www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 20:07:42

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 854 855 856 857 858 [859] 860 861 862 863 864 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13255299 alkalommal)
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #46277 Dátum: 2010 Június 10, 21:30:05 »

szerintem az alváz ilyen festése sem elfogadott....most bukott meg egy 4 körlámpás Lada veteránvizsgán mert fekete rücsis volt az alja....tele van vele net
Fiván nem olyan kockák, mint a magyar OT-n. Korabeli tuning (akár repró is, de jó minőségben) megengedett, a korabelihez nagyon hasonló, de korszerű felületvédelem is elmegy. Tehát egy fínom struktúrájú színre fújt rücsi is elmegy.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46276 Dátum: 2010 Június 10, 21:22:26 »

...oválablak+gumi+ feszítő megvan még(1995ből)...remélem beugrik!!
Igen, ha nézed a képet lent, akkor az öreg barátom fejénél láthatod a polcon. Most új ablakgumikra gyűjtök feszítővel! (komplett)
Szeretném, ha jól nézne ki a kocsi, ha elkészül. Mint titkot szivárogtatok most ki. Az ajtókban minden új lesz, csak az üvegek nem. A két kék ajtód is a műhelyben van, egyenlőre kerülgetem. Meglátom, ha jobb a lemezelése, akkor azok kerülnek a kocsimra.
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #46275 Dátum: 2010 Június 10, 21:16:26 »

Most épp így áll a javítás. Már nem kell félni, hogy lángra kap valami.
...oválablak+gumi+ feszítő megvan még(1995ből)...remélem beugrik!!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46274 Dátum: 2010 Június 10, 21:12:07 »

Most épp így áll a javítás. Már nem kell félni, hogy lángra kap valami.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #46273 Dátum: 2010 Június 10, 21:09:32 »

szerintem az alváz ilyen festése sem elfogadott....most bukott meg egy 4 körlámpás Lada veteránvizsgán mert fekete rücsis volt az alja....tele van vele net
http://veteranzsiguli.hu/Veteran_Zsigulik/Meleg_Norbert/Meleg_Norbert.html ez
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46272 Dátum: 2010 Június 10, 21:08:23 »

csatlakoznék!! "vigyázzazegéségedrejózsiszmájli"   Smiley Smiley Smiley
Köszi. A sajátom is halad, csak a nejem is vigyáz rám, és nem enged dolgozni szombaton, mert kánikulát mondanak.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #46271 Dátum: 2010 Június 10, 21:06:11 »

Fiva minősítésen nem gond a nem gyártáskori szín?

Mi volt az eredeti színe?
Narancs?
szerintem az alváz ilyen festése sem elfogadott....most bukott meg egy 4 körlámpás Lada veteránvizsgán mert fekete rücsis volt az alja....tele van vele net
1303LS
« Hozzászólás #46270 Dátum: 2010 Június 10, 20:32:40 »

Fiva minősítésen nem gond a nem gyártáskori szín?

Mi volt az eredeti színe?
Narancs?
Viccelt csak.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #46269 Dátum: 2010 Június 10, 20:28:07 »

Ezüst Evil
Az bevált...
Fiva minősítésen nem gond a nem gyártáskori szín?

Mi volt az eredeti színe?
Narancs?
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #46268 Dátum: 2010 Június 10, 20:16:22 »

Milyen színű lesz?
Ezüst Evil
Az bevált...

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #46267 Dátum: 2010 Június 10, 20:14:12 »

gratula, le a kalappal!!  Kezfogas
csatlakoznék!! "vigyázzazegéségedrejózsiszmájli"   Smiley Smiley Smiley
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #46266 Dátum: 2010 Június 10, 20:07:16 »

Bódé már a fényezőnél van.
Milyen színű lesz?
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #46265 Dátum: 2010 Június 10, 19:56:22 »

Ma a 79 éves barátomnak segítettem, mert beletolattak az első sárvédőjébe.

gratula, le a kalappal!!  Kezfogas
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46264 Dátum: 2010 Június 10, 19:39:01 »

Azért 79 évesen, ha kell alá hasal! Ma lefújta levezetésképpen az alját a kocsijának alvázvédővel, ha már az akna fölött állt.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46263 Dátum: 2010 Június 10, 19:36:39 »

Gyula barátomnak 42 éve van a nevén a kocsi.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46262 Dátum: 2010 Június 10, 19:34:55 »

Sikerült visszahúzni,de alul szét volt rohadva a sárvédő alja. Oda egy ívet kalapáltam. (Nem volt egyszerű).

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46261 Dátum: 2010 Június 10, 19:32:57 »

A lámpabili befordult a sárvédőbe. A biztosító 50 000 Forintot fizetett amiből nem lehet kihozni, mert a sárvédő az csere lenne. Az már az én szaktudásom, hogy megcsinálom, de sokszor elvéreztem már ilyen sérülésen. Szóval nem az első aminek nekiláttam ma.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46260 Dátum: 2010 Június 10, 19:29:01 »

Ma a 79 éves barátomnak segítettem, mert beletolattak az első sárvédőjébe.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #46259 Dátum: 2010 Június 10, 19:15:57 »

Jól haladsz. Bár feleslegesen.  Evil
Első út? Fagyi?
Szerintem őszre rakom össze készre.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #46258 Dátum: 2010 Június 10, 19:15:31 »

Funknak!! Smiley Smiley

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #46257 Dátum: 2010 Június 10, 19:14:36 »

Mit keres ezen az oldalon? Ők csinálják?  Huh
Ez a kocsi nem volt túl gatyán.  Roll Eyes
Nem volt nagyon szar, de azért körbe kellett faragni meg verni. A lakatolást ők csinálták. Az összerakást én, otthon fogom cca. egy hónap múlva.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #46256 Dátum: 2010 Június 10, 18:59:30 »

Hova toljam Mester?

www.toldacuccot.hu

1303LS
« Hozzászólás #46255 Dátum: 2010 Június 10, 18:48:31 »

Bódé már a fényezőnél van. A lakatolásról képek itthttp://www.bugparts.hu/index.php?modul_id=galeria&cs_id=67&from=0&amount=25
Alváz otthon várja, hogy alá mehessen.
Jól haladsz. Bár feleslegesen.  Evil
Első út? Fagyi?
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #46254 Dátum: 2010 Június 10, 18:44:34 »

""Toldacucra feltudom rakni,onnan négy napig le lehet huzni bárkinek.
Hova toljam Mester?
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #46253 Dátum: 2010 Június 10, 18:42:39 »

Bódé már a fényezőnél van. A lakatolásról képek itthttp://www.bugparts.hu/index.php?modul_id=galeria&cs_id=67&from=0&amount=25
Alváz otthon várja, hogy alá mehessen.

Mit keres ezen az oldalon? Ők csinálják?  Huh
Ez a kocsi nem volt túl gatyán.  Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2010 Június 10, 18:58:58 írta tazoli »
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #46252 Dátum: 2010 Június 10, 17:19:40 »

Bódé már a fényezőnél van. A lakatolásról képek itthttp://www.bugparts.hu/index.php?modul_id=galeria&cs_id=67&from=0&amount=25
Alváz otthon várja, hogy alá mehessen.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #46251 Dátum: 2010 Június 10, 16:32:10 »

Van két ilyenem szkennelve,darabja kb.:6MB,ha valaki itt elérhetővé tudná tenni minden érdeklödő számára,akkor küldném neki.

Nekem is szükségem lenne rájuk, ha lehetne.

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #46250 Dátum: 2010 Június 10, 16:25:38 »

Emilben kérhetem?

Inkább valahová tegyétek fel, engem is érdekel!

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #46249 Dátum: 2010 Június 10, 16:05:54 »

Van két ilyenem szkennelve,darabja kb.:6MB,ha valaki itt elérhetővé tudná tenni minden érdeklödő számára,akkor küldném neki.
Emilben kérhetem?
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #46248 Dátum: 2010 Június 10, 14:48:26 »

Van két ilyenem szkennelve,darabja kb.:6MB,ha valaki itt elérhetővé tudná tenni minden érdeklödő számára,akkor küldném neki.
""Toldacucra feltudom rakni,onnan négy napig le lehet huzni bárkinek.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #46247 Dátum: 2010 Június 10, 12:46:16 »

Van két ilyenem szkennelve,darabja kb.:6MB,ha valaki itt elérhetővé tudná tenni minden érdeklödő számára,akkor küldném neki.

[a csatolmányt egy admin törölte]
xoyox
« Hozzászólás #46246 Dátum: 2010 Június 10, 11:15:45 »

egy rajzot tudnál mellékelni?
nem jön le, hogy miként is működik
mit nem ertesz ?
a tartalyt kell levegövel szep lassan megnyomatni, es a nyomas a nippelnel alul kinyomja a csövekben levö levegöt,
amikor mar csak a fekfolyadek jön, akkor alul lezarod a nippelt 8-as kis kulccsal asszem, /7/ ?? es ennyi .
a leghosszabbb fekcsövel kezded .
 amikor kesz vagy megegyszer vegigmehetsz a masik iranyban.

rajzot en csak Skennelve tudnek, de legyen annyi fantaziad hogy ezt megertsd.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #46245 Dátum: 2010 Június 10, 07:20:27 »

Kicsit igazítottam rajta, de azért Xoyox-os maradt Smiley

Este óriási sikerrel pillanatok alatt légtelenítettem a fékrendszert, tehát bevált a módszerem. 3 Euróból állt össze a program.

Kell tehát:
Kompresszor (van ugyebár mindenkinek, de ha nincs egy kerékfelfújó kis 12 Voltos is megteszi, legfeljebb lassabban működik).
Egy levegős pisztoly, amire rádugsz egy vékony átlátszó csövet, a másik véget pedig a fékfolyadéktartály csavaros tetejével - átfúrva - kapcsolod össze. Stabilan vékony cső a pisztolytól előre - fel , a tartályig, 4-5 méter.
Vékony cső a nippeltől egy kis üvegtartályig lefele 1 méter. Jó az üvegtartály, mert látod a buborékokét és kontrollálni tudod a dolog működését.

Megnyomatod a tartályt és kinyitod a nippelt , maris jön az isteni nedű, előbb buborékol, ha levegős, később csak a folyadék jön. Vigyázz felül ki ne fogyjon a folyadék a tartályból ! Olyan lett a fékem, mint a beton!

(Előszór 0,5-1 Barral próbáltam, de lassú volt, éppen hogy csak jöttek a buborékok. Később 2-5 Barral nyomattam - ez az igazi - de ilyenkor kilőtte a gumidugót a fékfolyadéktartályból, tehát lassan kell. Gumidugó helyett egy másik csavaros tetőt kell átfúrni a csőnek, ami stabilan, jól zár!)

egy rajzot tudnál mellékelni?
nem jön le, hogy miként is működik



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #46244 Dátum: 2010 Június 10, 05:42:14 »

Az átnézés akkor jutott eszembe, amikor a tank visszarakásnánál kicsit meghúztam a kábelköteget és már ki is csúszott egy vezeték az első biztodobozból. Levettem a fedelet hogy visszakössem, a csavarok közül a fele nem volt meghúzva.
Szépen lassan előjön majd minden (a futóművet, féket átnéztem), mire műszaki jön, jó lesz. :-)))))

Undecided Undecided Undecided
de akkor nem kormánymű hiba...ez a jó hir ebben. Tongue
segitek ha tudok, átnézni a gépet Smiley
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #46243 Dátum: 2010 Június 09, 23:02:39 »

Megoldódott az Ovál "nagy kormány holtjáték" problémája.
A hardinál az egyik csavar elveszett, és már a másik is ki volt lazulva. Jó, hogy az hazáig tartotta magát.
Érik bennem a gondolat, hogy a számtalan összerakási probléma miatt át kellene néznem a kocsi minden porcikáját... :-((((
Undecided Undecided Undecided
de akkor nem kormánymű hiba...ez a jó hir ebben. Tongue
segitek ha tudok, átnézni a gépet Smiley

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #46242 Dátum: 2010 Június 09, 22:11:41 »

melyiken?? és mi a baja?
Az 1,6-ot.Nagyobb lett a főtengelyhézag,mint amikor beraktuk.

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #46241 Dátum: 2010 Június 09, 21:37:32 »

Megoldódott az Ovál "nagy kormány holtjáték" problémája.
A hardinál az egyik csavar elveszett, és már a másik is ki volt lazulva. Jó, hogy az hazáig tartotta magát.
Érik bennem a gondolat, hogy a számtalan összerakási probléma miatt át kellene néznem a kocsi minden porcikáját... :-((((
ha előre egyeztetjük akkor lehet, pár sörért limitált létszámmal tudok , szombati napra csápost

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #46240 Dátum: 2010 Június 09, 21:36:03 »

A motort most vittük le a pinyóba. Kezdődik a hibakeresés.

melyiken?? és mi a baja?
« Utoljára szerkesztve: 2010 Június 09, 21:38:56 írta fecszso »

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #46239 Dátum: 2010 Június 09, 21:26:54 »

Megoldódott az Ovál "nagy kormány holtjáték" problémája.
A hardinál az egyik csavar elveszett, és már a másik is ki volt lazulva. Jó, hogy az hazáig tartotta magát.
Érik bennem a gondolat, hogy a számtalan összerakási probléma miatt át kellene néznem a kocsi minden porcikáját... :-((((
Átnézném, és elásnék egy vakondot. Roll Eyes

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #46238 Dátum: 2010 Június 09, 20:34:06 »


A hardinál az egyik csavar elveszett, és már a másik is ki volt lazulva.

 számtalan összerakási probléma


én mindig is nagyon tiszteltem a legendás béketűrésedet...
Oldalak: 1 ... 854 855 856 857 858 [859] 860 861 862 863 864 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.216 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.