www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 26, 02:05:20

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 68 69 70 71 72 [73] 74 75 76 77 78 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14701301 alkalommal)
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #77731 Dátum: 2017 április 18, 17:29:58 »

[offtopic Az INA csapágy is kínai csak eltüntetik a CH-t róla Grin Evil[/offtopic]
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #77730 Dátum: 2017 április 18, 16:06:02 »

http://www.otto-zimmermann.de/en/
Az oldal Kínai nyelvű változatának megléte után felettébb gyanús.

Mondjuk ami nem kínban készül az hamisítvány.  Grin
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #77729 Dátum: 2017 április 18, 15:44:56 »


1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
1303LS
« Hozzászólás #77728 Dátum: 2017 április 18, 15:20:26 »

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #77727 Dátum: 2017 április 18, 15:05:42 »


1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #77726 Dátum: 2017 április 18, 12:26:37 »

Egy hosszabb gondolatban összefoglalnám dudu kocsi motor problémáit.
2016ban 4,5 év pihenő után műszaki, majd mentem is vele kb 500-600km egész évben. (Tudom ez szinte semmi de ennyire es csoda hogy van idő). 2hete idén is elkezdődött a szezon neki, de most mar minden heten megjaratom egy 30-40km erejéig. Úgy emlékeztem hogy jobban ment régen mikkor stunt össze rakta. 110et viszi kényelmesen, 7liter a fogyasztás. Most kivettem belőle a gyertyákat es egy teljesen olaj sáros, volt nem is volt elektroda hézag a raegett olajtól. Új gyertya került bele, majd a mai 100km karika után kivettem es kb ugyan olyan lett mint az előző volt. Megint raktam egy újat, megnéztem szikra van. Ha járó motornál lehúzom a kábelt, ugyan úgy jár tovább, tehát az a henger nem megy.
Ötletek? Vélemény? Előfordulhat hogy le tapadt a gyűrű azon a dugón? Garázsban áll száraz helyen.

Olajcsere, felhígult a benzintől. Nekem az előző csinálta ezt. Elsőre a 3. hengert köpte be.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #77725 Dátum: 2017 április 18, 09:35:55 »

Sziasztok!
Látókörömbe került Zimmermann fékdob pofákkal együtt. Kérdésem ezzel kapcsolatos:
Ismeri ezt a gyártót valaki? Tapasztalat ,vélemény stb...............
Köszönöm!

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #77724 Dátum: 2017 április 17, 19:19:53 »

Személyes tapasztalatom nincs, de a cromax.hu a gyárival megegyező, prémium minőségnek írja:
"A kizárólag Németországban készülő Zimmermann féktárcsák és fékdobok méltán népszerűek a hazai autósok körében, hiszen a kiváló minőség mellé rendkívül versenyképes ár tartozik. A Zimmermann Coat Z féktárcsák a legfrissebb autógyári követelményeknek megfelelően korrózióvédő bevonatot kapnak, így a használat során végig újszerű hatást biztosítanak. A tuning rajongók körében rendkívül népszerűek a fúrt kivitelű Sport féktárcsák, melyek a tetszetős kinézet mellett a fékhatásra is jótékony hatással vannak."
Bízzunk benne ,hogy így van. Köszönöm!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2009


Ex-Mex...

« Hozzászólás #77723 Dátum: 2017 április 17, 19:13:46 »

Sziasztok!
Látókörömbe került Zimmermann fékdob pofákkal együtt. Kérdésem ezzel kapcsolatos:
Ismeri ezt a gyártót valaki? Tapasztalat ,vélemény stb...............
Köszönöm!
Személyes tapasztalatom nincs, de a cromax.hu a gyárival megegyező, prémium minőségnek írja:
"A kizárólag Németországban készülő Zimmermann féktárcsák és fékdobok méltán népszerűek a hazai autósok körében, hiszen a kiváló minőség mellé rendkívül versenyképes ár tartozik. A Zimmermann Coat Z féktárcsák a legfrissebb autógyári követelményeknek megfelelően korrózióvédő bevonatot kapnak, így a használat során végig újszerű hatást biztosítanak. A tuning rajongók körében rendkívül népszerűek a fúrt kivitelű Sport féktárcsák, melyek a tetszetős kinézet mellett a fékhatásra is jótékony hatással vannak."
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #77722 Dátum: 2017 április 17, 18:13:36 »

Sziasztok!
Látókörömbe került Zimmermann fékdob pofákkal együtt. Kérdésem ezzel kapcsolatos:
Ismeri ezt a gyártót valaki? Tapasztalat ,vélemény stb...............
Köszönöm!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #77721 Dátum: 2017 április 17, 01:29:49 »

Ott csak azt tudom elképzelni hogy nincs hézag. Minden más esetben durva csattogo hangja lenne. De a heten kiderül.
A tudás tarban benne van a szelephezag allitas? Olvastam itt egy jo leírást a hetekben, de most nem találom. Azt tudom, hogy 0,1re kell állítani.
0.15

http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/Szelephézag_áll%C3%ADtás
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #77720 Dátum: 2017 április 16, 22:48:27 »

Józsi hozzászólására nem figyeltél. Szelepfedél le és nézd meg a szelepet.
Aztán méregessél kompressziót.

Ha mégis letapadt a gyűrű akkor dobj bele platina gyertyát az faszán letisztul.


Ott csak azt tudom elképzelni hogy nincs hézag. Minden más esetben durva csattogo hangja lenne. De a heten kiderül.
A tudás tarban benne van a szelephezag allitas? Olvastam itt egy jo leírást a hetekben, de most nem találom. Azt tudom, hogy 0,1re kell állítani.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #77719 Dátum: 2017 április 16, 22:34:25 »

Nincs idő meg kedv sem kiszedni a motort belőle.
Józsi hozzászólására nem figyeltél. Szelepfedél le és nézd meg a szelepet.
Aztán méregessél kompressziót.

Ha mégis letapadt a gyűrű akkor dobj bele platina gyertyát az faszán letisztul.

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #77718 Dátum: 2017 április 16, 22:24:01 »

Na végre egy jó meglátás.
Az a terv, hogy hetente legalább egy nap használom, ha más nem dolgozni megyek vele egy nap.
Idő nincs semmi. Vadászatra se nagyon, nem hogy bogarazni motorozni. Munka elvisz minden időt. 
Merek neki egy kompresziot, meg egy szelep állítás lesssz első körben. Nincs idő meg kedv sem kiszedni a motort belőle. Ha gyűrű van letapadva van esély arra hogy bontás nélkül megjavuljon?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #77717 Dátum: 2017 április 16, 21:32:59 »

azt meg hozza kell tennem, hogy nem csattog jo hangja van. Ha szelep gond akkor inkább az hogy nincs hézag es kitamaszt. De hogy ne csak egy hiba legyen a szivocso elomelegito is kilyukadt ugyan azon az oldalon, es nyomja ki az olajos párat.  Lips Sealed
Nem szabad pihentetni az autókat, ha nem használod több hiba keletkezik az alllastol, mintha mennél vele.
Na végre egy jó meglátás.

Bácsi Győző
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #77716 Dátum: 2017 április 16, 17:38:40 »

azt meg hozza kell tennem, hogy nem csattog jo hangja van. Ha szelep gond akkor inkább az hogy nincs hézag es kitamaszt. De hogy ne csak egy hiba legyen a szivocso elomelegito is kilyukadt ugyan azon az oldalon, es nyomja ki az olajos párat.  Lips Sealed
Nem szabad pihentetni az autókat, ha nem használod több hiba keletkezik az alllastol, mintha mennél vele.
Nyitva van a szívószelep! Vedd le a szelepdeklit, és fogóval húzd vissza. Lehet, hogy eltörött a szeleprugó, ezt fogod látni. Kiesett a szelep ék.
« Utoljára szerkesztve: 2017 április 16, 17:40:23 írta kdf 001 »
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #77715 Dátum: 2017 április 16, 17:15:14 »

Leragadni inkább a szelep ragadhatott az állásban. Vagy szarul van a szelephézag. Állítással próbálkozz.
azt meg hozza kell tennem, hogy nem csattog jo hangja van. Ha szelep gond akkor inkább az hogy nincs hézag es kitamaszt. De hogy ne csak egy hiba legyen a szivocso elomelegito is kilyukadt ugyan azon az oldalon, es nyomja ki az olajos párat.  Lips Sealed
Nem szabad pihentetni az autókat, ha nem használod több hiba keletkezik az alllastol, mintha mennél vele.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
1303LS
« Hozzászólás #77714 Dátum: 2017 április 16, 15:20:16 »

Egy hosszabb gondolatban összefoglalnám dudu kocsi motor problémáit.
2016ban 4,5 év pihenő után műszaki, majd mentem is vele kb 500-600km egész évben. (Tudom ez szinte semmi de ennyire es csoda hogy van idő). 2hete idén is elkezdődött a szezon neki, de most mar minden heten megjaratom egy 30-40km erejéig. Úgy emlékeztem hogy jobban ment régen mikkor stunt össze rakta. 110et viszi kényelmesen, 7liter a fogyasztás. Most kivettem belőle a gyertyákat es egy teljesen olaj sáros, volt nem is volt elektroda hézag a raegett olajtól. Új gyertya került bele, majd a mai 100km karika után kivettem es kb ugyan olyan lett mint az előző volt. Megint raktam egy újat, megnéztem szikra van. Ha járó motornál lehúzom a kábelt, ugyan úgy jár tovább, tehát az a henger nem megy.
Ötletek? Vélemény? Előfordulhat hogy le tapadt a gyűrű azon a dugón? Garázsban áll száraz helyen.
Leragadni inkább a szelep ragadhatott az állásban. Vagy szarul van a szelephézag. Állítással próbálkozz.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #77713 Dátum: 2017 április 16, 14:19:20 »

Egy hosszabb gondolatban összefoglalnám dudu kocsi motor problémáit.
2016ban 4,5 év pihenő után műszaki, majd mentem is vele kb 500-600km egész évben. (Tudom ez szinte semmi de ennyire es csoda hogy van idő). 2hete idén is elkezdődött a szezon neki, de most mar minden heten megjaratom egy 30-40km erejéig. Úgy emlékeztem hogy jobban ment régen mikkor stunt össze rakta. 110et viszi kényelmesen, 7liter a fogyasztás. Most kivettem belőle a gyertyákat es egy teljesen olaj sáros, volt nem is volt elektroda hézag a raegett olajtól. Új gyertya került bele, majd a mai 100km karika után kivettem es kb ugyan olyan lett mint az előző volt. Megint raktam egy újat, megnéztem szikra van. Ha járó motornál lehúzom a kábelt, ugyan úgy jár tovább, tehát az a henger nem megy.
Ötletek? Vélemény? Előfordulhat hogy le tapadt a gyűrű azon a dugón? Garázsban áll száraz helyen.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #77712 Dátum: 2017 április 15, 08:06:30 »

Szép munka. Polír acél, vagy krómozott?
Nagyon Köszi!  ,polírozott rozsdamentes!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #77711 Dátum: 2017 április 15, 08:03:35 »

Shocked csinos!
Köszi szépen!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77710 Dátum: 2017 április 14, 21:08:31 »

Mán egy ideje terveztem ,hogy gyártok normálisabb ködlámpa tartót a bogira. Mostanában bírtam rávenni magamat ,hogy legyártsam.
Kellett hozzá előkészület.
Nekem tecccik Cheesy Ilyen lett:
Szép munka. Polír acél, vagy krómozott?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #77709 Dátum: 2017 április 14, 19:27:20 »

Mán egy ideje terveztem ,hogy gyártok normálisabb ködlámpa tartót a bogira. Mostanában bírtam rávenni magamat ,hogy legyártsam.
Kellett hozzá előkészület.
Nekem tecccik Cheesy Ilyen lett:

 Shocked csinos!
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #77708 Dátum: 2017 április 14, 13:39:53 »

Mán egy ideje terveztem ,hogy gyártok normálisabb ködlámpa tartót a bogira. Mostanában bírtam rávenni magamat ,hogy legyártsam.
Kellett hozzá előkészület.
Nekem tecccik Cheesy Ilyen lett:

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #77707 Dátum: 2017 április 05, 06:47:14 »

Szerintem T3 (80-92).

cikkszáma ami a dobozán van: 251 611 021 C made in france 02-93 bremszyl
Nem elérhető ranti
Hozzászólások: 21

« Hozzászólás #77706 Dátum: 2017 április 05, 01:26:47 »

Tudnátok segíteni beazonosításban? Alkatrész pakolászás közben jött elő ez a dolog, egy főfékhenger, ami gyári műanyag dugókkal ledugózva csücsült a vw original parts-os dobozában. Más bogaras cuccokkal került hozzám, nem nagyon foglalkoztam vele, mert láttam, hogy nem bogár.
cikkszáma ami a dobozán van: 251 611 021 C made in france 02-93 bremszyl
Talán busz, vag más jószág?
Köszi előre is...
RNIE
« Hozzászólás #77705 Dátum: 2017 Március 31, 17:18:10 »

akkor neked a ritka, hosszabb fajta 181-ed van?

megvan a régi kiszerelt kézifékkötél? ahhoz képest rövidebb 3 centivel, vagy befűztétek és úgy?
Befűzve
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #77704 Dátum: 2017 Március 31, 17:17:13 »


Mégis rövidebb 3 centivel kb.
akkor neked a ritka, hosszabb fajta 181-ed van?

megvan a régi kiszerelt kézifékkötél? ahhoz képest rövidebb 3 centivel, vagy befűztétek és úgy?
RNIE
« Hozzászólás #77703 Dátum: 2017 Március 31, 16:31:26 »

Bárdi...
Kérdezd meg a Baditzot, Csillagot. Szerintem.
Most voltam Baditznál,azt mondta a Bárdisnak jónak kell lenni,ugyanazt adná ő is Huh
Mégis rövidebb 3 centivel kb.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77702 Dátum: 2017 Március 31, 09:38:27 »

A CSP szerint van hosszabb 55-57 között,de Bárdi ugyanakkorát ír rá,azt mondták nincs nekik hosszabb :/
Bárdi...
Kérdezd meg a Baditzot, Csillagot. Szerintem.

VW Beetle - the original since 1938
RNIE
« Hozzászólás #77701 Dátum: 2017 Március 31, 08:45:54 »

Eleve bogárhoz is hétféle létezik:

http://csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=64398823486&rub1=Wheels%20%2F%20Brakes&rub2=Emergency%20Brake%2CEmergency%20Brake%20Cables&artnr=15871a&pn=0&sort=0&all=

Itt az látszik, hogy a 181-hez is kétféle kézifékkötél létezik, mindkettő jó valamelyik bogárhoz is.

A CSP szerint van hosszabb 55-57 között,de Bárdi ugyanakkorát ír rá,azt mondták nincs nekik hosszabb :/
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #77700 Dátum: 2017 Március 30, 09:27:02 »

Köszi,elhoztam több darabot,de a leghosszabb bogáré is rövidebb vagy 2 centivel Sad
nem lehet annyit állítani a karnál?
úgy emlékszem van ott valami állítási lehetőség,hogy pontosra lehessen állítani..
RNIE
« Hozzászólás #77699 Dátum: 2017 Március 30, 09:20:31 »

Köszi,elhoztam több darabot,de a leghosszabb bogáré is rövidebb vagy 2 centivel Sad
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77698 Dátum: 2017 Március 30, 08:43:34 »

Ugyanaz való bogárhoz és 181-hez, csak az a nem mindegy, hogy milyen évjáratú a 181-es és milyen évjáratú a bogár. Ahogy linkeltem, csak bogáron belül hétféle kézifékkötél van évjárattól függően.

181-hez miér tnem 181 alkatrészeket veszel?

1303LS
« Hozzászólás #77697 Dátum: 2017 Március 30, 07:34:01 »

Létezik hogy a 181 kézifékbovdenje hosszabb mint a bogáré?
181-hez miér tnem 181 alkatrészeket veszel?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77696 Dátum: 2017 Március 30, 07:29:01 »

Eleve bogárhoz is hétféle létezik:

http://csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=64398823486&rub1=Wheels%20%2F%20Brakes&rub2=Emergency%20Brake%2CEmergency%20Brake%20Cables&artnr=15871a&pn=0&sort=0&all=

Itt az látszik, hogy a 181-hez is kétféle kézifékkötél létezik, mindkettő jó valamelyik bogárhoz is.

Létezik hogy a 181 kézifékbovdenje hosszabb mint a bogáré?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77695 Dátum: 2017 Március 29, 23:33:30 »

Létezik hogy a 181 kézifékbovdenje hosszabb mint a bogáré?
1972 előtti és utáni sem egyforma....

RNIE
« Hozzászólás #77694 Dátum: 2017 Március 29, 20:33:09 »

Létezik hogy a 181 kézifékbovdenje hosszabb mint a bogáré?
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #77693 Dátum: 2017 Március 25, 20:52:35 »

Pontosan úgy van ahogy írod! Viszont nem is az utángyártott fellépőgumit tenném rá. Semmi bajom a "home made"-el.
Egyébként találtam véletlenül egy közel 20ezer jurós gépet. Ennek mennyire OK a fellépője Huh

Akkor van baj vele, ha megveszed a bolti utángyártott fellépőgumit és nem illeszkedik a home made fellépőre...

Teljesen ok, gyárilag ilyennek kell lennie, 33 mm-es díszléccel, eredetileg fekete mellett voltak színes gumik is (nem minden egyes fényezéshez, csak néhányhoz).

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #77692 Dátum: 2017 Március 25, 20:08:48 »

Az megvan, hogy eredetileg nem is volt ráragasztva, hanem rá volt feszítve csak? Viszont neked emlékeim szerint "home made" fellépőd van, amit valaki emlékezetből csinált, formára sem hasonlít az eredetire, amire az utángyártott fellépőgumi nem is illeszkedik rá.
Pontosan úgy van ahogy írod! Viszont nem is az utángyártott fellépőgumit tenném rá. Semmi bajom a "home made"-el.
Egyébként találtam véletlenül egy közel 20ezer jurós gépet. Ennek mennyire OK a fellépője Huh

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Oldalak: 1 ... 68 69 70 71 72 [73] 74 75 76 77 78 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.15 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.