www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 29, 23:32:32

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921182 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 359 360 361 362 363 [364] 365 366 367 368 369 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 12918163 alkalommal)
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #66057 Dátum: 2013 Február 18, 11:36:52 »

Sebességbe tudod rakni.És be is lehet huzni,beindul.
http://www.saxomat.de/d_index_1152x0864.html

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #66056 Dátum: 2013 Február 18, 11:29:43 »

... milyen gyertya jó a bogiba?? ...
Visszatérő kérdés, mint az olaj is...
Van egy régi Autó-motorból kiollózott listám a Bogárhoz való gyertyákról. Elküldeném (akár neked is, ha nem lenne rejtett az e-mail címed) valamelyik pirosbetűsnek, aztán ki lehetne tenni valami elérhető helyre, hasznos dolgok közé.
Bosch W8A, W8AC, Beru 145/14, NGK B-5 HS stb.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #66055 Dátum: 2013 Február 18, 11:24:27 »

Nem nagyon akarok beleugatni, de egynéhány hozzászólást kb. olyan olvasni, mint sajtreszelővel rejszolni.
Elég érdekes, de roppant kellemetlen dolog Grin
Na, egyébként písz!

A lényeg, hogy ne legyen off topik: félautomata váltónál a fokozatválasztónak milyen a kiosztása?
Hol van előre és hátra fokozat?
És csak járó motornál van fokozat, vagy be lehet tenni "sebességbe" motorindítás nélkül is?
Nekem úgy tűnik, hogy mintha az enyémen nem lenne fokozat motorindítás nélkül. Roll Eyes
Sebességbe tudod rakni.És be is lehet huzni,beindul.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #66054 Dátum: 2013 Február 18, 11:16:01 »

ha már mozizol esetleg megtudnád mondani hogy milyen gyertya jó a bogiba?? én úgy tudom hogy Ngk kell bele vagy nem gyó tudom? de abból is van több fajta. Van aki azt mondja hogy bosch.
Nekem 2007 óta NGK van benne és kifogástalan. Előtte bosch volt, de kivettem, mert állandóan beköpte. Később kiderült, hogy a karbi volt rosszul beállítva (akkor vettem a kocsit)
Szerintem, ha most visszatenném azt a bosch-t, azzal is elmenne még 10 évet.

Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #66053 Dátum: 2013 Február 18, 11:06:05 »


ha már mozizol esetleg megtudnád mondani hogy milyen gyertya jó a bogiba?? én úgy tudom hogy Ngk kell bele vagy nem gyó tudom? de abból is van több fajta. Van aki azt mondja hogy bosch.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #66052 Dátum: 2013 Február 18, 10:58:55 »

Nem nagyon akarok beleugatni, de egynéhány hozzászólást kb. olyan olvasni, mint sajtreszelővel rejszolni.
Elég érdekes, de roppant kellemetlen dolog Grin
Na, egyébként písz!

A lényeg, hogy ne legyen off topik: félautomata váltónál a fokozatválasztónak milyen a kiosztása?
Hol van előre és hátra fokozat?
És csak járó motornál van fokozat, vagy be lehet tenni "sebességbe" motorindítás nélkül is?
Nekem úgy tűnik, hogy mintha az enyémen nem lenne fokozat motorindítás nélkül. Roll Eyes
Sompi
« Hozzászólás #66051 Dátum: 2013 Február 18, 06:44:17 »

ezeket az ajtó belső lemezére ragasztották és az ajtónyitó pálcákat bizbaszokat védték asszem... vagy nemasszem  Cool
Biztos, hogy megy a belső kilincs húzópálcája alá (ami a zárszerkezethez megy), zajcsillapításnak. HA emlékeim nem csalnak...
Akkor nem csoda hogy nem tudtam. Bar ott nem nagyon van helye... Nincs valakinek képe erről a részről?
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #66050 Dátum: 2013 Február 18, 00:59:41 »

ezek a filcbaszok merre laknak?? Nekem valahol az ablakemelő szerkezet környéke rémlik, de rohadtul nem emlékszem....  Roll Eyes
..monnyuk az ótót nem én szedtem szét...

<beszúrt kép törölve>


ezeket az ajtó belső lemezére ragasztották és az ajtónyitó pálcákat bizbaszokat védték asszem... vagy nemasszem  Cool


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #66049 Dátum: 2013 Február 18, 00:55:54 »

ezek a filcbaszok merre laknak?? Nekem valahol az ablakemelő szerkezet környéke rémlik, de rohadtul nem emlékszem....  Roll Eyes
..monnyuk az ótót nem én szedtem szét...

<beszúrt kép törölve>


Biztos, hogy megy a belső kilincs húzópálcája alá (ami a zárszerkezethez megy), zajcsillapításnak. HA emlékeim nem csalnak...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Sompi
« Hozzászólás #66048 Dátum: 2013 Február 18, 00:42:34 »

ezek a filcbaszok merre laknak?? Nekem valahol az ablakemelő szerkezet környéke rémlik, de rohadtul nem emlékszem....  Roll Eyes
..monnyuk az ótót nem én szedtem szét...



Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66047 Dátum: 2013 Február 17, 22:56:31 »

Én a blokkfelekhez, hengertalpakhoz, illetve egy kevés tömítőt az összefogó anyák alátétjei alá teszek. Máshova semmit. Nem szoktak folyni a motorjaink.

Nem.

Ha jó minőségű a tömítőkészlet, rendben vannak a felületek, illetve nem alulméretes az olajpumpa, akkor nem fog folyni.



Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66046 Dátum: 2013 Február 17, 22:48:30 »

Nem.

Ha jó minőségű a tömítőkészlet, rendben vannak a felületek, illetve nem alulméretes az olajpumpa, akkor nem fog folyni.


És az olajpunpához szoktál rakni tömítőt?

Mert ő rakott:

http://www.youtube.com/watch?v=Wwb2SdyYBjE

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #66045 Dátum: 2013 Február 17, 22:40:23 »

Ja, és az olajpumpa fedeléhez ismét lehet kapni a gyári, beépített tömítőgyűrűs anyát. Az egy jó dolog.

És az olajpunpához szoktál rakni tömítőt?

Mert ő rakott:

http://www.youtube.com/watch?v=Wwb2SdyYBjE

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #66044 Dátum: 2013 Február 17, 22:24:23 »

Ja, és az olajpumpa fedeléhez ismét lehet kapni a gyári, beépített tömítőgyűrűs anyát. Az egy jó dolog.

Jaja, azt láttam . Köszi.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66043 Dátum: 2013 Február 17, 22:04:26 »

Ja, és az olajpumpa fedeléhez ismét lehet kapni a gyári, beépített tömítőgyűrűs anyát. Az egy jó dolog.

A venti átrakható, de úgy rémlik, hogy a szíjtárcsa is. (Ebben most nem vagyok biztos, de egy próbával kiderül.)

Tömítő pasztából én a LOCTIDE 574-et használom. (Haver is ezzel dolgozik az ausztriai veterán Porsche műhelyben.) Az 50ml 10-12ezer Ft
Van, hogy a blokkfeleket a VW gyári tömítőjével rakom össze, a hengertalpak alá pedig Würth DP 300-at rakok. De ha megveszed a LOCTIDE 574-et azzal nem hibázhatsz sem a blokkfeleknél, sem a hengertalpaknál.

Menetrögzítőből szerintem szinte mindegy milyet veszel, de LOCTIDE-ból pl. tudsz válogatni a gyengétől az izmosig. Gyári blokknál egyébként nem is nagyon kell menetrögzítő.

Síkosítás? Mindent olajozz: csapágyakat, csapokat, tőkéket, fogaskerekeket, szimeringeket, hengert. Én a nyomórudakat is fel szoktam tölteni olajjal.
Abba a blokkfélbe, amelyiket felülről teszed rá a másikra, zsírral "ragaszd" bele a tőkét (a talp tövébe kend a zsírt). A tőkék-vezérműtengely találkozásához Febi mézszerű kenőanyagot használok, illetve a sportvezérműtengelyekhez adott spéci zsírt. De egy széria motornál ha ez nincs, akkor sem lesz probléma.


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66042 Dátum: 2013 Február 17, 21:58:36 »

A venti átrakható, de úgy rémlik, hogy a szíjtárcsa is. (Ebben most nem vagyok biztos, de egy próbával kiderül.)

Tömítő pasztából én a LOCTIDE 574-et használom. (Haver is ezzel dolgozik az ausztriai veterán Porsche műhelyben.) Az 50ml 10-12ezer Ft
Van, hogy a blokkfeleket a VW gyári tömítőjével rakom össze, a hengertalpak alá pedig Würth DP 300-at rakok. De ha megveszed a LOCTIDE 574-et azzal nem hibázhatsz sem a blokkfeleknél, sem a hengertalpaknál.

Menetrögzítőből szerintem szinte mindegy milyet veszel, de LOCTIDE-ból pl. tudsz válogatni a gyengétől az izmosig. Gyári blokknál egyébként nem is nagyon kell menetrögzítő.

Síkosítás? Mindent olajozz: csapágyakat, csapokat, tőkéket, fogaskerekeket, szimeringeket, hengert. Én a nyomórudakat is fel szoktam tölteni olajjal.
Abba a blokkfélbe, amelyiket felülről teszed rá a másikra, zsírral "ragaszd" bele a tőkét (a talp tövébe kend a zsírt). A tőkék-vezérműtengely találkozásához Febi mézszerű kenőanyagot használok, illetve a sportvezérműtengelyekhez adott spéci zsírt. De egy széria motornál ha ez nincs, akkor sem lesz probléma.

Generátorról átrakható-e a venti és az ékszíjtárcsa dinamóra?

Motor összerakáshoz milyen szmötyik kellenek/ajánlottak? (tömítő, menetrögzítő, síkosító stb.)



Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #66041 Dátum: 2013 Február 17, 21:55:22 »

Tegnap megcsináltattam a Rostyle felnijeim peremét, érdekes manőver volt  Grin  Peremező + kalapács kombó, 10 perc és 1000 HUF a végeredmény nagyon jó lett, végre nem padkanyomos, girbe-gurba a perem, két hét múlva következik a homokolás/festés.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #66040 Dátum: 2013 Február 17, 21:38:42 »

.
Mit kellene tennem ilyen hosszú állás után, hogy be tudjam indítani normálisan is?
Az iment erkezo tippek szerintem hasznosak (karbi es/vagy ac takaritas (vagy uj), a gyertyak nyilvan jok, hisz' hideginditoval beindult), csak adalekkent tennem hozza, hogy minket is szivatott egyszer egy ilyen nem indulo motor es kiderult, hogy az egyik benzincso volt eldugulva. Neztuk-nezegettuk, kompresszorral sem csinalt semmit, aztan nagy nehezen ki tudtunk belole muteni par bebabozodott rovart es egy nagy adag haloszovedeket. Ne kerdezd hogy kerultek oda, a cso egyik vege az AC-n volt, a masik meg a karbin! Valoszinuleg a dögök atmasztak a karbin. :-)))
(tehat nezzetek meg a csoveket es szuroket is! :-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #66039 Dátum: 2013 Február 17, 21:36:38 »

Ma megpróbáltuk beindítani az 1303-ast, ami több, mint 1 éve nem ment.Sajnos a benzinpumpán nem megy át a benzin.
Hidegindítóval beindult, és szépen forgott.
Mit kellene tennem ilyen hosszú állás után, hogy be tudjam indítani normálisan is?
A benzin útját kitisztítani. CSövek, szűrők. Nem biztos, hogy az tápszivattyún nem megy át, lehet, hogy el sem megy odáig.

Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #66038 Dátum: 2013 Február 17, 21:20:36 »

Ma megpróbáltuk beindítani az 1303-ast, ami több, mint 1 éve nem ment.Sajnos a benzinpumpán nem megy át a benzin.
Hidegindítóval beindult, és szépen forgott.
Mit kellene tennem ilyen hosszú állás után, hogy be tudjam indítani normálisan is?
Ha működőképesen lett leállítva, akkor igazán sokat nem. Esetleg pucold ki a karbit, cseréld ki az ac-t egy jóra és igazából már indíthatsz is. Még segíthetsz annyiban rajta, hogy új gyertyákat teszel bele. Szerintem egy próba indításhoz ez teljesen elég. Ha beválik és minden jó, akkor kicserélsz rajta tömítéseket, gyújtást felújítod, olaj csere és mehet a helyére  Wink
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #66037 Dátum: 2013 Február 17, 21:05:04 »

Ma megpróbáltuk beindítani az 1303-ast, ami több, mint 1 éve nem ment.Sajnos a benzinpumpán nem megy át a benzin.
Hidegindítóval beindult, és szépen forgott.
Mit kellene tennem ilyen hosszú állás után, hogy be tudjam indítani normálisan is?
Pl ne piszkáld hideginditóval.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #66036 Dátum: 2013 Február 17, 21:00:19 »

Generátorról átrakható-e a venti és az ékszíjtárcsa dinamóra?

Motor összerakáshoz milyen szmötyik kellenek/ajánlottak? (tömítő, menetrögzítő, síkosító stb.)


Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #66035 Dátum: 2013 Február 17, 20:55:43 »

Ma megpróbáltuk beindítani az 1303-ast, ami több, mint 1 éve nem ment.Sajnos a benzinpumpán nem megy át a benzin.
Hidegindítóval beindult, és szépen forgott.
Mit kellene tennem ilyen hosszú állás után, hogy be tudjam indítani normálisan is?
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #66034 Dátum: 2013 Február 17, 20:36:56 »

Oda van írva, hogy 1 db van!

HINWEIS: diese Felge ist nur noch
1x vorhanden und kann auch nicht mehr
nachbestellt werden.

Azért enged tovább,mert az egész webshop-ot nem fogják átalakítani 1 termék miatt. Elég sokat rendelek a Hoffmann-tól, attól, hogy nincs valami épp készleten, a webshop engedi, hogy kiválaszd. Max. írnak mail-t, hogy jelenleg nincs.




30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #66033 Dátum: 2013 Február 17, 20:21:10 »

Ha jól emlékszem, a hátsó futóművet kell eltávolítani az útból...
Ettől félek, hogy csak azt ne kelljen ahhoz kiszedni... Undecided
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #66032 Dátum: 2013 Február 17, 20:11:36 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni!
'82-es 1-es Golfból hogy kell az üzemanyag tankot kivenni?  Teljesen el van dugulva az egész rozsda darabokkal és át akarom mosni!
Ha jól emlékszem, a hátsó futóművet kell eltávolítani az útból...

Bácsi Győző
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #66031 Dátum: 2013 Február 17, 15:06:11 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni!
'82-es 1-es Golfból hogy kell az üzemanyag tankot kivenni?  Teljesen el van dugulva az egész rozsda darabokkal és át akarom mosni!
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66030 Dátum: 2013 Február 17, 11:08:01 »

Oda van írva, hogy 1 db van!

HINWEIS: diese Felge ist nur noch
1x vorhanden und kann auch nicht mehr
nachbestellt werden.

Azért enged tovább,mert az egész webshop-ot nem fogják átalakítani 1 termék miatt. Elég sokat rendelek a Hoffmann-tól, attól, hogy nincs valami épp készleten, a webshop engedi, hogy kiválaszd. Max. írnak mail-t, hogy jelenleg nincs.



Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #66029 Dátum: 2013 Február 17, 11:02:03 »

Ja,csak valami készleten maradt,utolsó egy darab felni,és nem lehet utánrendelni sem,azért ennek az egy darabnak ennyi az ára.

Talán annak lehet jó,akinek pont lesérült egy felnije,vagy fél a sérüléstől,és vesz egyet olcsón tartalékosnak. Roll Eyes

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66028 Dátum: 2013 Február 17, 09:24:57 »

Ja,csak valami készleten maradt,utolsó egy darab felni,és nem lehet utánrendelni sem,azért ennek az egy darabnak ennyi az ára.

Talán annak lehet jó,akinek pont lesérült egy felnije,vagy fél a sérüléstől,és vesz egyet olcsón tartalékosnak. Roll Eyes

Vagy pótkeréknek.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #66027 Dátum: 2013 Február 16, 23:11:55 »

Ja,csak valami készleten maradt,utolsó egy darab felni,és nem lehet utánrendelni sem,azért ennek az egy darabnak ennyi az ára.

Talán annak lehet jó,akinek pont lesérült egy felnije,vagy fél a sérüléstől,és vesz egyet olcsón tartalékosnak. Roll Eyes
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #66026 Dátum: 2013 Február 16, 22:51:02 »

Hátha csiklandozzna vkit, nics rossz áron sztem:


http://de.hoffmann-speedster.com/kaefer/restpostenauslaufartikel/9924/alufelge-empi-5.5x15-et19-silber/poliert?c=113405

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #66025 Dátum: 2013 Február 16, 21:59:10 »

Ha valaki kiváncsi, megoldodott a kerék lógásom.
Mint kiderült nem a csapágyal volt a hiba hanem a vastag futógyürü volt eldeformálodva és ezért
csak egy ponton kotyogot.
Felraktam új alátéteket meg futógyürüt és lőn csoda megoldodot a hiba.

gondoltam megosztom veleteh ,hogy ha valaki hasonl problémával szembesű szába veheti ezt a hibaforrást is.
Hasznos infó. Köszi!
Remélhetőleg nem jön elő ugyanez a hiba vagy 20-30 évig.

Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #66024 Dátum: 2013 Február 16, 21:38:23 »

sziasztok

egy kis segítség kellene nekem, menyire bonyolult olajos hátsó futomüvön kerékcsapágyat cserélni? kell hozzá valami célszerszám?
illetve az a baj hogy csak egy pontba lóg , vagy inkább kotyog és bárhova forgatom a kereket mindig azon a ponton lóg. PL 12o 1o 2o szoval nem
csak fügüleges állásban de csak abban a pontban.
találkozott ezzel már valaki? csapágy baj lehet?  Huh Huh

Ha valaki kiváncsi, megoldodott a kerék lógásom.
Mint kiderült nem a csapágyal volt a hiba hanem a vastag futógyürü volt eldeformálodva és ezért
csak egy ponton kotyogot.
Felraktam új alátéteket meg futógyürüt és lőn csoda megoldodot a hiba.

gondoltam megosztom veleteh ,hogy ha valaki hasonl problémával szembesű szába veheti ezt a hibaforrást is.

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #66023 Dátum: 2013 Február 16, 20:07:44 »

Ez a henger - dugó (HD) rövidítés eszembe se jutott Embarrassed
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #66022 Dátum: 2013 Február 16, 16:34:19 »

Innét gondolom egy link hiányzik.
Akkor mégegyszer:
1,6 HD henger garnitúra 36eft-ért jó vétel?
HD az tulajdonképpen egy gyártó?

36-ért, ha gyári új, akkor jó vétel.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #66021 Dátum: 2013 Február 16, 16:04:32 »

Innét gondolom egy link hiányzik.
Akkor mégegyszer:
1,6 HD henger garnitúra 36eft-ért jó vétel?
HD az tulajdonképpen egy gyártó?

A HD az lényegében a Henger Dugót jelölne Nem gondolnám gyártónak.
Stunt és Zoli is szokták mondani mostanában, hogy gyakorlatilag mindegy már, hogy milyen gyártótól származik a szett. Nem szokott velük baj lenni.
Főleg nem gyári paraméterekkel összerakott motoroknál.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29077


Road Force One

« Hozzászólás #66020 Dátum: 2013 Február 16, 16:03:53 »

Innét gondolom egy link hiányzik.
Akkor mégegyszer:
1,6 HD henger garnitúra 36eft-ért jó vétel?
HD az tulajdonképpen egy gyártó?


A HD nem azt jelenti véletlenül, hogy henger-dugó???  Grin Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #66019 Dátum: 2013 Február 16, 15:58:44 »

EZ?

Innét gondolom egy link hiányzik.
Akkor mégegyszer:
1,6 HD henger garnitúra 36eft-ért jó vétel?
HD az tulajdonképpen egy gyártó?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #66018 Dátum: 2013 Február 16, 13:12:38 »

igen igen persze nyilván erre figyelek milyen hosszú a vezeték milyen a vége stb..  én is beírtam nekem is iyleneket dobott ki de ez egy 1970es 1300as bogi. de lehet az lesz a leg egyszerűbb hogy lerendeltetem aztán megnézem és kezembe veszem. úgy tuti jó lesz
a vezetékek egyformák ,inkább a kondin levő vezetékek szivatósak ,ott a csúszósarun lévő műanyag lehet kerek és négyszög valamint az elosztó aljába és oldalába illő is Undecided

Oldalak: 1 ... 359 360 361 362 363 [364] 365 366 367 368 369 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 5.791 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.