www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 29, 23:34:32

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921182 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 351 352 353 354 355 [356] 357 358 359 360 361 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 12918188 alkalommal)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #66377 Dátum: 2013 Március 08, 14:13:46 »

A relét kérdezted, arra válaszoltam Smiley

A relé is ott volt?? egyátalán melyik tipusú relé lehetett pontosan???
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #66376 Dátum: 2013 Március 08, 14:05:36 »

A relé is ott volt?? egyátalán melyik tipusú relé lehetett pontosan???
Ha nincs gyári relé, akkor sincs gond, egy olyan kell bele, mint pl. ami a ködlámpát is kapcsolja. Sima 4 lábú, ami a 12V ráadásakor zárja (bekapcsolja) a vezérelni kívánt áramkört.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #66375 Dátum: 2013 Március 08, 13:42:37 »

Nekem fizikailag a hátsó ülés alatt volt, a vezetőülés mögött. Ott kapta a fűtő-delejt egy vastag piros vezetékről, ha jól emlékszem.


A relé is ott volt?? egyátalán melyik tipusú relé lehetett pontosan???

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #66374 Dátum: 2013 Március 08, 12:55:29 »

Nekem fizikailag a hátsó ülés alatt volt, a vezetőülés mögött. Ott kapta a fűtő-delejt egy vastag piros vezetékről, ha jól emlékszem.

Hátsó ablak fűtésnek hol van a relé és hogyan??? Képet esetleg tudna valaki csinálni róla??? Köszönöm
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #66373 Dátum: 2013 Március 08, 12:32:22 »

Hátsó ablak fűtésnek hol van a relé és hogyan??? Képet esetleg tudna valaki csinálni róla??? Köszönöm
Nekem nincs hátsóablak fűtésem, de a relé 30-as lába a biztosítéktábla egyik biztosítékán keresztül kapja a +12V-ot, a 87-es lábon bekapcsolt állapotban pedig tovább mennek az elektronok a hátsóablak fűtésig. A relé 85-ös lába kapja a "vezérlést", tehát a hátsóablak fűtés kapcsolójától a +12V-ot, ha használni akarod a szerkentyűt. A negyedik, egyben utolsó lábát a relének pedig 0-ra kell kötni, vagyis testeld le.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #66372 Dátum: 2013 Március 08, 10:08:38 »

Hátsó ablak fűtésnek hol van a relé és hogyan??? Képet esetleg tudna valaki csinálni róla??? Köszönöm

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #66371 Dátum: 2013 Március 08, 07:58:59 »

Ha ide-oda mozgatod, akkor a főtengely hézagolása is kopoghat, mert a vezkerék ferde fogazása tolja előre, hátra...

Olajnyomás nélkül meg minden siklócsapágy lóg, ez nem mérvadó.

 Értem persze azt is hallani, de ez nem az. ezt tényleg csak abból a hengerből hallható... jól hallható(1 es 4 es hengernél de a 4esnél nem annyira csak az 1) ha pont eltalálom akkor szépön koppan. :S szóval a másik motornál ilyen nincs és amit mondtál azt is hallom de az mint mondtad, egyértelmű hogy minek a hangja lehet.. :S
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #66370 Dátum: 2013 Március 07, 23:17:26 »

Na,az nem semmi!! Shocked

Nincs róla képed?
valahol van

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #66369 Dátum: 2013 Március 07, 23:01:00 »

van itt egy spar gyári 40.000km es érintetlen
Na,az nem semmi!! Shocked

Nincs róla képed?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #66368 Dátum: 2013 Március 07, 22:52:42 »

Hiszek Neked.

Bár nem rémlik nekem,hogy ilyen fekete indexborítású autót láttam volna.
Spar indexborításokra inkább ilyen matt szürkék rémlenek,szürke árnyalatból sem annyira sötétek,talán az eredeti,gyári  kasznielemek színéhez tudnám hasonlítani.
van itt egy spar gyári 40.000km es érintetlen...azon si fekete

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #66367 Dátum: 2013 Március 07, 22:47:49 »

ez 100%
ajtónehuzo az nem spar
Hiszek Neked.

Bár nem rémlik nekem,hogy ilyen fekete indexborítású autót láttam volna.
Spar indexborításokra inkább ilyen matt szürkék rémlenek,szürke árnyalatból sem annyira sötétek,talán az eredeti,gyári  kasznielemek színéhez tudnám hasonlítani.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #66366 Dátum: 2013 Március 07, 22:26:02 »

Az ajtóbehúzója az nem Spar.

Biztos vagy benne,hogy ilyen atomfekete lámpakeretei és indexborítási voltak eredetileg?
ez 100%
ajtónehuzo az nem spar

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #66365 Dátum: 2013 Március 07, 22:20:14 »

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

ez is meg lett
Az ajtóbehúzója az nem Spar.

Biztos vagy benne,hogy ilyen atomfekete lámpakeretei és indexborítási voltak eredetileg?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #66364 Dátum: 2013 Március 07, 22:02:52 »

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

ez is meg lett

akkor ezért kellett neked spar leírás. :-)

az uccsó képen szegény autó úgy néz, hogy "kill me, please" :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #66363 Dátum: 2013 Március 07, 21:59:51 »





ez is meg lett

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #66362 Dátum: 2013 Március 07, 21:24:16 »

Eddig úgy tudtam, hogy a bogaraknak a hátsó rugózásuk megegyezik.
Most meg olvasom, hogy  van a "Schräglenker-Hinterachse" és a "Pendelachse".
A "Schräglenkerachse" -val szerelték az 1302, 1303 és az Automatik-Käfer-t.

De mi a különbség? Roll Eyes


Van egy segédlengőkar felszerelve, plusz a féltengelyen két csuklórész, így a kerekek rugózása tökéletesen függőleges irányban történik. ha terheled, nem terpeszt, ha emeled, nem tart össze...
A régebbi megoldásnál viszont (nincs segédkar, és csak egy csukló van a kihajtásnál) a kerékagy egy enyhe körívet ír le (nagy súlynál terpeszt, emeléskor összetart a két kerék).

Javítson ki valaki, ha eget rengető hülyeséget írtam! Smiley

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #66361 Dátum: 2013 Március 07, 20:49:38 »

az umlaut :-))

erősen gugliztam 2 percet.
ránézésre a száraz és a nedves féltengelyes a különbség.
a száraznál két csuklópont van a kihajtásnál, az olajosnál csak egy.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #66360 Dátum: 2013 Március 07, 20:45:17 »

De mi a különbség? Roll Eyes

az umlaut :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #66359 Dátum: 2013 Március 07, 20:40:49 »

Eddig úgy tudtam, hogy a bogaraknak a hátsó rugózásuk megegyezik.
Most meg olvasom, hogy  van a "Schräglenker-Hinterachse" és a "Pendelachse".
A "Schräglenkerachse" -val szerelték az 1302, 1303 és az Automatik-Käfer-t.

De mi a különbség? Roll Eyes

Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #66358 Dátum: 2013 Március 07, 19:52:36 »

Ha már ez felhozatalra került. A hátsó takaró lemezt le lehet simán fúrni ponthegesztéseknél? Vagy van vele más is?
Az utólag leszedhető hátfal miként rögzül ezek után? ( csavar belül??? )

Köszönettel!! Mert tényleg hasznos megoldás!!


Érdemes így megcsinálni. Tudom nem eredeti, és kókány megoldás. Pedig az évszázad találmánya. A Pityubá polóingein az autós ábra után ez következne. Grin

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #66357 Dátum: 2013 Március 07, 18:55:25 »

Elég lehet a tömítéseket megigazítgatni, megnézni hol fúj ki. De előbb el kell dönteni, hogy mit érzel.
Lehet akár egy olajfolyás is ami rácsorog a kipufogóra valahol és azt a büdöset szívja be eleve a turbina.
Ja nekem is volt ilyen amikor szar volt a deklitömítés azt nyomta az olajat számlálatlanul a hőcserélőre. (igaz az is lyukas volt, de az már egy másik történet ahogy Kipling mondaná...)

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
1303LS
« Hozzászólás #66356 Dátum: 2013 Március 07, 18:52:16 »

Az lehetséges, hogy a buflák bogarakban használt hycomat váltó  hossz mérete nagyobb mint a rendes váltóé? Máshogy feltéve a kérdést, az lehet, hogy a hyco váltós bogárban pár centivel hátrébb van a motor?
Én a kuplung harangban látok némi eltérést.

sima
<beszúrt kép törölve>

hyco
<beszúrt kép törölve>
Nem lehet.
Az önindító van előrébb, illetve más kicsit.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66355 Dátum: 2013 Március 07, 18:47:13 »

Az lehetséges, hogy a buflák bogarakban használt hycomat váltó  hossz mérete nagyobb mint a rendes váltóé? Máshogy feltéve a kérdést, az lehet, hogy a hyco váltós bogárban pár centivel hátrébb van a motor?
Én a kuplung harangban látok némi eltérést.

sima


hyco
« Utoljára szerkesztve: 2013 Március 07, 18:49:06 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #66354 Dátum: 2013 Március 07, 18:39:35 »

Személy szerint köszönöm, hogy leírtad, én nem mertem, mert engem leugatnak az okosok. Téged nem mernek.  Grin
Kiszedni meg így kell:


1303LS
« Hozzászólás #66353 Dátum: 2013 Március 07, 18:35:46 »

Azért ez egy kurva nagy túlzás,
Személy szerint köszönöm, hogy leírtad, én nem mertem, mert engem leugatnak az okosok. Téged nem mernek.  Grin
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #66352 Dátum: 2013 Március 07, 18:13:51 »

Erről beszéltem.  Undecided
Érdemes így megcsinálni. Tudom nem eredeti, és kókány megoldás. Pedig az évszázad találmánya. A Pityubá polóingein az autós ábra után ez következne. Grin

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66351 Dátum: 2013 Március 07, 18:07:53 »

hát az a helyzet hogy kivettem az összes gyertyát és ha a fhp körül mozgatom ide-oda a tárcsánál, akkor szabályosan olyan mintha a dugattyút valaki kopogtatná belül :S viszont így hogy minden gyertya kivan szedve, a másik motorhoz képest kicsit nehézkesen forog. Nem mondom hogy beszarok, de olyan mintha ragadna néha vagy nem is tudom... igyaz a másik motor meg eszi az olajat  de ott még nem tartok Cheesy

Ha ide-oda mozgatod, akkor a főtengely hézagolása is kopoghat, mert a vezkerék ferde fogazása tolja előre, hátra...

Olajnyomás nélkül meg minden siklócsapágy lóg, ez nem mérvadó.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66350 Dátum: 2013 Március 07, 18:06:18 »

No,ma nekiláttam holnap folyt köv, Eddig easy volt, rem ki tudom majd rángatni...

Erről beszéltem.  Undecided

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66349 Dátum: 2013 Március 07, 18:05:28 »

Motorkivetel nelkul meg tomiteseket cserelni, meg turbinahazat es olajhutot levenni hatalmas szivas. En kivennem a motrot, ha az egyik kezedet a fenekedbe dugod, akkor 10 perc, ha nincs ilyen nehezites, akkor 5.

Azért ez egy kurva nagy túlzás, ezeket a Pityubácsitól szoktuk olvasni.

A motor kivétel, ha egy mindennel felszerelt széria bogarat nézünk akkor azért nem ennyire egyszerű.
Le kell kötni a fűtéscsöveket, normálisan lekötni, ledugózni a benzint, az elektromos szarokat, a gázbowdent,  a kipufogó fölötti hátsó motorlemezt (csavar berohadva?) aztán a négy nagy csavar, ahol azért a kuplungbowden melletti nem kettő perc ha nincs emelőd vagy aknád és rövid hosszabbítós racsnis hajtószárad.

Aztán ha kicibálod és a kocsit az eggyel nagyobb krokodillal meg tudod emelni annyira, hogy ki tudod húzni a motort oldalra (mert csúszik a talaj) akkor is csak a földön szerelheted, mert egyedül fel nem emeled asztalra.

Ha van egy asztalod és csápos emelőd, akkor okés, utcán simán inkább a motor kivétele nélkül cserélném...és igen, F-es motoron meg lehet csinálni.

Ha pedig mindenki ennyire okos akkor azt is mondjátok meg, hogy egyedül hogy tegye vissza a motort. Tudom, hogy meg lehet csinálni, én is egyedül csinálom, de nem az utcán, meg nem egy sima garázsban.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #66348 Dátum: 2013 Március 07, 17:20:30 »

Köszönöm az infót mindkettőtöknek!

Ha nem szerszámeldobós káromkodós annyira lehet inkább megpróbálnám úgy h bennt van; különben kicsit nyűgös a motorkivétel, emelő, plusz a rászervezés, h ne egyedül kelljen csinálni..

No,ma nekiláttam holnap folyt köv, Eddig easy volt, rem ki tudom majd rángatni...

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #66347 Dátum: 2013 Március 07, 14:37:02 »

Hogy nézed azt a kottyanást?
HA a gyertyalikon keresztül akkor simán lehet, hogy csak a dugattyú billegését érezted.
Javaslat: Ne dugdoss bele dolgokat, hagyd a fenébe.
Ha kopogni fog a motor azt hallani fogod, ne aggódj, ha a főtengely csapágy adja meg magát akkor először (jó sokáig alapjáraton nem nagyon lezs olajnyomás, majd kopog és annyi.
Ha most nemkopog, megy és nem produkál komolyabb hibákat akkor hagyd a fenébe.

hát az a helyzet hogy kivettem az összes gyertyát és ha a fhp körül mozgatom ide-oda a tárcsánál, akkor szabályosan olyan mintha a dugattyút valaki kopogtatná belül :S viszont így hogy minden gyertya kivan szedve, a másik motorhoz képest kicsit nehézkesen forog. Nem mondom hogy beszarok, de olyan mintha ragadna néha vagy nem is tudom... igyaz a másik motor meg eszi az olajat  de ott még nem tartok Cheesy
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #66346 Dátum: 2013 Március 07, 01:07:16 »

Sziasztok!

Honnan tud bejönni az utastérbe kipufogó v kartergáz? A hőcserélőket (lehet azok se jók??) ma kicseréltük, de mintha nem változott volna a helyzet.
Vkinek vmi ötlet?

Köszi! Smiley
hőcserélőt át kell nézni .
meg a dobot is a rozsdmentes is ki tud lukadni ...
ja és ha már lekaptatok mindent ezzel a takonyal bekenni minden csatlakozást új tömítésekkel bilincsekkel visszarakni ... és boldogság Cool

ez a bosal kipufogótömítővel én már 6cmes repedést is tömítettem széthasadt dobon és konkrétan 6hónapig bírta is szépen Smiley


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #66345 Dátum: 2013 Március 07, 00:59:56 »

Pilisvörösvár, Romel Kft.
ok beszélünk .


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14975

« Hozzászólás #66344 Dátum: 2013 Március 07, 00:55:59 »

nekem konkrétan generatorszervüz lesz hamarosan ... lámpák vibrálnak dugóban képes lerohadni ha nem pörgetem meg néha .... tölt is meg nem is gondolom egy jeladócseremegoldja most nem hiányzik egy komplett general generálozása Smiley ....fányezni akarok 
Pilisvörösvár, Romel Kft.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #66343 Dátum: 2013 Március 07, 00:52:29 »

Karburátortalpnál falsot szívott és megszakítóhézag 0,2 mm volt. Hibák elhárítva, sőt még az alapjáratot is visszább kellett vennem.

Éjjel viszont kiszúrtam, hogy parázslik a generátor visszajelző. Holnap töltés ellenőrzés.
nekem konkrétan generatorszervüz lesz hamarosan ... lámpák vibrálnak dugóban képes lerohadni ha nem pörgetem meg néha .... tölt is meg nem is gondolom egy jeladócseremegoldja most nem hiányzik egy komplett general generálozása Smiley ....fányezni akarok 


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14975

« Hozzászólás #66342 Dátum: 2013 Március 07, 00:49:23 »

Karburátortalpnál falsot szívott és megszakítóhézag 0,2 mm volt. Hibák elhárítva, sőt még az alapjáratot is visszább kellett vennem.

Éjjel viszont kiszúrtam, hogy parázslik a generátor visszajelző. Holnap töltés ellenőrzés.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14975

« Hozzászólás #66341 Dátum: 2013 Március 06, 21:09:31 »

Hétvégén ismét megpróbáltuk beindítani a Bogarat, de kannából sem szívott az AC-ja.
Levettük az AC-t, és teljesen be volt állva a membrán, a belseje meg tök száraz volt.
Gondoltam rendelek hozzá felújító szettet, de 7.200 ft-ért hozott az alkatrészes emberem komplett pumpát.
Ettől függetlenül a régit felújítanám, mert csak egy tömítés szett - membrán kéne bele, de állítólag ilyen már nincs alkatrészkatalógusban.
Lehet ilyet még valahol venni?
1,6-os motoron van, AD motorkódos 1973-as.
https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1685-12-1/felujito-keszlet-ac-pumpahoz-t1-1.6-08-70-07-73t2-1.6-08-69-07-71-%28egyszerubb-szett%29

https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1685-05/benzinpumpa-generatoroshoz-%28100mm%29
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #66340 Dátum: 2013 Március 06, 20:54:52 »

Hétvégén ismét megpróbáltuk beindítani a Bogarat, de kannából sem szívott az AC-ja.
Levettük az AC-t, és teljesen be volt állva a membrán, a belseje meg tök száraz volt.
Gondoltam rendelek hozzá felújító szettet, de 7.200 ft-ért hozott az alkatrészes emberem komplett pumpát.
Ettől függetlenül a régit felújítanám, mert csak egy tömítés szett - membrán kéne bele, de állítólag ilyen már nincs alkatrészkatalógusban.
Lehet ilyet még valahol venni?
1,6-os motoron van, AD motorkódos 1973-as.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #66339 Dátum: 2013 Március 06, 19:23:19 »

Lehet akár egy olajfolyás is ami rácsorog a kipufogóra valahol és azt a büdöset szívja be eleve a turbina.

drága vilmosom megelőzött



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #66338 Dátum: 2013 Március 06, 18:46:19 »

Szia!
A dob saválló, nincs szét rohadva. A hőcserélők Andris autóján voltak régen (5 éve), neki akkor nem volt vele ilyen gondja.
Elég lehet a tömítéseket megigazítgatni, megnézni hol fúj ki. De előbb el kell dönteni, hogy mit érzel.
Lehet akár egy olajfolyás is ami rácsorog a kipufogóra valahol és azt a büdöset szívja be eleve a turbina.
Oldalak: 1 ... 351 352 353 354 355 [356] 357 358 359 360 361 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.185 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.