www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 02, 20:03:04

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 644 645 646 647 648 [649] 650 651 652 653 654 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14831776 alkalommal)
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #54691 Dátum: 2011 Június 21, 20:38:20 »

Smiley
ez valüszintütlen......föleg ha állt ls elötte nem produkálta
nem emlékszem hogy csinállta volna, ősszel a -10be észrevettem volna
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #54690 Dátum: 2011 Június 21, 19:44:07 »

Csapágyas. Peremes fekvőcsapágy-főtengely axiális játéka nagy. Vagy rosszul van kihézagolva.
Smiley
ez valüszintütlen......föleg ha állt ls elötte nem produkálta

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #54689 Dátum: 2011 Június 21, 16:32:20 »

ezzel az a baj, hogy ha alapjáraton pötyög a kocsi és üresben gurulok majd fékezek akkor csinállja, a gázpedálhoz hozzá se érek
Csapágyas. Peremes fekvőcsapágy-főtengely axiális játéka nagy. Vagy rosszul van kihézagolva.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #54688 Dátum: 2011 Június 21, 15:32:00 »

Én nem tudom, csak kérdezem. Bogárban nem volt szervó fék, mert akkor is csinálhat ilyet, ha az megfirkan.
hát nemigen volt benne ilyen szerencsére Grin
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #54687 Dátum: 2011 Június 21, 15:31:20 »

A tetőkárpit hogy jön le a hátsó ablak fölött?
Az ablak felett van egy tíz centis sáv, amivel össze van varrva a nagy kárpit és be van tömködve a tető alá.
Illetve a B oszlopról sem jön szakadás nélkül az a fehér gumicsík, mert kis farkasfogak mélyednek bele...

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #54686 Dátum: 2011 Június 21, 13:32:11 »

A benzinben lehet víz, és az a karburátor alján gyűlik össze. Fékezéskor mozog belekerülve a fúvókákba.
Hat szerintem sosem lesz a karbiban viz kulon faziskent, de ha esetleg lenne (mert valaki ont bele :-)), akkor fekezeskor a nagyobb surusege miatt elorebb lendul a benzinnel, igy meg az eddigieknel is kevesebb vizet szivna a karbi ... Roll Eyes [a szivohely ugy emlekszem, hogy menetirany szerint hatul van.]


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #54685 Dátum: 2011 Június 21, 13:24:38 »

ezzel az a baj, hogy ha alapjáraton pötyög a kocsi és üresben gurulok majd fékezek akkor csinállja, a gázpedálhoz hozzá se érek
Én nem tudom, csak kérdezem. Bogárban nem volt szervó fék, mert akkor is csinálhat ilyet, ha az megfirkan.
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #54684 Dátum: 2011 Június 21, 13:17:10 »

Fékezésnél előrelendül az úszóházban a benzin, ez kismértékű szegényedést okoz. (Mint ahogyan partnak felfelé dúsul). Ha szegény az alapjárat, esetleg kicsi az alapelőgyújtás is, akkor ennek lehet hatása, egyébként nem észrevehető.
De a kolléga még nem ellenőrzött semmit, csak itt sídogál, hogy valaki mondja meg a tutit.
300km van köztem és a kocsi között Lips Sealed
és ötleteket várok amiket majd kipróbálhatok valamelyik hétvégén
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #54683 Dátum: 2011 Június 21, 13:07:38 »

Falsot?Annak mi köze van a fékezéshez? Grin Mert ugye csak fékezésnél csinálja

Fékezésnél előrelendül az úszóházban a benzin, ez kismértékű szegényedést okoz. (Mint ahogyan partnak felfelé dúsul). Ha szegény az alapjárat, esetleg kicsi az alapelőgyújtás is, akkor ennek lehet hatása, egyébként nem észrevehető.
De a kolléga még nem ellenőrzött semmit, csak itt sídogál, hogy valaki mondja meg a tutit.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #54682 Dátum: 2011 Június 21, 12:42:49 »

Mondjuk az, hogy fékezéskor hirtelen engeded el a gázt és nem lassan, és ha közben falsot szív akkor a többletlevegő épp elé ahhoz, hogy lefulladon, míg ha lassan engeded vissza a gázt akkor a karbi tud korrigálni.  Roll Eyes 
Van jobb ötleted, vagy megoldásod?  Huh
ezzel az a baj, hogy ha alapjáraton pötyög a kocsi és üresben gurulok majd fékezek akkor csinállja, a gázpedálhoz hozzá se érek
« Utoljára szerkesztve: 2011 Június 21, 12:44:45 írta Micka »
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #54681 Dátum: 2011 Június 21, 11:35:39 »

Mondjuk az, hogy fékezéskor hirtelen engeded el a gázt és nem lassan, és ha közben falsot szív akkor a többletlevegő épp elé ahhoz, hogy lefulladon, míg ha lassan engeded vissza a gázt akkor a karbi tud korrigálni.  Roll Eyes 
Van jobb ötleted, vagy megoldásod?  Huh
Söt a szivocsonk gumitömitései is el tudnak repedni ami a karbi mozgásától fals levegőt engednek be.Érdemes féksprayyal megnézni miközben löködöd a karbidat.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #54680 Dátum: 2011 Június 21, 11:21:22 »

Falsot?Annak mi köze van a fékezéshez? Grin Mert ugye csak fékezésnél csinálja
Mondjuk az, hogy fékezéskor hirtelen engeded el a gázt és nem lassan, és ha közben falsot szív akkor a többletlevegő épp elé ahhoz, hogy lefulladon, míg ha lassan engeded vissza a gázt akkor a karbi tud korrigálni.  Roll Eyes 
Van jobb ötleted, vagy megoldásod?  Huh

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #54679 Dátum: 2011 Június 21, 10:53:03 »

És nem ezt akartad nekem eladni 45-ért? Smiley

Ma jutott el az agyamig, hogy az új 412ben AN-es motor van, ami nem is 1.7, hanem 1.8 és nem gagyi 80 ló hanem 85! Shocked
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #54678 Dátum: 2011 Június 21, 10:09:55 »

Szerintem először ellenőrizd az úszószintet a biztonság kedvéért. Indítsd be, járasd egy kicsit, majd állítsd le és vedd le a karbi fedelét. Ha az úszóház min a 2/3-ig van akkor az már jó jel. Ha már lenn a fedél akkor át is pucolhatod a karbit, azzal rosszat nem csinálsz. Keress egy rajzot a neten a karbidhoz és nézd meg minden a helyén van-e, fúvókák megfelelőek-e. Ellenőrizd a gyújtást és a megszakítóhézagot is. Ezután próba. Ha nem jó akkor lehet tovább agyalni. Akkor valahol falsot fog szívni.
Falsot?Annak mi köze van a fékezéshez? Grin Mert ugye csak fékezésnél csinálja

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #54677 Dátum: 2011 Június 21, 09:17:31 »


-Az ajtókárpit alatt találtam ezt a kis szövetdarabot. Talán az eredeti ülésről... Undecided


Az a szövet szerintem gyári. Enyémben is ugyanilyen volt, a gyári fólia alatt.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #54676 Dátum: 2011 Június 20, 22:20:08 »

de nem kéne annak eltűnnie idővel?
több kilómétert is mentem a vassal
rajzás óta először mentem vele (sajnos)
a karbiba öntöttem benyát bőven, indul, megy , csak fullad ha fékezni kell és ez így nem biztonságos
Szerintem először ellenőrizd az úszószintet a biztonság kedvéért. Indítsd be, járasd egy kicsit, majd állítsd le és vedd le a karbi fedelét. Ha az úszóház min a 2/3-ig van akkor az már jó jel. Ha már lenn a fedél akkor át is pucolhatod a karbit, azzal rosszat nem csinálsz. Keress egy rajzot a neten a karbidhoz és nézd meg minden a helyén van-e, fúvókák megfelelőek-e. Ellenőrizd a gyújtást és a megszakítóhézagot is. Ezután próba. Ha nem jó akkor lehet tovább agyalni. Akkor valahol falsot fog szívni.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #54675 Dátum: 2011 Június 20, 22:09:33 »

A benzinben lehet víz, és az a karburátor alján gyűlik össze. Fékezéskor mozog belekerülve a fúvókákba.
de nem kéne annak eltűnnie idővel?
több kilómétert is mentem a vassal
rajzás óta először mentem vele (sajnos)
a karbiba öntöttem benyát bőven, indul, megy , csak fullad ha fékezni kell és ez így nem biztonságos
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #54674 Dátum: 2011 Június 20, 22:07:06 »

nyomnd meg a kuplungot is néha.
 
szerinted nincs jogsim?
üresben gurulás közben ha keményen fékezek esik a fordulatszám
biztos a kuplung a megoldás
« Utoljára szerkesztve: 2011 Június 20, 22:13:06 írta Micka »
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #54673 Dátum: 2011 Június 20, 22:05:33 »

próblád ki hogy hirtelen gázelvételre is fullad ha gurulsz tovább, vagy csak fékezéskor?
csak fékezéskor
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #54672 Dátum: 2011 Június 20, 22:03:29 »

Ma jutott el az agyamig, hogy az új 412ben AN-es motor van, ami nem is 1.7, hanem 1.8 és nem gagyi 80 ló hanem 85! Shocked
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #54671 Dátum: 2011 Június 20, 19:40:24 »

én most hagynám abba a helyedben ...
rozsdához nem lehet hegeszteni s rozsdásodó felülethez sem ..

ha van egy külön garázs erre a célra és egy másik autó a motoron kívül akkor viszont hajrá!
azaz kitartást erőt egészséget!

A bogárnak lejárt a műszakija ősszel. Foltozgatni nem akarok. Van egy szerelőaknás garázs, ahol télen parkol.
Munkába bringával járok, meg van egy családi autónk. Egy-két évig nem vezetek bogarat, legalábbis ezt, de aztán sokkal jobb érzés lesz.
Még néhány kép:

-Mindent lefotóztam, a csavarokat is, hogy hova valóak.



-Az ajtókárpit alatt találtam ezt a kis szövetdarabot. Talán az eredeti ülésről... Undecided



- És persze egy sörre való is volt az üléssín és az alagút között.
   Már megérte...

« Utoljára szerkesztve: 2011 Június 20, 19:45:15 írta Zoli »

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #54670 Dátum: 2011 Június 20, 19:25:52 »

A kaszni menthetőnek néz ki. Egyelőre... Lips Sealed

én most hagynám abba a helyedben ...
rozsdához nem lehet hegeszteni s rozsdásodó felülethez sem ..

ha van egy külön garázs erre a célra és egy másik autó a motoron kívül akkor viszont hajrá!
azaz kitartást erőt egészséget!


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #54669 Dátum: 2011 Június 20, 19:09:18 »

Nem, a pirosról volt szó.
Az Oválnak valami gyújtás problémája van (aminek nincs köze az induláshoz). Hidegen szépen indul (amikor elér a benzin a karbihoz), melegen le kell padlózni (amit eddig nem mertem) és beindul.

Ovál?
Azért indult nehezen?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #54668 Dátum: 2011 Június 20, 19:04:07 »

Shocked Shocked Shocked  nagyon durva!! 
Igen, azok a csodálatos '90-es évek...

szőnyeg:


És a sziloplaszt Pistának:


Tudtam, hogy házilag volt mókolva, de a szőnyeget nem téptem idáig fel komolyabban.

Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #54667 Dátum: 2011 Június 20, 18:58:54 »

...(igen, ez A fűtés "csatorna")...

 Shocked Shocked Shocked  nagyon durva!! 
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #54666 Dátum: 2011 Június 20, 18:58:14 »

Késő... Tongue
Visszafordíthatatlan folyamatok indultak el, pedig nem is volt sör a közelben.
<beszúrt kép törölve>

Mikor ezt megláttam (igen, ez A fűtés "csatorna"), levertem kalapácscal:
<beszúrt kép törölve>

A padlólemez kuka, meg a pótkerékzseb is, de a kaszni egész tűrhető az oszlopok aljánál pl.

Na meg az a sok Palmatex.... Mivel jön az le? Kromofág?
összközműves volt a bogár?  Grin
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #54665 Dátum: 2011 Június 20, 18:48:06 »

van egy lehomokolt spar kasznim ha érdekel Smiley
A kaszni menthetőnek néz ki. Egyelőre... Lips Sealed

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #54664 Dátum: 2011 Június 20, 18:47:21 »

én erre szavazok
Késő... Tongue
Visszafordíthatatlan folyamatok indultak el, pedig nem is volt sör a közelben.


Mikor ezt megláttam (igen, ez A fűtés "csatorna"), levertem kalapácscal:


A padlólemez kuka, meg a pótkerékzseb is, de a kaszni egész tűrhető az oszlopok aljánál pl.

Na meg az a sok Palmatex.... Mivel jön az le? Kromofág?
« Utoljára szerkesztve: 2011 Június 20, 18:52:22 írta Zoli »

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #54663 Dátum: 2011 Június 20, 18:41:47 »

Ovál?
Azért indult nehezen?
szpidi gonzálesz (asszem)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #54662 Dátum: 2011 Június 20, 18:41:15 »

Nos, a karbiszonkronnal volt baj, most tökéletes. Imádom. :-)
tedd keresztbe és videózz(on az asszonyod).
egyenesben minden fasz tudja nyomni neki. :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #54661 Dátum: 2011 Június 20, 18:01:35 »

Nos, a karbiszonkronnal volt baj, most tökéletes. Imádom. :-)
Ovál?
Azért indult nehezen?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #54660 Dátum: 2011 Június 20, 17:32:25 »

Nos, a karbiszonkronnal volt baj, most tökéletes. Imádom. :-)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #54659 Dátum: 2011 Június 20, 09:30:38 »

vagy csak alvázvédő fék, műszaki...

én erre szavazok



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #54658 Dátum: 2011 Június 20, 09:28:25 »

Most elindulok szétszedni a bogarat, csak még azt nem tudom, mennyire...
Kéne padlólemezt cserélni, igazából kasznit is, mert össze van pöccintve, vagy csak alvázvédő fék, műszaki...

Gyuszkó, Te pl. hogy állsz? Vágjak bele?
van egy lehomokolt spar kasznim ha érdekel Smiley

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #54657 Dátum: 2011 Június 20, 08:47:41 »

Most elindulok szétszedni a bogarat, csak még azt nem tudom, mennyire...
Kéne padlólemezt cserélni, igazából kasznit is, mert össze van pöccintve, vagy csak alvázvédő fék, műszaki...

Gyuszkó, Te pl. hogy állsz? Vágjak bele?

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #54656 Dátum: 2011 Június 19, 22:32:29 »

Köszönöm mindenkinek az itteni segítséget 3 éven keresztül.Elkészült a gépem,hamarosan egyeztetek a Süsü kollégánkal és elviszem hozzá műszakoztatni. ;)A többi kép a http://picasaweb.google.com/simonjandzso
Gratulálok!
Szerintem ez az egyik legjobb pillanat a felújítás során. A másik mikor megkapod a műszakit!  Cool

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #54655 Dátum: 2011 Június 19, 20:36:45 »

büntit kifizeted ...... és novemberben kellett volna érdeklődnöd  Undecided

Nem elérhető Melalo
Hozzászólások: 820


« Hozzászólás #54654 Dátum: 2011 Június 19, 20:25:08 »




Keresek 1302/03 első sárvédőket, gyári új, vagy a gyárival megegyező üvegszálas koppintás érdekel.

'71 Volkswagen 1302
'79 Porsche 924
'73 Audi 80 LS
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #54653 Dátum: 2011 Június 19, 20:09:35 »

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #54652 Dátum: 2011 Június 19, 18:13:27 »

A dugattyűgyűrűnél mit jelentenek ezek az értékek? Hogyan kell mérni leszerelt HD-nél?

-Dugattyú gyűrű, 85.5mm, 1.75/2/5mm

Köszi
alap méretes 1,6

többi gyürük horony vastagsága fentöl lefele

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 644 645 646 647 648 [649] 650 651 652 653 654 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.194 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.