www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 17:52:37

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 739 740 741 742 743 [744] 745 746 747 748 749 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14910585 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #50891 Dátum: 2010 December 31, 20:45:16 »

a gokartos versenyzőbuzik is lefogják a hosszú egyenes végén a szívócsövet, hasonló okokból.
nekik nem cél a 200e km hibátlan megtétele  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50890 Dátum: 2010 December 31, 20:41:36 »

Szétkaptuk a ventillátort.
Mielőtt beraknátok:
- a motor a házzal együtt külömn egységet képez a dobozban, ez 4 csavarral, gumibakkal van rögzítve a dobozban, ez valszeg szét van szakadva
- a motor-ventillátor egység szétszerelhetetlen (a motor zárórésze úgy van felrakva, hogy a rögzítőfülek vannak szétkalapálva a felillesztésnél)
- Olajzás 2 helyen kell, egyik adott, a ventillátorkereket mi nem tudtuk leütni a tengelyről. takesz módon megfútrtuk, és úgy kapott olajat bőven, csak leér alapon.
Ja, és érdemes mindent elmosni alaposan szappanos meleg vízzel.
Egyelőre ennyi. Ja, 2 amperes biztosítékot kiveri, tehát a teljesítmény min. 25 W, de sacc/kábé látva a mostani porszívó motorokat (amik tényleg 1000W körüliek, de kicsi forgórésszel...), lehet akár 50W is...

Egyelőre hideg levegőbe kötöm be, de nem kizárt, hogy buherálás lesz, és egy szétherélt ventillátorból, meg a jelenlegi szellőztető dobozból összerakok valami okosat.

ezek szerint tegnap nem végeztetek.
hajárhajrá



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50889 Dátum: 2010 December 31, 20:41:03 »

Minél több annál jobb.
Egyszer hallottam valahol egy okos beszólást, hogy azért is jobb a kéziszívatós kocsi (de lehet, hogy motoról volt szó), mert amikor kezd elfogyni az erő fordulaton akkor csak ráhúzod a szívatót és ihally. 
Szóval minél több annál jobb.  Grin
a gokartos versenyzőbuzik is lefogják a hosszú egyenes végén a szívócsövet, hasonló okokból.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #50888 Dátum: 2010 December 31, 17:33:25 »

Mostanában kicsit el voltam tűnve, Ma elkészültem a 66os lakatolásával. El vittem a fényezőnek. Jan. 20-án akarják vinni, remélem addig elkészülünk vele. Nem kis szopások árán az agyongányolt rozsdás kátránykupacból sikerült autót csinálni. Így visszanézve a képeket elszörnyülködtem mennyire szar volt. Ha lesz egy kis energiám végre csinálok magamnak egy picassát és akit érdekel meg tudja nézni. Ill. még van itt pár darab ami a jövő évemet tuti ki fogja tölteni. Így azokat is nyomon tudjátok követni.
« Utoljára szerkesztve: 2010 December 31, 17:37:41 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #50887 Dátum: 2010 December 31, 16:47:24 »

Szétkaptuk a ventillátort.
Mielőtt beraknátok:
- a motor a házzal együtt külömn egységet képez a dobozban, ez 4 csavarral, gumibakkal van rögzítve a dobozban, ez valszeg szét van szakadva
- a motor-ventillátor egység szétszerelhetetlen (a motor zárórésze úgy van felrakva, hogy a rögzítőfülek vannak szétkalapálva a felillesztésnél)
- Olajzás 2 helyen kell, egyik adott, a ventillátorkereket mi nem tudtuk leütni a tengelyről. takesz módon megfútrtuk, és úgy kapott olajat bőven, csak leér alapon.
Ja, és érdemes mindent elmosni alaposan szappanos meleg vízzel.
Egyelőre ennyi. Ja, 2 amperes biztosítékot kiveri, tehát a teljesítmény min. 25 W, de sacc/kábé látva a mostani porszívó motorokat (amik tényleg 1000W körüliek, de kicsi forgórésszel...), lehet akár 50W is...

Egyelőre hideg levegőbe kötöm be, de nem kizárt, hogy buherálás lesz, és egy szétherélt ventillátorból, meg a jelenlegi szellőztető dobozból összerakok valami okosat.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #50886 Dátum: 2010 December 31, 14:19:47 »


megvan erről a videó valakinek?
kerestem de nem találom..
köszi
Nem elérhető laza
Hozzászólások: 76


« Hozzászólás #50885 Dátum: 2010 December 31, 14:06:08 »

Kép alapján olyan 1,8:1 áttételezése volt, a motor pedig terheletlenül forgott, szóval reális ha azt mondjuk, hogy 10-11 volt a turbina fordulata... Már a hangján lehetett hallani, hogy megtörtént a leválás (levegő, aztán lapát)... A Porsche turbinák alig vannak az 1:1 áttétel feletti hajtással...


De azért közrejátszott az is, hogy a Záporjóska hűtést átalakították Porsche kinézetűre...
1303LS
« Hozzászólás #50884 Dátum: 2010 December 31, 13:59:00 »


Azért, hogy jó legyen a hűtése!  Evil
Minél több annál jobb.
Egyszer hallottam valahol egy okos beszólást, hogy azért is jobb a kéziszívatós kocsi (de lehet, hogy motoról volt szó), mert amikor kezd elfogyni az erő fordulaton akkor csak ráhúzod a szívatót és ihally. 
Szóval minél több annál jobb.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #50883 Dátum: 2010 December 31, 13:55:52 »

Már a hangján lehetett hallani, hogy megtörtént a leválás (levegő, aztán lapát)...


Na ezt akartam mondani.  Cheesy
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50882 Dátum: 2010 December 31, 13:55:37 »

Kép alapján olyan 1,8:1 áttételezése volt,



Azért, hogy jó legyen a hűtése!  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50881 Dátum: 2010 December 31, 13:52:01 »

Kép alapján olyan 1,8:1 áttételezése volt, a motor pedig terheletlenül forgott, szóval reális ha azt mondjuk, hogy 10-11 volt a turbina fordulata... Már a hangján lehetett hallani, hogy megtörtént a leválás (levegő, aztán lapát)... A Porsche turbinák alig vannak az 1:1 áttétel feletti hajtással...


Szerintem ha ez a turbina nem pőrgőt 8-9ezret akkor egyet sem.Lehet a porke sem birta volna.

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #50880 Dátum: 2010 December 31, 12:55:29 »

Meg ha normálisan van kitalálva az áttétel.
Mikor forgatta, simán volt, hogy csak a turbina hangját hallottad. Az mondjuk mellékes, hogy mikor már olyan hangja van a turbinának akkor nem is szállít rendesen levegőt.
A sakját vélemény annyi, hogy semmi értelme csak egy újabb hibaforrást épít be vele az ember a rendszerbe.
Azt nem tudom, hogy ez most zapi vagy valami utángyártott szar, de öntött turbinát csak megbízható forrásból építenék be.
Szerintem ha ez a turbina nem pőrgőt 8-9ezret akkor egyet sem.Lehet a porke sem birta volna.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
1303LS
« Hozzászólás #50879 Dátum: 2010 December 31, 12:50:27 »

Mondjuk Ő kifejezetten nagy marha volt amikor ez felmondta a szolgálatott. :-XHa nem 14csilibilliárd k val lett forgatva talán ez a kép sem készülhetett el.És hogy Cócó barátunk túl élte és senkinek semmi baja nem lett, az isteni csoda.
Meg ha normálisan van kitalálva az áttétel.
Mikor forgatta, simán volt, hogy csak a turbina hangját hallottad. Az mondjuk mellékes, hogy mikor már olyan hangja van a turbinának akkor nem is szállít rendesen levegőt.
A sakját vélemény annyi, hogy semmi értelme csak egy újabb hibaforrást épít be vele az ember a rendszerbe.
Azt nem tudom, hogy ez most zapi vagy valami utángyártott szar, de öntött turbinát csak megbízható forrásból építenék be.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #50878 Dátum: 2010 December 31, 12:42:50 »


Mondjuk Ő kifejezetten nagy marha volt amikor ez felmondta a szolgálatott. :-XHa nem 14csilibilliárd k val lett forgatva talán ez a kép sem készülhetett el.És hogy Cócó barátunk túl élte és senkinek semmi baja nem lett, az isteni csoda.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
1303LS
« Hozzászólás #50877 Dátum: 2010 December 31, 12:39:04 »

Áááá, meg lehet azt oldani olcsóbban is.


[a csatolmányt egy admin törölte]
1303LS
« Hozzászólás #50876 Dátum: 2010 December 31, 12:35:07 »

Áááá, meg lehet azt oldani olcsóbban is.


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #50875 Dátum: 2010 December 31, 12:21:08 »

Igen, typ1-nél a generátorbakot egy egész lapos fajtára.

De  maga a generátor ventilátor kombo is elég drága nem?

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50874 Dátum: 2010 December 31, 11:55:00 »

Igen, typ1-nél a generátorbakot egy egész lapos fajtára.

A bugparts oldalán régebben láttam ilyen átépítő készletet de most nem találom
A turbinán felső motorburkolatokon kívül kell még cserélni mástr is?

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #50873 Dátum: 2010 December 31, 11:16:53 »

A bugparts oldalán régebben láttam ilyen átépítő készletet de most nem találom
A turbinán felső motorburkolatokon kívül kell még cserélni mástr is?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50872 Dátum: 2010 December 31, 11:12:44 »

Ennyi...
Ha megveszel egy komplett, nem tutymák szettet, akkor megy hamar. Viszont ez drága... Ha házilag ügyeskedsz, akkor valóban szopni fogsz...


Ha megvan hozzá minden alkatrész akkor szerintem nem.


Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #50871 Dátum: 2010 December 31, 09:11:02 »

tapasztalat?
egy porsche turbina árán veszel egy jó állapotú autót vagy bogarat  Undecided

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50870 Dátum: 2010 December 31, 08:27:49 »

Ha megvan hozzá minden alkatrész akkor szerintem nem.

üdv mindenkinek!
porsche stílusú hűtést nehéz rá fabrikálni a typ1 motorra?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #50869 Dátum: 2010 December 31, 00:18:07 »

helló!
igen.

ne vetkőzz, szopni fogsz. :-))
tapasztalat?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50868 Dátum: 2010 December 31, 00:12:22 »

üdv mindenkinek!
porsche stílusú hűtést nehéz rá fabrikálni a typ1 motorra?

helló!
igen.

ne vetkőzz, szopni fogsz. :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #50867 Dátum: 2010 December 31, 00:06:53 »

üdv mindenkinek!
porsche stílusú hűtést nehéz rá fabrikálni a typ1 motorra?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50866 Dátum: 2010 December 30, 22:33:36 »

yes
azonban,  öreg korodban raebredsz, minden addigi penzkibaszas egy hülyeseg volt, csinalhattal volna valami normalisabb dolgot is, aminek MOST jobban tudnal örülni.

életem folyamán kibasztam egy csomó zsetont cigire, piára, nőkre, autóra.
ha nem tettem volna, akkor lenne linzben egy házam, bogaram, porschém és köpködnék mindenkire, aki nem ezt tette.
:-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #50865 Dátum: 2010 December 30, 16:42:40 »


Inkább jó minőségű komplettet kell szerezni.

Szerintem.
Szerintem is.

Oda lehet egyébként még gyári vízlehúzót kapni.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #50864 Dátum: 2010 December 30, 16:38:54 »

yes
azonban,  öreg korodban raebredsz, minden addigi penzkibaszas egy hülyeseg volt, csinalhattal volna valami normalisabb dolgot is, aminek MOST jobban tudnal örülni.

akinek van esze atgondolja, akinek nincs csinalja tovabb.
erre , vagy ilyenkor mondjak azt: ha lehetne ujra kezdeni, maskepp csinalnam.... ( ismerös ?? )


( majd 3 ev mulva ott fogsz sündörögni egy rozsdas 911 körül, es sajnalod az addig kibaszott lovet, mert ha AZ most meglenne, EZT  MOST megvehetned  . . . . stb stb stb )
Egyébként jól beszélsz! Wink
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #50863 Dátum: 2010 December 30, 15:57:01 »


A hobbi ritkán nyugszik racionális alapokon, légyen szó akármiről, horgászás, sziklamászás vagy motortuning.
yes
azonban,  öreg korodban raebredsz, minden addigi penzkibaszas egy hülyeseg volt, csinalhattal volna valami normalisabb dolgot is, aminek MOST jobban tudnal örülni.

akinek van esze atgondolja, akinek nincs csinalja tovabb.
erre , vagy ilyenkor mondjak azt: ha lehetne ujra kezdeni, maskepp csinalnam.... ( ismerös ?? )


( majd 3 ev mulva ott fogsz sündörögni egy rozsdas 911 körül, es sajnalod az addig kibaszott lovet, mert ha AZ most meglenne, EZT  MOST megvehetned  . . . . stb stb stb )

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50862 Dátum: 2010 December 30, 15:51:10 »

Az milyen?


Gondolom arra gondol, amikor lefúrod a popszegecseket és rászegecselsz valami másik gumit.

Én is próbálkoztam ilyennel, azonban a szegecseléseknél a gumi megnyomódik és a teteje, ami látszik, hullámos lett és hiába volt erős a gyári díszléc, a gumi ocsmány hullámos lett... Inkább jó minőségű komplettet kell szerezni.

Szerintem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #50861 Dátum: 2010 December 30, 15:49:30 »


A hobbi ritkán nyugszik racionális alapokon, légyen szó akármiről, horgászás, sziklamászás vagy motortuning.
Sőt, a más tapasztalatainak megfogadásán sem. Roll Eyes

Bácsi Győző
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50860 Dátum: 2010 December 30, 15:48:01 »

Latom nagyon belegabalyodtok a motorok szetbarkacsolasaba, ezert a gyengebb fizetessel rendelkezöknek tanacskeppen irom:



kar az ablakon kidobalni a penzt.



A hobbi ritkán nyugszik racionális alapokon, légyen szó akármiről, horgászás, sziklamászás vagy motortuning.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50859 Dátum: 2010 December 30, 15:00:15 »

szeretnék vízlehúzót cserélni a bogár ajtaján a külsőt, de csak króm csíkkal együtt lehet venni, nekem meg olyanra nincs szükségem, rakott már fel valaki univerzális vízlehúzót?
olyan van?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #50858 Dátum: 2010 December 30, 14:42:34 »

univerzális vízlehúzót?
Az milyen?
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #50857 Dátum: 2010 December 30, 14:06:47 »

szeretnék vízlehúzót cserélni a bogár ajtaján a külsőt, de csak króm csíkkal együtt lehet venni, nekem meg olyanra nincs szükségem, rakott már fel valaki univerzális vízlehúzót?

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50856 Dátum: 2010 December 30, 12:53:20 »

bár egy mufurc disznó vagy, ebben egyetértek veled.
én is a legerősebb széria typ1-et választottam. (AD, 1.6, 50 ló)
ehhez gombokért van minden, nem kell varázsolni.

azonban vannak, akik perverzül szeretik csiszolgatni a motorjaikat, a tuning róluk szól.
valaki legózik, valaki terepasztalozik, valaki motort épít.
megvan a sikerélmény, ha valami faszát sikerül alkotni, és az jó.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50855 Dátum: 2010 December 30, 12:53:04 »

Latom nagyon belegabalyodtok a motorok szetbarkacsolasaba, ezert a gyengebb fizetessel rendelkezöknek tanacskeppen irom:

bár egy mufurc disznó vagy, ebben egyetértek veled.
én is a legerősebb széria typ1-et választottam.
ehhez gombokért van minden, nem kell varázsolni.

azonban vannak, akik perverzül szeretik csiszolgatni a motorjaikat, a tuning róluk szól.
valaki legózik, valaki terepasztalozik, valaki motort épít.
megvan a sikerélmény, ha valami faszát sikerül alkotni, és az jó.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #50854 Dátum: 2010 December 30, 12:07:24 »

Latom nagyon belegabalyodtok a motorok szetbarkacsolasaba, ezert a gyengebb fizetessel rendelkezöknek tanacskeppen irom:
Mivel en ugy erzem ennyi idös koromra benött a fejem lagya , es mivel vegigcsinaltam a bogar epites fazisait, elmondom, hogy ( a sajat tapasztalataim alapjan ) nem szabad ezt a gyarilag megalkotott , es müködökepes motort szetberhelni. Plana , ha megy, jol müködik, es hasznalni is akarna az ember  .
Ha gyorsabb autot akar valaki, ne ezt barmolja szet, hanem vegyen egy olcso, de erösebb gepet.
Az atepites  rengeteg penzbe kerül, sosem lesz tökeletes , es ujra eredeti allapotara visszeepiteni es napi hasznalatra bevetni mar problemas , költseges lesz.
Maga a tunning felemeszti a penzt, utana jönnek-kezdödnek  a bajok, idö utan beleun , belefarad az ember, kiürül a kassza, a kocsi kikerül a sarba , szemetdombra , eladasra   .
A visszaepites is penzbe kerül, igy en azt mondom ne is kezdjen bele senki.
Abban a pillanatban ahogy szetszeded a Motort maris elbasztad .
A Megoldas az lenne, hogy egy kesz, mar eleve erös anyagokbol epitett, kiprobalt cegektöl kell, egy jol bevalt erös –Tunning  Motort venni.
Ez a megoldas.
ES:  Az eredeti , gyari Motort szükseg eseten , a karosszeba vissza lehet epiteni . ( Ezt csinaltam en a Lavinaval, es nem vart sikerrel el tudtam adni . )
Aztan mindenki azt csinal amit akar – de kar az ablakon kidobalni a penzt.

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50853 Dátum: 2010 December 30, 11:38:38 »

Azért választottam én is az 1776-ot széria dolgokkal, mert nem akartam még 40 ezret rákölteni a tengelyre, meg még erre meg arra. Szerintem Vili is így van vele, ahogy látom. A kompressziót azért szinte ingyen lehet emelni 8,5-re.



Persze, természetesen számít az 1776, akár gyári tengellyel is nagyon jó.
Ha azonban a szelepeket növeljük, akkor szélesedik a fordulatszám tartomány úgy, hogy alul is erősebb lesz (ésszel növelve a szelepeket és a szívócsatornát).
Aki nem tudja a szelepeket növelni (mert a hengerfej drága) annak egy hegyesebb tengely is segít, de ha azzal elszállunk, akkor alul valóban rosszabb lesz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #50852 Dátum: 2010 December 30, 09:40:37 »

Azért választottam én is az 1776-ot széria dolgokkal, mert nem akartam még 40 ezret rákölteni a tengelyre, meg még erre meg arra. Szerintem Vili is így van vele, ahogy látom. A kompressziót azért szinte ingyen lehet emelni 8,5-re.

Az a probléma a nagy lökettérfogattal és a kis szeleppel kombinált, kis nyitvatartási idejű gyári tengellyel, hogy relatíve kis fordulaton az áramlási keresztmetszet és a nyitvatartási idő olyan kicsi lesz, hogy a friss töltet nem tud bejutni, a távozó égéstermék meg nem tud kijutni. Így az égés hiába lesz jó, hiába lesz jó a hatásfok és alacsony szénhidrogén kibocsátás, a töltöttségi fok rossz lesz és az 1915-ös motor úgy fog menni, mint egy közepes 1776-os.
Oldalak: 1 ... 739 740 741 742 743 [744] 745 746 747 748 749 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.22 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.