www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 00:33:21

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 680 681 682 683 684 [685] 686 687 688 689 690 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14872231 alkalommal)
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #53251 Dátum: 2011 április 03, 22:07:18 »

ami nálam van 68-as az is AO-s és nem vezetett csapágyas rövid váltó
Akkor lehet akár az eredeti is?  Roll Eyes
Nekem kicsit lustának tűnik vele az autó, viszont 110-nél szép a a hangja. (ebből azt tippeltem volna, hogy hosszú váltó van a kocsi alatt.)
A te váltód állapotáról tudni valamit?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #53250 Dátum: 2011 április 03, 21:46:15 »

Sziasztok,

Ha A0228643 a váltóm száma az mit jelent. És 67/68-as F-es mocival párosítva? Milyen kódvolt benne eredetileg?
ami nálam van 68-as az is AO-s és nem vezetett csapágyas rövid váltó

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #53249 Dátum: 2011 április 03, 21:26:32 »

Mennyibe kerül a kupulung ferodolozás?
nálunk aszem 6ezer

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #53248 Dátum: 2011 április 03, 21:20:07 »

mi volt a gond végül? én arról lemaradtam
A hengerfejben joval nagyobb lett a lyuk, mint amekkora a szelepszarnak kellett volna, lotyogott az egesz minden iranyba ... (ugy tudom, hogy abban a motorban meg nem volt szelepvezeto, a hengerfej anyagaban csuszkal a szelepszar)
Ugy hallottam, hogy egy felfuras-perselyezes utan szaladhat tovabb.


Buzi, aki fékez! :-)))
Robpanzer
« Hozzászólás #53247 Dátum: 2011 április 03, 21:17:37 »

megéri.

Mennyibe kerül a kupulung ferodolozás?
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #53246 Dátum: 2011 április 03, 21:17:24 »

Sziasztok,

Ha A0228643 a váltóm száma az mit jelent. És 67/68-as F-es mocival párosítva? Milyen kódvolt benne eredetileg?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #53245 Dátum: 2011 április 03, 21:13:01 »

megéri.
jó helyen Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #53244 Dátum: 2011 április 03, 21:12:00 »

Sziasztok!
Szerintetek megéri ferodoloztatni egy 200-as kuplungtárcsát? Vagy inkább érdemes újat venni?
megéri.

Robpanzer
« Hozzászólás #53243 Dátum: 2011 április 03, 21:01:08 »

Sziasztok!
Szerintetek megéri ferodoloztatni egy 200-as kuplungtárcsát? Vagy inkább érdemes újat venni?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #53242 Dátum: 2011 április 03, 20:58:33 »

gyerekek üdvw a való világba......


drága szar világba élünk

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #53241 Dátum: 2011 április 03, 20:20:31 »

Én meg visszalegóztam az Ovál hengerfejét és összeraktam a motort. Jövő vasárnap rakom be.
Amúgy eszméletlen, hogy a 30 lovas motor mennyivel egyszerűbb, mint a későbbiek.
mi volt a gond végül? én arról lemaradtam
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #53240 Dátum: 2011 április 03, 20:10:35 »

Merkiék is valami kb. 25ezer per darabot mondtak anno 1-2 éve.
Én láttam élőben Tazoli sárvédőit. Nekem tetszett a kiállása. Egy kis javítás, és van egy jó sárvédőpárad.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #53239 Dátum: 2011 április 03, 20:05:56 »

Már az utángyártott is alulról súrolja a 20-ast...
Igen, gondolkozom nagyon, mi legyen. Ez a 25 körüli ár az akkori utángyártott kb. másfélszerese, vagy talán még több is volt. Mondom, jó 1-2 éve beszéltem Gyöngyivel gyári sárvédő ügyben.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #53238 Dátum: 2011 április 03, 20:03:54 »

Merkiék is valami kb. 25ezer per darabot mondtak anno 1-2 éve.
Már az utángyártott is alulról súrolja a 20-ast...

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #53237 Dátum: 2011 április 03, 20:00:28 »

Ha jól emléxem 340€ volt a garnitúra  Lips Sealed
Merkiék is valami kb. 25ezer per darabot mondtak anno 1-2 éve.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #53236 Dátum: 2011 április 03, 19:56:44 »

Mennyi darabja? Gondolom, naqgyságrendi különbség van...

Ha jól emléxem 340€ volt a garnitúra  Lips Sealed

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #53235 Dátum: 2011 április 03, 19:19:42 »

Szerencsére én hagytam magam lebeszélni .... Ez ugyan "kicsit" drágább, de talán hálás leszek majd érte amikor ...


Mennyi darabja? Gondolom, naqgyságrendi különbség van...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #53234 Dátum: 2011 április 03, 18:34:31 »

szerintem ilyenkor kell nekiesni a nagyflexszel.
vagy gyufával, tetszés szerint :-))

én a büdösbuzikurvámat (ulrich) ma életre rugdostam.
van hátsó fék, van minden.
nálunk rend van.
megmondtam, ha gecizik, felgyújtom :-)
Csak keményen! Grin
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #53233 Dátum: 2011 április 03, 18:16:29 »

összeraktam a motort a buszomba, a héten felrakatom ótószerelő haverral a lendkereket, ha lenne pár vállalkozó aki segítene a héten valamelyik este berakni, akkor ki is mennék vele a krúznájtra

ami még hátra van : gázbovden csere, gyújtás állítás, szelep állítás, benzintank beszerelése

lehet, hogy két este lesz

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #53232 Dátum: 2011 április 03, 18:09:50 »

Én meg visszalegóztam az Ovál hengerfejét és összeraktam a motort. Jövő vasárnap rakom be.
Amúgy eszméletlen, hogy a 30 lovas motor mennyivel egyszerűbb, mint a későbbiek.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #53231 Dátum: 2011 április 03, 18:08:42 »

Huhh, tölem meg ma vitte volna el a bogarat Szűr Gabi, de a következő történt:
Elég jól összeálltak a héten a dolgok, találtam még lelazult hengerfejet, meg egyéb apróságokat, de tegnapra pöccre indult, jól is ment. Kapott friss olajat, új gyertyákat stb.
Megbeszéltük Gabival, hogy 10-re itt van a vasútállomáson, megyek érte bogárral. Amikor tolattam ki, esett az alapjárat, de gondoltam még hideg... Kiszáltam becsukni a kaput és azt láttam, hogy valamit csöpögtet az autó... Alá néztem és a benzin csöpögött a kipufogóból!! Gyorsan légszűrő le és látom, hogy a balos karbi gyorsítóján folyik be a benzin...
Elmentem gyalog az állomásra, aztán megbeszéltem Gabival, hogy gyorsan orvosoljuk a dolgot... Ez a gyors szerelés 4 órás karbi javításba torkollott, de végül 100%-os lett a karbi. Összeszerelés, szinkron.
Egy baj maradt. Az a 2 henger annyira el lett áztatva, hogy nem bírtak a gyertyák rendesen életre kelni... Mentünk pár kört Gabival és nagyon megy a kocsi!! De nem mertem így visszaadni a gépet, mert abban a 2 hengerben csak aszisztált a 2 gyertya... Egy gyors ebéd, gondolkozás...
Ugyhogy abban maradtunk, marad a kocsi még egy hetet, kap új gyertyákat (természetesen én állom, és innentől nincs munkadíj sem), aztán jövő héten Rajzásra menet viszem neki a vasat.
De jó lesz nagyon, miután levittem az állomásra, hazafelé már ki is tisztulhatott a két gyertya, mert nagyon megy... Nincs puffogás, semmi...

szerintem ilyenkor kell nekiesni a nagyflexszel.
vagy gyufával, tetszés szerint :-))

én a büdösbuzikurvámat (ulrich) ma életre rugdostam.
van hátsó fék, van minden.
nálunk rend van.
megmondtam, ha gecizik, felgyújtom :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #53230 Dátum: 2011 április 03, 16:10:19 »

Reggeli pár órás sárvédő felrakás 3-kor fejeződött be... Egy kalap szar az utángyártott. Semmi nem passzol rajta. Se ív, se csavarlyuk, se eleje, se vége, se lámpabilikben a felfogató fülek. Fellépőt nem lehet betenni a két sárvédő közé.
Egy embert okolhatok mindezért, mégpedig magam. Gabi kérdezte hogy mi legyen az első sárvédőkkel, mondom hagyd csak! Azt majd felteszem én... Holnap hívom hogy mikor vihetem vissza hozzá. Szigorúan csak rajzás után persze.



Szerencsére én hagytam magam lebeszélni .... Ez ugyan "kicsit" drágább, de talán hálás leszek majd érte amikor ...



[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #53229 Dátum: 2011 április 03, 15:59:56 »

Ma kaptam vissza a bogaram, lakatolás 2.0. Most minden olyan amilyennek elképzeltem.  Wink
Este megyek haza, felkerülnek a fellépők és az új első sárvédők.

Reggeli pár órás sárvédő felrakás 3-kor fejeződött be... Egy kalap szar az utángyártott. Semmi nem passzol rajta. Se ív, se csavarlyuk, se eleje, se vége, se lámpabilikben a felfogató fülek. Fellépőt nem lehet betenni a két sárvédő közé.
Egy embert okolhatok mindezért, mégpedig magam. Gabi kérdezte hogy mi legyen az első sárvédőkkel, mondom hagyd csak! Azt majd felteszem én... Holnap hívom hogy mikor vihetem vissza hozzá. Szigorúan csak rajzás után persze.

Refim továbbra sincs, nem volt időm méregetni.

Jah a leszerelt sárvédőkről lövöm fel a képeket, alkatrészesbe beteszem.


http://kepfeltoltes.hu/110403/2011-04-03_14.36.30_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110403/2011-04-03_14.36.08_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2011 április 03, 16:47:17 írta tazoli49 »
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #53228 Dátum: 2011 április 03, 14:30:36 »

Huhh, tölem meg ma vitte volna el a bogarat Szűr Gabi, de a következő történt:
Elég jól összeálltak a héten a dolgok, találtam még lelazult hengerfejet, meg egyéb apróságokat, de tegnapra pöccre indult, jól is ment. Kapott friss olajat, új gyertyákat stb.
Megbeszéltük Gabival, hogy 10-re itt van a vasútállomáson, megyek érte bogárral. Amikor tolattam ki, esett az alapjárat, de gondoltam még hideg... Kiszáltam becsukni a kaput és azt láttam, hogy valamit csöpögtet az autó... Alá néztem és a benzin csöpögött a kipufogóból!! Gyorsan légszűrő le és látom, hogy a balos karbi gyorsítóján folyik be a benzin...
Elmentem gyalog az állomásra, aztán megbeszéltem Gabival, hogy gyorsan orvosoljuk a dolgot... Ez a gyors szerelés 4 órás karbi javításba torkollott, de végül 100%-os lett a karbi. Összeszerelés, szinkron.
Egy baj maradt. Az a 2 henger annyira el lett áztatva, hogy nem bírtak a gyertyák rendesen életre kelni... Mentünk pár kört Gabival és nagyon megy a kocsi!! De nem mertem így visszaadni a gépet, mert abban a 2 hengerben csak aszisztált a 2 gyertya... Egy gyors ebéd, gondolkozás...
Ugyhogy abban maradtunk, marad a kocsi még egy hetet, kap új gyertyákat (természetesen én állom, és innentől nincs munkadíj sem), aztán jövő héten Rajzásra menet viszem neki a vasat.
De jó lesz nagyon, miután levittem az állomásra, hazafelé már ki is tisztulhatott a két gyertya, mert nagyon megy... Nincs puffogás, semmi...

Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #53227 Dátum: 2011 április 02, 20:43:40 »

Mondtam, csak tőlem érdemes... Grin
Wink
Egyébként visszavonom, mert most jutott eszembe, hogy a '63-asomnak felújított motorja volt... Azzal semmi gond nem volt és most sincs..

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #53226 Dátum: 2011 április 02, 20:38:15 »

Felújított motorú kocsit még nem vettem, de nem épp ezek miatt nem is fogok..
Mondtam, csak tőlem érdemes... Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #53225 Dátum: 2011 április 02, 20:36:48 »

És minden felújított motorban tetten érhetők voltak a szerelési hibák.
Felújított motorú kocsit még nem vettem, de nem épp ezek miatt nem is fogok..

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #53224 Dátum: 2011 április 02, 20:35:26 »

ez olasz tárcsa esp


a dobozán BRASILIA szerepelt. akkor vagy a kereskedő vagy a szereleő összecserélhette???  de legalább ez is kiderült... Grin Grin Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #53223 Dátum: 2011 április 02, 20:28:36 »

Gútentág!

felszabályozták a féktárcsáimat. 0,2mm-el szedték meg. ez a kép még előtte készült. a balodalán felül látszik egy kis elszineződés. na ott nem ért hozzá az eszterga kés... ebben a tárcsában kb. 3-4000Km lehet..

VIVA BRASILIA !
ez olasz tárcsa esp

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #53222 Dátum: 2011 április 02, 20:25:27 »

Gútentág!

felszabályozták a féktárcsáimat. 0,2mm-el szedték meg. ez a kép még előtte készült. a balodalán felül látszik egy kis elszineződés. na ott nem ért hozzá az eszterga kés... ebben a tárcsában kb. 3-4000Km lehet..

VIVA BRASILIA !

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #53221 Dátum: 2011 április 02, 20:17:35 »

Pedig jó hangja volt a motorodnak és jól is ment.. Roll Eyes
Ami azt illeti, több olyan kocsim is volt, amelyiket felújított motorral vettem, Kamilla is ilyen.
Eddig még mind úgy járt, hogy megcsináltattam, mert idő előtt kezdett haldokolni, és már nem volt türelmem a jelentkező hibákat trükközéssel ellensúlyozni.
Tőlem jó kocsit venni, amit eladtam, az mind megy még, motorikusan mindenképpen.
És minden felújított motorban tetten érhetők voltak a szerelési hibák.

Bácsi Győző
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #53220 Dátum: 2011 április 02, 19:52:10 »

Blokkot síkolni kell, talán még egyszer jó lesz, voltak fordítva szerelt dolgok, olajszivattyú sem most lehelte ki a lelkét, henger-dugók jók.
Kell egy másik lendkerék, kuplungszerkezet, tárcsa.
Váltó talán javítható, holnap veszem ki. Nyelestengely 8 cm-t jár ki-be.
Pedig jó hangja volt a motorodnak és jól is ment.. Roll Eyes

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #53219 Dátum: 2011 április 02, 19:44:37 »

Mesélj!
Blokkot síkolni kell, talán még egyszer jó lesz, voltak fordítva szerelt dolgok, olajszivattyú sem most lehelte ki a lelkét, henger-dugók jók.
Kell egy másik lendkerék, kuplungszerkezet, tárcsa.
Váltó talán javítható, holnap veszem ki. Nyelestengely 8 cm-t jár ki-be.

Bácsi Győző
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #53218 Dátum: 2011 április 02, 18:45:07 »

Szétszedtem már mint valami órás darabjaira. Cheesy Kivettem a tengelyt csak nem sikerült úgy összeraknom úgy hogy mind nulla legyen mindig elcsúszott egy, de leeht az volt a baj hogy este 11 volt Cheesy Ok akkor ujra nekifutok.
tépsz egy darab szigetelő szalagot - mikor egy vonalban állnak átragasztod - beteszed a tengelyt - leveszed a ragasztót ---> nem csúszik el
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #53217 Dátum: 2011 április 02, 18:45:01 »

Van egy olyan gyanúm, hogy a negyven évi bogárszerelési gyakorlat nem minden.
Ma lett szétborítva a motorom, már nem csodálkozom rajta, hogy nem volt az igazi, talán megúszom blokkcsere nélkül...
Ne generáloztassatok motort Tatabányán.
Mesélj!

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #53216 Dátum: 2011 április 02, 17:48:25 »

Szépen akkurátusan szedd szét és valami szilikonos zsírral kenegesd meg és rakd össze újra.
Nem űrtechnika, kb fél óra alatt megvagy.
Nemrég csináltam én is, mert pár éve befújtam zárolajozóval, na az az ami többet árt, mint használ.

Szétszedtem már mint valami órás darabjaira. Cheesy Kivettem a tengelyt csak nem sikerült úgy összeraknom úgy hogy mind nulla legyen mindig elcsúszott egy, de leeht az volt a baj hogy este 11 volt Cheesy Ok akkor ujra nekifutok.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
1303LS
« Hozzászólás #53215 Dátum: 2011 április 02, 17:45:30 »

Hogy a legyegyszerűbb kinullázni/visszatekerni a km órát??? Vagy csak üssem ki a számlálónál a tengelyt amin a bütykös kerekek vannak és állítsam nullára? Wink
Szépen akkurátusan szedd szét és valami szilikonos zsírral kenegesd meg és rakd össze újra.
Nem űrtechnika, kb fél óra alatt megvagy.
Nemrég csináltam én is, mert pár éve befújtam zárolajozóval, na az az ami többet árt, mint használ.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #53214 Dátum: 2011 április 02, 17:41:14 »

Hogy a legyegyszerűbb kinullázni/visszatekerni a km órát??? Vagy csak üssem ki a számlálónál a tengelyt amin a bütykös kerekek vannak és állítsam nullára? Wink

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #53213 Dátum: 2011 április 02, 16:32:37 »



Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #53212 Dátum: 2011 április 02, 16:31:52 »

Van egy olyan gyanúm, hogy a negyven évi bogárszerelési gyakorlat nem minden.
Ma lett szétborítva a motorom, már nem csodálkozom rajta, hogy nem volt az igazi, talán megúszom blokkcsere nélkül...
Ne generáloztassatok motort Tatabányán.

Miért? Ki generálozta Tatabányán? Shocked

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Oldalak: 1 ... 680 681 682 683 684 [685] 686 687 688 689 690 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.215 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.