www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 17, 06:28:01

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921217 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 748 749 750 751 752 [753] 754 755 756 757 758 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13143815 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50514 Dátum: 2010 December 07, 20:41:52 »

Hétvégén festjük a bogarat!
nagyon kíváncsi vagyok rá!
 du pont festéket vettem!
milyen színű lesz?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #50513 Dátum: 2010 December 07, 20:08:11 »

Hétvégén festjük a bogarat!
nagyon kíváncsi vagyok rá!
 du pont festéket vettem!
az előkészítés a legfontosabb!


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #50512 Dátum: 2010 December 07, 19:20:24 »

Hétvégén festjük a bogarat!
nagyon kíváncsi vagyok rá!
 du pont festéket vettem!

Nem elérhető hariferi
Hozzászólások: 112


« Hozzászólás #50511 Dátum: 2010 December 07, 14:39:15 »

Köszönet mindenkinek!

1967.XII.08
Nem elérhető hariferi
Hozzászólások: 112


« Hozzászólás #50510 Dátum: 2010 December 07, 14:38:11 »

ha jól működik és nem eszik sokat én nem cserélném le. persze nem tudom, hogy mennyire fontos a teljes eredetiség nálad. lehet, hogy a tiéden valóban csak egy 30-as, vagy egyszerűbb 31-es volt eredetileg
Háát az eredetiség fontos lenne....vegyesben 8.8 alá nem tudok menni most télen.Ha nyomom persze egyből 10-11 köbdeciméter Grin

1967.XII.08
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50509 Dátum: 2010 December 07, 14:19:20 »

1303 AR motorkód, de egyátalán nem vagyok benne biztos csak valami ilyesmi rémlik. Grin
jaja

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #50508 Dátum: 2010 December 07, 14:07:34 »

Gyerekek mibe való a solex 31 pict 4-es karbi? A gép amit nemrég vettem ezzel ketyeg. 1967.XII.havi a bogárka és abba elvileg nem ez való...
Hálás köszönet.
ha jól működik és nem eszik sokat én nem cserélném le. persze nem tudom, hogy mennyire fontos a teljes eredetiség nálad. lehet, hogy a tiéden valóban csak egy 30-as, vagy egyszerűbb 31-es volt eredetileg
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #50507 Dátum: 2010 December 07, 13:26:56 »

Gyerekek mibe való a solex 31 pict 4-es karbi? A gép amit nemrég vettem ezzel ketyeg. 1967.XII.havi a bogárka és abba elvileg nem ez való...
Hálás köszönet.

1303 AR motorkód, de egyátalán nem vagyok benne biztos csak valami ilyesmi rémlik. Grin

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető hariferi
Hozzászólások: 112


« Hozzászólás #50506 Dátum: 2010 December 07, 13:24:21 »

Gyerekek mibe való a solex 31 pict 4-es karbi? A gép amit nemrég vettem ezzel ketyeg. 1967.XII.havi a bogárka és abba elvileg nem ez való...
Hálás köszönet.

1967.XII.08
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50505 Dátum: 2010 December 07, 10:03:02 »

Hell !

régebb hallottam valami olyasmit, hogy a négy henger nem egyformán melegszik. valamelyik vagy valamelyikek jobban melegednek...  igaz lehet ez? és ha igen melyik henger melegszik fel a legjobban? lehet, hogy láma kérdés...

köszönöm!

Amikor az olajhűtő a kutyaházban volt, akkor valóban volt ilyen és nagyon régen az osztófej előgyújtás állítása is olyan volt, hogy a 3. henger 3 fokkal kisebb előgyújtást kapott (megszakító vezérlő bütyök el volt tolva). Aztán ezt elhagyták, később meg az olajhűtő kikerült a kutyaház mögé és a rá jutó levegő nem a 3. és 4. hengerre menő levegőből lett "ellopva", hanem a kutyaház kiképzése megváltozott.

Ami pedig a 3. henger előgyújtás elfokolását illeti, ez annyira régen volt, hogy már alig lehet ilyen (30 lovas) osztófejet találni. Ezek mind öntöttvas osztófejek voltak és már az öntöttvas 010-es sem ilyen. A mostani lemez osztófejek (mint a 009-es) már mind egyenletes bütyök pozícióval készülnek, pontosan 90 fokra vannak.

Időpontot nem tudok, de az 1956-os autó gyújtása már nem volt eltolva 3 fokkal. 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #50504 Dátum: 2010 December 07, 09:39:19 »

ha nem muszáj nem vagdosok drága a korong  Grin  Grin
hárman kényelmesen lelehet emelni úgy h benne a motor .
úgysem az lesz a gond hanem h össze van heftölve valahol az alvázzal.
ablakokat kirugnám sokat számítanak a bódé emelgetésénél.


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #50503 Dátum: 2010 December 06, 16:44:35 »

125 től 130 ig volt több variáció is.

köszi, akkor marad a 130-as
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #50502 Dátum: 2010 December 06, 14:33:40 »

hali, mekkora a solex34 pict3 gyári főfúvóka mérete?

125 től 130 ig volt több variáció is.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #50501 Dátum: 2010 December 06, 11:32:21 »

Akkor meg mi a kerdes?! :-)))
ha nem muszáj nem vagdosok drága a korong  Grin  Grin

06208005898
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #50500 Dátum: 2010 December 06, 11:27:34 »

akár flexelés is szóba jöhet
Akkor meg mi a kerdes?! :-)))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #50499 Dátum: 2010 December 06, 11:19:45 »

hali, mekkora a solex34 pict3 gyári főfúvóka mérete?
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #50498 Dátum: 2010 December 06, 11:15:26 »

Szerintem sokkal bonyolultabb ... :-) Abbol gondolom, hogy a motort is mindig csiribiri modon kellett eddig kibuktatni, akarhanyszor vettuk ki akaramelyik kocsibol. Ha a kasztnit is ugy kene a centikkel es millimeterekkel jatszva levarazsolni rola, akkor biztos osszebikicsinaznatok magatokat...
a motor kivételes megoldás már megy , itt nem kell a bódé mert szar, tárolás szempontjából egyszerübb lenne ha egyben maradna az alváz akár flexelés is szóba jöhet

06208005898
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #50497 Dátum: 2010 December 06, 10:57:05 »

Szerintem sokkal bonyolultabb ... :-)
Bar, ha abbol indulok ki, hogy a valtorol nem kell lehuzni a motort ... Akar meg jo is lehet! :-)))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #50496 Dátum: 2010 December 06, 10:55:21 »

Kicsivel nagyobbat kell emelni.

levenném a bódét a bogárról, ha benne hagyom a motort mennyivel bonyolultabb a folyamat?
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #50495 Dátum: 2010 December 06, 10:55:13 »

levenném a bódét a bogárról, ha benne hagyom a motort mennyivel bonyolultabb a folyamat?
Szerintem sokkal bonyolultabb ... :-) Abbol gondolom, hogy a motort is mindig csiribiri modon kellett eddig kibuktatni, akarhanyszor vettuk ki akaramelyik kocsibol. Ha a kasztnit is ugy kene a centikkel es millimeterekkel jatszva levarazsolni rola, akkor biztos osszebikicsinaznatok magatokat...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #50494 Dátum: 2010 December 06, 10:49:08 »

levenném a bódét a bogárról, ha benne hagyom a motort mennyivel bonyolultabb a folyamat?

06208005898
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #50493 Dátum: 2010 December 06, 09:58:31 »

Nekem is van egy eltéve emlékbe, a belső fele van megrepedve , szemmel alig látható pedig van vagy 4 centi, dinamó cserekor a kotyogó hangra lettem figyelmes, mindenre gondoltam csak erre nem. Elkezdtem bontani kifelé a felújított dinamót, mikor az ékszíjtárcsát feszítettem lefelé akkor észrevettem hogy furcsán mozdúl a tárcsa belső fele, és akkor már meg lehetett látni a repedést, pikk pakk másik tárcsa rá és a  probléma megoldódott .
köszi meg fogom nézni
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #50492 Dátum: 2010 December 06, 08:10:01 »

El van repedve az ékszíjtárcsád egyik fele!
Nekem is van egy eltéve emlékbe, a belső fele van megrepedve , szemmel alig látható pedig van vagy 4 centi, dinamó cserekor a kotyogó hangra lettem figyelmes, mindenre gondoltam csak erre nem. Elkezdtem bontani kifelé a felújított dinamót, mikor az ékszíjtárcsát feszítettem lefelé akkor észrevettem hogy furcsán mozdúl a tárcsa belső fele, és akkor már meg lehetett látni a repedést, pikk pakk másik tárcsa rá és a  probléma megoldódott .

Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #50491 Dátum: 2010 December 05, 20:55:11 »

a 3-as henger.
amennyiben felnyitod a motorháztetőt, akkor a bal hátsó az.

most tudod, ez miért jó neked?


nem tudom. miért jó nekem?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #50490 Dátum: 2010 December 05, 20:43:50 »

4 mp. :-PP
ja.  Azn
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50489 Dátum: 2010 December 05, 20:43:16 »

3.

4 mp. :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #50488 Dátum: 2010 December 05, 20:42:59 »

Hell !

régebb hallottam valami olyasmit, hogy a négy henger nem egyformán melegszik. valamelyik vagy valamelyikek jobban melegednek...  igaz lehet ez? és ha igen melyik henger melegszik fel a legjobban? lehet, hogy láma kérdés...

köszönöm!
3.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50487 Dátum: 2010 December 05, 20:42:55 »

Hell !

régebb hallottam valami olyasmit, hogy a négy henger nem egyformán melegszik. valamelyik vagy valamelyikek jobban melegednek...  igaz lehet ez? és ha igen melyik henger melegszik fel a legjobban? lehet, hogy láma kérdés...

köszönöm!

a 3-as henger.
amennyiben felnyitod a motorháztetőt, akkor a bal hátsó az.

most tudod, ez miért jó neked?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #50486 Dátum: 2010 December 05, 20:38:38 »

Hell !

régebb hallottam valami olyasmit, hogy a négy henger nem egyformán melegszik. valamelyik vagy valamelyikek jobban melegednek...  igaz lehet ez? és ha igen melyik henger melegszik fel a legjobban? lehet, hogy láma kérdés...

köszönöm!
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #50485 Dátum: 2010 December 05, 15:49:40 »

Ámde mi van, ha a csapágyazás már kicsit kopott csapágyfészkekbe történt? Nem fog beérni sehol semmi, mégis zörögni fog.

hát az szívás lenne, mert az félmunka lenne, de remélem ennél lelkiismeretesebben újították fel adtak rá félév garit
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #50484 Dátum: 2010 December 05, 14:59:33 »

nem rozsdás, megpróbálom majd fölvenni telefonnal a hangot
Ámde mi van, ha a csapágyazás már kicsit kopott csapágyfészkekbe történt? Nem fog beérni sehol semmi, mégis zörögni fog.

Bácsi Győző
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #50483 Dátum: 2010 December 05, 12:31:19 »

Ha van rozsdásodás, vagy rozsdás lé rajta az biztos jele ennek. Én jártam így.

nem rozsdás, megpróbálom majd fölvenni telefonnal a hangot
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #50482 Dátum: 2010 December 05, 12:01:28 »

mitől tud elrepedni? Elég erős anyagnak látszik. Hajszálrepedést képzeljek?
Ha van rozsdásodás, vagy rozsdás lé rajta az biztos jele ennek. Én jártam így.
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #50481 Dátum: 2010 December 05, 00:29:55 »

El van repedve az ékszíjtárcsád egyik fele!
mitől tud elrepedni? Elég erős anyagnak látszik. Hajszálrepedést képzeljek?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #50480 Dátum: 2010 December 04, 22:00:25 »

a hang nem folyamatos és nem ütemes hanem szabálytalan kotyogásszerü hang alapjárat közelében de lehet hogy szétbontok mindent csak a szabadban kicsit hideg
El van repedve az ékszíjtárcsád egyik fele!
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #50479 Dátum: 2010 December 04, 21:35:25 »

Szerintem is az van amit Pityubá is írt, hogy beér a turbina. Ha leveszed az ékszíjat megszűnik a feszítés, ezért nem verődik be.
Én meglazítanám a turbinaház csavarjait, akár a 4 csavart is amivel a turbina rögzítődik a házba, és felfele húznám, feszíteném a turbinaházat, majd utána lehúznám, ha nem verődik be.
Ha nem sikerül, akkor szét kell szedni, hézagolni, pontosan beszerelni a házba a turbinát.


a hang nem folyamatos és nem ütemes hanem szabálytalan kotyogásszerü hang alapjárat közelében de lehet hogy szétbontok mindent csak a szabadban kicsit hideg
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #50478 Dátum: 2010 December 04, 21:23:59 »


ha leszedem az ékszíjat és kézzel forgatom akadásmentes hangtalan, kipróbáltam járó motornál megrángattam a házat és egész más hangja van ha hozzáérne

Szerintem is az van amit Pityubá is írt, hogy beér a turbina. Ha leveszed az ékszíjat megszűnik a feszítés, ezért nem verődik be.
Én meglazítanám a turbinaház csavarjait, akár a 4 csavart is amivel a turbina rögzítődik a házba, és felfele húznám, feszíteném a turbinaházat, majd utána lehúznám, ha nem verődik be.
Ha nem sikerül, akkor szét kell szedni, hézagolni, pontosan beszerelni a házba a turbinát.

Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #50477 Dátum: 2010 December 04, 20:49:13 »

ez nyugodtan lehet.
állítsd 0.3-0.4 környékére a megszakítóhézagot.

akkor rezonálhatnak a termosztát lemezei.
szerintem hagyd a faszba, majd kiderül.

megnézem a hézagot, bár egy kb. egy fél éve állítottam
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50476 Dátum: 2010 December 04, 20:44:13 »

az a fura hogy ha elmúlt a torpanás akkor elkezd húzni rendesen, alapjárat meg szép egyenletes. mondjuk ma reggel indításkor kicsit fura hangja volt az egésznek  ha nem adtam gázt akkor rázkódott a motor és üzemesen vzzz  vzzz vzzz aztán elmúlt

ha leszedem az ékszíjat és kézzel forgatom akadásmentes hangtalan, kipróbáltam járó motornál megrángattam a házat és egész más hangja van ha hozzáérne
ez nyugodtan lehet.
állítsd 0.3-0.4 környékére a megszakítóhézagot.

akkor rezonálhatnak a termosztát lemezei.
szerintem hagyd a faszba, majd kiderül.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #50475 Dátum: 2010 December 04, 19:34:06 »

gyújtás miatt is torpanhat.
pölö túl nagy a megszakítóhézag.

kotyogás meg lehet, hogy beleér a ventillátor a házba.
mászkálj vele egy darabig.
vagy elmúlik vagy látod, hogy mi ér bele mibe.

az a fura hogy ha elmúlt a torpanás akkor elkezd húzni rendesen, alapjárat meg szép egyenletes. mondjuk ma reggel indításkor kicsit fura hangja volt az egésznek  ha nem adtam gázt akkor rázkódott a motor és üzemesen vzzz  vzzz vzzz aztán elmúlt

ha leszedem az ékszíjat és kézzel forgatom akadásmentes hangtalan, kipróbáltam járó motornál megrángattam a házat és egész más hangja van ha hozzáérne
Oldalak: 1 ... 748 749 750 751 752 [753] 754 755 756 757 758 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.227 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.