www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 05, 19:48:36

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921193 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 334 335 336 337 338 [339] 340 341 342 343 344 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 12993822 alkalommal)
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #67064 Dátum: 2013 április 25, 20:09:03 »

Megnéztem, ott van szikra. Akkor a rotor a hibás gondolom én.
Gratulálok, az ön gyújtása rendelkezik primer áramkörrel.
Akkor jöhet a második felvonás, a szekunder áramkör.
Először meg kell nézni, hogy jön-e áram a nagyfeszültségű tekercsből (gyújtótrafó) az elosztóhoz. Azt hiszem ezt leírtam a múlt héten: Az elosztó fedeléből kihúzott vezetéket (a középsőt) a motortesthez közelíted, és megnézed, van-e szikra, amikor megemeled a megszakító kalapácsát.
Ha nincs szikra:  a vezeték szakadt, vagy kicsúszott a gyújtótekercs fedeléből, ha kicserélt vezetékkel sincs szikra, akkor a gyújtótekercs a hibás.

Ha eddig rendben akkor ellenőrizni kell az elosztófedélben levő szénkefét (Egy ceruzabél formájú rudacs, amit rúgó nyom hozzá a rotor tetejéhez)
Utána ellenőrizd az elosztókart (rotor ): a fém rész tiszta, szakadásmentes legyen, illetve a szigetelő rész ne legyen repedt testzárlatos. (Ez utóbbi megállapításához a trafóból kijövő nagyfeszültségű vezetéket a rotor fémcsúcsához közelíted, és megemeled a megszakítókalapácsot. Ha ilyenkor szikra ugrik a rotorra, akkor testzárlatos.)

Ha eddig minden megfelelő, de a gyertyakábelekben továbbra sincs delej, akkor nagy valószínűséggel az elosztófedél a hibás. (vagy a négy gyertyakábel.)
 
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #67063 Dátum: 2013 április 25, 13:43:49 »

Köszi a hozzászólásokat, bírom, hogy mindenki ilyen segítőkész. Valószínűleg még fogok párat kérdezni, mert most tervezek illetve már el is kezdtem egy teljes felújítást. Talán még a gumihoz és annak méretéhez kapcsolódik a következő kérdésem.

Láttam, hogy bugparts-on le van árazva az ültetett tengelycsonk. Igazából mindig is azok a bogarak tetszettek amik le vannak ültetve de azért valamennyire félek is tőle. Tehát végigolvastam néhány kommentet itt a fórumon és az alábbiakat láttam:

  • Az ültetett tengelycsonk nem ront a rugózáson
  • Szélesít

Az én bogaram torzíós rugós és dobfékes. 1976-os. Tavaly kapott új első hidat úgyhogy azt semmiképp sem akarom cserélni / megvágni stb Smiley Na már most az alábbi kérdéseim lennének:

  • Esetleg van valakinek képe olyan bogárról ami amúgy standard lenne de van benne egy ültetett csonk, hogy mennyivel viszi lejjebb?
  • A sima gyári híd módosítása nélkül betehető az ültetett csonk?
  • Vizsgán (és veterán vizsgán!) átmegy egy így ültetett kocsi?
  • Normál Budapesti közlekedést (pl kátyúk, fekvőrendőrök) rontja-e ha ennyivel le van ültetve?
  • Ha le lenne ültetve akkor mekkora gumi férne rá?

Köszi szépen Srácok!
Tamás
Szia!
Jó sok kérdést teszel fel, de a többségére szerintem elég szubjektív választ fog kapni. Vannak, akik mindenáron az eredeti mellett harcolnak, vannak, akik nem ellenségei az esztétikus, vagy esetleg radikális ültetésnek sem.
A csonk nem a hidat módosítja, hanem a csonkot, a híd két oldalán levő gyári csonkokat kell lecserélni erre.
A vizsga és veterán vizsga (is) hely- és ismeretség függő.
A közlekedési minőségre biztosan hatással van, ez személyes komfortzóna és tűréshatár függvénye, hogy milyennek érzed.
A gumiméret esztétikai kérdés (is), széles a lehetőségek tárháza, kinek mi tetszik.
A nálam jobban hozzámértők majd kiegészítik.
Sok sikert!
« Utoljára szerkesztve: 2013 április 25, 14:03:29 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Thomasssss
Hozzászólások: 176


« Hozzászólás #67062 Dátum: 2013 április 25, 13:29:35 »

ha buggyn volt a9es re raknék 195/4015 öt Evil

Köszi a hozzászólásokat, bírom, hogy mindenki ilyen segítőkész. Valószínűleg még fogok párat kérdezni, mert most tervezek illetve már el is kezdtem egy teljes felújítást. Talán még a gumihoz és annak méretéhez kapcsolódik a következő kérdésem.

Láttam, hogy bugparts-on le van árazva az ültetett tengelycsonk. Igazából mindig is azok a bogarak tetszettek amik le vannak ültetve de azért valamennyire félek is tőle. Tehát végigolvastam néhány kommentet itt a fórumon és az alábbiakat láttam:

  • Az ültetett tengelycsonk nem ront a rugózáson
  • Szélesít

Az én bogaram torzíós rugós és dobfékes. 1976-os. Tavaly kapott új első hidat úgyhogy azt semmiképp sem akarom cserélni / megvágni stb Smiley Na már most az alábbi kérdéseim lennének:

  • Esetleg van valakinek képe olyan bogárról ami amúgy standard lenne de van benne egy ültetett csonk, hogy mennyivel viszi lejjebb?
  • A sima gyári híd módosítása nélkül betehető az ültetett csonk?
  • Vizsgán (és veterán vizsgán!) átmegy egy így ültetett kocsi?
  • Normál Budapesti közlekedést (pl kátyúk, fekvőrendőrök) rontja-e ha ennyivel le van ültetve?
  • Ha le lenne ültetve akkor mekkora gumi férne rá?

Köszi szépen Srácok!
Tamás
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #67061 Dátum: 2013 április 25, 10:43:40 »

Akkor kezdjük az elején:
A motort (főtengelyt) forgasd olyan helyzetbe,hogy a megszakító zárva legyen. Egy műanyag, vagy fa pálcikával emeld meg a megszakító kalapácsát.
Észlelhető szikra az érintkezőkön? (A megszakító érintkezőin)
Előtte természetesen kösd az akku + pólusát 15-ös érintkezőhöz, és csatlakoztasd a - pólust is egy megfelelő helyre. (Úgy emlékszem azt írtad, hogy bakon van a motor.)
Megnéztem, ott van szikra. Akkor a rotor a hibás gondolom én.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #67060 Dátum: 2013 április 24, 14:16:41 »

Sziasztok!

Tudnátok abban segíteni, hogy 4 lyukú sprintstar felnire milyen méretű gumik mennek fel? Csak 155/80 R 15-ös? Vagy szélesebb is? Van valami előnye/hátránya, hogy hátra szélesebb kerüljön, mint előre? Ha egyáltalán ilyen lehetséges?

Illetve kinéztem egy gumit, esetleg erről van valakinek tapasztalata?

http://www.gumi-popgom.hu/autogumi/vredestein/sprint-classic/155-80-r15-82-s

Üdv és köszi!
Tomi
ha buggyn volt a9es re raknék 195/4015 öt Evil

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #67059 Dátum: 2013 április 24, 13:20:32 »

Sziasztok!

Tudnátok abban segíteni, hogy 4 lyukú sprintstar felnire milyen méretű gumik mennek fel? Csak 155/80 R 15-ös? Vagy szélesebb is? Van valami előnye/hátránya, hogy hátra szélesebb kerüljön, mint előre? Ha egyáltalán ilyen lehetséges?

Illetve kinéztem egy gumit, esetleg erről van valakinek tapasztalata?

http://www.gumi-popgom.hu/autogumi/vredestein/sprint-classic/155-80-r15-82-s

Üdv és köszi!
Tomi


Az ezt megelőző 165-ös Fulda gumimtól jóval vékonyabb. Ebből a típusból lehet most is azt a méretet választanám.
Nagyon szép, menni nem sokat mentem még vele  Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2013 április 24, 13:27:02 írta Imrüs »

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14977

« Hozzászólás #67058 Dátum: 2013 április 24, 12:15:55 »

Sziasztok!

Tudnátok abban segíteni, hogy 4 lyukú sprintstar felnire milyen méretű gumik mennek fel? Csak 155/80 R 15-ös? Vagy szélesebb is? Van valami előnye/hátránya, hogy hátra szélesebb kerüljön, mint előre? Ha egyáltalán ilyen lehetséges?

Illetve kinéztem egy gumit, esetleg erről van valakinek tapasztalata?

http://www.gumi-popgom.hu/autogumi/vredestein/sprint-classic/155-80-r15-82-s

Üdv és köszi!
Tomi
155/80 r15 a gyári méret.
165/80 r15 lágyabb rugózás a magasabb oldalfal miatt, hosszabb áttétel a nagyobb kerület miatt.
4,5 felnin még a 175/70 r15 még jól mutat és a alátekerve se ér be a hídba.

185 és 195 széles gumihoz is már igényli az 5,5 colos felnit.

Beszélj Gumibogival ő jobban vágja ezt.
« Utoljára szerkesztve: 2013 április 24, 12:18:23 írta abes »
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18490


1969

« Hozzászólás #67057 Dátum: 2013 április 24, 11:38:13 »

Sziasztok!

Tudnátok abban segíteni, hogy 4 lyukú sprintstar felnire milyen méretű gumik mennek fel? Csak 155/80 R 15-ös? Vagy szélesebb is? Van valami előnye/hátránya, hogy hátra szélesebb kerüljön, mint előre? Ha egyáltalán ilyen lehetséges?

Illetve kinéztem egy gumit, esetleg erről van valakinek tapasztalata?

http://www.gumi-popgom.hu/autogumi/vredestein/sprint-classic/155-80-r15-82-s

Üdv és köszi!
Tomi
Sprintstarból is van 4.5 és 5.5 coll széles is szerintem. tiéd milyen?
a 4.5ösre is mehet 165/80-as is, de van aki 185/60-at is rátesz..
nálam a téli 4.5ös és a nyári 5.5-ös felnin is 165/80as van. szerintem ez is hozzájárul a rugózáshoz és szerintem a bogárhoz az ilyen magas oldalfalú illik.
gyárilag 155/80 volt mind a 4.
Nem elérhető Thomasssss
Hozzászólások: 176


« Hozzászólás #67056 Dátum: 2013 április 24, 11:32:00 »

Sziasztok!

Tudnátok abban segíteni, hogy 4 lyukú sprintstar felnire milyen méretű gumik mennek fel? Csak 155/80 R 15-ös? Vagy szélesebb is? Van valami előnye/hátránya, hogy hátra szélesebb kerüljön, mint előre? Ha egyáltalán ilyen lehetséges?

Illetve kinéztem egy gumit, esetleg erről van valakinek tapasztalata?

http://www.gumi-popgom.hu/autogumi/vredestein/sprint-classic/155-80-r15-82-s

Üdv és köszi!
Tomi
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14977

« Hozzászólás #67055 Dátum: 2013 április 24, 08:00:04 »

Ilyen képem nekem is van a t3-ról: https://picasaweb.google.com/szpesznagyg/BuszHotelTurken#5752671782572956898
Nem tetszett annyira, így nem került bele.Smiley

G.
Barnára kellett volna.
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #67054 Dátum: 2013 április 24, 07:48:40 »

mai
szmb
<beszúrt kép törölve>

usa lámpa
<beszúrt kép törölve>
Ilyen képem nekem is van a t3-ról: https://picasaweb.google.com/szpesznagyg/BuszHotelTurken#5752671782572956898
Nem tetszett annyira, így nem került bele.Smiley

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #67053 Dátum: 2013 április 24, 04:54:20 »

Nos, köszönöm a válaszokat!
Mivel nem szeretnék csapágykészletet vásárolni, viszont van itthon dobfékes, nem akartam az egyórás szerelésből esetleg egy naposat, netán kétszer elvégezni sem volt kedvem, nem megfelelő alkatrész birtoklása miatt.

Bácsi Győző
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #67052 Dátum: 2013 április 23, 23:30:47 »

mai
szmb


usa lámpa

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #67051 Dátum: 2013 április 23, 23:29:15 »

két fajta tengelyvastagság van a tárcsás tengelycsonkokban.
szóval ne vásárolj be előre.
én is becummantottam.
sőt, a kormányösszekötő gömbfejből is 2 féle méret van.
csapágyból nincs több!!!gömbfejböl igen


csak régi csapszeges csonkon van 2 fajta csapágy

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #67050 Dátum: 2013 április 23, 22:33:45 »

Nem tetszett a kék?  Grin

A teddy-s zománcfehér jobban bejön telibe fényezve. Grin
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14977

« Hozzászólás #67049 Dátum: 2013 április 23, 22:31:50 »

Csápos emelőről könnyű szerelni:


Nem tetszett a kék?  Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #67048 Dátum: 2013 április 23, 22:05:40 »

akkó Martinyek szivat  Grin
nem ért hozzá :-P



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #67047 Dátum: 2013 április 23, 21:56:29 »

Csápos emelőről könnyű szerelni:



[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67046 Dátum: 2013 április 23, 21:55:34 »

két fajta tengelyvastagság van a tárcsás tengelycsonkokban.
szóval ne vásárolj be előre.
én is becummantottam.
sőt, a kormányösszekötő gömbfejből is 2 féle méret van.
akkó Martinyek szivat  Grin

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #67045 Dátum: 2013 április 23, 21:48:06 »

én pedig jártam úgy hogy át akartam tenni egyik agyról a másikra és azon lötyögött  Undecided
két fajta tengelyvastagság van a tárcsás tengelycsonkokban.
szóval ne vásárolj be előre.
én is becummantottam.
sőt, a kormányösszekötő gömbfejből is 2 féle méret van.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67044 Dátum: 2013 április 23, 20:29:27 »

nem.sot g2 hatso csapagy pl
én pedig jártam úgy hogy át akartam tenni egyik agyról a másikra és azon lötyögött  Undecided

1303LS
« Hozzászólás #67043 Dátum: 2013 április 23, 20:17:21 »

Még mielőtt szétszedem, különbözik a tárcsafékes és a dobfékes első csapágykészlet?
Én nem vennék csapágy készletet, hanem vennék csapágyat. De legyen ez az én bajom.  Cool
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #67042 Dátum: 2013 április 23, 20:16:13 »

Még mielőtt szétszedem, különbözik a tárcsafékes és a dobfékes első csapágykészlet?
nem.sot g2 hatso csapagy pl

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67041 Dátum: 2013 április 23, 20:06:38 »

Még mielőtt szétszedem, különbözik a tárcsafékes és a dobfékes első csapágykészlet?
bizony előfordulhat Undecided

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #67040 Dátum: 2013 április 23, 17:14:39 »


Még mielőtt szétszedem, különbözik a tárcsafékes és a dobfékes első csapágykészlet?

Bácsi Győző
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #67039 Dátum: 2013 április 23, 12:30:57 »

felrakáshoz nehasználj flexet Grin
oda gyalugépre gondoltam Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67038 Dátum: 2013 április 23, 12:29:02 »

de kész az új
<beszúrt kép törölve>
felrakáshoz nehasználj flexet Grin

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #67037 Dátum: 2013 április 23, 12:14:00 »

de kész az új
<beszúrt kép törölve>
Most már csak a piros körömlakk hiányzik. Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #67036 Dátum: 2013 április 23, 11:56:49 »

minden
de kész az új

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #67035 Dátum: 2013 április 23, 11:38:59 »

Lendkerék lehúzó is játszott?

minden

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #67034 Dátum: 2013 április 23, 11:07:58 »

3óra.....

lehuzok 2db...láng.....
csak afelx


<beszúrt kép törölve>
Lendkerék lehúzó is játszott?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #67033 Dátum: 2013 április 23, 10:56:46 »

3óra.....

lehuzok 2db...láng.....
csak afelx



WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #67032 Dátum: 2013 április 22, 22:07:37 »

Akkor kezdjük az elején:
A motort (főtengelyt) forgasd olyan helyzetbe,hogy a megszakító zárva legyen. Egy műanyag, vagy fa pálcikával emeld meg a megszakító kalapácsát.
Észlelhető szikra az érintkezőkön? (A megszakító érintkezőin)
Előtte természetesen kösd az akku + pólusát 15-ös érintkezőhöz, és csatlakoztasd a - pólust is egy megfelelő helyre. (Úgy emlékszem azt írtad, hogy bakon van a motor.)
Kipróbálom ezt is, hátha Smiley
Igen bakon van.
Köszi!
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #67031 Dátum: 2013 április 22, 20:50:23 »

Kipróbáltam 2 trafóval is, semmi  Huh
Akkor kezdjük az elején:
A motort (főtengelyt) forgasd olyan helyzetbe,hogy a megszakító zárva legyen. Egy műanyag, vagy fa pálcikával emeld meg a megszakító kalapácsát.
Észlelhető szikra az érintkezőkön? (A megszakító érintkezőin)
Előtte természetesen kösd az akku + pólusát 15-ös érintkezőhöz, és csatlakoztasd a - pólust is egy megfelelő helyre. (Úgy emlékszem azt írtad, hogy bakon van a motor.)
« Utoljára szerkesztve: 2013 április 22, 22:00:48 írta szódásbácsi »
Nem elérhető Thomasssss
Hozzászólások: 176


« Hozzászólás #67030 Dátum: 2013 április 22, 14:07:15 »


Köszi szépen!!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18490


1969

« Hozzászólás #67029 Dátum: 2013 április 22, 10:49:57 »

Sziasztok!

A hétvégén szétkaptam a csomitartót, beleértve a kábelezést is. Van esetleg valahol egy jó kapcsolási rajz (lehetőleg színes) 1200-eshez? Mexikói lökhárítós és van benne ventillátor is elől.

Köszi!
Tomi
http://www.thesamba.com/vw/archives/info/wiringt1.php

http://www.bogarklub-vac.at.hu/
Nem elérhető Thomasssss
Hozzászólások: 176


« Hozzászólás #67028 Dátum: 2013 április 22, 10:37:03 »

Sziasztok!

A hétvégén szétkaptam a csomitartót, beleértve a kábelezést is. Van esetleg valahol egy jó kapcsolási rajz (lehetőleg színes) 1200-eshez? Mexikói lökhárítós és van benne ventillátor is elől.

Köszi!
Tomi
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67027 Dátum: 2013 április 21, 22:33:36 »

Mi az a  piros rúd a rahmenkopf alsó lemeze alatt? Milyen festékkel festetted a futómű alkatrészeket? Meglepően jól bírja, ha 7 éves.
igen kitámasztó, szürke budaprimer alapozó és hemörájt ,de a futóművet még átépítés előtt csináltam tehát az már 10-11éve ilyen Wink

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #67026 Dátum: 2013 április 21, 22:21:42 »

Mi az a  piros rúd a rahmenkopf alsó lemeze alatt? Milyen festékkel festetted a futómű alkatrészeket? Meglepően jól bírja, ha 7 éves.

Szeirntem futómű-kitámasztó, az alsó csövét rögzíti az alvázhoz.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5800


redgear.hu

« Hozzászólás #67025 Dátum: 2013 április 21, 22:15:29 »

még magam is meglepődtem mennyi szart akasztottam erre a szegény motorra nemnéztem alá vagy fél éve Roll Eyes
Oldalak: 1 ... 334 335 336 337 338 [339] 340 341 342 343 344 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.195 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.