www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 13:05:43

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 639 640 641 642 643 [644] 645 646 647 648 649 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13107489 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #54872 Dátum: 2011 Június 28, 12:14:19 »

és ilyenkor mi a teendő?
Karbi hangolás (fúvókázás).
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #54871 Dátum: 2011 Június 28, 11:40:50 »

pont ezért.
annyira sokat kap, hogy nem bírja elégetni.
és ilyenkor mi a teendő?

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #54870 Dátum: 2011 Június 28, 11:34:53 »

pont ezért.
annyira sokat kap, hogy nem bírja elégetni.
Nektek legyen igazatok.   WinkUndecided

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #54869 Dátum: 2011 Június 28, 11:31:11 »

Köszi, azon túl vagyok.  Kiss
Azért tettem be a képet, hogy látszódjon, hogy az elosztó belseje jó állapotban van és nincs darabokba hullva.
Megyek majd CO-t méretni.
Ha sokat kap akkor miért bírtam csak 70-nel felcaplatni az emlkedőn, rángatás nélkül.
pont ezért.
annyira sokat kap, hogy nem bírja elégetni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #54868 Dátum: 2011 Június 28, 11:23:41 »

Sokat kap.
http://www.freeweb.hu/retrotuning/content.php?article.22

Ne az elosztó belsejét nézd, hanem a kalapácsok felületét és távolságát.  Wink
Köszi, azon túl vagyok.  Kiss
Azért tettem be a képet, hogy látszódjon, hogy az elosztó belseje jó állapotban van és nincs darabokba hullva.
Megyek majd CO-t méretni.
Ha sokat kap akkor miért bírtam csak 70-nel felcaplatni az emlkedőn, rángatás nélkül.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #54867 Dátum: 2011 Június 28, 11:23:16 »

A támaszról lepattintott lengőkar és a kasztni-alváz csavarpontja között enyhén ültetett bogár esetében 160 mm van, gyári magasságban 165 mm van. A csavarpont kis négyzetes támaszának hátsó sarkától merőlegesen lefelé kell mérni és a lengőkar felső éléig.

Ez csak a rövid torziósrúdra vonatkozik, a 02-03-asok hosszú rúdjánál 170-175 mm a két érték.

Kicsit érthetetlen így, de látva egyszerű, azonban nincs képem.
Tehát így:


[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #54866 Dátum: 2011 Június 28, 11:21:13 »

A támaszról lepattintott lengőkar és a kasztni-alváz csavarpontja között enyhén ültetett bogár esetében 160 mm van, gyári magasságban 165 mm van. A csavarpont kis négyzetes támaszának hátsó sarkától merőlegesen lefelé kell mérni és a lengőkar felső éléig.

Ez csak a rövid torziósrúdra vonatkozik, a 02-03-asok hosszú rúdjánál 170-175 mm a két érték.

Kicsit érthetetlen így, de látva egyszerű, azonban nincs képem.
Tényleg egyszerű, anno óriási parával mentem neki, de sittysutty készen lett, és egyedül csináltam.
Stunt mester! Lengőkarok (eladók) vannak még? Érdekel!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Süni
« Hozzászólás #54865 Dátum: 2011 Június 28, 11:10:08 »

melyik az a rozsdaátalakiító,amelyiket simán rákened és csodaszer?a weboldalukon talán egy mg-n van bemutatva
Brunox.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54864 Dátum: 2011 Június 28, 10:44:10 »

A mérési pontokat áruld már el, légy szíves az előfeszítéshez! Én nem emlékszem pontosan!

A támaszról lepattintott lengőkar és a kasztni-alváz csavarpontja között enyhén ültetett bogár esetében 160 mm van, gyári magasságban 165 mm van. A csavarpont kis négyzetes támaszának hátsó sarkától merőlegesen lefelé kell mérni és a lengőkar felső éléig.

Ez csak a rövid torziósrúdra vonatkozik, a 02-03-asok hosszú rúdjánál 170-175 mm a két érték.

Kicsit érthetetlen így, de látva egyszerű, azonban nincs képem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #54863 Dátum: 2011 Június 28, 08:53:21 »

Multkorában írtam, hogy szerintem gyengélkedik a bogárka.
Kivetem a gyertyákat. Szerintetek milyenek? (használt, BERU, csúnya, stb nem játszik  Tongue)
Az elosztó belseje jónak tünik nekem.
Sokat kap.
http://www.freeweb.hu/retrotuning/content.php?article.22

Ne az elosztó belsejét nézd, hanem a kalapácsok felületét és távolságát.  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011 Június 28, 08:54:59 írta abes »
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #54862 Dátum: 2011 Június 28, 08:47:58 »

Multkorában írtam, hogy szerintem gyengélkedik a bogárka.
Kivetem a gyertyákat. Szerintetek milyenek? (használt, BERU, csúnya, stb nem játszik  Tongue)
Az elosztó belseje jónak tünik nekem.

[a csatolmányt egy admin törölte]

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #54861 Dátum: 2011 Június 28, 04:51:58 »

Vazze. Sötét van és 1/2 11 és a könyv a garázsban van.  Wink Nem baj ha nem megyek ki pizsiben?  Grin
Szerintem 5mm-t biztos, ha holnap este még aktuális, akkor kikeresem és beíróm ok?
jó lesz az többnek is.
2-3 centi minimum.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #54860 Dátum: 2011 Június 27, 22:50:28 »

Vazze. Sötét van és 1/2 11 és a könyv a garázsban van.  Wink Nem baj ha nem megyek ki pizsiben?  Grin
Szerintem 5mm-t biztos, ha holnap este még aktuális, akkor kikeresem és beíróm ok?
koszi!

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #54859 Dátum: 2011 Június 27, 22:37:14 »

ki van szerelve, kb mennyi mm-kell változnia?

Vazze. Sötét van és 1/2 11 és a könyv a garázsban van.  Wink Nem baj ha nem megyek ki pizsiben?  Grin
Szerintem 5mm-t biztos, ha holnap este még aktuális, akkor kikeresem és beíróm ok?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #54858 Dátum: 2011 Június 27, 22:34:48 »

Ha ki van már szerelve, akkor megméred a hosszát, berakod forró vízbe, vársz pár percet és megint megméred a hosszát. Ha nagyobb lett akkor jó.
Ha a helyén van, akkor macerásabb, én hőlégfúvóval/hajszárítóval próbálnám melegíteni és figyelném, hogy mozdul-e a lamellasor.
ki van szerelve, kb mennyi mm-kell változnia?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #54857 Dátum: 2011 Június 27, 22:27:59 »

Hogyan tudom kipróbálni hogy működik-e a bogár motor termosztátja?
Köszi.
Ha ki van már szerelve, akkor megméred a hosszát, berakod forró vízbe, vársz pár percet és megint megméred a hosszát. Ha nagyobb lett akkor jó.
Ha a helyén van, akkor macerásabb, én hőlégfúvóval/hajszárítóval próbálnám melegíteni és figyelném, hogy mozdul-e a lamellasor.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #54856 Dátum: 2011 Június 27, 22:25:28 »

Hogyan tudom kipróbálni hogy működik-e a bogár motor termosztátja?
Köszi.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #54855 Dátum: 2011 Június 27, 22:05:33 »

Általában nem, mert belül jön ki.
Akkor WildDaemon és én nagyon ügyesek vagyunk. Nekünk bevált.

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #54854 Dátum: 2011 Június 27, 22:02:26 »


A bogaram még egyben, a garázs még nincs készen, addig nincs kasztnizás, amíg rendes aljzatbeton nincs a garázsban.

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #54853 Dátum: 2011 Június 27, 21:58:51 »

Általában nem, mert belül jön ki.
A mérési pontokat áruld már el, légy szíves az előfeszítéshez! Én nem emlékszem pontosan!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #54852 Dátum: 2011 Június 27, 21:57:57 »

Kérem, köszönöm.
Ti hogy álltok?
Javítottam. Nem emlékszem pontosan, de ha minden igaz, akkor a lengőkar, és a kasztni felfogatási pont kocsi vége felé eső sarok között kell lenni X centinek. Na ezt tudja neked tutira Stunt megmondani. Nálam sajna az időskori demencia jön ezerrel (és ez nem vicc, egyre több dolgot elfelejtek...).
A bogaram még egyben, a garázs még nincs készen, addig nincs kasztnizás, amíg rendes aljzatbeton nincs a garázsban.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54851 Dátum: 2011 Június 27, 21:57:24 »

A torzió rúd pedig benn marad.



Általában nem, mert belül jön ki.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #54850 Dátum: 2011 Június 27, 21:56:29 »

Ki jön az! Sőt belülről fog elöbb.
Lapos csavarhúzóval aláfeszít, a közepét pedig pici kalapácsütésekkel megindít, és kijön, örül. A torzió rúd pedig benn marad.
Amikor túlér az ütközőn akkor vigyázni kell, nehogy megüssön a lemez.

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #54849 Dátum: 2011 Június 27, 21:54:31 »

Ezt ki kell húzni, de nem árt rozsdaoldóval megspriccolni, hadd pácolódjon. Valszeg ki fog a torziós rúd is jönni a helyéről. Mielőtt kiveszed, érdemes összejelölni a rudat meg a kart, aztán a Stunt-féle módszerrel kimérni visszarakáskor az előfeszítést. Ha kell, privátból előkotrom, nekem működött a dolog.
Kérem, köszönöm.
Ti hogy álltok?

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #54848 Dátum: 2011 Június 27, 21:49:35 »

Ha ezeket leszedtem, akkor kézzel levehetőnek kéne lenni, vagy lehúzó kell, vagy csak rozsdás?  Lips Sealed

<beszúrt kép törölve>
Ezt ki kell húzni, de nem árt rozsdaoldóval megspriccolni, hadd pácolódjon. Valszeg ki fog a torziós rúd is jönni a helyéről. Mielőtt kiveszed, érdemes összejelölni a rudat meg a kart, aztán a Stunt-féle módszerrel kimérni visszarakáskor az előfeszítést. Ha kell, privátból előkotrom, nekem működött a dolog.
Bocs, nem találom, telefonon segített Stunt. Ő fejből vágja, hogy a lengőkart melyik ponttól kell mérni...Zargasd meg privátban!
« Utoljára szerkesztve: 2011 Június 27, 21:54:53 írta gyuszkó »

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54847 Dátum: 2011 Június 27, 21:47:18 »

Ha ezeket leszedtem, akkor kézzel levehetőnek kéne lenni, vagy lehúzó kell, vagy csak rozsdás?  Lips Sealed

<beszúrt kép törölve>
Ki jön az! Sőt belülről fog elöbb.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #54846 Dátum: 2011 Június 27, 21:40:01 »

Az olajos féltengely háza és a torzió fedél.
Ha ezeket leszedtem, akkor kézzel levehetőnek kéne lenni, vagy lehúzó kell, vagy csak rozsdás?  Lips Sealed

« Utoljára szerkesztve: 2011 Június 27, 21:42:02 írta Zoli »

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54845 Dátum: 2011 Június 27, 21:30:37 »

hirdesd már kocsim töled  mindent megvesznek... Grin

Ár kérdése a dolog.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #54844 Dátum: 2011 Június 27, 21:25:54 »

Elkeltek. SiD vette meg a 02-esére.
hirdesd már kocsim töled  mindent megvesznek... Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54843 Dátum: 2011 Június 27, 21:02:28 »

Na, tudatlanul is milyen jó az ízlésem! Cheesy
Jut eszembe! Mi lett a baby fuchsokkal?

Elkeltek. SiD vette meg a 02-esére.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #54842 Dátum: 2011 Június 27, 20:56:30 »


És a Porsche 356-osé is ilyen.
Na, tudatlanul is milyen jó az ízlésem! Cheesy
Jut eszembe! Mi lett a baby fuchsokkal?

Bácsi Győző
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54841 Dátum: 2011 Június 27, 20:12:18 »


Ha igazán szépet akarnék, steppelt műbőrt raknék be, filcbéléssel, mint némely nagy teherautó motorburkolata.


És a Porsche 356-osé is ilyen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54840 Dátum: 2011 Június 27, 20:10:10 »

A hátsó lengőkart mi tartja a helyén? A torzió fedelet levettem.

Az olajos féltengely háza és a torzió fedél.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #54839 Dátum: 2011 Június 27, 20:08:47 »

A hátsó lengőkart mi tartja a helyén? A torzió fedelet levettem.

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #54838 Dátum: 2011 Június 27, 19:54:08 »

A gyárihoz hasonlót szeretnék felrakni, nem olyan buborékos alumíniumot... az szerintem is csúnya.
 
Majd elmúlik a mánia... Nem buborékosra gondoltam, a fiaméban valami kasírozott vastag szigetelőpaplan van, nagyon jó.
Ha igazán szépet akarnék, steppelt műbőrt raknék be, filcbéléssel, mint némely nagy teherautó motorburkolata.

Bácsi Győző
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #54837 Dátum: 2011 Június 27, 17:31:06 »

Van.
Csak nem szép. Szerintem.
Érdemesebb valamilyen hőszigetelő vastag anyagot felrakni, és hát nem a tüskékkel, mert azok csak a merev anyagot fogják meg.
Nem tartom túlzásnak hernyócsavarok behegesztését, nagyméretű alátétek alkalmazását.
A gyárihoz hasonlót szeretnék felrakni, nem olyan buborékos alumíniumot... az szerintem is csúnya.
A gyárit kivettem, sajnos az sem a legszebb már, de ha nincs más, lefestem matt feketére és visszarakom.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #54836 Dátum: 2011 Június 27, 17:15:25 »

Teljesen. Homokolás, festés stb....
Jelölgetni akkor sem kell, első-hátsó futómű kompletten leugrik, majd ha azokat is szétszeded, akkor kell az összerakási sorrend, a szimmeringek-csapágyak-alátétek tájékán. Az meg minden könyvben benne van.

Bácsi Győző
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #54835 Dátum: 2011 Június 27, 17:05:33 »

Mennyire akarod szétszedni? Adja magát minden, kivéve a hátsó torzió pengéit, azt érdemes megjelölni, ha ki akarod venni.
Bár ha a torziós rúd is kijön, úgyis játszani kell vele.
Teljesen. Homokolás, festés stb....

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #54834 Dátum: 2011 Június 27, 17:04:25 »

Leugrott a kaszni végre.
Alváz szétszedés következik.
Mire kell figyelni, mit kell esetleg jelölni?
Mennyire akarod szétszedni? Adja magát minden, kivéve a hátsó torzió pengéit, azt érdemes megjelölni, ha ki akarod venni.
Bár ha a torziós rúd is kijön, úgyis játszani kell vele.

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #54833 Dátum: 2011 Június 27, 17:01:48 »

Motortérben a tűzfalra és az motor mellé milyen anyagot érdemes tenni? Van esetleg gyári új ilyen?
Van.
Csak nem szép. Szerintem.
Érdemesebb valamilyen hőszigetelő vastag anyagot felrakni, és hát nem a tüskékkel, mert azok csak a merev anyagot fogják meg.
Nem tartom túlzásnak hernyócsavarok behegesztését, nagyméretű alátétek alkalmazását.

Bácsi Győző
Oldalak: 1 ... 639 640 641 642 643 [644] 645 646 647 648 649 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.212 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.