www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 03, 21:15:27

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 580 581 582 583 584 [585] 586 587 588 589 590 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14849504 alkalommal)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #57251 Dátum: 2011 Szeptember 30, 21:18:47 »

Valaki nem tudna egy BOGARAS, JÓ és nem utolsó sorban olcsó lakatost? Roll Eyes
ezek feltételek együtt nem szoktak teljesülni
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #57250 Dátum: 2011 Szeptember 30, 21:02:32 »

Ha egy gyárinál magasabb peremű gumit teszek fel hátra, akkor az hogyan módosítja a gyorsulást, a végsebességet és a fogyasztást?
Cserések a hátsók, ez a Firestone Wide Oval nagyon megtetszett és lenne is fuvarom Spanyolországból.

<beszúrt kép törölve>
Majd eladod nekem. Grin Nekem most is 205/70R15 van rajta.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #57249 Dátum: 2011 Szeptember 30, 20:35:08 »

A fogyasztás meg motor függő. Gyári motorral szerintem kicsit több lesz, mert "jobban" erőlködik a motor. Tuning motornál meg sem érzi.


 

Én azt mondanám a fogyasztás körülmény függő. Néhol kicsit több, néhol kevesebb. Állandó tempónál inkább kevesebb, mint több. Bizonyos körülmények között valóban lehet több...az "erőlködés" miatt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #57248 Dátum: 2011 Szeptember 30, 20:24:34 »

A gyorsulást kicsit rontja gyári motorral. A sebesség adott fordulatszámon nagyobb lesz. A fogyasztás meg motor függő. Gyári motorral szerintem kicsit több lesz, mert "jobban" erőlködik a motor. Tuning motornál meg sem érzi.

Az autónak meg nő a respektje az ilyen fajta pucoskodástól.

Mennyiért sikerül beszerezni?

 

Gyári motor marad még egy darabig tutira. A gyorsulás annyira nem izgat, mindegy, hogy 31 vagy 35 másodperc alatt van százon. Ha nem eszik többet tőle, akkor azt elviselem.
Az ár egyelőre alku alatt van. A spanyol forgalmazó autóján voltak, alig volt használva, de a kocsi elkelt a felnik és a gumik nélkül, ezért most külön eladó.

Süni
« Hozzászólás #57247 Dátum: 2011 Szeptember 30, 19:58:47 »

külömnböző ....
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #57246 Dátum: 2011 Szeptember 30, 19:54:17 »

A gyorsulást kicsit rontja gyári motorral. A sebesség adott fordulatszámon nagyobb lesz. A fogyasztás meg motor függő. Gyári motorral szerintem kicsit több lesz, mert "jobban" erőlködik a motor. Tuning motornál meg sem érzi.

Az autónak meg nő a respektje az ilyen fajta pucoskodástól.

Mennyiért sikerül beszerezni?

 
Ha egy gyárinál magasabb peremű gumit teszek fel hátra, akkor az hogyan módosítja a gyorsulást, a végsebességet és a fogyasztást?
Cserések a hátsók, ez a Firestone Wide Oval nagyon megtetszett és lenne is fuvarom Spanyolországból.

<beszúrt kép törölve>

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #57245 Dátum: 2011 Szeptember 30, 19:43:23 »

Ha egy gyárinál magasabb peremű gumit teszek fel hátra, akkor az hogyan módosítja a gyorsulást, a végsebességet és a fogyasztást?
Cserések a hátsók, ez a Firestone Wide Oval nagyon megtetszett és lenne is fuvarom Spanyolországból.


Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #57244 Dátum: 2011 Szeptember 30, 19:37:59 »

Kiket érdekel töltetlen új akkumulátor? Savmentes! Végre kapcsolatba léptem egy akkumulátor boltal aki a gyártótól tud rendelni. Te magad helyezheted üzembe, vagy a boltban is megcsinálják neked. Az akku élete a felsavazástól ketyeg. Régen vettem 4 darabot, mára csak egy van. Befektetésnek is jó, mert anno 4000 Forint volt darabja. Ezek is olcsóbbak, most várom az árlistát. Lesz 6 voltos és 12 voltos is. külömnböző amper órás válltozatok. Nektek kell a boltba elmenni az akkukért, de ha több megrendelés gyűlik össze, csak akkor hozat üres akkukat. Akiket érdekel ide írjon, hogy lássam van e igény erre.
Nem elérhető Kiss Steve
Hozzászólások: 112


« Hozzászólás #57243 Dátum: 2011 Szeptember 30, 17:17:48 »

 hali mkinek! tanácsot szeretnk kérni a levegö müködtetésü,abl.mosókapcsoló/78-as gyártmányú bogár/leszeléséről.Neki álltam:1-kormánykerék le,2-irányjelz.bajuszkapcs le,3-alul 1Db-8-as inbuszcsavar ki.De semmi mozgás!Hogy jön ki a kormányszár?Mitöl kezdett csöpögni az ablakmosó a kormányszárnál?Csövezeték vagy kapcsoló vagy vmi gumitömités?Köszi
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #57242 Dátum: 2011 Szeptember 30, 16:52:11 »

Abes javasolt valami ukrán nem drága típust, nekem azt hiszem olyan lesz a következő, hogy a nagyobb ne legyen túl drága
Forse.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #57241 Dátum: 2011 Szeptember 30, 16:47:35 »

Ez hülyeség, az akksi egy puffer. Ha meg csontra merült, akkor mindegy, töltő.
Megint igazat mondasz, erre valamikor iszunk.  Wink

SZVSZ napi használatban egy 74 Ah akkut a dinamó sosem fog telire tölteni.
Akkunak élettartam szempontjából az a jó, ha sokat van fullra feltöltögetve és onnan csak kis mértékben térünk el lefelé. Sok mélykisülés közeli állapot drasztikusan rontja az esélyeket.
SZVSZ egy 44Ah fullra töltött akku -20 fokban jobban indít mint egy 74Ah-s félig töltött.
Nem beszélve arról, hogy mennyire terheljük és mennyi ideig a dinamót. Aminek már 40 éves korában kell a pihenés.  Cheesy
Hülyeséget beszélsz.... (most) Smiley

már csak szerezned kell egy 7-8 éves 44Ah-st  Tongue  Grin
Van egy éppen 6 éves Perionom. Aminek per pill. talán 7-8 Ah lehet a kapacitása.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #57240 Dátum: 2011 Szeptember 30, 15:42:29 »

Valaki nem tudna egy BOGARAS, JÓ és nem utolsó sorban olcsó lakatost? Roll Eyes
Flip-flop? Süsünek van hozzá kontaktja. Jó arc amúgy.  Wink

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető csanad
Hozzászólások: 218


« Hozzászólás #57239 Dátum: 2011 Szeptember 30, 15:31:18 »

Valaki nem tudna egy BOGARAS, JÓ és nem utolsó sorban olcsó lakatost? Roll Eyes
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #57238 Dátum: 2011 Szeptember 30, 15:26:58 »

Pont erről beszélek.
Télen városi napi használatban több a fogyasztás, mint a termelés, így nem 4-5 napig használod félig töltve az akkut, hanem akár 1-2 hétig,
A hétvégi anyóslátogatáskor sem tudod visszatölteni egészséges fullra mert 1,5 óra alatt odaérsz. Annyi idő alatt a csenevész 20A többleted kevés lesz.
Míg a 44 Ah-ással legalább a hétvégi anyóslátogatáskor előidézel egy egészséges állapotot.
Persze az is igaz, hogy hétközben melóba ide-oda, ugyanúgy szenvedés van.
Amelyik kocsi pedig nem indul el a 44Ah akksival ott nem az akksi a baj. Ezért kár 2X annyi pénzt belefeccölni.
Nem érted, mindegy. Majd ha megtanulod a betűket, tudok ajánlani könyveket is.
:*

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető kfruzsi
Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #57237 Dátum: 2011 Szeptember 30, 14:01:20 »

sziasztok,

váltóm lett, a Bogár újra üzemben, most már csak a tankjelző hiányzik egy kilométer-számlálóval egyetemben...tud nekem valaki segíteni? Mert most meg azért fogok lerobbanni, mert kifogy a benzinem :-)

Köszi!!
1303LS
« Hozzászólás #57236 Dátum: 2011 Szeptember 30, 13:33:54 »

a kérdés az, hogy egy két hete be nem indított, a szabadban, a minuszokban álló kocsi melyikkel indul jobban. a 44Ah-ssal vagy a 72Ah-ssal.  meg az is kérdés hogy a 44-est hány évig tudod használni
felőlem tesztelhetjük, nekem mindig indult, már csak szerezned kell egy 7-8 éves 44Ah-st  Tongue  Grin
Mindegyikkel ugyanúgy kell. Ha annyit kell köszörülni amennyit már nem bír a 44-es akkor van mit átnézni, megjavítani.
5-6 éves 44-es van, de nem szoktam 1-2 hetet állni.  Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2011 Szeptember 30, 14:04:38 írta 1303LS »
1303LS
« Hozzászólás #57235 Dátum: 2011 Szeptember 30, 13:30:26 »

Pont erről beszélek.
Télen városi napi használatban több a fogyasztás, mint a termelés, így nem 4-5 napig használod félig töltve az akkut, hanem akár 1-2 hétig,
A hétvégi anyóslátogatáskor sem tudod visszatölteni egészséges fullra mert 1,5 óra alatt odaérsz. Annyi idő alatt a csenevész 20A többleted kevés lesz.
Míg a 44 Ah-ással legalább a hétvégi anyóslátogatáskor előidézel egy egészséges állapotot.
Persze az is igaz, hogy hétközben melóba ide-oda, ugyanúgy szenvedés van.
Amelyik kocsi pedig nem indul el a 44Ah akksival ott nem az akksi a baj. Ezért kár 2X annyi pénzt belefeccölni.
Lámpa 2X65W=130W
Hjelzők 20W
Motor 20W, lehet, hogy jóval több, nem tudom.
Rádió 10W-tól 100W-ig, de a 10W-al számolok.
Ablaktörlő, index, szivarosoknak gyújtó, akármi, csak a kerek számok miatt 20W.
Önindítózás időarányosan elosztva legyen 40W megint a kerek számok miatt.
Így kijön összfogyasztásnak 240W ez 20A állandó terhelést jelent a rendszernek.
A 45A-es dinamó SZVSZ kb ennyit tud 1500-2000f/perc motorfordulatnál.
Lámpánál áldigálva, dugóban araszolgatva fogyasztás van.
Lassan haladva örülünk az egyensúlynak.
Kiérve a gyorsforgalmira (feltéve ha van ilyen a rutinszakaszunkon) boldogság, akksitöltés, világbéke.
Egy szónak is száz a vége, a 45A-es dinamó semmire sem jó, ezt meg még megfejelni egy hatalmas akksival dupla pénzért egyéni szoc.probléma.
Persze lehet töltőn éjszakáztatni is a kocsit a garázsban.  Cheesy

1303LS
« Hozzászólás #57234 Dátum: 2011 Szeptember 30, 13:21:32 »

(csak több a tartalék).

Pont erről beszélek.
Télen városi napi használatban több a fogyasztás, mint a termelés, így nem 4-5 napig használod félig töltve az akkut, hanem akár 1-2 hétig,
A hétvégi anyóslátogatáskor sem tudod visszatölteni egészséges fullra mert 1,5 óra alatt odaérsz. Annyi idő alatt a csenevész 20A többleted kevés lesz.
Míg a 44 Ah-ással legalább a hétvégi anyóslátogatáskor előidézel egy egészséges állapotot.
Persze az is igaz, hogy hétközben melóba ide-oda, ugyanúgy szenvedés van.
Amelyik kocsi pedig nem indul el a 44Ah akksival ott nem az akksi a baj. Ezért kár 2X annyi pénzt belefeccölni.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #57233 Dátum: 2011 Szeptember 30, 12:48:24 »

SZVSZ napi használatban egy 74 Ah akkut a dinamó sosem fog telire tölteni.
Még egyszer mondom, hogy mindenki megértse, nem lesz.... bocs, az másik műsor volt. Smiley
Normál használatban, feltöltött akkuról beszélve (az kerül a kocsiba) a használat során kivett energiát kell pótolnod (önndító, világítás, rádió, ablaktörlő, etc.). A nagyobb akksiból nem vesz ki több energiát ugyanaz az autó (csak több a tartalék).
Ez olyan, mintha a kis betöltőnyíláson nem lehetne teletankolni a nagyobb benzintankot, illetve nagyobb tankból többet fogyasztana a kocsi.
(Gyári VW akksi: 35 AH. Nekem 45 -ös volt benne faszán, de 10 év múlva lehet, hogy nem is fogsz kapni ilyen kicsit...)

Amúgy a részletekért olvass autóvillamos és akksis könyveket, szépen leírják, meg azt is, miért jobb a nagyobb (önkisülés, szulfátosodás, élettartam-kapacitás összefüggések, stb.) Ha mást nem Tömössy bácsi könyveit egyszer minden veteránosnak el kéne olvasnia...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #57232 Dátum: 2011 Szeptember 30, 12:44:48 »


Na igen... a spirál cellás akksi... Nagggyon jó szerkezet...
És azt hiszem ehhez volt köze egy magyar feltalálónak... Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #57231 Dátum: 2011 Szeptember 30, 12:21:36 »

http://www.optima-batterien.eu/optima-products/redtop.html
Drága de jó.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #57230 Dátum: 2011 Szeptember 30, 12:12:15 »

..
SZVSZ napi használatban egy 74 Ah akkut a dinamó sosem fog telire tölteni.
..
SZVSZ egy 44Ah fullra töltött akku -20 fokban jobban indít mint egy 74Ah-s félig töltött.
..
az első szerintem hülyeség. miért ne töltené fel? ugyanannyi energiamennyiséget (Ah) használok ki attól függetlenül, hogy mekkora az akksim. ennyit kell mindig visszatölteni. a dinamó pedig nyilván többet tölt mint amit a fényszóró a rádió és a gyújtás elvesz, különben másoknál sem működne a körforgás.

a második összehasonlítás pedig sántít. a kérdés az, hogy egy két hete be nem indított, a szabadban, a minuszokban álló kocsi melyikkel indul jobban. a 44Ah-ssal vagy a 72Ah-ssal.  meg az is kérdés hogy a 44-est hány évig tudod használni
felőlem tesztelhetjük, nekem mindig indult, már csak szerezned kell egy 7-8 éves 44Ah-st  Tongue  Grin
1303LS
« Hozzászólás #57229 Dátum: 2011 Szeptember 30, 11:34:52 »

Ez hülyeség, az akksi egy puffer. Ha meg csontra merült, akkor mindegy, töltő.
A 74Ah az azt jelenti, hogy 1óráig képes egy 74A-es fogyasztót ellátni. Elméletileg
Vagy egy 7A-est 10 óráig. Ez már így kb majdnem igaz is.
A dinamó fullra hajtva tud 45A-el tölteni. Ez durván azt jelenti, hogy egy félig merült 74Ah-s akkut 1 órán keresztül fog teljes erőből tölteni. Ha közben megy lámpa, rádió, stb, akkor sokkal sokkal tovább.
SZVSZ napi használatban egy 74 Ah akkut a dinamó sosem fog telire tölteni.
Akkunak élettartam szempontjából az a jó, ha sokat van fullra feltöltögetve és onnan csak kis mértékben térünk el lefelé. Sok mélykisülés közeli állapot drasztikusan rontja az esélyeket.
SZVSZ egy 44Ah fullra töltött akku -20 fokban jobban indít mint egy 74Ah-s félig töltött.
Nem beszélve arról, hogy mennyire terheljük és mennyi ideig a dinamót. Aminek már 40 éves korában kell a pihenés.  Cheesy
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #57228 Dátum: 2011 Szeptember 30, 10:11:42 »

Ja, csak a csöpp generátorod nem fogja rendesen tölteni. Műszaki magyarázatot ne várj, pont a hétvégén magyarázta el villamosságis haverom, de nekem amiben madzag van, az kínai.  Embarrassed
Ez hülyeség, az akksi egy puffer. Ha meg csontra merült, akkor mindegy, töltő.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #57227 Dátum: 2011 Szeptember 30, 09:12:30 »

Mi is. 5 éve forgalmazzuk, 0 azaz nulla darab garanciával!
nyilván bogár generátor tölt 45a  nem fog 74 a  feltölteni.....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #57226 Dátum: 2011 Szeptember 30, 09:08:30 »

Régebben jó volt a Perion is. Mióta megvette a VARTA, nem bízom benne, tartok a szokásos cellazárlattól. Viszont volt több BANNER-em, és tudom ajánlani. A mostani 9 éves, és 2,3-as dízelt indít...
banner az tényleg jó........többen vettek már és mindenki meg volt vele elégedve Cool

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #57225 Dátum: 2011 Szeptember 30, 08:58:41 »

Régebben jó volt a Perion is. Mióta megvette a VARTA, nem bízom benne, tartok a szokásos cellazárlattól. Viszont volt több BANNER-em, és tudom ajánlani. A mostani 9 éves, és 2,3-as dízelt indít...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #57224 Dátum: 2011 Szeptember 30, 08:55:25 »

Ja, csak a csöpp generátorod nem fogja rendesen tölteni. Műszaki magyarázatot ne várj, pont a hétvégén magyarázta el villamosságis haverom, de nekem amiben madzag van, az kínai.  Embarrassed
ezt még sosem tudták nekem jól megmagyarázni. főleg hogy 6 éve működik a kocsiban. jaa, és ez csak dinamós
Süni
« Hozzászólás #57223 Dátum: 2011 Szeptember 30, 08:50:31 »

Jász plasztik aksikkal nagyon megvagyok elégedve
Mi is. 5 éve forgalmazzuk, 0 azaz nulla darab garanciával!
Süni
« Hozzászólás #57222 Dátum: 2011 Szeptember 30, 08:50:04 »

én legközelebb a lehető legnagyobbat veszem, ami méretileg rendesen befér, mert nem használom minden nap a kocsit. sokszor pár hétig nem indítom be. biztos hogy a mostani 72Ah-s már nem tudja a névleges teljesítményét, viszont így mondjuk 50%-osan is tökéletesen elég a bogárba. nem tudom hány éves, használtan kaptam 6 éve.. Abes javasolt valami ukrán nem drága típust, nekem azt hiszem olyan lesz a következő, hogy a nagyobb ne legyen túl drága
Ja, csak a csöpp generátorod nem fogja rendesen tölteni. Műszaki magyarázatot ne várj, pont a hétvégén magyarázta el villamosságis haverom, de nekem amiben madzag van, az kínai.  Embarrassed
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #57221 Dátum: 2011 Szeptember 30, 08:20:00 »

ok, köszönöm a tippeket.
amíg bírja nem cserélem, majd érdeklődöm ha esedékes
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #57220 Dátum: 2011 Szeptember 30, 08:10:21 »

én legközelebb a lehető legnagyobbat veszem, ami méretileg rendesen befér, mert nem használom minden nap a kocsit. sokszor pár hétig nem indítom be. biztos hogy a mostani 72Ah-s már nem tudja a névleges teljesítményét, viszont így mondjuk 50%-osan is tökéletesen elég a bogárba. nem tudom hány éves, használtan kaptam 6 éve.. Abes javasolt valami ukrán nem drága típust, nekem azt hiszem olyan lesz a következő, hogy a nagyobb ne legyen túl drága
jó akkumlátoros emberem van nekem is...........
jó páran vettek már itt a fórumon tőle és meg voltak elégedve ár,minöség arányban
ha szükséged van segitek szivesen

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #57219 Dátum: 2011 Szeptember 30, 08:07:11 »

én legközelebb a lehető legnagyobbat veszem, ami méretileg rendesen befér, mert nem használom minden nap a kocsit. sokszor pár hétig nem indítom be. biztos hogy a mostani 72Ah-s már nem tudja a névleges teljesítményét, viszont így mondjuk 50%-osan is tökéletesen elég a bogárba. nem tudom hány éves, használtan kaptam 6 éve.. Abes javasolt valami ukrán nem drága típust, nekem azt hiszem olyan lesz a következő, hogy a nagyobb ne legyen túl drága
Jász plasztik aksikkal nagyon megvagyok elégedve

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #57218 Dátum: 2011 Szeptember 30, 07:50:04 »

Köszi!
én legközelebb a lehető legnagyobbat veszem, ami méretileg rendesen befér, mert nem használom minden nap a kocsit. sokszor pár hétig nem indítom be. biztos hogy a mostani 72Ah-s már nem tudja a névleges teljesítményét, viszont így mondjuk 50%-osan is tökéletesen elég a bogárba. nem tudom hány éves, használtan kaptam 6 éve.. Abes javasolt valami ukrán nem drága típust, nekem azt hiszem olyan lesz a következő, hogy a nagyobb ne legyen túl drága
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #57217 Dátum: 2011 Szeptember 30, 07:40:44 »

Szerintem igen.... Tiédben úgysincs Patonyi méretű hifi.... Grin Roll Eyes
Köszi!

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #57216 Dátum: 2011 Szeptember 30, 07:13:02 »

Sziasztok!
Széria 1.3-as bogárba elegendő-e a 40 Ah akkumlátor?

Szerintem igen.... Tiédben úgysincs Patonyi méretű hifi.... Grin Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #57215 Dátum: 2011 Szeptember 30, 06:54:12 »

Sziasztok!
Széria 1.3-as bogárba elegendő-e a 40 Ah akkumlátor?

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #57214 Dátum: 2011 Szeptember 29, 23:10:50 »

igen az egyik oldalon, a másikon meg a dudorításon vigyorog
igy van

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #57213 Dátum: 2011 Szeptember 29, 23:05:18 »

A rugó belefekszik a bordába.
igen az egyik oldalon, a másikon meg a dudorításon vigyorog

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #57212 Dátum: 2011 Szeptember 29, 22:39:29 »

Erre akartam finoman utalni. Meg ha majd jön szembe velem akkor szétégeti a retinámat a soksok szóródó fény.
Ez már high performance (42/65 Watt), modern kialakítású, USA szabvány szerinti. Ez való az USa export Ghiába, ugyanolyan, mint a régi, csak ez ár világít is. Elolvastam róla a feedbackeket, meg láttam képeket a fénycsóváról (a gyártó anyagában). Amúgy az OSRAM amerikai márkája a Sylvania, felső középkategóriás termék. A GE, ami most van benne, gyengébb (meg öreg szar is).

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Oldalak: 1 ... 580 581 582 583 584 [585] 586 587 588 589 590 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.202 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.