www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 16, 19:16:27

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921217 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 533 534 535 536 537 [538] 539 540 541 542 543 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13137183 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #59114 Dátum: 2011 December 28, 12:09:37 »

Ha van kedved gyere. Berakjuk a motort aztán dumálunk a régi szép időkről. Szabad foglalkozás lesz.
Hányra mész?
Sompi
« Hozzászólás #59113 Dátum: 2011 December 28, 12:07:43 »

Gondolod jövőre rosszabb lesz?


...gondolod lesz jövőre????  Roll Eyes
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #59112 Dátum: 2011 December 28, 12:05:18 »

A "régi szép idők" most van Smiley

Gondolod jövőre rosszabb lesz?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #59111 Dátum: 2011 December 28, 12:03:33 »

A "régi szép idők" most van Smiley

Ha van kedved gyere. Berakjuk a motort aztán dumálunk a régi szép időkről. Szabad foglalkozás lesz.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #59110 Dátum: 2011 December 28, 12:01:37 »

Batorit kérdezte, hogy megyek-e segiteni. Holnap mégis otthon vagyok. Menjek?
Ha van kedved gyere. Berakjuk a motort aztán dumálunk a régi szép időkről. Szabad foglalkozás lesz.
1303LS
« Hozzászólás #59109 Dátum: 2011 December 28, 11:58:13 »

"Egy lúd egy liba nincs semmi hiba." Még azt is elmesélném, hogy a bogarazásnak az az előnye, hogy nincs hátránya. Holnap rakom be a motort a helyére. Egyre nagyobb helyem lesz a műhelyben.
Batorit kérdezte, hogy megyek-e segiteni. Holnap mégis otthon vagyok. Menjek?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #59108 Dátum: 2011 December 28, 11:52:22 »

"Egy lúd egy liba nincs semmi hiba." Még azt is elmesélném, hogy a bogarazásnak az az előnye, hogy nincs hátránya. Holnap rakom be a motort a helyére. Egyre nagyobb helyem lesz a műhelyben.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #59107 Dátum: 2011 December 28, 08:43:59 »

Lehet, és nekem is volt egyszer egy hibám amit elmesélek.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #59106 Dátum: 2011 December 28, 08:32:11 »

Lehet, és nekem is volt egyszer egy hibám amit elmesélek. Már csak 0.1tizedes hézag volt az elosztónál, és az egyik bütyök meg 0.1tizedes kopással rendelkezett a többihez képest. Ekkor egy henger nem működött és bedurant a karbiba. Miután 0.4 tizedet megkapta már tökéletes volt.
nekem többször volt. :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #59105 Dátum: 2011 December 28, 08:22:59 »

frankón lehet a gyújtáselosztó is szar.
vagy a megszakító.
Lehet, és nekem is volt egyszer egy hibám amit elmesélek. Már csak 0.1tizedes hézag volt az elosztónál, és az egyik bütyök meg 0.1tizedes kopással rendelkezett a többihez képest. Ekkor egy henger nem működött és bedurant a karbiba. Miután 0.4 tizedet megkapta már tökéletes volt.
« Utoljára szerkesztve: 2011 December 28, 08:25:18 írta kdf 001 »
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #59104 Dátum: 2011 December 28, 07:29:04 »

kdf001 köszi ez hihetőnek hangzik mert pont azon az oldalon durrog vissza amejiken benzines volt a gyertya és kicseréltem megnézem holnap hogy benzines e ?
frankón lehet a gyújtáselosztó is szar.
vagy a megszakító.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #59103 Dátum: 2011 December 28, 07:25:42 »

Sziasztok!

Nemrég nekikezdtem a Bogaram felújításának. Ma a kormánygömbfejeket szedtem le. Létezett olyan gömbfej Bogáron amint M10-es menet volt? Mert vettem egy jobbos gömbfejet, de azon M12-es a menet. A külsőkbe M10-es való volna, de a belsőkbe egy persely volt, hogy berakható legyen az M10-es az M12-es helyére. A jobbos külsőt azt tudom használni a bal oldali irányítókar belső gömfejeként? Valamint a jobb oldali irányítókaromon van egy kis görbület a végén, ezzel mennyire foglalkozzak?
https://picasaweb.google.com/101840627262077981172/CCK213

van kicsi és nagy csapos gömbfej.
szerintem cseréld inkább ki, nem egy horror összeg.

a kicsi görbület ha tényleg kicsi, akkor ne foglalkozz vele, ha egyébként be lehet állítani a futóművet.
az egyik törésem után nekem is úgy lett egyenesbe visszahajlítva a kormányösszekötő, abban is van kanyar.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #59102 Dátum: 2011 December 28, 03:15:01 »

ez tettszik  Cheesy egy kedves barátom készítette a felvételt egy műhelylátogatás során.
nem is tudom igazán mi a magyar megfelelő rá . tréler szerviz kocsi
http://www.youtube.com/watch?v=oR6sGAptobs&feature=related
igazi kis sárga angyal  Cool
hozod - viszed SZMBarbecue partykra ideális . és nem egy egetrengetően nagy befektetés .
pl Maresznak vagy az Elite Clubnak kimondottan nagy sikere lenne .
persze én vagyok a nemnormális ....  vagy mégse  Roll Eyes


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #59101 Dátum: 2011 December 27, 23:32:35 »

Egyszer el kell kezdenie. Cheesy


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #59100 Dátum: 2011 December 27, 22:39:12 »

ugy veszem ki a szavaiból nem annyira jártas ebbe nem biztos h neki kell állitani
Egyszer el kell kezdenie. Cheesy
Nem elérhető Kacsás
Hozzászólások: 375


« Hozzászólás #59099 Dátum: 2011 December 27, 22:36:30 »

kdf001 köszi ez hihetőnek hangzik mert pont azon az oldalon durrog vissza amejiken benzines volt a gyertya és kicseréltem megnézem holnap hogy benzines e ?

Az eke borítson,a pxxa szorítson,a kacsáknak meg legyen víz!!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #59098 Dátum: 2011 December 27, 22:32:48 »

Létezhet, mert nekem is előfordult, hogy egy szelep leragadt és nyitva volt. Ekkor vissza is lő és egy gyertya benzines. Ha továbra is benzinesedik a gyertyád, akkor nézd meg a szelephézagot annál a hengernél. Amiket leírtam az ingyen van és nem kerül pénzedbe. Pár perces munka.
ugy veszem ki a szavaiból nem annyira jártas ebbe nem biztos h neki kell állitani

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #59097 Dátum: 2011 December 27, 22:28:18 »

amúgy hogy én is értsem a magyarországi bogarak 1184cm el nem 34 kilóvattosak 1972 az évjárat
A világon mindenhol 34lóerősek az 1.2-es bogarak.Hogy ez mennyi kW-ban,azt már valaki az előbb beírta.
Neked valószínű,hogy elírták,és a kW értéke helyére,a LE adata lett bírva.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #59096 Dátum: 2011 December 27, 22:26:38 »

Köszönöm fecszso a tanácsot amit már tudok:hengerek mennek
a tank alatt nem folyik a benzin a motor erőtlen a motor indul hidegen is de néha durrog ha lepadlózom hidegen az 1 ik gyertyát cseréltem mert benzines volt
Létezhet, mert nekem is előfordult, hogy egy szelep leragadt és nyitva volt. Ekkor vissza is lő és egy gyertya benzines. Ha továbra is benzinesedik a gyertyád, akkor nézd meg a szelephézagot annál a hengernél. Amiket leírtam az ingyen van és nem kerül pénzedbe. Pár perces munka.
Nem elérhető Kacsás
Hozzászólások: 375


« Hozzászólás #59095 Dátum: 2011 December 27, 22:24:14 »

amúgy hogy én is értsem a magyarországi bogarak 1184cm el nem 34 kilóvattosak 1972 az évjárat

Az eke borítson,a pxxa szorítson,a kacsáknak meg legyen víz!!
Nem elérhető Kacsás
Hozzászólások: 375


« Hozzászólás #59094 Dátum: 2011 December 27, 22:07:07 »

Köszönöm fecszso a tanácsot amit már tudok:hengerek mennek
a tank alatt nem folyik a benzin a motor erőtlen a motor indul hidegen is de néha durrog ha lepadlózom hidegen az 1 ik gyertyát cseréltem mert benzines volt

Az eke borítson,a pxxa szorítson,a kacsáknak meg legyen víz!!
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #59093 Dátum: 2011 December 27, 21:57:00 »

első nyilvántartásba vétel időpontja 1991.06.05 lehet hogy külfőldi???
Mennyire értesz az autószereléshez?
Ha nem nagyon akkor vidd el olyanhoz aki ért hozzá.
Erő van az autóban vagy gyenge is? Mióta fogyaszt ennyit?
Széria 1,2-es autóról van szó, vagy valami tuning gépezetről?
Ha értesz hozzá valamennyire, akkor már írtak egy jó pár tanácsot.
Összefoglalva:
1. indítsd be a motort, húzd le egyesével a gyertyakábeleket, ha valamelyiknél nem változik a fordulat, akkor ott nézd meg a gyertyát és a kábelt
2. nézd meg a karbit milyen állapotban van. Nem folyik a benzin belőle, zár a tűszelep?
3. nem folyik el máshol a benzin? Jellemzően a tank alatti kis benzincső szokott megrepedni.
4. nincs eltömődve/kilyukadva a szívócső előmelegítőd?
5. automata szivató kikapcsol?
5. gyújtás be van állítva, megszakítóhézag jó?

Ezek általános tanácsok, évjárattól és motormérettől függetlenek. Ha ezekre tudod a választ, akkord írd be és talán könnyebben előbbre lehet jutni, mint így.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #59092 Dátum: 2011 December 27, 21:50:53 »

első nyilvántartásba vétel időpontja 1991.06.05 lehet hogy külfőldi???
Valószínű.
Ekkor hordtak be rengeteg bogarat (és még rengeteg más autót),külföldről hazánkba.
Valószínű osztrákoktól került be az autód,magánimport keretében,1991-ben.
Az enyém is ilyen,csak az 1993.08-ban.És 1994.02-től nálam is van.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #59091 Dátum: 2011 December 27, 21:50:38 »

első nyilvántartásba vétel időpontja 1991.06.05 lehet hogy külfőldi???
Ha jár a motorod, húzd le a gyertyapipákat egyenként. Fogod a füleddel hallani, ha megtorpan a motor. Ha valamelyik hengernél mégsem torpan meg, akkor az a henger nem működik. Ekkor fogyaszthat többet. Ez legyen az első lépés amit megnézel.
Nem elérhető Kacsás
Hozzászólások: 375


« Hozzászólás #59090 Dátum: 2011 December 27, 21:47:37 »

nekem ilyen autom van ! A KÉRDÉS HOGY MIT NÉZZEK MEG RAITA ELŐSZÖR???karbi ,gyuitás,stb.

Az eke borítson,a pxxa szorítson,a kacsáknak meg legyen víz!!
Nem elérhető Kacsás
Hozzászólások: 375


« Hozzászólás #59089 Dátum: 2011 December 27, 21:44:17 »

első nyilvántartásba vétel időpontja 1991.06.05 lehet hogy külfőldi???

Az eke borítson,a pxxa szorítson,a kacsáknak meg legyen víz!!
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #59088 Dátum: 2011 December 27, 21:40:14 »

kiszálltam.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #59087 Dátum: 2011 December 27, 21:38:48 »

ok, én nem így találtam a könyveimben... és nekem is volt 1200-asom (típusra, 70-es Spar).
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #59086 Dátum: 2011 December 27, 21:31:26 »



Kabaré:)
az Cheesy

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #59085 Dátum: 2011 December 27, 21:31:11 »

A bogár típusa az 1300.Ez típust jelöl és nem hengerűrtartalmat!

Az én autóm is 1300-as,és gyárilag 1.2-es,D1-es motorral.Ausztriába pl így szállították őket.Ott már akkoriban is a teljesítmény volt a biztosítás és a gépjárműadó alapja.
ok, én nem így találtam a könyveimben... és nekem is volt 1200-asom (típusra, 70-es Spar).

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #59084 Dátum: 2011 December 27, 21:30:52 »

 

Kabaré:)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #59083 Dátum: 2011 December 27, 21:30:31 »

Szerintem is tud ennyit fogyasztani.
Kell egy gyújtás, karbi beállítás és utána ha még mindig ezt fogyasztja, akkor kell gondolkodni.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #59082 Dátum: 2011 December 27, 21:29:28 »

ez egy 71 dec és 72. aug közötti motor, tehát lehet a gyári is, akkor viszont nem VW1300, hanem VW1200.
A bogár típusa az 1300.Ez típust jelöl és nem hengerűrtartalmat!

Az én autóm is 1300-as,és gyárilag 1.2-es,D1-es motorral.Ausztriába pl így szállították őket.Ott már akkoriban is a teljesítmény volt a biztosítás és a gépjárműadó alapja.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #59081 Dátum: 2011 December 27, 21:29:24 »

szerintem lényegtelen mikori...........D, 1200, 30-3as karbija van pont.

hiba sokat fogyaszt....aki tud megoldást segitsen aki nem az pedig................

fölösleges rugoztok hogy mikori,hány lovas.....elirta ennyi.....kész

segitsünk mit inkább kioktatunk,szerintem
én pont segíteni próbálok... az egy dolog, hogy szúrja a szemem a téves kW..

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #59080 Dátum: 2011 December 27, 21:28:39 »

ha 2 henger megy... vagy a karbiba ömlik a benzin. ez szerintem banális hiba, jó lenne, ha hozzáértő látná.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #59079 Dátum: 2011 December 27, 21:27:54 »

ez egy 71 dec és 72. aug közötti motor, tehát lehet a gyári is, akkor viszont nem VW1300, hanem VW1200.
szerintem lényegtelen mikori...........D, 1200, 30-3as karbija van pont.

hiba sokat fogyaszt....aki tud megoldást segitsen aki nem az pedig................

fölösleges rugoztok hogy mikori,hány lovas.....elirta ennyi.....kész

segitsünk mit inkább kioktatunk,szerintem

Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #59078 Dátum: 2011 December 27, 21:27:05 »

Elfolyik a benzin valahol. Nem tud ennyit zabálni egy rossz motor sem.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #59077 Dátum: 2011 December 27, 21:24:23 »

TIPUS 1300
MOTORSZÁM D0907300
1184CM
34KW
SOLEX 30 PITS-3 A KARBI
HIDEGEN ÉS MELEGEN IS SOK A FOGYASZTÁS 5LITER/30KILÓMÉTER
NEM ÁLLITOTTAM ÉG SEMMIT RAITA MIÓTA MEGVAN
EBBE KÉREK SEGITSÉGET
ÜDV GÁBOR
Elfolyik a benzin valahol. Nem tud ennyit zabálni egy rossz motor sem.
Nem elérhető Kacsás
Hozzászólások: 375


« Hozzászólás #59076 Dátum: 2011 December 27, 21:23:05 »

miota megvan enyi volt de lehet hogy még 1 kicsivel több 
az adatokat az előző tulaj nevére kiállitott törzskönyvröl
másoltam be Huh Huh Huh

Az eke borítson,a pxxa szorítson,a kacsáknak meg legyen víz!!
Nem elérhető Kacsás
Hozzászólások: 375


« Hozzászólás #59075 Dátum: 2011 December 27, 21:12:05 »

TIPUS 1300
MOTORSZÁM D0907300
1184CM
34KW
SOLEX 30 PITS-3 A KARBI
HIDEGEN ÉS MELEGEN IS SOK A FOGYASZTÁS 5LITER/30KILÓMÉTER
NEM ÁLLITOTTAM ÉG SEMMIT RAITA MIÓTA MEGVAN
EBBE KÉREK SEGITSÉGET
ÜDV GÁBOR

Az eke borítson,a pxxa szorítson,a kacsáknak meg legyen víz!!
Oldalak: 1 ... 533 534 535 536 537 [538] 539 540 541 542 543 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.199 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.