www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 26, 02:05:15

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 67 68 69 70 71 [72] 73 74 75 76 77 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14701298 alkalommal)
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #77771 Dátum: 2017 Június 07, 05:22:29 »

Még nem tudok nyilatkozni. 2 hét múlva indulok egy kb. 3500 km-es túrára és addig még műszaki is kell, motor se volt még indítva, stb. Szóval a biztonság kedvéért, széria karbival, kompresszor nélkül teszem meg ezt az utat, utána dobom fel a kompresszort. Majd ha lesz tapasztalat, elmesélem.

3500km?, az komoly!  Irigyellek.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77770 Dátum: 2017 Június 06, 21:20:49 »

Hoffmann-Speedster

Légszűrő honnan? Vergaser-werkstatt?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77769 Dátum: 2017 Június 06, 21:20:27 »

Még nem tudok nyilatkozni. 2 hét múlva indulok egy kb. 3500 km-es túrára és addig még műszaki is kell, motor se volt még indítva, stb. Szóval a biztonság kedvéért, széria karbival, kompresszor nélkül teszem meg ezt az utat, utána dobom fel a kompresszort. Majd ha lesz tapasztalat, elmesélem.

milyen az a motor? 1000 videót láttam már azzal az amr kompresszorral, de menni egyiken se mentek.

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77768 Dátum: 2017 Június 06, 21:12:47 »

Tegnapi SZMB:
- Lemostam sok év porát az autóról,
- Kimaszkoltam és lefújtam 2K alapozóval a ledrótkorongozott részeket,
- Betettem, bekötöttem a tankot,
- Raktam új motort az autóba,
- Kapott új kárpitokat a gép,
- Visszaraktam az első lököst a hátsó sárvédőket, csomagtér zárat, kilincseket.

Ennyi...
Légszűrő honnan? Vergaser-werkstatt?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #77767 Dátum: 2017 Június 06, 20:51:00 »

Tegnapi SZMB:
- Lemostam sok év porát az autóról,
- Kimaszkoltam és lefújtam 2K alapozóval a ledrótkorongozott részeket,
- Betettem, bekötöttem a tankot,
- Raktam új motort az autóba,
- Kapott új kárpitokat a gép,
- Visszaraktam az első lököst a hátsó sárvédőket, csomagtér zárat, kilincseket.

Ennyi...
milyen az a motor? 1000 videót láttam már azzal az amr kompresszorral, de menni egyiken se mentek.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77766 Dátum: 2017 Június 06, 20:44:52 »

Tegnapi SZMB:
- Lemostam sok év porát az autóról,
- Kimaszkoltam és lefújtam 2K alapozóval a ledrótkorongozott részeket,
- Betettem, bekötöttem a tankot,
- Raktam új motort az autóba,
- Kapott új kárpitokat a gép,
- Visszaraktam az első lököst a hátsó sárvédőket, csomagtér zárat, kilincseket.

Ennyi...

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77765 Dátum: 2017 Május 30, 07:58:59 »

a felújítás évei alatt néhány szerelő kezén átment az autóm és érdekesmód senkinel nem tűnt fel a kartercső hiánya.. ami az olajbeöntő nyilás melletti csonkot köti össze a levegőszűrővel.
lehet ezt kapni szövet bevonattal, mint régen vagy a megfelelő átmérőjű gumicsőből kell méretet vágni?

Vastag szövetes benzincsövet lehet kapni. Olyan, mint a gyári.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #77764 Dátum: 2017 Május 29, 21:23:55 »

Valamikor réges-régen nálunk vastagabb falú műanyag cső volt a megfejtés, olyanféle, ami a hajlatoknál, hajlításnál nem "roppan be", hanem megtartja a cső eredeti keresztmetszetét.
Olyan (vagy hasonló) mint az erősített oldalfaló slag.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #77763 Dátum: 2017 Május 29, 21:23:01 »

a felújítás évei alatt néhány szerelő kezén átment az autóm és érdekesmód senkinel nem tűnt fel a kartercső hiánya.. ami az olajbeöntő nyilás melletti csonkot köti össze a levegőszűrővel.
lehet ezt kapni szövet bevonattal, mint régen vagy a megfelelő átmérőjű gumicsőből kell méretet vágni?

Valamikor réges-régen nálunk vastagabb falú műanyag cső volt a megfejtés, olyanféle, ami a hajlatoknál, hajlításnál nem "roppan be", hanem megtartja a cső eredeti keresztmetszetét.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2176


« Hozzászólás #77762 Dátum: 2017 Május 29, 20:45:01 »

a felújítás évei alatt néhány szerelő kezén átment az autóm és érdekesmód senkinel nem tűnt fel a kartercső hiánya.. ami az olajbeöntő nyilás melletti csonkot köti össze a levegőszűrővel.
lehet ezt kapni szövet bevonattal, mint régen vagy a megfelelő átmérőjű gumicsőből kell méretet vágni?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #77761 Dátum: 2017 Május 25, 08:55:31 »

1,2 motor hengerfej csavarjait kellene meghúzni. Mennyi a mn? Es mi a sorrend?
Köszi
1. 10 Nm


2. 32Nm ha 10mm-es vagy 25 Nm ha 8-as, a haynes szerint



« Utoljára szerkesztve: 2017 Május 25, 09:04:32 írta Zoli »

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77760 Dátum: 2017 Május 24, 16:21:02 »

A sorrend: "n" és utána az "m".  Cheesy
LOL!
:DDD

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #77759 Dátum: 2017 Május 24, 16:18:13 »

1,2 motor hengerfej csavarjait kellene meghúzni. Mennyi a mn? Es mi a sorrend?
Köszi
A sorrend: "n" és utána az "m".  Cheesy
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #77758 Dátum: 2017 Május 24, 15:22:29 »

1,2 motor hengerfej csavarjait kellene meghúzni. Mennyi a mn? Es mi a sorrend?
Köszi

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #77757 Dátum: 2017 Május 22, 09:59:48 »

volt egy kis takeszolás Smiley
haha, vicces :-)))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77756 Dátum: 2017 Május 21, 23:30:20 »

volt egy kis takeszolás Smiley

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #77755 Dátum: 2017 Május 20, 20:39:06 »

A féket sikerült összeállítani annyira, hogy simán átment műszakin Cheesy
Na, ugye? :-)

Bácsi Győző
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #77754 Dátum: 2017 Május 19, 11:33:34 »

Az olajszagú fűtés az olajtól van. Ami a motorból kijön, a hűtés meg benyomja a fűtésbe. Ha nem jön ki olaj, megszűnik a szag, de annak lehet, drága oka van. Persze , ha csak a szelepfedél ereszt...:-) A kinyomó csapágynak ha néha hangja van, lesz annak utóbb gyakran is. Lehet játszani vele, de ha nem csak koszos, elég szar a sztyeppén cserélni, bár nem nagy ügy. Féket összeállítani sem űrtechnika, ha van emelőd, csavarhúzód, és fél órányi türelmed, akármikor meg tudod csinálni.
A féket sikerült összeállítani annyira, hogy simán átment műszakin Cheesy

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #77753 Dátum: 2017 április 29, 19:17:37 »


Aki Airrideba gondolkodik

képen az általam csinált autó

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #77752 Dátum: 2017 április 24, 18:41:35 »

Jo-jo, csak emlekeztess elotte, kerlek! ;-)
ok.
1303LS
« Hozzászólás #77751 Dátum: 2017 április 24, 17:23:44 »

Sok mindenre jó a szilikonzsír, de szerintem ide gépzsír való, amit súrlódó alkatrészek kenésére találtak ki.
Nem tudom, hogyan juttatod be, az én órámban a mágnes van a tengely egyik végén, a másikon a négyszög, és az egész két oldalról össze van préselve az öntvénybe. Egyedül a kilométerszámláló kihajtása szedhető még le róla.
Amit ember összerakott, azt ember szét is tudja szedni.  Roll Eyes
Én krytoxot használok ilyen helyekre. Ez is súrlódóra való.  Cheesy
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77750 Dátum: 2017 április 24, 16:23:18 »

Hát ezt már meg nem mondom. Fejben az sincs meg, hogy hogyan néz ki. Kézben tartva nem emlékszem, hogy sokat törtem volna a fejem. Adta magát.
Szilikonzsírt aztán meg miért ne?  Shocked
Sok mindenre jó a szilikonzsír, de szerintem ide gépzsír való, amit súrlódó alkatrészek kenésére találtak ki.
Nem tudom, hogyan juttatod be, az én órámban a mágnes van a tengely egyik végén, a másikon a négyszög, és az egész két oldalról össze van préselve az öntvénybe. Egyedül a kilométerszámláló kihajtása szedhető még le róla.

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #77749 Dátum: 2017 április 24, 15:58:15 »

Hogyan jön szét a mérő része? Nálam préseltnek tűnik. (Kívülről olajoztam, ami bekerült azt is).
(Ja, szilikonzsírt ne rakjon bele senki...)
Hát ezt már meg nem mondom. Fejben az sincs meg, hogy hogyan néz ki. Kézben tartva nem emlékszem, hogy sokat törtem volna a fejem. Adta magát.
Szilikonzsírt aztán meg miért ne?  Shocked
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #77748 Dátum: 2017 április 24, 15:37:30 »

Rajzáskor...
Jo-jo, csak emlekeztess elotte, kerlek! ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #77747 Dátum: 2017 április 24, 15:19:32 »

Btw, meg nalam van egy 68-as orad... Roll Eyes
Rajzáskor...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77746 Dátum: 2017 április 24, 15:19:19 »

Akkor az nem %-os csalás volt.  Tongue
Egyébként a sajátját ha szétszeded és újrazsírozod valami jófajta szilikonzsírral akkor kb. örök életig menni fog hangtalanul.
Hogyan jön szét a mérő része? Nálam préseltnek tűnik. (Kívülről olajoztam, ami bekerült azt is).
(Ja, szilikonzsírt ne rakjon bele senki...)
Igazad van, azt még nem mértem ki, hogy a % -os hiba rész megmaradt-e. 60-nál GPS pontos.
 A kis réz hajszálrugó egyrészt idővel fárad, másrészt valószínűleg nem lineáris a rendszer, részben a mágnes, részben a rugó karakterisztikája miatt.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #77745 Dátum: 2017 április 24, 13:27:59 »

Hopp. Szétszedem az órámat.
Btw, meg nalam van egy 68-as orad... Roll Eyes


Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #77744 Dátum: 2017 április 24, 12:55:12 »

Ja, átraktam a mutatót, és mákom volt (na jó, azért nem kell hozzá akkora), elsőre sikerült...
Akkor az nem %-os csalás volt.  Tongue
Egyébként a sajátját ha szétszeded és újrazsírozod valami jófajta szilikonzsírral akkor kb. örök életig menni fog hangtalanul.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #77743 Dátum: 2017 április 24, 09:08:34 »

Ja, átraktam a mutatót, és mákom volt (na jó, azért nem kell hozzá akkora), elsőre sikerült...
Hopp. Szétszedem az órámat.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77742 Dátum: 2017 április 24, 08:27:02 »

és a csalást ki tudtad kalibrálni belőle?
Ja, átraktam a mutatót, és mákom volt (na jó, azért nem kell hozzá akkora), elsőre sikerült...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #77741 Dátum: 2017 április 21, 08:16:53 »

Még nem is meséltem, kilométerórát kellett cserélnem. Még a gyári volt benne, szerintem gyári piros pecséttel meg plombával. Zörgött egy ideje, most megállt, azt hittem, a bowden. De nem, az óra tengelye állt be, és kilökte a bowdent, még jó, hogy volt egy felújítottam a fiókban. Utána mondjuk azt még egyszer ki kellett szednem, mert csalt vagy 20% -ot...
Ilyen is van...
és a csalást ki tudtad kalibrálni belőle?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77740 Dátum: 2017 április 21, 08:13:33 »

Még nem is meséltem, kilométerórát kellett cserélnem. Még a gyári volt benne, szerintem gyári piros pecséttel meg plombával. Zörgött egy ideje, most megállt, azt hittem, a bowden. De nem, az óra tengelye állt be, és kilökte a bowdent, még jó, hogy volt egy felújítottam a fiókban. Utána mondjuk azt még egyszer ki kellett szednem, mert csalt vagy 20% -ot...
Ilyen is van...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #77739 Dátum: 2017 április 20, 16:41:07 »


1:1,4 himba instal

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #77738 Dátum: 2017 április 20, 15:08:57 »

tyűha, nagyon agresszív nálatok az eső. vagy a talajpára. vagy a macskák.. Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #77737 Dátum: 2017 április 20, 08:44:17 »


Ütése a tárcsának se axiális, se radiális irányban nem volt. Viszont rohadt bele szép gödör.
Gyári tárcsák voltak, viszont 6,5 mm-re voltak kopva.

tyűha, nagyon agresszív nálatok az eső. vagy a talajpára. vagy a macskák.. Grin
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #77736 Dátum: 2017 április 19, 19:44:47 »

Nem, én se értem, de ez van.
Szabályozni nem lehet, tehát cserés.
Már lerendeltem a bárditól.
Kicseréltem, jobb oldalon még kell egy kis fékzsír a nyeregbe. Egyébként szuper lett. Bekopós időszakban vagyunk, de alakul.

Jöjjenek a horror képek.
3, 4-es kép a bal oldali.
1, 2-es kép a jobb oldali.

Ütése a tárcsának se axiális, se radiális irányban nem volt. Viszont rohadt bele szép gödör.
Gyári tárcsák voltak, viszont 6,5 mm-re voltak kopva.

Helyükre került két Brembo.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77735 Dátum: 2017 április 18, 23:34:12 »

az ina mostanában zjkorea-i ésjók

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #77734 Dátum: 2017 április 18, 18:53:33 »

http://www.otto-zimmermann.de/en/
Az oldal Kínai nyelvű változatának megléte után felettébb gyanús.

Mondjuk ami nem kínban készül az hamisítvány.  Grin
Ahogy nézzük Grin https://www.google.hu/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=29&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjkrKrEt67TAhXqIpoKHTeYCks4FBAWCGMwCA&url=http%3A%2F%2Fbelsoseg.blog.hu%2F2014%2F08%2F15%2Figy_keszul_a_kamu_brembo_megvenned&usg=AFQjCNGlWfq72tVXDgQLxmGxHmwvxx2FMg&sig2=5x4RPAvXv20Ynd9kbE7FWQ

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #77733 Dátum: 2017 április 18, 17:53:46 »

http://www.otto-zimmermann.de/en/
Az oldal Kínai nyelvű változatának megléte után felettébb gyanús.

Mondjuk ami nem kínban készül az hamisítvány.  Grin
Tavaly nyáron akartam venni egy erősebb kisflexet (sarokköszörű). A boltban kétféle volt: Makita (made in Romania) és AEG (made in PRC) Próbálgattam, de a kínai valahogy masszívabbnak és kényelmesebbnek tűnt.
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #77732 Dátum: 2017 április 18, 17:36:38 »

Oldalak: 1 ... 67 68 69 70 71 [72] 73 74 75 76 77 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.