www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 02, 20:03:00

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 639 640 641 642 643 [644] 645 646 647 648 649 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14831774 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #54891 Dátum: 2011 Június 28, 18:45:40 »

Akkor 3 évig nem fog menni a kocsim... Undecided
A
Neparázz, rakd vissza. Megy ameddig megy, ha lesz pénz felújítod. Vagy veszel 30-40e-ért egy másik motort.  Wink
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #54890 Dátum: 2011 Június 28, 18:40:17 »

Pucolgathatod.De utána valoszinű motorfelujitás. :-XMagas a kartell gáz. Grin
Akkor 3 évig nem fog menni a kocsim... Undecided
A

1303LS
« Hozzászólás #54889 Dátum: 2011 Június 28, 18:40:02 »

Köszi, azon túl vagyok.  Kiss
Azért tettem be a képet, hogy látszódjon, hogy az elosztó belseje jó állapotban van és nincs darabokba hullva.
Megyek majd CO-t méretni.
Ha sokat kap akkor miért bírtam csak 70-nel felcaplatni az emlkedőn, rángatás nélkül.
Ja, hogy ez az a motor.
Gyűrűzés minimum már kell neki, nem karbi gondja lesz ennek. Ezért is írtam lejjebb, hogy főleg az egyik henger van oda.
Pont tegnap néztem azt az emelkedőt.
3 személlyel 1.2-es motorral a 303-as 890kg-os kasztnijával 105ről kezdve 90-el simán vette. A végén (mondjuk közepétől már) nem volt lassulás, ott stabilan erőből tartotta a 90-92-t. Neked a "F"-es motorban elvileg kellene még lenni plusz 10LE-nek ami itt már kurva sokat számít(ana).  Roll Eyes
Órám halál pontos grinicshez és dzsipijeszhez nézve is.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Június 28, 18:42:07 írta 1303LS »
1303LS
« Hozzászólás #54888 Dátum: 2011 Június 28, 18:34:25 »

Sokat kap.
http://www.freeweb.hu/retrotuning/content.php?article.22

Ne az elosztó belsejét nézd, hanem a kalapácsok felületét és távolságát.  Wink
Főleg az egyik henger.
1303LS
« Hozzászólás #54887 Dátum: 2011 Június 28, 18:32:36 »

ki van szerelve, kb mennyi mm-kell változnia?

Ha mozdul jó, ha rossz akkor nem mozdul az semmit.
1303LS
« Hozzászólás #54886 Dátum: 2011 Június 28, 18:30:36 »

Általában nem, mert belül jön ki.
Én már szedtem szét olyant amit "felémrángatóval" kellett kikalapácsolni belülről.  Roll Eyes
Szóval jobb mindenre felkészülni.  Grin
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #54885 Dátum: 2011 Június 28, 18:25:33 »

Koromnak tűnik. Majd megnézem okával, most csak egy telefonos kép van.

El vannak kopva a dugattyú gyűrűk, megnőtt a nyomás a blokkban és a szellőzőn feljön a sok trutyis gáz, ami biztos bele van vezetve a karbidba.
Na akkor azt a csövet húzd le a picsába, a levegőszűrőröl és vagy kivezeted a kocsi alá Grin vagy egy erre kitalált kis dobozba Wink

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #54884 Dátum: 2011 Június 28, 18:21:02 »

Koromnak tűnik. Majd megnézem okával, most csak egy telefonos kép van.

Pucolgathatod.De utána valoszinű motorfelujitás. :-XMagas a kartell gáz. Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011 Június 28, 18:22:53 írta Mr.Horsepower »

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #54883 Dátum: 2011 Június 28, 18:17:30 »

nem olajos bevonat? vagy inkább mint az oxidáció?
Koromnak tűnik. Majd megnézem okával, most csak egy telefonos kép van.


[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #54882 Dátum: 2011 Június 28, 18:14:47 »

És az mitől van, hogy a karbi belseje korom fekete?
A légszűrő alatt. Pillangószelep is, minden fekete.
nem olajos bevonat? vagy inkább mint az oxidáció?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #54881 Dátum: 2011 Június 28, 18:12:32 »

És az mitől van, hogy a karbi belseje korom fekete?
A légszűrő alatt. Pillangószelep is, minden fekete.

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #54880 Dátum: 2011 Június 28, 17:42:21 »

feltételezem, hogy a gyári karbit nem basztatta.
ezért a fúvókázást kizárnám.
Gyári? 40 éve gyártották. Bármi lehet benne...

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #54879 Dátum: 2011 Június 28, 17:39:22 »

feltételezem, hogy a gyári karbit nem basztatta.
ezért a fúvókázást kizárnám.
Nekem is ilyen volt. Megvettem evett vagy12 litert. Karbi le kipucc, mert éppen csak rajzszög nem volt benne. Kibasztam belőle az összes bazinagy fúvókát. Azóta csak 8-at eszik.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #54878 Dátum: 2011 Június 28, 17:04:20 »

Érdemes befúvókázni, mert kevesebbet fogyaszt és jobban megy.

feltételezem, hogy a gyári karbit nem basztatta.
ezért a fúvókázást kizárnám.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54877 Dátum: 2011 Június 28, 15:41:57 »

Új fúvókákat esetleg lehet valhol venni? Érdemes évi 2-3000 km-re? Avagy elég CO műszerrel beállítani a karbit és lemérni fordulaton?


Fordulaton nem nagyon tudsz rajta állítani, csak az üresjárati keveréket lehet, az meg kb. negyedgázig számít, utána már a fúvókák a meghatározók.

Érdemes befúvókázni, mert kevesebbet fogyaszt és jobban megy.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #54876 Dátum: 2011 Június 28, 14:58:44 »

Nekem már volt olyan, hogy a tűszelep kicsit szorult és ahogy az AC nyomta a benzint, pulzálva, nagyobb fordulaton túltöltötte az úszóházat és túlfolyt az egész hóbelevanc. Kis fordulaton és alapjáraton tökéletes volt.
túlfolyikKarbi hangolás (fúvókázás).
Új fúvókákat esetleg lehet valhol venni? Érdemes évi 2-3000 km-re? Avagy elég CO műszerrel beállítani a karbit és lemérni fordulaton?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #54875 Dátum: 2011 Június 28, 12:27:47 »

Nekem már volt olyan, hogy a tűszelep kicsit szorult és ahogy az AC nyomta a benzint, pulzálva, nagyobb fordulaton túltöltötte az úszóházat és túlfolyt az egész hóbelevanc. Kis fordulaton és alapjáraton tökéletes volt.
Megjegyzem. Nekem csak motornál volt, hogy felforrt a karbiban a benzin és majdnem megszorult.
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #54874 Dátum: 2011 Június 28, 12:24:37 »

köszi

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54873 Dátum: 2011 Június 28, 12:21:00 »

Karbi hangolás (fúvókázás).

Nekem már volt olyan, hogy a tűszelep kicsit szorult és ahogy az AC nyomta a benzint, pulzálva, nagyobb fordulaton túltöltötte az úszóházat és túlfolyt az egész hóbelevanc. Kis fordulaton és alapjáraton tökéletes volt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #54872 Dátum: 2011 Június 28, 12:14:19 »

és ilyenkor mi a teendő?
Karbi hangolás (fúvókázás).
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #54871 Dátum: 2011 Június 28, 11:40:50 »

pont ezért.
annyira sokat kap, hogy nem bírja elégetni.
és ilyenkor mi a teendő?

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #54870 Dátum: 2011 Június 28, 11:34:53 »

pont ezért.
annyira sokat kap, hogy nem bírja elégetni.
Nektek legyen igazatok.   WinkUndecided

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #54869 Dátum: 2011 Június 28, 11:31:11 »

Köszi, azon túl vagyok.  Kiss
Azért tettem be a képet, hogy látszódjon, hogy az elosztó belseje jó állapotban van és nincs darabokba hullva.
Megyek majd CO-t méretni.
Ha sokat kap akkor miért bírtam csak 70-nel felcaplatni az emlkedőn, rángatás nélkül.
pont ezért.
annyira sokat kap, hogy nem bírja elégetni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #54868 Dátum: 2011 Június 28, 11:23:41 »

Sokat kap.
http://www.freeweb.hu/retrotuning/content.php?article.22

Ne az elosztó belsejét nézd, hanem a kalapácsok felületét és távolságát.  Wink
Köszi, azon túl vagyok.  Kiss
Azért tettem be a képet, hogy látszódjon, hogy az elosztó belseje jó állapotban van és nincs darabokba hullva.
Megyek majd CO-t méretni.
Ha sokat kap akkor miért bírtam csak 70-nel felcaplatni az emlkedőn, rángatás nélkül.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #54867 Dátum: 2011 Június 28, 11:23:16 »

A támaszról lepattintott lengőkar és a kasztni-alváz csavarpontja között enyhén ültetett bogár esetében 160 mm van, gyári magasságban 165 mm van. A csavarpont kis négyzetes támaszának hátsó sarkától merőlegesen lefelé kell mérni és a lengőkar felső éléig.

Ez csak a rövid torziósrúdra vonatkozik, a 02-03-asok hosszú rúdjánál 170-175 mm a két érték.

Kicsit érthetetlen így, de látva egyszerű, azonban nincs képem.
Tehát így:


[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #54866 Dátum: 2011 Június 28, 11:21:13 »

A támaszról lepattintott lengőkar és a kasztni-alváz csavarpontja között enyhén ültetett bogár esetében 160 mm van, gyári magasságban 165 mm van. A csavarpont kis négyzetes támaszának hátsó sarkától merőlegesen lefelé kell mérni és a lengőkar felső éléig.

Ez csak a rövid torziósrúdra vonatkozik, a 02-03-asok hosszú rúdjánál 170-175 mm a két érték.

Kicsit érthetetlen így, de látva egyszerű, azonban nincs képem.
Tényleg egyszerű, anno óriási parával mentem neki, de sittysutty készen lett, és egyedül csináltam.
Stunt mester! Lengőkarok (eladók) vannak még? Érdekel!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Süni
« Hozzászólás #54865 Dátum: 2011 Június 28, 11:10:08 »

melyik az a rozsdaátalakiító,amelyiket simán rákened és csodaszer?a weboldalukon talán egy mg-n van bemutatva
Brunox.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54864 Dátum: 2011 Június 28, 10:44:10 »

A mérési pontokat áruld már el, légy szíves az előfeszítéshez! Én nem emlékszem pontosan!

A támaszról lepattintott lengőkar és a kasztni-alváz csavarpontja között enyhén ültetett bogár esetében 160 mm van, gyári magasságban 165 mm van. A csavarpont kis négyzetes támaszának hátsó sarkától merőlegesen lefelé kell mérni és a lengőkar felső éléig.

Ez csak a rövid torziósrúdra vonatkozik, a 02-03-asok hosszú rúdjánál 170-175 mm a két érték.

Kicsit érthetetlen így, de látva egyszerű, azonban nincs képem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #54863 Dátum: 2011 Június 28, 08:53:21 »

Multkorában írtam, hogy szerintem gyengélkedik a bogárka.
Kivetem a gyertyákat. Szerintetek milyenek? (használt, BERU, csúnya, stb nem játszik  Tongue)
Az elosztó belseje jónak tünik nekem.
Sokat kap.
http://www.freeweb.hu/retrotuning/content.php?article.22

Ne az elosztó belsejét nézd, hanem a kalapácsok felületét és távolságát.  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011 Június 28, 08:54:59 írta abes »
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #54862 Dátum: 2011 Június 28, 08:47:58 »

Multkorában írtam, hogy szerintem gyengélkedik a bogárka.
Kivetem a gyertyákat. Szerintetek milyenek? (használt, BERU, csúnya, stb nem játszik  Tongue)
Az elosztó belseje jónak tünik nekem.

[a csatolmányt egy admin törölte]

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #54861 Dátum: 2011 Június 28, 04:51:58 »

Vazze. Sötét van és 1/2 11 és a könyv a garázsban van.  Wink Nem baj ha nem megyek ki pizsiben?  Grin
Szerintem 5mm-t biztos, ha holnap este még aktuális, akkor kikeresem és beíróm ok?
jó lesz az többnek is.
2-3 centi minimum.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #54860 Dátum: 2011 Június 27, 22:50:28 »

Vazze. Sötét van és 1/2 11 és a könyv a garázsban van.  Wink Nem baj ha nem megyek ki pizsiben?  Grin
Szerintem 5mm-t biztos, ha holnap este még aktuális, akkor kikeresem és beíróm ok?
koszi!

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #54859 Dátum: 2011 Június 27, 22:37:14 »

ki van szerelve, kb mennyi mm-kell változnia?

Vazze. Sötét van és 1/2 11 és a könyv a garázsban van.  Wink Nem baj ha nem megyek ki pizsiben?  Grin
Szerintem 5mm-t biztos, ha holnap este még aktuális, akkor kikeresem és beíróm ok?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #54858 Dátum: 2011 Június 27, 22:34:48 »

Ha ki van már szerelve, akkor megméred a hosszát, berakod forró vízbe, vársz pár percet és megint megméred a hosszát. Ha nagyobb lett akkor jó.
Ha a helyén van, akkor macerásabb, én hőlégfúvóval/hajszárítóval próbálnám melegíteni és figyelném, hogy mozdul-e a lamellasor.
ki van szerelve, kb mennyi mm-kell változnia?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #54857 Dátum: 2011 Június 27, 22:27:59 »

Hogyan tudom kipróbálni hogy működik-e a bogár motor termosztátja?
Köszi.
Ha ki van már szerelve, akkor megméred a hosszát, berakod forró vízbe, vársz pár percet és megint megméred a hosszát. Ha nagyobb lett akkor jó.
Ha a helyén van, akkor macerásabb, én hőlégfúvóval/hajszárítóval próbálnám melegíteni és figyelném, hogy mozdul-e a lamellasor.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #54856 Dátum: 2011 Június 27, 22:25:28 »

Hogyan tudom kipróbálni hogy működik-e a bogár motor termosztátja?
Köszi.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #54855 Dátum: 2011 Június 27, 22:05:33 »

Általában nem, mert belül jön ki.
Akkor WildDaemon és én nagyon ügyesek vagyunk. Nekünk bevált.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #54854 Dátum: 2011 Június 27, 22:02:26 »


A bogaram még egyben, a garázs még nincs készen, addig nincs kasztnizás, amíg rendes aljzatbeton nincs a garázsban.

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #54853 Dátum: 2011 Június 27, 21:58:51 »

Általában nem, mert belül jön ki.
A mérési pontokat áruld már el, légy szíves az előfeszítéshez! Én nem emlékszem pontosan!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #54852 Dátum: 2011 Június 27, 21:57:57 »

Kérem, köszönöm.
Ti hogy álltok?
Javítottam. Nem emlékszem pontosan, de ha minden igaz, akkor a lengőkar, és a kasztni felfogatási pont kocsi vége felé eső sarok között kell lenni X centinek. Na ezt tudja neked tutira Stunt megmondani. Nálam sajna az időskori demencia jön ezerrel (és ez nem vicc, egyre több dolgot elfelejtek...).
A bogaram még egyben, a garázs még nincs készen, addig nincs kasztnizás, amíg rendes aljzatbeton nincs a garázsban.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Oldalak: 1 ... 639 640 641 642 643 [644] 645 646 647 648 649 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.192 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.