www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 03, 01:02:28

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 348 349 350 351 352 [353] 354 355 356 357 358 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14835022 alkalommal)
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #66531 Dátum: 2013 Március 18, 16:30:36 »

Alváznál lévő alátéteknél körbe a kocsi alján hova kerültek az ivesek és hova az egyenesek??? Vagy semmi értelme az ívesnek elfér mindenhol az egyenes???

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #66530 Dátum: 2013 Március 18, 16:30:22 »

tényleg senki?? Huh
Ha nem lenne szélesebb, mint a tető, azt mondanám, hogy ebben megy a spirál, illetve így is azt mondom, de ennek bele kellene illeni a tetőbe..

Bácsi Győző
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #66529 Dátum: 2013 Március 18, 16:21:06 »

tényleg senki?? Huh

Lövésem sincs.... Nem láttam még ilyet sehol  Grin mi célt szolgál??

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #66528 Dátum: 2013 Március 18, 16:18:18 »

tudja valaki, hogy ez pontosan hova való? 1300/1302 tetőről beszélünk, de írják is, hogy a 1303 kivételével mindenhez. Mivel egy jó 10cm-re szélesebb a tetőnél, és a tekerő foglalatának helye van a közepén, egyedül arra tudok gondolni, hogy belülre a kárpit alá?? Akkor viszont egy olyan kocsit sem láttam még, amiben ez megvolt, vagy nagyon rossz a memóriám 

http://en.hoffmann-speedster.com/beetle/interior-accessories/pieces-for-sliding-rag-top/7156/rubber-pad-front-sliding-steel-sunroof-8.63-except-03

tényleg senki?? Huh

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #66527 Dátum: 2013 Március 17, 15:51:44 »

tudja valaki, hogy ez pontosan hova való? 1300/1302 tetőről beszélünk, de írják is, hogy a 1303 kivételével mindenhez. Mivel egy jó 10cm-re szélesebb a tetőnél, és a tekerő foglalatának helye van a közepén, egyedül arra tudok gondolni, hogy belülre a kárpit alá?? Akkor viszont egy olyan kocsit sem láttam még, amiben ez megvolt, vagy nagyon rossz a memóriám 

http://en.hoffmann-speedster.com/beetle/interior-accessories/pieces-for-sliding-rag-top/7156/rubber-pad-front-sliding-steel-sunroof-8.63-except-03

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #66526 Dátum: 2013 Március 15, 15:07:32 »

Egy másik alternatíva a tisztításra:

http://callook.freeblog.hu/archives/2009/04/

Illetve blokk tisztításakor hasznos lehet kifúrni a megmunkálási dugókat. Még a teljesen kimosott, megtisztított blokkoknál is találni a dugók mögött megkövült olajsarat, aminek a felső puha rétegébe bele tud tapadni ez+az. Volt, hogy átmosott, kompresszorral átfújt blokk olajjárataiban is találtunk fémforgácsot a dugók kifúrása után. Sajnos több furat végén "zsák" van, ahonnan nehéz kimosni a dolgokat.

http://www.huelsmann.us/bugman/FilterTech.html

MatroX és callok! Köszi szépen a építő hozzászólást!
Én is megcsináltatom... 

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #66525 Dátum: 2013 Március 15, 14:59:10 »

én hármat vettem eddig ki , egyik se folyik ( ráadásul volt ahová nem menetes hanem sima dugót raktam vissza)

akkor nem szóltam  Wink

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #66524 Dátum: 2013 Március 15, 14:50:19 »

Jó tisztítási módszer ez is meg nincs is annyi munka vele az biztos csak nem annyira elterjedt még. Akinek meg van ilyen ultrahangos mosó annak általában nem ipari méretű kád van hozzá. Ezek a dugók kifúrásnál nekem csak annyi jön egyből hogy hány olajfolyás hibaforrás lehet ezekből, de biztos nem hülyeség.
én hármat vettem eddig ki , egyik se folyik ( ráadásul volt ahová nem menetes hanem sima dugót raktam vissza)

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #66523 Dátum: 2013 Március 15, 14:43:26 »

Egy másik alternatíva a tisztításra:

http://callook.freeblog.hu/archives/2009/04/

Illetve blokk tisztításakor hasznos lehet kifúrni a megmunkálási dugókat. Még a teljesen kimosott, megtisztított blokkoknál is találni a dugók mögött megkövült olajsarat, aminek a felső puha rétegébe bele tud tapadni ez+az. Volt, hogy átmosott, kompresszorral átfújt blokk olajjárataiban is találtunk fémforgácsot a dugók kifúrása után. Sajnos több furat végén "zsák" van, ahonnan nehéz kimosni a dolgokat.

http://www.huelsmann.us/bugman/FilterTech.html


Jó tisztítási módszer ez is meg nincs is annyi munka vele az biztos csak nem annyira elterjedt még. Akinek meg van ilyen ultrahangos mosó annak általában nem ipari méretű kád van hozzá. Ezek a dugók kifúrásnál nekem csak annyi jön egyből hogy hány olajfolyás hibaforrás lehet ezekből, de biztos nem hülyeség.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #66522 Dátum: 2013 Március 15, 14:40:04 »

Egy másik alternatíva a tisztításra:



http://www.huelsmann.us/bugman/FilterTech.html

ez dejó ! Shocked

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66521 Dátum: 2013 Március 15, 14:35:14 »

Egy másik alternatíva a tisztításra:

http://callook.freeblog.hu/archives/2009/04/

Illetve blokk tisztításakor hasznos lehet kifúrni a megmunkálási dugókat. Még a teljesen kimosott, megtisztított blokkoknál is találni a dugók mögött megkövült olajsarat, aminek a felső puha rétegébe bele tud tapadni ez+az. Volt, hogy átmosott, kompresszorral átfújt blokk olajjárataiban is találtunk fémforgácsot a dugók kifúrása után. Sajnos több furat végén "zsák" van, ahonnan nehéz kimosni a dolgokat.

http://www.huelsmann.us/bugman/FilterTech.html

Amit varázsló összerakott nekem mocit azt is megcsináltam magamnak igaz nem volt sokat járatva meg még nincs is autóban de nem vészes az elváltozás. Tudok mutatni olyan képet esetleg még ma is amit megcsináltam másik blokk-ot de nincs összeszerelve és már egy jó idő eltelt. Szürkésebb és sötétebb, de nem is csak az esztétika a lényeg szerintem teljes mértékben hanem a 30 éve lerakódott olajgőz olajsár és egyéb lerakódások eltávolítása, akár hűtés szempontból is előnyös hogy nincs teli minden borda a teknő alján olajsárral. De szubjektív ki hogy vélekedik  Wink Én nem raknék össze úgy egyet sem hogy nincs megtisztítva, nem minden nap szedi szét az ember.

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #66520 Dátum: 2013 Március 15, 13:18:39 »

Van fotód esetleg?

Amit varázsló összerakott nekem mocit azt is megcsináltam magamnak igaz nem volt sokat járatva meg még nincs is autóban de nem vészes az elváltozás. Tudok mutatni olyan képet esetleg még ma is amit megcsináltam másik blokk-ot de nincs összeszerelve és már egy jó idő eltelt. Szürkésebb és sötétebb, de nem is csak az esztétika a lényeg szerintem teljes mértékben hanem a 30 éve lerakódott olajgőz olajsár és egyéb lerakódások eltávolítása, akár hűtés szempontból is előnyös hogy nincs teli minden borda a teknő alján olajsárral. De szubjektív ki hogy vélekedik  Wink Én nem raknék össze úgy egyet sem hogy nincs megtisztítva, nem minden nap szedi szét az ember.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #66519 Dátum: 2013 Március 14, 17:36:34 »


Köszi... sosem próbáltam. Ötlet volt .Smiley
Ma 2-ből semmi. És még a hó is esik. Smiley Cheesy
Van még mit tanulnom..

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #66518 Dátum: 2013 Március 14, 16:41:39 »

2 oldallal előrébb beszélgetetetetek a sziloplaszt festék ledobó tulajdonságáról. Na most a következő kis gondolat sor fogalmazódott meg bennem. Smiley

1. Sziloplaszt ledobja a festéket.

2. Van egy ultra dry nevű cucc, ami szintén nagyon komolyan ledob minden ami nedves.
http://www.youtube.com/watch?v=2r5Qt8z2WJ4

3. Szilikon spray hasonlít a Szilikonplasztra? Smiley

Most mondok egy példát: Mi van, ha szilikon spray-vel ráfújok a festésre?
Ledobja-e a vizet hasonló módon vagy nem?
Bántja-e a festéket vagy nem? SZTEM JOBBAN MINT A VIZ
Meglátszik-e a fényén vagy nem?  SZTE MEG
Csinált már ilyet valaki vagy nem?
Hülye ötlet vagy nem?  SZTEM AZ!

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #66517 Dátum: 2013 Március 14, 16:26:31 »

És a fényező bácsik melyiket preferálják jobban?
felénk van egy tapasztalt fényező,aki arra kért,h ha elé dolgozunk és ő fényezi az autót,akkor a Standox boltban vásárolt csak is kizárólag was primer alapozóval dolgozzunk.Kben nem fogja flefényezni a kasznit!!

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66516 Dátum: 2013 Március 14, 11:38:35 »

Van fotód esetleg?

http://oettingertsv.blogspot.hu/search?updated-max=2010-05-12T09:20:00-07:00&max-results=7&reverse-paginate=true



Blogomon van pár kép.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #66515 Dátum: 2013 Március 14, 11:24:10 »

Ez hülyeség. Nem annyira érdes a felület, hogy ne lehetne bármit is letörölni, lemosni róla.

Az igaz, hogy nem marad ennyire világos színű, mert a magnézium ötvözet oxidációja miatt megszürkül.
Van fotód esetleg?

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #66514 Dátum: 2013 Március 14, 11:03:16 »

Bogár kerékaggyal nem fér el?
De,megoldható.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66513 Dátum: 2013 Március 14, 09:49:53 »

Szükséged lesz még gewindefahrwerk-re, mert a rugótányér miatt nem fér be az autó alá.Szerintem a két tárcsa egyforma gyári féknél.

Nekem sincs gewinde, de nem is Bogár kerékagyak vannak.

Mondjuk nagyon necces, de elfér. Nyilván a felnitől is függ. Bogár kerékaggyal nem fér el?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66512 Dátum: 2013 Március 14, 09:48:21 »

Szevasztok!
Ez tényleg nagyon szép!!  Shocked
És meddig tud ilyen maradni a felület? Az érdi szerelőm azt mondta, hogy nem érdmes, mert az első olaj pötty már meglátszik és nem lehet majd letakarítani.
Még mindig vacilálok ezen, de jó lenne valami tapasztalat is. Van olyan képed esetleg, amin már kb 1 éve futó motort mutat?

Ez hülyeség. Nem annyira érdes a felület, hogy ne lehetne bármit is letörölni, lemosni róla.

Az igaz, hogy nem marad ennyire világos színű, mert a magnézium ötvözet oxidációja miatt megszürkül.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #66511 Dátum: 2013 Március 14, 09:28:40 »

2 oldallal előrébb beszélgetetetetek a sziloplaszt festék ledobó tulajdonságáról. Na most a következő kis gondolat sor fogalmazódott meg bennem. Smiley

1. Sziloplaszt ledobja a festéket.

2. Van egy ultra dry nevű cucc, ami szintén nagyon komolyan ledob minden ami nedves.
http://www.youtube.com/watch?v=2r5Qt8z2WJ4

3. Szilikon spray hasonlít a Szilikonplasztra? Smiley

Most mondok egy példát: Mi van, ha szilikon spray-vel ráfújok a festésre?
Ledobja-e a vizet hasonló módon vagy nem?
Bántja-e a festéket vagy nem?
Meglátszik-e a fényén vagy nem?
Csinált már ilyet valaki vagy nem?
Hülye ötlet vagy nem?

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #66510 Dátum: 2013 Március 14, 09:22:52 »

Kis gyöngyszórás Wink VW T2b fórumtárs motorblokk

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>
Szevasztok!
Ez tényleg nagyon szép!!  Shocked
És meddig tud ilyen maradni a felület? Az érdi szerelőm azt mondta, hogy nem érdmes, mert az első olaj pötty már meglátszik és nem lehet majd letakarítani.
Még mindig vacilálok ezen, de jó lenne valami tapasztalat is. Van olyan képed esetleg, amin már kb 1 éve futó motort mutat?

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #66509 Dátum: 2013 Március 13, 22:21:02 »

aha ezzel sokkal könnyebb dogozni , én a vastag műgyanta alapú felület lezáró bevonatokat szeretem ..... de egyébiránt nem értek hozzá mert csak egy bukott vízvezeték szerelő vagyok  Jezusom ...
Én ezt használom és az Akzo -Nobel termékét, és mindkettő tökéletes .
Csak ez fényévekkel olcsóbb.( márminrt a Body)



Rendben, akkor ezt fröcsköljük fel rá.
Köszi!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #66508 Dátum: 2013 Március 13, 22:09:59 »

Akkor szerinted ez a Body 989 a jó?
aha ezzel sokkal könnyebb dogozni , én a vastag műgyanta alapú felület lezáró bevonatokat szeretem ..... de egyébiránt nem értek hozzá mert csak egy bukott vízvezeték szerelő vagyok  Jezusom ...

Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #66507 Dátum: 2013 Március 13, 22:05:32 »

Én ezt használom és az Akzo -Nobel termékét, és mindkettő tökéletes .
Csak ez fényévekkel olcsóbb.( márminrt a Body)



Akkor szerinted ez a Body 989 a jó?

VW 1300  1968.06.
Sompi
« Hozzászólás #66506 Dátum: 2013 Március 13, 20:53:18 »

Lehet hogy takony a wash primer de a homokszórt elemeimen kb 2 évig egy rozsda pötty sem jelent meg pedig 2x elöntötte a garazsomat a víz.....
(Azt nemtom hogy milyen márka csak azt hogy wash primer..
Szerintem tette a dógát
« Utoljára szerkesztve: 2013 Március 13, 22:24:32 írta Sompi »
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #66505 Dátum: 2013 Március 13, 20:17:38 »

én ezt gyűlölöm majdnem átlátszó ,vagy porol vagy megfolyik ha megfolyik nem szárad csak több nap múlva  lehet ráfújni  Undecided
Buda chem wash primerről ugyanez a tapasztalat .... egy takony . biztos jó másnak akinek van kamrája.


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #66504 Dátum: 2013 Március 13, 19:17:32 »

Azt hiszem Tati ezt ajánlotta:
<beszúrt kép törölve>
tutifrutti Cool


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #66503 Dátum: 2013 Március 13, 18:00:42 »

én ezt gyűlölöm majdnem átlátszó ,vagy porol vagy megfolyik ha megfolyik nem szárad csak több nap múlva  lehet ráfújni  Undecided
Akkor szerinted ez a Body 989 a jó?
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #66502 Dátum: 2013 Március 13, 17:59:53 »

Ugyan ez, STANDOX-ban Smiley

Mármint melyik a kettő közül? Smiley
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #66501 Dátum: 2013 Március 13, 16:15:29 »

erről jókat hallottam.:
Wash Primer
http://www.budachem.hu/wash-primer.html

<beszúrt kép törölve>
én ezt gyűlölöm majdnem átlátszó ,vagy porol vagy megfolyik ha megfolyik nem szárad csak több nap múlva  lehet ráfújni  Undecided

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #66500 Dátum: 2013 Március 13, 10:55:44 »

Ugyan ez, STANDOX-ban Smiley

És a fényező bácsik melyiket preferálják jobban?
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #66499 Dátum: 2013 Március 13, 10:47:13 »

Azt hiszem Tati ezt ajánlotta:
<beszúrt kép törölve>
erről jókat hallottam.:
Wash Primer
http://www.budachem.hu/wash-primer.html

<beszúrt kép törölve>
És a fényező bácsik melyiket preferálják jobban?
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #66498 Dátum: 2013 Március 13, 10:34:02 »

Hali!

Kellene vmi jó ötlet, han lehetne a motortér rugót a legegyszerűbben visszarakni, (fél kéz zsbredugva stb...)


kösz előre is

Köszönöm a tippeket, remélem Rajzáskor nem a sebhelyekről fogtok megismerni.... Grin

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #66497 Dátum: 2013 Március 13, 10:22:39 »

Homokszórás után milyen alapozóval érdemes lefújni a kasznit?
Azt hiszem Tati ezt ajánlotta:

Sompi
« Hozzászólás #66496 Dátum: 2013 Március 13, 10:21:23 »

Homokszórás után milyen alapozóval érdemes lefújni a kasznit?

erről jókat hallottam.:
Wash Primer
http://www.budachem.hu/wash-primer.html

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #66495 Dátum: 2013 Március 13, 10:04:57 »

Hali!

Kellene vmi jó ötlet, han lehetne a motortér rugót a legegyszerűbben visszarakni, (fél kéz zsbredugva stb...)


kösz előre is
én úgy szoktam hogy 4 tartócsavar kivesz......mocitető levesz......rúgó  beakaszt,mocitető fél állásban tartóra visszacsúsztat(rugóra figyelni hogy neugorjon ki,nem szokott Wink)......lyukra játszik,csavarok vissza...és ready Cool........

Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #66494 Dátum: 2013 Március 13, 09:39:01 »

Homokszórás után milyen alapozóval érdemes lefújni a kasznit?
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #66493 Dátum: 2013 Március 12, 22:25:38 »

Kis gyöngyszórás Wink VW T2b fórumtárs motorblokk

Mármint a keresztgyerek buszába készül.  Cheesy

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #66492 Dátum: 2013 Március 12, 21:27:55 »

egy nem túl vaskos fogóval simán be lehet tenni.
az alját beilleszted a helyére, a tetején meg a villa egyik felét szintén beteszed a helyére, a másik felét megfogod a fogóval és úgy (akár két kézzel Tongue) már be tudod akasztani.
lehet hogy a motorfedelet félig lecsukva könnyebb, de erre most nem emlékszem
biztos én vagyok csák norrisz, de félállásban simán be lehet akasztani.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 348 349 350 351 352 [353] 354 355 356 357 358 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.181 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.