www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 23:24:32

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 298 299 300 301 302 [303] 304 305 306 307 308 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13111468 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68512 Dátum: 2013 Szeptember 18, 19:14:54 »


az M utáni szám a tengelyek számát jelenti.
M43-as, az a négytengelyes villanymozdony.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #68511 Dátum: 2013 Szeptember 18, 19:03:40 »

egy M72-es mozdony
M62 lesz az...
http://www.youtube.com/watch?v=SziZfPIlfxY
« Utoljára szerkesztve: 2013 Szeptember 18, 19:05:34 írta slavia919 »

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #68510 Dátum: 2013 Szeptember 18, 18:47:34 »

Ősszel meg kivenni. :-)

Ja. Smiley

előző héten - pécelen - még üzemelt, nem?
Nem.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68509 Dátum: 2013 Szeptember 18, 18:24:23 »

Tatabányai Bogártalálkozóra menet csendes lemondással vettem tudomásul, hogy az állófűtésem nem üzemel.

Ma volt egy kis időm ránéztem. A levegő bemeneti oldalt a fürkészdarázs a nyár folyamán lefalazta.
Leszedtem, a nagyját kikapartam, a maradékot kimostam.

Ezek után elsőre indult a kályha, mondjuk füstölt mint egy M72-es mozdony. Gondolom az előző indításokból benn maradt benzin begyulladt. 10 percig füstölt és szikrákat köpött utána már füst nélkül tette a dolgát.

Tavasszal ne felejtsem el ledugózni.  Grin

előző héten - pécelen - még üzemelt, nem?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68508 Dátum: 2013 Szeptember 18, 18:22:59 »

köszi Wink
Le kell tisztára mosni a kocsit úgy kell kezdeni. Van amiben van viasz, és ekkor a kosz alul marad, és azt nehéz leszedni. Egy darabon próbáld meg fogkrémmel a mutató ujjaddal egy rongy segítségével egy négyzet deciméteres darabot egy percig dörzsölni. A rongyon látható lesz a régi festék. Áttörlöd, és látható az eredmény. Ez semmibe nem kerül. Ezután lehet egyre drágább, de nem biztos, hogy jobb szerekkel próbálkozni. Én sokat polírozok, a gép nagy felületre jó. Sajnos kézzel történik a polírozás, és akár 4 órát is tarthat. Vannak csoda anyagok amivel bekened, és csak ki kell fényesíteni, mint a cipőt. Ezek viaszt tartalmaznak attól fénylik. Egy melegvízes mosás leszedi.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68507 Dátum: 2013 Szeptember 18, 17:37:03 »

Ősszel meg kivenni. :-)

Tavasszal ne felejtsem el ledugózni.  Grin
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #68506 Dátum: 2013 Szeptember 18, 17:35:28 »

Tatabányai Bogártalálkozóra menet csendes lemondással vettem tudomásul, hogy az állófűtésem nem üzemel.

Ma volt egy kis időm ránéztem. A levegő bemeneti oldalt a fürkészdarázs a nyár folyamán lefalazta.
Leszedtem, a nagyját kikapartam, a maradékot kimostam.

Ezek után elsőre indult a kályha, mondjuk füstölt mint egy M72-es mozdony. Gondolom az előző indításokból benn maradt benzin begyulladt. 10 percig füstölt és szikrákat köpött utána már füst nélkül tette a dolgát.

Tavasszal ne felejtsem el ledugózni.  Grin
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #68505 Dátum: 2013 Szeptember 18, 10:57:54 »

Na úgylátom leírták már.
Annyit hozzátennék, hogy baumaxos vagy ilyesmi géppel el sem érdemes kezdeni.
Ott az említett szakboltban 1500 vagy 1800-ért adnak bérbe rendes gépet.
Az, hogy 2K-s a festék annyival javít a helyzeten, hogy az nagyságrendekkel jobban bírja a melegedést, dörzsölést. 1K-snál hamar jelentkezik a GSattila említette melegedés, megnyúlás. Én azt mondom, hogy érezni fogod, hogy mekkora fordulaton mekkora nyomással csináld.

Én is próbálkoztam már ilyennel, de tényleg alap a jó gép, aminek az ára 50eft-tól megy felfelé. Csak ezekkel érdemes elkezdeni.
Ha van esetleg olyan kocsi, amin lehet gyakorolni kicsit, az sem árt.
Biztos más ügyesebb, mint én, de nekem nem sikerült látványos eredményt elérnem, sőt kézzel polírozva, talán kicsit még jobb is lett.
1303LS
« Hozzászólás #68504 Dátum: 2013 Szeptember 18, 08:13:34 »

nem profi munka a cél(lásd:"csak  kicsit rendbekapni szeretném"
de kb. tudom mit kell csinálnom.......... Wink
Na úgylátom leírták már.
Annyit hozzátennék, hogy baumaxos vagy ilyesmi géppel el sem érdemes kezdeni.
Ott az említett szakboltban 1500 vagy 1800-ért adnak bérbe rendes gépet.
Az, hogy 2K-s a festék annyival javít a helyzeten, hogy az nagyságrendekkel jobban bírja a melegedést, dörzsölést. 1K-snál hamar jelentkezik a GSattila említette melegedés, megnyúlás. Én azt mondom, hogy érezni fogod, hogy mekkora fordulaton mekkora nyomással csináld.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #68503 Dátum: 2013 Szeptember 17, 22:31:14 »

Smiley

Díszlécöv alatt kompletten újrafújt narancsos 2 K festés (mint a smirgli) a következőket igényelte:
1. 2000 vízpapírral telibe csiszolás addig, amíg a narancsos egyenetlen felület legapróbb gödrei el nem tűnnek (kb. 1 nap)
A második napban 3M rendszerrel gépi polírozás:
2. első lépcsőben durva pasztával géppel
3. következő lépcső ha jól emlékszem durvább polírpaszta, még talán géppel
4. közepes paszta kézzel
5. finom paszta kézzel
6. wax, viasz, kézzel
Mindezt árnyékos helyen. A megfolyások javítását csiszolással a fényező srác csinálta (nem ő festette az autót, nem is én... hanem a kasztnis bácsi, akivel csináltattam...), valami tárcsafék betétjére feszített 2000 papírral.
Szakértelmet annyira nem, mint inkább kitartást igényel. A fényező srác szerint a szerencsém az volt, hogy vastagon meg lett küldve a kocsi festékkel, volt miből visszacsiszolni símára. Illetve a gépi résznél nagyon vigyázni, túl ne dörzsöld a festést.
Vékony festés esetén én a 2000 papírral csak éppen a ködöléshatárokat összecsiszolnám finoman, aztán lehet a Vili által emlegetett közepes, meg finom pasztával, wax-szal megcsinálni, mindenesetre vékony festésnél, ködölésnél lehet óvatosan csinálni...
Ugyanilyen 3M rendszerrel kézzel javítottam már karcos fényezést metálfényű autón is, szinte tökéletes eredménnyel.


köszi Wink
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #68502 Dátum: 2013 Szeptember 17, 22:29:13 »

Nem bántásként írtam. Személyesen volt alkalmam figyelni egy profi polírozó munkáját, aki magyarázott is közben: hogy kell megérezni, mikor melegszik és bemattul a felület, lágyul a festék, stb. Szóval elsőre még élőben látva sem sikerült megfigyelni. Erre akartam célozni, hogy nem elég egy technológia leírása. 

nem profi munka a cél(lásd:"csak  kicsit rendbekapni szeretném"
de kb. tudom mit kell csinálnom.......... Wink
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #68501 Dátum: 2013 Szeptember 17, 21:08:11 »

Nem bántásként írtam. Személyesen volt alkalmam figyelni egy profi polírozó munkáját, aki magyarázott is közben: hogy kell megérezni, mikor melegszik és bemattul a felület, lágyul a festék, stb. Szóval elsőre még élőben látva sem sikerült megfigyelni. Erre akartam célozni, hogy nem elég egy technológia leírása. 

kedves vagy Wink
 azért van különbség
vannak dolgok amelyek házilagosan is jól kivitelezhetőek /pláne, ha kap az ember tanácsot olyantól, aki esetleg többször csinált ilyet/,és vannak olyan dolgok amelyeket érdemes -esetleg kötelező- szakemberre bízni.
szerintem pl. az autószerelés is kő keményen szakmunka, mégis létezik szmb. topic.
gondoltam az általam feltett kérdésre is megfogalmazható kb 6 mondatban: "mit, hogyan, mivel, milyen sorrendben kell csinálni,mire kell figyelni" de úgy látszik tévedtem
sebaj a szakboltban ígérte a muki hogy felhomályosít(nem fórumos) Wink
 
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #68500 Dátum: 2013 Szeptember 17, 20:48:05 »


Ha fényezés utáni narancstávolítás a feladat akkor kicsit bonyolultabb állóképességet erősen igénylő.
Smiley

Díszlécöv alatt kompletten újrafújt narancsos 2 K festés (mint a smirgli) a következőket igényelte:
1. 2000 vízpapírral telibe csiszolás addig, amíg a narancsos egyenetlen felület legapróbb gödrei el nem tűnnek (kb. 1 nap)
A második napban 3M rendszerrel gépi polírozás:
2. első lépcsőben durva pasztával géppel
3. következő lépcső ha jól emlékszem durvább polírpaszta, még talán géppel
4. közepes paszta kézzel
5. finom paszta kézzel
6. wax, viasz, kézzel
Mindezt árnyékos helyen. A megfolyások javítását csiszolással a fényező srác csinálta (nem ő festette az autót, nem is én... hanem a kasztnis bácsi, akivel csináltattam...), valami tárcsafék betétjére feszített 2000 papírral.
Szakértelmet annyira nem, mint inkább kitartást igényel. A fényező srác szerint a szerencsém az volt, hogy vastagon meg lett küldve a kocsi festékkel, volt miből visszacsiszolni símára. Illetve a gépi résznél nagyon vigyázni, túl ne dörzsöld a festést.
Vékony festés esetén én a 2000 papírral csak éppen a ködöléshatárokat összecsiszolnám finoman, aztán lehet a Vili által emlegetett közepes, meg finom pasztával, wax-szal megcsinálni, mindenesetre vékony festésnél, ködölésnél lehet óvatosan csinálni...
Ugyanilyen 3M rendszerrel kézzel javítottam már karcos fényezést metálfényű autón is, szinte tökéletes eredménnyel.


Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #68499 Dátum: 2013 Szeptember 17, 20:32:23 »

Azt ne magyarázza el Vetart, hogy kell vakbelet kivenni? Smiley

kedves vagy Wink
 azért van különbség
vannak dolgok amelyek házilagosan is jól kivitelezhetőek /pláne, ha kap az ember tanácsot olyantól, aki esetleg többször csinált ilyet/,és vannak olyan dolgok amelyeket érdemes -esetleg kötelező- szakemberre bízni.
szerintem pl. az autószerelés is kő keményen szakmunka, mégis létezik szmb. topic.
gondoltam az általam feltett kérdésre is megfogalmazható kb 6 mondatban: "mit, hogyan, mivel, milyen sorrendben kell csinálni,mire kell figyelni" de úgy látszik tévedtem
sebaj a szakboltban ígérte a muki hogy felhomályosít(nem fórumos) Wink
 
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68498 Dátum: 2013 Szeptember 17, 20:14:34 »

A kutyáknak is van vakbelük?  Grin
a mindenevőknek van csak.
lehet, hogy szerelt már majmot. :-)

vagy medvét.
majd elmondja, ha akarja.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #68497 Dátum: 2013 Szeptember 17, 19:56:06 »

Nem tudom mit akarsz polirozni, de a gyál/imre határában az autófestékes boltban adnak
Én itt szoktam színt kevertetni. Na nem olyan sokszor, csak kétszer.  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2013 Szeptember 17, 20:03:05 írta sparkafer »

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #68496 Dátum: 2013 Szeptember 17, 19:52:45 »

Azt ne magyarázza el Vetart, hogy kell vakbelet kivenni? Smiley

A kutyáknak is van vakbelük?  Grin

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #68495 Dátum: 2013 Szeptember 17, 19:46:14 »

Azt ne magyarázza el Vetart, hogy kell vakbelet kivenni? Smiley

a buszt
csak  kicsit rendbekapni szeretném az egész felületét (ütött kopott nem lakkozott de 2 K-s festék)
van néhol beleködölés(nincs egész elem fújva)
az egész folyamat érdekelne, olyantól aki sokszor csinálta már, és megvan a bevált módszer
mit hova kenek mit vizezek milyen korongal csinálom,éleket hozzáférhetetlen részeket mivel, utána hogy takarítom le, kell-e viaszolni ezután, ilyesmi Tongue

 
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #68494 Dátum: 2013 Szeptember 17, 19:22:23 »

Nem tudom mit akarsz polirozni, de a gyál/imre határában az autófestékes boltban adnak kis kiszerelésben is olyat mailyen Neked jó.
Durva biztos, hogy nem fog kelleni, valami közép, de inkább a finom bőven elég egy normális autóra. 3M, vagy farecla, de amit ott kapsz az is tökéletesen jó lesz.
Ha fényezés utáni narancstávolítás a feladat akkor kicsit bonyolultabb.
a buszt
csak  kicsit rendbekapni szeretném az egész felületét (ütött kopott nem lakkozott de 2 K-s festék)
van néhol beleködölés(nincs egész elem fújva)
az egész folyamat érdekelne, olyantól aki sokszor csinálta már, és megvan a bevált módszer
mit hova kenek mit vizezek milyen korongal csinálom,éleket hozzáférhetetlen részeket mivel, utána hogy takarítom le, kell-e viaszolni ezután, ilyesmi Tongue

 
1303LS
« Hozzászólás #68493 Dátum: 2013 Szeptember 17, 17:53:49 »

autó polírozás egyszerűen
 gép van
 milyen pasztával hogyan?

kéne leírás Grin
Nem tudom mit akarsz polirozni, de a gyál/imre határában az autófestékes boltban adnak kis kiszerelésben is olyat mailyen Neked jó.
Durva biztos, hogy nem fog kelleni, valami közép, de inkább a finom bőven elég egy normális autóra. 3M, vagy farecla, de amit ott kapsz az is tökéletesen jó lesz.
Ha fényezés utáni narancstávolítás a feladat akkor kicsit bonyolultabb.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68492 Dátum: 2013 Szeptember 17, 17:44:47 »

autó polírozás egyszerűen
 gép van
 milyen pasztával hogyan?

kéne leírás Grin
Fogkrém. Tényleg.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #68491 Dátum: 2013 Szeptember 17, 17:02:28 »

autó polírozás egyszerűen
 gép van
 milyen pasztával hogyan?

kéne leírás Grin
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #68490 Dátum: 2013 Szeptember 17, 11:26:02 »

Adott egy generátor, ami egyik pillanatról a másikra nem tölt. (piros lámpa ég)  Honnan lehet megtudni, hogy a gerjesztő áram ment el, (talán ki lehet mérni) vagy az egyenirányító, vagy a fesz-szabályozó ment el?

Ha a külső szabályzós generátorodról van szó, akkor ellenőrizz néhány Wattos próbalámpával feszültséget a hárompólusú csatlakozó "DF" jelű kapocspontja és a test között!

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68489 Dátum: 2013 Szeptember 17, 08:57:14 »

volt h 12 bar on megsem moccant

csináltam hozzá munahengert
úgy-úgy nekem is trabant 1körös főfékhenger van felnyelezve .....
arról nem is beszélve hogyha már majdnem teljesen kijött és akkor feszegeti az ember akkor a karmantyú tartó  válla letörik a faszba ,vannak ilyen törött munkahengereim  a szedától vett typ3 futóműről Undecided
« Utoljára szerkesztve: 2013 Szeptember 17, 09:00:09 írta tati »

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #68488 Dátum: 2013 Szeptember 16, 22:31:24 »

nálunk eddig volt az a nyomás amitől kijött...... Wink Cheesy
persze megfelelő szerszámmal és szaktudással kombinálva Cool
volt h 12 bar on megsem moccant

csináltam hozzá munahengert

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #68487 Dátum: 2013 Szeptember 16, 22:27:03 »

Adott egy generátor, ami egyik pillanatról a másikra nem tölt. (piros lámpa ég)  Honnan lehet megtudni, hogy a gerjesztő áram ment el, (talán ki lehet mérni) vagy az egyenirányító, vagy a fesz-szabályozó ment el?
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #68486 Dátum: 2013 Szeptember 16, 06:53:33 »

csak ha nem jön ki adugó:D
nálunk eddig volt az a nyomás amitől kijött...... Wink Cheesy
persze megfelelő szerszámmal és szaktudással kombinálva Cool

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #68485 Dátum: 2013 Szeptember 15, 23:28:33 »

Simán megcsinálod magad is, csak meg kell venni hozzá a felújító készletet. Nem mindegy, hogy Ate, vagy Girling rendszerű, általában az utóbbi. Ha nem folyt az olaj (ritkán szokott) a két fél nyereg közül, ne húzd szét, mert az átvezető furarokat tömítő fékolajálló O-gyűrűk nincsenek a készletben, beszerzésük pedig keserves.
csak ha nem jön ki adugó:D

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #68484 Dátum: 2013 Szeptember 15, 23:19:00 »

szerelés közben meg én is elböktem a direkt száramat, nem kell ide kondibérlet  Cheesy

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #68483 Dátum: 2013 Szeptember 15, 23:18:21 »

ha "csálén" áll a gólyalábas kocsid orra, akkor ez is lehet a gond  Shocked szemre 2cm-t mondtam volna a bal oldal javára lefelé
először összeült rugóra gondoltam, aztán meg a rohadt rugótányérra, hogy maradandó alakváltozással tovább engedte a rugót mint kéne. nem jött be Undecided közben pedig erősen reméltem, hogy nem lakatolták félre a kocsi elejét. nem értem hogy lehet ennyire elbökni valamit...


[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #68482 Dátum: 2013 Szeptember 15, 23:06:59 »

Lenne két felújítandó féknyergem sima bogárhoz. Vajon kihez fordulhatnék, aki megcsinálná ezt nekem?


 tippek???

Simán megcsinálod magad is, csak meg kell venni hozzá a felújító készletet. Nem mindegy, hogy Ate, vagy Girling rendszerű, általában az utóbbi. Ha nem folyt az olaj (ritkán szokott) a két fél nyereg közül, ne húzd szét, mert az átvezető furarokat tömítő fékolajálló O-gyűrűk nincsenek a készletben, beszerzésük pedig keserves.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #68481 Dátum: 2013 Szeptember 15, 23:02:32 »

Mit tudsz?,  Grin Grin  Huh Huh
....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #68480 Dátum: 2013 Szeptember 15, 22:47:32 »

Mit tudsz?,  Grin Grin  Huh Huh
Szétszedés javítókészlet beépítés.
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #68479 Dátum: 2013 Szeptember 15, 22:28:08 »

Ha kapsz választ érdekel. Eddig nálam Gumibogi a befutó.

Mit tudsz?,  Grin Grin  Huh Huh

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #68478 Dátum: 2013 Szeptember 15, 22:25:38 »

Lenne két felújítandó féknyergem sima bogárhoz. Vajon kihez fordulhatnék, aki megcsinálná ezt nekem?


 tippek???

Ha kapsz választ érdekel. Eddig nálam Gumibogi a befutó.
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #68477 Dátum: 2013 Szeptember 15, 22:24:24 »

Lenne két felújítandó féknyergem sima bogárhoz. Vajon kihez fordulhatnék, aki megcsinálná ezt nekem?


 tippek???

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68476 Dátum: 2013 Szeptember 15, 22:22:00 »

hello vki cserélt már külső vízlehúzó gumit ajtón ? Szegecs ügy miatt kérdezném.
Szét kell szedni az ajtót. Nagy munka, és nagyon óvatosnak kell lenni. Csavarok is fogják.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #68475 Dátum: 2013 Szeptember 15, 22:13:13 »

hello vki cserélt már külső vízlehúzó gumit ajtón ? Szegecs ügy miatt kérdezném.
Díszléccel együtt.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #68474 Dátum: 2013 Szeptember 15, 20:13:27 »

hello vki cserélt már külső vízlehúzó gumit ajtón ? Szegecs ügy miatt kérdezném.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Szeptember 15, 20:15:35 írta vezo76 »
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68473 Dátum: 2013 Szeptember 12, 20:59:17 »

mi meg azt a csavart amibe fúrva van a menet azt anyának amire vágva van azt csavarnak és mivel ez utóbbi tartja az ékszíjtárcsát maradjunk annyiban hogy mégsem anya Kiss esetleg NagyG majd elmagyarázza kötőelemben ő a jani Grin
jó, de ti vidékiek vagytok :-P



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 298 299 300 301 302 [303] 304 305 306 307 308 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.22 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.