www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 02, 18:33:51

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 401 402 403 404 405 [406] 407 408 409 410 411 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14830842 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64411 Dátum: 2012 November 05, 19:40:14 »

Azért álltam neki, mert amit lehet kapni ilyent a boltokban, az sem olyan húde profi. Volt már olyanom.

cár!  Kiss



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #64410 Dátum: 2012 November 05, 19:30:24 »

vedd le a sarut és kész
Benn a gyerekülés....
Valami kényelmesebb megoldás kell.
Arra gondoltam a biztitáblánál csinálok valami leágazást....

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #64409 Dátum: 2012 November 05, 19:18:18 »

Üdv!
Áramtalanító kapcsolót hova és hogyan érdemes beépíteni a bogárba. Valami szívja az aksit de egyenlőre nem találom, és amúgy is nagyon keveset használom .......
vedd le a sarut és kész

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #64408 Dátum: 2012 November 05, 19:15:07 »

Azért álltam neki, mert amit lehet kapni ilyent a boltokban, az sem olyan húde profi. Volt már olyanom.
Viszont utálom, ha nem látok este. Kell a H4-es fényerő, és az indexeket sem szeretném kirakni a sárvédőre.
Segédindexeken is gondolkodtam, de egyenlőre elvetettem az ötletet.
Töklámpám van több darab, így nem sajnáltam kifúrkálni. Az index foglalata a rendszámvilágításból lett kiszedve.
A Golf fényszóró betétjét fabrikáltam bele. Két állítási lehetőségnek, egy fix pontnak, és egy rugós feszítésnek kell lennie, ahhoz hogy minden funkcionáljon benne. Mivel műszerész az egyik szakmám, ezért csak csavaros megoldásokban tudok gondolkodni. Ponthegesztőm, popszegecselőm nincs sajnos, így maradtam a csavaros rögzítéseknél.
Nem tudom, hogy az index alatti szigetelő műanyag lemez, hogyan reagál a lámpa melegedésére, de majd tesztelem. Remélem nem hőre lágyuló.  Grin


Ez egy olyan házi "kókányolás" jó értelemben, aminek van értelme és teljesen logikus a miértje is. Mivel nem gyári kinézetű kocsira lesz tudtommal, így teljesen elfogadható. Ez a megoldás a segédindexnél ezerszer elegánsabb. Teljesen rendben van szerintem ez így...

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #64407 Dátum: 2012 November 05, 18:50:22 »

Üdv!
Áramtalanító kapcsolót hova és hogyan érdemes beépíteni a bogárba. Valami szívja az aksit de egyenlőre nem találom, és amúgy is nagyon keveset használom .......

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #64406 Dátum: 2012 November 05, 17:38:21 »

Nekem ez nem bejövős Béla!
Szerintem egy gyári,szimmetrikus,kis VW logós lámpa szebben néz ki.
A szép töklámpákat megtartottam eredeti állapotukban.  Wink
Szimmetrikus üvegem sajnos nincs, és irreálisan drága is számomra.
Viszont sokat vezetek sötétben, és szeretek látni. A sima gömb izzó fénye nekem kevés.
A cseréje ennek kb 2 perc.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #64405 Dátum: 2012 November 05, 17:33:38 »

egy részletesebb leírást, esetleg?
bár bagolyriogatós fényszóró, de érdekelhet.
Azért álltam neki, mert amit lehet kapni ilyent a boltokban, az sem olyan húde profi. Volt már olyanom.
Viszont utálom, ha nem látok este. Kell a H4-es fényerő, és az indexeket sem szeretném kirakni a sárvédőre.
Segédindexeken is gondolkodtam, de egyenlőre elvetettem az ötletet.
Töklámpám van több darab, így nem sajnáltam kifúrkálni. Az index foglalata a rendszámvilágításból lett kiszedve.
A Golf fényszóró betétjét fabrikáltam bele. Két állítási lehetőségnek, egy fix pontnak, és egy rugós feszítésnek kell lennie, ahhoz hogy minden funkcionáljon benne. Mivel műszerész az egyik szakmám, ezért csak csavaros megoldásokban tudok gondolkodni. Ponthegesztőm, popszegecselőm nincs sajnos, így maradtam a csavaros rögzítéseknél.
Nem tudom, hogy az index alatti szigetelő műanyag lemez, hogyan reagál a lámpa melegedésére, de majd tesztelem. Remélem nem hőre lágyuló.  Grin


[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #64404 Dátum: 2012 November 05, 17:23:18 »

Tegnap elkészültem az első, belső indexes fényszóróval. Kívülről állítható, H4-es betéttel.
Nekem ez nem bejövős Béla!
Szerintem egy gyári,szimmetrikus,kis VW logós lámpa szebben néz ki.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64403 Dátum: 2012 November 05, 14:49:30 »

Tegnap elkészültem az első, belső indexes fényszóróval. Kívülről állítható, H4-es betéttel.
egy részletesebb leírást, esetleg?
bár bagolyriogatós fényszóró, de érdekelhet.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #64402 Dátum: 2012 November 05, 14:41:47 »

Tegnap elkészültem az első, belső indexes fényszóróval. Kívülről állítható, H4-es betéttel.
szép munka, nekem tetszik! jó lett  Wink
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #64401 Dátum: 2012 November 05, 13:54:47 »

Tegnap elkészültem az első, belső indexes fényszóróval. Kívülről állítható, H4-es betéttel.
szép lett, Béla! Smiley

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #64400 Dátum: 2012 November 05, 12:48:32 »

Tegnap elkészültem az első, belső indexes fényszóróval. Kívülről állítható, H4-es betéttel.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #64399 Dátum: 2012 November 05, 10:37:24 »

Tegnap elkészültem az első, belső indexes fényszóróval. Kívülről állítható, H4-es betéttel.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #64398 Dátum: 2012 November 05, 10:02:37 »

Tudja valaki, hogy van-e különbség az 1303-as és az 1300-as első gumifékcső méretében? Tehát simán be tudom-e szerelni a 03-asét az 1300-ba?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64397 Dátum: 2012 November 05, 09:25:26 »

Wink
kösz a választ Cool
mint amateur azon "bánkódom" miért nem tervezték hosszabb élettartamra a kipuffrendszert.....
pl az erősebb igénybevételnek-hőnek kitett részeknél nagyobb csavar, dupla fal, erősítés stb....
na majd ezt is feltalálom Grin
egy adonyi vagy bozál kipufogó élettartama hosszabb egy dévumatizénál, vagy 5dbkipufogót veszel bogárra egy mostani bitli vezérműszíj cseréjének az árán ,vagy 6dbadonyi dobot veszel 1db olajbeöntő árán (tuningos topicban épp erről van szó. szerintem nincs baj a bogarak kipufogójával 911re ezer euró egy pár hőcserélő és még több egy rozsdamentes sport dobhttp://shop.hoffmann-speedster.com/catalog/popup_image.php/pID/10940

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #64396 Dátum: 2012 November 04, 22:32:37 »

buzik
Wink
kösz a választ Cool
mint amateur azon "bánkódom" miért nem tervezték hosszabb élettartamra a kipuffrendszert.....
pl az erősebb igénybevételnek-hőnek kitett részeknél nagyobb csavar, dupla fal, erősítés stb....
na majd ezt is feltalálom Grin
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #64395 Dátum: 2012 November 04, 21:29:50 »

Ha kurblival lehetett régen, akkor ez ugyan az, csak könnyebb tekerni a kereket.
A világ eggyorsabb indiánja c. filmben az öreg így indítja a motort, csak gépesítve. Mint egy fékpad.

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64394 Dátum: 2012 November 04, 19:38:30 »

En inditottam mar be tobbszor igy a bogaramat, eloszor csak kivancsisagbol (xoyox utmutatasai alapjan), majd tobbszor, mikor nem volt oninditom es a kis domb nem bizonyult elegendonek es egyedul voltam. Siman indithato. Ebben persze benne van, hogy az enyem negyedfordulat utan szepen pofog.
Ha kurblival lehetett régen, akkor ez ugyan az, csak könnyebb tekerni a kereket.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #64393 Dátum: 2012 November 04, 19:26:36 »

http://www.youtube.com/watch?v=zcBE8HEAyi4&feature=related

Szerintem a bogarat is be lehet így indítani.
En inditottam mar be tobbszor igy a bogaramat, eloszor csak kivancsisagbol (xoyox utmutatasai alapjan), majd tobbszor, mikor nem volt oninditom es a kis domb nem bizonyult elegendonek es egyedul voltam. Siman indithato. Ebben persze benne van, hogy az enyem negyedfordulat utan szepen pofog.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #64392 Dátum: 2012 November 04, 18:58:30 »

nem tudja valaki kb milyen hosszú 1-1 cső az empi csőkígyóból?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64391 Dátum: 2012 November 04, 18:54:17 »

http://www.youtube.com/watch?v=zcBE8HEAyi4&feature=related

Szerintem a bogarat is be lehet így indítani.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64390 Dátum: 2012 November 04, 14:46:08 »

Miért jó neki hogy így nyílnak az ajtók???  Roll Eyes Roll Eyes

mert ilyen nincs másnak.
pozőr!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #64389 Dátum: 2012 November 04, 14:43:07 »

http://www.youtube.com/watch?v=YAu4WBrh03Y&feature=related

Tessék tanulni Brazil barátunktól. Szó szerint a ház elött szerel.

Miért jó neki hogy így nyílnak az ajtók???  Roll Eyes Roll Eyes

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64388 Dátum: 2012 November 04, 11:11:40 »

http://www.youtube.com/watch?v=YAu4WBrh03Y&feature=related

Tessék tanulni Brazil barátunktól. Szó szerint a ház elött szerel.
gratulálok neki Jezusom ...

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64387 Dátum: 2012 November 04, 11:09:09 »

http://www.youtube.com/watch?v=YAu4WBrh03Y&feature=related

Tessék tanulni Brazil barátunktól. Szó szerint a ház elött szerel.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64386 Dátum: 2012 November 04, 10:58:59 »

pl Wink
 utángyártott kipuf.dob esetén érdemes kérni rozsdamentes anyagból a palástot?
azaz bír-e annyival többet mint amennyivel többe kerül(számítva a "ritkábban kell foglalkozni vele" szempontot is)
nem tudom hogyan kell több hozzászólást beidézni úgyhogy minden ehhez a témához szólónak szól a mindenbe hozzáértés és tapasztalat nélkül beleugatóknak is .
az adonyi ember nem csinál rozsdamentes palástot mert azt autogén-dissous, lánghegesztővel nem lehet rendesen hegeszteni.
másrészt amivel mégjobban el vagytok tévedve főként szojoksz ,hogy amit a boltban kaptok 17-20ezer ft/ db áron új fűtődob abban semmilyen bordázat nincs egy üres dob egy J csővel és kész ....
buzik

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #64385 Dátum: 2012 November 04, 09:26:31 »

kész a kübel futómü



WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #64384 Dátum: 2012 November 03, 23:50:20 »

Nem találtam olyan képet, de semmi bonyolult, egy lapot nyit-zár.

viszont találtam ezt:
(gyári vs. utángyártott)

<beszúrt kép törölve>

Nemcsak az utángyártott ritkán lamellázott, hanem a gyári, trópusi országokra méretezett típusoké is ilyen, pl. a mexikói vagy brazil bogaraké.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #64383 Dátum: 2012 November 03, 22:02:51 »

nem igazán.
legutóbbi tudomásom szerint valami 6 pénz környéke a hőcserélő.
lényeg hogy csinál.... majd kinyomozom Wink
1303LS
« Hozzászólás #64382 Dátum: 2012 November 03, 22:01:29 »

pl Wink
 utángyártott kipuf.dob esetén érdemes kérni rozsdamentes anyagból a palástot?
nem igazán.
legutóbbi tudomásom szerint valami 6 pénz környéke a hőcserélő.
Bántsalak?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64381 Dátum: 2012 November 03, 22:00:05 »

tudol árat ?
nem igazán.
legutóbbi tudomásom szerint valami 6 pénz környéke a hőcserélő.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #64380 Dátum: 2012 November 03, 21:56:59 »

igen.
és láss csodát, működik
tehát létező dologról beszélünk Tongue
tudol árat ?
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #64379 Dátum: 2012 November 03, 21:52:29 »

Bocs csak idéztem egyet, amúgy csak a vakvilágba lőttem.  Cheesy
Akkor nem szóltam  Lips Sealed Grin
1303LS
« Hozzászólás #64378 Dátum: 2012 November 03, 21:51:20 »

Nem engem kell meggyőzni, nem én voltam aki szóvá tette, hogy milyen. Én megvagyok elégedve vele.  Wink
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #64377 Dátum: 2012 November 03, 21:49:22 »

Ennyi meló pont elég a hőcserélőnek.
Ez az alkatrész sose belülről rohad kifelé, mert mindig meleg, száraz szellőztetett. De csak pont annyira meleg, hogy lángot nem kap, így nem ég szét sem.
Ahol tönkremegy az a cső, amit cserél az ember, meg ha hagyjuk szétrohadni kívülről akkor azt kell javítani és normálisan festeni. Ennél több már művészkedés.
A kipufogódob, az teljesen más történet, semmi köze a hőcserélőhöz, az belülről ég szanaszét, plusz kívülről eszia s ó víz rozsda, mert nincs olyan festék ami rajtamaradna. Hőcserélőn rajtamarad.
Nem engem kell meggyőzni, nem én voltam aki szóvá tette, hogy milyen. Én megvagyok elégedve vele.  Wink
1303LS
« Hozzászólás #64376 Dátum: 2012 November 03, 21:48:43 »

Nekem egész jól tartja magát. maesto 700 fokig.
Jó festéknek azt nevezném ami rendszerben hőálló. Passzivátor/festék/lakk. ?aesto ettől mesze van, bár nem rossz.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64375 Dátum: 2012 November 03, 21:47:43 »

Ezt nem értem. Adonyi ember csinál ilyen öszvért?
igen.
és láss csodát, működik



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #64374 Dátum: 2012 November 03, 21:45:08 »

mert nincs olyan festék ami rajtamaradna.
Nekem egész jól tartja magát. maesto 700 fokig.
1303LS
« Hozzászólás #64373 Dátum: 2012 November 03, 21:44:17 »

pl Wink
 utángyártott kipuf.dob esetén érdemes kérni rozsdamentes anyagból a palástot?
azaz bír-e annyival többet mint amennyivel többe kerül(számítva a "ritkábban kell foglalkozni vele" szempontot is)
Ezt nem értem. Adonyi ember csinál ilyen öszvért?
1303LS
« Hozzászólás #64372 Dátum: 2012 November 03, 21:43:07 »

Sajnos ilyen. De szerintem 4900 ft-ért nem kell csodát várni. Ezek is a régi szarokból készülnek.  Undecided
Ennyi meló pont elég a hőcserélőnek.
Ez az alkatrész sose belülről rohad kifelé, mert mindig meleg, száraz szellőztetett. De csak pont annyira meleg, hogy lángot nem kap, így nem ég szét sem.
Ahol tönkremegy az a cső, amit cserél az ember, meg ha hagyjuk szétrohadni kívülről akkor azt kell javítani és normálisan festeni. Ennél több már művészkedés.
A kipufogódob, az teljesen más történet, semmi köze a hőcserélőhöz, az belülről ég szanaszét, plusz kívülről eszia s ó víz rozsda, mert nincs olyan festék ami rajtamaradna. Hőcserélőn rajtamarad.
Oldalak: 1 ... 401 402 403 404 405 [406] 407 408 409 410 411 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.174 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.