www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 08, 20:31:50

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921205 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 398 399 400 401 402 [403] 404 405 406 407 408 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13034777 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64505 Dátum: 2012 November 12, 10:05:00 »

és hogyan kell pozicionálni,majd rögzíteni(pláne utángyártott küszöb esetén) a csonkra a müa. csövet?
Majd megmutatom, hogy oldottam meg.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64504 Dátum: 2012 November 12, 08:39:01 »

Számít az 1 tized, a Benyák műhely pedig egy szerszámot használ, nem darabonként fúrja.
gyári 40-50lóerős motornál mit számít hogy az egyik oldalt 1.6mm vagy 1.7 a dugattyú kiállás?

1303LS
« Hozzászólás #64503 Dátum: 2012 November 12, 07:16:58 »

Ez egy kókler.

A blokkot a nagy csavarokkal kell a csapágylétránál összehúzni, ráadásul 35 Nm-re, ami a megadott összeszerelésnél. A külső csavarokból legfeljebb az ékszíjtárcsa alattiakat kell betenni.

Egyébként meg a blokk felfogatása is necces, hogy van így rendesen központosítva? Mit használt etalon síknak?
Én nem láttam, hogy ne lenne rajta a nagy anya, azt csak a blokkpörgetésnél látjuk, hogy nincs. A végén pedig mkivágták a filmből szerintem és már csak az utolsó 2 kicsit mutatja. Kizártnak tartom, hogy úgy fúrná.  Grin Én érdekesnek tartom és szerintem kellő odafigyeléssel (amit egy 5 perces videóból neház leszűrni) még jó is lehet.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64502 Dátum: 2012 November 11, 23:38:05 »

Számít az 1 tized, a Benyák műhely pedig egy szerszámot használ, nem darabonként fúrja.
hiszek neked .

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64501 Dátum: 2012 November 11, 23:09:05 »

ha félre fúrják akkor is kb 1tizeddel tudják csak az meg nem számít, viszont egytengelyű lesz biztos mert egy tengelyen egyszerre fúrják ,ráadásul alapméretes lesz , a mijeinket meg  egyesével fúrják .. hiába csak egyszer fogatják le a blokkot de szerszámot cserélnek közbe  Undecided

Számít az 1 tized, a Benyák műhely pedig egy szerszámot használ, nem darabonként fúrja.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64500 Dátum: 2012 November 11, 22:08:40 »


Belepörgettem, de igen.
ha félre fúrják akkor is kb 1tizeddel tudják csak az meg nem számít, viszont egytengelyű lesz biztos mert egy tengelyen egyszerre fúrják ,ráadásul alapméretes lesz , a mijeinket meg  egyesével fúrják .. hiába csak egyszer fogatják le a blokkot de szerszámot cserélnek közbe  Undecided

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64499 Dátum: 2012 November 11, 21:53:08 »

végig nézted?


Belepörgettem, de igen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64498 Dátum: 2012 November 11, 20:50:01 »

Ez egy kókler.

A blokkot a nagy csavarokkal kell a csapágylétránál összehúzni, ráadásul 35 Nm-re, ami a megadott összeszerelésnél. A külső csavarokból legfeljebb az ékszíjtárcsa alattiakat kell betenni.

Egyébként meg a blokk felfogatása is necces, hogy van így rendesen központosítva? Mit használt etalon síknak?
végig nézted?

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5801


redgear.hu

« Hozzászólás #64497 Dátum: 2012 November 11, 20:14:57 »

A küszöbből jön a cső és megy rá ahova kell. Fent meg csináltam egy dugót, hogy ne szökjön meg a csomagtartóba a meleg.
és hogyan kell pozicionálni,majd rögzíteni(pláne utángyártott küszöb esetén) a csonkra a müa. csövet?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64496 Dátum: 2012 November 11, 20:05:17 »

A küszöbből jön a cső és megy rá ahova kell. Fent meg csináltam egy dugót, hogy ne szökjön meg a csomagtartóba a meleg.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5801


redgear.hu

« Hozzászólás #64495 Dátum: 2012 November 11, 19:56:35 »

Igaz télen nem használom a kocsit, de tegnap bekapcsoltam a fűtést, és járattam egy kicsit. Jó melegek a küszöbök, és a lábra is jól nyomja a meleget. A szélvédőre viszont alig megy meleg levegő. Szűz hóba nem kizárt, hogy kipróbálom  Ferdinándot.
lehet nincs jól összedugva a csatlakozás az A oszlop tövében?
barbárok talán ablakot szoktak vágni belülről(ha nincs), a sikeres összeillesztéshez...
nekem is hasonló a problémám, esetleg az enyémen gyakorolhatsz-hatunk(ha a seprűnyélre húzom és bedugom a csövet nem műxik) Evil
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64494 Dátum: 2012 November 11, 13:04:47 »

Mexikóban az ilyen rendelhető gyári extra volt.
Ezt nem tudtam.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64493 Dátum: 2012 November 11, 12:46:03 »


Ez egy kókler.

A blokkot a nagy csavarokkal kell a csapágylétránál összehúzni, ráadásul 35 Nm-re, ami a megadott összeszerelésnél. A külső csavarokból legfeljebb az ékszíjtárcsa alattiakat kell betenni.

Egyébként meg a blokk felfogatása is necces, hogy van így rendesen központosítva? Mit használt etalon síknak?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #64492 Dátum: 2012 November 11, 12:11:06 »


Mexikóban az ilyen rendelhető gyári extra volt.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64491 Dátum: 2012 November 11, 11:17:44 »

http://www.youtube.com/watch?v=BSC9kCZZmfo&feature=rellist&playnext=1&list=PL33109BFA96CC33CE

Blokk vonalbafúrás.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64490 Dátum: 2012 November 11, 11:11:09 »

http://www.youtube.com/watch?v=SdObuj1t4WE&feature=related
Ez jobban működik.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64489 Dátum: 2012 November 11, 11:09:52 »

http://www.youtube.com/watch?v=K5sVUA2ks8U&feature=related
És itt az elektromos ablak bogárba.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64488 Dátum: 2012 November 11, 09:38:54 »

Igaz télen nem használom a kocsit, de tegnap bekapcsoltam a fűtést, és járattam egy kicsit. Jó melegek a küszöbök, és a lábra is jól nyomja a meleget. A szélvédőre viszont alig megy meleg levegő. Szűz hóba nem kizárt, hogy kipróbálom  Ferdinándot.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64487 Dátum: 2012 November 10, 21:43:26 »

Csak egy kis szögvas és laposvas kérdése.  Grin
meg az engedélyeztetési eljáráson elviselni az ánuszodban a sóderos lapátnyelet. :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #64486 Dátum: 2012 November 10, 21:21:55 »

hell !

piszok jól néz ki ez a hátra nyiló ajtó! sok macera lehet megépiteni? műszakin mit szólnának?

http://www.ebay.ca/itm/Volkswagen-Beetle-Classic-CUSTOM-/321015503250?pt=US_Cars_Trucks&hash=item4abe03d992
Csak egy kis szögvas és laposvas kérdése.  Grin

Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #64485 Dátum: 2012 November 10, 20:34:16 »


hell !

piszok jól néz ki ez a hátra nyiló ajtó! sok macera lehet megépiteni? műszakin mit szólnának?

http://www.ebay.ca/itm/Volkswagen-Beetle-Classic-CUSTOM-/321015503250?pt=US_Cars_Trucks&hash=item4abe03d992
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64484 Dátum: 2012 November 10, 20:30:29 »

áj jáj jáj de nagy szopóka lesz mire körbebádogozom a typ3 motort Jezusom ...

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64483 Dátum: 2012 November 10, 07:40:33 »

Bocsánat amit:-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Ponti
Hozzászólások: 10


« Hozzászólás #64482 Dátum: 2012 November 10, 07:28:02 »

Én nem vagyok nagy szakértő de akit eddig lefestetem abban nem csalódtam  30 év alatt:-)

Bocsánat amit:-)
Nem elérhető Ponti
Hozzászólások: 10


« Hozzászólás #64481 Dátum: 2012 November 10, 07:27:19 »

Az egészen más történet összetételében egyáltalán nem hasonlít a kommercionális zománcokhoz azok általában valamilyen alkid-műgyanta diszperziók.
Én nem vagyok nagy szakértő de akit eddig lefestetem abban nem csalódtam  30 év alatt:-)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #64480 Dátum: 2012 November 09, 20:45:39 »

Van olyan amivel a tankot belülről átfestik.
Az egészen más történet összetételében egyáltalán nem hasonlít a kommercionális zománcokhoz azok általában valamilyen alkid-műgyanta diszperziók.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #64479 Dátum: 2012 November 09, 20:44:29 »

A 2K festékenek is bírniuk kell a benzint.
Egyáltalán nem igaz, és vannak 1k-s festékek is amik viszont bírják. És a sok 2-ks nem bírja. Nem ettől függ. Sok 2-ks anyag csak azért 2-ks mert a térhálósító anyaga (pl edző) nem oxigénre vagy légnedvességre reagál.
« Utoljára szerkesztve: 2012 November 09, 20:47:03 írta slavia919 »

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13992


30-347-1939

« Hozzászólás #64478 Dátum: 2012 November 09, 20:26:27 »

neolux (most az egrokorr gyártja) elvileg bírja és bűn olcsó
Amúgy ha prismacolor (schuller) rally feketével (felnire való) befújod az is benzin és olajálló.

Ha meg sznob vagy akkor a festékbótba' színeztess tikkurila miranolt feketére (drága lesz) de jó.

A mégjobb meg a tikkurila temadur de abból csak nagy kiszerelés van. viszont tényleg komoly 2k-s anyag nekem a bogaram is azzal lett fényezve.
Én csak a helyi gazdaboltban vásároltam eddig.  Grin Grin
És csak sprayt tudok használni, mert más lehetőségem nincs.
És a mattot szoktam venni.
« Utoljára szerkesztve: 2012 November 09, 20:28:22 írta sparkafer »

Nem elérhető Ponti
Hozzászólások: 10


« Hozzászólás #64477 Dátum: 2012 November 09, 20:25:13 »

Lehet az a spray amit én használok az nem a legjobb.
Milyen volt az, amit nem oldott a benzin?

A fekete neolux az nagyon jó volt. Van egy 500 -as Fiatom is azzal festettem le a motorborító lemezeket. Már kapott benzint többször is mert hosszú állás után külön csőről szoktam a karbit feltölteni, hogy könnyen induljon. Volt hogy nem tettem vissza Az AC ról a csövet és elöntött mindent de a festésnek nem lett semmi baja.

De spray-t sohasem használok.  A 2K festékenek is bírniuk kell a benzint. Van olyan amivel a tankot belülről átfestik.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #64476 Dátum: 2012 November 09, 20:17:30 »

Lehet az a spray amit én használok az nem a legjobb.
Milyen volt az, amit nem oldott a benzin?
neolux (most az egrokorr gyártja) elvileg bírja és bűn olcsó
Amúgy ha prismacolor (schuller) rally feketével (felnire való) befújod az is benzin és olajálló.

Ha meg sznob vagy akkor a festékbótba' színeztess tikkurila miranolt feketére (drága lesz) de jó.

A mégjobb meg a tikkurila temadur de abból csak nagy kiszerelés van. viszont tényleg komoly 2k-s anyag nekem a bogaram is azzal lett fényezve.
« Utoljára szerkesztve: 2012 November 09, 20:20:18 írta slavia919 »

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13992


30-347-1939

« Hozzászólás #64475 Dátum: 2012 November 09, 20:16:54 »

Én is festettem már le egypárat . Van négy másik régi gépem is a bogár mellett, léghűtéses is turbinaházzal . Nem volt ilyen problémám pedig kapott benzint rendesen az én hibámból..

De az eredeti fényezésű turbinaházat nem festem át. Inkább egy másikat.
Lehet az a spray amit én használok az nem a legjobb.
Milyen volt az, amit nem oldott a benzin?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64474 Dátum: 2012 November 09, 19:53:26 »

 :
Így jó, ha a vaskosabb fele van az ékszíjtárcsa felé.

Mehetsz aludni.  Cheesy
Kezfogas :whip nem tok aludni megyek össze ragasztom megfertőződtem imádok ezekkel  a szarokkal bohóckodni  Jezusom ...

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64473 Dátum: 2012 November 09, 19:49:05 »

na,

Így jó, ha a vaskosabb fele van az ékszíjtárcsa felé.

Mehetsz aludni.  Cheesy

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64472 Dátum: 2012 November 09, 19:44:39 »

rohanok képelek...
na,

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
« Utoljára szerkesztve: 2012 November 09, 19:48:50 írta tati »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64471 Dátum: 2012 November 09, 19:37:42 »

Nem így kell!

fordítsd el 60 fokot az óra mutató járásával ellentétes irányba, tehát pozitív irányba.
 Így kurvára nem lesz jó!
rohanok képelek...

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64470 Dátum: 2012 November 09, 19:36:33 »

Varázsló! így köll vagy kezdhetem előlről ? 1henger hajtókar kint- elosztó tengelyen a nagyobbik sonka  balra hátra a horony 60fok   Huh vagy haggyam a picsába mennyek vissza vízvezetékszerelőnek Undecided

Nem így kell!

fordítsd el 60 fokot az óra mutató járásával ellentétes irányba, tehát pozitív irányba.
 Így kurvára nem lesz jó!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Ponti
Hozzászólások: 10


« Hozzászólás #64469 Dátum: 2012 November 09, 19:36:03 »

ez typ3  Wink nem kell betoyni pusmogas

Köszi így már értem. Wink
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64468 Dátum: 2012 November 09, 19:30:01 »

Kissé elkeseredtem mert én nem így szereltem be de holnap leellenőrzöm.
ez typ3  Wink nem kell betoyni pusmogas

Nem elérhető Ponti
Hozzászólások: 10


« Hozzászólás #64467 Dátum: 2012 November 09, 19:26:00 »

Varázsló! így köll vagy kezdhetem előlről ? 1henger hajtókar kint- elosztó tengelyen a nagyobbik sonka  balra hátra a horony 60fok   Huh vagy haggyam a picsába mennyek vissza vízvezetékszerelőnek Undecided

Kissé elkeseredtem mert én nem így szereltem be de holnap leellenőrzöm.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64466 Dátum: 2012 November 09, 17:22:23 »

Lábadra ne essen...  Evil
azóta aludni is bakancsban szoktam Roll Eyes

Oldalak: 1 ... 398 399 400 401 402 [403] 404 405 406 407 408 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.207 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.