www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 03, 21:25:21

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 578 579 580 581 582 [583] 584 585 586 587 588 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14849644 alkalommal)
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #57331 Dátum: 2011 Október 05, 23:57:52 »

Néztem egyet az 40-210 Nm. Akkor azzal pl hengerfejet nem lehet?
de.Beállitod 40re és ha lekattan, túlhuztad.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #57330 Dátum: 2011 Október 05, 23:46:38 »

Jó nagyot
Néztem egyet az 40-210 Nm. Akkor azzal pl hengerfejet nem lehet?

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #57329 Dátum: 2011 Október 05, 23:29:42 »

Nyomatékkulcsot milyet érdemes venni?
Jó nagyot

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #57328 Dátum: 2011 Október 05, 23:12:42 »

Nyomatékkulcsot milyet érdemes venni?

Elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #57327 Dátum: 2011 Október 05, 23:03:22 »

Hát, igen, most nincs királyság. Nekem 5 liternyi benzinem van, amit leszívtam a tankból. Remélem, jövő tavaszig nem bomlik szét/nem romlik meg.
Szombaton én is kivettem a tankot. 3 liter kijött belőle. Majd jól elautózom vele a golffal.
A hardyt is szétcsavaroztam. Mindig csináltam valamit, csak flexelni ne kelljen. Pedig kell, mert a jobb oldala is össze van lemezelve és hegesztve.
9 csavarból 2.őt tudtam kivenni. A többi körbeforog.
Már szét égettem mindenemet, annyit kell vágdosnom. Szegény embernek csuklanak a hozzátartozói biztos.
Nem kevés rozsda jött ki a kalapálás alatt a küszöbből. Kívül-belül.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2011 Október 05, 23:27:56 írta sparkafer »
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57326 Dátum: 2011 Október 05, 21:37:27 »

Úgy könnyű.
Azt akartam írni, hogy nehéz a tartályt kivenni, de mostanában "Király" az, akinek tele van az üzemanyag tartálya.
De inkább a lustaság, ha ki kell pakolni a sok bepakolt cumót.
Hát, igen, most nincs királyság. Nekem 5 liternyi benzinem van, amit leszívtam a tankból. Remélem, jövő tavaszig nem bomlik szét/nem romlik meg.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #57325 Dátum: 2011 Október 05, 21:34:52 »

ok, én most kivett tanknál meg tudom csinálni.
Úgy könnyű.
Azt akartam írni, hogy nehéz a tartályt kivenni, de mostanában "Király" az, akinek tele van az üzemanyag tartálya.
De inkább a lustaság, ha ki kell pakolni a sok bepakolt cumót.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57324 Dátum: 2011 Október 05, 21:31:49 »

Valami csak nem volt jó. Pl dudált kanyarodáskor.
ez lehet. De biztos tudok szerezni csúszóérintkezőt. Vissza szeretném állítani olyanra, ahogy kitalálták.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #57323 Dátum: 2011 Október 05, 21:30:30 »

nincs letörve, pont ezért nem értettem.
Valami csak nem volt jó. Pl dudált kanyarodáskor.

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57322 Dátum: 2011 Október 05, 21:28:42 »

csúszóérintkező letörik pl.
nincs letörve, pont ezért nem értettem.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57321 Dátum: 2011 Október 05, 21:28:12 »

Ha a hardynál kicsúszik, kiszakad, eltörik a vezeték, egyszerűbb kivinni egy nyomógombra.
Én sokat szereltem akna nélkül a kertben. Alulról elég rossz ott szerelni.
ok, én most kivett tanknál meg tudom csinálni.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #57320 Dátum: 2011 Október 05, 21:27:28 »

már csak azt nem értem, hol ebben a meghibásodási lehetőség, ami miatt a "szakember" kivezeti egy külső gombra a dudálást... Huh
csúszóérintkező letörik pl.

Elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #57319 Dátum: 2011 Október 05, 21:21:45 »

már csak azt nem értem, hol ebben a meghibásodási lehetőség, ami miatt a "szakember" kivezeti egy külső gombra a dudálást... Huh
Ha a hardynál kicsúszik, kiszakad, eltörik a vezeték, egyszerűbb kivinni egy nyomógombra.
Én sokat szereltem akna nélkül a kertben. Alulról elég rossz ott szerelni.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57318 Dátum: 2011 Október 05, 21:11:28 »

Végül is az irány mindegy, de a gombbal adsz áramot a dudának, aminek a kimenő vezetéke a test.
A világ legegyszerűbb áramköre. A mienk ezért nem működik. Grin
már csak azt nem értem, hol ebben a meghibásodási lehetőség, ami miatt a "szakember" kivezeti egy külső gombra a dudálást... Huh

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #57317 Dátum: 2011 Október 05, 16:29:20 »

én úgy tudom, hogy a duda egyik pólusa fix, gyújtás utáni 12V-ot kap. a másik pólusról megy a madzag a kormányrúdon belül a gombhoz, ami a csúszóérintkezőn keresztül testel.
Végül is az irány mindegy, de a gombbal adsz áramot a dudának, aminek a kimenő vezetéke a test.
A világ legegyszerűbb áramköre. A mienk ezért nem működik. Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #57316 Dátum: 2011 Október 05, 11:39:24 »

Segítség! van-e valakinek typ4-es fűtésdobja kölcsönbe? Le kéne koppintanom, mert én külső burkolat nélkülieket kaptam annak idején a motoromhoz és azt mondják az okosok, idén is lesz tél.  Azn

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #57315 Dátum: 2011 Október 05, 11:05:55 »

na idéntöl partnerünk ez a nagyker..ergo utcárol nem tudsz vásárolni klubtagjaing tagságival vásárolhatnak náluk kedvezménnyel kaptam termék mintát pár dologból probáljam ki azt kell mondjam kurva jó
rozsda eltávolitó baromi jó
<beszúrt kép törölve>
Most probálgattam ki

De pl kátrány eltávolitó is és fényezés barát
http://www.ogtisztitoszerek.hu/termekek.html



...jók az árak !

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #57314 Dátum: 2011 Október 05, 10:52:28 »

na idéntöl partnerünk ez a nagyker..ergo utcárol nem tudsz vásárolni klubtagjaing tagságival vásárolhatnak náluk kedvezménnyel kaptam termék mintát pár dologból probáljam ki azt kell mondjam kurva jó
rozsda eltávolitó baromi jó

Most probálgattam ki

De pl kátrány eltávolitó is és fényezés barát
http://www.ogtisztitoszerek.hu/termekek.html

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57313 Dátum: 2011 Október 04, 19:42:05 »

A hardy tárcsán kell "átvezetni" a testet, sokszor ez marad el.
Az egyik csavarra fölülről, majd alulról is szemes sarut, és tovább a kürthöz.



akkor, lehet ez a megoldas, kiprobalom igy. Kösz a tippet.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Póli
Hozzászólások: 886


« Hozzászólás #57312 Dátum: 2011 Október 04, 19:09:16 »

őő.. akkor lehet hogy az megy oda? és visszafelé működik, mint ahogy tippeltem?

ezesetben van még egy ötletem: lehet hogy a kormánymű háza nincs is letestelve a híd felől? mármint hogy valami alátéteken keresztül van csak felcsavarozva? mert akkor lehet hogy a kormányműről kell a dudához tovább vinni csak a vezetéket. úgyis közel vannak egymáshoz, így kevesebb a vezeték is.

A hardy tárcsán kell "átvezetni" a testet, sokszor ez marad el.
Az egyik csavarra fölülről, majd alulról is szemes sarut, és tovább a kürthöz.



VW 1200 (1979),       T2 (1978)

http://www.bmvwbk.eoldal.hu/  - Békés Megyei Bogár Klub
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #57311 Dátum: 2011 Október 04, 14:51:25 »

én úgy tudom, hogy a duda egyik pólusa fix, gyújtás utáni 12V-ot kap. a másik pólusról megy a madzag a kormányrúdon belül a gombhoz, ami a csúszóérintkezőn keresztül testel.
nekem is ez volt az első tippem. akkor kell a kormányrúdnál legyen egy vezeték, amit ha testel, akkor szól a duda. ezután lehet tovább lépni
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #57310 Dátum: 2011 Október 04, 14:43:55 »

én úgy tudom, hogy a duda egyik pólusa fix, gyújtás utáni 12V-ot kap. a másik pólusról megy a madzag a kormányrúdon belül a gombhoz, ami a csúszóérintkezőn keresztül testel.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57309 Dátum: 2011 Október 04, 14:25:28 »

őő.. akkor lehet hogy az megy oda? és visszafelé működik, mint ahogy tippeltem?

ezesetben van még egy ötletem: lehet hogy a kormánymű háza nincs is letestelve a híd felől? mármint hogy valami alátéteken keresztül van csak felcsavarozva? mert akkor lehet hogy a kormányműről kell a dudához tovább vinni csak a vezetéket. úgyis közel vannak egymáshoz, így kevesebb a vezeték is.
valaki csak latott mar ilyet buheralatlanul..

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #57308 Dátum: 2011 Október 04, 14:18:16 »

Nincs. Nekem csak a test vezeték megy be a kormányagyhoz
őő.. akkor lehet hogy az megy oda? és visszafelé működik, mint ahogy tippeltem?

ezesetben van még egy ötletem: lehet hogy a kormánymű háza nincs is letestelve a híd felől? mármint hogy valami alátéteken keresztül van csak felcsavarozva? mert akkor lehet hogy a kormányműről kell a dudához tovább vinni csak a vezetéket. úgyis közel vannak egymáshoz, így kevesebb a vezeték is.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57307 Dátum: 2011 Október 04, 14:01:05 »

a csúszóérintkező valahogy ki van vezetve oldalra, azt hiszem az index kar levétele után látszik hogy hol kell rácsatlakoztatni a dudától jövő vezetéket
Jó lenne erről egy ábra, vagy fotó, mert raknám össze a kormányt kapcsolóstul..

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57306 Dátum: 2011 Október 04, 14:00:04 »

megvan az a vezeték ami a dudától jön és ott van már az indexkar tövében, és ha letesteled dudál?
Nincs. Nekem csak a test vezeték megy be a kormányagyhoz

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #57305 Dátum: 2011 Október 04, 13:57:56 »

Igen, oda. Pont ez az én gondom is, hogy a kormányagyból csak egy vezeték megy le. A másikat is valahova ide kéne kötni a kürtnyomógomb köré, de hogyan pontosan? Nálam megvan a csúszó érintkező, de nem a kormány közepén lehet duddantani.
megvan az a vezeték ami a dudától jön és ott van már az indexkar tövében, és ha letesteled dudál?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #57304 Dátum: 2011 Október 04, 13:54:55 »

Igen, oda. Pont ez az én gondom is, hogy a kormányagyból csak egy vezeték megy le. A másikat is valahova ide kéne kötni a kürtnyomógomb köré, de hogyan pontosan? Nálam megvan a csúszó érintkező, de nem a kormány közepén lehet duddantani.
a csúszóérintkező valahogy ki van vezetve oldalra, azt hiszem az index kar levétele után látszik hogy hol kell rácsatlakoztatni a dudától jövő vezetéket
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57303 Dátum: 2011 Október 04, 13:50:26 »

az a hardy alsó felén van, ugye? mert akkor az már maga a test szerintem. a pozitívnak meg a gyújtás zsinórjaival együtt kéne jönnie a dudától, be a kormány agyhoz és valami csúszó érintkezőhöz, de ez sajnos nálam sincs meg
Igen, oda. Pont ez az én gondom is, hogy a kormányagyból csak egy vezeték megy le. A másikat is valahova ide kéne kötni a kürtnyomógomb köré, de hogyan pontosan? Nálam megvan a csúszó érintkező, de nem a kormány közepén lehet duddantani.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Október 04, 13:52:46 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #57302 Dátum: 2011 Október 04, 13:47:31 »

Egy újabb kérdés: A kürtkapcsolót hogyan kell bekábelezni, gyárilag mivel kell érintkeznie minek? Jelenleg ki van oldalra vezetve egy külön nyomógombra, ezt a gányt szeretném megszüntetni.
A kormányoszlopban megy egy vezeték, ami a hardy egyik csavarjára van rögzítve, gondolom, az a test, de hogyan tovább?
az a hardy alsó felén van, ugye? mert akkor az már maga a test szerintem. a pozitívnak meg a gyújtás zsinórjaival együtt kéne jönnie a dudától, be a kormány agyhoz és valami csúszó érintkezőhöz, de ez sajnos nálam sincs meg
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57301 Dátum: 2011 Október 04, 13:40:30 »

Egy újabb kérdés: A kürtkapcsolót hogyan kell bekábelezni, gyárilag mivel kell érintkeznie minek? Jelenleg ki van oldalra vezetve egy külön nyomógombra, ezt a gányt szeretném megszüntetni.
A kormányoszlopban megy egy vezeték, ami a hardy egyik csavarjára van rögzítve, gondolom, az a test, de hogyan tovább?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57300 Dátum: 2011 Október 04, 13:35:06 »

jól irtad ez a sorrend lezárócsavar kormányoszlop hardy tárcsa Roll Eyes
Igen, de vannak ott még egyebek is, valami csúszóérintkező, meg csapágyszerű.... na, azeknek nem tudom a sorrendjét, állását...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #57299 Dátum: 2011 Október 04, 11:51:15 »

Segítség! Nincs valakinek kéznél egy rajza, vagy egy link, hogy a 70-es bogár kormányoszlopán milyen sorrendben vannak a részek? (a lezáró csavartól a Hardy-tárcsáig).
Előre is köszi!
jól irtad ez a sorrend lezárócsavar kormányoszlop hardy tárcsa Roll Eyes

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57298 Dátum: 2011 Október 04, 10:38:42 »

Segítség! Nincs valakinek kéznél egy rajza, vagy egy link, hogy a 70-es bogár kormányoszlopán milyen sorrendben vannak a részek? (a lezáró csavartól a Hardy-tárcsáig).
Előre is köszi!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #57297 Dátum: 2011 Október 04, 07:57:31 »

Tavasztól tavaszig nem bírja ki rotációskapában, mindig megszívom.
Télialtatott autók is szerethetik biztos.  Cheesy
  a benya teli kupában légmentesen zárva kibír 1évet biztos a gázolaj meg 2-t

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #57296 Dátum: 2011 Október 03, 22:39:08 »

Akkor a Pannoniámban lötykölődő kb. 10 éves benzinnel mi lehet.... Lips Sealed Évente egyszer beröffentem...
Ne légy hülye, az Pannónia. 2 rúgás szívatóval gyújtás nélkül, gyújtás rá és már röfög is.
Szergejék is ezért szerették, hó alól kiás és mehet is.  Wink
1303LS
« Hozzászólás #57295 Dátum: 2011 Október 03, 21:47:06 »

Nem én vagyok.

De jót ír, a benzinnel is ez a gond, sőt, ott rövidebb idő alatt elillannak bizonyos adalékok.
Bogárnak sem mindegy. Ezek a mai benzinek elég "furák".
Tavasztól tavaszig nem bírja ki rotációskapában, mindig megszívom.
Télialtatott autók is szerethetik biztos.  Cheesy
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #57294 Dátum: 2011 Október 03, 21:42:57 »

Nem én vagyok.

De jót ír, a benzinnel is ez a gond, sőt, ott rövidebb idő alatt elillannak bizonyos adalékok.
Bogárnak sem mindegy. Ezek a mai benzinek elég "furák".
Akkor a Pannoniámban lötykölődő kb. 10 éves benzinnel mi lehet.... Lips Sealed Évente egyszer beröffentem...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #57293 Dátum: 2011 Október 03, 17:17:13 »

A Totalcar-on azt írta az Olajdoki (az te vagy Stunt?), hogy "A gázolaj eltarthatósága, a felhasznált adalékoktól és a tárolási hőmérséklettől függően, 6 hónap és 2 év között mozog. "
ez a benzin esetében is így van?
bár ha jól gondolom egy bogárnak aztán mindegy milyen öreg a benzin, ugye?

Nem én vagyok.

De jót ír, a benzinnel is ez a gond, sőt, ott rövidebb idő alatt elillannak bizonyos adalékok.
Bogárnak sem mindegy. Ezek a mai benzinek elég "furák".

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #57292 Dátum: 2011 Október 03, 16:31:44 »

A kormányok alján lévő kürtgyűrű egyforma a különböző bogarakon?
A kormányoszlop 1302-ből van, és nincs meg rajta az U alakú lemez, ami az áramot a kürtgyürűre viszi, plusz a kormányagyon nincs saru a gyűrűhöz.

Bácsi Győző
Oldalak: 1 ... 578 579 580 581 582 [583] 584 585 586 587 588 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.