www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 29, 22:31:46

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921182 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 360 361 362 363 364 [365] 366 367 368 369 370 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 12917491 alkalommal)
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #66017 Dátum: 2013 Február 16, 12:36:00 »


A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #66016 Dátum: 2013 Február 16, 12:23:01 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #66015 Dátum: 2013 Február 16, 11:57:31 »

azt hiszem annyi a lényeg ha bogárhoz valók közül válogatsz (nem olyan webshopban ahol a világ valamennyi megszakítója lehet), hogy előre vagy hátra indul el a hozzá kapcsolt kis rövid vezeték
igen igen persze nyilván erre figyelek milyen hosszú a vezeték milyen a vége stb..  én is beírtam nekem is iyleneket dobott ki de ez egy 1970es 1300as bogi. de lehet az lesz a leg egyszerűbb hogy lerendeltetem aztán megnézem és kezembe veszem. úgy tuti jó lesz
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14975

« Hozzászólás #66014 Dátum: 2013 Február 16, 11:54:00 »

megszakítót kéne vennem/ha szemre ugyan annak tűnik az még nem elég? Cheesy ott a kérdőgyel Cheesy

A számsort bepötyögtem a gugliba és ezt dobta ki:

1303LS:
Idézetet írta: gas - 2007 Február 04, 22:39:42

igen
ezek a számok vannak az oldalán
(bosch jel)0231 146 101
W 113 905 205 AL
ezek alapján '70-'74 közötti 1.6-os bogi elosztó

Honnan nézed a számokat?
Mármint, nem az elosztón hanem a táblázat hol van?

Meg ezt is: http://vbklub.net/gy_eloszt.htm
"Bogár 1970 * 1600 Auto-Stick Trans

Gyújtáselosztó: VW 113-905-205AD vagy AE, Bosch 0231 167 029 > 113 905 205AL, 0231 146 101
Felhasználható: VW 113-905-205AA, Bosch 0231 115 078
Megszakító: 01 011
Megszakító Replacement Plate Assy: VW 311-905-227A, Bosch 1237 110 064
Kondenzátor: 02 039
Rotor: 04 033
Elosztó fedél: 03 010
Alkatrészek (alátétek, hézagolók, csavarok): 059-998-211, Bosch 1237 010 007
Gyújtótrafó (-tekercs): 00 015 (Kék tekercs: 00 012)
Vákuum-szelence: 07 138
Gyújtókábel: 09 001
Gyújtógyertya: W8AC
Gyújtás-szöge: 0fok FHP 800-950rpm stroboszkóppal vákumos előgyújt. szab. le- majd felcsatlakoztatva
Gyújtás szabályozás (előgyújt./fordszám limit): Vacuum: 8-12fok Adv; Centrifugal: 13-16fok 2200rpm, 25-28fok 3900rpm "
Süni
« Hozzászólás #66013 Dátum: 2013 Február 16, 11:53:23 »

azt hiszem annyi a lényeg ha bogárhoz valók közül válogatsz (nem olyan webshopban ahol a világ valamennyi megszakítója lehet), hogy előre vagy hátra indul el a hozzá kapcsolt kis rövid vezeték
Meg van jobbra és balra nyitó is.
Süni
« Hozzászólás #66012 Dátum: 2013 Február 16, 11:53:00 »

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #66011 Dátum: 2013 Február 16, 11:52:17 »

jaa nem csak neten  akarok majd rendelni csak mit kell tudni mit kell néznem.. bogárba az elosztón ez van 113 905 205AL  meg még más is de gondolom ez a lényeg
azt hiszem annyi a lényeg ha bogárhoz valók közül válogatsz (nem olyan webshopban ahol a világ valamennyi megszakítója lehet), hogy előre vagy hátra indul el a hozzá kapcsolt kis rövid vezeték
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #66010 Dátum: 2013 Február 16, 11:47:27 »

Mi a kérdés?
megszakítót kéne vennem/ha szemre ugyan annak tűnik az még nem elég? Cheesy ott a kérdőgyel Cheesy
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #66009 Dátum: 2013 Február 16, 11:46:18 »

Miért? Nem mondják meg, mibe való?

jaa nem csak neten  akarok majd rendelni csak mit kell tudni mit kell néznem.. bogárba az elosztón ez van 113 905 205AL  meg még más is de gondolom ez a lényeg
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14975

« Hozzászólás #66008 Dátum: 2013 Február 16, 11:42:17 »

Helótok!

nemtom mivan de megszakítót kéne vennem de hiába látom szemre milyen kell bele... ha szemre ugyan annak tűnik az még nem elég?
Mi a kérdés?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #66007 Dátum: 2013 Február 16, 11:41:42 »

Helótok!

nemtom mivan de megszakítót kéne vennem de hiába látom szemre milyen kell bele... ha szemre ugyan annak tűnik az még nem elég?
Miért? Nem mondják meg, mibe való?

Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #66006 Dátum: 2013 Február 16, 11:40:13 »

Helótok!

nemtom mivan de megszakítót kéne vennem de hiába látom szemre milyen kell bele... ha szemre ugyan annak tűnik az még nem elég?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #66005 Dátum: 2013 Február 15, 21:35:42 »

vw bogárhoz, T2 buszhoz, Új, 1,6-os HD garnitúrát találtam eladót 36eft-ért.
Ez milyen minőségű lehet?
És 1,6 AD motorkódos bogárra passzolhat?
 
EZ?

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #66004 Dátum: 2013 Február 15, 21:34:59 »

vw bogárhoz, T2 buszhoz, Új, 1,6-os HD garnitúrát találtam eladót 36eft-ért.
Ez milyen minőségű lehet?
És 1,6 AD motorkódos bogárra passzolhat?
 
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #66003 Dátum: 2013 Február 14, 18:36:23 »

Így szétszedve 3 napig is kéne bírni olajfolyás nélkül. Akkor jó a tömítetség.  Felejtsük el a nagy anya nyomását ami a futógyűrűt nyomja és a gumit amit összenyom. A Lényeg a lényeg, hogy ha igy nem jön az olaj, akkor összeszerlve sem fog.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #66002 Dátum: 2013 Február 14, 18:26:32 »

És nem melegszik olyankor?

Mi melegedne a szimering? Csak 3 tized miliméterrel nagyobb a futógyűrű. A csapágy nem melegszik, hisz van benne olaj is.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #66001 Dátum: 2013 Február 14, 18:21:04 »

, nem a szimering rugóján spanolok, hanem csak a nagyobb gyűrűt teszem be ha olajszivárgást észlelek. Gyors, és egy darabig jó.
És nem melegszik olyankor?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66000 Dátum: 2013 Február 14, 18:20:56 »

Az oroszok meg zárt csapágyat használtak és nem vesztettek soha.
Minden mindennel összefügg.  Evil
Két háborut is buktak. Cool Grin

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65999 Dátum: 2013 Február 14, 18:04:28 »

Mondjuk a váltó felőli zárólemezt kidobtam...
Befolyik az olaj a csapágyba, ha mind a két zárórész fent van akkor is. Létezik gumi zárórészes, és fém zárórészes csapágy. Régen én is kivettem az egyik felét ahogy te. Már 10 éve mind a kettőt benthagyom. Még így is van, hogy az olaj befolyik a fékszerkezethez! A rutin, meg az évek arra kényszerítettek, hogy nagyobb átmérőjű futógyűrűt esztergáltattam, és fékjavításnál, nem a szimering rugóján spanolok, hanem csak a nagyobb gyűrűt teszem be ha olajszivárgást észlelek. Gyors, és egy darabig jó.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #65998 Dátum: 2013 Február 14, 17:01:20 »

Az nem baj, hogy a zárt csapágy általában zsír kenéses, a Bogár kerékcsapágya pedig olaj kenéses, ezért nem zárt?
A Bogár kerékcsapágya nincs koszos helyen, nem kell zártnak lennie.

Azt gondolom ide jobb a nyitott csapágy...valamint a németek is ezt gondolták anno.
Mondjuk a váltó felőli zárólemezt kidobtam...

Bácsi Győző
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #65997 Dátum: 2013 Február 14, 16:26:50 »

Az nem baj, hogy a zárt csapágy általában zsír kenéses, a Bogár kerékcsapágya pedig olaj kenéses, ezért nem zárt?
A Bogár kerékcsapágya nincs koszos helyen, nem kell zártnak lennie.

Azt gondolom ide jobb a nyitott csapágy...valamint a németek is ezt gondolták anno.
Két háborut is buktak. Cool Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65996 Dátum: 2013 Február 14, 16:24:57 »

Igen. A zsigulié is jó hozzá. Még jobb, mert duplán zárt, és fogja az olajat. Olcsóbb is. Persze sokféle létezik. A zsigulimba 120 000 km van és hibátlan. Csak mondom mert, itt hurrogás van, meg cikizés ha nem VW ajánlok. Ha van lóvéd SKF kell bele és megmondják mennyiért. Én felújításnál vettem és nekem 1250 forintba került. Volt 2500 forintos is. mindből vettem két-két darabot. Megy a polcra fel, ha kell legyen.

Az nem baj, hogy a zárt csapágy általában zsír kenéses, a Bogár kerékcsapágya pedig olaj kenéses, ezért nem zárt?
A Bogár kerékcsapágya nincs koszos helyen, nem kell zártnak lennie.

Azt gondolom ide jobb a nyitott csapágy...valamint a németek is ezt gondolták anno.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #65995 Dátum: 2013 Február 14, 15:50:53 »

Solex C 40 típusú dupla karburátor felszerelhető lenne Mexikói 1200-esre vagy 1303 félautomata 1600-ra is esetleg? Roll Eyes
Ha jól gondolom, akkor duplaszívós csonk és hengerfej is kéne hozzá.
Vagy ezek föltehetők a gyári szívócsőre is? 
én ugyan egyáltalán nem értek hozzá, de bogárra valamiért nem nagyon szoktak fekvő karbit rakni. illetve úgy mondom én nem láttam még ilyet
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #65994 Dátum: 2013 Február 14, 15:45:10 »

Solex C 40 típusú dupla karburátor felszerelhető lenne Mexikói 1200-esre vagy 1303 félautomata 1600-ra is esetleg? Roll Eyes
Ha jól gondolom, akkor duplaszívós csonk és hengerfej is kéne hozzá.
Vagy ezek föltehetők a gyári szívócsőre is? 
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #65993 Dátum: 2013 Február 14, 14:22:03 »

akkor jó, mert csapágyszámot már montak olyat sokan, csak megszeretném venni mert 7 végén szedem szét és kiakarok cserélni mindent , csak ha felhivok egy csapágyboltot lehet nem tudják beazonositani az autót, vagy is pl akivel beszéltem ök sajna nem tudták pedig nagy csapágybólt

Bácsi Győző
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #65992 Dátum: 2013 Február 14, 14:21:13 »

Az. Vegyél zártat, olcsó is jó.

én ugy vagyok vele (meg lehet kövezni érte) de a használtnál az új mindig jobb ha olcso ha drága

köszönöm a segitségeteket

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #65991 Dátum: 2013 Február 14, 14:19:35 »

Igen. A zsigulié is jó hozzá. Még jobb, mert duplán zárt, és fogja az olajat. Olcsóbb is. Persze sokféle létezik. A zsigulimba 120 000 km van és hibátlan. Csak mondom mert, itt hurrogás van, meg cikizés ha nem VW ajánlok. Ha van lóvéd SKF kell bele és megmondják mennyiért. Én felújításnál vettem és nekem 1250 forintba került. Volt 2500 forintos is. mindből vettem két-két darabot. Megy a polcra fel, ha kell legyen.

akkor jó, mert csapágyszámot már montak olyat sokan, csak megszeretném venni mert 7 végén szedem szét és kiakarok cserélni mindent , csak ha felhivok egy csapágyboltot lehet nem tudják beazonositani az autót, vagy is pl akivel beszéltem ök sajna nem tudták pedig nagy csapágybólt

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #65990 Dátum: 2013 Február 14, 14:18:59 »

Az. Vegyél zártat, olcsó is jó.

Bácsi Győző
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65989 Dátum: 2013 Február 14, 14:12:27 »

hali

ki tudja pontossan a bogár hátsó olajos féltengelyes bogárnak a csapágyszámát?

talán 6306?
Igen. A zsigulié is jó hozzá. Még jobb, mert duplán zárt, és fogja az olajat. Olcsóbb is. Persze sokféle létezik. A zsigulimba 120 000 km van és hibátlan. Csak mondom mert, itt hurrogás van, meg cikizés ha nem VW ajánlok. Ha van lóvéd SKF kell bele és megmondják mennyiért. Én felújításnál vettem és nekem 1250 forintba került. Volt 2500 forintos is. mindből vettem két-két darabot. Megy a polcra fel, ha kell legyen.
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #65988 Dátum: 2013 Február 14, 14:09:50 »

így?
http://vbklub.net/csapagy/3.jpg
te talán a 6206 C3-ast keresed?

http://www.bogarhatu.hu/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=38:hatso-kerekcsapagy-csere&catid=16:szmb&Itemid=35

igazából ezt keresem és itt mintha 6306 lenne ráírva

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #65987 Dátum: 2013 Február 14, 14:07:20 »

ez igy nem sokat mond, mi eza 2 db csapágy hátul? (nem tudom megnyitni)
így?
http://vbklub.net/csapagy/3.jpg
te talán a 6206 C3-ast keresed?
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #65986 Dátum: 2013 Február 14, 14:03:35 »

http://vbklub.net/csapagy.htm
<beszúrt kép törölve>

ez igy nem sokat mond, mi eza 2 db csapágy hátul? (nem tudom megnyitni)

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #65985 Dátum: 2013 Február 14, 13:57:53 »

Gyorsabb voltál  Grin Nagyon jó különben a váciak oldala, sok minden megtalálható rajta  Cheesy
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14975

« Hozzászólás #65984 Dátum: 2013 Február 14, 13:55:45 »

hali

ki tudja pontossan a bogár hátsó olajos féltengelyes bogárnak a csapágyszámát?

talán 6306?
http://vbklub.net/csapagy.htm
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #65983 Dátum: 2013 Február 14, 13:50:15 »

hali

ki tudja pontossan a bogár hátsó olajos féltengelyes bogárnak a csapágyszámát?

talán 6306?

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65982 Dátum: 2013 Február 14, 12:28:27 »

A régi hengerfejes motoroknál, ahol nem volt a himbatengely alatt bak, hanem a hengerfej tartotta a himbatengelyt ott volt 0.10 a szelephézag. Az új hengerfejes motoroknál már mind 0.15 volt, és 1971-ben kijött egy szervizinfó, hogy visszamenőleg az ÖSSZES motornak 0.15-re kell állítani a szelephézagot. Ennek az volt az oka, hogy ne legyen kavarodás, ne állítsanak össze-vissza.
Ezt a szervizinfót valaki tévesen értelmezte és azt állította, hogy 1971-ig 0.10, utána 0.15 a hézag. Ez még könyvben is megjelent rosszul, de nekem valahol megvan az eredeti gyári szervizinfó másolata.

De gondoljatok bele, nem változott a henger/hengerfej/szelepek anyaga, miért változna a hézag? Mert duplaszívós?

Hivatalosan MINDENNEK 0.15 mm a szelephézaga.
hu elég jó válasz Smiley ezt pl nem tudtam .na jólvan megint tanultam valamit Smiley köszi
« Utoljára szerkesztve: 2013 Február 14, 12:43:47 írta R.e.t.r.o »
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65981 Dátum: 2013 Február 14, 12:27:45 »

na nekem meg 1.6os a motorom, de szimplaszívós.
nálam mindig 0.15 volt és jó így szerintem
meglesz 0,15 lesz Smiley
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65980 Dátum: 2013 Február 14, 12:25:37 »

Hali!

mondja már meg nekem valaki akkor most mekkorára állítsam a szelepeket? azt irják mindenhol hogy 0,15 de a váci bogarasok oldalán meg az van kiírva hogy "1971 előtti motorok esetén: B...D...E...F...H...L... motorkóddal ellátott motorok esetén (tehát a szimplaszívós hengerfejes motorok!) a hézag 0,10 mm (0.004 inch). 1971 utáni motorok esetén: AB...AC...AD...AE...AF...AH...AJ...AK...AR...AS... motorkóddal ellátott motorok esetén (tehát a duplaszívós hengerfejes motorok!) a hézag 0,15 mm (0.006 inch)." Nekem F-es a motorom akkor most 0,10 legyen vagy 0,15? tudom mondják inkább legyen nagyobb mint kisebb de akkor most ez hogy is van? Cheesy

A régi hengerfejes motoroknál, ahol nem volt a himbatengely alatt bak, hanem a hengerfej tartotta a himbatengelyt ott volt 0.10 a szelephézag. Az új hengerfejes motoroknál már mind 0.15 volt, és 1971-ben kijött egy szervizinfó, hogy visszamenőleg az ÖSSZES motornak 0.15-re kell állítani a szelephézagot. Ennek az volt az oka, hogy ne legyen kavarodás, ne állítsanak össze-vissza.
Ezt a szervizinfót valaki tévesen értelmezte és azt állította, hogy 1971-ig 0.10, utána 0.15 a hézag. Ez még könyvben is megjelent rosszul, de nekem valahol megvan az eredeti gyári szervizinfó másolata.

De gondoljatok bele, nem változott a henger/hengerfej/szelepek anyaga, miért változna a hézag? Mert duplaszívós?

Hivatalosan MINDENNEK 0.15 mm a szelephézaga.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65979 Dátum: 2013 Február 14, 12:24:36 »

na nekem meg 1.6os a motorom, de szimplaszívós.
nálam mindig 0.15 volt és jó így szerintem
" Például hiába is legyen "F"-es motorblokkunk, ha azon 1600-os hengerek és duplaszívós hengerfejek csücsülnek, ebben az esetben 0,15 mm a jó hézag!" na csak ezért kérdezem mert ehhez meg ezt írják Cheesy eléggé megkevert
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #65978 Dátum: 2013 Február 14, 12:23:15 »

Hali!

mondja már meg nekem valaki akkor most mekkorára állítsam a szelepeket? azt irják mindenhol hogy 0,15 de a váci bogarasok oldalán meg az van kiírva hogy "1971 előtti motorok esetén: B...D...E...F...H...L... motorkóddal ellátott motorok esetén (tehát a szimplaszívós hengerfejes motorok!) a hézag 0,10 mm (0.004 inch). 1971 utáni motorok esetén: AB...AC...AD...AE...AF...AH...AJ...AK...AR...AS... motorkóddal ellátott motorok esetén (tehát a duplaszívós hengerfejes motorok!) a hézag 0,15 mm (0.006 inch)." Nekem F-es a motorom akkor most 0,10 legyen vagy 0,15? tudom mondják inkább legyen nagyobb mint kisebb de akkor most ez hogy is van? Cheesy
na nekem meg 1.6os a motorom, de szimplaszívós.
nálam mindig 0.15 volt és jó így szerintem
Oldalak: 1 ... 360 361 362 363 364 [365] 366 367 368 369 370 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.191 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.