www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 22:27:09

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 250 251 252 253 254 [255] 256 257 258 259 260 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13197150 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70435 Dátum: 2014 Február 20, 17:47:48 »

A kivétel az mit csinál?

Apa, kezdődik!  Grin

Én sem vagyok híve a Bogármotor gyűrűzésének, mert a fekvő hengerek szeretnek oválisra kopni, az új gyűrű pedig így nem egyenletesen feszül neki a falnak. Ráadásul az eddigi tapasztalataim alapján a henger és a gyűrű eléggé egyformán kezd kopni, amikor nagy a gyűrűhézag, akkor nem csak a gyűrű kopott el, hanem a henger is. Ezen kicsit segít az új gyűrű, de a dugattyú illesztési hézaga is nagyobb lesz, jobban billeg, stb.
Az is probléma, hogy az utángyártott gyűrűk nem túl jól birják, könnyen kopnak, ami nem véletlen, hanem a gyorsabb összekopás miatt van.

Erre majdnem mindre rácáfol az én 136e km-t futott zöld Bogaram, ahol a hengeren szinte nem lehetett kopást mérni (látni egyáltalán), de a gyűrűhézag nagy volt. Ennek is lehetnek okai, pl. nem megfelelő levegőszűrés, illetve megtapadt bekormolódott gyűrűk.

Mindenesetre azt a motort én is meggyűrűztem, egy darabig füstölt is, majd abbahagyta. Pont holnap fogom kivenni és megcsinálom, felújítom rendesen. 15e km-t ment, megnézhetjük majd a gyűrűhézagot.

« Utoljára szerkesztve: 2014 Február 20, 17:50:59 írta Varázsló »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #70434 Dátum: 2014 Február 20, 17:40:43 »

Azért mert köztudottan a bogárban nem válik be agyűrűzés ......
A kivétel az mit csinál?
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #70433 Dátum: 2014 Február 20, 17:29:57 »

Meg a vonalba fúrás sem, és  csapágysor. Ezt hívják felújításnak.
Értem én csakhogy a kiindulás az volt hogy a kolléga kevés pénzből beindíthassa a romot Cool

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70432 Dátum: 2014 Február 20, 17:24:13 »

Szerintem nem olyan sok a HD szett .

Meg a vonalba fúrás sem, és  csapágysor. Ezt hívják felújításnak.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #70431 Dátum: 2014 Február 20, 15:59:17 »


Ha nem nagy a gyűrűhézag, akkor én biztos nem cserélném, mert tuti, hogy az új feleannyi idő alatt elkopik, mint a régi.
Igy van.hiába honolod......

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #70430 Dátum: 2014 Február 20, 15:52:10 »

pont erre akartam rá kérdezni,mármint nem arra hogy kispolszki vagy uaz gyűrűt raktál-e bele mer azt amúgysem tőled kérdezném, hanem hogy a sok meg gyűrűzött motorból hány volt bogár? Azért mert köztudottan a bogárban nem válik be agyűrűzés, majd valami tanult ember kifejti miért ......
Szerintem nem olyan sok a HD szett .

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70429 Dátum: 2014 Február 20, 14:39:21 »

"Gyűrűt a gyűrűboltból" bocs.Léghűtésest még nem csináltam mert általában dizel motoroknál van rá igény ahol egy generálhoz szét kell borítani az egész motort és az már nem olcsó mulatság Az én 1.6 td VW motorom úgy hogy mindent én csináltam a gépmunkán kívül 280 000 be került és bontott turbóval.
pont erre akartam rá kérdezni,mármint nem arra hogy kispolszki vagy uaz gyűrűt raktál-e bele mer azt amúgysem tőled kérdezném, hanem hogy a sok meg gyűrűzött motorból hány volt bogár? Azért mert köztudottan a bogárban nem válik be agyűrűzés, majd valami tanult ember kifejti miért ......

Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #70428 Dátum: 2014 Február 20, 14:16:21 »

hol-mennyiért veszel gyűrűt?
"Gyűrűt a gyűrűboltból" bocs.Léghűtésest még nem csináltam mert általában dizel motoroknál van rá igény ahol egy generálhoz szét kell borítani az egész motort és az már nem olcsó mulatság Az én 1.6 td VW motorom úgy hogy mindent én csináltam a gépmunkán kívül 280 000 be került és bontott turbóval.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #70427 Dátum: 2014 Február 20, 11:51:57 »

Egy 20 cm-es elég. Kesztyűt vegyél.
10x900


Köszönöm.

Tóth Zoltán
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #70426 Dátum: 2014 Február 20, 11:50:53 »

Éxijat kell cserélnem.
Csavarhúzóm van,de a szij méretét nem találom hirtelen.
Megsugná valaki? Wink
Egy 20 cm-es elég. Kesztyűt vegyél.
10x900

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #70425 Dátum: 2014 Február 20, 11:35:32 »

Éxijat kell cserélnem.
Csavarhúzóm van,de a szij méretét nem találom hirtelen.
Megsugná valaki? Wink

Tóth Zoltán
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #70424 Dátum: 2014 Február 19, 22:58:25 »

Hézagmérés után természetesen.Én már elég sok motort megcsináltam kopott gyűrű helyett tulméretezettet illesztettem be nagyon sokáig birták az iramot esetleg a henger vállát kellett hónolni.Tudom hogy nem szakszerű viszont kis pézből még elmegy 40-50 ezret.Kövezzetek meg.
hol-mennyiért veszel gyűrűt?
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #70423 Dátum: 2014 Február 19, 22:56:45 »


Ha nem nagy a gyűrűhézag, akkor én biztos nem cserélném, mert tuti, hogy az új feleannyi idő alatt elkopik, mint a régi.
Hézagmérés után természetesen.Én már elég sok motort megcsináltam kopott gyűrű helyett tulméretezettet illesztettem be nagyon sokáig birták az iramot esetleg a henger vállát kellett hónolni.Tudom hogy nem szakszerű viszont kis pézből még elmegy 40-50 ezret.Kövezzetek meg.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70422 Dátum: 2014 Február 19, 21:51:33 »

Szerintem nem nagy összeg egy gyűrű garnitúra .De javítsatok ki ha tévedek a cserében.


Ha nem nagy a gyűrűhézag, akkor én biztos nem cserélném, mert tuti, hogy az új feleannyi idő alatt elkopik, mint a régi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #70421 Dátum: 2014 Február 19, 21:05:36 »

Nincs semmi gond, csak kinn 0 fok van. Stb.


Forrás:http://forex.hu/akkutesztelesrol/7-akkutoltes-a-szerviz-gyakorlatban.html

lófaszt, mama!
ha tekeri az önindítót, akkor jó, egyébként pusztulat.
leírtam egy sorban, amit te fél oldalra bemásoltál :-P



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #70420 Dátum: 2014 Február 19, 20:02:25 »

Shocked
Zsolti?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #70419 Dátum: 2014 Február 19, 19:52:56 »

 Shocked

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #70418 Dátum: 2014 Február 19, 19:51:25 »

Ez is PÉcs környékén fog készülni!
Egy T1-es Samba,ami teljesen kiégett,és nagy hőtől,megvetemedtek a lemezei! Shocked
De meg lesz mentve,és szebb oldalfalai lesznek,mint gyári állapotában volt!
Shocked

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #70417 Dátum: 2014 Február 19, 19:50:33 »

Ez is Pécs környékén fog készülni!
Egy T1-es Samba,ami teljesen kiégett,és nagy hőtől,megvetemedtek a lemezei! Shocked
De meg lesz mentve,és szebb oldalfalai lesznek,mint gyári állapotában volt!

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2014 Február 19, 19:53:42 írta Narancs »
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #70416 Dátum: 2014 Február 19, 18:59:42 »

(Nem M10-es menetfúró kell)

A gyűrűk elhelyezésére sokan sok módra esküsznek, én a két felső gyűrűt 180 fokra szoktam egymástól elhelyezni és nem terhelt oldalon, tehát a csapszegnél. Ennek is van persz hátsánya az ovalitás miatt, de minden más megoldásnak is. Az is jó, ha a két felsőt 10 és 2 óránál helyezed el, az olajlehúzónak pedig felül legyen az összetoldás, ha olyan fajta.


A hengerek "visszatolása" azért nem annyira egyszerű, én levenném a dugattyút a hajtórúdról.
Szerintem nem nagy összeg egy gyűrű garnitúra .De javítsatok ki ha tévedek a cserében.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #70415 Dátum: 2014 Február 19, 18:57:55 »

Ha az 55Ah-s (áramot nem tudok) akksi beesik 9V alá akkor ott már van valami baj. Szorulás, nagyonagy előgyújtás, akármi. A bogár indítója nem egy annyira bika. Más kocsikban vannak ennél nagyobb áramfelvételű önindítók és simán tekernek. Pl a polo ha nagyon beesik a fesz már nullázza az órát villogtatja a légzsákot, meg hülyéskedik.
Nincs semmi gond, csak kinn 0 fok van. Stb.


Forrás:http://forex.hu/akkutesztelesrol/7-akkutoltes-a-szerviz-gyakorlatban.html
1303LS
« Hozzászólás #70414 Dátum: 2014 Február 19, 18:25:03 »

Sajnos nem. Mostanában méregetek miközben indítózok. 55Ah van az enyémben ami kb. 30Ah körüli valós kapacitással rendelkezik. (öreg levetett akksi)

Indítózáskor a feszültség beesik 9 V alá. Hamar ki fog nyíródni az akksi.  Undecided

Kell a minimum 45 Ah, de inkább 55 Ah. Kevésbé viseli meg az indítózás, lassabban indul meg a szulfátosodás és a lemezek deformálódása.


Ha az 55Ah-s (áramot nem tudok) akksi beesik 9V alá akkor ott már van valami baj. Szorulás, nagyonagy előgyújtás, akármi. A bogár indítója nem egy annyira bika. Más kocsikban vannak ennél nagyobb áramfelvételű önindítók és simán tekernek. Pl a polo ha nagyon beesik a fesz már nullázza az órát villogtatja a légzsákot, meg hülyéskedik.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #70413 Dátum: 2014 Február 19, 17:55:16 »

A olajtartálynak 8-as a csöve, 2.5 liter váltóolaj kell (ha teljesen száraz) és 45 Ah akksi elég.
köszi  Wink

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70412 Dátum: 2014 Február 19, 17:42:08 »

Legyen akkor egy kis smb is:-)
 
 A fék olajtartaly gumicsovenek mi a belső átmérője ?
 Milyen es mennyi váltó olaj kell egy rövid olajos feltengelyes valtoba?
 45-55-65-75 Ameres akku kell a bogarba? Dinamós, zene vagy extra fogyasztó nincs benne? (10 éve van meg a Bogár most romlott el benne az akku)


A olajtartálynak 8-as a csöve, 2.5 liter váltóolaj kell (ha teljesen száraz) és 45 Ah akksi elég.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70411 Dátum: 2014 Február 19, 17:37:27 »

benzincsovet nem tudja senki? :-)


Benzincső 6-os.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #70410 Dátum: 2014 Február 19, 17:33:48 »

Legyen akkor egy kis smb is:-)
 5mm vagy 6mm belső átmérőjű benzincso kell bogarba?
 A fék olajtartaly gumicsovenek mi a belső átmérője ?
 Milyen es mennyi váltó olaj kell egy rövid olajos feltengelyes valtoba?
 45-55-65-75 Ameres akku kell a bogarba? Dinamós, zene vagy extra fogyasztó nincs benne? (10 éve van meg a Bogár most romlott el benne az akku)

benzincsovet nem tudja senki? :-)

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70409 Dátum: 2014 Február 19, 17:23:48 »

Köszönöm a felajánlást,de lehet hogy menetfúrót azt tudok hozzá szerezni.
Elvileg van bent a melóhelyemen,ha a karbantartók nem hordták még haza. Wink
Tudom hogy hülyeséget kérdezek,de nem néztem meg a gyűrűket hogy helyezkednek el,amikor le húztam a hengereket.
Csak simán elforgatom merci csillag alakban, és vissza tolom a hengert?

(Nem M10-es menetfúró kell)

A gyűrűk elhelyezésére sokan sok módra esküsznek, én a két felső gyűrűt 180 fokra szoktam egymástól elhelyezni és nem terhelt oldalon, tehát a csapszegnél. Ennek is van persz hátsánya az ovalitás miatt, de minden más megoldásnak is. Az is jó, ha a két felsőt 10 és 2 óránál helyezed el, az olajlehúzónak pedig felül legyen az összetoldás, ha olyan fajta.


A hengerek "visszatolása" azért nem annyira egyszerű, én levenném a dugattyút a hajtórúdról.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #70408 Dátum: 2014 Február 19, 16:55:37 »

Szerintem igen, de nem vagyok Szaki. Az olajlehúzó rése esetleg felfelé legyen.

Tudom hogy hülyeséget kérdezek,de nem néztem meg a gyűrűket hogy helyezkednek el,amikor le húztam a hengereket.
Csak simán elforgatom merci csillag alakban, és vissza tolom a hengert?
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #70407 Dátum: 2014 Február 19, 16:43:37 »


Remélem érted, hogy kell hozzá egy speciális menetfúró is.
ha csak a menetspirált veszed meg, akkor nem vagy előrébb, hacsak nem kéred kölcsön az én menetfúrómat.  Wink Ez nem metrikus 10-es menetfúró, hanem speciális V coil menetfúró, a menetspirál helyét fúrja meg.
Köszönöm a felajánlást,de lehet hogy menetfúrót azt tudok hozzá szerezni.
Elvileg van bent a melóhelyemen,ha a karbantartók nem hordták még haza. Wink
Tudom hogy hülyeséget kérdezek,de nem néztem meg a gyűrűket hogy helyezkednek el,amikor le húztam a hengereket.
Csak simán elforgatom merci csillag alakban, és vissza tolom a hengert?

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #70406 Dátum: 2014 Február 19, 16:35:14 »

Nem rég szóba került a karburátorban található lerakódások tisztítása.

Még tavaly vettem egy flakon pillangószelep tisztítót. http://www.olcso.hu/Liqui_Moly_Pillangoszelep_tisztito_spray_400ml_400ml-arak_840666057.html
Ma elhasználtam egy nissan micrának a karbitisztításához. A második adag befújása után újszerű állapot ált elő. 28 év mocska tűnt el 1 óra leforgása alatt.

Vegyvédelmi gumikesztyű ajánlott. A szer pedig éri az árát.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70405 Dátum: 2014 Február 19, 15:41:18 »

Ezaz! Köszönöm kimerítő válaszvolt.
Hívtam a  webshop-ot nem tudta a csaj megmondani hogy melyik a nevezett méret belső,vagy külső."Hát tizes"
Akkor jót rendeltem KÖSZÖNÖM!!


Remélem érted, hogy kell hozzá egy speciális menetfúró is.
ha csak a menetspirált veszed meg, akkor nem vagy előrébb, hacsak nem kéred kölcsön az én menetfúrómat.  Wink Ez nem metrikus 10-es menetfúró, hanem speciális V coil menetfúró, a menetspirál helyét fúrja meg.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #70404 Dátum: 2014 Február 19, 14:59:25 »


Nincs ott senki aki tudja mi ez??? Ez természetsen belső méret, 10-es kell neked és kell hozzá egy speciális metsző /fúró, amivel a menetet, ahová becsavarod a menetjavító spirált megmetszed /fúrod...és előtte megfúrod a hozzá adott fúróval. A fúró nem annyira lényeges, mert nem edzett acélbe fúrsz, hanem magnéziumba, de ne legyen azért nagy lépcső.
Ha csak simán kiszedte a menetet, akkor én elő sem szoktam fúrni, hanem a 10-es V Coillal azonnal behajtom a V Coil menetmetszőt, majd belehajtom a menetjavító spirált és kész.

A 10-es helicoil V coil az, amivel 10-es kiszakadt menetet javítasz meg ismét tízesre.

Ezaz! Köszönöm kimerítő válaszvolt.
Hívtam a  webshop-ot nem tudta a csaj megmondani hogy melyik a nevezett méret belső,vagy külső."Hát tizes"
Akkor jót rendeltem KÖSZÖNÖM!!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70403 Dátum: 2014 Február 19, 14:29:24 »

Még egy kérdés.
Találtam V-colit csak nem tudja megmondani senki a webáruházban a 10es az a külső vagy belső menetet jelenti.
Vagy 12-est kell vennem? Elvileg M 10 1.50 es a tőcsavar menet.
M-12 ben nem találtam 1.50 es menettel.
MILYET KELL RENDELNEM? HOGY MÉRIK BELSŐ? VAGY KÜLSŐ?

http://www.fetis.hu/format_menetjavito_betet_m10_x_15_savallo_v_coil_46824


Nincs ott senki aki tudja mi ez??? Ez természetsen belső méret, 10-es kell neked és kell hozzá egy speciális metsző /fúró, amivel a menetet, ahová becsavarod a menetjavító spirált megmetszed /fúrod...és előtte megfúrod a hozzá adott fúróval. A fúró nem annyira lényeges, mert nem edzett acélbe fúrsz, hanem magnéziumba, de ne legyen azért nagy lépcső.
Ha csak simán kiszedte a menetet, akkor én elő sem szoktam fúrni, hanem a 10-es V Coillal azonnal behajtom a V Coil menetmetszőt, majd belehajtom a menetjavító spirált és kész.

A 10-es helicoil V coil az, amivel 10-es kiszakadt menetet javítasz meg ismét tízesre.
« Utoljára szerkesztve: 2014 Február 19, 14:37:12 írta Varázsló »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #70402 Dátum: 2014 Február 19, 14:09:55 »

Még egy kérdés.
Találtam V-colit csak nem tudja megmondani senki a webáruházban a 10es az a külső vagy belső menetet jelenti.
Vagy 12-est kell vennem? Elvileg M 10 1.50 es a tőcsavar menet.
M-12 ben nem találtam 1.50 es menettel.
MILYET KELL RENDELNEM? HOGY MÉRIK BELSŐ? VAGY KÜLSŐ?

http://www.fetis.hu/format_menetjavito_betet_m10_x_15_savallo_v_coil_46824
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70401 Dátum: 2014 Február 19, 12:18:42 »

El mentem az esztergályoshoz,és kérdeztem erről a helicoil menetjavításról,és a tőcsavar hőtágulásáról.
Na most úgy megsértődött,hogy ki hozta a blokkot, és mondta hogy "csináltassam meg a fórumon".
A gyűrűket azért kérdeztem, mert pont ugyanoda kerül vissza ahol volt?

Csak kérdezem.



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #70400 Dátum: 2014 Február 19, 11:58:50 »

De akár még a 35-ös is bőven elég, ha napi használatra kell.
Sajnos nem. Mostanában méregetek miközben indítózok. 55Ah van az enyémben ami kb. 30Ah körüli valós kapacitással rendelkezik. (öreg levetett akksi)

Indítózáskor a feszültség beesik 9 V alá. Hamar ki fog nyíródni az akksi.  Undecided

Kell a minimum 45 Ah, de inkább 55 Ah. Kevésbé viseli meg az indítózás, lassabban indul meg a szulfátosodás és a lemezek deformálódása.

http://akkumax.hu/rhyno-power-akkumulator-12v-45ah-en360a-jobb
http://akkumax.hu/rhyno-power-akkumulator-12v-56ah-en480a-jobb

+1000 Ft házhoz szállítási költség.

Egyébként viccesen olcsó.

Érdemes megnézni, hogy indító áramban mekkora különbség van. (120A)
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #70399 Dátum: 2014 Február 19, 11:47:23 »

Mégmielött az összes vidéki mestert megbántanátok azért van fény Budapesten kivül is.Az hogy valaki igényes a munkájára szerintem  nem geográfiai tényező.Szerintem.
bocs, én is vidéki vagyok, azért vittem szülővárosomba a bogarat, hogy na majd ott korrekten. Nem szabad általánosítani, de én (nem először, hanem megint) csalódtam.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #70398 Dátum: 2014 Február 19, 11:45:54 »

De akár még a 35-ös is bőven elég, ha napi használatra kell.
de goni vagy... Evil  Wink

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #70397 Dátum: 2014 Február 19, 11:35:26 »


45 elég. Ha ugyanannyiba kerül az 55-s akkor mehet az bele.

De akár még a 35-ös is bőven elég, ha napi használatra kell.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #70396 Dátum: 2014 Február 19, 11:34:39 »

1 passz.
2 gyári kéket vegyed.
3 2 liter 80w-90
45 elég. Ha ugyanannyiba kerül az 55-s akkor mehet az bele.

Köszi.
Jövő márciusban műszaki.
Es utánna, lendületesen fogom használni, ebben az évben. Ez a terv. Így a pár év pihenő után kicsit, át kell nézni. A jobb hátsó fék is úgy bealt mint a szeg.
Meg körbe kell rá uj gumi, uj lengéscsillapító hatra, uj fék hatra, meg pár apróság. A 3ev pihenő kicsit megviselte, meg úgy is hogy száraz garázsban állt végig.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Oldalak: 1 ... 250 251 252 253 254 [255] 256 257 258 259 260 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.187 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.