www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 18:11:07

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13170713 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77635 Dátum: 2017 Március 08, 20:56:21 »

Ez a hozzászólás teli van ellentmondással.

Pont azért kell plusz hűtés mert hosszúváltó nagysebesség léghűtés. Vizes motornál oké hogy minél gyorsabban megyek anál jobban hűti a szél a radiátorban a vizet, de levegősnél figyeld meg hogy minél gyorsabban mész anál jobban melegszik ellenben a vizessel. Ezt tapasztalatból írom.
Sokkal több hőt termel nagyobb fordulaton most mindegy hogy hosszúváltó nem oszt nem szoroz csak többet megy végre de pörögni fog hőt fog termelni a ventilátor meg nem tud annyi levegő biztosítani amennyi kellene hogy ne melegedjen. Rövid távon oké de hosszabb úton le fog főni mint a kávé.
Én tavaly megnéztem a bogaramat 1.6 sima váltó, mit tud melegedés szempontjából pont kánikula volt. Cegléd-Szolnok átlagban olyan 75 kmh val 90 fokig melegedett. Visszafele telejesen lehülve indultam, kitapostam a belét 110 alatt nem mentem akkor 125-130 fokig melegedett de még ment volna felfele. Ugyhogy ennyit a hűtésről 90 kmh-ig oké felette nem bírja az iramot.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77634 Dátum: 2017 Március 08, 20:50:18 »

Attól, hogy kap az autó egy gyári áttételű hosszú váltót (nem épített extra hosszút) és 2 db typ3 karbit, még nem lesz melegedési problémája.

A legtöbb nem felújított bogár motor ezer sebből vérzik hűtés terén: hiányzik 1-2 lemez, nagy az előgyújtás, nyakig olajsarasak a hengerek, fos olajjal járnak, lerakódások vannak kívül-belül az olajhűtőn, hiányzik a motortér gumi, rossz a karburálás, stb, stb. És semmi bajuk... Ha valaki épít egy motort ami 4 lóerővel erősebb lesz mint a legerősebb gyári kivitel és megkapja a gyárilag szerelt leghosszabb váltót, annak semmi baja nem lesz, ha rendesen van összerakva, beállítva.

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #77633 Dátum: 2017 Március 08, 20:48:10 »

Igen, ezért szokták még deflektorokkal is megtámogatni esetenként. De csak annyit, a hosszabb váltó ugyanazon a fordulaton nagyobb teljesítményt kér a motortól, ami cserébe alacsonyabb sebességgel forgatja a ventillátort, hogy is melegedne jobban?

egy typ 3 tudott-e 110-es utazót újszerű állapotú motorral gyári hűtéssel(?) ha igen a könnyebb kasztnis bogárnak is menni fog
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #77632 Dátum: 2017 Március 08, 20:46:54 »

Pont azért kell plusz hűtés mert hosszúváltó nagysebesség léghűtés. Vizes motornál oké hogy minél gyorsabban megyek anál jobban hűti a szél a radiátorban a vizet, de levegősnél figyeld meg hogy minél gyorsabban mész anál jobban melegszik ellenben a vizessel. Ezt tapasztalatból írom.
Sokkal több hőt termel nagyobb fordulaton most mindegy hogy hosszúváltó nem oszt nem szoroz csak többet megy végre de pörögni fog hőt fog termelni a ventilátor meg nem tud annyi levegő biztosítani amennyi kellene hogy ne melegedjen. Rövid távon oké de hosszabb úton le fog főni mint a kávé.
Én tavaly megnéztem a bogaramat 1.6 sima váltó, mit tud melegedés szempontjából pont kánikula volt. Cegléd-Szolnok átlagban olyan 75 kmh val 90 fokig melegedett. Visszafele telejesen lehülve indultam, kitapostam a belét 110 alatt nem mentem akkor 125-130 fokig melegedett de még ment volna felfele. Ugyhogy ennyit a hűtésről 90 kmh-ig oké felette nem bírja az iramot.
még mindig nem vagyok szakértő de☺
(a piros részt nem is értem)
melyik a sima váltó, azt sem tudom, de 110 km/h felett biztos pörög 4000 körül-felett, az hosszú távon nem egészséges

meg hogy egy typ 3 tudott-e 110-es utazót újszerű állapotú motorral gyári hűtéssel(?) ha igen a könnyebb kasztnis bogárnak is menni fog
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #77631 Dátum: 2017 Március 08, 19:52:54 »

mondom, nem vagyok szakértő
az biztos hogy nem tuning motor lesz, csak egy erősebb motor, hosszabb váltóval, nagyobb utazóval
oda nem kell extra hűtés ...
Igen, ezért szokták még deflektorokkal is megtámogatni esetenként. De csak annyit, a hosszabb váltó ugyanazon a fordulaton nagyobb teljesítményt kér a motortól, ami cserébe alacsonyabb sebességgel forgatja a ventillátort, hogy is melegedne jobban?

Bácsi Győző
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #77630 Dátum: 2017 Március 08, 18:25:05 »

mondom, nem vagyok szakértő
az biztos hogy nem tuning motor lesz, csak egy erősebb motor, hosszabb váltóval, nagyobb utazóval
oda nem kell extra hűtés ...
Pont azért kell plusz hűtés mert hosszúváltó nagysebesség léghűtés. Vizes motornál oké hogy minél gyorsabban megyek anál jobban hűti a szél a radiátorban a vizet, de levegősnél figyeld meg hogy minél gyorsabban mész anál jobban melegszik ellenben a vizessel. Ezt tapasztalatból írom.
Sokkal több hőt termel nagyobb fordulaton most mindegy hogy hosszúváltó nem oszt nem szoroz csak többet megy végre de pörögni fog hőt fog termelni a ventilátor meg nem tud annyi levegő biztosítani amennyi kellene hogy ne melegedjen. Rövid távon oké de hosszabb úton le fog főni mint a kávé.
Én tavaly megnéztem a bogaramat 1.6 sima váltó, mit tud melegedés szempontjából pont kánikula volt. Cegléd-Szolnok átlagban olyan 75 kmh val 90 fokig melegedett. Visszafele telejesen lehülve indultam, kitapostam a belét 110 alatt nem mentem akkor 125-130 fokig melegedett de még ment volna felfele. Ugyhogy ennyit a hűtésről 90 kmh-ig oké felette nem bírja az iramot.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #77629 Dátum: 2017 Március 08, 13:05:16 »

de a typ3 hűtési rendszere egész más mint a bogáré. nem tudom hogy jobb vagy rosszabb, de más.
mondom, nem vagyok szakértő
az biztos hogy nem tuning motor lesz, csak egy erősebb motor, hosszabb váltóval, nagyobb utazóval
oda nem kell extra hűtés ...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #77628 Dátum: 2017 Március 08, 12:17:06 »

hát most hirtelen nem tudom kell-e☺
typ3-as karbik hf-ek, váltó és a motorban sem lesz extra átalakítás  azaz kb typ3-as rendszer ami gyárilag nem igényelt ilyesmit
 de nem én vagyok a szakember☺
 

de a typ3 hűtési rendszere egész más mint a bogáré. nem tudom hogy jobb vagy rosszabb, de más.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #77627 Dátum: 2017 Március 08, 10:20:51 »

Viszont, szerintem mivel ugye a fordszám függvényében hűt a lég, vagy komolyabb hűtést, vagy olajhűtőt teszel be, mert alacsonyab fordulathoz nagyobb motorteljesítmény tartozik, így jobban melegedhet.
hát most hirtelen nem tudom kell-e☺
typ3-as karbik hf-ek, váltó és a motorban sem lesz extra átalakítás  azaz kb typ3-as rendszer ami gyárilag nem igényelt ilyesmit
 de nem én vagyok a szakember☺
 
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #77626 Dátum: 2017 Március 07, 20:36:29 »

mindenkinek köszönöm a segítő szándékú hozzászólást
izgalmas a dolog sikerül-e kivételként erősíteni(gyengíteni)a szabályt miszerint a typ 3-as karbi csak egyre jó (macskát dobálni*)
nem lesz gyors a projekt, nem is munkába járni kell az autó, és nem is a konyhapénzből épül,
és nem is az étkezőasztalon....
ha van történés beszámolok a fejleményekről
 
Viszont, szerintem mivel ugye a fordszám függvényében hűt a lég, vagy komolyabb hűtést, vagy olajhűtőt teszel be, mert alacsonyab fordulathoz nagyobb motorteljesítmény tartozik, így jobban melegedhet.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #77625 Dátum: 2017 Március 07, 12:13:43 »

Az olajos hosszúváltó építés sokkal egyszerűbb.
erről tudsz részleteset mondani?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #77624 Dátum: 2017 Március 07, 11:21:24 »

mindenkinek köszönöm a segítő szándékú hozzászólást
izgalmas a dolog sikerül-e kivételként erősíteni(gyengíteni)a szabályt miszerint a typ 3-as karbi csak egyre jó (macskát dobálni*)
nem lesz gyors a projekt, nem is munkába járni kell az autó, és nem is a konyhapénzből épül,
és nem is az étkezőasztalon....
ha van történés beszámolok a fejleményekről
 
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77623 Dátum: 2017 Március 07, 10:51:02 »

van valahol összehasonlítás olajos, kontra száraz féltengelyes hátsó futómű tekintetében?

előnyök hátrányok, melyik miben jó, menettulajdonságok, kényelmi szempontok, ilyesmi...

sima bogár,
1600-os motor félhosszú váltó
nincs: ültetési szándék-drift-versenyzés,

 csak sima lendületes használat

esetleg ha írna valaki hozzáértő pár sort..... köszönöm előre is


Mindent meg lehet csinálni, de én nem kezdenék megint bele száraz féltengelyesíteni a kasztnit, pláne ha nem mexikói. A mexikói esetében ott a helye a lengőkar belső felfogatásának, csak oda kell hegeszteni, de a pozícionálás így is nagyon nehéz és problémás.

Az olajos hosszúváltó építés sokkal egyszerűbb.

Azonban igaz, a szárazféltengelyes Bogár teljesen máshogy fordul, stabilabb, jobb.
De 1.6-osnál nincs nagyon jelentősége.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #77622 Dátum: 2017 Március 07, 05:18:55 »

A régi motorosok szépen leírták előtte. Jobb a bevált recept, mert beleszaladsz olyanba, amiből végül nem jössz ki (főleg, ha nem magadnak csinálod).
Ráadásul nem lesz olcsóbb, jobb, szebb, csak kuriózum. Te meg autózni szeretnél, nem pózolni. :-)
A piros Bogárba a Stunt utólag faragta a száraz hosszú váltót. Részletesen leírta annó a blogjában, ha nem találod meg, elküldöm.

?
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #77621 Dátum: 2017 Március 06, 19:17:43 »

Igen. :-)

?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #77620 Dátum: 2017 Március 06, 18:04:43 »

Igen. :-)

aki nem tanul másik kárán, kell egy jó indok hogy miért nem készül el soha a motorja vagy miért lett szar. Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77619 Dátum: 2017 Március 06, 11:50:47 »

köszönöm a részletes választ, elgondolkodtató☺
de van aki gyufából épít Eiffeltornyot ....  az is élvezi
aki nem tanul másik kárán, kell egy jó indok hogy miért nem készül el soha a motorja vagy miért lett szar. Grin

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #77618 Dátum: 2017 Március 06, 08:28:43 »

Vadász, vadász.....   mondta a medve  Grin

köszönöm a részletes választ, elgondolkodtató☺
de van aki gyufából épít Eiffeltornyot ....  az is élvezi
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #77617 Dátum: 2017 Március 05, 20:07:48 »



Ja, és nem hiába kuriózum ez a megoldás: Mert szívás...

köszönöm a részletes választ, elgondolkodtató☺
de van aki gyufából épít Eiffeltornyot ....  az is élvezi
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77616 Dátum: 2017 Március 05, 19:54:07 »

Ez a tegyünk typ3 karbit a bogár motorra dolog is egy olyan téma mint, hogy a CT-s motoról megcsináljuk a csoda tuningmotort bogárba: Időnként valakinek eszébe jut, nem hallgat a többiekre, elcsábul, hogy csak 20ezerből megvan a 2 typ3 karbi szívócsővel, majd sok munkával, sok pénzből lesz egy csúnya motortere és rosszul működő rendszere, esetleg nagyon sok munkával és nagyon sok pénzből egy közepesen szép motortere és egy kb. úgy működő technikája mintha vett volna egy EPC/ICT szettet ami szép és 1 óra alatt felugrik a motorra (kevesebb pénzből).

Egy új szett amiben a benzincső, az előmelegítő lezáró, a bilincsek, a rudat, a 2 db új karbi! a szívócső, a légszűrő benne van, az 470 Euro:

https://de.hoffmann-speedster.com/bus/bus-t2/motor/vergaser-luftfilter/600/vergaseranlage-empi-epc-34-einkanal?c=141637

Lehet soknak tűnik, de veszel 20-ból egy pár typ3 karbit és az első, hogy fel kell újítani őket (ez tuti). elküldöd a Merkihez és ha nagyon nagy szerencséd van, akkor 70-ből kijön a 2 karbi felújítása. A typ3 szívócsővel (szimplaszívóssal sem!) nem fér el a karbi a turbinaház mellett. Vagy alakítasz a szívócsöveken, vagy a turbinaházon. Egyik sem lesz egyszerű (valószínűleg szép sem). Legyen mondjuk az átalakítás 10ezer Ft (valami nagyon jó haver bevállalja azt, hogy addig szórakozzon a dologgal, míg minden elfér. Gyártasz rudazatot nagyon olcsón mondjuk 15ezerből (lézervágás, esztergálás, csapágy, jobbos-balos faudi fej, horganyzás, hegesztés, stb). Rudazatkészítés közben elhagyod a töködet mire összejön úgy, hogy nem akad el semmi semmiben és mire összejön az áttétel, hogy padló gáznál teljesen nyisson a pillangó. Veszel még 2 légszűrő 10ezerért. Benzincsövet, bilincseket, előmelegítő lezárót, csavarokat, balansz csövet, stb 5-10ezerért.

Nem arról van szó, hogy nem lesz olyan erős mint az EPC/ITC karbikkal. Lehet, hogy pont ugyanolyan erős lesz, pont ugyanannyi pénzből, de az egyiket 1 óra felpattintani úgy, hogy minden passzol, a másikkal meg lehet szívni hónapokat. Az egyiknél szép alu szívócsövek lesznek, szép rudazattal, a másiknál meg toldozott-foltozott...

Ja, és nem hiába kuriózum ez a megoldás: Mert szívás...

"van a láthatáron"
ezért is tetszene hogy ritka, "érdekes" kombináció lesz a bogaramban.
--EZ egy szürke 1.3-as 71-es, nem a piros rat-----
az a pár lóerő, plusz a másik néhány az1.6 hd-ből pedig elég, csak a hosszú váltó miatt kell.

tehát ha kiküszöbölhető:
-az elférés....(szimplaszívós csonkokkal lehet nem kell faragni(?)
-és a rudazat kérdése.... az is van profi
akkor lehet járható az út...de mondom képlékeny minden....

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #77615 Dátum: 2017 Március 05, 11:39:26 »

"van a láthatáron"
ezért is tetszene hogy ritka, "érdekes" kombináció lesz a bogaramban.
--EZ egy szürke 1.3-as 71-es, nem a piros rat-----
az a pár lóerő, plusz a másik néhány az1.6 hd-ből pedig elég, csak a hosszú váltó miatt kell.

tehát ha kiküszöbölhető:
-az elférés....(szimplaszívós csonkokkal lehet nem kell faragni(?)
-és a rudazat kérdése.... az is van profi
akkor lehet járható az út...de mondom képlékeny minden....
vegyel egy ICT szettet nincs baja soha

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #77614 Dátum: 2017 Március 04, 22:02:54 »

Ja és typ 3 duplakarbit szimplaszívós csonkkal hol szerzel?
"van a láthatáron"
ezért is tetszene hogy ritka, "érdekes" kombináció lesz a bogaramban.
--EZ egy szürke 1.3-as 71-es, nem a piros rat-----
az a pár lóerő, plusz a másik néhány az1.6 hd-ből pedig elég, csak a hosszú váltó miatt kell.

tehát ha kiküszöbölhető:
-az elférés....(szimplaszívós csonkokkal lehet nem kell faragni(?)
-és a rudazat kérdése.... az is van profi
akkor lehet járható az út...de mondom képlékeny minden....
1303LS
« Hozzászólás #77613 Dátum: 2017 Március 04, 08:51:38 »

Nekem volt bogárban typ3 duplakarbi. Szar összehozni a rudazatot hozzá, összességében drága is. Nekem nem is volt csak középenfordulós házibarkács.
A kasztniban nem fér el a szívócsonk, ott faragni kell, a kasztnit.
Néhány LE-t biztosan hoz, de az a barkácstömeg nem ér annyit az biztos. Kb mint a véleményem a váltóvarázslásról is. Legtöbb örömöt a legegyszerűbb folyamat fogja adni, ez biztos.
A typ3-ason volt az említett EPC szett, szépen ment jól gyorsult, aztán kicseréltem a gyári karbijára, mert kis lukat nem tudtam eltüntetni állítgatással és azt hittem a karbik a hibásak és béna vagyok hozzá. Erre a gyárival ugyanúgy húz, ugyanúgy megy.  Cheesy
Ezt értsd úgy, hogy jobban, mint a gyári motor a maga 1500ccm-ével.
A luk ugyanúgy meg van és ugyanúgy nem tudom eltüntetni, mint a duplakarbival. Szóval sejtésem, hogy valami durva vez.tengely kerülhetett bele, attól megy jobban (igazolva azzal, hogy gyári karbival is kb. ugyanúgy megy) pörög, mint a disznó, húz szépen, viszont alul nem tetszik.
Szóval ha egyszer szétszedem a motort, az lesz a következő dolog amit eladok belőle és megy bele gyári tengely.
Ja és typ 3 duplakarbit szimplaszívós csonkkal hol szerzel?
1303LS
« Hozzászólás #77612 Dátum: 2017 Március 04, 08:50:47 »

köszönöm még képlékeny a dolog
 legelőször ez érdekel-ne részletesebben:
nem hoz egy lóerőt sem csak a szívás lesz vele
mármint hogy miéért?
Nekem volt bogárban typ3 duplakarbi. Szar összehozni a rudazatot hozzá, összességében drága is. Nekem nem is volt csak középenfordulós házibarkács.
A kasztniban nem fér el a szívócsonk, ott faragni kell, a kasztnit.
Néhány LE-t biztosan hoz, de az a barkácstömeg nem ér annyit az biztos. Kb mint a véleményem a váltóvarázslásról is. Legtöbb örömöt a legegyszerűbb folyamat fogja adni, ez biztos.
A typ3-ason volt az említett EPC szett, szépen ment jól gyorsult, aztán kicseréltem a gyári karbijára, mert kis lukat nem tudtam eltüntetni állítgatással és azt hittem a karbik a hibásak és béna vagyok hozzá. Erre a gyárival ugyanúgy húz, ugyanúgy megy.  Cheesy
Ezt értsd úgy, hogy jobban, mint a gyári motor a maga 1500ccm-ével.
A luk ugyanúgy meg van és ugyanúgy nem tudom eltüntetni, mint a duplakarbival. Szóval sejtésem, hogy valami durva vez.tengely kerülhetett bele, attól megy jobban (igazolva azzal, hogy gyári karbival is kb. ugyanúgy megy) pörög, mint a disznó, húz szépen, viszont alul nem tetszik.
Szóval ha egyszer szétszedem a motort, az lesz a következő dolog amit eladok belőle és megy bele gyári tengely.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #77611 Dátum: 2017 Március 04, 08:32:12 »

400€ alá nem mennék. 2 karbi, két csonk rudazat, fényes, csicsa, baba.
köszönöm még képlékeny a dolog
 legelőször ez érdekel-ne részletesebben:
nem hoz egy lóerőt sem csak a szívás lesz vele
mármint hogy miéért?
1303LS
« Hozzászólás #77610 Dátum: 2017 Március 04, 08:22:41 »

Nekem pont lenne is eladó KIT-em Empi EPC szimplaszívós csonkkal, rudazattal, 1000km-t sem futott.
EPC 34 ha jól mondom, ez az ICT csereszabata. Szóval 1 torok, könnyen kezelhető.
1303LS
« Hozzászólás #77609 Dátum: 2017 Március 04, 08:17:58 »

ára?
400€ alá nem mennék. 2 karbi, két csonk rudazat, fényes, csicsa, baba.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #77608 Dátum: 2017 Március 04, 07:39:22 »

Nekem pont lenne is eladó KIT-em Empi EPC szimplaszívós csonkkal, rudazattal, 1000km-t sem futott.
ára?
1303LS
« Hozzászólás #77607 Dátum: 2017 Március 04, 05:35:46 »

szerintem a typ3 karbit felejtsd el ,nem hoz egy lóerőt sem csak a szívás lesz vele . be kell ruházni  egy ict-re vagy hebrákolni rá valamit .....
Nekem pont lenne is eladó KIT-em Empi EPC szimplaszívós csonkkal, rudazattal, 1000km-t sem futott.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77606 Dátum: 2017 Március 03, 22:34:43 »

erős motor lesz☺
 1.6 új hd szett
  typ3 duplakarbijával
 szimplaszívós hf
na jó nem lesz olyan nagyon erős csak kicsit
szerintem a typ3 karbit felejtsd el ,nem hoz egy lóerőt sem csak a szívás lesz vele . be kell ruházni  egy ict-re vagy hebrákolni rá valamit .....

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #77605 Dátum: 2017 Március 03, 21:49:24 »

Ott is meggondolnám.
Téli gumim 165R15. Annyival nagyobb az áttétel, hogy 3-asban jobb neki az 50 km/h.
erős motor lesz☺
 1.6 új hd szett
  typ3 duplakarbijával
 szimplaszívós hf
na jó nem lesz olyan nagyon erős csak kicsit
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #77604 Dátum: 2017 Március 03, 18:11:04 »

Gyári benzincső belső átmérője mekkora? (Alagútban a fém.)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #77603 Dátum: 2017 Március 03, 09:46:58 »

Ott is meggondolnám.
Téli gumim 165R15. Annyival nagyobb az áttétel, hogy 3-asban jobb neki az 50 km/h.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #77602 Dátum: 2017 Március 03, 09:08:32 »

Ott is meggondolnám.
Téli gumim 165R15. Annyival nagyobb az áttétel, hogy 3-asban jobb neki az 50 km/h.
www.motorgenerál.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77601 Dátum: 2017 Március 03, 08:52:29 »

most a bogaráról van szó
Ott is meggondolnám.
Téli gumim 165R15. Annyival nagyobb az áttétel, hogy 3-asban jobb neki az 50 km/h.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77600 Dátum: 2017 Március 03, 08:33:04 »

most a bogaráról van szó
Ja, nem jött át. Smiley
Hajrá!

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #77599 Dátum: 2017 Március 03, 08:04:27 »

Lehet kapni boltba' végáttételt. Munkával együtt legalább annyi, mint egy váltó ára.
Amúgy buszba én meggondolnám (persze motortól is függ), szimplán a hűtés miatt. Volt már erről is szó itt.
most a bogaráról van szó
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77598 Dátum: 2017 Március 03, 08:02:48 »

Akkor én még körbejárnám azt a témát, hogy a mostani lengőtengelyesnek a végáttételét, hogyan lehetne meghosszabbítani. Talán egyszerűbb és olcsóbb is lehet, mint faragni/átépíteni. Ha jól emlékszem Maresz csinált ilyet vagy tudott difit, hátha.
Lehet kapni boltba' végáttételt. Munkával együtt legalább annyi, mint egy váltó ára.
Amúgy buszba én meggondolnám (persze motortól is függ), szimplán a hűtés miatt. Volt már erről is szó itt.

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #77597 Dátum: 2017 Március 03, 07:02:06 »

kell a magasabb utazó
Akkor én még körbejárnám azt a témát, hogy a mostani lengőtengelyesnek a végáttételét, hogyan lehetne meghosszabbítani. Talán egyszerűbb és olcsóbb is lehet, mint faragni/átépíteni. Ha jól emlékszem Maresz csinált ilyet vagy tudott difit, hátha.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #77596 Dátum: 2017 Március 03, 06:56:18 »

Mindenképpen jobb a szárazféltengelyes, zongorázni lehet a különbséget, viszont átépíteni a kocsit én nem vállalnám be, annyit nem ér.
Azt a hosszúváltót eladnám a helyedben, csillagokban van már az ára.
kell a magasabb utazó
 és nem profitorientált a projekt... sőt☺
Oldalak: 1 ... 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.158 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.