nem is sorolom, hogy miben tud ez a konstrukció többet , mint bármi.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21605 Dátum: 2015 Október 01, 12:44:01 »

Tudna valaki valami jó beszerzési forrást adni 1776 vagy 2110 ccm motor építéshez? Nem baj, ha akciós, sőt, elsősorban ilyet keresnék, mert nem sürgős a projekt, de el akarom kezdeni összegyűjteni a cuccokat.
Karbijaim rudazattal és blokkom van, minden más jöhet. Köszi!
ki kéne találni hogy mit akarsz a2110 másfél milka lesz a végén ,vagy nem lesz 100horsepóver,vagy szétrepül a picsába ...

Oldalak: 1 ... 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.132 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.