www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 15:28:08

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 678 679 680 681 682 [683] 684 685 686 687 688 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14864577 alkalommal)
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53331 Dátum: 2011 április 05, 20:35:43 »

Skacok!
A leírás szerint nekiálltam a szelephézag beállításának,de az nincs odaírva,hogy az 1-es hengerrel kezdem,és annak mindkét szelepét ellenőrizni kell,vagy egyesével mindig odébb forgatva.
Mert én a felső holtponton mind a kettőnél ugyanazt a hézagot mértem,csak rossz volt az érték0,20 körüli.
Aztán felet(180) fordítottam visszafelé a tárcsán,és megnéztem a 2-es henger szelepeit is,ott nagyobb volt az eltérés.Beállítottam 0,13ra.Így mehetek tovább,vagy elbasztam. Roll Eyes

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #53330 Dátum: 2011 április 05, 20:19:47 »

Az hegesztve van a rúdra?
Alfa bontó a környéken?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #53329 Dátum: 2011 április 05, 20:18:07 »

Az hegesztve van a rúdra?
menetes az biztos !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető karakury
Hozzászólások: 323


« Hozzászólás #53328 Dátum: 2011 április 05, 20:12:44 »

Faudifejet lehet kapni. Csapágybolt vagy valami ilyesmi környékén érdeklődj.
Az hegesztve van a rúdra?

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #53327 Dátum: 2011 április 05, 20:09:02 »

Ave!

Hiányzik a bal oldali gázrúd végéről a faudifej ... Lehet annak valamit csinálni, vagy lehet ilyen gázrudat kapni, vagy faudifejet, vagy valamit?

A kép csak illusztráció....

Faudifejet lehet kapni. Csapágybolt vagy valami ilyesmi környékén érdeklődj.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető karakury
Hozzászólások: 323


« Hozzászólás #53326 Dátum: 2011 április 05, 20:05:24 »

Ave!

Hiányzik a bal oldali gázrúd végéről a faudifej ... Lehet annak valamit csinálni, vagy lehet ilyen gázrudat kapni, vagy faudifejet, vagy valamit?

A kép csak illusztráció....

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2011 április 05, 20:07:13 írta karakury »

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53325 Dátum: 2011 április 05, 14:47:47 »

Ja, most hirtelen azt hittem féltengely szimmering, mert az, amiről ti beszéltek, az a csapágyház szimmeringje.

A féltengely szimmering a száraz féltengelyesnél van, legalábbis azt szokás így hívni.
Jah én az olajos váltómnál a kerékcsapágy felöli fedél alá tettem,mert ott folyatott

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #53324 Dátum: 2011 április 05, 14:41:13 »

kábelkötegelő, sziloplaszt, ez kell. :-))
a féltengely házikójára (vagy minek hívják), ahol papírtömítés van, én is szoktam piros trutyit kenni, mert az jó a lelkemnek.

Ja, most hirtelen azt hittem féltengely szimmering, mert az, amiről ti beszéltek, az a csapágyház szimmeringje.

A féltengely szimmering a száraz féltengelyesnél van, legalábbis azt szokás így hívni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #53323 Dátum: 2011 április 05, 14:39:58 »

Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked


Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #53322 Dátum: 2011 április 05, 14:39:49 »

Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked

kábelkötegelő, sziloplaszt, ez kell. :-))
a féltengely házikójára (vagy minek hívják), ahol papírtömítés van, én is szoktam piros trutyit kenni, mert az jó a lelkemnek.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #53321 Dátum: 2011 április 05, 14:36:38 »

Rendben.Szelepfedél tömítésem most nincs,mert nem számítottam rá,de nem is voltak jó véleménnyel róla.Marad a piros paszta,ami eddig bevált a féltengely szimeringnél is,meg motornál (nem az enyémnél) is.
kemény 800ft bármelyik autósboltban....de szerintem a legjobb a szilva lekvár
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #53320 Dátum: 2011 április 05, 14:34:02 »

Marad a piros paszta,ami eddig bevált a féltengely szimeringnél is,meg motornál (nem az enyémnél) is.
Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #53319 Dátum: 2011 április 05, 14:32:02 »

írjad bazmeg.
nekem már úgyis mindegy :-))
áá majd egyszer.
mára legyen elég ennyi Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #53318 Dátum: 2011 április 05, 14:25:15 »

azt nem merem leírni, hogyan szereztél szerszámot a művelethez.
 Evil
írjad bazmeg.
nekem már úgyis mindegy :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #53317 Dátum: 2011 április 05, 14:14:02 »

azt nem merem leírni, hogyan szereztél szerszámot a művelethez.
 Evil

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #53316 Dátum: 2011 április 05, 14:03:48 »

jééézusfasza.
pedig szoktam emlékezni.
ha te mondod, neked elhiszem.
a kutyaházszorongatós ficsört AZS-tól tanultam, a kártyanaptárast meg egy öregbuzi autószerelőtől, aki az orosz fronton kezdte berhelni a vasakat. (komolyan)
azt nem merem leírni, hogyan szereztél szerszámot a művelethez.
 Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #53315 Dátum: 2011 április 05, 14:00:57 »

ja. de jó lett.
mondtad hogy fülre kell állítani!
Meg hogy azért szorítod a kutyaházat mert úgy érzed a járását Evil
Ja a megszakító hézagot meg kártyanaptárhoz állítottad.
Utána még beléd diktáltam 0,5L sert.

jééézusfasza.
pedig szoktam emlékezni.
ha te mondod, neked elhiszem.
a kutyaházszorongatós ficsört AZS-tól tanultam, a kártyanaptárast meg egy öregbuzi autószerelőtől, aki az orosz fronton kezdte berhelni a vasakat. (komolyan)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #53314 Dátum: 2011 április 05, 13:56:49 »

ez kizárt, mert nemtudom :-PP

ja. de jó lett.
mondtad hogy fülre kell állítani!
Meg hogy azért szorítod a kutyaházat mert úgy érzed a járását Evil
Ja a megszakító hézagot meg kártyanaptárhoz állítottad.
Utána még beléd diktáltam 0,5L sert.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #53313 Dátum: 2011 április 05, 13:52:44 »

ja és neked még gyomán "kicsit" berúgva (nem nagyon csak a kutyházba kapaszkodott) sikerült kicserélned a megszakítóm és beállítani a gyújtásom hogy utána se kellet baxogatni.
bá thö king Grin
ez kizárt, mert nemtudom :-PP




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #53312 Dátum: 2011 április 05, 13:45:06 »

ez mondjuk faszság.

az ékszíjtárcsán lévő bevágás meg essen egybe azzal a résszel, ahol a két blokkfél össze van illesztve.
így van fhp (felső holtpont) előtt 7 fokkal (elvileg)
az a baj, hogy leírni gecinehéz.
megmutatni, vagy fényképen sokkal egyszerűbb.
kábé mint a fagolyó.
ja és neked még gyomán "kicsit" berúgva (nem nagyon csak a kutyházba kapaszkodott) sikerült kicserélned a megszakítóm és beállítani a gyújtásom hogy utána se kellet baxogatni.
bá thö king Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #53311 Dátum: 2011 április 05, 13:40:10 »

"A motor hideg legyen, vagy legfeljebb 50 fokos! Az előgyújtás beállításához le kell venni az elosztófedelet
ez mondjuk faszság.

az ékszíjtárcsán lévő bevágás meg essen egybe azzal a résszel, ahol a két blokkfél össze van illesztve.
így van fhp (felső holtpont) előtt 7 fokkal (elvileg)
az a baj, hogy leírni gecinehéz.
megmutatni, vagy fényképen sokkal egyszerűbb.
kábé mint a fagolyó.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #53310 Dátum: 2011 április 05, 13:28:26 »

Rendben.Szelepfedél tömítésem most nincs,mert nem számítottam rá,de nem is voltak jó véleménnyel róla.Marad a piros paszta,ami eddig bevált a féltengely szimeringnél is,meg motornál (nem az enyémnél) is.
milyen paszta?
tömítés helyett?? persze azt csinálsz amit akarsz Tongue
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53309 Dátum: 2011 április 05, 13:23:09 »

olajat ne eresszd le, nem folyik ki szelepállításkor (ha vízszintesen van a kocsi)
új szelepfedél tömítés nem árt, főleg ha a régi már beteg. és kenj egy kis zsírt körbe a tömítésre mielőtt visszarakod

az ékszíjtárcsán ha több jel van, akkor nem emlékszem már melyiket kell figyelned, de úgy emlékszem benne volt a leírásban
Rendben.Szelepfedél tömítésem most nincs,mert nem számítottam rá,de nem is voltak jó véleménnyel róla.Marad a piros paszta,ami eddig bevált a féltengely szimeringnél is,meg motornál (nem az enyémnél) is.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53308 Dátum: 2011 április 05, 13:20:27 »

hát kérdezz itt és elmagyarázzuk Smiley

ez kb annyit jelent, hogy az alsó ékszíjtárcsán lévő jel függőlegesen felfelé mutasson. mert a veérmű ugye pont az osztósíkban van, tehát a motorblokk osztósíkja pont középen függőleges.
és azért kell az elosztópipát nézni, mert amíg a vezérműtengely (ékszíjtárcsa) két fordulatot tesz, addig a főtengely és a gyújtás csak egyet.  úgyhogy azt az állást kell megtalálnod, amikor (úgy emlékszem) az egyes hengerre mutat az elosztópipa (és nem a hármasra)

az óramutató járása meg azért van beleírva, mert a motort csak a járásanak megfelelő irányba tekerjük még kézzel is, visszafele nem.

ja, a hengerek számozása rajta van a burkolaton a gyertyák mellett.
Kivételt képez a forgási irány szelepbeállításnál.Hengerek száma megvan.Na jó egyenlőre hagyjuk.Most mennem kell,aztán délután valamit nézek.Addig is köszi Wink


Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #53307 Dátum: 2011 április 05, 13:17:49 »

Próbalámpa van,multiméter meg ha jól tudom olyan kell ami sipolni is tud.

Szelephézaghoz lehet jobb ha leengedem az olajat nem?mert friss olaj van benne,de kicsit több is mint kellene.Ha a fedelet leveszem,(mondjuk 15 éve rajt rohad,biztos hogy utána folyatna,így tömítenem kell)ott folyna az olaj.

Az ékszíjtárcsán ne keressek olyan jeleket ugye,hogy felső meg alsó holtpont.mert van rajta három darab bemart csík aztán csókolom.Ha az felül van,akkor van a 3-as henger FHP-on? Roll Eyes

Mondjuk ha már láttam volna ilyet,biztos nekem is rutinból menne Grin
De egyszer meg kell tanulni,hiszen ez fontos része,hogy a gépem megbízható és hosszú életű legyen
olajat ne eresszd le, nem folyik ki szelepállításkor (ha vízszintesen van a kocsi)
új szelepfedél tömítés nem árt, főleg ha a régi már beteg. és kenj egy kis zsírt körbe a tömítésre mielőtt visszarakod

az ékszíjtárcsán ha több jel van, akkor nem emlékszem már melyiket kell figyelned, de úgy emlékszem benne volt a leírásban
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #53306 Dátum: 2011 április 05, 13:14:55 »

Ez az a leírás.Olyan jeleket mutatnak a képeken,hogy nem lehet megállapítani semmit.

"A motor hideg legyen, vagy legfeljebb 50 fokos! Az előgyújtás beállításához le kell venni az elosztófedelet. A dinamó ékszíjtárcsájával a forgattyús tengelyt forgassuk az óramutató járásával azonos irányba addig, míg a forgattyús tengelyen levő ékszíjtárcsán látható jel a motorblokk osztósíkjával egybeesik és az elosztópipa az elosztóházon levő jelre mutat""

A tárcsán a jelet megtalálom,bár a blokkon semmit,az elosztópipám meg véletlenül sem ott jár szerintem,ahol kell.Bár mondom a képen még a pipa helyzetét formáját sem látni Undecided

Tudatlan vagyok,bevallóm e téren Embarrassed,de a rajz alapján csak az tud eligazodni,aki már csinált ilyet,és olyan szemmel nézi.
hát kérdezz itt és elmagyarázzuk Smiley

ez kb annyit jelent, hogy az alsó ékszíjtárcsán lévő jel függőlegesen felfelé mutasson. mert a főtengely ugye pont az osztósíkban van, tehát a motorblokk osztósíkja pont középen függőleges.
és azért kell az elosztópipát nézni, mert amíg a vezérműtengely (ékszíjtárcsa) két fordulatot tesz, addig a főtengely és a gyújtás csak egyet.  úgyhogy azt az állást kell megtalálnod, amikor (úgy emlékszem) az egyes hengerre mutat az elosztópipa (és nem a hármasra)

az óramutató járása meg azért van beleírva, mert a motort csak a járásanak megfelelő irányba tekerjük még kézzel is, visszafele nem.

ja, a hengerek számozása rajta van a burkolaton a gyertyák mellett.
« Utoljára szerkesztve: 2011 április 05, 13:48:33 írta Typ117 »
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53305 Dátum: 2011 április 05, 13:13:04 »

Ez az a leírás.Olyan jeleket mutatnak a képeken,hogy nem lehet megállapítani semmit.

 motorblokk osztósíkjával

Vágom  Grin

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53304 Dátum: 2011 április 05, 13:11:16 »

szerintem először kéne szelephézagot aztán gyújtást és csak utána a karbit piszkálni.... milyen műszer? egy próbalámpa vagy digitális multiméter teljesen jó....szerintem Váciak leírásai nagyon jók, nekem mikor még az 1200es motorba bele mertem nyúlni mindig sikerült beállítani azok alapján (én így gondolom de én nem értek hozzá)
Próbalámpa van,multiméter meg ha jól tudom olyan kell ami sipolni is tud.

Szelephézaghoz lehet jobb ha leengedem az olajat nem?mert friss olaj van benne,de kicsit több is mint kellene.Ha a fedelet leveszem,(mondjuk 15 éve rajt rohad,biztos hogy utána folyatna,így tömítenem kell)ott folyna az olaj.

Az ékszíjtárcsán ne keressek olyan jeleket ugye,hogy felső meg alsó holtpont.mert van rajta három darab bemart csík aztán csókolom.Ha az felül van,akkor van a 3-as henger FHP-on? Roll Eyes

Mondjuk ha már láttam volna ilyet,biztos nekem is rutinból menne Grin
De egyszer meg kell tanulni,hiszen ez fontos része,hogy a gépem megbízható és hosszú életű legyen

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #53303 Dátum: 2011 április 05, 13:04:40 »


Ez az a leírás.Olyan jeleket mutatnak a képeken,hogy nem lehet megállapítani semmit.

"A motor hideg legyen, vagy legfeljebb 50 fokos! Az előgyújtás beállításához le kell venni az elosztófedelet. A dinamó ékszíjtárcsájával a forgattyús tengelyt forgassuk az óramutató járásával azonos irányba addig, míg a forgattyús tengelyen levő ékszíjtárcsán látható jel a motorblokk osztósíkjával egybeesik és az elosztópipa az elosztóházon levő jelre mutat""

A tárcsán a jelet megtalálom,bár a blokkon semmit,az elosztópipám meg véletlenül sem ott jár szerintem,ahol kell.Bár mondom a képen még a pipa helyzetét formáját sem látni Undecided

Tudatlan vagyok,bevallóm e téren Embarrassed,de a rajz alapján csak az tud eligazodni,aki már csinált ilyet,és olyan szemmel nézi.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53302 Dátum: 2011 április 05, 13:02:47 »

az alapvető gyújtásállításhoz semmi nem kell, csak egy 8as vagy 10es dugókulcs és egy próbalámpa, meg a leírás

szelepállításhoz meg 0.15ös hézagmérő, csavarhúzó, és (asszem)13as csillag vagy villás kulcs

egyik sem nehéz, csak kis idő kell rá
Ez az a leírás.Olyan jeleket mutatnak a képeken,hogy nem lehet megállapítani semmit.

"A motor hideg legyen, vagy legfeljebb 50 fokos! Az előgyújtás beállításához le kell venni az elosztófedelet. A dinamó ékszíjtárcsájával a forgattyús tengelyt forgassuk az óramutató járásával azonos irányba addig, míg a forgattyús tengelyen levő ékszíjtárcsán látható jel a motorblokk osztósíkjával egybeesik és az elosztópipa az elosztóházon levő jelre mutat""

A tárcsán a jelet megtalálom,bár a blokkon semmit,az elosztópipám meg véletlenül sem ott jár szerintem,ahol kell.Bár mondom a képen még a pipa helyzetét formáját sem látni Undecided

Tudatlan vagyok,bevallóm e téren Embarrassed,de a rajz alapján csak az tud eligazodni,aki már csinált ilyet,és olyan szemmel nézi.

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #53301 Dátum: 2011 április 05, 12:58:09 »

Most ,hogy tervezem leviszem Kanizsára a gépet mivel műszaki alá akarom helyezni,nem akar alapjáratom lenni.Eddig az volt,csak a partokat nem bírta,most állítottam a megszakító hézagon (0,4) a fúvókák rendben,benzint megfelelően kap,Íg még hátramaradt a gyújtás megfelelő beállítása,szelepbeállítás.

Gyújtást,meg szelephézagot még nem állítottam,valamint műszerem sincs a gyújtáshoz,így el kell vinnem valami szerelőhöz,hogy varázsoljon rá valami üzembiztos motorjárást,aztán majd Kanizsán átnézik a szakik.

Van ugye leírás a váciak honlapján,de a képek is olyan szarok,hogy nem lehet látni semmit Undecided
szerintem először kéne szelephézagot aztán gyújtást és csak utána a karbit piszkálni.... milyen műszer? egy próbalámpa vagy digitális multiméter teljesen jó....szerintem Váciak leírásai nagyon jók, nekem mikor még az 1200es motorba bele mertem nyúlni mindig sikerült beállítani azok alapján (én így gondolom de én nem értek hozzá)
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53300 Dátum: 2011 április 05, 12:55:25 »

Habár belegondolok,hogy múltkor ömlött bele a benzin,lehet hogy akkor megtellett a henger benyával annyira,hogy megér magához térni ::)Sztem kiszedem a gyertyákat délután,és ránézek.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #53299 Dátum: 2011 április 05, 12:54:53 »

Most ,hogy tervezem leviszem Kanizsára a gépet mivel műszaki alá akarom helyezni,nem akar alapjáratom lenni.Eddig az volt,csak a partokat nem bírta,most állítottam a megszakító hézagon (0,4) a fúvókák rendben,benzint megfelelően kap,Íg még hátramaradt a gyújtás megfelelő beállítása,szelepbeállítás.

Gyújtást,meg szelephézagot még nem állítottam,valamint műszerem sincs a gyújtáshoz,így el kell vinnem valami szerelőhöz,hogy varázsoljon rá valami üzembiztos motorjárást,aztán majd Kanizsán átnézik a szakik.

Van ugye leírás a váciak honlapján,de a képek is olyan szarok,hogy nem lehet látni semmit Undecided
az alapvető gyújtásállításhoz semmi nem kell, csak egy 8as vagy 10es dugókulcs és egy próbalámpa, meg a leírás

szelepállításhoz meg 0.15ös hézagmérő, csavarhúzó, és (asszem)13as csillag vagy villás kulcs

egyik sem nehéz, csak kis idő kell rá
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53298 Dátum: 2011 április 05, 12:52:14 »

Most ,hogy tervezem leviszem Kanizsára a gépet mivel műszaki alá akarom helyezni,nem akar alapjáratom lenni.Eddig az volt,csak a partokat nem bírta,most állítottam a megszakító hézagon (0,4) a fúvókák rendben,benzint megfelelően kap,Íg még hátramaradt a gyújtás megfelelő beállítása,szelepbeállítás.

Gyújtást,meg szelephézagot még nem állítottam,valamint műszerem sincs a gyújtáshoz,így el kell vinnem valami szerelőhöz,hogy varázsoljon rá valami üzembiztos motorjárást,aztán majd Kanizsán átnézik a szakik.

Van ugye leírás a váciak honlapján,de a képek is olyan szarok,hogy nem lehet látni semmit Undecided

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #53297 Dátum: 2011 április 05, 08:45:53 »

Az áttételük azonos, de
AB: vezetett kinyomócsapágyas, bronz kapcsolóvillás, bordás negyedik fokozatú AB-s váltó 1970-től van az olajos féltengely legvégéig, még a mexikóikban is.
Anulla: nem vezetett kinyomócsapágyas, vas kapcsolóvillás és ékhornyos negyedik fokozatú. A0 váltó 1964 (?)-től 1968-ig van.
Köszönöm.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #53296 Dátum: 2011 április 05, 08:24:00 »

Köszi! De mi okozza, hogy a faszán belőtt gyújtás másnap délutánra ugyanolyan kalap fos. Ja, gyertyát is cseréltünk.
6volt   Undecided

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #53295 Dátum: 2011 április 04, 22:50:36 »

Köszi! De mi okozza, hogy a faszán belőtt gyújtás másnap délutánra ugyanolyan kalap fos. Ja, gyertyát is cseréltünk.
Szerintem meg a karbival lesz ott valami gixer, vidd már el Tsigához... Péntek este a mekiben kifordult az emberek szájából a hamburger a benzinszagtól, mikor befordultál a parkolóba  Roll Eyes
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #53294 Dátum: 2011 április 04, 22:40:00 »


Az A0 ("nulla") és az AB közötti különbség érdekelne.

Az áttételük azonos, de
AB: vezetett kinyomócsapágyas, bronz kapcsolóvillás, bordás negyedik fokozatú AB-s váltó 1970-től van az olajos féltengely legvégéig, még a mexikóikban is.
Anulla: nem vezetett kinyomócsapágyas, vas kapcsolóvillás és ékhornyos negyedik fokozatú. A0 váltó 1964 (?)-től 1968-ig van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #53293 Dátum: 2011 április 04, 21:56:01 »

Köszi! De mi okozza, hogy a faszán belőtt gyújtás másnap délutánra ugyanolyan kalap fos. Ja, gyertyát is cseréltünk.
megszakító beégett, mégsem lett faszán beállítva a gyújtás, valami madzag nem érintkezik, vagy éppen ellenkezőleg, érintkezik, aminek nem kéne, testel a gyertyakábel.
a lehetőségek végtelenek.
végig kell nézni onnan, hogy bejön a delej a trafóba.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #53292 Dátum: 2011 április 04, 21:47:48 »

ha hol jó hol nem jó, az valószínűleg gyújtás.

Köszi! De mi okozza, hogy a faszán belőtt gyújtás másnap délutánra ugyanolyan kalap fos. Ja, gyertyát is cseréltünk.

Oldalak: 1 ... 678 679 680 681 682 [683] 684 685 686 687 688 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.223 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.