www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 03:11:39

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 68 69 70 71 72 [73] 74 75 76 77 78 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13180151 alkalommal)
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #77715 Dátum: 2017 április 16, 17:15:14 »

Leragadni inkább a szelep ragadhatott az állásban. Vagy szarul van a szelephézag. Állítással próbálkozz.
azt meg hozza kell tennem, hogy nem csattog jo hangja van. Ha szelep gond akkor inkább az hogy nincs hézag es kitamaszt. De hogy ne csak egy hiba legyen a szivocso elomelegito is kilyukadt ugyan azon az oldalon, es nyomja ki az olajos párat.  Lips Sealed
Nem szabad pihentetni az autókat, ha nem használod több hiba keletkezik az alllastol, mintha mennél vele.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
1303LS
« Hozzászólás #77714 Dátum: 2017 április 16, 15:20:16 »

Egy hosszabb gondolatban összefoglalnám dudu kocsi motor problémáit.
2016ban 4,5 év pihenő után műszaki, majd mentem is vele kb 500-600km egész évben. (Tudom ez szinte semmi de ennyire es csoda hogy van idő). 2hete idén is elkezdődött a szezon neki, de most mar minden heten megjaratom egy 30-40km erejéig. Úgy emlékeztem hogy jobban ment régen mikkor stunt össze rakta. 110et viszi kényelmesen, 7liter a fogyasztás. Most kivettem belőle a gyertyákat es egy teljesen olaj sáros, volt nem is volt elektroda hézag a raegett olajtól. Új gyertya került bele, majd a mai 100km karika után kivettem es kb ugyan olyan lett mint az előző volt. Megint raktam egy újat, megnéztem szikra van. Ha járó motornál lehúzom a kábelt, ugyan úgy jár tovább, tehát az a henger nem megy.
Ötletek? Vélemény? Előfordulhat hogy le tapadt a gyűrű azon a dugón? Garázsban áll száraz helyen.
Leragadni inkább a szelep ragadhatott az állásban. Vagy szarul van a szelephézag. Állítással próbálkozz.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #77713 Dátum: 2017 április 16, 14:19:20 »

Egy hosszabb gondolatban összefoglalnám dudu kocsi motor problémáit.
2016ban 4,5 év pihenő után műszaki, majd mentem is vele kb 500-600km egész évben. (Tudom ez szinte semmi de ennyire es csoda hogy van idő). 2hete idén is elkezdődött a szezon neki, de most mar minden heten megjaratom egy 30-40km erejéig. Úgy emlékeztem hogy jobban ment régen mikkor stunt össze rakta. 110et viszi kényelmesen, 7liter a fogyasztás. Most kivettem belőle a gyertyákat es egy teljesen olaj sáros, volt nem is volt elektroda hézag a raegett olajtól. Új gyertya került bele, majd a mai 100km karika után kivettem es kb ugyan olyan lett mint az előző volt. Megint raktam egy újat, megnéztem szikra van. Ha járó motornál lehúzom a kábelt, ugyan úgy jár tovább, tehát az a henger nem megy.
Ötletek? Vélemény? Előfordulhat hogy le tapadt a gyűrű azon a dugón? Garázsban áll száraz helyen.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77712 Dátum: 2017 április 15, 08:06:30 »

Szép munka. Polír acél, vagy krómozott?
Nagyon Köszi!  ,polírozott rozsdamentes!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77711 Dátum: 2017 április 15, 08:03:35 »

Shocked csinos!
Köszi szépen!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77710 Dátum: 2017 április 14, 21:08:31 »

Mán egy ideje terveztem ,hogy gyártok normálisabb ködlámpa tartót a bogira. Mostanában bírtam rávenni magamat ,hogy legyártsam.
Kellett hozzá előkészület.
Nekem tecccik Cheesy Ilyen lett:
Szép munka. Polír acél, vagy krómozott?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #77709 Dátum: 2017 április 14, 19:27:20 »

Mán egy ideje terveztem ,hogy gyártok normálisabb ködlámpa tartót a bogira. Mostanában bírtam rávenni magamat ,hogy legyártsam.
Kellett hozzá előkészület.
Nekem tecccik Cheesy Ilyen lett:

 Shocked csinos!
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77708 Dátum: 2017 április 14, 13:39:53 »

Mán egy ideje terveztem ,hogy gyártok normálisabb ködlámpa tartót a bogira. Mostanában bírtam rávenni magamat ,hogy legyártsam.
Kellett hozzá előkészület.
Nekem tecccik Cheesy Ilyen lett:

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #77707 Dátum: 2017 április 05, 06:47:14 »

Szerintem T3 (80-92).

cikkszáma ami a dobozán van: 251 611 021 C made in france 02-93 bremszyl
Nem elérhető ranti
Hozzászólások: 21

« Hozzászólás #77706 Dátum: 2017 április 05, 01:26:47 »

Tudnátok segíteni beazonosításban? Alkatrész pakolászás közben jött elő ez a dolog, egy főfékhenger, ami gyári műanyag dugókkal ledugózva csücsült a vw original parts-os dobozában. Más bogaras cuccokkal került hozzám, nem nagyon foglalkoztam vele, mert láttam, hogy nem bogár.
cikkszáma ami a dobozán van: 251 611 021 C made in france 02-93 bremszyl
Talán busz, vag más jószág?
Köszi előre is...
RNIE
« Hozzászólás #77705 Dátum: 2017 Március 31, 17:18:10 »

akkor neked a ritka, hosszabb fajta 181-ed van?

megvan a régi kiszerelt kézifékkötél? ahhoz képest rövidebb 3 centivel, vagy befűztétek és úgy?
Befűzve
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #77704 Dátum: 2017 Március 31, 17:17:13 »


Mégis rövidebb 3 centivel kb.
akkor neked a ritka, hosszabb fajta 181-ed van?

megvan a régi kiszerelt kézifékkötél? ahhoz képest rövidebb 3 centivel, vagy befűztétek és úgy?
RNIE
« Hozzászólás #77703 Dátum: 2017 Március 31, 16:31:26 »

Bárdi...
Kérdezd meg a Baditzot, Csillagot. Szerintem.
Most voltam Baditznál,azt mondta a Bárdisnak jónak kell lenni,ugyanazt adná ő is Huh
Mégis rövidebb 3 centivel kb.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77702 Dátum: 2017 Március 31, 09:38:27 »

A CSP szerint van hosszabb 55-57 között,de Bárdi ugyanakkorát ír rá,azt mondták nincs nekik hosszabb :/
Bárdi...
Kérdezd meg a Baditzot, Csillagot. Szerintem.

VW Beetle - the original since 1938
RNIE
« Hozzászólás #77701 Dátum: 2017 Március 31, 08:45:54 »

Eleve bogárhoz is hétféle létezik:

http://csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=64398823486&rub1=Wheels%20%2F%20Brakes&rub2=Emergency%20Brake%2CEmergency%20Brake%20Cables&artnr=15871a&pn=0&sort=0&all=

Itt az látszik, hogy a 181-hez is kétféle kézifékkötél létezik, mindkettő jó valamelyik bogárhoz is.

A CSP szerint van hosszabb 55-57 között,de Bárdi ugyanakkorát ír rá,azt mondták nincs nekik hosszabb :/
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #77700 Dátum: 2017 Március 30, 09:27:02 »

Köszi,elhoztam több darabot,de a leghosszabb bogáré is rövidebb vagy 2 centivel Sad
nem lehet annyit állítani a karnál?
úgy emlékszem van ott valami állítási lehetőség,hogy pontosra lehessen állítani..
RNIE
« Hozzászólás #77699 Dátum: 2017 Március 30, 09:20:31 »

Köszi,elhoztam több darabot,de a leghosszabb bogáré is rövidebb vagy 2 centivel Sad
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77698 Dátum: 2017 Március 30, 08:43:34 »

Ugyanaz való bogárhoz és 181-hez, csak az a nem mindegy, hogy milyen évjáratú a 181-es és milyen évjáratú a bogár. Ahogy linkeltem, csak bogáron belül hétféle kézifékkötél van évjárattól függően.

181-hez miér tnem 181 alkatrészeket veszel?

1303LS
« Hozzászólás #77697 Dátum: 2017 Március 30, 07:34:01 »

Létezik hogy a 181 kézifékbovdenje hosszabb mint a bogáré?
181-hez miér tnem 181 alkatrészeket veszel?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77696 Dátum: 2017 Március 30, 07:29:01 »

Eleve bogárhoz is hétféle létezik:

http://csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=64398823486&rub1=Wheels%20%2F%20Brakes&rub2=Emergency%20Brake%2CEmergency%20Brake%20Cables&artnr=15871a&pn=0&sort=0&all=

Itt az látszik, hogy a 181-hez is kétféle kézifékkötél létezik, mindkettő jó valamelyik bogárhoz is.

Létezik hogy a 181 kézifékbovdenje hosszabb mint a bogáré?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77695 Dátum: 2017 Március 29, 23:33:30 »

Létezik hogy a 181 kézifékbovdenje hosszabb mint a bogáré?
1972 előtti és utáni sem egyforma....

RNIE
« Hozzászólás #77694 Dátum: 2017 Március 29, 20:33:09 »

Létezik hogy a 181 kézifékbovdenje hosszabb mint a bogáré?
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #77693 Dátum: 2017 Március 25, 20:52:35 »

Pontosan úgy van ahogy írod! Viszont nem is az utángyártott fellépőgumit tenném rá. Semmi bajom a "home made"-el.
Egyébként találtam véletlenül egy közel 20ezer jurós gépet. Ennek mennyire OK a fellépője Huh

Akkor van baj vele, ha megveszed a bolti utángyártott fellépőgumit és nem illeszkedik a home made fellépőre...

Teljesen ok, gyárilag ilyennek kell lennie, 33 mm-es díszléccel, eredetileg fekete mellett voltak színes gumik is (nem minden egyes fényezéshez, csak néhányhoz).

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77692 Dátum: 2017 Március 25, 20:08:48 »

Az megvan, hogy eredetileg nem is volt ráragasztva, hanem rá volt feszítve csak? Viszont neked emlékeim szerint "home made" fellépőd van, amit valaki emlékezetből csinált, formára sem hasonlít az eredetire, amire az utángyártott fellépőgumi nem is illeszkedik rá.
Pontosan úgy van ahogy írod! Viszont nem is az utángyártott fellépőgumit tenném rá. Semmi bajom a "home made"-el.
Egyébként találtam véletlenül egy közel 20ezer jurós gépet. Ennek mennyire OK a fellépője Huh

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #77691 Dátum: 2017 Március 25, 17:56:05 »

Sziasztok!
Valakinek van valami jó ötlete mivel ragasszam ,rögzítsem ,tömítsem bogárnál a fellépőre a gumit? Nem szeretném ,hogy alászivárogjon a víz és elkezdjen rozsdálni ,rohadni. Vagy maradjon festett állapotában Huh

Az megvan, hogy eredetileg nem is volt ráragasztva, hanem rá volt feszítve csak? Viszont neked emlékeim szerint "home made" fellépőd van, amit valaki emlékezetből csinált, formára sem hasonlít az eredetire, amire az utángyártott fellépőgumi nem is illeszkedik rá.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77690 Dátum: 2017 Március 25, 06:09:59 »

óthé?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #77689 Dátum: 2017 Március 25, 00:15:40 »

NEM!!
óthé?

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77688 Dátum: 2017 Március 24, 16:16:12 »

NEM!!
Helyes.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77687 Dátum: 2017 Március 24, 15:47:40 »

Eladod?
NEM!!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #77686 Dátum: 2017 Március 24, 15:28:55 »

Korai. Lángfront üti a dugattyút.
kössz, talán most megjegyzem
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77685 Dátum: 2017 Március 24, 15:25:26 »

Beállítottam a megszakítóhézagot meg a szelephézagokat a bogáron. Most úgy hallom, kicsit becsörög nagyobb terhelésen. Elfelejtettem, hogy ez a túl korai vagy túl késői gyújtás időpont tünete?
Korai. Lángfront üti a dugattyút.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #77684 Dátum: 2017 Március 24, 15:19:44 »

Beállítottam a megszakítóhézagot meg a szelephézagokat a bogáron. Most úgy hallom, kicsit becsörög nagyobb terhelésen. Elfelejtettem, hogy ez a túl korai vagy túl késői gyújtás időpont tünete?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77683 Dátum: 2017 Március 24, 14:36:38 »

Nem is igazán szeretném gumizni. Jó volt ez így nagyon számomra.  De most úgy néz ki, hogy muszáj, mert más(oknak) nem fog tecceni így festettként.
Eladod?
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77682 Dátum: 2017 Március 24, 12:37:31 »

Én biztos nem ragasztanám rá. Unalmas téli estéken leveszed egy sör mellett és újrafested, ha kell. Vagy kend be szilikonzsírral és az megvédi.
Nem is igazán szeretném gumizni. Jó volt ez így nagyon számomra.  De most úgy néz ki, hogy muszáj, mert más(oknak) nem fog tecceni így festettként.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77681 Dátum: 2017 Március 24, 12:04:13 »

Én biztos nem ragasztanám rá. Unalmas téli estéken leveszed egy sör mellett és újrafested, ha kell. Vagy kend be szilikonzsírral és az megvédi.
20 évenként belefér lecserélni. Hagyd a f@szba. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #77680 Dátum: 2017 Március 24, 11:38:54 »

Ez az őszinte beszéd! , ezt vártam  Grin. megnyugtattál  Cry
Én biztos nem ragasztanám rá. Unalmas téli estéken leveszed egy sör mellett és újrafested, ha kell. Vagy kend be szilikonzsírral és az megvédi.

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77679 Dátum: 2017 Március 24, 11:19:13 »

Nyugodt lehetsz, bármivel ragasztod közé fog menni.
Ez az őszinte beszéd! , ezt vártam  Grin. megnyugtattál  Cry

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77678 Dátum: 2017 Március 24, 10:34:00 »

A vizet biztos, hogy kizárja?(Attól félek közé szivárog.)Gondoltam rá de nem vagyok meggyőződve felőle.
Nyugodt lehetsz, bármivel ragasztod közé fog menni.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77677 Dátum: 2017 Március 24, 10:20:45 »

Én a Lángban szoktam venni, ott forgalmazzák.
Ez a Loctite-nek valami leányvállalata, és fehér kartusban van, kinyomóval  kell használni.
A neve most nem jut eszembe sajnos, de ha be tudsz menni a boltba, akkor azonnal tudni fogják.
Van ebből karosszériatömítő massza  és szélvédőragasztó is.
Az az előnye, hogy ellenáll víznek - fénynek - hőnek, és annyira tapad, hogy egyben az is a hátránya. Később csak csiszolással tudod eltávolítani.
Kárpitot - kárpitbolha ellenoldalát ragasztottam vele, illetve az alvázamra -  központi csővázra ilyennel ragasztottam fel a hangszigetelő betéteket.
Így már könnyebb! , köszi!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #77676 Dátum: 2017 Március 24, 09:58:10 »

Esetleg valami konkrétabbat tudol róla?  Köszi!

Én a Lángban szoktam venni, ott forgalmazzák.
Ez a Loctite-nek valami leányvállalata, és fehér kartusban van, kinyomóval  kell használni.
A neve most nem jut eszembe sajnos, de ha be tudsz menni a boltba, akkor azonnal tudni fogják.
Van ebből karosszériatömítő massza  és szélvédőragasztó is.
Az az előnye, hogy ellenáll víznek - fénynek - hőnek, és annyira tapad, hogy egyben az is a hátránya. Később csak csiszolással tudod eltávolítani.
Kárpitot - kárpitbolha ellenoldalát ragasztottam vele, illetve az alvázamra -  központi csővázra ilyennel ragasztottam fel a hangszigetelő betéteket.
Oldalak: 1 ... 68 69 70 71 72 [73] 74 75 76 77 78 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.149 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.