www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 03, 07:57:00

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 531 532 533 534 535 [536] 537 538 539 540 541 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14840201 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #59211 Dátum: 2012 Január 04, 12:34:52 »

Én szélvédő ragasztoval ragasztottam.Igaz többet nem is kell kivenni..
pont ez volt a baj, hogy én sem akartam kivenni és a kerékkulcs megszaladt, a kezemmel meg megütöttem oldalról a kupakot. most már tudom hogy mire kell majd vigyázni..
kössz a tippeket, adok neki egy esélyt majd
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #59210 Dátum: 2012 Január 04, 12:24:49 »

Uverapid. Olcsó két komponenses. Kicsit kevesebb edzőt tegyél bele, akkor nem lesz rideg.

jut eszembe:
mikor leszereltem a nyári alufelniket, sikerült letörnöm az egyik műanyag kupak belső kapaszkodóját a 4-ből (egy vagy kettő meg már le volt) így kiesik a kupak.. ha megragasztom elég erős lehet hogy ne veszítsem el? vagy lehet ilyet kapni emberi áron? úgy emlékszem a weltmeisterekhez lehetett venni a VW-nél..
ilyenek:
<beszúrt kép törölve>

áá, találtam egy képet:

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #59209 Dátum: 2012 Január 04, 12:23:22 »

jut eszembe:
mikor leszereltem a nyári alufelniket, sikerült letörnöm az egyik műanyag kupak belső kapaszkodóját a 4-ből (egy vagy kettő meg már le volt) így kiesik a kupak.. ha megragasztom elég erős lehet hogy ne veszítsem el? vagy lehet ilyet kapni emberi áron? úgy emlékszem a weltmeisterekhez lehetett venni a VW-nél..
ilyenek:
<beszúrt kép törölve>

áá, találtam egy képet:

Én szélvédő ragasztoval ragasztottam.Igaz többet nem is kell kivenni..

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #59208 Dátum: 2012 Január 04, 11:27:33 »

jut eszembe:
mikor leszereltem a nyári alufelniket, sikerült letörnöm az egyik műanyag kupak belső kapaszkodóját a 4-ből (egy vagy kettő meg már le volt) így kiesik a kupak.. ha megragasztom elég erős lehet hogy ne veszítsem el? vagy lehet ilyet kapni emberi áron? úgy emlékszem a weltmeisterekhez lehetett venni a VW-nél..
ilyenek:


áá, találtam egy képet:


[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
« Utoljára szerkesztve: 2012 Január 04, 11:34:27 írta Typ117 »
1303LS
« Hozzászólás #59207 Dátum: 2012 Január 04, 10:29:26 »

ennek a csipi31nek az üvegszálas gittből + rücsiből kifaragott Austinja volt kiállítva egyik OT Expon, ha nem tévedek....szóval biztos szakszerű munkákat végez
Index/veteránon már reagált is. Másolgatni nem fogom senki kommentjét.
Egyébként én is nagyon utálom és félek a szakszerűtlen kontárkodásoktól, de ebben az esetben semmi baj nincs egy fékcső peremezéssel. A boltban kaphatót sem úgy öntik formába, meglepő módon azt is peremezik. A fémfékcső kúpos rögzítésénél kevés egyszerűbb, elbaszhatatlanabb dolog létezik.
A régi időkben a boltban kapható fékcsöveket nagyon sokszor mind újraperemeztük apámmal (régi rendszerben "fusi" autószerelőműhelynek hívták), mert csak olyan ócska csövet lehetett kapni amire ímmel-ámmal csapták oda a peremet. És valóban a gumicsövek soha nem bírtak ki két egymást követő vizsgát, míg a fémcsövekkel soha nem volt gond. Egyedül a bontáskori sérülések, a rárohadt hollander miatt. Zsiguli, polszki, skoda stb szinten mozogva.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #59206 Dátum: 2012 Január 04, 10:03:13 »

Hö! Valami Göbölyös Zsolt nevű szaki írt egy cikket má'megint a Totálkárra, holmi fékszerelésről és az ezzel kapcsolatos véleményekről....
http://totalcar.hu/magazin/velemeny/2012/01/04/a_fotelfizikus_feket_javit_es_kommentel/
 Grin Cool
ennek a csipi31nek az üvegszálas gittből + rücsiből kifaragott Austinja volt kiállítva egyik OT Expon, ha nem tévedek....szóval biztos szakszerű munkákat végez
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #59205 Dátum: 2012 Január 04, 08:07:34 »

Hö! Valami Göbölyös Zsolt nevű szaki írt egy cikket má'megint a Totálkárra, holmi fékszerelésről és az ezzel kapcsolatos véleményekről....
http://totalcar.hu/magazin/velemeny/2012/01/04/a_fotelfizikus_feket_javit_es_kommentel/
 Grin Cool

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #59204 Dátum: 2012 Január 02, 23:01:35 »

miért ne kéne?
elfolyik szivárog.....használodik...
nemtudom.. és tök igaz, csak eddig valahogy nekem kimaradt. biztos mert én ritkán hallok "magától" széteső váltóról
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #59203 Dátum: 2012 Január 02, 22:42:59 »

én úgy tudtam, hogy a váltóolaj szintjét nem kell ellenőrizni.. Roll Eyes
de most olvasom a Haynes szerelési könyvben, hogy 3 havonta (vagy kb 5000km) ellenőrizni kell a szintet és 2 évente vagy ezekszerint max 40e km-enként ki is kell cserélni?
én még sosem néztem, de ezek szerint ideje lenne??
miért ne kéne?
elfolyik szivárog.....használodik...

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #59202 Dátum: 2012 Január 02, 22:39:42 »

én úgy tudtam, hogy a váltóolaj szintjét nem kell ellenőrizni.. Roll Eyes
de most olvasom a Haynes szerelési könyvben, hogy 3 havonta (vagy kb 5000km) ellenőrizni kell a szintet és 2 évente vagy ezekszerint max 40e km-enként ki is kell cserélni?
én még sosem néztem, de ezek szerint ideje lenne??
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #59201 Dátum: 2012 Január 02, 19:31:28 »

Akit érdekell

http://retrocarklub.blogspot.com/2011/12/porsche-911-ebreszto.html

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #59200 Dátum: 2012 Január 02, 16:48:49 »

Gútentág!

szeretném megkérdezni, hogy bogárba champion L86C gyertyát használt már valaki? van olyan jó mint a bosch (made in china)? ngk gyertyából melyik tipus jó a bogárba?
köszönöm!
NGK B5HS
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #59199 Dátum: 2012 Január 02, 16:43:27 »

Gútentág!

szeretném megkérdezni, hogy bogárba champion L86C gyertyát használt már valaki? van olyan jó mint a bosch (made in china)? ngk gyertyából melyik tipus jó a bogárba?
köszönöm!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #59198 Dátum: 2012 Január 01, 21:01:11 »

Üdv!
Eltolt csapszeges dugattyút hogy kell be szerelni, ugyanúgy lendkerék felé mutat a jel?
Én még nem láttam bogárban ilyet vagy nem tűnt fel, de egy haverom most rakta össze a motorját és kopogós hangja van, az a tipp, hogy rosszul lett berakva a dugattyú
csapszeg! mérjétek le.....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #59197 Dátum: 2012 Január 01, 20:57:19 »

Üdv!
Eltolt csapszeges dugattyút hogy kell be szerelni, ugyanúgy lendkerék felé mutat a jel?
Én még nem láttam bogárban ilyet vagy nem tűnt fel, de egy haverom most rakta össze a motorját és kopogós hangja van, az a tipp, hogy rosszul lett berakva a dugattyú
Nyíl a lendkerék felé mutat mind a négy.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #59196 Dátum: 2012 Január 01, 20:55:24 »

Üdv!
Eltolt csapszeges dugattyút hogy kell be szerelni, ugyanúgy lendkerék felé mutat a jel?
Én még nem láttam bogárban ilyet vagy nem tűnt fel, de egy haverom most rakta össze a motorját és kopogós hangja van, az a tipp, hogy rosszul lett berakva a dugattyú

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Robpanzer
« Hozzászólás #59195 Dátum: 2012 Január 01, 17:59:20 »

a termosztát egy tervezési hiba eredménye! olyannyira nincs rá szükség mint a stabilizátorra  Grin Grin Grin Grin

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #59194 Dátum: 2011 December 30, 21:34:40 »

Érdekes tesztsorozat, de valami nem stimmel a számokkal.
A gyári motorra ír 57Le teljesítményt úgy, hogy már 2500-as fordulaton 40Le felett ad le. Ez valahogy nem smakkol, bár nagyon jó lenne.

SAE-DIN eltérésről lehet szó.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #59193 Dátum: 2011 December 30, 21:21:37 »

Érdekes tesztsorozat, de valami nem stimmel a számokkal.
A gyári motorra ír 57Le teljesítményt úgy, hogy már 2500-as fordulaton 40Le felett ad le. Ez valahogy nem smakkol, bár nagyon jó lenne.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #59192 Dátum: 2011 December 30, 20:10:49 »


Persze ezt egy mesterember sokkal gyorsabban megcsinálja.

igen egy mester gyorsan kibaszta volna az egészet .... Wink

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #59191 Dátum: 2011 December 30, 19:46:08 »

Ma végére értem a szétszedésnek legalábbis idénre. Sajnos elég hervasztó látványban volt részem. Lehet, hogy inkább keresek egy kasznit, mert ezen aztán van mit hegeszteni. Sajna az alváz össze van hegesztve a felépítménnyel, de a küszöböknél már a korrózió elvégezte a szétválasztást, így nem sokat kell vágnom.
https://picasaweb.google.com/101840627262077981172/CCK213?authuser=0&feat=directlink
Én is ebben a cipőben járok. Nekem sajnos csak nyáron van időm csinálni az autót, mert itthon nincs műhely és nem is érek rá igazából.

jún. 20-án álltam ki a garázsból és kezdtem el szétszedni a bogarat.

jún. 27-én állt így:


és aug. 17-én így, úgy, hogy közben -összesen- 3 hét nyaralás:
Szóval nem reménytelen, úgyhogy hajrá, hajrá!


Persze ezt egy mesterember sokkal gyorsabban megcsinálja.
« Utoljára szerkesztve: 2011 December 30, 20:06:38 írta Zoli »

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #59190 Dátum: 2011 December 30, 18:47:34 »

Fiatal vagy, van időd. Az enyém sem volt jobb.
Igaz nekem volt segítségem. Cheesy

http://www.youtube.com/watch?v=JbhOW6Vb87M&list=UUWxz8n4sB9vrFzBAtJdpaHA&index=4&feature=plcp
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #59189 Dátum: 2011 December 30, 18:44:46 »

Ma végére értem a szétszedésnek legalábbis idénre. Sajnos elég hervasztó látványban volt részem. Lehet, hogy inkább keresek egy kasznit, mert ezen aztán van mit hegeszteni. Sajna az alváz össze van hegesztve a felépítménnyel, de a küszöböknél már a korrózió elvégezte a szétválasztást, így nem sokat kell vágnom.
https://picasaweb.google.com/101840627262077981172/CCK213?authuser=0&feat=directlink
Fiatal vagy, van időd. Az enyém sem volt jobb.
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #59188 Dátum: 2011 December 30, 18:15:20 »

Ma végére értem a szétszedésnek legalábbis idénre. Sajnos elég hervasztó látványban volt részem. Lehet, hogy inkább keresek egy kasznit, mert ezen aztán van mit hegeszteni. Sajna az alváz össze van hegesztve a felépítménnyel, de a küszöböknél már a korrózió elvégezte a szétválasztást, így nem sokat kell vágnom.
https://picasaweb.google.com/101840627262077981172/CCK213?authuser=0&feat=directlink

Na innen szép felállni.
Alvázat is keress.


 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #59187 Dátum: 2011 December 30, 18:14:22 »


 Grin

 Evil

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #59186 Dátum: 2011 December 30, 18:06:56 »


 Evil

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető buszoslimbó
Hozzászólások: 56


« Hozzászólás #59185 Dátum: 2011 December 30, 17:32:33 »

Ma végére értem a szétszedésnek legalábbis idénre. Sajnos elég hervasztó látványban volt részem. Lehet, hogy inkább keresek egy kasznit, mert ezen aztán van mit hegeszteni. Sajna az alváz össze van hegesztve a felépítménnyel, de a küszöböknél már a korrózió elvégezte a szétválasztást, így nem sokat kell vágnom.
https://picasaweb.google.com/101840627262077981172/CCK213?authuser=0&feat=directlink

Hát mindenképp jobban jársz egy jobb bodéval.... elég siralmas szegény:(

RZS
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #59184 Dátum: 2011 December 30, 17:26:59 »

Ma végére értem a szétszedésnek legalábbis idénre. Sajnos elég hervasztó látványban volt részem. Lehet, hogy inkább keresek egy kasznit, mert ezen aztán van mit hegeszteni. Sajna az alváz össze van hegesztve a felépítménnyel, de a küszöböknél már a korrózió elvégezte a szétválasztást, így nem sokat kell vágnom.
https://picasaweb.google.com/101840627262077981172/CCK213?authuser=0&feat=directlink
Keresd TéZSé-t. Van neki kilakatolt...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #59183 Dátum: 2011 December 30, 17:19:46 »

Ma végére értem a szétszedésnek legalábbis idénre. Sajnos elég hervasztó látványban volt részem. Lehet, hogy inkább keresek egy kasznit, mert ezen aztán van mit hegeszteni. Sajna az alváz össze van hegesztve a felépítménnyel, de a küszöböknél már a korrózió elvégezte a szétválasztást, így nem sokat kell vágnom.
https://picasaweb.google.com/101840627262077981172/CCK213?authuser=0&feat=directlink
hát ez tényleg elég hervasztó

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vw1300
Hozzászólások: 250


« Hozzászólás #59182 Dátum: 2011 December 30, 17:14:25 »

Ma végére értem a szétszedésnek legalábbis idénre. Sajnos elég hervasztó látványban volt részem. Lehet, hogy inkább keresek egy kasznit, mert ezen aztán van mit hegeszteni. Sajna az alváz össze van hegesztve a felépítménnyel, de a küszöböknél már a korrózió elvégezte a szétválasztást, így nem sokat kell vágnom.
https://picasaweb.google.com/101840627262077981172/CCK213?authuser=0&feat=directlink

Ati
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #59181 Dátum: 2011 December 30, 15:09:03 »

74 oktoberi a bogaram.Egycsavaros golf lámpás.Cseréltem Fk angyal szemre.Most ilyen.


 Evil

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #59180 Dátum: 2011 December 30, 15:08:06 »

megnéztem, 2 mm.. De rés van. Van ennyivel kisebb keret?
Annyi nem is látszik...
Van, Barkas... Wink

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #59179 Dátum: 2011 December 30, 15:06:06 »

Javítsatok ki, ha tévedek, de a Golf 1 lámpa 1974-től jött a bogárba és egycsavaros kerettel. Itt valóban van egy rés a lámpa (egy egység, tömített) és a díszkeret között, de ez így gyári.

A 74-ig lámpa három csavaros kerettel van és a kerethez tömít a lámpa, nem egy zárt egység a foncsor és az üveg.
Igazad lehet, mert az előző lámpám darabokban jött ki a kocsiból, miután betört az üveg, de azt hittem, az ütéstől esett szét...
Ettől függetlenül a három csavaros keretem simán körbeveszi az új, egyenes üvegest. Nem tudom, van-e hozzá köze, de én *-nál vettem a lámpámat...

Bácsi Győző
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #59178 Dátum: 2011 December 30, 14:52:01 »

74 oktoberi a bogaram.Egycsavaros golf lámpás.Cseréltem Fk angyal szemre.Most ilyen.
jól nézki Cool
nekem is G1 lámpám van.....75ös gépben

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #59177 Dátum: 2011 December 30, 14:37:37 »

Javítsatok ki, ha tévedek, de a Golf 1 lámpa 1974-től jött a bogárba és egycsavaros kerettel. Itt valóban van egy rés a lámpa (egy egység, tömített) és a díszkeret között, de ez így gyári.

A 74-ig lámpa három csavaros kerettel van és a kerethez tömít a lámpa, nem egy zárt egység a foncsor és az üveg.
74 oktoberi a bogaram.Egycsavaros golf lámpás.Cseréltem Fk angyal szemre.Most ilyen.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
« Utoljára szerkesztve: 2011 December 30, 14:40:56 írta Mr.Horsepower »

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #59176 Dátum: 2011 December 30, 14:27:49 »

Javítsatok ki, ha tévedek, de a Golf 1 lámpa 1974-től jött a bogárba és egycsavaros kerettel. Itt valóban van egy rés a lámpa (egy egység, tömített) és a díszkeret között, de ez így gyári.

A 74-ig lámpa három csavaros kerettel van és a kerethez tömít a lámpa, nem egy zárt egység a foncsor és az üveg.
tehát mi a megoldás, ha van egy golf1 lámpám és egy 3 csavaros keretem? Nem tudom összerakni rés nélkül, csak ha veszek egy 1 csavarosat, ugye? 73-as az autó.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #59175 Dátum: 2011 December 30, 14:24:06 »

Mindig lesz egy ronda rés körbe a keretnél, ráadásul nem szép dombórú az üveg hanem sík. Ha mégcsúnyábbat szeretnél vegyél klííírt, vagy angelájszost.
Összefoglalva, nem bele való, ilyen és kész.

Javítsatok ki, ha tévedek, de a Golf 1 lámpa 1974-től jött a bogárba és egycsavaros kerettel. Itt valóban van egy rés a lámpa (egy egység, tömített) és a díszkeret között, de ez így gyári.

A 74-ig lámpa három csavaros kerettel van és a kerethez tömít a lámpa, nem egy zárt egység a foncsor és az üveg.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #59174 Dátum: 2011 December 30, 13:29:21 »

na, jó megnézem még egyszer.. Csak nem volt kedvem szétszedni, de most idegesít.
megnéztem, 2 mm.. De rés van. Van ennyivel kisebb keret?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #59173 Dátum: 2011 December 30, 13:24:13 »

Tudna valaki mutatni egy gyári 1,6 nyomaték/teljesítmény görbét?

Talán ez az...
http://www.vwtrendsweb.com/tech/0109vwt_volkswagen_exhaust_test/index.html
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #59172 Dátum: 2011 December 30, 13:17:20 »

Elvileg tényleg jó, de 1-2 centi különbség?
Még a Trabi lámpa is megfelel méretben, csak nem szép. Olyat pont tegnap dobtak ki a gyerekék egy készülő bogárból...
na, jó megnézem még egyszer.. Csak nem volt kedvem szétszedni, de most idegesít.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Oldalak: 1 ... 531 532 533 534 535 [536] 537 538 539 540 541 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.155 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.