www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 13:09:49

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 346 347 348 349 350 [351] 352 353 354 355 356 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 12926484 alkalommal)
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #66577 Dátum: 2013 Március 19, 22:07:11 »

Kormánymű az. Módosítottam. Nem hirdettem mostanában sehol, úgyhogy meg lesz még.
Ahogy itt olvasgatom a sok öreg hal tapasztalatát, akkor befizetek egy önindítós kormányműre.  Grin Már csak azt kell megálmodni, hogy mi módon jut el hozzám.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #66576 Dátum: 2013 Március 19, 22:04:35 »

Azért ha mégiscsak kormánymű lenne az az indítómotor, akkor csak tegyük már el vagy két-három napig, hátha az lesz nálam a megfejtés, hogy csere. (jó eséllyel az) Köszönöm szépen.
Kormánymű az. Módosítottam. Nem hirdettem mostanában sehol, úgyhogy meg lesz még.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #66575 Dátum: 2013 Március 19, 22:03:14 »

Nem tudom mit szívsz, de én is kérek belőle.  Grin
Több szálon futnak az események  Grin

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #66574 Dátum: 2013 Március 19, 22:03:05 »

Totális felújítást kapott a futóműtest (szemcseszórás, kis hegesztés, stb.) és az összes szerkezeti elem vadonat új a kocsi elejében. Egyedül a kormánymű maradt, de alapos pucolás után kapott új szimmeringeket és finom zsírt.
Ha a kormány rúd ricnije normális és a bilincs is,akkor marad a jó állapotu használt kormánymű vétel

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #66573 Dátum: 2013 Március 19, 22:02:24 »

Hupsz Béla,ezt elnézted Smiley
Köszi, elírtam, mert a golf 3-as önindítóra is jött üzenet a facsén. Keveredtek a bitek az agyamban.  Grin

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #66572 Dátum: 2013 Március 19, 22:01:09 »

Bontottam egy 68-ast. Még meg van róla az önindító. Vidd el, nézesd meg, szereld be ha jó. Ha beválik, 5 ezer ft az ára.
Azért ha mégiscsak kormánymű lenne az az indítómotor, akkor csak tegyük már el vagy két-három napig, hátha az lesz nálam a megfejtés, hogy csere. (jó eséllyel az) Köszönöm szépen.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14975

« Hozzászólás #66571 Dátum: 2013 Március 19, 22:01:01 »

Bontottam egy 68-ast. Még meg van róla az önindító. Vidd el, nézesd meg, szereld be ha jó. Ha beválik, 5 ezer ft az ára.
Nem tudom mit szívsz, de én is kérek belőle.  Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #66570 Dátum: 2013 Március 19, 22:00:24 »

Cseréld ki, bontott nem lehet sok lé. A globoidcsigás kormányműveknek amúgy is nagy a holtjátéka, ha megkopik, vége.
kb

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #66569 Dátum: 2013 Március 19, 21:59:07 »

Totális felújítást kapott a futóműtest (szemcseszórás, kis hegesztés, stb.) és az összes szerkezeti elem vadonat új a kocsi elejében. Egyedül a kormánymű maradt, de alapos pucolás után kapott új szimmeringeket és finom zsírt.
Cseréld ki, bontott nem lehet sok lé. A globoidcsigás kormányműveknek amúgy is nagy a holtjátéka, ha megkopik, vége. Pitman-tengelyt külön nem hiszem, hogy lehet kapni, amúgy meg majdnem annyi lenne, mint egy kormánymű kompletten.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #66568 Dátum: 2013 Március 19, 21:56:10 »

Bontottam egy 68-ast. Még meg van róla az önindító. Vidd el, nézesd meg, szereld be ha jó. Ha beválik, 5 ezer ft az ára.
Hupsz Béla,ezt elnézted Smiley

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #66567 Dátum: 2013 Március 19, 21:55:05 »

az új kormányösszekötő olcsobb,csak tudni kell mi lóg. Biztos a kormányműben van a hiba?
Totális felújítást kapott a futóműtest (szemcseszórás, kis hegesztés, stb.) és az összes szerkezeti elem vadonat új a kocsi elejében. Egyedül a kormánymű maradt, de alapos pucolás után kapott új szimmeringeket és finom zsírt.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #66566 Dátum: 2013 Március 19, 21:53:48 »

Szerintem enélkül is tökéletes. Ez csak valami rezgést csillapít vagy hasonló. Mint az ajtókban a nyitópálca filce felragasztva.
nyitópálca alá filc? Nah lehet ez nem került be az enyémbe. Ajajj,lehet az zörög... Meg kell néznem Smiley

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #66565 Dátum: 2013 Március 19, 21:51:21 »

...az önindító...
??     Kormánymű.   Wink

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #66564 Dátum: 2013 Március 19, 21:35:51 »

Legények! Anyuka bogarantyújában (1970 márciusi 1.300-as) nagy a kormány holtjáték, van vagy 12 cm. A kormányművön állítottam egy kicsit, de nem igazán javult a helyzet, csak szorosabb lett a kormány. Gondolom valami kopás lehet az oka és ezt orvosolnám. Mi a tapasztalat, mit kell majd javítani/cserélni/beállítani a kormányműben? Újat egyenlőre nem vennék sok 10 ezer Ft-ért, bízok benne, hogy van valami olcsó, megbízható, jó megoldás.  Huh
az új kormányösszekötő olcsobb,csak tudni kell mi lóg. Biztos a kormányműben van a hiba?

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #66563 Dátum: 2013 Március 19, 21:34:48 »

Legények! Anyuka bogarantyújában (1970 márciusi 1.300-as) nagy a kormány holtjáték, van vagy 12 cm. A kormányművön állítottam egy kicsit, de nem igazán javult a helyzet, csak szorosabb lett a kormány. Gondolom valami kopás lehet az oka és ezt orvosolnám. Mi a tapasztalat, mit kell majd javítani/cserélni/beállítani a kormányműben? Újat egyenlőre nem vennék sok 10 ezer Ft-ért, bízok benne, hogy van valami olcsó, megbízható, jó megoldás.  Huh
Bontottam egy 68-ast. Még meg van róla a kormánymű (nem az önindító). Vidd el, nézesd meg, szereld be ha jó. Ha beválik, 5 ezer ft az ára.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Március 19, 22:00:52 írta sparkafer »

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #66562 Dátum: 2013 Március 19, 21:33:49 »

Nem emlekszem pontosan, hogy hogy van, de nem egy femszalaggal van rogzitve a kesztyutarto doboza ? Azt talan csak a csomagtarto felol kozelitve is le lehet onnan szerelni, nem ?

A csomagtartod meg nyithato kivulrol is, nem? ;-)
Nem is tudom,ez nálam vicces lenne,mert a kesztyűtartóból kellene nyitnom a csomagtérajtó zárját. De a kartont is műanyagot is egy csavar rögzíti. Bár az én csomagtér fedelemet le sem lehet csukni kettőre,mivel a gumi nem engedi

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #66561 Dátum: 2013 Március 19, 21:31:29 »

Legények! Anyuka bogarantyújában (1970 márciusi 1.300-as) nagy a kormány holtjáték, van vagy 12 cm. A kormányművön állítottam egy kicsit, de nem igazán javult a helyzet, csak szorosabb lett a kormány. Gondolom valami kopás lehet az oka és ezt orvosolnám. Mi a tapasztalat, mit kell majd javítani/cserélni/beállítani a kormányműben? Újat egyenlőre nem vennék sok 10 ezer Ft-ért, bízok benne, hogy van valami olcsó, megbízható, jó megoldás.  Huh

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #66560 Dátum: 2013 Március 19, 20:36:00 »

Ugyanúgy az az egy csavar tarja, mint a papírt...
De: Ha semmiképpen nem megy, egy erőteljes csavarintás minden mindegy alapon elfordítja a komplett zárat, és szabad az út...
a csavarást próbáltam, nem voltam elég erős  Grin
tényleg, jó hogy mondjátok, tényleg a csomitartó felől le lehet majd szedni. kössz
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #66559 Dátum: 2013 Március 19, 20:17:44 »

Különböző métertű gumidugókat (kaszniba) hol lehet beszerezni?
Autósbolt. van 1000féle fajta

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #66558 Dátum: 2013 Március 19, 20:08:23 »

Különböző métertű gumidugókat (kaszniba) hol lehet beszerezni?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #66557 Dátum: 2013 Március 19, 17:21:26 »

őőő a műanyag cuccot szerintem ki tudod bontani a csomitartó felől... vagy az csak a régebbieknél volt így??
Ugyanúgy az az egy csavar tarja, mint a papírt...
De: Ha semmiképpen nem megy, egy erőteljes csavarintás minden mindegy alapon elfordítja a komplett zárat, és szabad az út...
« Utoljára szerkesztve: 2013 Március 19, 17:23:00 írta ABF-932 »

Bácsi Győző
Sompi
« Hozzászólás #66556 Dátum: 2013 Március 19, 17:11:26 »

kulcsos kesztyűtartó fedelem van, de csak dísznek, nem is volt hozzá kulcs.
most viszont nem nyílik a kesztyűtartó Undecided
a gombot el tudom fordítani (mint normálisan), de úgy látszik nem húzza vissza a zárnyelvet, így nem nyílik..
hátulról meg újszerű műanyag háta van, az sem akarnám tönkretenni.
hogy nyissam ki?

őőő a műanyag cuccot szerintem ki tudod bontani a csomitartó felől... vagy az csak a régebbieknél volt így??
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #66555 Dátum: 2013 Március 19, 17:10:55 »

kulcsos kesztyűtartó fedelem van, de csak dísznek, nem is volt hozzá kulcs.
most viszont nem nyílik a kesztyűtartó Undecided
a gombot el tudom fordítani (mint normálisan), de úgy látszik nem húzza vissza a zárnyelvet, így nem nyílik..
hátulról meg újszerű műanyag háta van, az sem akarnám tönkretenni.
hogy nyissam ki?

kérdés, hogy lakatoltani akarsz vagy egy új kesztyűtartó belet.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #66554 Dátum: 2013 Március 19, 17:10:46 »

hátulról meg újszerű műanyag háta van, az sem akarnám tönkretenni.
Nem emlekszem pontosan, hogy hogy van, de nem egy femszalaggal van rogzitve a kesztyutarto doboza ? Azt talan csak a csomagtarto felol kozelitve is le lehet onnan szerelni, nem ?
« Utoljára szerkesztve: 2013 Március 20, 00:34:49 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #66553 Dátum: 2013 Március 19, 16:52:40 »

kulcsos kesztyűtartó fedelem van, de csak dísznek, nem is volt hozzá kulcs.
most viszont nem nyílik a kesztyűtartó Undecided
a gombot el tudom fordítani (mint normálisan), de úgy látszik nem húzza vissza a zárnyelvet, így nem nyílik..
hátulról meg újszerű műanyag háta van, az sem akarnám tönkretenni.
hogy nyissam ki?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #66552 Dátum: 2013 Március 19, 06:16:36 »




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #66551 Dátum: 2013 Március 18, 20:42:57 »

Köszönöm az agyalást mindenkinek, leközelebb, ha a műhelyben járok, megnézem még egyszer. Furcsa, mert a bugparts is írja minden tetőhöz, kivétel 1303. Szólok, ha rájöttem a megfejtésre.
Minden régebbi típusú, egyenes szélvédőshöz (tehát 02-höz is) való a szivacs, a 03-ashoz nem kell, az tök más.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
1303LS
« Hozzászólás #66550 Dátum: 2013 Március 18, 20:41:21 »

Köszönöm az agyalást mindenkinek, leközelebb, ha a műhelyben járok, megnézem még egyszer. Furcsa, mert a bugparts is írja minden tetőhöz, kivétel 1303. Szólok, ha rájöttem a megfejtésre.
Szerintem enélkül is tökéletes. Ez csak valami rezgést csillapít vagy hasonló. Mint az ajtókban a nyitópálca filce felragasztva.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #66549 Dátum: 2013 Március 18, 20:36:18 »

Igen mocsok szar szivacs szerű anyag, én 03-asban láttam ilyet. 72 korai. A Te linked alján a PDFben írja, hogy 1303  -07.72, na ezt értelmezni sem tudom, de ott van. Gondolom ott láttad a PDF-t.
Talán arra való, hogy kitartja a rezgő, mozgó bowdent, vagy az alsóbb dolgokat védi a lepotyogó koszmorzsáktól. Másra szerintem sem jó. Azért szélesebb, mert túl kell, hogy nyúljon a lukon. Ha sokkal szélesebb, (már fogtad a kezedbe) akkor az azért van mert az a tető kisebb, mint amibe ez való.

Köszönöm az agyalást mindenkinek, leközelebb, ha a műhelyben járok, megnézem még egyszer. Furcsa, mert a bugparts is írja minden tetőhöz, kivétel 1303. Szólok, ha rájöttem a megfejtésre.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #66548 Dátum: 2013 Március 18, 20:33:00 »

Ha nem tudnám hogy létezik ilyen, boldogan nem raknám sehova, de most, hgoy megvettem, már érdekel hova nem rakom be  Grin

 Grin Grin Grin
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #66547 Dátum: 2013 Március 18, 20:29:20 »

Vili arra próbál kilyukadni, hogy az 1303ast '72 augusztustól gyártották Grin
Tudom, koszonom.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #66546 Dátum: 2013 Március 18, 20:17:09 »

Segitek: "1972. juliusig gyartott 1303-ashoz valo".
Grin
Vili arra próbál kilyukadni, hogy az 1303ast '72 augusztustól gyártották Grin
1303LS
« Hozzászólás #66545 Dátum: 2013 Március 18, 18:24:19 »

Egy forditast mellekeljel ma' kerlek, mert a brokkoli-panirozason kivul semmit nem ertek belole!

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #66544 Dátum: 2013 Március 18, 18:03:51 »

Köszönöm.  Cheesy

"Der VW 1303 kommt im August 1972 auf den Markt. Er ist leicht an der weit nach vorne gewölbten Windschutzscheibe und den großen Dreikammer-Rückleuchten (Elefantenfüße) zu erkennen, die auf leicht geänderten Kotflügeln montiert sind."

 Grin
Egy forditast mellekeljel ma' kerlek, mert a brokkoli-panirozason kivul semmit nem ertek belole!



Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #66543 Dátum: 2013 Március 18, 17:59:21 »

Segitek: "1972. juliusig gyartott 1303-ashoz valo".
Köszönöm.  Cheesy

"Der VW 1303 kommt im August 1972 auf den Markt. Er ist leicht an der weit nach vorne gewölbten Windschutzscheibe und den großen Dreikammer-Rückleuchten (Elefantenfüße) zu erkennen, die auf leicht geänderten Kotflügeln montiert sind."

 Grin
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #66542 Dátum: 2013 Március 18, 17:56:42 »

A Te linked alján a PDFben írja, hogy 1303  -07.72, na ezt értelmezni sem tudom, de ott van.
Segitek: "1972. juliusig gyartott 1303-ashoz valo".


Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #66541 Dátum: 2013 Március 18, 17:46:18 »

Hova lemez alá??
03 tetőt közelről még nem láttam, a többi úgy tudom egyforma!
a sárgában biztos nem volt ilyen, és ebben a tetőben sem, mikor megvettem az tuti. Az egész cucc szilikon/szivacs szerű anyag, biztos nem megy benne semmi. Csak a tekerőhöz tudok viszonyítani, de ott felül nincs helye, a kárpit alá meg semmi értelmét nem látom, csúnyán megtörne rajta. Ráadásul vagy 10 cm-rel szélesebb, mint a luk...Ha nem tudnám hogy létezik ilyen, boldogan nem raknám sehova, de most, hgoy megvettem, már érdekel hova nem rakom be  Grin
Igen mocsok szar szivacs szerű anyag, én 03-asban láttam ilyet. 72 korai. A Te linked alján a PDFben írja, hogy 1303  -07.72, na ezt értelmezni sem tudom, de ott van. Gondolom ott láttad a PDF-t.
Talán arra való, hogy kitartja a rezgő, mozgó bowdent, vagy az alsóbb dolgokat védi a lepotyogó koszmorzsáktól. Másra szerintem sem jó. Azért szélesebb, mert túl kell, hogy nyúljon a lukon. Ha sokkal szélesebb, (már fogtad a kezedbe) akkor az azért van mert az a tető kisebb, mint amibe ez való.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #66540 Dátum: 2013 Március 18, 17:43:49 »

csakhogy ez annál szélesebb és oda nem fér be Undecided
Mert talán buszé...

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #66539 Dátum: 2013 Március 18, 17:23:47 »

csakhogy ez annál szélesebb és oda nem fér be Undecided
valószínűleg a ritkább, szélesebb fajtához való :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #66538 Dátum: 2013 Március 18, 17:12:22 »

Jol lathatoan az I alkatresz folott kozvetlenul.  Cool

csakhogy ez annál szélesebb és oda nem fér be Undecided

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Oldalak: 1 ... 346 347 348 349 350 [351] 352 353 354 355 356 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.178 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.