www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 18:11:36
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
12
13
14
15
16
[
17
]
18
19
20
21
22
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3385112 alkalommal)
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21644 Dátum:
2015 December 17, 13:23:27 »
na mi a fszom történt már itt amiről lemaradtam ?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21643 Dátum:
2015 December 17, 11:32:23 »
Idézetet írta: VW T2b - 2015 December 17, 09:54:10
Szűken ezt eddig is tudta. Most nagyobb vez.tengelyt, nagyobb karbikat és hozzá való kiput fog kapni. Németországban van egy T2 amelyikben ugyan úgy 2412 cm3-s a motor mint az enyém, csak ott már elsőre 300 fok körüli veztengelyt raktak bele, meg 48-as Webereket. Az enyémben eddig 279-es tengely volt, meg 40-es karbik, szelepek 44/40 méretűek. A német srácok busza 175 lovat és 233 Nm-t tud. Na ezt szeretném megközelíteni.
Ez a "szűken","körüli" meg "nagyjából" veszélyes terep. Miért nem méreted le most így? Tudnád honnan indulsz és hogy mi legyen/lett belőle. Tati nyakát tenném rá, hogy a mostani tengellyel/karbival max. 140.
Itt van pár
mért
kombó, tengely választásban segíthet.
http://www.keversite.nl/motoren/
Vörös Laci buszában is 103 vagy 104x71 van, esetleg vele is érdemes beszélni, ha még nem tetted meg.
Persze, 2.4-es motorból kihozható a 170 LE, kérdés, hogy az mit csinál a nehéz buszban, mennyire melegszik és mennyibe kerül az utolsó 20-30 LE. Attól, hogy a világban létezik ilyen, nem egyértelmű, hogy a Tiéd is tudni fogja.
Ne érts félre, nem fikázni vagy megmondani akarok, sőt, állat lenne itthon egy ilyen erős busz és örvendetes, hogy valaki végre megint csinál valamit. Csak nézd meg jól mibe kezdesz, mert drága spirál tud ez lenni, ha beleugrasz.
«
Utoljára szerkesztve: 2015 December 17, 11:38:16 írta sleepAIR
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21642 Dátum:
2015 December 11, 09:54:53 »
Idézetet írta: callook - 2015 December 11, 09:29:35
4 fék, elől-hátul gewinde, 5-ös váltó, más ülések, sportkormány, merevítések, 1,6 Weber + sportkipufogó.
soknak érzem nagyon, főleg, hogy jórészt felcsavarozható dolgokról beszélünk, nem középmotorról vagy csővázas kasztniról. Akkor az enyém
marad így
jó, hogy gyári
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21641 Dátum:
2015 December 11, 09:33:27 »
Idézetet írta: callook - 2015 December 11, 09:32:16
Onnan akartam közvetlenül rendelni, de teljesen véletlenül találtam itthon egyet fél/harmad áron.
gratula! turbós projektel történt már valami?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21640 Dátum:
2015 December 11, 09:32:16 »
Onnan akartam közvetlenül rendelni, de teljesen véletlenül találtam itthon egyet fél/harmad áron.
Idézetet írta: tati - 2015 December 11, 09:21:28
japóföldről jött?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21639 Dátum:
2015 December 11, 09:29:35 »
4 fék, elől-hátul gewinde, 5-ös váltó, más ülések, sportkormány, merevítések, 1,6 Weber + sportkipufogó.
És ugye akkor ennyi ha az átvizsgálás során nem derül ki olyan részlet amit át kell alakítani. Mert azért sok dolog lehet ami "érzésre jó az úgy", de ha elkezdik méretezni akkor határon van vagy mégsem jó az úgy.
Idézetet írta: sleepAIR - 2015 December 11, 09:16:50
Nem jó hír
és ebbe mi van benne? Fék, futómű, váltó, 1.6 weber?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: tuning
«
Hozzászólás #21638 Dátum:
2015 December 11, 09:21:32 »
Idézetet írta: Maresz - 2015 December 05, 18:07:56
uj sirci 20 coll matrica készült......szin átiráson voltam kötekedtek mi ez a nagy kerék..
mondom váltó méret benne van a tankajtóba oda ment ...
ohh tényleg...megváltozott onnan a beszélgetés minősége
profizmus
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21637 Dátum:
2015 December 11, 09:21:28 »
Idézetet írta: callook - 2015 December 08, 17:47:33
Az én új motoromhoz meg érkezett egy fontos alkatrész.
japóföldről jött?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21636 Dátum:
2015 December 11, 09:16:50 »
Idézetet írta: callook - 2015 December 08, 17:46:11
Ez 1.5 millió Ft
Nem jó hír
és ebbe mi van benne? Fék, futómű, váltó, 1.6 weber?
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21635 Dátum:
2015 December 08, 18:31:05 »
Idézetet írta: callook - 2015 December 08, 17:47:33
Az én új motoromhoz meg érkezett egy fontos alkatrész.
láttam pár videót vele, elég kompakt megoldásnak tűnik, kíváncsian várom az eredményt
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21634 Dátum:
2015 December 08, 17:47:33 »
Az én új motoromhoz meg érkezett egy fontos alkatrész.
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21633 Dátum:
2015 December 08, 17:46:11 »
Gyakran téma, hogy miért nem lehet itthon lepapírozni az autón végzett átalakításokat. Elvileg le lehet, az egyik ismerősöm autóján végzett átalakítások lepapírozásába kezdtünk. Ugye az alapfeltétele a dolognak, hogy az autó ne olyan taiwani cuccokkal legyen átalakítva amiről semmi értelmes papír nincs (sőt még rá is írják a csomagolásra, hogy nem használható közúton). Szóval a noname ültetőcsonkok, EMPI tárcsafék, stb. nem játszik. A kérdéses autó csak minőségi cuccokkal lett átépítve nyolc számjegyű összegből. Ma kaptuk meg az árajánlatot átvizsgálásra + dokumentáció elkészítésére. Ez 1.5 millió Ft úgy, hogy ha az autóban a gyári 1,6 motorja van 2 Weberrel és egy sportkipufogóval.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: tuning
«
Hozzászólás #21632 Dátum:
2015 December 05, 18:07:56 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2015 November 07, 09:16:06
Meselj
uj sirci 20 coll matrica készült......szin átiráson voltam kötekedtek mi ez a nagy kerék..
mondom váltó méret benne van a tankajtóba oda ment ...
ohh tényleg...megváltozott onnan a beszélgetés minősége
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Vagabond
Hozzászólások: 24281
A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21631 Dátum:
2015 December 04, 11:52:34 »
Szolgálati közlemény!!
Tóth Zoltán
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: tuning
«
Hozzászólás #21630 Dátum:
2015 November 07, 09:16:06 »
Idézetet írta: Maresz - 2015 November 06, 18:43:16
az a vicc hogy én ezt eljátszottam NKH szemlén
Meselj
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
gas
Hozzászólások: 3283
Re: tuning
«
Hozzászólás #21629 Dátum:
2015 November 06, 19:30:35 »
Idézetet írta: Maresz - 2015 November 06, 18:43:16
az a vicc hogy én ezt eljátszottam NKH szemlén
És mit szóltak hozzá? Bejegyezték?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: tuning
«
Hozzászólás #21628 Dátum:
2015 November 06, 18:43:16 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2015 November 06, 17:01:36
Tanksapkába való matrica "8x16" OK" feliratot keresek
az a vicc hogy én ezt eljátszottam NKH szemlén
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
zsozsy
Hozzászólások: 3619
Re: tuning
«
Hozzászólás #21627 Dátum:
2015 November 06, 18:28:12 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2015 November 06, 17:01:36
Tanksapkába való matrica "8x16" OK" feliratot keresek
1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: tuning
«
Hozzászólás #21626 Dátum:
2015 November 06, 17:01:36 »
Idézetet írta: BlackPsenior - 2015 November 06, 13:44:19
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2015/11/06/egy_alufelniert_is_levehetik_a_rendszamod/
Tanksapkába való matrica "8x16" OK" feliratot keresek
«
Utoljára szerkesztve: 2015 November 06, 17:34:35 írta sleepAIR
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
BlackPsenior
Hozzászólások: 19077
tuning
«
Hozzászólás #21625 Dátum:
2015 November 06, 13:44:19 »
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2015/11/06/egy_alufelniert_is_levehetik_a_rendszamod/
luftsick
Hozzászólások: 1047
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21624 Dátum:
2015 November 02, 10:48:41 »
full flow olajrendszerre melyik jó? nyomásszabályozós pumpafedéllel, és CSP olajvisszavezetővel, ami az ékszíjtárcsához közelebbi nyomásszabályozó helyére van beszerelve.
FRAM HP-1 vagy
FRAM PH8A?
Nem ismerem őket, lecserélném a szűrős pumpafedélre való Mann-t...
köszi
«
Utoljára szerkesztve: 2015 November 02, 11:05:00 írta luftsick
»
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21623 Dátum:
2015 Október 18, 18:13:41 »
https://m.youtube.com/watch?v=hpb2Him9CUo
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21622 Dátum:
2015 Október 12, 20:30:47 »
kis finomság
(turbo szett)
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21621 Dátum:
2015 Október 08, 14:10:44 »
Idézetet írta: Bill - 2015 Október 01, 00:19:57
Akkor ebben minden gyári, csak nagyobb HD-szett került rá? Vezértengely is gyári?
HD szeleprugók, W110 tengely, más szeleptőkék, itt-ott okosítva pl. olajpumpa, de semmi komoly.
és az 1776-os hengerszett.
Viszont ami elég fontos, hogy minden fel van újítva. Pl. totál gépmunka, blokkfelek síkolása, hengertalp távolság megmérve, illesztve a középvonaltól, veztengely furat illesztés, olajpumpa furat illesztés, összes záródugó kúpos menetesre készítés, stb.
Egy alapméretes (eredeti) blokkból, saját főtengellyel és alkatrészeivel készült.
és nagyon jól sikerült, mert a szerencse is kell egy 44 éves blokkhoz, mindig.
«
Utoljára szerkesztve: 2015 Október 08, 14:31:42 írta Varázsló
»
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21620 Dátum:
2015 Október 01, 22:57:47 »
Idézetet írta: Maresz - 2015 Október 01, 19:22:00
érdemes össze számolni mennyibe jön ki egy tuning 1,6 weber motor......nos kb közel motor árban adom a verseny autom...
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
StumRobi
Hozzászólások: 948
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21619 Dátum:
2015 Október 01, 22:15:44 »
Idézetet írta: tati - 2015 Október 01, 22:14:10
én nem
30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21618 Dátum:
2015 Október 01, 22:14:10 »
Idézetet írta: StumRobi - 2015 Október 01, 22:02:29
mind azok vagyunk....
én nem
www.tatinson.hu
www.kck.hu
StumRobi
Hozzászólások: 948
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21617 Dátum:
2015 Október 01, 22:02:29 »
Idézetet írta: Forest - 2015 Október 01, 21:35:17
mindig az a fránya számolás... Nem számolni kell, hanem venni, ha van annyi, ha meg nincs, akkor összerakni, de nem érdemes számolgatni. Ilyen alapon senki nem újítaná fel az autóját se. Ha en is osszeszamolnam, mennyit költöttem az automra,
tuti elmebetegnek gondolnám magamat is.
mind azok vagyunk....
30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21616 Dátum:
2015 Október 01, 21:35:17 »
Idézetet írta: Maresz - 2015 Október 01, 19:22:00
érdemes össze számolni mennyibe jön ki egy tuning 1,6 weber motor......nos kb közel motor árban adom a verseny autom...
mindig az a fránya számolás... Nem számolni kell, hanem venni, ha van annyi, ha meg nincs, akkor összerakni, de nem érdemes számolgatni. Ilyen alapon senki nem újítaná fel az autóját se. Ha en is osszeszamolnam, mennyit költöttem az automra, tuti elmebetegnek gondolnám magamat is.
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21615 Dátum:
2015 Október 01, 19:22:00 »
érdemes össze számolni mennyibe jön ki egy tuning 1,6 weber motor......nos kb közel motor árban adom a verseny autom...
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21614 Dátum:
2015 Október 01, 18:30:03 »
Idézetet írta: Forest - 2015 Október 01, 16:59:11
köszi, közben rájöttem, es hívtam is varazslot, de lehet, lemaradok róla. No, meglátjuk, tenyleg megéri!
én is apránként szedtem össze Zoli hatalmas segítségével a cuccokat, egyedül a fos olajpumpát vettem meg hiába. egy blokkal meg főtengellyel kezdődött...
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21613 Dátum:
2015 Október 01, 17:00:27 »
Idézetet írta: kövi - 2015 Október 01, 15:49:58
csóró karmanos manus
mivel a Karmann-kasznizas úgyis egyelőre áll, akkor mégis lenne.
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21612 Dátum:
2015 Október 01, 16:59:11 »
Idézetet írta: 1303LS - 2015 Október 01, 15:54:29
Apránként többet fogsz kifizetni.
Ki fogod fizetni a tanulópénzt.
Ki fogod fizetni a keresgélést.
Naponta lesznek kérdéseid, hogy jó-e amit kinéztél.
Ezt Ő már mind tudja neked nyújtani. Nem fog egy alátétet sem fölöslegesen megvetetni, mindenből tudja mi miért mire a legjobb.
2. opció: ne akarj tuningmotort.
3. páros szerveid milyen állapotúak?
köszi, közben rájöttem, es hívtam is varazslot, de lehet, lemaradok róla. No, meglátjuk, tenyleg megéri!
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21611 Dátum:
2015 Október 01, 15:55:58 »
Idézetet írta: tati - 2015 Október 01, 12:44:01
ki kéne találni hogy mit akarsz a2110 másfél milka lesz a végén ,vagy nem lesz 100horsepóver,vagy szétrepül a picsába ...
annyiért én is eladom a typ4-et kompletten mindennel és az eséllyel, hogy az egyben marad.
Idézetet írta: Forest - 2015 Október 01, 15:28:27
köszi, de egyben nincs ennyi
csalóka, mert első blikkre egyik alkatrész sem megvehetetlenül drága, de sok kicsi sokra megy. A bevásárlást a hengerfejekkel kezdd, addig nincs értelme másra költeni. Még jobb, ha gyűjtögetsz és - jó eséllyes kintről - veszel kompletten egy kipróbálhatót a bekerülési ár feléért. Ha az építést választod, akkor az elképzelt összeg másfél-kétszeresével számolj. (600e +- a szerencsés és "szerencsés" vételek)
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21610 Dátum:
2015 Október 01, 15:54:29 »
Idézetet írta: Forest - 2015 Október 01, 15:28:27
köszi, de egyben nincs ennyi
Apránként többet fogsz kifizetni.
Ki fogod fizetni a tanulópénzt.
Ki fogod fizetni a keresgélést.
Naponta lesznek kérdéseid, hogy jó-e amit kinéztél.
Ezt Ő már mind tudja neked nyújtani. Nem fog egy alátétet sem fölöslegesen megvetetni, mindenből tudja mi miért mire a legjobb.
2. opció: ne akarj tuningmotort.
3. páros szerveid milyen állapotúak?
kövi
Hozzászólások: 1150
0620/5989495
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21609 Dátum:
2015 Október 01, 15:49:58 »
Idézetet írta: Forest - 2015 Október 01, 15:28:27
köszi, de egyben nincs ennyi
csóró karmanos manus
VW 1300 1968.06.
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21608 Dátum:
2015 Október 01, 15:28:27 »
Idézetet írta: 1303LS - 2015 Október 01, 12:52:46
Stunt árul valami félkonfigot és össze is rakja amit akarsz. SZVSZ ennél jobb lehetőséged nem lesz.
Nem is sorolom, hogy miben tud ez a konstrukció többet , mint bármi.
köszi, de egyben nincs ennyi
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21607 Dátum:
2015 Október 01, 15:28:11 »
Idézetet írta: tati - 2015 Október 01, 12:44:01
ki kéne találni hogy mit akarsz a2110 másfél milka lesz a végén ,vagy nem lesz 100horsepóver,vagy szétrepül a picsába ...
1776-ot szeretnék
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21606 Dátum:
2015 Október 01, 12:52:46 »
Idézetet írta: Forest - 2015 Október 01, 11:55:33
Tudna valaki valami jó beszerzési forrást adni 1776 vagy 2110 ccm motor építéshez? Nem baj, ha akciós, sőt, elsősorban ilyet keresnék, mert nem sürgős a projekt, de el akarom kezdeni összegyűjteni a cuccokat.
Karbijaim rudazattal és blokkom van, minden más jöhet. Köszi!
Stunt árul valami félkonfigot és össze is rakja amit akarsz. SZVSZ ennél jobb lehetőséged nem lesz.
Nem is sorolom, hogy miben tud ez a konstrukció többet , mint bármi.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21605 Dátum:
2015 Október 01, 12:44:01 »
Idézetet írta: Forest - 2015 Október 01, 11:55:33
Tudna valaki valami jó beszerzési forrást adni 1776 vagy 2110 ccm motor építéshez? Nem baj, ha akciós, sőt, elsősorban ilyet keresnék, mert nem sürgős a projekt, de el akarom kezdeni összegyűjteni a cuccokat.
Karbijaim rudazattal és blokkom van, minden más jöhet. Köszi!
ki kéne találni hogy mit akarsz a2110 másfél milka lesz a végén ,vagy nem lesz 100horsepóver,vagy szétrepül a picsába ...
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Oldalak:
1
...
12
13
14
15
16
[
17
]
18
19
20
21
22
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...