www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 03:51:33

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 395 396 397 398 399 [400] 401 402 403 404 405 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14854821 alkalommal)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #64651 Dátum: 2012 November 28, 16:05:03 »

Gondolom a javítás költsége meg az egekben ha egyátalán van hozzá valami...  Undecided
Öcsém tapasztalata: ha egyszer szétszeded, szinte lehetetlen úgy összerakni, hogy csendesebb legyen, nagyon körültekintően kell hézagolni mindent. De hátha írnak ide nálam okosabbak is, pl. Varázsló, Callook, Maresz véleménye tuti mérvadó.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #64650 Dátum: 2012 November 28, 15:23:09 »

Ha működőképesnek tűnik is, zsákbamacska, hogy mennyire zajos/csendes. Hogyan, hol, meddig volt tárolva, van-e olaj benne, stb...

Gondolom a javítás költsége meg az egekben ha egyátalán van hozzá valami...  Undecided

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #64649 Dátum: 2012 November 28, 15:10:04 »

váltóról ha nincs beszerelve alapvető dolgokat hogy működik egyétalán hogy lehet megállapítani???  Wink
Ha működőképesnek tűnik is, zsákbamacska, hogy mennyire zajos/csendes. Hogyan, hol, meddig volt tárolva, van-e olaj benne, stb...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #64648 Dátum: 2012 November 28, 11:48:36 »

váltóról ha nincs beszerelve alapvető dolgokat hogy működik egyétalán hogy lehet megállapítani???  Wink

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #64647 Dátum: 2012 November 28, 11:09:27 »

Kipucolódik? Tökéletesen működött 2 hete. Meg előtte egy éve is. Mivel nem én raktam be, a következőket nem ellenőriztem:
- AC beépítésének helyes iránya
- AC rögzítése nem megfelelő - értsd: a bekötőcső tartja, de kb 45 fokban - ezt ki kell javítani
- ventillátor megy
- AC megkapja a tápot, de nem szaggatottat, hanem fixet.
Amire még gyanakszunk, hogy a gyenge akksi miatt (holnap veszek újat) csak 10V körüli értéket kapott az elektronika. Viszont akkor sem indult meg, amikor járt a motor (tehát a feszültségszint is kb 2V-tal magasabb). Nincs mese, rá kell szánni egy fél napot, mindent rendesen újra összerakni, majd ha fos, odaadni egy hajléktalannak a sátorba, mert asztalon jó. :-)

Leszek az a hajléktalan, postát+fáradságot állom. Smiley

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #64646 Dátum: 2012 November 28, 11:05:55 »

24 mm belső átmérőjű cső.
<beszúrt kép törölve>

nincs még doksid hozzá?
Keresek:
Kipufogó csövet, levegő csöveket, elektromos vezetékeit, adagoló pumpát, időzítő órát.
Vagy mindezekről képet, hogy eltudjam képzelni mit keresek.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #64645 Dátum: 2012 November 28, 10:59:47 »

ű
+ba alkatrészed nincs hozz? kipufogó csövet keresek.
24 mm belső átmérőjű cső.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #64644 Dátum: 2012 November 28, 10:54:56 »

Kipucolódik? Tökéletesen működött 2 hete. Meg előtte egy éve is. Mivel nem én raktam be, a következőket nem ellenőriztem:
- AC beépítésének helyes iránya
- AC rögzítése nem megfelelő - értsd: a bekötőcső tartja, de kb 45 fokban - ezt ki kell javítani
- ventillátor megy
- AC megkapja a tápot, de nem szaggatottat, hanem fixet.
Amire még gyanakszunk, hogy a gyenge akksi miatt (holnap veszek újat) csak 10V körüli értéket kapott az elektronika. Viszont akkor sem indult meg, amikor járt a motor (tehát a feszültségszint is kb 2V-tal magasabb). Nincs mese, rá kell szánni egy fél napot, mindent rendesen újra összerakni, majd ha fos, odaadni egy hajléktalannak a sátorba, mert asztalon jó. :-)

Ha sokat állt benzin nélkül hajlamos a golyós cucc letapadni benne. Egy gumis bilinccsel mindenképpen rögzíteni kell, mert így rángatja saját magát is. AC-hez két zöld kábel megy nekem és bárhogy dugom rá a vezetékeket működik, de csak 1 irányba tolja a benzint.
Beszerelés után nekem is csak a harmadik indításra indult el, mert levegős volt a rendszer. Ilyenkor 2 perc után leállít mindent. Minden egyes indításnál 200W a felvett teljesítmény (16A). 10V körül már nehezen indul, ha alá csökken automatikusan leállítja a pumpát.

Jó működéshez kell a generátor és egy 54-55Ah jó karban lévő akksi.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #64643 Dátum: 2012 November 28, 08:04:01 »

Kipucolódik? Tökéletesen működött 2 hete. Meg előtte egy éve is. Mivel nem én raktam be, a következőket nem ellenőriztem:
- AC beépítésének helyes iránya
- AC rögzítése nem megfelelő - értsd: a bekötőcső tartja, de kb 45 fokban - ezt ki kell javítani
- ventillátor megy
- AC megkapja a tápot, de nem szaggatottat, hanem fixet.
Amire még gyanakszunk, hogy a gyenge akksi miatt (holnap veszek újat) csak 10V körüli értéket kapott az elektronika. Viszont akkor sem indult meg, amikor járt a motor (tehát a feszültségszint is kb 2V-tal magasabb). Nincs mese, rá kell szánni egy fél napot, mindent rendesen újra összerakni, majd ha fos, odaadni egy hajléktalannak a sátorba, mert asztalon jó. :-)

ű
+ba alkatrészed nincs hozz? kipufogó csövet keresek.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #64642 Dátum: 2012 November 28, 05:39:58 »

Kipucolódik? Tökéletesen működött 2 hete. Meg előtte egy éve is. Mivel nem én raktam be, a következőket nem ellenőriztem:
- AC beépítésének helyes iránya
- AC rögzítése nem megfelelő - értsd: a bekötőcső tartja, de kb 45 fokban - ezt ki kell javítani
- ventillátor megy
- AC megkapja a tápot, de nem szaggatottat, hanem fixet.
Amire még gyanakszunk, hogy a gyenge akksi miatt (holnap veszek újat) csak 10V körüli értéket kapott az elektronika. Viszont akkor sem indult meg, amikor járt a motor (tehát a feszültségszint is kb 2V-tal magasabb). Nincs mese, rá kell szánni egy fél napot, mindent rendesen újra összerakni, majd ha fos, odaadni egy hajléktalannak a sátorba, mert asztalon jó. :-)

Meddig járattad az asztalon? Félnapot biztos tolnám neki addig kipucolódik az AC.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #64641 Dátum: 2012 November 27, 21:12:46 »

Én meg valami olyat, ami fűt. Pont ott tartok, mint 3 hónapja. Ventillátor megy, AC baszik. Külön tesztelve AC jó. Egyben az asztalon jó. Kocsiban nem.
Ma közel voltam ahhoz, hogy az egészet kiszerelem és bek*rom a kukába, csak nagyon siettem.

Meddig járattad az asztalon? Félnapot biztos tolnám neki addig kipucolódik az AC.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64640 Dátum: 2012 November 27, 20:56:26 »

Én meg valami olyat, ami fűt. Pont ott tartok, mint 3 hónapja. Ventillátor megy, AC baszik. Külön tesztelve AC jó. Egyben az asztalon jó. Kocsiban nem.
Ma közel voltam ahhoz, hogy az egészet kiszerelem és bek*rom a kukába, csak nagyon siettem.

szójjál ha kibaszod maj én meghebrákolom magamnak , nekem elég lesz, kicsi a bódé, kevés üveg, jól szigetelő műanyag és egy fél fűtésem van a fűtődobokról elektromos ventilátorral  de előre nem tolja már rendesen ....

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64639 Dátum: 2012 November 27, 19:46:35 »

Elvileg ez 1800 W teljesítményű BN2-es tud 2000-et. Ennek hátránya, hogy (nálam előny) egy kapcsolóval lehet vezérelni automatika minden mást elvégez.


A BN2 kései modellje is ilyen. A membrános pumpás nem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64638 Dátum: 2012 November 27, 19:45:25 »

Én meg valami olyat, ami fűt. Pont ott tartok, mint 3 hónapja. Ventillátor megy, AC baszik. Külön tesztelve AC jó. Egyben az asztalon jó. Kocsiban nem.
Ma közel voltam ahhoz, hogy az egészet kiszerelem és bek*rom a kukába, csak nagyon siettem.


Az AC-t meg kell ütögetni, meg belenyomni WD40-et és működtetni asztalon addig míg szépen nem koppan minden impulzusra.
És  pozíciójának 45 fokban kell lenni felfelé.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #64637 Dátum: 2012 November 27, 18:49:50 »

Én meg valami olyat, ami fűt. Pont ott tartok, mint 3 hónapja. Ventillátor megy, AC baszik. Külön tesztelve AC jó. Egyben az asztalon jó. Kocsiban nem.
Ma közel voltam ahhoz, hogy az egészet kiszerelem és bek*rom a kukába, csak nagyon siettem.

Mid van? Ugyan ilyen? Indexen a fórum egész jó.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #64636 Dátum: 2012 November 27, 18:48:33 »


Ez a fűtés sajnos papíron sem tudja azt, amit a BN2-es, ráadásul a BN2-t jól meg lehet etetni benzinnel és akkor NAGYON durván fűt. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy így, ebben a konfigurációban a szélvédőt biztosan párátlanítja és jégteleníti, de ne várj nagy szaunát télen az utastérben, pláne ilyen hosszú, elég jó hőátadó (hövezető) csövekkel.

Stone piros autójába én tettem bele a kályhát, ugyan ilyen készüléket és egyetlen egy helyen, viszonylag közel a kályhához nyomja be a levegőt egy irányítható rostélyon a lábtérbe. Az úgy elég jó, -5 fokban, menet közben is egész jó klímát csinál ( kb. 10-13 fokot), városban, meg amikor nincs nagy tempó, akkor megcsinálta a 20 fokot.

Sajnos ennél a kis kályhánál nem lehet túletetni benzinnel, mert leáll, illetve nem gyújt be, a fém házas kályhának az izzítója is nagyobb. Cserében ehhez még minden van új alkatrészben, nem kell bontott.
Elvileg ez 1800 W teljesítményű BN2-es tud 2000-et. Ennek hátránya, hogy (nálam előny) egy kapcsolóval lehet vezérelni automatika minden mást elvégez.
Idén tesztüzem van, jövőre át akarom alakítani. Rövid cső, egy bekötési pont, stb. Jelen állapotban a legnagyobb problémám a párásodás volt a bogárban. Ezt most sikerült kiküszöbölni. Küszöbök első feléig jön a meleg, tehát a lábam nem fázik. Asszem viszek magammal hőmérőt is.  Grin
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #64635 Dátum: 2012 November 27, 18:00:18 »

Én meg valami olyat, ami fűt. Pont ott tartok, mint 3 hónapja. Ventillátor megy, AC baszik. Külön tesztelve AC jó. Egyben az asztalon jó. Kocsiban nem.
Ma közel voltam ahhoz, hogy az egészet kiszerelem és bek*rom a kukába, csak nagyon siettem.

Tavasszal valami jobb megoldást szeretnék, az utastérbe történő bevezetésre.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64634 Dátum: 2012 November 27, 17:15:14 »

Most holt komolyan, ezt bármelyik gyári fűtés tudja jó állapotban. Nem kell ehhez kályha, kár volt belehebrákolni.  Grin
Én tudom, mert járok léghűtéses bogárhátúval télen. Egyetlen egyszer volt bajom. Akkor -18 volt az új "0"-áson és kevés volt a 100-as tempónál az ablakra a meleg, ha lábra is kinyitottam, jegesedett kívülről a befújótól messzebbi részen amit rásprickoltam.

Ennek senki nem mondott ellent, azonban ha nincsenek hőcserélőid, nincs turbinaház levegő kivezetésed, akkor a kályha egy kicsit tud enyhíteni a tökhidegen.

És állóhelyzetben is működtetheted, akkor jól befűti a kasztnit.

A gyári fűtés jobb és hatékonyabb, mint ezek, de kell hozzá fordulat (és berendezés).

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #64633 Dátum: 2012 November 27, 17:05:38 »

Az úgy elég jó, -5 fokban, menet közben is egész jó klímát csinál ( kb. 10-13 fokot), városban, meg amikor nincs nagy tempó, akkor megcsinálta a 20 fokot.
Most holt komolyan, ezt bármelyik gyári fűtés tudja jó állapotban. Nem kell ehhez kályha, kár volt belehebrákolni.  Grin
Én tudom, mert járok léghűtéses bogárhátúval télen. Egyetlen egyszer volt bajom. Akkor -18 volt az új "0"-áson és kevés volt a 100-as tempónál az ablakra a meleg, ha lábra is kinyitottam, jegesedett kívülről a befújótól messzebbi részen amit rásprickoltam.
« Utoljára szerkesztve: 2012 November 27, 17:08:10 írta 1303LS »
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64632 Dátum: 2012 November 27, 17:04:15 »

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

Tavasszal valami jobb megoldást szeretnék, az utastérbe történő bevezetésre.

a bekötés alapján ez nem annyira melengeti a virgácsodat, inkább a szélvédőről fújja le a párát.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64631 Dátum: 2012 November 27, 17:00:57 »

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

Tavasszal valami jobb megoldást szeretnék, az utastérbe történő bevezetésre.




Ez a fűtés sajnos papíron sem tudja azt, amit a BN2-es, ráadásul a BN2-t jól meg lehet etetni benzinnel és akkor NAGYON durván fűt. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy így, ebben a konfigurációban a szélvédőt biztosan párátlanítja és jégteleníti, de ne várj nagy szaunát télen az utastérben, pláne ilyen hosszú, elég jó hőátadó (hövezető) csövekkel.

Stone piros autójába én tettem bele a kályhát, ugyan ilyen készüléket és egyetlen egy helyen, viszonylag közel a kályhához nyomja be a levegőt egy irányítható rostélyon a lábtérbe. Az úgy elég jó, -5 fokban, menet közben is egész jó klímát csinál ( kb. 10-13 fokot), városban, meg amikor nincs nagy tempó, akkor megcsinálta a 20 fokot.

Sajnos ennél a kis kályhánál nem lehet túletetni benzinnel, mert leáll, illetve nem gyújt be, a fém házas kályhának az izzítója is nagyobb. Cserében ehhez még minden van új alkatrészben, nem kell bontott.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #64630 Dátum: 2012 November 27, 15:48:58 »

Naja.  Grin
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #64629 Dátum: 2012 November 27, 15:45:49 »




Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #64628 Dátum: 2012 November 27, 15:37:24 »

Fényképet! 





Tavasszal valami jobb megoldást szeretnék, az utastérbe történő bevezetésre.

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #64627 Dátum: 2012 November 27, 10:21:50 »

képet, beszámolót mindent. Grin
tavasszal nekem is be kell szerelnem
Tavasszal már minek?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #64626 Dátum: 2012 November 27, 09:56:21 »

Rendesen meg kell csinálni a fűtést a-tól z-ig. Szarrá rohadt fűtéscsatornával volt fűtésem Öregben. Minden egyes csövet, csatlakozást szépen megnézni, nem szökik.-e a levegő.
Hátsó ülés alatt volt mint a 2 oldalt egy-egy baszott nagy lyuk.
Na azt is bevarrattam a lakatossal.
Azt meg kellett volna hagyni? Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #64625 Dátum: 2012 November 27, 09:52:57 »

Rendesen meg kell csinálni a fűtést a-tól z-ig. Szarrá rohadt fűtéscsatornával volt fűtésem Öregben. Minden egyes csövet, csatlakozást szépen megnézni, nem szökik.-e a levegő.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
1303LS
« Hozzászólás #64624 Dátum: 2012 November 27, 09:20:50 »

én is akarok ! befagy a seggem a bogárba nincs a turbina házamon csőcsonk a fűtéshez Undecided
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64623 Dátum: 2012 November 27, 09:09:19 »

én is akarok ! befagy a seggem a bogárba nincs a turbina házamon csőcsonk a fűtéshez Undecided

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #64622 Dátum: 2012 November 27, 08:45:45 »

B1L kályha benn a bogárban. Csodás dolog.  Grin
képet, beszámolót mindent. Grin
tavasszal nekem is be kell szerelnem

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64621 Dátum: 2012 November 27, 08:43:57 »

B1L kályha benn a bogárban. Csodás dolog.  Grin
Fényképet! 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #64620 Dátum: 2012 November 26, 21:53:22 »

B1L kályha benn a bogárban. Csodás dolog.  Grin
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64619 Dátum: 2012 November 26, 20:52:46 »

Faterom is erre tippelt, de én tudományosan megmagyaráztam neki, hogy ez f@szság  Roll Eyes

ott is a vastag szívócső kavart be...valahogy. 

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64618 Dátum: 2012 November 26, 19:15:28 »

Most már tényleg tanácstalan vagyok.

Az van, hogy elindulok az autóval egyesben, hirtelen lenyomom a gázt 1/4 állásig és az autó megy egy darabig állandó (lépésben) sebességgel majd szépen megfullad, leáll, nagyot rángatva.
Negyed gázon nem megy egyáltalán, kettesben sem.

(...)



Megoldódnak a rejtélyek is lassacskán.

Nem volt időm tovább szarozni, elmentem egy haverhez és bedugtuk az AFR műszert a kipufogóba (nem volt ilyen egyszerű, de ez a végeredmény) és megállapítottuk, hogy amikor nem megy az autó akkor a légviszony 18 fölé megy, tahát elszegényedik. Középtartományban szintén 16-17 fölé megy és elszegényedik.

Szóval az 1.3-as motoron a vastagabb, 1.6-os szívócsőben a légsebesség annyira lecsökken, hogy az 55-ös alapjárati fúvóka helyett 75-ös kell, ekkor megszűnt a negyedgázas torpanás, valamint a féklevegő/keverőcső kettőssel is variálni kell, hogy középtartományban ne szegényedjen el. Ez még hátra van, de már majdnem tökéletes.

Ezek a PICT-2-3 karbik nagyon érzékenyek erre, nem olyanok, mint a weber/dellorto, ahol sokféle légsebességgel és széles tartományban jól működik.

Érdekes, hogy a 31-es karbival sem ment jól, ott is a vastag szívócső kavart be...valahogy. 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #64617 Dátum: 2012 November 24, 22:09:05 »

nem, mert hüje vagyok hozzá. :-PP
tudjuk Smiley

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64616 Dátum: 2012 November 23, 17:35:59 »

nyald meg a tolyásom ! ez az szmb topik nem a Grétsy László topik ! a témához meg persze nem tudsz hozzászólni 

nem, mert hüje vagyok hozzá. :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64615 Dátum: 2012 November 23, 17:03:02 »

lyalllyyy! :-))

nyald meg a tolyásom ! ez az szmb topik nem a Grétsy László topik ! a témához meg persze nem tudsz hozzászólni 

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64614 Dátum: 2012 November 23, 16:08:37 »

akkor fojtatom az összerakást Kiss
lyalllyyy! :-))




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64613 Dátum: 2012 November 23, 15:14:38 »

Elrepedni nem fog.

akkor fojlytatom az összerakást Kiss
« Utoljára szerkesztve: 2012 November 23, 17:03:40 írta tati »

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64612 Dátum: 2012 November 23, 14:45:43 »

Elrepedni nem fog.

ez milyen fej ? egy bordával kevesebb van rajta (gyárilag ,látszik az öntésen is ) nem fog elrepedni  a henger teteje mert nem viszi el a fej a meleget róla?

Oldalak: 1 ... 395 396 397 398 399 [400] 401 402 403 404 405 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.161 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.